המכלול:העברת דפי טיוטה
ארכיונים ממוספרים | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 – 20 | |||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||||||||||||
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||||||||||||||
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ||||||||||||||
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
דף זה משמש לבקשות ודיונים בהעברות דפים ממרחב הטיוטה למרחב הערכים, ואם יש צורך, בכיוון ההפוך.
רצוי לתייג מנטרים בעת הבקשה, כך: {{מנטרים}}.
נושאים נפוצים שצריך לבדוק בטיוטה לפני העברה למרחב הערכים:
שמות הערכים | ודאו ששמות הערכים תואמים את ההנחיות בדף המכלול:מתן שם לערך. | |
חשיבות הערכים | ודאו שהערכים עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כדי להופיע במכלול. אם זה לא ברור מהערך, הרחיבו את הערך כדי שתובהר חשיבותו (ראו עוד במכלול:הבהרת חשיבות). | |
זכויות יוצרים | שימו לב שאין להעתיק תוכן מספרים ואתרים אחרים בצורה הפוגעת בזכויות היוצרים. | |
סגנון מכלולאי | תוכן הערך צריך להיות תואם למדריך לעיצוב דפים. | |
מכלולזציה | יש לוודא שאין כל תוכן בעייתי בטיוטה ושהתוכן תואם לאספקלריה התורנית. | |
מקורות | אם יש פרטים לא טריוויאלים בערך רצוי לגבותם במקורות - הפנו לספרים או אתרים ששימשו מקור לנכתב. |
לאחר ההעברה:
קישורים מערכים אחרים | ודאו שניתן להגיע לערך מערכים אחרים שמזכירים אותו. | |
קטגוריות | שייכו את הערך לקטגוריה או קטגוריות מתאימות (ראו המכלול:קטגוריה) |
טיוטות שהוחלט שאינן מתאימות להעברה למרחב הערכים, יטופלו בהתאם לכללים המופיעים בדף המכלול:קווים מנחים לדפי טיוטה
הוספת בקשה חדשה | |
---|---|
כותרת הטיוטה: |
משתמש:ספרא, מנטרים אשמח שתעבירו למרחב, גם באנציקלופדיה התלמודית יש ערך בנפרד על ביטול בששים, מ לבד מערך ביטול ברוב. יהודה פיש (שיחה) 13:34, 7 ביוני 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, הערך כפול עם הערכים נותן טעם וטעם כעיקר. מציע שתעביר לשם את התוכן הרלוונטי. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 17 ביוני 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, את דעתך החשובה בעניין אני כבר מכיר, ואני רוצה לשמוע גם דעות של מנטרים אחרים, אם גם חושבים כך, או שזה חשוב לערך בפני עצמו כמו למשל דוחקא דסכינא, דבר שיש לו מתירין, חתיכה הראויה להתכבד, דבר שבמניין, שאף שמוזכרים בערכים מרכזים, יש להם ערך בפני עצמו
- יהודה פיש (שיחה) 16:00, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אני אישית חושב שבהחלט יש מקום לערך ביטול בשישים בנוסף לנותן טעם. כדאי לעשות סדר מול כל המושגים שיש בערך תערובת (הלכה) (ביטול ברוב בשישים או במאה. או לעשות את כולם יחד או שלא, או לעשות ערך אב "ביטול ברוב" עם הפניה לערך מורחב "ביטול בשישים". המצב כעת שמוזכר כאן על ביטול במאה וב59 קצת דורש סידור.) מישהו (שיחה) 16:32, 17 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חיים בריאים כהלכה למרחב הערכים, או לחילופין לכתוב מה יש לשפר. (החשיבות ברורה.) תודה רבה מאמין (שיחה) 00:20, 16 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יהושע דרומיא למרחב הערכים. תודה מוטל • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 13:17 (IDT) 13:17, 24 ביוני 2024 (IDT)
- מוטל, ניסיתי לטפל בערך, נתקעתי אצל רב ספרא. צריך לבדוק איך מתקבלת גרסא זו בתלמודנו, רב ספרא לא יכול להגיד בשמו בשעה שהוא בן הדור החמישי. ספרא - שיחה 01:21, 28 ביוני 2024 (IDT)
- הימן מעיר על זה, מדבריו משמע שזה טעות כי בירושלמי מובא מאמר זה פעמיים שלא בשמו, אבל כנראה משאר מאמריו (ג' דברים וכדו') זה כן אימרה של ר' יהושע, אח"כ בדיון על זיהויו הוא מנסה לתרץ ותירוצו אפשר לענות גם על זה. מוטל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 10:41 (IDT) 10:41, 28 ביוני 2024 (IDT)
- לא הבנתי לגמרי, ובכל מקרה צריך לסדר את הערך. ערך אנצי' לא יכול לספר סיפור כזה. אגב, הימן לא כותב זאת מדעתו, הוא בסה"כ משכתב את הדורות הראשונים (חלק חמישי, עמ' קמז). ספרא - שיחה 11:57, 28 ביוני 2024 (IDT)
- הימן מעיר על זה, מדבריו משמע שזה טעות כי בירושלמי מובא מאמר זה פעמיים שלא בשמו, אבל כנראה משאר מאמריו (ג' דברים וכדו') זה כן אימרה של ר' יהושע, אח"כ בדיון על זיהויו הוא מנסה לתרץ ותירוצו אפשר לענות גם על זה. מוטל • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד 10:41 (IDT) 10:41, 28 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים יקרים. תודה רבה על כל עבודתכם הנפלאה. אבקש להעביר את הערך משתמש:עבד ד'/רבי חיים דב שטנצל למרחב הערכים תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:15, 16 ביולי 2024 (IDT)
- יש הרבה מקום לשיפור, עשיתי חלק והשארתי בקשות הבהרה הכל לטובה (שיחה) 04:58, 24 ביולי 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:22, 24 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים אשמח להתעדכן מה קורה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערכתי עוד, אשמח שתעבור על העריכות כדי להתקדם.
עדיין לא בשל מבחינת ניסוח לדעתי.
תדלל בבקשה בצורה משמעותית את הפתגמים הכל לטובה (שיחה) 00:23, 11 באוגוסט 2024 (IDT)- @הכל לטובה עיצבתי את הפתגמים אחרת, תבדוק אם זה טוב. תודה רבה רבה רבה. עבד ד' (שיחה) 11:48, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', ערכתי את הטיוטה.
- לא מצאתי בחידושי הגאון מסוסנוביץ את עניין החנות והשכול, תבדוק שוב את המקורות.
- באופן כללי, כפי שהעיר שמש מרפא בדף השיחה, הערך לא ממוקר.
- לא סביר להניח שכיהן כאב"ד מיד לאחר נישואיו, תנסה להבהיר את העניין.
- הגדה של פסח (שיחה) 02:28, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תסתכל שם בהקדמה, זה מופיע עבד ד' (שיחה) 13:30, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', השכול לא צריך מקור, מפני שאביו כתב הקדמה לספר בנו שנפטר, אבל לא מצאתי שום אזכור (עכ"פ בעמוד 11) לחנות.
תיקנתי את מה שהוער בהערה השנייה. הגדה של פסח (שיחה) 20:29, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עבד ד', השכול לא צריך מקור, מפני שאביו כתב הקדמה לספר בנו שנפטר, אבל לא מצאתי שום אזכור (עכ"פ בעמוד 11) לחנות.
- @הגדה של פסח תסתכל שם בהקדמה, זה מופיע עבד ד' (שיחה) 13:30, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', ערכתי את הטיוטה.
- @הכל לטובה עיצבתי את הפתגמים אחרת, תבדוק אם זה טוב. תודה רבה רבה רבה. עבד ד' (שיחה) 11:48, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערכתי עוד, אשמח שתעבור על העריכות כדי להתקדם.
- מנטרים אשמח להתעדכן מה קורה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 28 ביולי 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:22, 24 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים, משתמש:נריה, משתמש:מוקיר רבנן אשמח שתנטרו ותעבירו למרחב הערכים. יהודה פיש (שיחה) 15:31, 30 ביולי 2024 (IDT)
- @יהודה פיש: ערך יפה ומושקע! צריך שיפוץ לשוני - התחלתי. הכל לטובה (שיחה) 00:49, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה תודה על הפירגון, ואם תוכל לפרט, יותר כי עברתי על הטיוטה.
- יהודה פיש (שיחה) 14:22, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, אני מציע להעביר את הערך לרובא דאיתא קמן ולהוסיף פסקה על כל קבוע כמחצה על מחצה, עם הפניה לערך מורחב. תודה על הערך החשוב והמושקע. שמש מרפא (שיחה) 01:05, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצטרף. ספרא - שיחה 12:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא ברגע שיש ערך על רוב בנפרד, זה מצחיק
- יהודה פיש (שיחה) 13:44, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. "כל דפריש מרובא פריש" זהו כלל זהה ל"רובא דאיתא קמן". שמש פשוט הציע להעביר לשם יותר נפוץ. ספרא - שיחה 13:47, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- יתכן שזה גם יותר נפוץ, אבל התכוונתי לעניין מהותי יותר - כל דפריש זה מקרה פרטי של רובא דאיתא קמן, שבו אכן ההכרעה היא לפי הרוב (ערך על שניהם זה בוודאי חסר טעם). הערך רוב הוא ערך אב שכולל הרבה מאד סוגי רוב. שמש מרפא (שיחה) 16:25, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה לא מפרט את הצעתך. אתה מתכוון בעצם שיש לשנות את כל הערך, שיתאים ל"רובא דאיתא קמן"? ספרא - שיחה 16:50, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא חושב שצריך לשנות כל כך הרבה. הערך רובא דאיתא קמן מעצם טבעו אמור לעסוק בעיקר במקרה שבו כן מכריעים לפי הרוב (כלומר בפריש), אבל הוא צריך לכלול גם פסקה על מקרה שבו לא הולכים אחרי רובא דאיתא קמן. לא יהיה מאד קשה לערוך את השינוי הזה. שמש מרפא (שיחה) 16:53, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא, @שמש מרפא בחלק מקומות זה באמת מצוין תחת הפסקה רובא דאיתא קמן, אמנם בכמה מקומות זה מופיע בשם כל דפריש, ראו בקישורים החיצוניים, אם תתעקשו אני ישנה אבל זה טרחה מרובה שגם לא בטוח שתיהיו מרוצים אח"כ🤣, לגבי כל קבוע זה מוזכר בכותרת הערך שזה דין מסתעף נראה לי מספיק?!
