שיחת משתמש:שלש שבועות
שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה WIN 20251111 14 50 08 Pro.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. אפר (שיחה) 14:56, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- יש בעיה עם תמונה של ספר טלפונים שאני צילמתי? שלש שבועות (שיחה) 14:58, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות, לכאורה זה הפרת זכויות יוצרים. אפר (שיחה) 15:49, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- למה? שלש שבועות (שיחה) 15:50, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- כי העובדה שסרקת במצלמה שלך, לא הופכת אותך ליוצר היצירה (כמו שהעלאה לאתר כאן לא). אפר, לא לכאורה - בוודאות, צריך למחוק. מוטי ~ שיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ו • 16:07, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- מר @מוטי היקר, איזה תמונה שסורקים במצלמה הופך את המצלם ליוצר היצירה? או שאתה מתכוון לרמוז לי שאי אפשר להעלות אף תמונה שמצלמים? שלש שבועות (שיחה) 16:56, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- תמונה של דבר שאין עליו זכויות יוצרים, היא יצירה מחודשת ללא זכות מוקדמת. צילום של דבר שעליו יש זכויות, היא שימוש ביצירה הראשונה ומשכך היא הפרה של זכויות היוצר הראשון. מוטי ~ שיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ו • 16:59, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- יש זכויות יוצרים על ספר הטלפונים? למרות שזה מחולק חינם ומפורסם באופן רשמי? שלש שבועות (שיחה) 17:00, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- יש זכויות יוצרים על העיצוב, אלא אם כתוב שם מפורש שאפשר לצלם וכדו' ואין מגבלות. מוטי ~ שיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ו • 17:51, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- יש זכויות יוצרים על ספר הטלפונים? למרות שזה מחולק חינם ומפורסם באופן רשמי? שלש שבועות (שיחה) 17:00, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- תמונה של דבר שאין עליו זכויות יוצרים, היא יצירה מחודשת ללא זכות מוקדמת. צילום של דבר שעליו יש זכויות, היא שימוש ביצירה הראשונה ומשכך היא הפרה של זכויות היוצר הראשון. מוטי ~ שיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ו • 16:59, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- מר @מוטי היקר, איזה תמונה שסורקים במצלמה הופך את המצלם ליוצר היצירה? או שאתה מתכוון לרמוז לי שאי אפשר להעלות אף תמונה שמצלמים? שלש שבועות (שיחה) 16:56, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- כי העובדה שסרקת במצלמה שלך, לא הופכת אותך ליוצר היצירה (כמו שהעלאה לאתר כאן לא). אפר, לא לכאורה - בוודאות, צריך למחוק. מוטי ~ שיחה • כ' בחשוון ה'תשפ"ו • 16:07, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- למה? שלש שבועות (שיחה) 15:50, 11 בנובמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות, לכאורה זה הפרת זכויות יוצרים. אפר (שיחה) 15:49, 11 בנובמבר 2025 (IST)
כוכב גמדכלולאי עבורך!
| כוכב גמדכלולאי | |
| תודה על השבחת האנצי' באמצעות הוספת אינספור קישורים פנימיים. תבורך. מוקיר רבנן (שיחה) 08:19, 20 בנובמבר 2025 (IST) |
שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה ויזל.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. אפר (שיחה) 13:55, 28 בנובמבר 2025 (IST)
- נא הואיל בטובך להיכנס לקובץ שם רשום בדיוק מהי מקורה של התמונה. שלש שבועות • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ו • 18:24, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות, אתה צילמת את התמונה? אפר (שיחה) 19:03, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- V שלש שבועות • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ו • 19:05, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- אני לא אוהב את ההתחכמויות האלה. תוכל לכתוב כאן מי צילם את התמונה? מקוה • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו 21:50 (IDT)
- קרה משהו שהחלטת להתעלם? מקוה • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו 15:06 (IDT)
- מר מקוה היקר מאוד, אני לא התעלמתי, אני כתבתי כאן ובקובץ עצמו מי צילם את זה, אני לא יודע מה אתה רוצה ממני, מה אתה מטרטר עכשיו, קרה משהו? שלש שבועות • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 15:28, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות,אם היית כותב "אני צילמתי" מילא, תכלס כתבת "אני יצרתי" שזה בדר"כ אומר שאתה יצרת מתוך תמונה קיימת, כשאתה לא מסכים לענות בכנות ובישירות על מה ששואלים אותך אל תתפלא שזה מעורר חשד. אפר (שיחה) 15:31, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- סליחה ומחילה, לא הבנתי
- אני צילמתי את התמונה!!! שלש שבועות • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 15:32, 1 בדצמבר 2025 (IST)
אזהרת סרקזם. @שלש שבועות, לא התכוונתי שתבין עד כדי כך טוב. אפר (שיחה) 15:37, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- מר מקוה היקר מאוד, אני לא התעלמתי, אני כתבתי כאן ובקובץ עצמו מי צילם את זה, אני לא יודע מה אתה רוצה ממני, מה אתה מטרטר עכשיו, קרה משהו? שלש שבועות • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 15:28, 1 בדצמבר 2025 (IST)
- קרה משהו שהחלטת להתעלם? מקוה • שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו 15:06 (IDT)
- אני לא אוהב את ההתחכמויות האלה. תוכל לכתוב כאן מי צילם את התמונה? מקוה • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ו 21:50 (IDT)
- V שלש שבועות • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ו • 19:05, 29 בנובמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות, אתה צילמת את התמונה? אפר (שיחה) 19:03, 29 בנובמבר 2025 (IST)
לשאלתך
תוכל לראות את הכללים פה: עזרה:קישורים#קווים מנחים ליצירת קישורים.
