המכלול:דלפק ייעוץ

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני יומיים מאת למאי נ"מ בנושא עזרה בעריכה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף דלפק הייעוץ מיועד לשאלות הקשורות לכתיבה במכלול כמו בקשת סיוע בבעיות טכניות ועריכת דפים.

  • שאלות בנושאים אחרים ניתן לשאול בדפי הייעוץ בהם תוכלו לקבל מענה מעורכים ותיקים.
  • אם נתקלתם בבעיה שאינכם מוצאים לה פתרון בדפי העזרה שלנו או בשאלות ותשובות נפוצות, שאלו כאן!
  • לצורך נוחות הטיפול, אנא פתחו פניות באמצעות התיבה ולא באמצעות כפתור "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
  • יש לתת לשאלה כותרת עניינית וממוקדת המתארת את נושא השאלה ולא כותרת גנרית כמו "שאלה" או "צריך עזרה".
  • אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים או שהכותרת שלה נערכה.
  • לדיווח על תקלה, נסו לבודד את מקור הבעיה ולתת כמה שיותר פרטים-ראו דף השאלות הנפוצות על תקלות.
  • לדיווח על טעות בערך מסוים, השתמשו ב"דיווח על טעות" מהתפריט הימני בדף הערך.
הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
להלן המלצות לטיפול בפניות:
  1. אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{לא כאן}} בדף השיחה של השואל
  2. עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
    • לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי העזרה אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף העזרה המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף העזרה, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו לעזרה:תמונות, בשאלות על מרחבי שם קשרו לעזרה:מרחב שם, עזרה:טבלאות וכן הלאה)
    • במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
  3. מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
  4. עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד
  5. במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי העזרה ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
  6. העברת הסעיף – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
  7. ארכוב
    1. פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
    2. פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי עזרה, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
    3. פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.

הוספת שאלה חדשה
כותרת שאלה:
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - הספרייה הלאומית
דפי עזרה
ארכיונים
רשימת הארכיונים
דפי ארכיון של דלפק הייעוץ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


הטיפ השבועילרשימת הטיפים המלאה...
לעתים נוצר צורך להוסיף טקסט לתבנית אך לא מעוניינים שטקסט זה יופיע בערכים בהם מוצגת התבנית. לדוגמה, את הוראות השימוש בתבנית לא נרצה להציג בערכים עצמם. דוגמה נוספת: אם נרצה לקטלג את התבנית בקטגוריית תחזוקה כלשהי, לא נרצה שהערכים המשתמשים בתבנית יקוטלגו אף הם לקטגוריית התחזוקה. במקרים אלו נוסיף את הטקסט או הקטגוריה בתוך תגיות <noinclude></noinclude>. לעתים מעוניינים בדיוק בדבר ההפוך: להוסיף טקסט לתבנית אך אנו מעוניינים שיוצג אך ורק בדפים שכוללים את התבנית, אך לא בתבנית עצמה (למשל כשרוצים שהדפים שכוללים את התבנית ייכנסו לקטגוריה). במקרה זה יש להוסיף את הטקסט הרצוי בתוך תגיות <includeonly></includeonly>.


תבנית פיוטים

אולי מישהו שמבין בתבניות יזכה אותנו בתבנית על כל פיוטי הימים הנוראים? עמנואל (שיחה) 14:02, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

אם יהיה לך רשימה מסודרת. אני יכול להפוך את זה לתבנית ניווט. אבל אין לי כח לאסוף את זה. איךשיחהי"א בתשרי ה'תשפ"ד. 18:41, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
תתחיל מזה עמנואל (שיחה) 19:41, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אולי יש לך עוד אופציות איך לחלק את זה? (כדוגמת - נוסח אשכנז/ספרד וכדו') - כי זה נראה מדי הרבה ערכים בכל קטע. איךשיחהי"א בתשרי ה'תשפ"ד. 19:55, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
זה קצת לא כדאי, כי הרבה פיוטים נאמרים בכל הנוסחים.
לדעתי עדיף לחלק ל-
עמנואל (שיחה) 13:54, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
וואו! 1- האם לערוך לסליחות וימים נוראים תבניות מיוחדים, או ביחד. 2- אתה יכול לסדר לי את זה בדף? איךשיחהי"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 13:57, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
ייתכן שכדאי שתי תבניות - אתחיל לסדר לך תבנית לסליחות בל"נ בעוד זמן קצר עמנואל (שיחה) 13:58, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
@כתוב לי כשיהיה מוכן. נראה שמחכה כאן משהו מיוחד. איךשיחהי"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 14:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
הכנתי רשימת סליחות בנוסח ליטא עמנואל (שיחה) 16:23, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

תבנית למצוא ידיים ורגליים

מישהו יודע מה שם התבנית שממליצה על הדף למצוא ידיים ורגליים? עמנואל (שיחה) 01:09, 29 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

עמנואל תבדוק אצל איסתרק (יוצר התבנית) אני ואתה (שיחה) 04:44, 29 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
@עמנואל @אני ואתה התבנית היא משתמש:אוהב לדעת/תבנית:למצוא ידיים ורגלייםשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ד בתשרי ה'תשפ"ד • 16:46, 29 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

משתמשים בזה כך, {{משתמש:אוהב לדעת/תבנית:למצוא ידיים ורגליים}} (נכתב בשביל מי שיבוא עוד שנה ולא יהיה לא כוח להגיע לדף התבנית 😉) אוהב לדעת ניסויים (שיחה) 11:47, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מה הקריטריון ליצירת ערך על ישיבה

מכלולאים פעילים‏ כמה צריך חומר כדי ליצור ערך על ישיבה (ישיבה קטנה ישיבה גדולה ישיבת קיבוץ וכו') אדמונד הוסרל (שיחה) 15:48, 29 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

@אדמונד הוסרל, באיחור קל... ראה המכלול:חשיבות אנציקלופדית. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 19:57, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
שרגא באיחור גדול אין שם שום קריטריון מסודר על ישיבות וראשי ישיבות יש כאן מלא טיוטות על שכאלה ואי אפשר לא למחוק ולא להכניס כי אין קריטריון מוגדר צריך ליצור על זה דיון והצבעה אני עובר לאולם דיונים ברטרנד ראסל (שיחה) 23:41, 21 באפריל 2024 (IDT)תגובה

איטיות

מפעילי מערכת‏ ועורכי ממשק בשעות האחרונות המכלול פועל באיטיות מטריפת דעת, כל פעולה אורכת זמן ארוך במיוחד, וזה קורה מאוד הרבה בהמכלול. ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • ב' בחשוון ה'תשפ"ד • 18:31, 17 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

הסרת תבניות הדורשות שינויים בערך - נחרצות

עד כמה צריך להיות נחרץ במקרה של תבנית שנראה שאפשר להסיר אותה? כלומר האם לעשות זאת רק כשאני בטוח או שלאו דווקא? --כי טובשיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד 14:45 (IDT) 14:45, 7 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

נחרצות/בטוח/לאו דווקא..., אם הבעיה שמתוארת בתבנית כבר אינה קיימת ניתן להסיר, אם לא לא, ואף אם הבעיה כבר לא בסדר גודל שהיתה מקודם, אך אם היא עדיין קיימת אז היא קיימת, לא כך?! ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד • 16:15, 7 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

שאלת עזרה

1. איך שולחים הודעה לעורך, ומציינים שזה על מה שכתב xy ויבין שהודעה על הדברים האלו ולא על השאר ? 2. איך עושים "הערה" ציון מקור על מקור שכבר נזכר באותו הערך? בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 19:50, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

@יהודה פיש לגבי 2. ראה עזרה:הערת שוליים - מדריך מקוצר, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:03, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה1 אם יהיה לך דרך לקשר על עריכה ספציפי שההוא עשה, יספיק לך? או שאתה רוצה לקשר למילה אחד?. 2. אם כוונתך שהמקור הקודם כבר כתוב בהערה אחרת, תלוי במה אתה עורך - קוד מקור - או פשוט? איךשיחה ~ מיילי"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:04, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תודה ל@שרגא על תשובה על שאלה 2
על שאלה 1 כוונתי לסמן את מה שכתב ולענות על זה בדף שיחה תגובה? יהודה פיש (שיחה) 20:14, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
@משתמש:יהודה פיש כוותך להגיב על עריכה ספיציפי (כמו כך), או על מילה (כך) איךשיחה ~ מיילי"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:24, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
לא הצלחתי להבין אם תוכל לקשר אותי להסבר מפורט
בתודה מראש
@איך יהודה פיש (שיחה) 20:31, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
שרגא יש באיזשהו מקום הסבר? (איני מכיר)
תנסה להיכנס לשני הקישורים שנתתי, ותגיד לי - אם אתה רואה הבדלים, ואם כן איזה אתה רוצה. איךשיחה ~ מיילי"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:34, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אם אני מבין נכון הוא מתכוון לסמן על מה התגובה כמו בפורומים, זה לא ידוע לי שקיים כאן עדיין, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:43, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אבל אולי זה גם יעזור לך תבנית:הבדל בין גרסאות, תבנית:הבדל, תבנית:קישור לגרסה, המכלול:סקריפטים#יצירת קישור להבדל גרסאות שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:46, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תודה לכולם על הרצון לסייע
אני מדבר על
אם אחד העורכים כתב בתוך הערך משפט לא נכון
ואני רוצה לכתוב לו בדף שיחה על המשפט הזה ספציפי
כי שאר הדברים שכתב הם טובים
איך מסמנים המשפט ומגיבים על זה בדף שיחה? יהודה פיש (שיחה) 20:52, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
כמה שאני יודע, אין סקריפט במכלול לזה, אבל יש דרך די מסורבל מגוגל. - אתה צריך לבחור את המילים, ואז להקיש על צד הימין שבעכבר ולבחור 'העתקת קישור לטקסט המודגש' איךשיחה ~ מיילי"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:57, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
בתצוגת מחשבים אולי זה גם יכול להיות יעיל, תנסה. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 21:02, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מוטי או תנא קמא יתכן שיש דרך קל שלא יצטרכו להשתמש עם קוד כ"כ ארוך כשמסנים טקטס נבחר? איךשיחה ~ מיילי"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 21:08, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
תגובה על עריכה אחרונה
זה יש אפשרות? יהודה פיש (שיחה) 23:42, 30 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אפשר ידנית להחליף את הקידוד לאותיות עבריות (בהתאם למבנה הקישור: שם הדף#:~:text=הטקסט המסומן). מסתבר שגם אפשר ליצור סקריפט לזה, אולי יום אחד. מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד • 10:46, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
הגאדג'ט הזה אמור לקדד קישורים, אבל זה לא עובד בדפי שיחה, כמדומה. תנא קמא (שיחה) 20:23, 1 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

