המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 1
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
משתמש:יהודה 1/מונחון IUPAC
נא להעביר לדף מונחון IUPAC, כעת לא דרושה עריכה. (אולי עריכה מינורית) יהודה • שיחה • י"ח בחשוון ה'תשע"ח • 12:35, 7 בנובמבר 2017 (IST)
- יהודה, טיוטה מיועדת לערכים חדשים. בערך קיים לא ידוע לי שנהוג להעביר ולדרוס אותו, הדרך הנכונה היא לבצע את העריכות בגוף הערך, ובאופן הדרגתי. כעת משכבר עשית כך, נראה לי שמה שנכון הוא להעתיק את זה לגוף הערך בעריכה אחת, מחוסר ברירה. אך אנו מפסידים את הפיצול עריכות והתקצירים. כמו כן, נראה לי שבדף שלך השמטת בלי כוונה את הפסאות של ראו גם וקישורים חיצוניים. אני מתייג את מוסיף והולך, אני חושב שהוא ידע טוב יותר כיצד לנהוג. דוד (שיחה) 22:49, 8 בנובמבר 2017 (IST)
- דוד צודק. אי אפשר להעביר את הטיוטה על חשבון הערך הראשון בעוד שהטיוטה אינה יצירה עצמית. צריך לשמור קרדיט. כעת ראוי להעביר את השינויים לתוך הערך הקיים, עם כמה שיותר פירוט על אופי העריכה. מוסיף והולך • שיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 00:39, 9 בנובמבר 2017 (IST)
- מוסיף והולך ודוד, לדעתי אין שום חיוב להימנע מלדרוס ערך שיובא מויקיפדיה. באם השכתוב הוא מקורי ודאי שאין צורך לתת קרדיט לויקיפדיה. ולכן כאן גם המקום לטיוטות שידרסו ערכים קיימים. עידו (שיחה) 11:31, 5 בפברואר 2018 (IST)
- דוד צודק. אי אפשר להעביר את הטיוטה על חשבון הערך הראשון בעוד שהטיוטה אינה יצירה עצמית. צריך לשמור קרדיט. כעת ראוי להעביר את השינויים לתוך הערך הקיים, עם כמה שיותר פירוט על אופי העריכה. מוסיף והולך • שיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 00:39, 9 בנובמבר 2017 (IST)
האם ניתן להעביר למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 12:31, 23 בינואר 2018 (IST)
- אולי נגבש מדיניות מהו הזמן המקסימלי בו מותר לערך לעמוד כאן שומם עד שיותר להעבירו למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 13:58, 24 בינואר 2018 (IST)
- בגדול הערך טוב. 1. חוזר על עצמו כמה פעמים הביטוי "צדיקי ה..." - זה ממש לא נאציקלופדי. 2. עושה רושם מתוך הערך שזה מנהג חסידי. מובא מקורות מהגמרא והראשונים ומוסבר שאין בהם משום מנהג אלא רגילות בלבד כי זה היה חשוב אצלהם. ואח"כ מובא מג"א בלי לציין טעמו ומקורו, ואח"כ מובא שהמקובלים החשיבו בלי לציין טעמם ומקורם ומיהם. ביטויים כמו "סודות" וכו' אינם מוסיפים אלא הם מצוטטים בשם אומריהם. ותיאור על קיום המנהג הוא בעיקר אצל אדמור"ים. כ"כ לא היה מזיק להכניס את האימרה הנפוצה כל האוכל דג וכו' אם שייך. דוד (שיחה) 09:06, 9 בפברואר 2018 (IST)
האם ניתן להעביר למרחב המכלול? צב"י (שיחה) 13:56, 24 בינואר 2018 (IST)
- 1. בולט מחסור במידע על רבותיו ותלמידיו.
- 2. הלשון צריכה ליטוש, ביטויים כמו "נשרפו ונהרגו יהודים רבים על קידוש השם" "קידש את השם יחד עם קהילת ציריך" הם צבעוניים ואינם מוסיפים כמעט מידע. "יש להניח" - מי מניח?