תודה על עבודתך הגמדכלולאית!! מוקיר רבנן (שיחה) 10:45, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן היקר, לא מצאתי שם מנוח לכף רגלי לגבי הדף שערכתי, יש שם קישורים בשני פסקאות אחד אחרי השני, בדרך כלל משאירים רק את הקישורים הראשוניים, אולם לדעתי בפסקה השניה חשוב יותר להשאיר את הקישורים היות ושם הוא כותב רשמי על רבותיו ולא משהו בתוך הערך. שלש שבועות • שיחה • י"ב בכסלו ה'תשפ"ו • 11:12, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- שומע את שיקוליך הנכונים, לא יודע להכריע. רק ניסיתי לעזור :)
המשך לעשות חיל! מוקיר רבנן (שיחה) 11:25, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- שומע את שיקוליך הנכונים, לא יודע להכריע. רק ניסיתי לעזור :)
נחסמת - חסימת אזהרה
| כפי ששמת לב, היה באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ו/או ערך ההבל שפתחת נמחק, כך ששום נזק לא נגרם, אולם בעקבות השחתה זו, ואולי אחרות, הוחלט לחסום אותך. הסיבה לחסימתך היא: מלחמת עריכה בערך רבי יעקב אריה גוטרמן. |
- אם יהיו מקרים של השחתה חוזרת מצדך, אנחנו עשויים לפנות בתלונה לספק האינטרנט שלך.
- מעשיך עלולים להוות עבירה פלילית. עליך לדעת כי נשקול פנייה לרשויות החוק אם ההשחתה תימשך.
אפר (שיחה) 02:53, 21 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, א. עליך לדעת שאין לי כל אינטרס, הענין הוא שבדר"כ כתוב בערך מי היו רבותיו, ואם כאן כתוב שהוא היה תלמיד של השיטה זה הפוך מלומר שהיה תלמיד שלו. וכמובן הערך שלו עדיף על הפיסקה "תלמידיו" בערך של היהודי הקדוש. ב. משכך, כל עוד אין מקור להיותו תלמידו, עדיף להישאר עם מידע חסר מאשר עם מידע שאינו נכון. ג. ראה המכלול:מלחמת עריכה, כך שהגירסה יציבה אינה העריכה שלך. בהצלחה. איכא דאמרי (שיחה) 10:38, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- @איכא דאמרי לגבי סעיף ג' אתה צודק, לא אחזתי ראש. שלש שבועות • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ו • 16:56, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- שנית, בערך גם לא מופיע שהוא תלמיד של רבי שמחה בונים, תוריד גם אותו יהיה מושלם. שלש שבועות • שיחה • א' בטבת ה'תשפ"ו • 17:28, 21 בדצמבר 2025 (IST)
- רק אחדד, גם במקרה שמשחזרים אותך שלא בצדק אתה מוזמן לפנות למפעילים אבל לא לשחזר שוב ושוב. אפר (שיחה) 17:38, 21 בדצמבר 2025 (IST)
נחסמת
חסמתי אותך ליום בעקבות עבירה על מכ:אל כאן. בנוסף בעקבות האובססיה שלך לערכי ויז'ניץ מרכז תיחסם ללא הגבלת זמן מעריכתם. אם תיתן לנו סיבה לחסימה מערכים נוספים אפשר והחסימה תורחב לכל האתר. בנופך אישי, אתה משתמש פורה, ומחוץ לעקב האכילס שלך - התחום של ויז'ניץ מרכז - אתה גם תורם מאוד יפה, חבל שתהרוס את המוניטין שלך. מקוה • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו 21:01 (IDT)
- מר מקוה הנכבד, לא הבנתי למה חסמת אותי מעריכות בערכים שפירטת, ולמה עשית זאת ללא אזהרה? בגלל עריכה אחת בסך הכללי? יש עוד עריכות בערכים הנ"ל שעשיתי נגד חוקי המכלול?? זוהי התנהגות לא נעימה בעליל. שלש שבועות • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו • 22:05, 24 בדצמבר 2025 (IST)
- עורך ותיק לא צריך אזהרה בשביל לדעת שאסור להשחית את מרחב הערכים. בנוסף לכך כבר נחסמת לאחרונה בחסימת אזהרה והיה עליך להיות זהיר יותר, זו הסיבה גם שהפעם נחסמת ל24 שעות. ואת האובססיה לערכים האלה אתה מציג שם כל העת, כשעריכה זאת היא בהחלט הדובדבן בקצפת. מקוה • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו 22:55 (IDT)
- אכן נחסמתי לאחרונה עקב טעות שלי (חשבתי שגירסתי היא הגירסה היציבה), לא שאני מפר סדרתי של חוקי המכלול.