- יהודה פיש (שיחה) 18:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא חושב שצריך לשנות כל כך הרבה. הערך רובא דאיתא קמן מעצם טבעו אמור לעסוק בעיקר במקרה שבו כן מכריעים לפי הרוב (כלומר בפריש), אבל הוא צריך לכלול גם פסקה על מקרה שבו לא הולכים אחרי רובא דאיתא קמן. לא יהיה מאד קשה לערוך את השינוי הזה. שמש מרפא (שיחה) 16:53, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה לא מפרט את הצעתך. אתה מתכוון בעצם שיש לשנות את כל הערך, שיתאים ל"רובא דאיתא קמן"? ספרא - שיחה 16:50, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- יתכן שזה גם יותר נפוץ, אבל התכוונתי לעניין מהותי יותר - כל דפריש זה מקרה פרטי של רובא דאיתא קמן, שבו אכן ההכרעה היא לפי הרוב (ערך על שניהם זה בוודאי חסר טעם). הערך רוב הוא ערך אב שכולל הרבה מאד סוגי רוב. שמש מרפא (שיחה) 16:25, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. "כל דפריש מרובא פריש" זהו כלל זהה ל"רובא דאיתא קמן". שמש פשוט הציע להעביר לשם יותר נפוץ. ספרא - שיחה 13:47, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- מצטרף. ספרא - שיחה 12:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, אני מציע להעביר את הערך לרובא דאיתא קמן ולהוסיף פסקה על כל קבוע כמחצה על מחצה, עם הפניה לערך מורחב. תודה על הערך החשוב והמושקע. שמש מרפא (שיחה) 01:05, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
ראשי ישיבת ארחות תורה
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב יחיאל קלרמן ואת משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה) למרחב הערכים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:53, 30 ביולי 2024 (IDT)
- כמה "ראש ישיבה" יש לארחות תורה? מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 07:05 (IDT)
- 4, כולם מוסרים שיעו"כ ברוטציה. שניים מתוכם ידועים יותר. הבהרה: לא באתי להבהיר חשיבות שלא ברורה לי אלא להבהיר את העובדות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 12:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אז צריך דבר ראשון לרשום אצל כולם "מראשי". אכן יל"ד חשיבות האם ארחות תורה מצדיק 5 ערכים לראשי ישיבה או שיש אחד בולט, אולי הם זכאים מדין רמי"ם אבל אז הרף הרבה יותר גבוה, ולא בטוח שהם עוברים. מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:32 (IDT)
- לטעמי ראש/מראשי זה הבדלי מעמדות. יש שניים בולטים (הרב גרבוז והרב דיסקין) שלא חושב שיש מקום להספק לגבי חשיבות ערכם, מעבר לזה אין לי דעה. אפשר לפתוח דיון. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 13:38, 31 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי אין לכתוב "מראשי" כי המשמעות המקובלת של מילה זו היא ר"מ.
- עיין גם בערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר שלשניהם יש את התואר "ראש ישיבת". כך גם בערכי ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:46, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אז צריך דבר ראשון לרשום אצל כולם "מראשי". אכן יל"ד חשיבות האם ארחות תורה מצדיק 5 ערכים לראשי ישיבה או שיש אחד בולט, אולי הם זכאים מדין רמי"ם אבל אז הרף הרבה יותר גבוה, ולא בטוח שהם עוברים. מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:32 (IDT)
- 4, כולם מוסרים שיעו"כ ברוטציה. שניים מתוכם ידועים יותר. הבהרה: לא באתי להבהיר חשיבות שלא ברורה לי אלא להבהיר את העובדות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד • 12:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
משתמש:רפול ברלינר/סידור אזור אליהו אני לא יודע אם יש חשיבות, אם כן נא להעביר, אם לא נא ליידע.
תודה. רפול ברלינר (שיחה) 21:53, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מנטרים אם הערך לא בשל/אין חשיבות (לדעתי יש), נא להודיע, לא לייבש אותי סתם רפול ברלינר (שיחה) 13:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @רפול ברלינר לגבי חשיבות אני לא בטוח, לא יודע מה הרף כלפי דברים כאלה.
מבחינת בשלות, צריך לשפר עריכה, אבל בראש ובראשונה: מקורות הכל לטובה (שיחה) 00:44, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @רפול ברלינר לגבי חשיבות אני לא בטוח, לא יודע מה הרף כלפי דברים כאלה.
- השאלה היא אם יש למה, אני מעדיף לא לעבוד סתם.
אם תוכל לבדוק לי, או להגיד לי איך בודקים חשיבות, תודה רבה.
מה הכוונה "מקורות"?, הסידור יצא לאור. מי?מה? הכל כתוב בהקדמה לסידור, ככלל, רוב הערך לקוח מהסידור בעצמו.(אני גם מתפלל בסידור הזה)
אני אוסיף את המקורות שאני יודע, ותודה רבה. רפול ברלינר (שיחה) 21:29, 14 באוגוסט 2024 (IDT) - הוספתי מקורות למה שאפשר.
אם אפשר לפרט מה לשפר, לא לייבש אותי רפול ברלינר (שיחה) 16:51, 16 באוגוסט 2024 (IDT)- אין לנו ערכים על סידורים מקבילים, כ שקשה לומר שיש חשיבות מבלי שתהיה יחודיות מיוחדת לסידור. אפשר להתרשם מהמקור שהוספתי, ובכל אופן הערך צריך להתבסס על מקורות מסוג זה. שמש מרפא (שיחה) 23:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אחפש, תודה.
בנוסף, מקווה להרחיב. רפול ברלינר (שיחה) 22:02, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אחפש, תודה.
- אין לנו ערכים על סידורים מקבילים, כ שקשה לומר שיש חשיבות מבלי שתהיה יחודיות מיוחדת לסידור. אפשר להתרשם מהמקור שהוספתי, ובכל אופן הערך צריך להתבסס על מקורות מסוג זה. שמש מרפא (שיחה) 23:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה @שמש מרפא, הרחבתי והוספתי מקור.
כמו כן הרחבתי שישתמע חשיבות מלשון הערך.
האם מספיק טוב?
נא להשיב לי בהקדם האפשרי רפול ברלינר (שיחה) 00:44, 29 באוגוסט 2024 (IDT) - כעת הורחב שוב, גם על ידי @איבעיא להו, וגם על ידי, ועכשיו לדעתי כבר בשל.
אם אפשר להעביר כמה שיותר מהר, לא לייבש אותי.
תודה רבה. רפול ברלינר (שיחה) 23:22, 29 באוגוסט 2024 (IDT)- הלו?
מישהו שומע אותי?
זה בשל-או לא?(לדעתי זה כן)
אם יש עוד מה לשפר-לענות לי!
אם אין (ואין) להעביר! אני פונה לכל המנטרים שאני מכיר! @הכל לטובה @שמש מרפא @אפרון @נריה אם שכחתי מישהו- @מנטרים! רפול ברלינר (שיחה) 18:02, 2 בספטמבר 2024 (IDT)- הלו, לא לצעוק.
- הערך צריך ניסוח ועריכה לכל אורכו. ממליץ להשתמש גם בהפניה שהוספתי. שמש מרפא (שיחה) 23:23, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- הלו?
- רק כשאני צועק שומעים.
בכל אופן, תודה על המענה, אעשה ככל שביכלתי. רפול ברלינר (שיחה) 00:32, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
חברים אחרי הרבה זמן הערך נראה לי מוכן... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ א' באב ה'תשפ"ד ◙ 14:19, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים, אין לי מושג מי במשרה הזאת היום, אבל גם מצד מי שלא מכיר אותי אני אשמח לקצת תשומת לב... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ג' באב ה'תשפ"ד ◙ 11:22, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי הטיוטה רחוקה מבשלות, אבל חבל על הזמן, לא נראה לי שיעבור חשיבות הכל לטובה (שיחה) 22:54, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחי אתה אולי לא יודע, אבל כיום לא רק הציבור החרדי משתמש במכלול, אלא גם הרבה חרדים לאומים, גם אם הם לא שותפים בעריכה עצמה. ולגבי הבשלות- מוזמן להעיר קונקרטי ולעזור. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 22:57, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- העיקר ייבאו לכאן כמו רובוטים את הערכים על גמזו ומורשה מוויקיפדיה, שכל מי שקצת מכיר יודע שיש להם חצי מהחשיבות שיש למעלה חבר. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:03, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי ראה כאן תביע שם את עמדתך, ואם היא תתקבל נוכל להתקדם. אני משתדל לא לטפל בערכים שאיני בטוח בחשיבותם, תמיד אפשר לפתוח דיון מקדים בטיוטה. הכל לטובה (שיחה) 07:19, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכתוב לך כאן, וגם שם. הקריטריונים של החרדים שונים לחלוטין מהחרד"ל. אין דבר כזה ישיבה קטנה מעל מאה עשרים בחורים. ועדיין הן מוכרות, ויצא לי לפגוש אפילו חרדים "שחורים" שהכירו.
- @הכל לטובה אכתוב לך כאן, וגם שם. הקריטריונים של החרדים שונים לחלוטין מהחרד"ל. אין דבר כזה ישיבה קטנה מעל מאה עשרים בחורים. ועדיין הן מוכרות, ויצא לי לפגוש אפילו חרדים "שחורים" שהכירו.