- דוד (שיחה) 08:58, 9 בפברואר 2018 (IST)
מבקש העברה למרחב הראשי.--יהודה • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 21:40, 30 בינואר 2018 (IST)
- בגדול זה ערך טוב. אבל חסר לו קצת ליטוש לשוני. ביקשתי הבהרות בגוף הערך, וכן יש בו די הרבה ביטויים שיש בהם צליל של שבח ויחצנ"ות למכון יותר מדיוק אנציקלופדי. דוד (שיחה) 08:54, 9 בפברואר 2018 (IST)
נא להעביר למרחב הערכים ―יוצר (שיחה | תרומות) לא חתם
- לדעתי יש מקום לשפר. יש צורך להסיר מידע מיותר (כמו יתר פירוט על כל הופעה ומוזיקאי שאיתו הופיע), ויש צורך להוכיח חשיבות, מקור כלשהו שאינו איזה מוזיקאי שולי. דומני שהנמצאים כאן לא מכירים את שמו. יש לנו
בעלי הידע במוזיקה? דוד (שיחה) 08:45, 9 בפברואר 2018 (IST)
- שלום דוד - תברר באינטרנט בפרט בלועזית יש הרבה ידע עליו - הוא מאד מוכר כאן באירופה אני מלונדון. יש לו ויקיפדיה ב3 שפות אנגלית, צרפתית ויידיש. הוא אחד מהמוזיקאים האהובים עלי. מה שבטוח שזמר שממלא בעולם אולמות של אלפים עם שיתופי פעולה עם אמנים בנלאומיים בכלל לא זמר שולי. אולי בארץ הוא קצת פחות מוכר זה אני לא יודע אתה יכול לברר. איזה סגנון מקור אתה צריך?--יוצר15 (שיחה) 17:41, 10 באפריל 2018 (IDT)
- המכלול:ביבליוגרפיה. דוד (שיחה) 23:26, 10 באפריל 2018 (IDT)
- לא הבנתי מה צריך לעשות? - אני רוצה להמשיך ליצור ערכים חדשים אבל אני רואה שבערך אחד לוקח כל כך הרבה זמן ובעיות אז אין לי כבר חשק לכתוב--יוצר15 (שיחה) 00:54, 12 באפריל 2018 (IDT)
- המכלול:ביבליוגרפיה. דוד (שיחה) 23:26, 10 באפריל 2018 (IDT)
- שלום דוד - תברר באינטרנט בפרט בלועזית יש הרבה ידע עליו - הוא מאד מוכר כאן באירופה אני מלונדון. יש לו ויקיפדיה ב3 שפות אנגלית, צרפתית ויידיש. הוא אחד מהמוזיקאים האהובים עלי. מה שבטוח שזמר שממלא בעולם אולמות של אלפים עם שיתופי פעולה עם אמנים בנלאומיים בכלל לא זמר שולי. אולי בארץ הוא קצת פחות מוכר זה אני לא יודע אתה יכול לברר. איזה סגנון מקור אתה צריך?--יוצר15 (שיחה) 17:41, 10 באפריל 2018 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים. צב"י (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- האם אין מידע להוסיף לערך, או לפחות קצת תיאור בפתיח? הערך מכיל רק מידע "טכני". שמות האיש, הוריו, רבותיו, ילדיו וספריו. לא ברור מיהו ומה חשיבותו מעבר לעצם תפקידו הרשמי כרב. מתוך המקורות החשובים בערך אני מאמין שניתן להרחיב ולשפר קצת לפני העברה למרחב. דוד (שיחה) 08:50, 9 בפברואר 2018 (IST)
- לפחות לכתוב היכן היה רב (כתוב בפתיח שהיה רב בכמה עיירות) עידו (שיחה) 14:29, 18 במרץ 2018 (IST)
הערך בשל. אמנם יש את נושא הנוסחאות שמשתבשות כרגע, אך זה יסתדר ברגע שיסדרו לכולם. אנטוויקלען (שיחה) 00:51, 11 במרץ 2018 (IST)
- בוצע--יוסף (שיחה) 01:29, 11 במרץ 2018 (IST)
הערך בשל למרחב הערכים.