הודעות מייל למשתמש שלא מגיעות בפועל

אחד המשתמשים שלח לי מייל. ואמנם בתיבת ההודעות היה כתוב לי "פלוני שלח לך דוא"ל, אבל בפועל לא הגיע כלום למייל שלי. ראיתי את ההודעה דרך ההודעות באתר. ואז שלחתי לו חזרה דרך מיוחד:שליחת דואר למשתמש. השאלה מה ההסבר לכך ששולחים הודעה והיא לא מתקבלת כלל, גם לא בספאם? יש למישהו אפשרות לתקן את זה?--ליפמן (שיחה) 22:27, 5 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

אולי המייל שהגדרת בהעדפות שונה מהמייל הרגיל שלך? מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 09:19, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
משאיר לך כאתגר להבין למה זה לא ייתכן קריצה לחץ כאן--ליפמן (שיחה) 20:20, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אולי ההסבר הוא שגוגל מסנן את מי שלא קיבל התראות מאתר המכלול מעולם, ולא מעביר אפילו לספאם. ורק אחרי שכבר שלחתי דרך המכלול והשיב לי אז נפתחת האפשרות לשלוח לי דרך המכלול?--ליפמן (שיחה) 13:34, 8 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

יצירת ערך

כיצד יוצרים ערך חדש במכלול

? עוזיאל בריח (שיחה) 09:39, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

אני מבין שאתה מדבר על נומרוהטראום‏, אם בחיפוש גוגל אין אפילו תוצאה אחת בדרך כלל זה לא אמור להופיע כערך במכלול. ראה המכלול:חשיבות אנציקלופדית. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 09:44, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה על תגובתך
אכן איני מבין למה אינו קיים בגוגל מכל מקום זו שיטה הנלמדת במכללות המלמדות ריפוי נפשי הוליסטי מזה מספר שנים. עוזיאל בריח (שיחה) 09:47, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אגב @מוטי אם אין אפילו תוצאה אחת, מה שזה באמת אומר זה שזה מאויית ממש לא נכון או שצריך לכתוב את זה באנגלית... שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 14:34, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
קבלתי על שגיאות (למרות שגוגל יודע לתקן קצת). אם אין אף תוצאה בעברית, אז שיכתבו על זה בויקי/מכלול אינגליש. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 14:38, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
(: לא מתנגד, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 14:40, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אז כיצד יוצרים ערך חדש במכלול??עוזיאל בריח (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
מוצאים נושא חשוב דיו כדי לכתוב עליו. דבר ראשון בוחרים כותרת לנושא כמו שבדרך כלל הוא נקרא. חפש נושא אחר שאתה מתמצא בו ותראה איך הערך עליו נכתב. תראה גם המכלול:עקרונות וקוים מנחים. מחלקים את הנושא לתתי נושאים כמו שהיית מצפה לראות אותו כתוב בספר המלמד עליו. אמנם לא בהרחבה ובצורה של המחשות וכיו"ב כספר לימוד אלא כספר המפנה למקורות בנושא. מבחינה טכנית כדאי להתרגל לשימוש בעריכת קוד מקור ולבדוק את התוצאות בתצוגה מקדימה, כי בעורך החזותי לא כל הפונקציות זמינות בלי תקלה. למעשה קל יותר בדרך כלל לתקן ערכים קיימים מאשר ליצור ערך חדש.--ליפמן (שיחה) 20:16, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
המכלול:עקרונות וקווים מנחים שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד > 20:48, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

האם אפשר להיעזר?

- הועבר מהדף שיחת המכלול:דלפק ייעוץ

האם אפשר להעזר באפליקצית ספריא לכתיבת הערך שברצוני לערוך נחמן כהן (שיחה) 23:39, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

- סוף העברה

@נחמן כהן אפשר להיעזר בכל מקור שהוא (כמובן מקור אמין), תוכל להרחיב את שאלתך מה כוונתך להיעזר? מוטי ~ שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד • 23:45, 7 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
כונתי אם אין בזה בעיה של זכויות יוצרים,כלומר: להסתכל שם ולכתוב פה.תודה נחמן כהן (שיחה) 00:03, 8 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

איך מפרסמים ערך שכתבתי?

רינה סויסא (שיחה) 00:14, 8 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מבקשים זאת בהמכלול:העברת דפי טיוטה.
כוונתך לטיוטה:לשון (משחק)? שאלתי שם וכנראה שאין לזה חשיבות, אתה רוצה בכל זאת לנסות לפתוח דיון על זה? ☆ כי טובשיחה ☆ ט"ז בטבת ה'תשפ"ד 14:52☆ 14:52, 28 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

איך מוחקים תמונה שהעלתי?

מישהו יודע איך מוחקים תמונה שאני העלתי? מקצוען על (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@מקצוען על המכלול:בקשות ממפעילים#בקשות_מחיקה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בטבת ה'תשפ"ד > 02:27, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מה עושים עם ערך שכתבתי והוא נמצא כבר כמה חודשים בטיוטות?

אשמח לדעת איך אני אוכל לדעת לגבי ערך שכתבתי כמה זמן יקח לו להכנס למרחב הערכים, לדעתי לפי כללי המכלול יש לו חשיבות רבה [תנסו לחפש בגוגל "ישיבת אורחות חיים הרב חיים קירזון"], אז בעצם מהם כללי ההתקדמות מכאן ואילך? הוא נמצא כבר כמה חודשים בטיוטות. תודה--אורחות חיים (שיחה) 22:10, 17 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

@אורחות חיים כבר ביקשת העברה פה? למאי נ"משיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד 22:16 (IDT) 22:16, 17 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
ביקשתי שם בעבר, מה עוד ניתן לעשות? אורחות חיים (שיחה) 23:46, 17 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
כתבו שם שככל הנראה אין חשיבות לפי הכללים (התוצאות בגוגל לא מראות אחרת יש 200+ תוצאות זה ממש לא הרבה). אם הערך יועבר סביר שהוא יימחק, לדעתי עדיף להשאיר בטיוטה. מוטי ~ שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד • 00:06, 18 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה @מוטי ,אגב קראתי את דף המשתמש שלך ומאוד הערכתי.
לעניינינו בגוגל שלי ישנם למעלה מ1000 תוצאות בחיפוש "הרב חיים קירזון".
הטעות היא כנראה שלי כי שם הישיבה "אורחות חיים" היא שם חדש שנקרא ע"ש מרן שר התורה זצוק"ל לפני כשנה, לכן בחיפוש אחר שם זה ישנם פחות תוצאות.
בכל אופן אשמח לעזרה בעריכת הערך, אם כי חושבני שהוא בשל ובעל חשיבות אנצקלופדית. [יש לציין כי לי אין מטרה או רווח כספי בהכנסת הערך, רק ברצוני לתרום לספריית המכלול].
תודה. אורחות חיים (שיחה) 14:21, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
@לא הייתי אומר שאין מטרה, גם אתה לא, אבל לגוש"ע לא נראה שיש חשיבות לפי הערך, ישיב"ק של 80 בחורים זה לא נראה אפילו בכיוון. אפרון (שיחה) 14:31, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אתה צודק בעניין המטרה-חושבני שכל עורך במכלול מעוניין שהערך שכתב יכנס-ובדיוק בשביל זה יש אותכם שאר העורכים והמנטרים. תודה על התיקון. אורחות חיים (שיחה) 14:41, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מילה מקושרת - כחולה

איך כשאני מוסיף (לדוגמא שם) אני הופך את המילה לכחולה כיון שיש לה כבר ערך במכלול

מיילך קנז (שיחה) 23:28, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

@מיילך קנז אתה שם את זה:[[.
כבר קראת את כל ההוראות שניתנו לך בדף המשתמש שלך? למאי נ"משיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ד 23:33 (IDT) 23:33, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה רבה מאד עזר וקראתי את ההוראות מיילך קנז (שיחה) 23:45, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

קושי בהורדת המכלול לא מקוון

שלום. הורדתי בעבר את המכלול הלא מקוון ועבד לי, כעת ניסיתי להוריד גירסה מעודכנת וכאשר אני מנסה לפתוח זה פותח לי קובץ ריק (זה גם ירד לא מכווץ משום מה) מה לעשות?--נחפשה דרכינו (שיחה) 13:26, 25 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

בעיות בסיבוב המסך

‏יש לי בעיה קשה שמאוד מפריעה לי. אני כמעט כל הזמן משתמש מהטלפון הנייד, אך לא בתצוגת ניידים אלא בתצוגה הרגילה. כדי שיהיה אפשרי לקרא, אני מסובב את המסך. אבל, כל פעם שאני מסובב את התצוגה אני חוזר לעמוד הראשי. יש למישהו רעיון איך לפתור את זה?☆ כי טובשיחה ☆ ט"ז בטבת ה'תשפ"ד 14:32☆

גם אצלי זה ככה. ממש מציק. אברהם אבנר (שיחה) 14:57, 28 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אבדוק מה אפשר לעשות, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בטבת ה'תשפ"ד > 15:34, 28 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

בדיקת שינויים בערך

האם יש אפשרות לראות מי הוסיף מילים מסוימות לערך בלי לעבור על כל היסטורית הגירסאות? מוקיר רבנן (שיחה) 14:56, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה

מוקיר כוונתך כמו מה שנכתב פה? תהלים (שיחה) 15:34, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה
מדגדג לי בזכרון שיש סקריפט כלשהו, אנסה לחפש. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:55, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה
@תהלים משהו כזה. @מוטי תודה. מוקיר רבנן (שיחה) 08:30, 3 בינואר 2024 (IST)תגובה

איך מוחקים תגובה?