- 0
- 12 אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ה' באב ה'תשפ"ד ◙ 13:09, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי אולי אתה צודק, אתה מוזמן לפתוח דיון חשיבות מקדים בדף שיחת הטיוטה, אם תתקבל דעתך, תהיה מוטיבציה לעזור לך בכתיבת הערך. בכל מקרה, כרגע הוא גם לא בשל כלל, אז העברה לא עומדת על הפרק. הכל לטובה (שיחה) 22:10, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור לי עם זה, לא מבין כ"כ בבירוקרטיות... אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ו' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:18, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי פתחתי עבורך דיון בדף השיחה. תפרט שם יותר בבקשה. הכל לטובה (שיחה) 23:59, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- בכל אופן, הערך כתוב בצורה פרסומית ולל מקורות. שמש מרפא (שיחה) 13:50, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי פתחתי עבורך דיון בדף השיחה. תפרט שם יותר בבקשה. הכל לטובה (שיחה) 23:59, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור לי עם זה, לא מבין כ"כ בבירוקרטיות... אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ו' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:18, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי אולי אתה צודק, אתה מוזמן לפתוח דיון חשיבות מקדים בדף שיחת הטיוטה, אם תתקבל דעתך, תהיה מוטיבציה לעזור לך בכתיבת הערך. בכל מקרה, כרגע הוא גם לא בשל כלל, אז העברה לא עומדת על הפרק. הכל לטובה (שיחה) 22:10, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אחיה היהודי ראה כאן תביע שם את עמדתך, ואם היא תתקבל נוכל להתקדם. אני משתדל לא לטפל בערכים שאיני בטוח בחשיבותם, תמיד אפשר לפתוח דיון מקדים בטיוטה. הכל לטובה (שיחה) 07:19, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- העיקר ייבאו לכאן כמו רובוטים את הערכים על גמזו ומורשה מוויקיפדיה, שכל מי שקצת מכיר יודע שיש להם חצי מהחשיבות שיש למעלה חבר. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 23:03, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחי אתה אולי לא יודע, אבל כיום לא רק הציבור החרדי משתמש במכלול, אלא גם הרבה חרדים לאומים, גם אם הם לא שותפים בעריכה עצמה. ולגבי הבשלות- מוזמן להעיר קונקרטי ולעזור. אחיה היהודי ◙ שיחה ◙ ד' באב ה'תשפ"ד ◙ 22:57, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
משתמש:בני ברקי בנשמה/טיוטות להעברה
להלן רשימת טיוטות שביקשתי להעבירם לערכים ואבקש שוב להעבירם וכן טיוטות נוספות שאבקש להעבירם: משתמש:בני ברקי בנשמה/כביש 9088, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף אוניברסיטת תל אביב, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף בית החולים בית שמש, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף הריבירייה, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף כרמי גת, משתמש: בני ברקי בנשמה/מסוף מועצה אזורית אשכול, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף פרץ סנטר, משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף קהילות יעקב, משתמש:בני ברקי בנשמה/תחנה מרכזית ראש פינה, משתמש:בני ברקי בנשמה/תחנת יפה נוף. תודה רבה ואשמח לתגובות על כל ערכים אלו באם לא ניתן להעבירם--בני ברקי בנשמה (שיחה) 18:56, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- ביקשת תגובה? אישית אני ממעט להתעסק עם ערכים לא יהודיים/חרדיים, ואני לא היחיד. ציינתי זאת בעבר הכל לטובה (שיחה) 22:56, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה אבל אתה בתפקיד פה... וזו אנציקלופדיה כללית. מי אמור להתעסק בערכים אלו אם לא אתם?משכיל לאסף 12:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף מכיון שאני פועל בהתנדבות, זכותי להחליט במה אני מתעסק. אתה יותר ממוזמן לסייע בקידום וניטור המכלול, כך תוכל להתמנות למנטר ולהעביר איזה ערכים שבא לך. הכל לטובה (שיחה) 22:12, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבל כולם מודים שחסר מנטרים. אולי תפנה את מקומך לכאלו שרוצים לעבוד כמו שצריך לטובת כלל נושאי המכלול?משכיל לאסף 23:49, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בכיף! אתה מוזמן לפנות לגורמים הרלוונטיים בבקשה לפטר אותי ו/או למנות מנטר אחר.
אני מתחייב (בלנ"ד) להעניק כוכב כלשהו בדף השיחה במידה והמהלך יצא לפועל. הכל לטובה (שיחה) 23:54, 10 באוגוסט 2024 (IDT) - הוסבר לך שוב ושוב, אם יהיו עוד משתמשים שמתאימים להיות מנטרים הם יקודמו לניטור, אין מחסור ב"מקום" ועצם העלאת הטענה ש"תפנה את מקומך" מראה על חוסר הבנה בסיס בצורת העבודה של המכלול, ממליץ לא להטיח ביקורת ללא היכרות עם המערכת או הבנתה. אפרון (שיחה) 23:54, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על ההמלצה. מה עם תכליתי? ועוד רבים. יש 150 בדוקי עריכות, למה לא מקדמים לפחות 10 מהם? משכיל לאסף 23:56, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה עם סנדעער? משכיל לאסף 00:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בדקת כמה מהם פעילים בכלל?
עכ"פ, יש למנטרים אינטרס ראשון במעלה למנות מנטרים נוספים, ואם זה לא קורה, כנראה שאין עדיין משתמשים נוספים שהגיעו לזה.
נשמח להתמקד כרגע בהמשך כתיבה איכותית במרחב הערכים והטיוטות במקום לכלות את זמנינו בדפי שיחה. הכל לטובה (שיחה) 00:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)- אינני בוחן כליות ולב כדי שיהיה ברור לי שזה "אינטרס ראשון במעלה". משכיל לאסף 00:04, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף, ממליץ לעצור את הדיון לפני שנדרוך בטעות על משתמשים שלא עשו לנו כל רע, אני סיימתי, שבוע טוב. אפרון (שיחה) 00:06, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- אינני בוחן כליות ולב כדי שיהיה ברור לי שזה "אינטרס ראשון במעלה". משכיל לאסף 00:04, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על ההמלצה. מה עם תכליתי? ועוד רבים. יש 150 בדוקי עריכות, למה לא מקדמים לפחות 10 מהם? משכיל לאסף 23:56, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף בכיף! אתה מוזמן לפנות לגורמים הרלוונטיים בבקשה לפטר אותי ו/או למנות מנטר אחר.
- אבל כולם מודים שחסר מנטרים. אולי תפנה את מקומך לכאלו שרוצים לעבוד כמו שצריך לטובת כלל נושאי המכלול?משכיל לאסף 23:49, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף מכיון שאני פועל בהתנדבות, זכותי להחליט במה אני מתעסק. אתה יותר ממוזמן לסייע בקידום וניטור המכלול, כך תוכל להתמנות למנטר ולהעביר איזה ערכים שבא לך. הכל לטובה (שיחה) 22:12, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה אבל אתה בתפקיד פה... וזו אנציקלופדיה כללית. מי אמור להתעסק בערכים אלו אם לא אתם?משכיל לאסף 12:01, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
טיוטות להעברה למרחב הערכים
מנטרים אשמח להעברת הטיוטות הבאות:
- טיוטה:מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל
- תלמיד חכמי הדור/הרב יחיאל קלרמן
- תלמיד חכמי הדור/הרב עזרא רוטשילד
- תלמיד חכמי הדור/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה)
- טיוטה:זאב ברלין
- משתמש:עבד ד'/הרב צבי וינפלד
עבד ד' (שיחה) 13:56, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' על כתיבת ערכים רבים, אני מודע לכך שזה די מתסכל לחכות עם כל כך הרבה ערכים, נשתדל להגיע להכל בהקדם. הכל לטובה (שיחה) 01:09, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה אני גם מקווה שיגיעו לזה, כי אין לי כח לעבוד על ערך ימים ושעות, ואחרי זה להתחנן שיעבירו את זה, ולאחר חודש אולי מישהו מסתכל על זה (זה הסיבה שבינתיים הפסקתי לכתוב עוד ערכים, כל עוד איני רואה השיש רצון לשינוי והתקדמות). עבד ד' (שיחה) 11:02, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' אני מודע לתחושות הללו, ופתחתי דיון באולם כדי לנסות לפתור את בעיית הטיוטות . אתה מוזמן להצטרף. הכל לטובה (שיחה) 22:02, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' הרב וינפלד: לדעתי חסר עוד תוכן מעבר לפרטים ביוגרפיים. האם ראוי שהוא והרב חדש יזכו בתואר "ראש ישיבת אור אלחנן"? אני חושב שצריך לשנות ל"מראשי" הכל לטובה (שיחה) 01:17, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד' אני מודע לתחושות הללו, ופתחתי דיון באולם כדי לנסות לפתור את בעיית הטיוטות . אתה מוזמן להצטרף. הכל לטובה (שיחה) 22:02, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה אני גם מקווה שיגיעו לזה, כי אין לי כח לעבוד על ערך ימים ושעות, ואחרי זה להתחנן שיעבירו את זה, ולאחר חודש אולי מישהו מסתכל על זה (זה הסיבה שבינתיים הפסקתי לכתוב עוד ערכים, כל עוד איני רואה השיש רצון לשינוי והתקדמות). עבד ד' (שיחה) 11:02, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הרב טשזנר: אין כמעט תוכן, רק פסקה ענקית על ספרים
הרב קלרמן: גם כן חסר תוכן, צריך לשפר ניסוח. את הטענה שהוא מקבל החלטות א"א להשאיר לדעתי בלי מקור הכל לטובה (שיחה) 23:49, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 6:38, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה מקורות המידע? שמש מרפא (שיחה) 00:12, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי מוכן להעברה אדי97 (שיחה) 23:04, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת אמרי משה למרחב הערכים. תודה שמואל עמית (שיחה) 13:29, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא נראה שישרוד חשיבות הכל לטובה (שיחה) 06:11, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה למה להוריד ישיבה?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:41, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לא הורדתי שום דבר, פשוט ציינתי עובדה. ראה דיון בעניין באולם הדיונים הכל לטובה (שיחה) 21:29, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- למעיישה, חסר משהו? למה לא להעביר? מים אחרונים (שיחה) 04:29, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לא הורדתי שום דבר, פשוט ציינתי עובדה. ראה דיון בעניין באולם הדיונים הכל לטובה (שיחה) 21:29, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה למה להוריד ישיבה?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:41, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רועי וולר למרחב הערכים. תודה אפרתוש (שיחה) 18:50, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- חסרים מקורות. ערכים מסוג זה עדיף להעלות בויקיפדיה הכל לטובה (שיחה) 13:37, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 19:39, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @העיתונאי, ממליץ להעביר את הערכים לוויקיפדיה. @שרגא ישמח לעזור (אגב, אני לא בטוח שזה בשל). שמש מרפא (שיחה) 16:34, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשמח שתעזור, תודה! העיתונאי (שיחה) 21:16, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:NEXT (סיגריות) למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 21:00, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תחת (אישיות מהתנ"ך) למרחב הערכים (קצרמר?).