יש לנו דף למיזם יצירת ערכים במכלול? אנטוויקלען (שיחה) 07:24, 11 במרץ 2018 (IST)
- אנטוויקלען לא, אתה מוזמן ליצור.
- בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)
בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 10:33, 14 במרץ 2018 (IST)
- בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)
בשל למרחב הערכים. אנטוויקלען (שיחה) 09:37, 15 במרץ 2018 (IST)
- בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)
בשל למרחב הערכים. עידו (שיחה) 14:27, 18 במרץ 2018 (IST)
- בוצע-- יוסף (שיחה) 17:13, 18 במרץ 2018 (IST)
בשל למרחב הערכים עידו (שיחה) 14:45, 18 במרץ 2018 (IST)
- הערך קיים כבר--יוסף (שיחה) 22:51, 26 במרץ 2018 (IDT)
בשל למרחב הערכים עידו (שיחה) 14:45, 18 במרץ 2018 (IST)
בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 19:26, 20 במרץ 2018 (IST)
- בוצע--יוסף (שיחה) 22:50, 26 במרץ 2018 (IDT)
בשל למרחב הערכים אנטוויקלען (שיחה) 11:26, 9 באפריל 2018 (IDT)
- בוצע עידו (שיחה) 13:54, 23 באפריל 2018 (IDT)
אפשר להעביר?--יצחק • שיחה • ח' באייר ה'תשע"ח 13:34, 23 באפריל 2018 (IDT)
העברת טיוטה 'ישראל מאיר סברדלוב' לערך
נא להעביר.--שביט (שיחה) 01:21, 18 בינואר 2019 (IST)
אני רואה שבוצע!--שביט (שיחה) 01:22, 18 בינואר 2019 (IST)
אשמח אם תבדוק האם לדעתך הערך בשל למרחב הערכים, וא"כ - להעבירו בשעה טובה ומוצלחת. כמובן שעדיין יש עבודה בערך, אבל אמשיך אח"כ בעז"ה...
--אל תקראו (שיחה) 22:23, 7 במרץ 2019 (IST) הועבר למרחב הערכים: גבורה יהודית בשואה. מוטיאל (שיחה) 15:00, 2 במאי 2019 (IDT)
להעביר לטיוטה משתמש ישן (שיחה) 22:11, 1 במאי 2019 (IDT) שרגא מוטיאל
- משתמש ישן, בעיקרון דף זה מיועד לבקשות הפוכות של העברת טיוטה למרחב הערכים, אבל זה לא ממש משנה.
למה זה צריך טיוטה לדעתך? אפשר להניח תבנית לשכתוב או לשכתב בפועל ולהשאיר את זה כקצרמר. מה דעתך? מוטיאל (שיחה) 22:15, 1 במאי 2019 (IDT)
לדעתי אין שום תוכן ממשי בערך שאפשר לשכתב (בקיצור טיוטה) משתמש ישן (שיחה) 22:18, 1 במאי 2019 (IDT)
- הוא זכאי לערך לפחות כמו כל חבר מועצה. מוטיאל (שיחה) 16:21, 2 במאי 2019 (IDT)
הערך ככל הנראה בשל להעברה למרחב הערכים. תודה. כמו גם אני מסופק אם עדיף להשאיר כך את שם הערך או לשנות לכבוד חכמים חזק (שיחה) 00:16, 17 ביולי 2019 (IDT)
- להעביר לערכים. זה ברמה גבוהה ובפרט עכשיו לפני בחירות ודאי שיש להעבירו לערכים.