תקלה טכנית במתמטיקה במכלול

ישנם נוסחאות מתמטיות מסוימות שלא נטענות

מדובר בתקלה טכנית, ניתן לראות שישנם תקלות בדף מיוחד:MathStatus

ניתן לראות את התקלות לדוגמה בדף מספר ממשי

במידה ומשנים בהעדפות המשתמש בהגדרה "נוסחאות מתמטיות" ל "תמונות png" התקלה נפתרת

תודה רבה EMNאמן (שיחה) 21:16, 6 בינואר 2024 (IST)תגובה

העתקה אוטומטית מויקיפדיה

האם יש אפשרות להעברה אוטומטית מויקיפדיה

זאת אומרת, אם אני עורך משהו בויקיפדיה, האם ישנה אפשרות כלשהי ליצור העתקה אוטומטית? [כנראה שלא, אבל בכל זאת שואל]. --יונתן (שיחה) 00:18, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה

@יונתן, נדרשת בשביל זה הרשאת מעדכן, אם אתה רוצה שערך יעודכן מויקיפדיה - ניתן לבקש עדכון באמצעות לחצן "בקש עדכון", תחת לשונית מעל הדף בצד שמאל. אפרון (שיחה) 07:21, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה @אפרון
יש איזו הגדרה מינימלית לעדכון, מניח שאין כזו הגדרה עקרונית, השאלה היא האם בפועל כדאי לנסות להימנע מבקשה עד שיש שינוי ברמה מסוימת, או שאין כל מניעה מלבקש על כל שינוי? יונתן (שיחה) 08:08, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
@לא, כל העתקה אפילו של משפט (חוץ מהבעיה העקרונית עלול להיות בעיה עם הפרת זכויות יוצרים), אתה כמובן יכול להעתיק מויקיפדיה במילים אחרות. אפרון (שיחה) 08:13, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
תודה רבה @אפרון
בהעתקה מויקיפדיה יש בעיה של הפרת זכויות יוצרים? יונתן (שיחה) 08:16, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
אם זה העתקה ממש, ללא שינוי התוכן, ולא נותנים קרדיט מתאים. אפרון (שיחה) 08:22, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה
אם התכוונת שהערך יעודכן בתהליך אוטומטי, כרגע זה לא אפשרי, ולו משום שכל תוכן המועתק מוויקיפדיה צריך להיבדק אם איו בו בעיה. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ד • 11:37, 14 בינואר 2024 (IST)תגובה

איך מכניסים ערך חדש ל"ערכים חדשים מבית המכלול"?

תודה רבה המעמיק (שיחה) 21:23, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

@המעמיק מבקשים משמש מרפא, בדף השיחה שלו, ואם זה ערך ראוי, הוא מכניס. בהצלחה! איךשיחה ~ מיילי"ט בשבט ה'תשפ"ד. 23:16, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

ערכי יהדות בויקי האנגלית

יש סיכוי להקמת קטגוריה "ערכים בענייני יהדות שקיימים בויקיפדיות אחרות"?

הבקשה באה על רקע ריבוי הערכים בויקי האנגלית שלא תורגמו בויקי העברית, שביניהם ערכים רבים בענייני יהדות (בעיקר יהדות התפוצות).

עורכי ממשק? עמנואל (שיחה) 04:56, 2 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אפשרי, אבל יקח לי זמן ללמוד את הדרך לביצוע. אולי בויקי יש מישהו שיכול בקלות. יהדות התפוצות היינו קהילות רפורמיות? מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ד • 10:42, 2 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תוכנת המכלול לאנדרואיד

- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה

שלום אבקש לדעת היכן נמצאת אפשרות הורדת המכלול לאנדרואיד, שיעבוד באופן לא מקוון. תודהישראל שמי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה


- סוף העברה

@ישראל שמי, ראה המכלול:להורדה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' באדר א' ה'תשפ"ד > 02:31, 12 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תאריך עברי

אני בודק ומנסה רבות להחליף לתאריך עברימשך חכמה ט' אדר א' התשפ''ד (שיחה) 20:18, 17 בפברואר 2024 (IST)תגובה

הנה, עכשיו חתמת בתאריך עברי.
יכול להיות שאתה משתמש בסקריפט 11? עמנואל (שיחה) 20:34, 17 בפברואר 2024 (IST)תגובה
@משך חכמה היכנס להעדפות יש שם אפשרות להגדיר חתימה בעיצוב אישי, סמן אותה. בתיבה מעליה שים קישור לשם המשתמש שלך ודף השיחה ואחריהם שים את הקוד הזה {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+4 hours}} הוא יוסיף את התאריך העברי לחתימה שלך זה אמור להיראות ברעיון הזה [[משתמש:משך חכמה|משך חכמה]] ([[שיחת משתמש:משך חכמה|שיחה]]) {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+4 hours}} . אתה יכול ללהוריד את הסוגריים מהקישור לדף השיחה ולשים - שיפריד מהקישור לדף המשתמש וכדומה, העקרון הוא הכללה של דף המשתמש דף השיחה והקוד הנ"ל לתאריך. מוטי ~ שיחה • ט' באדר א' ה'תשפ"ד • 11:14, 18 בפברואר 2024 (IST)תגובה

סמליל להעברת דפי מרחב משתמש

עורכי ממשק, האם יש אפשרות להוספת סמליל העברת דפי טיוטה זה שנמצא בסרגל למעלה, בסימן קריאה בתוך משולש, ליד העיפרון והשלוש פסים) גם לדפי משתמש? (כלומר, דפים המתחילים משתמש:פלוני/כך וכך כמו שיש בדפים טיוטה:כך וכך) עמנואל (שיחה) 06:55, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

@עמנואל אבל ממש ממש לא תמיד זה מיועד לטיוטה. (הדרך הנכונה לפתוח טיוטה, היא טיוטה:שם הערך, דפי המשתמש הם דפים משניים לדף המשתמש) ואולם חי אנישיחה • י"א באדר א' ה'תשפ"ד 07:29, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

תאריך עברי בכלי שיחה

עורכי ממשק, יש מצב? לפעמים זה מבלבל כשבאים מכלי שיחה, שם התאריך לועזי, לגרסאות קודמות, שם התאריך עברי. עמנואל (שיחה) 21:46, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אם התאריך העברי משולב בחתימה הוא יוצג או שלא הבנתי למה כוונתך? מוטי ~ שיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד • 21:48, 28 בפברואר 2024 (IST)תגובה

המכלול:פורטל/פתיחת פורטל חדש - פורטל בית המקדש

מתי אני יודע שאני יכול כבר להתחיל לבנות את הפורטל? חלקי ה' (שיחה) 18:17, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה

@חלקי ה', נראה שיש הסכמה ברורה. לדעתי תוכל כבר עכשיו. מתייג את @שרגא, @מקוה ~ תכליתישיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד 18:18 (IDT) 18:18, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה
תכליתי תוכל לתייג עוד אחרים שיכולים לקבוע? חבל כי עכשיו יש לי כמה שעות פנויות להתחיל במלאכה. חלקי ה' (שיחה) 19:37, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מיותר לתייג כאן מכלולאים לקבל חוו"ד. אורך מקובל לדיונים הוא שבוע. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:01, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה
במצב של המצביעים הנוכחי אם עבר שבוע אוכל להתחיל? חלקי ה' (שיחה) 20:04, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה
לכאורה כן, אבל קח בחשבון שזה הרבה עבודה שמצריכה היכרות מעמיקה עם קוד ויקי, וככל הנראה התועלת לא שווה את ההשקעה. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:13, 29 בפברואר 2024 (IST)תגובה

גו'נג'ל

האם יש ערך גו'נג'ל אני לא מצאתי בחיפוש. משך חכמה (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

אין ובצדק, יש ג'ונגל. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 11:54, 11 במרץ 2024 (IST)תגובה
תודה. ואחתום ברוח חודש אדר כי מרדכי וגו' רצוי לרוב אחיו דורש טוב לעמו.משך חכמה (שיחה) 11:56, 11 במרץ 2024 (IST)תגובה
למוטי באחת האפשרויות של החיפוש שלי בתיבת חיפוש [שמאל למעלה] לפני ששאלתי בזה כאן עשיתי גם כמו שכתבת דהיינו גו'נגל והוא מדווח שאין כזה ערך ועשיתי כעת שוב ניסוי כזה וכן מורה לי שאין כזה ערך ורק כאשר אני לוחץ על התיוג של גו'נגל אז אני מגיע לזה משך חכמה (שיחה) 12:01, 11 במרץ 2024 (IST)תגובה
@משך חכמה, להבא כאשר עונים בדף שיחה רגיל (ללא כלי שיחה), יש לפתוח את התשובה בנקודתיים, ואצ"ל בשורה חדשה, כדי שלא תתערבב בתשובה הראשונה עמנואל (שיחה) 15:38, 11 במרץ 2024 (IST)תגובה
תודה.
השארתי לך הודעה לפני כמה ימים בדף השיחה שלי בעצים. משך חכמה (שיחה) 14:40, 15 במרץ 2024 (IST)תגובה

חוקים לשימוש במידע

האם ניתן לקרוא מידע על ערך מסוים ולכתוב ממנו פרטים שלמדתי עבורי/עבור הציבור (לא במכלול), אך בלי להעתיק קטעים כתובים? סקיי (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

סקיי, כן, המידע עצמו ללא שימוש בניסוח, מותר לשימוש אישי וציבורי, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' באדר ב' ה'תשפ"ד > 09:03, 12 במרץ 2024 (IST)תגובה

טעינת סקריפטים באתרוג

מדוע בסינון אתרוג חלק מהסקריפטים לא טוענים, וחלק טוענים רק לפעמים? (כפתור "עקוב" בש"א, כפתור רשימת המעקב בשורה העליונה ואחרים)? עורכי ממשק עמנואל (שיחה) 01:40, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה

@עמנואל לא מספיק הבנתי מה קורה. אם תרצה להרחיב, עדיף לעבור במייל. מוטי ~ שיחה • ז' באדר ב' ה'תשפ"ד • 10:47, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה

מדוע אין המכלול דברי תורה בלבד

מעניין מדוע לא עושים הפרדה בין המכלול דברי תורה לבין המכלול דברי חוליןמשך חכמה (שיחה) 12:38, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה

כי במאוד הרבה מקומות יש השקה בין דברי תורה לדברי חולין. למשל, בערך על שחיטה יש קישור לקנה הנשימה שעוזר להבין את דברי התורה. עם זאת יש תכנון ליצור אפשרות כזו בקרוב. מוטי ~ שיחה • ז' באדר ב' ה'תשפ"ד • 12:41, 17 במרץ 2024 (IST)כי האיש מרדכי [מוטי] הולך וגדול תודה רבה על הדברים זו הודעה משמחת מאוד שיש תכנון כזה בקרוב משך חכמה (שיחה) 12:46, 17 במרץ 2024 (IST)תגובה

איך אחרי שאני פותח כותרת חדשה עובר לכתוב את התוכן בנושא של הכותרת כשיש מעל כתרת זו נושאים נוספים

--בני ברקי בנשמה (שיחה) 17:45, 19 במרץ 2024 (IST)תגובה

חלוקת ערך לשנים

אם יש ערך שלדעתי היה כדאי לחלקו לשנים או יותר, איך עושים זאת? האם לבד, או צריך הצבעה, וכו'.