נ.ב: בנוגע לשם הערך שימו לב לדיון כאן תודה המעמיק (שיחה) 01:32, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אפשר להקדיש שורה בערך על בני אפרים. לא רואה צורך בערך נפרד. שמש מרפא (שיחה) 16:34, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם אני הייתי מסופק בזה, אבל היו שחשבו אחרת (עיין כאן), המעמיק (שיחה) 01:08, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך לא ברור. בסוש"ד אין בו מספיק תוכן בשביל ערך נפרד, גם אם יש חשיבות הכל לטובה (שיחה) 16:43, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ו@איך האם את חוזרים בכם ממה שכתבתם כאן? המעמיק (שיחה) 18:29, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- אני לא, אבל לא חייבים לעשות כדעתי כמובן - יש צד שני. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 18:38, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש סיבה לחזרה? עמוס חדד (שיחה) 22:59, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש מי שטוען כאן שהוא מיותר, מה לעשות? המעמיק (שיחה) 10:20, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- יש סיבה לחזרה? עמוס חדד (שיחה) 22:59, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- אני לא, אבל לא חייבים לעשות כדעתי כמובן - יש צד שני. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 18:38, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ו@איך האם את חוזרים בכם ממה שכתבתם כאן? המעמיק (שיחה) 18:29, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- הערך לא ברור. בסוש"ד אין בו מספיק תוכן בשביל ערך נפרד, גם אם יש חשיבות הכל לטובה (שיחה) 16:43, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- גם אני הייתי מסופק בזה, אבל היו שחשבו אחרת (עיין כאן), המעמיק (שיחה) 01:08, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
עורכים יקרים, אשמח שתעזרו לי בשיוף הניסוח, וכן בהוספת קישורים וכו' כנדרש. תודה רבה! משכיל לאסף 13:24, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים ערכתי חוץ מענין המחלוקת בחארה כבירא. אשמח אם אי מי יעבור על זה ויערוך. ~ המלקט • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד 01:47 (IDT) 01:47, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לדעתי אפשר להעלות משכיל לאסף 10:12, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את הדף טיוטה הרב נחום בר חיים למרחב הערכים. תודה.
- @עורך בכיר לפני שנדון על הערך, האם ישנה חשיבות אנציקלופדית לנשוא הערך? הכל לטובה (שיחה) 17:44, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעבירו למרחב ערכים הרשל'ה מאוסטרופולי (שיחה) 16:09, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעבירו למרחב הערכים 17: אבריימלה מלמד (שיחה) 17:51, 25 באוגוסט 2024 (IDT)47, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- חשיבות יש רחוב ברמת שלמה על שמו. אבריימלה מלמד (שיחה) 15:03, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה לא ראיה לחשיבות. עכ"פ הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 23:25, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא מה חסר? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא הוספתי מידע ועריכה מחדש אברמלה (שיחה) 20:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד@אברמלה@שמש מרפא יש טעם להרחיב על הערך הזה יש לי מידע עליו? והשיב את הגזלה (שיחה) 15:38, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- @שמש מרפא הוספתי מידע ועריכה מחדש אברמלה (שיחה) 20:59, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא מה חסר? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה לא ראיה לחשיבות. עכ"פ הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 23:25, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעבירו למרחב הערכים תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 19:44, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים יקרים, אשמח שתעבירו את הדף משתמש:אלעזר א./הרב אפרים רוב למרחב הערכים. הנ"ל בנוסף לזה שהינו ר"מ משמש אף כראש ישיבה בשיבה חדשה. אשמח לעדכון בנושא.
תודה רבה!
אלעזר א. (שיחה) 20:56, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלעזר א. לא פתחתי את הטיוטה, אבל מדבריך נראה שאין חשיבות אנציקלופדית. נא להבהיר חשיבות. הכל לטובה (שיחה) 03:15, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- בטח חשוב, ראש ישיבה, ר"מ חשוב, ועולה על הכל הוא עורך של סדרת הספרים הפופלרית 'חידושי רבי נחום'. ראה בטיוטה. בנש"ק (שיחה) 11:26, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מזכיר לי את הדיון הזה, המעמיק (שיחה) 11:48, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @בנש"ק ממה שכתוב בטיוטה אין חשיבות. כדאי להסביר בהתאם לכתוב בדף שקישרתי אליו, למה יש חשיבות אנציקלופדית, אחרת, הסיכויים שהמנטרים יטפלו בטיוטה, אפסיים.--הכל לטובה (שיחה) 13:58, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מזכיר לי את הדיון הזה, המעמיק (שיחה) 11:48, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה פשוט שיש, ופעם הבאה כדאי שתפתח את הטיוטה לפני שאתה מגיב. כך בכל אופן אומר ההיגיון הפשוט. בכל אופן הרב משמש כראש ישיבה - וזה עומד בקטריונים של פתיחת ערך, ב. הרב עורך את סדרת הספרים 'חידושי רבי נחום' פרצוביץ], דבר המקנה שם בעולם התורה הישיבתי. בנוסף הרב מאוד מוכר בעולם הישיבות. אלעזר א. (שיחה) 03:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלעזר א. אם תקרא את ההודעה האחרונה שלי, תבין שקראתי את הטיוטה, ולמרות זאת אני כותב שעל פניו הוא לא זכאי אא"כ הוא מפורסם באופן חריג. ממליץ לך לפתוח דיון בדף שיחת הטיוטה. אתה לא חייב, פשוט בלי זה, כנראה שהמנטרים לא יטפלו בערך שלך. בהצלחה. הכל לטובה (שיחה) 08:24, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- בטח חשוב, ראש ישיבה, ר"מ חשוב, ועולה על הכל הוא עורך של סדרת הספרים הפופלרית 'חידושי רבי נחום'. ראה בטיוטה. בנש"ק (שיחה) 11:26, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מי שמש למרחב הערכים. תודה העיתונאי (שיחה) 19:47, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב יצחק אלחנן רוטנברג למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 22:46, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- צריך עוד עריכה וניסוח, וגם ציון מקורות בצורה מסודרת יותר. שמש מרפא (שיחה) 13:04, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 04:38, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
טיוטה:הישיבה הגדולה ישיבת "אמרי משה" בני ברק
נראה לי שמוכן, אפשר להעלות אותו לאתר.
טיוטה:הישיבה הגדולה ישיבת "אמרי משה" בני ברק
יחיאל בנדיקט
בבקשה להעביר את הטיוטה שהכנתי למרחב הערכים - תודה
מצב טיפול: חדש
מנטרים, שרגא אבקש להעביר את טיוטה:מוידרברג למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 09:20, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המעמיק, שו הדא "איזור סטטיסטי"? שמש מרפא (שיחה) 23:27, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- שמש מרפא, זה יובא כך (ע"י שרגא מויקיפדיה, אולי תרגום לא מוצלח של משהו...)
- אגב נראה לי שזה נמחק שם בעקבות הפרת זכויות או משהו כזה, אתה יכול לבדוק את זה? (ראיתי רק מדף החיפוש בגוגל - ויקי חסום אצלי), המעמיק (שיחה) 00:33, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא נמחק, נשאר כפי שהיה. זה ערך מתורגם על ידי כל התרגום כמובן שהוא מצריך עריכה. שרגא > השתתפו >> שיחה > א' באלול ה'תשפ"ד > 22:16, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- יש סיכוי לזה יום אחד? המעמיק (שיחה) 01:42, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- ביום שהבעיות תטופלנה, שמש מרפא (שיחה) 10:26, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא עוד משהו חוץ מה"איזור סטטיסטי"? המעמיק (שיחה) 00:56, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- ביום שהבעיות תטופלנה, שמש מרפא (שיחה) 10:26, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- יש סיכוי לזה יום אחד? המעמיק (שיחה) 01:42, 29 בנובמבר 2024 (IST)
- לא נמחק, נשאר כפי שהיה. זה ערך מתורגם על ידי כל התרגום כמובן שהוא מצריך עריכה. שרגא > השתתפו >> שיחה > א' באלול ה'תשפ"ד > 22:16, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר את טיוטה:הלכות דעות (רמב"ם) למרחב הערכים. תודה! מאמין (שיחה)
מנטרים אבקש לשפץ ולהעביר למרחב הערכים
אבקש להעביר ערך זה למרחב הערכים תודה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:17, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ערן חבה למרחב הערכים. תודה אוהב התורה והחסידות 12:02, 15 בספטמבר 2024 (IDT) ―בית סטאשוב (שיחה | תרומות) לא חתם
- בית סטאשוב, הטיוטה לדעתך מוכנה? היא דומה לערכים דומים? (ניסוח, מקורות, קישו"פ וכו'). בנוסף נא ראה: עזרה:חתימה. איכא דאמרי (שיחה) 14:00, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- טעות בשמירה לא? אוהב התורה והחסידות 15:27, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
תודה אברמלה (שיחה) 02:23, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- על פניו לכאורה אין חשיבות הכל לטובה (שיחה) 02:23, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב בנימין משה לנדא למרחב הערכים. תודה בני לנדאו (שיחה) 13:22, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- @בני לנדאו, נא לצרף מקורות מסודרים לערך ולא קישןרים לתקיית דרייב. שמש מרפא (שיחה) 09:59, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מבקש לדעת האם יש סיבה שהערך לא עולה למרחב הערכים . בני לנדאו (שיחה) 09:47, 3 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת שערי חיים (אחיעזר) למרחב הערכים. תודה ע"ט לעשות (שיחה) 23:22, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחום בר חיים למרחב הערכים. תודה תכל'ס (שיחה) 01:57, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
- ב"ה יש ישיבות קיבוץ כאלה בלי סוף . אני מציע לחכות עם הערך. שמש מרפא (שיחה) 15:38, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים אחר שבוע מאז שהעלתי בקשה חמכלולאים פעילים בדף שיחה של הערך, אני מבקש לבחון את הערך יהודה פיש (שיחה) 12:42, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, תודה על הערך המושקע,אני חושב שהוא מסורבל מדי וצריך לע ור תמצות, ליטוש וניסוח. שים לב גם לטיוטה:ספק ספיקא. שמש מרפא (שיחה) 16:20, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים יקרים ומסורים!