- {{מפעילי מערכת}} למה אין תגובה בענין? וחי בהם (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- וחי בהם, אין תיוג בדפי שיחה ישנים ללא חתימה.--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 14:20, 13 בספטמבר 2019 (IDT)
מפעילי מערכתלדעתי שני הערכים אמורים לעבור בכבוד למרחב הערכים. קובנא (שיחה) 14:23, 16 באוקטובר 2019 (IDT)
מתייג את מפעילי מערכת, לדעתי בשל למרחב הערכים קובנא (שיחה) 19:20, 23 באוקטובר 2019 (IDT)
- קובנא, בוצע על ידי עמוס חדד. יישר כוח על כתיבת הערך. מוטיאל (שיחה) 11:29, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
מפעילי מערכתנא להעביר, לדעתי קצרמר רגיל. ולהוסיף קישור לקו הלשון (לא הצלחתי)--המכור • שיחה • ו' בחשוון ה'תש"ף • 17:47, 4 בנובמבר 2019 (IST)
- המכור, בוצע.
שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטיאל (שיחה) 16:48, 5 בנובמבר 2019 (IST)
מפעילי מערכת בשל למרחב הערכים, אגב כמדומני במודעות עליו נכתב רבי אריה ליב אברהמס ביו"ד אחת. קובנא (שיחה) 19:23, 28 בנובמבר 2019 (IST)
מפעילי מערכת לדעתי בשל למרחב הערכים. קובנא (שיחה) 20:03, 28 בנובמבר 2019 (IST)
אפרים צמל
בבקשה להעביר את הדף טיוטה:אפרים צמל (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים) לדף אפרים צמל (גרסאות קודמות | שיחה | דפים מקשרים), ראוי להכלל במרחב הערכים מבחינת התוכן ומבחינת התפקיד, עומד בכל הכללים וראוי להכלל במרחב הערכים בלונד (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
קצרמר --מיכי • שיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 18:12, 1 בדצמבר 2019 (IST)
קצרמר--מיכי • שיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 18:12, 1 בדצמבר 2019 (IST)
- מיכי, בוצע הרב דוד מנחם שניידר. כדאי מאוד להרחיב. מוטיאל (שיחה) 19:09, 1 בדצמבר 2019 (IST)
לדעתי--מיכי • שיחה • ד' בכסלו ה'תש"ף • 12:11, 2 בדצמבר 2019 (IST)
לדעתי יש להעביר למרחב הערכים. אבל אין הנחתום מעיד על עיסתו. שחרחר (שיחה) 00:56, 4 בדצמבר 2019 (IST)
- הועבר מהדף המכלול:בקשות ממפעילים
- טיוטה:משיבת נפש לשם משיבת נפש מכיל את כל הפרטים הנדרשים עבור ההוצאה למרחב הערכים.איציק ברגמן (שיחה) 14:57, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- נגד-לא בשל חזותית--@שלמה - שיחה - 15:33, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- אין מה לפרט יותר ממה שכבר מובא בערך--איציק ברגמן (שיחה) 15:36, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- אבל זה לא מספיק נראה כמו ערך אלא כרשימה של נתונים...--@שלמה - שיחה - 15:38, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- צריך להוסיף:תמונה, נתונים, קישור חיצוני או שניים, פירוט על הספר עצמו (ולא על ההוצאות וכו'), ולמלא כמה שיותר שדות בתבנית, וראה עריכותי והמקומות המסומנים כזקוקים מילוי. בהצלחה!--@שלמה - שיחה - 15:43, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- אבל זה לא מספיק נראה כמו ערך אלא כרשימה של נתונים...--@שלמה - שיחה - 15:38, 3 בדצמבר 2019 (IST)