לדוגמא: הערך מועצת גדולי התורה הוא ערך שכולל את המועצת הישנה, המועצת של אגודת ישראל כיום, המועצת של דגל התורה כיום, והמועצת בארצות הברית. אמנם יש ערך מורחב בשם מועצת גדולי התורה של דגל התורה, אך לדעתי צריך לפצל לערך מורחב גם על המועצת של אגודת ישראל והמועצת בארצות הברית.

אשמח לקבל פרטים--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 20:58, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה

צריך לפתוח דיון בדפ"ש, אך צריך להיות בז"ה. שים תבנית {{פיצול}}, למאי נ"משיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 21:00, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה. נסיתי לשים תבנית זו ולא הצלחתי, אשמח לעזרה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:11, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
קודם תפתח דיון בדף הרלוונטי. כדי לשים תבנית מקלידים "{{" וכותבים את שם התבנית. אבל לא דחוף לשים את התבנית. למאי נ"משיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 21:14, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
@למאי נ"מ @תלמיד חכמי הדור, אין מה לפצל. מועצת גדולי התורה הינו גוף היסטורי שפעל למשך עשרות שנים, ובמידה מסוימת גם כיום. המועצת האמריקאית הינה בס"ה אחת מממשיכות דרכה של המועצת המקורית, והיא אכן זכאית לערך נפרד -חדש - אבל בשום אופן לא לפצל את הערך הגדול. עמנואל (שיחה) 23:25, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
זה ממילא לא קשור לכאן, אם ייפתח דיון - נדון. למאי נ"משיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 23:50, 2 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אולי באמת לא לפצל את הערך הגדול, אך כן לפתוח ערכים חדשים על המועצת החסידית והמועצת האמריקאית בדומה למועצת הליטאית.
[הצורה איך שזה היום - מוטית באופן חד צדדי, כאילו יש את המועצת של פעם והיא עד היום ממשיכה עם החסידים, ויש עוד מועצת של הליטאים, וצריך לכתוב זאת באופן אחר שיהיה ברור שהיה את המועצת הישנה ומועצת זו התחלקה לשנים בתשמ"ט] תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:04, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה

צפייה בעריכות של משתמש מסויים

האם ישנה אפשרות לראות את כל העריכות/עריכות אחרונות של משתמש מסויים?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:08, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור פה. (יש עוד דרכים) איךשיחה ~ מיילכ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד. 13:20, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:29, 3 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תמונות

האם יש מקום שכתוב בו באופן ברור מה התנאים להעלאת תמונה למכלול. נסיתי דרך החלונית תמונות וקבצים למעלה ולא הצלחתי להגיע למשהו ברור. [השאלה שלי בעיקר על העלאת תמונה מהאינטרנט, אך אשמח לדעת גם את שאר הפרטים]--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 11:41, 4 באפריל 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור מה עם המכלול:רישוי תמונות ? ואולם חי אנישיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד 11:49, 4 באפריל 2024 (IDT)תגובה

מה נחשב לערך חשוב

ערכים על נושאים כגון אפקטים של הטיות קוגנטיביות נמחקים. למה? מגו להוציא (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@מגו להוציא, זה לא נמחק מחוסר חשיבות, אלא מחוסר בשלות. (נ. ב. ראה המכלול:חתימה) למאי נ"משיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 16:23, 9 באפריל 2024 (IDT)תגובה

איך משנים שם לתמונה שהעלתי?

איך משנים שם לתמונה שהעלתי?איש אמת (שיחה) 01:29, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה

@איש אמת, מבקשים ממנטרים, מה המטרה של התמונה? (אגב, אתה ציירת את התמונה?) אפרון (שיחה) 01:41, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה
@אפרון תמונה שיצרתי ב-GPT,והמטרה שלה לצורך הקמת תבנית משתמש חדשה, רק אם אפשר תאמר לי איפה לבקש ממנטרים ואיך לתייגם? איש אמת (שיחה) 01:45, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה
בדף השיחה של התבנית, משתמשים בתבנית:מנטרים, אתה ממש לא יצרת את זה, הבוט יצר את זה, אני לא יודע מה הכללים של הז"י של תמונות בוט, אולי מקוה יוכל להאיר את עינינו. אפרון (שיחה) 01:47, 18 באפריל 2024 (IDT)תגובה

מה חשיבות ערך מסוים

אני רוצה לכתוב ערך על זליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן ואיני יודע האם הוא מספיק חשוב בשביל זה על פי הכללים פה, אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בעניין, (אגב שמתי לב שלנתי גרוסמן - קודמו בתפקיד - יש ערך). עילוי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

עילוי, עיין כאן
נ.ב. נא להכיר: המכלול:חתימה עמנואל (שיחה) 09:07, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אני קראתי כבר את מה שהפנית אותי לשם, אבל לא מוסבר על דבר כזה האם אפשר לכתוב עליו ערך.עילוי (שיחה) 13:20, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה
יש מצב שעונים לי תשובה? עילוי (שיחה) 01:24, 25 באפריל 2024 (IDT)תגובה
חושב שכדאי לכתוב בערך יתד נאמן כותרת על מנכ"ל העיתון ואז לכתוב עליו מה שרוצים, כיון שמי מרוצה לדעת עליו קורא על העיתון, בנוסף כל מי שיחפש בגוגל זה יפתח לו.. ישראל ז (שיחה) 02:22, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

העברה למרחב הערכים

אם השארתי בקשה להעביר ערך למרחב הערכים לפני כמה שבועות, ועוד לא קיבלתי תגובה, האם זה אומר שהערך אינו בשל או שיכול להיות שלא שמו לב לבקשה?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:45, 30 באפריל 2024 (IDT)תגובה

האם אפשר לשנות שם ערך מתי שזה בטיוטה

מתי שהערך נכתב לא כפי כללי המכלול, במקרה זה הערך נכתב עם גרשיים שלא כמקובל במכלול --ישראל ז (שיחה) 02:17, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

@אפשר לבקש פה מכ:במ#בקשות העברת דף / העברת קובץ. איךשיחה ~ מיילכ"ט בניסן ה'תשפ"ד. 10:27, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

קישורים חיצוניים

האם יש מקום שכתוב בו באופן ברור את הדרך הכי קלה ליצור קישורים חיצוניים?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 12:44, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

הכי טוב זה על ידי ה{{קישור כללי}}, ממלאים את הפרמטרים, כתובת הקישור, האתר והכותרת. ~ תכליתישיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ד 12:45 (IDT) 12:45, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה

תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:37, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור פה יש לך גם קצת מידע. (או פה) איךשיחה ~ מיילכ"ט בניסן ה'תשפ"ד. 16:10, 7 במאי 2024 (IDT)תגובה

מה אני צריך לעשות כדי שלא ימחקו את הערך?

מתי אני יידע אם הערך יימחק ומה אני יעשה כדי שלא יימחק

סיבוב תמונה

העליתי תמונה ואחרי ההעלאה היא מופיעה לי רק מסובבת (שמאלה בתשעים מעלות) איך אפשר לסדר את זה?--שמעון הגלילי (שיחה) 13:59, 12 במאי 2024 (IDT)תגובה

@שמעון הגלילי, תרענן, נראה ש@הגדה של פסח כבר סובב את זה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' באייר ה'תשפ"ד > 14:09, 12 במאי 2024 (IDT)תגובה

האם אפשר לקשר לדף טיוטה?

לדוג' כאן אני רואה שיש קישור לטיוטה ונראה שהמנטרים אישרו זאת (עד היום חשבתי שא"א אך לא מצאתי חומר כתוב ע"ז) יואל נאמןשיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד 09:03 (IDT) 09:03, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

@יואל נאמן, לא מקשרים לדף טויוטה בשום מצב, טעויות תמיד ייתכנו אם כי עריכה ספציפית זו עדיין לא נוטרה. אפרון (שיחה) 09:10, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

להחליף דף שיחה מדף זרימה לרגיל

ולהעביר את הנוכחי לארכיון. איך עושים את זה? יואל נאמןשיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד 17:19 (IDT) 17:19, 15 במאי 2024 (IDT)תגובה

Done טופל. מוטי ~ שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד • 17:21, 15 במאי 2024 (IDT)תגובה

כתיבת ערך על פיגוע

- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים

האם כותבים ערך על פיגוע לא גדול? (כגון מה שהיה היום ברוממה בירושלים שהיה רק תאונה ללא ירי עקב מעצור) עילוי (שיחה) 13:26, 22 באפריל 2024 (IDT)תגובה

עילוי לא כותבים בכלל על פיגועים, אם זה מספיק משמעותי, יכתבו על זה בויקיפדיה ונייבא.--הכל לטובה (שיחה) 08:33, 8 במאי 2024 (IDT)תגובה

- סוף העברה

דף הידעת

איך אפשר ליצור דף הידעת? משפחת פיונטק (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@משפחת פיונטק לא נהוג לייצר, בדרך כלל מביאים את זה מויקיפדיה. איךשיחה ~ מיילי"ד באייר ה'תשפ"ד. 01:53, 22 במאי 2024 (IDT)תגובה
לדעתי אין שום מניעה ליצור. למאי נ"משיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ד (IDT) 01:56, 22 במאי 2024 (IDT)תגובה
אין מניעה עקרונית, אבל זה לא אמור להתבצע ע"י משתמשים חדשים. מוטי ~ שיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ד • 09:32, 22 במאי 2024 (IDT)תגובה

העתקת טקסט מויקיטקסט

האם אפשר להעתיק? ואם כן באלו תנאים? ואם לא אני, רוצה טקסט של פיוט שנאמר בסליחות, יש מקום שאפשר להעתיק ממנו?