- ככל הידוע לי אין חוק במכלול האוסר על אובססיה, ובערכים הנ"ל יש עורכים אשר אובססיביים לא פחות ממני אם לא יותר, הבעיה היא כאשר עוברים על חוקי המכלול, ולמיטב זכרוני בערכים הנ"ל לא עברתי אף פעם על החוקים.
- לגבי העריכה המדוברת, האמת היא שטעיתי, אך על עבירה יחידה לא חייבים להפוך את העולם, והרי במקורותינו שנינו "מודה ועוזב ירוחם".
- מה שחטאתי לפניך מחוק ברחמיך הרבים (אבל לא על ידי ייסורים וחלאים רעים...) אני מקוה שתקבל את תשובתי וחרטתי, ולא אשוב לכסלה עוד. שלש שבועות • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו • 23:31, 24 בדצמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות אתה תרוחם בהחלט אם תבין שככל בן אנוש, גם לך קשה לכתוב באופן אנציקלופדי בערך שאתה מעיד על עצמך שאתה אובססיבי אליו.
אם תתחייב לא לעבור על הכללים ביודעין ובמוצהר נשמח לראות אותך חזרה בשורות.
אגב, בגמדות אתה ממש אלוף, מציע לתועלת כל הצדדים שתתמקד בזה.
אשמח לתגובתך. מוקיר רבנן (שיחה) 15:10, 25 בדצמבר 2025 (IST)- @מוקיר רבנן, אחזור ואכתוב שוב. אובססיה היא לא עבירה על חוקי המכלול, אכן, אני אובססיבי לגבי אי אילו ערכים, אני מודה בזה, אולם יש אחרים רבים שגם אובססיביים לגבי הערכים הנ"ל לא פחות ממני (הם אולי לא מודים בזה כמוני), אובססיה יכול להיות משהו שאתה אוהב מאוד או שונא מאוד.. (ברדוגו ובן כספית אובססיביים מאוד לבנימין נתניהו, אתה לא יכול לחסום רק את ברדוגו ולהשאיר את בן כספית...)
- הבעיה מתחילה כשעוברים על חוקי המכלול.
- למיטב זכרוני (ואני עוד צעיר ב"ה) אף פעם לא עברתי על החוקים בערכים הנ"ל, ולכן לעשות כזה עסק גדול מפעם אחת ויחידה שעברתי על החוקים והכללים (לא שיניתי כלום בערך כי אחרי זה גם מחקתי את מה שכתבתי) זה נראה לי אובססיה לשלש שבועות ולכן מתבקש מהאובססיביים להפסיק לערוך ולנטר את המשתמש הנ"ל (בצחוק כמובן, לא רוצה להיחסם לצמיתות...).
- ובפרט שאני מודה שעברתי עבירה ומתחרט על כך ומתחייב לא לעבור שוב על הכללים. שלש שבועות • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו • 15:50, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שלש שבועות אני שומע את דבריך ועם זאת, את הטיפול באחרים תאלץ להשאיר למפעילי המערכת. אשמח שתתמקד בהסקת מסקנות כלפי עצמך. מוקיר רבנן (שיחה) 11:28, 28 בדצמבר 2025 (IST)
- לצורך ההקשר וההגינות, אציין שכבר כן נחסמת בעבר לשבוע על כך שעוררת מהומה, כאן וכאן וכאן. אז ההיתממות כאילו זאת פעם ראשונה לא נכונה. והטענה שאתה ראוי לשחרור טעונה יותר מסתם דמעות תנין. מקוה • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ו 11:38 (IDT)
- @שלש שבועות אתה תרוחם בהחלט אם תבין שככל בן אנוש, גם לך קשה לכתוב באופן אנציקלופדי בערך שאתה מעיד על עצמך שאתה אובססיבי אליו.