- אשמח אם מאן דהו יתן מזמנו על אחד מהערכים הבאים, לסדר מה שצריך ולהעבירם למרחב.
- יהודה פיש (שיחה) 20:30, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים בקשתי שאם תוכלו תעשו אתם את השינויים הנדרשים, כי אני לא מצליח לקלוע לטעם של הדרישות, וטיוטה:אגדת סבי דבי אתונא עברה שינויים רבים ולדעתי בטוח מוכנה
- יהודה פיש (שיחה) 08:53, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש, התחלתי לעבוד על ניסוח הערך. נסה לחדד ולהבהיר את הדברים, ולהמנע מ"פינות" מיותרות. שמש מרפא (שיחה) 10:20, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @שמש מרפא תודה רבה, זה בקשה קשה ליישום, כי לא ברור לי מה צריך לעשות.
- יהודה פיש (שיחה) 11:05, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- ראה למשל את עריכתי האחרונה. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @שמש מרפא ערכתי שוב מה שאני יכול, תראה מה אתה יכול בבקשה להשלים את המלאכה אם צריך
- יהודה פיש☑️@YehudaFish (שיחה) 16:20, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ראה למשל את עריכתי האחרונה. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- @יהודה פיש, התחלתי לעבוד על ניסוח הערך. נסה לחדד ולהבהיר את הדברים, ולהמנע מ"פינות" מיותרות. שמש מרפא (שיחה) 10:20, 28 באוקטובר 2024 (IST)
לא יודע איך מעבירים זאת לטיוטה: הרב שמעון וייצהנדלר.
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --הגאולה בפתח (שיחה) 00:34, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- אנא ציין קישור לטיוטה המדוברת. עמוס חדד (שיחה) 01:57, 2 באוקטובר 2024 (IDT)
- הנה הקישור: [1] --הגאולה בפתח (שיחה) 23:44, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
- למיטב הבנתי תצטרך להצדיק את חשיבות בעל הערך במכלול. עמוס חדד (שיחה) 01:48, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- מה גודלה של הישיבה? שמש מרפא (שיחה) 15:37, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- למיטב הבנתי תצטרך להצדיק את חשיבות בעל הערך במכלול. עמוס חדד (שיחה) 01:48, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- הנה הקישור: [1] --הגאולה בפתח (שיחה) 23:44, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:תבנית:בחצרות הקודש למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 16:58 (IDT) 16:58, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל יעקב שמואלביץ למרחב הערכים. תודה הכהן הגדול (שיחה) 20:31, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- @הכהן הגדול יש טעם להרחיב על ערך זה? והשיב את הגזלה (שיחה) 15:39, 1 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת מגדל עוז למרחב הערכים. תודה הכהן הגדול (שיחה) 20:46, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים זה כל המידע שמצאתי. נראה לי שבכל זאת אפשר להעביר כקצרמר. --מראש צורים (שיחה) 19:17, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מראש צורים ”3. כל 'אחרון' מלפני השואה, שיש לנו עליו מידע אנציקלופדי, יותר מאשר פרטים ביוגרפיים בסיסיים, זכאי לערך.” (המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים) לא חושב שהערך עומד בקריטריון הכל לטובה (שיחה) 02:00, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ייתכן שלא. (פשוט אני מתחיל את הערכים שלי לא לפי כמות הידע שאני יודע שיש עליהם כאשר לעיתים לאחר חפירות ישנם הפתעות גדולות..). מראש צורים (שיחה) 02:06, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- הכל לטובה עיין שוב. מראש צורים (שיחה) 19:13, 2 בנובמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים כרגע אין חומר לערך הכל לטובה (שיחה) 10:26, 3 בנובמבר 2024 (IST)
- הכל לטובה עיין שוב. מראש צורים (שיחה) 19:13, 2 בנובמבר 2024 (IST)
- ייתכן שלא. (פשוט אני מתחיל את הערכים שלי לא לפי כמות הידע שאני יודע שיש עליהם כאשר לעיתים לאחר חפירות ישנם הפתעות גדולות..). מראש צורים (שיחה) 02:06, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שערי יצחק למרחב הערכים. תודה פנחס שמחה (שיחה) 22:12, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
- @פנחס שמחה הטיוטה עדיין רחוקה מבשלות, מציע להיעזר בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה. בהצלחה הכל לטובה (שיחה) 02:03, 30 באוקטובר 2024 (IST)
פודקאסט משפחה
אם אפשר לבקש שהערך משתמש:הארי_פוטר.../פודקאסט_משפחה יעלה למרחב הערכים הם כבר די מפורסמים.
- @הארי פוטר... השווה בבקשה עם הערך כאן הסכתים הכל לטובה (שיחה) 02:09, 30 באוקטובר 2024 (IST)
בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 11:23, 25 באוקטובר 2024 (IDT)
- @יהודה פיש תודה על הערך, אבל כרגע הסיפור לא ברור. למשל: ”בשנת תשס"ב כאשר קיבל על עצמו הרב יהושע ארנברג[דרושה הבהרה] את ניהולה של ישיבת עיון התלמוד של רבי אבא מרדכי ברמן, מינה הרב ארנברג את הרב נוביק (שהיה עד לאותה עת ממנהליה של ישיבת כנסת יצחק - חדרה)[דרושה הבהרה] למנהלה הרוחני והגשמי של הישיבה,[דרושה הבהרה]” הכל לטובה (שיחה) 02:14, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה גפן למרחב הערכים. תודה שמואל הנביא (שיחה) 15:44, 31 באוקטובר 2024 (IST)
- הוא לא היה ר"י אלא ר"מ, ומשכך לא עמוד ברף המקובל. שמש מרפא (שיחה) 00:36, 13 בנובמבר 2024 (IST)
- @שמש מרפא לאנשים שנפטרו אין יותר פריוילגיה להכנס למכלול? שמואל הנביא (שיחה) 23:50, 28 בנובמבר 2024 (IST)
- פתחתי דיון מקדים בדף השיחה, המעמיק (שיחה) 00:01, 29 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מלחמת אש דת למרחב הערכים. תודה גם אני משתמט כדעת רבותינו (שיחה) 22:49, 31 באוקטובר 2024 (IST)
- רוב הערך כלל לא עוסק בארגון, ולא ברורה חשיבותו. שמש מרפא (שיחה) 00:36, 13 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ברוך יחיאל נויבירט למרחב הערכים. תודה פלאם (שיחה) 09:49, 1 בנובמבר 2024 (IST)
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים --בכא (שיחה) 13:17, 1 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה שהוא רק ר"י בתואר, ומשכך אין חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 00:37, 13 בנובמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא, גם אם זה נכון, בישיבת חכמת שלמה הוא בפועל, וכן לדעתי יש חשיבות מכוח ההכשר, שהוא די מוכר ואמין בציבור, המעמיק (שיחה) 19:47, 20 בנובמבר 2024 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 22:32, 9 בנובמבר 2024 (IST)
- מנטרים אם אפשר לבקש שוב, לא כ"כ מסובך כפי שנראה... השם של הערך צריך להיות חכמת שלמה (מהרש"ל) --מראש צורים (שיחה) 20:27, 3 בדצמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, יש על זה עבודת דוקטורט, אשמח אם תמתין עד שאספיק לעיין בה. שמש מרפא (שיחה) 22:42, 11 בדצמבר 2024 (IST)
- ? מראש צורים (שיחה) 22:45, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- שמש מרפא אפשר לבקש שוב? מראש צורים (שיחה) 04:52, 2 בינואר 2025 (IST)
- אני יכול להעביר, אבל אז הערך כנראה יהיה הרבה פחות איכותי ממה שהוא יכול להיות. שמש מרפא (שיחה) 12:01, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא התכוונתי לבקש שתעיין שם ותשבח את הערך אוחר כך להעביר. תודה מראש צורים (שיחה) 20:58, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אם אתה לא רואה מתי שמגיע לזה, אולי תשלח לי את החומר? מראש צורים (שיחה) 14:39, 16 בינואר 2025 (IST)
- בשבוע הבא בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 14:42, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אם אתה לא רואה מתי שמגיע לזה, אולי תשלח לי את החומר? מראש צורים (שיחה) 14:39, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא התכוונתי לבקש שתעיין שם ותשבח את הערך אוחר כך להעביר. תודה מראש צורים (שיחה) 20:58, 2 בינואר 2025 (IST)
- אני יכול להעביר, אבל אז הערך כנראה יהיה הרבה פחות איכותי ממה שהוא יכול להיות. שמש מרפא (שיחה) 12:01, 2 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא אפשר לבקש שוב? מראש צורים (שיחה) 04:52, 2 בינואר 2025 (IST)
- ? מראש צורים (שיחה) 22:45, 17 בדצמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, יש על זה עבודת דוקטורט, אשמח אם תמתין עד שאספיק לעיין בה. שמש מרפא (שיחה) 22:42, 11 בדצמבר 2024 (IST)
מנטרים אשמח להעברה למרחב, תודה עוז שרמן (שיחה) 18:58, 11 בנובמבר 2024 (IST)
- מנטרים בבקשה עוז שרמן (שיחה) 09:59, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה בסה"כ כמו זמר חובב/מתחיל. מציע לחכות עד שיצבור קצת יותר קילומטראז'. שמש מרפא (שיחה) 13:25, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- אולי מתחיל אך לא נראה שונה משמוליק סוכות, בכל אופן תודה על התגובה. עוז שרמן (שיחה) 16:02, 26 בנובמבר 2024 (IST)
- נראה בסה"כ כמו זמר חובב/מתחיל. מציע לחכות עד שיצבור קצת יותר קילומטראז'. שמש מרפא (שיחה) 13:25, 26 בנובמבר 2024 (IST)
שיעור יומי
מנטרים משתמש:אשרי אדם/שיעור יומי תודה אשרי אדם (שיחה) 23:26, 11 בנובמבר 2024 (IST)
משתמש אבי10/משה חיים סוסקינו
מנטרים אבקש להעביר את: משה חיים סוסקינו למרחב ערכים. תודה
לא מצאתי עוד ביוגרפיה עליו יהודה פיש☑️@Yehuda_Fish (שיחה) 15:29, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- הוספתי מקור חשוב. שמש מרפא (שיחה) 00:49, 5 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא בוצע Yehuda_Fish • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ה • 14:52, 8 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:כל רגע למרחב הערכים. תודה! יחד ננצח (שיחה) 20:03, 14 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל שניאור למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה) 01:01, 20 בנובמבר 2024 (IST)
משתמש:שם השם\טיוטה הרב אהרן יהושע צוקר
להעביר ערך זה למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שמעון וייצהנדלר למרחב הערכים. תודה --הגאולה בפתח (שיחה) 01:11, 22 בנובמבר 2024 (IST)
- פנייתי לא זכתה משום מה למענה.--הגאולה בפתח (שיחה) 01:02, 25 בנובמבר 2024 (IST)
נא להעביר בדחיפות--בכא (שיחה) 13:17, 22 בנובמבר 2024 (IST)
- בכא, צרף קישור. עמוס חדד (שיחה) 00:28, 24 בנובמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יהושע רובין למרחב הערכים. תודה מכון זוטשקא אמסנא (שיחה) 12:33, 24 בנובמבר 2024 (IST)
- נא לצרף מקורות. שמש מרפא (שיחה) 00:39, 1 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את הערך המתורגם משתמש:עמנואל/רבי נתן אב הישיבה למרחב הערכים. תודה! אביר על סוס (שיחה) 10:56, 25 בנובמבר 2024 (IST)
לא יודע מי העלה את הערך הזה אך מעונין שהוא יעלה תודה רבה!