- אין מה לפרט יותר ממה שכבר מובא בערך--איציק ברגמן (שיחה) 15:36, 3 בדצמבר 2019 (IST)
קבלתי את העצות השתדלתי למלאות דעתכם אז בבקשה חוו דעתכם. איציק ברגמן (שיחה) 15:24, 5 בדצמבר 2019 (IST)
- סוף העברה
מפעילי מערכת לדעתי בשל למרחב הערכים, צריך רק להחליט מה השם המתאים בדיוק (יש עוד קובץ אגרות בכלל?). קובנא (שיחה) 05:27, 19 בדצמבר 2019 (IST)
- קובנא, על הערך החשוב! הועבר לקובץ אגרות. לא ידוע לי על קובץ אגרות נוסף, בטח לא מפורסם כמו זה. מוטיאל (שיחה) 12:42, 19 בדצמבר 2019 (IST)
העברה למרחב הערכים איציק ברגמן (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- איציק ברגמן, חסר לדוגמא תבנית {{מנהיג}}, וצריך קצת קישורים פנימיים, וקצת ניסוח. חוץ מזה לא מצאת עוד מידע ברשת? קישורים חיצוניים? תסיים את זה ותתייג את {{מכלולאים פעילים}} שיעזרו קצת לשפץ ואז תבקש שוב פה. דויד (שיחה) כ"ד בכסלו ה'תש"ף 17:26 (IDT)
- הערך בהרחבה מקסימלית מפי מקורבים אם קשורים חיצוניים ככל הניתן על נציג חרדי בתוספת שכתוב לפחות ברמה של קצרמר השארתו של הערך במרחב הטיוטות נוגדת את כללי המכלול בברכה איציק (שיחה) 17:38, 22 בדצמבר 2019 (IST)
לשם אלעד צדיקוב הערך מכיל פרטים בכל הפרמטרים, עבר שכתוב רציני וראוי לענ"ד לעבור לנרחב הערכים איציק (שיחה) 16:32, 24 בדצמבר 2019 (IST)
לשם יוסף שטרית(פוליטיקאי) איציק (שיחה) 16:32, 24 בדצמבר 2019 (IST) במידה והערך לא יועבר למרחב הערכים לפי שיקול דעתכם המקצועית יש להעביר את הערך לשם יוסף שטרית (פוליטיקאי) או לשם יוסי שטרית (פוליטיקאי) ע"מ למנוע כפיליות.
- איציק ברגמן כתבתי לך בדף שיחה ששמת תבנית בלי שום מידע. לפחות התפקידים שכיהן בהם והתקופה. תעתיק את התבנית מערך דומה. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:08 (IDT)
לשם מנחם שפירא הערך עבר שיפוץ רציני הן בשכתוב והן בהוספת פרטים איציק (שיחה) 16:42, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- יש בנותן טעם להוסיף פרטים בכולם מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 22:31 (IDT)
- מיכי יש לך הרשאה להעביר את הערכים אז לעבודה איציק (שיחה) 22:54, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- אם יש לך פרטים כמו תאריך לידה וכו' כדאי להוסיף. ואגב ראה כאן. מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 22:59 (IDT)
- לא ענית לי על השאלה איציק (שיחה) 23:00, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- כן, ואז? מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:02 (IDT)
- תכל'ס הערכים ראוים לשולחן הערכים או לא אם לא תסביר מדוע וא"כ אז תעביר איציק (שיחה) 23:05, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- למרות היות לי הרשאה לזה מכח היותי מנטר עדיין אינני רואה את עצמי מספיק מנוסה לקבוע זאת. (אגב יש להוסיף בכל פעם נקודותיים יותר מהשורה הקודמת) מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:08 (IDT)