- עורך ותיק לא צריך אזהרה בשביל לדעת שאסור להשחית את מרחב הערכים. בנוסף לכך כבר נחסמת לאחרונה בחסימת אזהרה והיה עליך להיות זהיר יותר, זו הסיבה גם שהפעם נחסמת ל24 שעות. ואת האובססיה לערכים האלה אתה מציג שם כל העת, כשעריכה זאת היא בהחלט הדובדבן בקצפת. מקוה • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו 22:55 (IDT)
הצבעה
מפעילי מערכת או מנטרים, אני לא יודע למי לפנות, אבל חשוב לי להבין למה אני לא מקבל הודעה כשנפתחת הצבעה? לפי הקריטריונים יש לי זכות הצבעה. שלש שבועות • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ו • 18:05, 4 בינואר 2026 (IST)
- אתה צריך להוסיף את שמך בתב:בעלי זכות הצבעה שבלי הלקט • שיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ו • 18:33, 4 בינואר 2026 (IST)
דיוני חשיבות מרובים
בדקתי כעת, כמעט כל הערכים שבקטגוריה:המכלול: ערכים שמתקיים לגביהם דיון חשיבות אנציקלופדית (מלבד ש:אליהו קרעי וש:מיכאל קקון) הם דיונים שנפתחו על ידך, וכל אלו בפרק זמן קצר יחסית.
אם ברצונך לרוקן את המכלול מערכים חסרי חשיבות הייתי ממליץ לך למצות את הדיון עם כל ערך, ורק אחר כך לעבור לערך אחר.
אחרת זה מאבד את האפקטיביות, בעלי זכות ההצבעה מפסיקים להתייחס לדיונים ברצינות. אתה לא חושב כך? למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באדר ה'תשפ"ו 19:02, 11 במרץ 2026 (IST)
גא"מ שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ כ"ב באדר ה'תשפ"ו 19:55, 11 במרץ 2026 (IST)
| מדבר שקר תרחק | |
| את לא בקושטא שבקת "מכלול"תא דא כמה דאמרת בהדיא (דאיתחיובי) בריש עמודא דידך
לעולם את הדרת איידי ליסמי ערכי דחבראי דמתא מידת הרחמים 00:48, 25 במרץ 2026 (IST) |
- התמונה של הגביע הוא ברירת מחדל
- לא מחמאה מידת הרחמים 18:23, 25 במרץ 2026 (IST)
מכ:דף משתמש - עריכת הדף של משתמשים אחרים
שים לב שאין לערוך דף של משתמשים אחרים, יום נעים. אפר (שיחה) 15:10, 25 במרץ 2026 (IST)
- כאשר עשה כן יעשה לו. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:16, 25 במרץ 2026 (IST)
- איפה נראה לך שאתה חי בדיוק? בשוק? חד גדיא • שיחה 15:19, 25 במרץ 2026 (IST)
- לא יודע בדיוק איפה, אני רק רואה גדיים סביבי, אולי מישהו יכול להגיד לי היכן שוהים הגדיים?? שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:33, 25 במרץ 2026 (IST)
- מצחיק מאוד מאוד. חד גדיא • שיחה 15:58, 25 במרץ 2026 (IST)
- שמח ששימחתי יהודי בימים העמוסים של ערב פסח. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:59, 25 במרץ 2026 (IST)
- התאפקתי מאוד שלא לענות תגובה חריפה מאוד על ההגיג הלא מוצלח שלך, תגיד תודה ל@אפר. חד גדיא • שיחה 16:03, 25 במרץ 2026 (IST)
- תודה. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 16:35, 25 במרץ 2026 (IST)
- התאפקתי מאוד שלא לענות תגובה חריפה מאוד על ההגיג הלא מוצלח שלך, תגיד תודה ל@אפר. חד גדיא • שיחה 16:03, 25 במרץ 2026 (IST)
- שמח ששימחתי יהודי בימים העמוסים של ערב פסח. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:59, 25 במרץ 2026 (IST)
- מצחיק מאוד מאוד. חד גדיא • שיחה 15:58, 25 במרץ 2026 (IST)
- לא יודע בדיוק איפה, אני רק רואה גדיים סביבי, אולי מישהו יכול להגיד לי היכן שוהים הגדיים?? שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:33, 25 במרץ 2026 (IST)
- איפה נראה לך שאתה חי בדיוק? בשוק? חד גדיא • שיחה 15:19, 25 במרץ 2026 (IST)