- חוץ מזה שהערך לא בשל, אני לא רואה כל חשיבות לכתב נייעס בתחילת דרכו. שמש מרפא (שיחה) 14:14, 9 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:נחמני הכהן לנחמני, ואת הקיים להעביר לנחמני (פירושונים). תודה למאי נ"מ • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 12:09, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- @למאי נ"מ, לא הבנתי מה הנקודה בערך הזה. הוא לא היה אמורא אלא "אבא של", לא ידוע עליו מאומה, וכל הערך כלל לא עוסק בו אלא מביא כמה סיפורים על בניו. שמש מרפא (שיחה) 04:01, 30 בדצמבר 2024 (IST)
- תן לי עוד אבא לכל כך הרבה אמוראים (חוץ מרב פפא...). אתה צודק שאין כל כך הרבה מידע, מה שרציתי באמת זה לרכז את כל המידע שנוגע לאחים במשפחה. ייתכן שאפשר לקרוא לערך "משפחת נחמני". למאי נ"מ • שיחה • ל' בכסלו ה'תשפ"ה 00:55, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- ערך על משפחה עושים כשיש מה לכתוב על המשפחה. במקרה הזה זה בסך הכל אחים רבים. אפשר לעשות קטגוריה:בני נחמני. שמש מרפא (שיחה) 01:10, 31 בדצמבר 2024 (IST)
- תן לי עוד אבא לכל כך הרבה אמוראים (חוץ מרב פפא...). אתה צודק שאין כל כך הרבה מידע, מה שרציתי באמת זה לרכז את כל המידע שנוגע לאחים במשפחה. ייתכן שאפשר לקרוא לערך "משפחת נחמני". למאי נ"מ • שיחה • ל' בכסלו ה'תשפ"ה 00:55, 31 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה איבגי למרחב הערכים. תודה שלמה אליהו (שיחה) 01:47, 13 בדצמבר 2024 (IST)
משתמש זה הוא אחד מבין 506 משתמשים פעילים במכלול. |
מנטרים [[משתמש: מוטי]] אבקש להעביר את טיוטה משתמש:מלכות/כוללי תרביצ"א למרחב הערכים, תיקנתי ועדכנתי בעיות לשוניות שהיו.
מנטרים אבקש להעביר טיוטה זו למרחב הערכים לשם רבי בנימין זאב כהן. תודה! מאמין (שיחה) 22:00, 23 בדצמבר 2024 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב. תודה פלאלמוני (שיחה) 22:28, 15 בדצמבר 2024 (IST)
מנטרים אשמח שתעבירו את טיוטא:הרב אלימלך וסרמן למרחב הערכים ולשפר על פי הצורך. תודה בינו נא זאת
- לא עומד ברף החשיבות האנציקלופדית שנקבע לדיינים. שמש מרפא (שיחה) 01:18, 25 בדצמבר 2024 (IST)
- אני חושב שיש לו חשיבות יתר מלבד ייחוסו (חתן ר' אושר) ומעמדו (דיין מוכר וותיק), הוא מוכר גם מחמת שנרצח בפיגוע, זה לא נחשב? המעמיק (שיחה) 00:37, 30 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דבורה רוזן למרחב הערכים. תודה תנחום תנעמי (שיחה) 21:30, 17 בדצמבר 2024 (IST)
מנטרים אשמח אם יהיה ניתן להעביר את הטיוטה משתמש:נוטע/כלי_המילה למרחב הערכים, תודה רבה נוטע (שיחה) 00:20, 18 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:סיום בדבר טוב למרחב הערכים (מחכה להכרעתכם הסופית בעניין שם הערך). תודה המעמיק (שיחה) 00:10, 20 בדצמבר 2024 (IST)
- צריך לסדר ולנסח שם. שמש מרפא (שיחה) 05:12, 27 בדצמבר 2024 (IST)
- טופל המעמיק (שיחה) 22:19, 13 בינואר 2025 (IST)
- @המעמיק, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 18:45, 16 בינואר 2025 (IST)
- ייש"כ! בהקדם. המעמיק (שיחה) 21:10, 16 בינואר 2025 (IST)
- @המעמיק, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 18:45, 16 בינואר 2025 (IST)
- טופל המעמיק (שיחה) 22:19, 13 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עלונימייל למרחב הערכים. תודה י.פ (שיחה) 03:30, 22 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ברוך דוד זלדוביץ למרחב הערכים. תודה יצחק פינס (שיחה) 23:27, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- הערך לא בכיוון בכלל. תשווה לערכים אחרים ותלמד את המבנה והסגנון. שמש מרפא (שיחה) 20:38, 29 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עזריהו בן יוחנן למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ה • 20:32, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- צריך קצת סדר מתי בדיוק הוא חי לפי כל דעה. שמש מרפא (שיחה) 19:52, 5 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עכשיו טוב?!
- Yehuda_Fish • שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ה • 20:13, 5 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חתונה ביום שישי למרחב הערכים. תודה נחלי מים (שיחה) 19:42, 29 בדצמבר 2024 (IST)
טיוטה: רבי חיים משה הלוי הנזיר
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה על רבי חיים משה הלוי הנזיר הנמצא פה למרחב הערכים. תודה נחלי מים (שיחה) 19:44, 29 בדצמבר 2024 (IST)
- נחלי מים לאחרונה יובאה ערך מויקיפדיה בשם - רבי משה הלוי הנזיר, אולי אפשר לשלב --מראש צורים (שיחה) 01:13, 5 בינואר 2025 (IST)
טיוטה:הרב נחום יצחק ברוידא
טיוטה ישנה. אשמח להעברה למרחב הערכים נמצאת בקישור טיוטה:הרב נחום יצחק ברוידא
ראשי ישיבת ארחות תורה
מנטרים נא להעביר את משתמש:עבד ד'/הרב יחיאל קלרמן ואת משתמש:עבד ד'/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה) תודה עבד ד' (שיחה) 23:21, 30 בדצמבר 2024 (IST)
- בטוח שכל ארבעת ראשי הישיבה זכאים לערך? שמש מרפא (שיחה) 02:35, 8 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עיין ערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר, ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. וכן בערכי הרב שמואל מרקוביץ והרב אשר דויטש. וכן בערכי ראשי ישיבת קרית מלך הרב שלמה קניבסקי, הרב יעקב קרפ והרב בנימין רימר. ובערכי ראשי ישיבת חברון הרב דוד כהן הרב משה מרדכי פרבשטיין והרב שלמה כץ. ובערכי ראשי ישיבת סלבודקא הרב דוב לנדו הרב משה הלל הירש והרב יצחק שוורץ. ובערכי ראשי ישיבת גאון יעקב הרב זאב ברלין והרב נתן זוכובסקי. ועוד רבים כאלו. עבד ד' (שיחה) 09:42, 8 בינואר 2025 (IST)
- אתה כנראה לא רואה הבדל כלשהו בין שני ראשי ישיבה לארבעה, ובין פוניבז' וחברון לאורחות תורה (אגב רוב האישים שהזכרת זכאים לערך לא רק מכח ראשות הישיבה). בכל אופן במצב בו כל רבני הישיבה הם ראשים (למעט ר"מ אחד) דרוש משהו מעבר לתואר. שמש מרפא (שיחה) 03:42, 10 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא מה שבאתי לומר שצריך קריטריון אחיד, ואם הערכים הנ"ל מוכיחים שהתואר "ראש ישיבה" אשר לפי הקריטריונים מזכה בערך, היינו גם כמה ראשי ישיבה, אם כן אין חילוק.