- איציק ברגמן, זה לא מספיק הרשאה. לעבור על הערכים ולוודא שהם מתאימים, לתקן מה שצריך, להעיר מה צריך לשפר - זאת ללא ספק עבודה. בכל מקרה הערתי בכל אחד מדפי השיחות של ערכים אלו. דויד (שיחה) כ"ז בכסלו ה'תש"ף 00:02 (IDT)
- איציק ברגמן, גם פה יש להוסיף לפחות את התפקידים בתבנית. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
- איציק ברגמן, הועבר למרחב הערכים. יש שם עוד מה להשלים כדי שהערך יהיה מכובד. מוטיאל (שיחה) 04:40, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- דויד, חלק מהפרטים בתבנית קיימים אך לא מוצגים משום מה. מוטיאל (שיחה) 04:42, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן, הועבר למרחב הערכים. יש שם עוד מה להשלים כדי שהערך יהיה מכובד. מוטיאל (שיחה) 04:40, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן, גם פה יש להוסיף לפחות את התפקידים בתבנית. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
- איציק ברגמן, זה לא מספיק הרשאה. לעבור על הערכים ולוודא שהם מתאימים, לתקן מה שצריך, להעיר מה צריך לשפר - זאת ללא ספק עבודה. בכל מקרה הערתי בכל אחד מדפי השיחות של ערכים אלו. דויד (שיחה) כ"ז בכסלו ה'תש"ף 00:02 (IDT)
- למרות היות לי הרשאה לזה מכח היותי מנטר עדיין אינני רואה את עצמי מספיק מנוסה לקבוע זאת. (אגב יש להוסיף בכל פעם נקודותיים יותר מהשורה הקודמת) מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:08 (IDT)
- תכל'ס הערכים ראוים לשולחן הערכים או לא אם לא תסביר מדוע וא"כ אז תעביר איציק (שיחה) 23:05, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- כן, ואז? מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 23:02 (IDT)
- לא ענית לי על השאלה איציק (שיחה) 23:00, 24 בדצמבר 2019 (IST)
- אם יש לך פרטים כמו תאריך לידה וכו' כדאי להוסיף. ואגב ראה כאן. מיכי - שיחה - כ"ו בכסלו ה'תש"ף - 22:59 (IDT)
- מיכי יש לך הרשאה להעביר את הערכים אז לעבודה איציק (שיחה) 22:54, 24 בדצמבר 2019 (IST)
טיוטה:שמואל גרוסברד
העברה לשם שמואל גרוסברד עפ"י כללי מרחב הערכים בנושא קצרמרים מפעילי מערכת איציק (שיחה) 23:10, 30 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן תיקנתי את שגיאות הכתיב. בוצע. דויד (שיחה) ג' בטבת ה'תש"ף 23:27 (IDT)
אם אפשר להעביר לערך חדש-ישיבת דבי אליהו.תודה.משתמש:דניאל אמור בוצע איציק ברגמן (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
הערך עבר ליטוש עם הוספת פרטים רבים איציק (שיחה) 16:40, 23 בדצמבר 2019 (IST)
- למה מחכים איציק (שיחה) 22:59, 25 בדצמבר 2019 (IST)
- כנראה לך... שרגא - שיחה - כ"ז בכסלו ה'תש"ף - 23:10 (IDT)
- מה חסר? איציק (שיחה) 23:13, 25 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן לדוג' מה שהערתי לך בדף שיחה שם על המשפטים כמו הסבר מדוע התרבו מספר המנדטים. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:06 (IDT)
- דויד בקטע הזה הבנתי ועניתי מה אם הבאים בתור איציק (שיחה) 02:08, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- ענית תשובה לא קשורה על פרטים נוספים. לא תיקנת. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