@יואל נאמן אפשר להעתיק מויקיטקסט. מוקיר רבנן (שיחה) 11:54, 3 ביוני 2024 (IDT)תגובה

המכלול להורדה

אני רוצה להוריד את המכלול להורדה, אך איני יודע איך מתעסקים עם כל התוכנות והקישורים שם, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

חיפוש בטיוטות

האם יש אפשרות לעשות חיפוש שיראו בו גם תוצאות שמופיעות בטיוטות--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:38, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור, ראה כאן, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בסיוון ה'תשפ"ד > 20:28, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה
@שרגא תודה רבה! תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:23, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תבנית ציטוטון

למישהו יש הסבר למה תבנית ציטוטון לא עובד לי כאן?יואל נאמןשיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 19:47 (IDT) 19:47, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

@יואל נאמן Done טופל היה שם נו וויקי (nowiki). ובהזדמנות זו

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
למאי נ"משיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 19:53, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

@למאי נ"מ תודה על העזרה והפרגונים יואל נאמןשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ד 21:44 (IDT) 21:44, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הוספת קישור חיצוני לאתר כאשר האתר המקושר כבר מקושר מאתר שמובא בקישור חיצוני אחר

שמתי לב כעת שבאתר MathWorld יש קישור לאתר OEIS האם יש טעם ליצור קישור ישיר מכאן לאתר OEIS כאשר כבר קיים קישור לאתר MathWorld? לדוגמה--ליפמן (שיחה) 22:19, 18 ביוני 2024 (IDT)תגובה

ראיתי כעת שכל חברה שיש לא קישור באתר הבורסה, יש גם קישור לאתר מאיה, אפילו שכל חברה ניתן להגיע מהדף שלה בבורסה לדף שלה במאיה. ליפמן (שיחה) 13:12, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

הכנסת ערך חדש

שלום אני מעונין להכניס ערך חדש על סבא רבא שלי שהיה רב ידוע.לאחרונה יצא ספר חדש מכתבי ידו. אפשר לקבל הדרכה לכך? תודה בני לנדאו 0522724468

@בני לנדאו פה כתוב הדרכה לכתיבת ערך, ופה יש לך הדרכה כללית. מומלץ לנסות לבדוק איך נראים ערכי הרבנים שכבר נמצאים במכלול, ולערוך לפי זה. נאר איך (שיחה) . י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 09:26, 25 ביוני 2024 (IDT)תגובה

הרב בנימין משה לנדא הלוי

שלום הכנסתי ערך לטיוטה על הרב בנימין משה לנדא לפני שבוע איך יודעים מה הסטטוס של הערך ואיך מתקדמים? תודה בני לנדאו

כתובת מגורים

- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה

למה לא מופיע כתובת מגורים של הרבה אישי ציבור אצלכם?שמואלי1 (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

- סוף העברה

@שמואלי1 כי זה לא סוג המידע שהמכלול נועד לספק, זה מידע אישי. בנוסף, זה דבר שיכול להשתנות בכל יום ומאד קשה לאמת אותו. מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 12:47, 1 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אבל אצל רוב המפורסמים יש להם כתובת ורק למשל לנתניהו או לשופטים אין כתובת האם זה בכוונת מכוון? שמואלי1 (שיחה) 12:58, 1 ביולי 2024 (IDT)תגובה
יש לך דוגמה ל"רוב המפורסמים"? מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 17:45, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
למשל האדמור מגור והרב יצחק יוסף ולהאא"ה לפיד וגנץ אני באמת שם לב שכשעיינתי ראיתי שיש כאלו שלא כתוב איפה הם מתגוררים כרב דב לנדאו ובאמת זה תמוה הרי מה תפקיד הויקיפדיה זה לתת מידע והכתובת זה המידע הכי בסיסי שיש וחוץ מזה לא ענית לי האם זה בכוונת מכוון כי רואים שיש שכתוב ויש שלא מדוע? שמואלי1 (שיחה) 13:45, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
@שמואלי1 לא כתוב כתובות מדוייקות, אלא באיזה עיר או באיזו שכונה הם מתגוררים. אין סיבה אמיתית לכך שיש כאלו שלא כתוב, אתה מוזמן להוסיף. (כמובן, לא כתובת מגורים מדוייקת, אלא עיר או שכונה) למאי נ"משיחה •• כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 13:52, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
המכלול וויקיפדיה לא נועדו לתת מידע איך לשוחח עם פלוני, אלא לדעת במי המדובר. ציון יישוב המגורים בהחלט מקובל בערך על נתניהו זה די מובלע כי יש מאד הרבה תוכן אחר. מוטי ~ שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד • 15:47, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
בערך על נתניהו לא מופיע מקום מגוריו אלא-בתור פירוט הונו שמואלי1 (שיחה) 14:03, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה
נכון, אבל מה זה משנה. מוטי ~ שיחה • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד • 23:37, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה

תבנית:שני טורים

בטיוטה:איכה את אשר כבר עשוהו וכן בטיוטה:שלש עשרה מדות האמורות בחנינה בשימוש בתבנית יש ריווח לאחר השורה הראשונה, איך אפשר להתגבר על זה?.יואל נאמןשיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 16:21 (IDT) 16:21, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה

כדי לא להשאיר הגיליון חלק. לא ברורה לי הסיבה, אולי אפשר לברר בויקי (זה לא קשור להגדרות של התבנית ברמה הפשוטה אולי משהו מורכב). מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 17:45, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
@ב"ה אין לי גישה לויקיפדיה יואל נאמןשיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 18:47 (IDT) 18:47, 2 ביולי 2024 (IDT)תגובה
שמתי לב שהבעיה נוצרת כשמשלבים את התבנית עם תב:שורות, זה עוזר לך להבין מה הבעיה? יואל נאמןשיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:49 (IDT) 11:49, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה
נראה שגם ללא שורות זה יצר את העיצוב הזה. מוטי ~ שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 11:58, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה

העלאת תמונות שהתפרסמו באתרים

תמונות שהתפרסמו באתרים שונים (כל רגע וכדו') האם צריכים רישיון, כי הרי מה זה שונה מכל בן אדם אחר שרשאי להעתיק תמונות מהאתרים או שמא בהמכלול מקפידים גם עלזה ומותר להעלות רק תמונות שצולמו לבד או בהיתר מפורש מהצלם / בעל הזכויות של התמונה?ישכר דוב (שיחה) 02:45, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה

לא ברורה לי הטענה "כל בן אדם אחר שרשאי להעתיק", הוא לא רשאי ואפשר לתבוע אותו על הפרת זכויות יוצרים. מוטי ~ שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד • 08:56, 3 ביולי 2024 (IDT)תגובה
עיינתי בכללים ויצא לי שאכן אסור לקחת תמונות מאתרים ישכר דוב (שיחה) 01:33, 4 ביולי 2024 (IDT)תגובה

חשיבות הערך !

הערך עוסק בטיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי מקים העיר קרית ספר. שחברתו הקימה 6000 יחדות בעיר אשר היה חלוץ חרדי לפתרון מצוקת הדיור מה דעתכם לקבל הערך? אבריימלה מלמד (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@אבריימלה מלמד אין כאן נושא של האם אני או משתמש כלשהו רוצה לקבל את הערך. הנושא הוא האם פעליו של המדובר גרמו לפרסם אותו כך שיש צורך לספק מידע אודותיו. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:47, 8 ביולי 2024 (IDT)תגובה
ברור ! ומי קובע את זה? אבריימלה מלמד (שיחה) 21:48, 8 ביולי 2024 (IDT)תגובה
מוטי שיחה ומי קובע את זה? אבריימלה מלמד (שיחה) 22:15, 8 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אתה יכול לפתוח דיון בדף השיחה של הטיוטה, ולנסות לברר האם יש מישהו שסבור שכן יש חשיבות. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 10:56, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה
מוטי ~ שיחה אוקי תודה. תהיה שם לתת כבוד לאישים בציבור החרדי! מגיע גם לנו ולא רק לציבור הכללי אבריימלה מלמד (שיחה) 19:51, 9 ביולי 2024 (IDT)תגובה

ערך חדש

שלום עליכם לכל הדנים והדיינים, יש לי שאלה בנוגע לערך שאני מעוניין להוסיף למכלול אודות האגודה למען מיטוט שקר העשב, לאגודה יש תאוריה שכל העשב הוא בעצם דשא, אין לי מקורות על התאוריה מבחוץ אך יש לי רישור לאתר של האגודה

(https://661536fb18834.site123.me/)

האם זהו מקור מידע מספיק כדי לכתוב עליהם ערך? רעש גדול (שיחה) 21:37, 13 ביולי 2024 (IDT)תגובה

בקש טיפול

בערכים הממתינים לטיפול מצויין כי ישנה אפשרות לבקשת זירוז הטיפול על ידי לחיצה על 'בקש טיפול' בלשונית 'עוד' מלבד תיוג עורכי אספקלריה‎‏‏ בדף השיחה, אני לא רואה את זה בלשונית הנ"ל, האם זה בר טיפול? המעמיק (שיחה) 02:11, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה

@המעמיק בהעדפות ← גאדג'טים בפסקת גאדג'טים ניסיוניים מסומן לך: הוספת לשונית "בקש טיפול", על מנת לבקש פתיחת "דף לטיפול"? מוטי ~ שיחה • ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 09:45, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אכן מסומן, המעמיק (שיחה) 23:32, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה
תודה על ההערה. הטקסט ההוא התייחס למקרים שכעת לא רלוונטיים, הסרתי אותו. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 23:38, 22 ביולי 2024 (IDT)תגובה