- ולגופו של ענין, הרב יצחק שוורץ הוא גם כן ראש ישיבה שלישי בישיבה שיש בה פחות מארחות תורה, ומעמדו הרבה פחות משאר ראשי הישיבה והוא זכאי לערך, וארבעת אלו מעמדם שווה בישיבה.
- וכמו כן, ראשי ישיבת קרית מלך הם 3 ראשי ישיבה של 300 בחורים, ובטוחני ש-4 ראשי ישיבה של 650 בחורים נחשב לא פחות. עבד ד' (שיחה) 14:25, 10 בינואר 2025 (IST)
- אתה כנראה לא רואה הבדל כלשהו בין שני ראשי ישיבה לארבעה, ובין פוניבז' וחברון לאורחות תורה (אגב רוב האישים שהזכרת זכאים לערך לא רק מכח ראשות הישיבה). בכל אופן במצב בו כל רבני הישיבה הם ראשים (למעט ר"מ אחד) דרוש משהו מעבר לתואר. שמש מרפא (שיחה) 03:42, 10 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עיין ערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר, ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. וכן בערכי הרב שמואל מרקוביץ והרב אשר דויטש. וכן בערכי ראשי ישיבת קרית מלך הרב שלמה קניבסקי, הרב יעקב קרפ והרב בנימין רימר. ובערכי ראשי ישיבת חברון הרב דוד כהן הרב משה מרדכי פרבשטיין והרב שלמה כץ. ובערכי ראשי ישיבת סלבודקא הרב דוב לנדו הרב משה הלל הירש והרב יצחק שוורץ. ובערכי ראשי ישיבת גאון יעקב הרב זאב ברלין והרב נתן זוכובסקי. ועוד רבים כאלו. עבד ד' (שיחה) 09:42, 8 בינואר 2025 (IST)
משתמש:בני ברקי בנשמה/מסוף חופית
אבקש להעביר ערך זה --בני ברקי בנשמה (שיחה) 15:30, 31 בדצמבר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מאיר פורטוגל למרחב הערכים. תודה המלקט • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ה 11:54 (IDT) 11:54, 1 בינואר 2025 (IST)
מנטרים הטיוטה משתמש:חד פעמי/הרב אברהם אבא רזניק מוכנה ואפשר להעבירה. תודה חד פעמי (שיחה) 15:26, 1 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי תנחום בריה דרבי חייא איש כפר עכו למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ה • 16:31, 1 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחמיה פרידלנדר למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 13:26, 2 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --מראש צורים (שיחה) 00:10, 5 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים, נא לטפל בהבהרה. שמש מרפא (שיחה) 03:21, 8 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא, טופל. תודה! מראש צורים (שיחה) 03:27, 8 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עין בעין למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ה 13:46, 5 בינואר 2025 (IST)
- ? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה 23:44, 12 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --מראש צורים (שיחה) 08:50, 6 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דן עזרא למרחב הערכים. תודה רועי יוסופוב (שיחה) 05:00, 7 בינואר 2025 (IST)
- רועי יוסופוב, כפי שהגיב מקוה בדף השיחה נשוא הערך אינו זכאי לערך. עמוס חדד (שיחה) 23:29, 12 בינואר 2025 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה משתמש:נוטע/כפרת עוונות למרחב הערכים, תודה רבה, נוטע (שיחה) 21:15, 7 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים תיקנתי את כל מה שהיה צריך תיקון, לכן אבקש להעביר את טיוטה:אונטערן קריג למרחב הערכים. תודה נודניק (שיחה) 21:24, 9 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים לאחר שדאגת ש"אונטערן קריג" יעבור ממרחב הערכים לטיוטה, אבקש אם תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים, כל הבעיות שהושמעו תוקנו על ידי. נודניק (שיחה) 12:10, 10 בינואר 2025 (IST)
- טעות, אני לא מנטר מראש צורים (שיחה) 20:17, 11 בינואר 2025 (IST)
- טעות, התכוונתי ל@מוטי, @מוטי אתה העברת את אונטערן קריג לטיוטה, אולי תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים? נודניק (שיחה) 22:12, 11 בינואר 2025 (IST)
- אני לא מספיק בקי בנושאים הללו, אבל נראה לי שצריך יותר מידע על ההפקה, הצלחה וכדו', כרגע יש כמעט רק את העלילה עצמה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 10:36, 13 בינואר 2025 (IST)
- בסדר, אין בעיה, אני אוסיף קטעים על ההפקה, (על אף שהערכים של "אונטערן שריפט" ו"אונטערן אויווען" הם בדיוק אותו דבר) נודניק (שיחה) 10:48, 13 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי הוספתי קטעים, עכשיו תוכל להחזיר למרחב הערכים? נודניק (שיחה) 12:56, 13 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי? נודניק (שיחה) 20:16, 15 בינואר 2025 (IST)
- יש עוד מה לערוך. הניסוח וכן מידע יותר טכני כמו עלויות, רווחים וכדו'. ערכתי קצת בפתיח כדי להדגים. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
- אתה יכול ללכת להסתכל באונטערן אויווען, זה בדיוק אותו דבר. נודניק (שיחה) 20:18, 16 בינואר 2025 (IST)
- עיון בערכים שהזכרת מעלה בי מחשבה שאולי גם הם צריכים לחזור לטיוטות. נתחיל עם מילוי של הנתונים בתבנית בראש הערך, תוכל לבצע? מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 20:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- איך יוצרים תבנית? נודניק (שיחה) 21:50, 16 בינואר 2025 (IST)
- אה, הבנתי איך יוצרים, אני אשתדל לעשות את זה. נודניק (שיחה) 23:59, 16 בינואר 2025 (IST)
- איך יוצרים תבנית? נודניק (שיחה) 21:50, 16 בינואר 2025 (IST)
- עיון בערכים שהזכרת מעלה בי מחשבה שאולי גם הם צריכים לחזור לטיוטות. נתחיל עם מילוי של הנתונים בתבנית בראש הערך, תוכל לבצע? מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 20:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- אתה יכול ללכת להסתכל באונטערן אויווען, זה בדיוק אותו דבר. נודניק (שיחה) 20:18, 16 בינואר 2025 (IST)
- יש עוד מה לערוך. הניסוח וכן מידע יותר טכני כמו עלויות, רווחים וכדו'. ערכתי קצת בפתיח כדי להדגים. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי? נודניק (שיחה) 20:16, 15 בינואר 2025 (IST)
- אני לא מספיק בקי בנושאים הללו, אבל נראה לי שצריך יותר מידע על ההפקה, הצלחה וכדו', כרגע יש כמעט רק את העלילה עצמה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 10:36, 13 בינואר 2025 (IST)
- טעות, התכוונתי ל@מוטי, @מוטי אתה העברת את אונטערן קריג לטיוטה, אולי תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים? נודניק (שיחה) 22:12, 11 בינואר 2025 (IST)
- טעות, אני לא מנטר מראש צורים (שיחה) 20:17, 11 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הין צדק למרחב הערכים. תודה ממי (שיחה) 15:42, 12 בינואר 2025 (IST)
- שם הערך ותוכנו צריכים להיות הונאה במשקלות ובמידות. שמש מרפא (שיחה) 22:17, 12 בינואר 2025 (IST)
- צודק. מקבל את האמת ממי שאמרה ממי (שיחה) 23:04, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין לי מושג איך משנים, קריינא דאיגרתא איהו ליהווי פרוונקא. ממי (שיחה) 23:11, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לשינוי שם הערך נגיע בבוא העת. כרגע צריך לכתוב את הערך... אז ראשית, יישר כח על כתיבת הערך, אך עדיין יש כברת דרך לפני שהוא ייכנס למרחב הערכים. ערוך השוואה בינו לבין ערך על מצוה אחרת בתורה ותלמד כמה דברים חשובים. למשל: חלה (מתנות כהונה). עמוס חדד (שיחה) 23:27, 12 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק בשביל כך פניתי לידידי הותיקים שליט"א, אני עורך חדש ולא הייתי מנסה לכתוב את הערך אם לא הייתי מזועזע מכך שהוא לא קיים! כמו כן אם זמנך בידך יש צורך בערכים מהותיים נוספים כגון הילך ומיגו להוציא וכח טענה, הרב יותר חשובים ממחמאות ממי (שיחה) 23:35, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לצערי אין עיתותי בידי. וכשיש לי זמן אני מקדיש אותי לאשר חשקה נפשי, ולא למה שמזעזע אחרים... אחזור על מה שכבר אמרתי, ראשית השווה את הערך לערך על מצוה אחרת. תוכל ללמוד מזה הרבה. לאחר מכן מבקשים עזרה בהמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה, ורק לאחר מכן תחזור בחזרה לדף זה. עמוס חדד (שיחה) 19:56, 13 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק בשביל כך פניתי לידידי הותיקים שליט"א, אני עורך חדש ולא הייתי מנסה לכתוב את הערך אם לא הייתי מזועזע מכך שהוא לא קיים! כמו כן אם זמנך בידך יש צורך בערכים מהותיים נוספים כגון הילך ומיגו להוציא וכח טענה, הרב יותר חשובים ממחמאות ממי (שיחה) 23:35, 12 בינואר 2025 (IST)
- ממי, לשינוי שם הערך נגיע בבוא העת. כרגע צריך לכתוב את הערך... אז ראשית, יישר כח על כתיבת הערך, אך עדיין יש כברת דרך לפני שהוא ייכנס למרחב הערכים. ערוך השוואה בינו לבין ערך על מצוה אחרת בתורה ותלמד כמה דברים חשובים. למשל: חלה (מתנות כהונה). עמוס חדד (שיחה) 23:27, 12 בינואר 2025 (IST)
- אין לי מושג איך משנים, קריינא דאיגרתא איהו ליהווי פרוונקא. ממי (שיחה) 23:11, 12 בינואר 2025 (IST)
- צודק. מקבל את האמת ממי שאמרה ממי (שיחה) 23:04, 12 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ערב צידון וראיה אחרונה למרחב הערכים. תודה מגו להוציא (שיחה) 23:38, 12 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, קצרמר. תודה --מראש צורים (שיחה) 10:47, 13 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יצחק קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:19, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים>רבנים קדומים>3. כל 'אחרון' מלפני השואה, שיש לנו עליו מידע אנציקלופדי, יותר מאשר פרטים ביוגרפיים בסיסיים, זכאי לערך.