- דויד בקטע של אמסלם אתה צודק איציק (שיחה) 02:12, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- מפעילי מערכת הערך עבר שכתוב ושמירה על ניטרליות איציק (שיחה) 20:35, 4 בינואר 2020 (IST)
- תייבא את זה מויקי ותקשר בדף אליו, תוסיף לקישורים חיצוניים כל מה שמופיע בגוגל תחת השם אבי אמסלם אשדוד, תעיף כבר את הקישור למוסף עיר ועיר, ותנסה לבדוק בתוכנות בלתי חוקיות אודות הביוגרפיה שלו, ואולי אני ארחם עליך עמוס חדד (שיחה) 21:24, 4 בינואר 2020 (IST)
- איציק ברגמן, העברתי למרחב הערכים. אבל תעשה את מה שעמוס ביקש. כדי שנעביר גם בפעמים הבאות כשהערך ברמה סבירה. דויד (שיחה) ח' בטבת ה'תש"ף 22:37 (IDT)
- עמוס חדד אין לי תוכנות לא חוקיות כגון אגרון וכדו' איציק (שיחה) 01:17, 5 בינואר 2020 (IST)
- איציק ברגמן, העברתי למרחב הערכים. אבל תעשה את מה שעמוס ביקש. כדי שנעביר גם בפעמים הבאות כשהערך ברמה סבירה. דויד (שיחה) ח' בטבת ה'תש"ף 22:37 (IDT)
- תייבא את זה מויקי ותקשר בדף אליו, תוסיף לקישורים חיצוניים כל מה שמופיע בגוגל תחת השם אבי אמסלם אשדוד, תעיף כבר את הקישור למוסף עיר ועיר, ותנסה לבדוק בתוכנות בלתי חוקיות אודות הביוגרפיה שלו, ואולי אני ארחם עליך עמוס חדד (שיחה) 21:24, 4 בינואר 2020 (IST)
- מפעילי מערכת הערך עבר שכתוב ושמירה על ניטרליות איציק (שיחה) 20:35, 4 בינואר 2020 (IST)
- דויד בקטע של אמסלם אתה צודק איציק (שיחה) 02:12, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- ענית תשובה לא קשורה על פרטים נוספים. לא תיקנת. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:10 (IDT)
- דויד בקטע הזה הבנתי ועניתי מה אם הבאים בתור איציק (שיחה) 02:08, 29 בדצמבר 2019 (IST)
- איציק ברגמן לדוג' מה שהערתי לך בדף שיחה שם על המשפטים כמו הסבר מדוע התרבו מספר המנדטים. דויד (שיחה) א' בטבת ה'תש"ף 02:06 (IDT)
- מה חסר? איציק (שיחה) 23:13, 25 בדצמבר 2019 (IST)
- כנראה לך... שרגא - שיחה - כ"ז בכסלו ה'תש"ף - 23:10 (IDT)
אבקש להעביר את הערך שמעון רגובי לדף הערכים ―אלחנן.ר. (שיחה | תרומות) לא חתם
הערך מכיל את כל הפרטים הנדרשים לקצרמר איציק (שיחה) 22:39, 8 בפברואר 2020 (IST)
בשל לענ"ד להעברתו למרחב הערכים, אם כי שיש להוסיף קטגוריות. שחרחר (שיחה) 01:54, 28 בינואר 2020 (IST)
לשם אברהם רוזנטל, ערך מאד לא אנצקלופדי מכל הבחינות, מבחינת הניסוח, ומבחינת התוכן איציק (שיחה) 15:14, 29 בינואר 2020 (IST)
- מחילה, אבל לא ברור על איזה ערך אתה מדבר, ומה אתה רוצה לעשות אתו. איש גלילי • שיחה • ג' בשבט ה'תש"ף • 15:23, 29 בינואר 2020 (IST)
- להעביר אותו למרחב הטיוטה איציק (שיחה) 15:32, 29 בינואר 2020 (IST)
- יישר כח. זה דבר שיכול להתבצע רק לאחר הסכמה רחבה. בינתיים אין אפילו דיון כזה בדף השיחה. איש גלילי • שיחה • ג' בשבט ה'תש"ף • 15:52, 29 בינואר 2020 (IST)
- להעביר אותו למרחב הטיוטה איציק (שיחה) 15:32, 29 בינואר 2020 (IST)
מפעילי מערכת נראה לי שהערך מכיל את הפרטים הנדררשים איציק (שיחה) 14:28, 18 בפברואר 2020 (IST)
- איציק ברגמן בוצע בועז ביטון. תודה ובהצלחה! מוטיאל (שיחה) 14:00, 20 בפברואר 2020 (IST)