שאני נכנס לעריכה חזותית ישנה תקלה משהו יודע מה היא

שאני מנסה לעשות עריכה חזותית ישנה איזה תקלה משהו יודע מה זה

אבריימלה מלמד (שיחה) 15:35, 23 ביולי 2024 (IDT)תגובה

הבאג דווח, מקווה שהבעיה תיפתר עד מחר. מוטי  ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 17:29, 23 ביולי 2024 (IDT)תגובה

הדבקת שנים לועזיות על כל השנים העבריות ולהפך

איך אפשר לעשות שכל שנה לועזית שמופיעה במכלול תתורגם אוטומטית כשיעמדו עליה לשנה עברית, ולהפך, כדי לא להצטרך כל פעם לעשות חשבון בראש מתי השנה הזאת היתה . הרי כל פעם שמופיעה שנה בין בלועזית ובין בעברית כבר ממילא יש עליה כמה מילים כמו זוהי השנה השנייה מבין ה... וכו' ואני מאמין שבקל אפשר להפוך את כל שנים אלו לעברי כשהתרגום לפי השנה העברית/ הלועזית יהיה המילה הראשונה בטקסט . תודה רבה.--ההיסטורון החרדי (שיחה) 04:16, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה

ההיסטורון החרדי איני בקיא אם זה אפשרי טכנית, אבל זה לא כ"כ מציאותי כי זה לא יהיה נכון, כי שנה לועזית מתחילה בערך בחודש טבת של כל שנה, ככה שאם זה ישווה אוטומטי ללא בדיקה מקיפה במקור, זה הרבה פעמים לא יראה תאריך נכון, מה שכן - אפשר כל פעם להיכנס לדף הערך העוסק בשנה ההיא, ולראות בערך באיזה שנה זה היה. (ראה כאן) איךשיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 06:28, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה
נכון, אבל אפשר שיהיה רשום למשל 1522 רפ''א -רפ''ב וכן על זו הדרך.
מאוד קשה להסתכל כל פעם בתוך הערך של השנה הספציפית במהלך הקריאה של טקסט עם כמה וכמה שנים כאלו. ההיסטורון החרדי (שיחה) 08:21, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה
@מוטי @נריה או כל עורכי ממשק זה נראה לכם אקטואלי? (יעזור מאוד ברבה סוגי פלטפורמות, אבל יוכל להכביד מאוד) איךשיחה • ג' באב ה'תשפ"ד למנינם 15:36, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אחשוב על הנושא. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד • 16:07, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
2 אפשרויות, איתן לכאורה הסקריפט אפשרי ואף לא כ"כ מסובך.
הראשונה, קיימת ספרייה בג'אווה סקריפט בשם "hebcal", איתה ניתן להגדיר שינויים מסוג זה. ניתן ליצור סקריפט שיוסיף כפתור להחלפת התאריכים דרך ה־HTML של הדף (ייתכן שבדפים מרובי תאריכים התהליך עלול להאט את הדפדפן).
אפשרות אחרת היא להשתמש באתר www.hebcal.com (דרך קריאה ב־API), שנועד עבור צורך זה. לא סגור האם המערכת מאפשרת קריאה לשרת חיצוני באמצעות ה־API – מוטי, מכיר התייחסות לכך? נריה - 💬 - 00:16, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא כ"כ הבנתי מה הכוונה המערכת, אם הכוונה לתוכנת מדיה ויקי - כן. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד • 10:09, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בהתייחס לעצם הרעיון. מימוש באמצעות קריאה לAPI נשמע לי גרוע כי זה יצריך בקשות מרובות מה שיכביד על שרת היעד/טעינת הדף. מימוש באמצעות טעינת הספריה לכאורה לא אמור להיות מדי איטי.
ביחס לרעין המקורי שהועלה כאן שיוסיף לפופאפ של ערכי השנים הלועזיות את העבריות זה לא נשמע מדי מורכב, אפשר להוסיף תבנית שתוסתר בתצוגה רגילה תוצג במפענח של הפופאפ ותוצב בתחילת הדף. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד • 11:46, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אינני עורך ואני לא יודע מה זה ג'אווה סקריפט ומה זה פופאפ ומה זה API אבל מה שבטוח שזה דבר נצרך מאוד לכל מי שמדפדף בטקסטים . נסה אולי לעשות שתמיד שיופיע תאריך לועזי יהיה לידו בסוגריים את המקביל העברי. ולהפך. תודה רבה ההיסטורון החרדי (שיחה) 22:48, 10 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

זכאות לערך

האם יש מקום במכלול שבו אפשר לשאול (אולי מנטרים) האם ערך פלוני יש לו חשיבות לערך, כדי לדעת האם לכתוב עליו, או שבסוף לאחר הכתיבה יאמרו שאין לו חשיבות. אם יש - אשמח שיאמרו לי היכן, ואם אין - אולי כדאי ליצור כזה דבר. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:33, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה

@תלמיד חכמי הדור אפשר ליצור דף שיחה עם שם הערך שאותו אתה רוצה לכתוב כמו שיחה: הרב זליג לוי ושם לתייג בז"ה בדיון מקדים. ~ תכליתישיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד 16:37 (IDT) 16:37, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה
@תכליתי תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:39, 24 ביולי 2024 (IDT)תגובה

פיצול

אם שמתי בערך תבנית פיצול, ולאחר שבוע דעת רוב בעלי זכות ההצבעה שיש לפצל, כיצד עושים זאת? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:52, 28 ביולי 2024 (IDT)תגובה

איך אמור להיות שם ערך עם מקף

האם אמור להיות לדוג' יחסי איראן-ישראל או יחסי איראן - ישראל או יחסי איראן–ישראל או יחסי איראן – ישראל (ד"א לא מצאתי את המקף הארוך יותר (–) במקלדת מישהו יודע איפה זה?) בכל ערך יש סוג אחר וברוב הערכים אין אפי' הפניות לכל סוגי המקפים. יואל נאמןשיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ד 10:39, 2 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

לפי כללי האקדמיה שואמצו בוויקי וממילא גם אצלנו לפחות בערכים אלו, במקרה שמדובר בכל אחד מהצדדים הוא בן מילה אחת כמו איראן–ישראל ללא רווח לפני ואחרי המקם, במקרה שיש שתי מילים למשל, ארצות הברית – ישראל עם רווח. בכל מקרה משתמשים במקף הארוך, מקלידים אותו באמצעות מקש ה = + מקש Alt ימני. מוטי ~ שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 13:28, 2 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@באופן כללי הבוט של מוטי טיפל בזה, אם יש לך הרבה ערכים חורגים, יהיה טוב אם תדווח על זה. איךשיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 16:03, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
טיפלתי בעיקר בערכי יחסי המדינות, יש עוד. אם כי נראה שגם בויקי הטיפול לא הושלם. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 16:08, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
1. למה משתמשים במקף הארוך המקף הקצר לא יותר שימושי?
2. יש אפשרות להוסיף עם בוט הפניה עם המקש הקצר עם ובלי רווח? יואל נאמןשיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 18:40, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
1. כי לכל מקף יש את הייעוד שלו, אני מניח שחיפוש קצר במכלול/גיגול קצר יספקו לך הסברים די ברורים
2. אני חושב שהחיפוש אמור להתמודד עם זה גם בלי יצירת הפניות. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 18:46, 4 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

יעוץ

- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים

מנטרים רציתי לדעת עם אני רוצה לכתוב ערך על נושא מסוים, וקיים טיוטה על הנושא, אבל היא דלה מאד, ולדעתי גם לא מנוסחת טוב, וגם לא טופלה בשנים האחרונות, האם ניתן לפתוח טיוטה חדשה? יהודה פיש (שיחה) 15:10, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

- סוף העברה

בוודאי, תמיד אפשר לפתוח. אם הטיוטה הראשונה מהווה בסיס לשניה, ראוי לערוך אותה כדי לשמר קרדיט גם ליוצר הראשוני. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד • 16:08, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא הבנתי, למה שלא תכתוב בטיוטה הקיימת? למאי נ"משיחה • ג' באב ה'תשפ"ד 18:21, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@למאי נ"מ כיוון שכל הנכתב שם לדעתי מנוסח לא טט יהודה פיש (שיחה) 22:12, 7 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

שינוי שם ערך

איפה רושמים בקשת שינוי שם ערך אם אפשר הפניה לדף כזה (חיפשתי ולא מצאתי) תודה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 20:13, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בדף השיחה של הערך. במקרים פשוטים שאינם שנויים במחלוקת (תואר לדוגמא), אפשר לתייג {{מנטרים}}. במקרים אחרים, יש להציב {{ס:שינוי שם}} ולתייג {{בעלי זכות הצבעה}}. נריה - 💬 - 22:49, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
ואם אני רוצה לשנות שם טיוטת ערך אישית בני ברקי בנשמה (שיחה) 23:13, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
בתוך אותו מרחב, גם {{בדוקי עריכות אוטומטית}} יכולים להעביר. אפשר לתייג בדף השיחה. (אם אתה מעדיף, מבחינתי אתה יכול גם לבקש בדף השיחה שלי ואשתדל לבצע בהקדם). להעברה למרחב הערכים קיים מכ:העברת דפי טיוטה. נריה - 💬 - 23:22, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה נריה , כבר כתבתי בדף המכלול:בקשות ממפעילים את מה שביקשתי לשנות אשמח אם תסתכל שם בפרק העברת דף/העברת קובץ ותעביר תודה רבה, כמו כן לגבי העברה מטיוטה לערך אם אתה יכול לקדם בקשות שלי ראה רשימה של בקשות של לאחרונה מאוד אודה לך תודה רבה@ בני ברקי בנשמה (שיחה) 23:37, 11 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תמונה מספר שצולמה לפני 70 שנה ופורסמה לא מזמן

תמונה שצולמה לפני יותר מ70 שנה ופורסמה בספר האם אני יכול לצלם את התמונה ולפרסם אותה תחת רשיון שימוש הוגןאבריימלה מלמד (שיחה) 02:55, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

בהנחה שהפרסום בספר מוכיח ממי בעל הזכויות, צריך 70 שנה ממות בעל הזכויות. @אבריימלה מלמד. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 11:21, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@מוטי שכויח!אבריימלה מלמד (שיחה) 20:35, 10 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

הוספת תמונה לערך

יצרתי ערך, הוא כעת בטיוטה, ובחלון הקטן משמאל של התקציר כתוב שאין תמונה, למעשה כבר העליתי את התמונה הרצויה למכלול, אך כשאני לוחץ להעלות תמונה הוא נותן לי להעלות רק תמונה חדשה מהמחשב ולא תמונה ממאגר המכלול. איך אני מעלה את התמונה שהעליתי ותרמתי למכלול לערך שאותו אני יוצר? איבעיא להו (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

איבעיא להו, על מנת להוסיף תמונה לערך (ממאגר התמונות במכלול או בויקישיתוף), צריך:
  • בעורך החזותי (קל יותר): ללחוץ על עריכה--> הוספה--> תמונות ומדיה. שם יש לחפש את התמונה הרצויה, לבחור אותה וללחוץ: "להשתמש בתמונה הזאת". אחר כך יש להוסיף כיתוב (אם מעוניינים בכיתוב נלווה לתמונה), וללחוץ על הוספה.
  • בקוד מקור (למי שמעדיף): ראו כאן.