- מקווה להבנה - תודה רבה! מילתא אוושא (שיחה) 11:50, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא, אף אחד לא עירער על חשיבות נשוא הערך. עמוס חדד (שיחה) 11:58, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף (הראשון) למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:19, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- חשיבות? עמוס חדד (שיחה) 20:52, 13 בינואר 2025 (IST)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי זה נראה לי שרבי יעקב אשר קאפף הראשון ניתן לכתוב עליו ערך כי הוא מפורסם מאוד בפרט בין חסידי לעלוב בהיותו מקובל גדול בירושלים של מעלה לפני מלחמת העולם - השואה ובפרט בקרב חסידי לעלוב בהיותו התלמיד הכי קרוב לרבי דוד צבי שלמה מלעלוב והרבה הרבה דברים הרבי גילה רק לו וביניהם סוד אכילת פירות ט"ו בשבט סוד הסכך (הכל ע"פ קבלה ותורת הנסתר, כמובן) - ועד כדי כך הוא היה ממש מגדולי ומשפיעי החסידות מלפני השואה שהוא הוא זה שהכתיר את רבי משה מרדכי מלעלוב לאדמו"ר בפטירת אביו רבי שמעון נתן נטע מלעלוב יש לי את כתב ההכתרה אצלי וכן עיין בעקבי אושר קובץ ט עמוד יט - וכן עיין שם יותר ביוגרפיה עליו.
- תודה רבה.
- מקווה שיהיה הבנה. מילתא אוושא (שיחה) 11:46, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רוצה לעבוד בחינם אם אתה אומר שיש מה לעבוד אז בשמחה. מילתא אוושא (שיחה) 12:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- הוספתי קצת - הניסוח עדיין לא בסדר אבל כפי שאמרתי כבר אני רוצה לדעת אם זה מספיק ואח"כ אני אנסח - אני לא רוצה לעבוד סתם.
- תודה רבה על כל העזרה.! מילתא אוושא (שיחה) 14:25, 14 בינואר 2025 (IST)
- אינני יודע אם יש חשיבות על פי כלי המכלול, ולדעתי הדבר יקבע על ידי דיון חשיבות, אבל כדי שיהיה מה לדון צריך שיהיה לקוראי הערך על מה לדון. כרגע הערך דל ביותר ורוב הסיכויים שהוא לא יעבור דיון חשיבות. עמוס חדד (שיחה) 16:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק להפך נראה לי שיש לזה חשיבות מאוד מאוד גדולה בתור זה שהוא היה גדול העדה ופארה של חסידות לעלוב ודמות מאוד מאוד נערצת שהוא היה זה שהכתיר את אדמו"רי לעלוב ובלי הוא לא היה כהיום לעלוב עיין עקבי אושר קובץ ט' באריכות. ויכלו השמים (שיחה) 14:40, 15 בינואר 2025 (IST)
- אינני יודע אם יש חשיבות על פי כלי המכלול, ולדעתי הדבר יקבע על ידי דיון חשיבות, אבל כדי שיהיה מה לדון צריך שיהיה לקוראי הערך על מה לדון. כרגע הערך דל ביותר ורוב הסיכויים שהוא לא יעבור דיון חשיבות. עמוס חדד (שיחה) 16:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רוצה לעבוד בחינם אם אתה אומר שיש מה לעבוד אז בשמחה. מילתא אוושא (שיחה) 12:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שמואל עוזר קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:20, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- חשיבות? ערך סופרלטיבי. עמוס חדד (שיחה) 20:52, 13 בינואר 2025 (IST)
- סופרלטיבי - לא הבנתי מה זה.
- אם אפשר להסביר - תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 22:05, 13 בינואר 2025 (IST)
- כפי שכבר נכתב כאן כמה פעמים, אין חשיבות אנציקלופדית. מן הסתם יש לו מעמד חשוב בתוך החסידות, אבל מכאן ועד חשיבות באנציקלופדיה כללית הדרך רחוקה. שמש מרפא (שיחה) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- ויכלו השמים, עשה גוגל על המילה סופרלטיב... עמוס חדד (שיחה) 09:55, 14 בינואר 2025 (IST)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי הנ"ל כ"ש אם הוא כן תרם תרומה משמעותית לחברה - המדובר כאן הוא על האיש שכל חסידות לעלוב על כל גווניה ואדמוריה וחסידיה מכל העולם לא משנה איזה לעלוב לא ניגשים לשום תפילה של ימות השנה וכ"ש שבכ"ש של ימים הנוראים והימים טובים מבלי לשמוע את ההקלטות איך שהיא אומר ומנגן זאת - הוא היה מעתיק השמועה לבית לעלוב והדבר הזה מוסכם על כולם אבל כווולם בלי יוצא מן הכלל (ואגב בקווים של החסידיות השונות לבית לעלוב יש שלוחה מיוחדת ששם אפשר לשמוע את נוסח התפילה מפיו כדי שכל תינוק בן יומו ידע את הנוסח והניגונים המושרים בתפילות בחסידות לעלוב) ואני כבר לא מדבר ע"כ שהוא היה דמות מאוד נערצת בכלל בהיותו חתנו הגדול של רבי משה מרדכי מלעלוב ולאו דווקא אפי' הוא לכשעצמו היה דמות.
- וכל הנ"ל זה לאו דווקא בנוסח התפילה אלא ג"כ הניגונים הקבועים של שמחת תורה וכן הלאה כל הניגונים והנוסחאות הכל הוא כפי מוצא פיו.
- מקווה להבנה.
- תודה רבה. מילתא אוושא (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- ויכלו השמים, עשה גוגל על המילה סופרלטיב... עמוס חדד (שיחה) 09:55, 14 בינואר 2025 (IST)
- כפי שכבר נכתב כאן כמה פעמים, אין חשיבות אנציקלופדית. מן הסתם יש לו מעמד חשוב בתוך החסידות, אבל מכאן ועד חשיבות באנציקלופדיה כללית הדרך רחוקה. שמש מרפא (שיחה) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:21, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה! וכן אם ניתן להוסיף כאן את המילה (השני) בסוגריים דהיינו שהערך יקרא 'רבי יעקב אשר קאפף (השני)' - תודה רבה!
- מחק את כל הסופרלטיבים. ואז נדבר. עמוס חדד (שיחה) 20:53, 13 בינואר 2025 (IST)
אבקש להעביר את טיוטה:ירד במקום הערך ירד. עבדתי על ערך זה שעות רבות בחיפוש מקורות ואשמח להעברה מהירה. תודה רבה. עבד ד' (שיחה) 21:54, 13 בינואר 2025 (IST)
- צריך כאן מפעילי מערכת שמש מרפא (שיחה) 00:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- בוצע בס"ד דויד (שיחה) י"ד בטבת ה'תשפ"ה 00:03 (IDT) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
מנטרים אשמח אם תוכלו לטפל בהעברה של הדף, או להגיד לי מה חסר בו - אני חושב שאספתי את כל המידע, והוא נערך על ידי רקדן פורטא (שיחה | תרומות) אז אני חושב שהוא בסדר. מגו להוציא (שיחה) 22:31, 13 בינואר 2025 (IST)
- מגו להוציא, רקדן פורטא, יישר כח על כתיבת הערך. נראה שאכן הושקע בו זמן, כשרון וידע רב. עם זאת, הערך רחוק מלהיות ערך במרחב הערכים של המכלול, הניסוח לוקה בחסר גדול, שגיאות זכר ונקבה רבות, פיסוק ועיצוב שונים מערכים מקבילים ועוד. במצב הנוכחי ראוי שתבקשו עזרה בדף המתאים לכך המכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה/פתיח ולא כאן. עמוס חדד (שיחה) 09:59, 14 בינואר 2025 (IST)
נא להעבירו למרחב הערכים אין עוד מידע עליו תודה המגהה (שיחה) 00:49, 14 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים נא להעבירו, אין עוד מידע עליו לאחר שעברתי על לפחות 7 מקורות תודה המגהה (שיחה) 20:14, 14 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, מתאים לנושא פרשת השבוע. תודה --מראש צורים (שיחה) 14:28, 14 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים, הטיוטה גורשת מקצה שיפורים. גם השם לא מוצלח. שמש מרפא (שיחה) 21:19, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא יש לך רעיון לשם? מראש צורים (שיחה) 21:45, 16 בינואר 2025 (IST)
- אולי "ציור דיוקן משה" לגבי הניסוח אני סומך עליך מראש צורים (שיחה) 01:45, 17 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא יש לך רעיון לשם? מראש צורים (שיחה) 21:45, 16 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 19:58, 14 בינואר 2025 (IST)
מנטרים לדעתי הערך מוכן ובשל להעברה, אבקש להעביר למרחב הערכים, (במקום הערך הקיים). תודה פרפרת (שיחה) 21:26, 15 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:צעקה יוכבד למרחב הערכים. תודה Yehuda_Fish • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 21:59, 15 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב פסח שטיין למרחב הערכים. תודה איש יהודי פלוני (שיחה) 12:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- איש יהודי פלוני, לבקש שנעביר למרחב ולבקש לייבא מה שהעברת לויקי זה קצת תרתי דסתרי. עמוס חדד (שיחה) 21:31, 16 בינואר 2025 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 22:33, 16 בינואר 2025 (IST)