- תודה לך על העברת הערך, ועל כל פעילותך למען המכלול שְכּוֹיֶיח! איציק (שיחה) 14:02, 20 בפברואר 2020 (IST)
- הערך ממש חסר אולטרה קצרמר אפילו תאריך לידה אין ויש בו מספר שורות בלבד. אני מבקש להעבירו חזרה.--שלמה - (שיחה) - 14:14, 20 בפברואר 2020 (IST)
- הערך מלא בפעילות ציבורית, ביוגרפיה אין כמעט מה להוסיף חוץ מתאריך לידה, אז מה קצרצר בערך איציק (שיחה) 14:16, 20 בפברואר 2020 (IST)
- שלמה אני לא מסכים אתך. כך לא נראה אולטרה קצרמר, מקסימום קצרמר וגם זה גבולי. לדעתי הערך ראוי שמש מרפא (שיחה) 15:16, 20 בפברואר 2020 (IST)
- צודק. כנראה התבלבלתי בדף....--שלמה - (שיחה) - 15:37, 20 בפברואר 2020 (IST)
- הערך ממש חסר אולטרה קצרמר אפילו תאריך לידה אין ויש בו מספר שורות בלבד. אני מבקש להעבירו חזרה.--שלמה - (שיחה) - 14:14, 20 בפברואר 2020 (IST)
- תודה לך על העברת הערך, ועל כל פעילותך למען המכלול שְכּוֹיֶיח! איציק (שיחה) 14:02, 20 בפברואר 2020 (IST)
מפעילי מערכת הערך מכיל פרטים רבים, (קצרמר) יש לי עוד חומר להוסיף אבל בכל אופן אני לא חושב שיש טעם להשאיר אותו במרחב הטיוטות איציק (שיחה) 22:49, 20 בפברואר 2020 (IST)
- איציק, בוצע בס"ד. אבל אני מבקש מאוד- לעצב ולמכלל את העיצוב והטכניקה של הטיוטות. ובמיוחד לעצב קישורים חיצוניים בצורה המקובלת במכלול. תודה.--שלמה - (שיחה) - 23:04, 20 בפברואר 2020 (IST)
נא להעביר להזהות של (COS (A+B תודה רבה. --גיאומטריה (שיחה) 16:07, 19 בינואר 2020 (IST)
מפעילי מערכת מנטרים הערך מכיל את כל הפרטים הנדרשים איציק (שיחה) 14:34, 25 בפברואר 2020 (IST)
סגנון מכלולאי | תוכן הערך צריך להיות תואם למדריך לעיצוב דפים. |
שלמה המלך (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
שלמה המלך תתמקד בבקשה איציק (שיחה) 14:30, 27 בפברואר 2020 (IST)
- שלמה המלך טיפלתי בערך איציק (שיחה) 15:33, 27 בפברואר 2020 (IST)
- עברת על כל המדריך הנ"ל?--שלמה - (שיחה) - 15:36, 27 בפברואר 2020 (IST)
- ברפרוף איטי. למה מה חסר איציק (שיחה)
- איציק ברגמן, בוצע בס"ד. שלמה המלך אם יש לך עוד דגשים תוכל להעביר לאיציק. דויד (שיחה) ה' באדר ה'תש"ף 16:37 (IDT)
- אין בפי מיליפ להודות לך איציק (שיחה) 21:49, 1 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן, בוצע בס"ד. שלמה המלך אם יש לך עוד דגשים תוכל להעביר לאיציק. דויד (שיחה) ה' באדר ה'תש"ף 16:37 (IDT)
- ברפרוף איטי. למה מה חסר איציק (שיחה)
- עברת על כל המדריך הנ"ל?--שלמה - (שיחה) - 15:36, 27 בפברואר 2020 (IST)
העברת דף פועל, הוא דף פירשונים שייבאתי מויקיפדיה הוספתי עוד פירשון אחד. אביר על סוס (שיחה) 11:57, 2 במרץ 2020 (IST)
- אביר על סוס לא הבנתי את כוונתך. זה כעת בטיוטה או זה ערך? מקוה • שיחה • ו' באדר ה'תש"ף 13:04 (IDT) 13:04, 2 במרץ 2020 (IST)
- טיוטה. אביר על סוס (שיחה) 13:26, 2 במרץ 2020 (IST)
- בוצע להבא תדע שערכים מויקיפדיה לא צריך ליצור קודם בטיוטה. תודה. מקוה • שיחה • ו' באדר ה'תש"ף 14:04 (IDT) 14:04, 2 במרץ 2020 (IST)
- טיוטה. אביר על סוס (שיחה) 13:26, 2 במרץ 2020 (IST)