. נריה - 💬 - 01:05, 16 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תודה רבה לך איבעיא להו (שיחה) 01:10, 16 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

באג בערך

בערך רבי חיים אלעזר שפירא זה מביא שורה ארוכה של קודים תחת הכותרת שגיאה פנימית אבל את הערך עצמו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ב באב ה'תשפ"ד ~ 10:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@מקוה @Yosef haftke. מוטי ~ שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד • 11:25, 16 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

קישור אוטומטי בתבנית אוצר החכמה

משהו חדש קורה לי כשאני משתמש בתבנית אוצר החכמה שאם אני ממלא את פרמטר שם הספר אז הוא מקשר לי לאיזה ערך שבא לו - אם הערך זה כמו שם הספר, למרות שאני לא קישרתי ידנית. והוא מטעה, כגון בקישו"ח בערך זה בקישור לספר אור יקרות הוא מקשר לערך אור יקרות וזה כלל לא נכון, ואני לא קישרתי, אלא זה אוטומטית מקשר. @מוטי מה ההסבר? ~ תכליתישיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:36 (IDT) 21:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

זה בהגדרות של התבנית, אפשר להשתמש ב{{ללא קוד ויקי}}, ראה למשל כאן בקישורים ל"אדמו"רי גור" או "בני היכלא". הגדה של פסח (שיחה) 21:38, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
תודה. אבל למה זה נהיה ככה, זה לא היה פעם, מי הגדיר את זה? ~ תכליתישיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:43 (IDT) 21:43, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא בדקתי, כנראה קשור לעדכון האחרון של התבנית שמבסס אותה על תב:קישור כללי. לגוף השאלה, אם רוצים לקשר לערך אחר מהשם המופיע אשר לשים אותו כקישור מלא (עם סוגריים). מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:45, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
לא רוצה שיקשר, רוצה שישאר שחור, בלי קישור כי אין לו לאן לקשר.
בכ"א נראה שמן ההכרח להסיר את הדבר הזה כי זה יוצר בעיות. ~ תכליתישיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:46 (IDT) 21:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אז כנראה שהתשובה של הגש"פ רלוונטית יותר (לא בדקתי). מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

- סוף העברה

ככל הנראה התועלת עדיפה על הנזק. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:47, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
מה התועלת? הרי בכל פעם אם מישהו ימלא את הפרמטר זה יקשר לאן שהוא ולא כולם יודעים על הרעיון של "ללא קוד ויקי", זה יווצר בעיות בערכים רבים. ~ תכליתישיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:49 (IDT) 21:49, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
כך זה גם בתבנית להיברובוקס, ולא נראה לי שזה משהו חדש. לפעמים אפשר גם להשתמש ב{{פירושון}}. אגב, מוטי, לא עדיף להעביר לד"ש התבנית? הגדה של פסח (שיחה) 21:51, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אני כבר משתמש די הרבה בתבנית אוצה"ח ולי זה חדש. ~ תכליתישיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:52 (IDT) 21:52, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
זה בגלל שרק בתבנית צ-מאמר יש את הפונקציה הזו, ובתב:אוצה"ח משתמשים בה רק כשקיים פר' כותרת. כאמור, הסבירות הגבוהה היא שהקישור יהיה נכון. הגש"פ, לא חושב שאנחנו מקיימים דיון האם לשנות, לפי המקובל לא משנים מוויקי בפרט בתבניות מורכבות מלבד פרטים הכרחיים. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:58, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@מוטי, לא לשם דיון, אלא לשם תיעוד. דלפק הייעוץ על ארכיוניו הוא לא המקום המוצלח. אם לי הייתה מתעוררת כזו בעיה הייתי פונה לבדוק את שיחת התבנית. הגדה של פסח (שיחה) 22:02, 19 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

תבנית ניווט בתוך תבנית ניווט

האם אפשר להכניס תבנית ניווט לתוך תבנית ניווט אחרת, ואיך? למאי נ"משיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 12:40, 20 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

{{ניווטים}} הגדה של פסח (שיחה) 12:44, 20 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

העלאת תמונה

שלום וברכה כבר זמן רב שאיני מצליח להעלות תמונות למכלול יש ברשותי תמונות פרטיות בעלות ערך רב מבחינת הנדירות שלהם אשמח אם תעזרו לי בזה יושב בגנים (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@יושב בגנים תוכל לפרט היכן הבעיה? הגעת לדף ההעלאה? בחרת רישיון מתאים? מוטי ~ שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד • 11:26, 22 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
ישר כח עצום על הרצון לעזור הסתדרתי ב"ה יושב בגנים (שיחה) 16:27, 22 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

ערכים מומלצים

- הועבר לדף המכלול:אולם דיונים#ערכים מומלצים

המכלול להורדה עם תמונות

- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה

למה אין עדיין המכלול עם תמונות להורדה? מה זה מיזם סינון תמונות, שימו את התמונות שכבר יש במכלול הרגיל (המקוון)! יש חבר'ה שבגלל שאין המכלול עם תמונות הם משתמשים עם ויקיפדיה עם תמונות על כל הבעיות שם הי. אגב אפשר לעשות כמו ויקיפדיה 'מיטב המכלול' 50 אלף הערכים הטובים וכך לקצר את התהליך וגם יהיה אפשר להוריד בלי בעיות לנגני אנדרואיד (מעל 4 ג'יגה מאד מסובך להעביר ממחשב לנגן). תודה רבה!--א.כ. (שיחה) 16:46, 23 באוגוסט 2024 (IDT) --העני ממעש (שיחה) 17:13, 23 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

- סוף העברה

התמונות במכלול המקוון עדיין לא עברו מספיק בקרה, וישנם עוד הרבה בעייתיים (במחשב מקוון חברות הסינון חוסמות את זה).
לגבי ההצעה, מתייג את Yosef haftke מישהו. איךשיחה • כ' באב ה'תשפ"ד למנינם 22:29, 24 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
זה אמור להיות מאד קל, החלק המורכב הוא הסיווג של הערכים.. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:15, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אתה יודע איך סדרו את זה בויקי? (פעם היה למש:שמש מרפא תכנית לגבי ערכים מומלצים, מה עם זה?) איךשיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 00:20, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אין לי מושג. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:21, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

חוק 27א לזכויות יוצרים

מנטרים למה לא ניתן לעלות תמונות מהרשת ולציין 'לפי חוק 27א לזכויות יוצרים' כמו שעושים הרבה אתרים? יהודה פיש (שיחה) 00:09, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

כי זה לא אפשרי לפקח על קיום התנאים במכלול (גם בוויקיפדיה). למה שעומד בקריטריונים הנדרשים יש את האפשרות של שימוש הוגן. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:13, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@מוטי תודה ועל שאר הדברים
יהודה פיש (שיחה) 00:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
ראו גם שם. (המאמר מיועד לבעלי זכויות שלטענתם הפרו את זכויותיהם, כדי לדעת מה צריכים לבדוק לפני התביעה). ליפמן (שיחה) 10:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אכן, לדרישה הזו עיקר כוונתי. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:46, 25 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

סימונים מתמטיים (MathML)

אני מנסה לקרוא דף הכולל סימונים מתמטיים (לצורך העניין: הדף סופרפוזיציה קוונטית.)

הסימונים המתמטיים לא מוצגים כראוי.

רק כאשר אני מציג את הדף המצב עריכה חזותית, הסימונים מוצגים כראוי. ח ש (שיחה) 13:41, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

לעיתים, לחיצה על ניקוי ממטמון בלשונית עוד/תפריט "כלים" עוזרת. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 13:48, 1 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

הצגה והסתרה לטבלה וכדו'

איך כותבים את אפשרות זו--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:32, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

בעריכה של הטבלה (בעורך החזותי) יש כפתור מאפיינים, אתה לוחץ שם ומגדיר כרצונך. מוטי ~ שיחה • א' באלול ה'תשפ"ד • 22:34, 3 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה מאוד עזרת לי בני ברקי בנשמה (שיחה) 18:34, 4 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

איך מסובבים תמונה ב90 מעלות

איך ניתן לסובב תמונהאפללו (שיחה) 19:46, 11 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

@אפללו איזו תמונה אתה רוצה לסובב? מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 23:20, 17 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

איך אני מחליף את שם המשתמש שלי?

תודה אלחנן משה (שיחה | תרומות) לא חתם ב־23:24, 17 בספטמבר 2024 (IDT) 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

@אלחנן משה מבקשים בהמכלול:בקשות לשינוי שם משתמש. מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 23:24, 17 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

הרב בנימין משה לנדא הלוי

שלום שלחתי אתמול דף טיוטא בערך הנ"ל מה השלב הבא? תודה

אני רוצה שעורך מומחה יצור ערך על הרב יהודה הילדסהיימר מח"ס מהדורא קמא ותנינא חדב"נ רה"י יגאל רוזן

איך אני עושה את זה?--עולם חדש (שיחה) 20:33, 25 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

קישורים, עדיפות לאתרים חרדיים

אין אפשרות לפתוח דף שיחה על קווי היסוד של המכלול, אבל האם לא כדאי לכתוב שם שבעדיפות ראשונה (כמובן כשהדבר מתאפשר) לשלוח קישורים לאתרים חרדיים או אתרים שפתוחים בהגנות הסינון החרדיות. תודה.--תכל'ס (שיחה) 23:01, 28 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

בערכים שנכתבו במכלול זה אכן ע"פ רוב ככה, ובערכים שלא - זה לא נראה כ"כ אפשרי. איךשיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 16:06, 29 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

משהו קרה לאתר לפני זמן קצר

פתאום החלו להופיע שגיאות לואה, וכן הנתונים של התבנית מיון ויקיפדיה מוצגות בתחתית הערך - האם קרה משהו? מפעילי מערכתמנחם הירשזון - שיחה 18:53, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

מנחם הירשזון אשמח לדוגמה. מקוהשיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 19:02 (IDT)
עימי תלין משוגתי, עדכנתי את דף העיצוב הראשי למחשבים ולקח פרק זמן בטרם החזרתי את העריכות המקומיות, אם כעת (לאחר ניקוי מטמון מקומי) עדיין יש בעיות נא לדווח. אגב, לא ברור לי ששגיאות לואה לא אמורות להופיע למשתמשים רשומים יש להן גורם שבד"כ מצריך טיפול. מוטי ~ שיחה • ו' בתשרי ה'תשפ"ה • 19:32, 8 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
@מוטי תודה על הטיפול. לגבי שגיאות לואה - לא ראיתי כאלו במכלול עד היום. ואתמול הן הופיעו כשהיו תבניות ריקות של אישיות ספורט או אישיות רבנית. עכשיו זה כבר לא קיים. מנחם הירשזון - שיחה 10:15, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
לא ראית שגיאות לואה כי יש להן הגדרת עיצוב שמסתירה אותן, תהיתי על עצם ההגדרה הזו האם היא נכונה, הסיבה היחידה לדעתי להשאיר היא המקרים שציינת של תבניות מידע ריקות. מוטי ~ שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה • 10:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
אם השגיאות מצביעות על דברים שעורכים רשומים במכלול יכולים לתקן אותם כדאי להציג אותם. אם לא - חבל סתם להציק בעיניים עם שגיאות אדומות. מנחם הירשזון - שיחה 10:32, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
בד"כ הן מצביעות על דברים שצריך לתקן (למשל הזנה של פרמטרים שגויים בתבניות ספרי קודש), יש מקרים שלא. מוטי ~ שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה • 13:22, 10 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

איך מגישים בקשת חסימה

איך מגישים בקשת חסימה? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 17:58, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

@נאמן הרעיון היהודי, המכלול:בקשות ממפעילים#בקשות חסימה / הסרת חסימה, בהצלחה,

~ המלקטשיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:05 (IDT) 18:05, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

עוד סוג של בדיחה לא מצחיקה שלך? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:12, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

איך יוצרים ערך בעיצוב החדש

איך יוצרים ערך בעיצוב החדש [שם הערך אינו מופיע באדום]? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 13:23, 20 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

איך מגיעים למרחב של דפי המשתמשים?

כנ"ל --הארי פוטר... (שיחה) 01:49, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

@הארי פוטר... ראה עזרה:מרחב שם. למאי נ"משיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ה 02:10, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

עריכה

איך מחלקים דף לשתיים, דהיינו איך לוקחים רשימה ארוכה וגורמים שלא תמשיל למטה אלא בשמאל הדף? מה זה הסוגריים בירוק בדף התרומות לצד כל עריכה?

דרוש מקור

איך מוסיפים הערת דרוש מקור בדף הערך? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 09:39, 25 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

כך: {{דרוש מקור}} --מראש צורים (שיחה) 09:46, 25 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

אני רוצה לשלוח חומר לערך חדש לעורך ותיק

איך אני עושה את זה?--עולם חדש (שיחה) 01:34, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

@עולם חדש, באיזה נושא? ~ המלקטשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה 01:36 (IDT) 01:36, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
כתבתי לך בדף שיחה שלך, תודה רבה~ עולם חדש (שיחה) 13:16, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

כותב ערך ולא יודע כיצד לכתוב שהערך לא עוסק בנושא דומה

אני כותב ערך על מחזור וורמייזא, המורכב משני כרכים שנכתבו בנפרד. הערך אמור לעסוק בכרך הראשון, שזכה לתיעוד מחקרי רחב ומלא, ולא בכרך השני. איפה לכתוב את זה וכיצד? --חיים הלוי (שיחה) 11:04, 27 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

@חיים הלוי תבנית:אין לבלבל עם לפרטים נוספים פנה אלי בדף השיחה שלי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה ~ 13:31, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

עזרה - הודעה שגויה

נכנסתי לערך שרציתי לקורא ומופיעה לי ההודעה "בחרת בהעדפות שלך, שלא להציג את הערך הנוכחי. אם ברצונך להציג את הערך, תוכל לשנות את ההעדפות שלך." גם לאחר שהסרתי את כל תיבות הסימון בהעדפות בלשונית אספקלריה נותרה ההודעה. אנונימי כלשהו (שיחה) 17:13, 28 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

מסתבר שאתה כן צריך לסמן את כל תיבות הסימון שלך, כי אי הסימון גורם שהערך לא יוצג,טרפון (שיחה) 17:21, 29 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

עריכת פתיח בדף משנה

מספר פעמים ניסיתי לערוך פתיחי דפים הממוקמים בדף משנה (המוכללים בדף הראשי), אך בשמירה הפתיח מחליף את התוכן שבדף הראשי. באחת מהפעמים השמירה הייתה בדף הבית של המכלול (העריכה נחסמה מכיוון שהוא מוגן). שרפי קודש (שיחה) 15:51, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

בדרך כלל יש לכל דף כזה תבנית פתיח. כמו המכלול:העברת דפי טיוטה/פתיח, צריך לערוך בדף הפתיח עצמו. מקוה שהבנתי את השאלה ועזרתי. למאי נ"משיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 15:54, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
ידוע לי, אבל זה קורה בעריכת דף המשנה. שרפי קודש (שיחה) 16:07, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
איך עריכת הדף המכלול:העברת דפי טיוטה/פתיח (לצורך העניין) משפיע על המכלול:העברת דפי טיוטה? אלו 2 דפים שונים. למאי נ"משיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 16:36, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
זו השאלה שלי. זה קרה לי גם בהמכלול:סדנה לגרפיקה/פתיח ובעוד מסוג זה. שרפי קודש (שיחה) 16:38, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
@שרפי קודש בעריכת קוד מקור רגילה? יש לך סקריפטים שם מעבר לסטנדרט? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:37, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
מוטי, כן. לא חושב שהתקנתי סקריפט שגרם לכך. (אולי אפשרות עריכת הפתיח בלבד?). שרפי קודש (שיחה) 22:40, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
זה קורה לך תמיד? נסה לשחזר את הבאג. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:41, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
מוטי, לפי זכרוני זה קרה שלושה פעמים: בעריכת הפתיח של הסדנה לגרפיקה, שם עלתה התראה על התנגשות עריכה עם הדיונים, בעריכת המיזם של הכל לטובה (בזמן שהיה במרחב משתמש) שם הגעתי לדף הבית (אותו אי אפשר לערוך), והיום בעריכת הפתיח של העברת טיוטות בו הגעתי לדף הראשי והשמירה החליפה את התוכן בפתיח. שרפי קודש (שיחה) 22:49, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
אני רואה, תוכל לשחזר את שלבי האירוע? ז"א נכנסת לדף (מה הייתה הכתובת עם פתיח או בלי?), ערכת עריכה כלשהי, בצעת תצ"מ? אם כן, את משתמש שהצגה בלי טעינה מחדש של הדף? אם לא, מה הייתה הכותבת בשלב הזה? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:55, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה
עם פתיח. בצעתי תצוגה מקדימה אבל היא מוגדרת ללא טעינה מחדש. שרפי קודש (שיחה) 22:59, 30 באוקטובר 2024 (IST)תגובה

משתמש:יהודה פיש/אהבת ה' לישראל

מנטרים האם נראה לכם הנושא זכאי לערך יהודה פיש☑️@Yehuda_Fish (שיחה) 21:23, 6 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

בדיקה של טיוטה שיצרתי לערך חדש

אם אפשר שמישהו יסתכל על טיוטה של הערך "נרווים" שיצרתי. אני יודע שיש כבר ערך על כפייתיות אבל המושג בעולם החרדי לדעתי שווה כתיבה בפני עצמה כנושא הלכתי כי יש הרבה התייחסות בפוסקים לזה, ויש בנושא חידושים הלכתיים שממש צריכים כתיבה אנציקלופדית לדעתי. נרווים אגב כבר יש ערך על שבט אתני בשם נרווים אז אני רוצה לשנות את זה "לנרווים (הפרעה נפשית)" ולא מצליח לשנות לטיוטה את השם אז גם אשמח לעצה בזה, ישר כוח

עזרה בעריכה

שלום וברכה!!! יש לי המון שירים להוסיף לעמוד של המלחין אלחנן אלחדד ואני לא מצליח להכניס את זה ברשימה. עבדתי על זה המון זמן מישהו יכול לעזור לי? הנה הרשימה: רפאל מלול - שלום, והנה השבת. איתן כהן - תשחרר. נמואל הרוש - גאולתנו. אבי אילסון - ארץ ישראל. שי זוהר - משה. גבי אהרון - סולם. אלחנן שטיינמץ - עוד נשימה. הלל מאיר - כל מיני שמחה. אברהם הלל - רוצים יותר. מרדכי שפירא - ותבוא. יוני זי - אבינו חי. אהרן מאיר - עוד יום. מנחם קובי - לטב. יעקב ישראל - השמחה והניגונים, רוצים גאולה. אריאל צור- לחיים. נתי לוין - עולו אושפיזין. אהרן מאיר - יש כח. איציק דדיה - סופות. משה קליין ובני פרידמן - בין כוכבים. שראל סופר - מהרה עוד ישמע. איתן כהן - מנגינה. איתי וגנר - מקום אחר. תודה מראש.... --צורי (שיחה) 17:53, 27 בנובמבר 2024 (IST) --צורי (שיחה) 17:57, 27 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

@צורי אם תוכל להביא מקורות חיצוניים לכל דבר כאן, נוכל להתקדם. למאי נ"משיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה 19:20, 27 בנובמבר 2024 (IST)תגובה