לדלג לתוכן

שיחת משתמש:פלאלמוני

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני יומיים מאת שבלי הלקט בנושא רבי משה זאב פרידמן

תתחדש!

בדף נקי. (בתקווה שבדף זה תתקדם בהרשאות שונות, (לא רק במשתמש המשנה (קטגוריות) לתועלת המכלול, יש לך פונטיציאל) ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:41 (IDT) 23:41, 6 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תודה רבה פלאלמוני (שיחה) 07:45, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

קטגוריה:ניצולי השואה שנמלטו לשנחאי

אשמח לדעת האם התייעצת עם אי מי קודם לפתיחת הקטגוריה, אני היית מסתפק על עצם יצירתה ועל שמה. מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד • 09:44, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

תלמידי הרב קופלמן

@פלאלמוני קטגוריות על איזה מקור התבססת בהעברה מבוגרי הישיבה לתלמידיו, לדוגמה הרב סולובייצ'יק? בנוסף, אלו לא קטגוריות סותרות. מוטי ~ שיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד • 16:14, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

אתה כנראה מתכוין לר' שמואל רוזנגרטן, והוא למד אצל הרב קופלמן בבלגיה ולא בלוצרן פלאלמוני קטגוריות (שיחה) 16:19, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
אני התכוונתי להרב ברוך סולובייצ'יק, בערכו הוא לא מופיע כלמיד של הרב קופלמן אלא כבוגר הישיבה, זה לא היינו הך. אולי אני טועה וכל הלומדים שם בישיבה היו תלמידיו? מוטי ~ שיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד • 16:22, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
בערכו של הרב קופלמן הוא מופיע כאחד מתלמידיו פלאלמוני קטגוריות (שיחה) 16:24, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה
שומע, על אף שהייתי מעדיף לחפש מקור מעבר. מוטי ~ שיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד • 16:29, 13 במאי 2024 (IDT)תגובה

קטגוריות רבנים ראשיים

נוכחתי לדעת שיצרת הרבה קטגוריות כאלה עבור דף בודד או שניים. על פי הכללים אין ליצור קטגוריה שלא אמורה להכיל לפחות 5 קטגוריות. כל הקטגוריות הנ"ל אמורות להימחק. נא לא לבצע פעולות רוחב כאלה להבא ללא התייעצות מראש. מקוהשיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ד 08:51 (IDT)

תוך כדי שאני עובר על הקטגוריות שיצרת מצאתי מספר קטגוריות שרוקנת. להבא עליך לבקש את מחיקתן. תודה. מקוהשיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ד 09:42 (IDT)
מקוה: א. לקטגוריה של רבנים ראשיים תמיד עשויים להתווסף עוד דפים (אגב, ישנם המון קטגוריות המכילות דף או שנים בלבד). ב. לא הבנתי מה זה פעולות רוחב, כיוון שמה שעשיתי זה במקביל לקטגוריות קיימות. פלאלמוני (שיחה) 12:21, 24 במאי 2024 (IDT)תגובה

רבי שלמה לוריא

בקשר לעריכה זו, ראה עריכתי אחריך. תודה. קהת שיקופיצקי (שיחה) 08:15, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה

רב בפרנקפורט

בקשר לעריכה זו, לאיפה התכוונת לקשר? איךשיחהט"ו בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 20:20, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה

קטלוג בערכי אישים כלליים

אשמח לדעת האם הקטלוג והמיון בערכים שאינם ערכי רבנים או אישים חרדיים, נעשה על בסיס השוואה לוויקיפדיה או לפי שיקול דעתך. ובהזדמנות:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטי ~ שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 20:24, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה

על פי העובדות המופיעות בערך. אם תיתן לי דוגמה ספציפית אבין למה כוונתך. פלאלמוני (שיחה) 20:30, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה
שאלתי משום ששמתי לב שלאחרונה החלת גם בקטלוג של ערכים על אישים שאינם תורניים. העילה לשאלתי היא, שבערכים שאין בהם ידע מוסף לחרדי על פני החילוני, אנחנו נוטים לשמר את הקטגור של ויקיפדיה. גם אם לפעמים הוא סר טעם, זאת משיקולי יעילות בעדכוני ערכים. מתייג את @ספרא לחוו"ד. מוטי ~ שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 20:36, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אכן. כפי שציינתי, קטלוג זה נושא שכדאי מאוד לא לתחזק מערכת נפרדת, כל עוד מוסד העדכונים קיים. ונכון לעכשיו - אין צפי לביטולו. אצטרף לברכות על פועלך. ספרא - שיחה 22:02, 20 ביוני 2024 (IDT)תגובה

בדוק עריכות אוטומטית

שלום פלאלמוני,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת",

לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, מקוהשיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד 16:31 (IDT) 16:31, 21 ביוני 2024 (IDT)תגובה

תעדכן אם תרצה שאמזג את משתמש:פלאלמוני קטגוריות לתוך המשתמש הנוכחי (נא לתייג אותי בעת מענה). מקוהשיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד 16:34 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! למכלול!! מה שמגיע מגיע...
נ.ב. בעד מיזוג אם דעתי רלוונטית. אפרון (שיחה) 17:23, 21 ביוני 2024 (IDT)תגובה
מקוה אכן המיזוג יעזור לי. תודה. תודה. תודה. פלאלמוני קטגוריות (שיחה) 23:18, 22 ביוני 2024 (IDT)תגובה
בוצע בוצע מקוהשיחה • י"ז בסיוון ה'תשפ"ד 23:26 (IDT)

כוכב לעורך!

כוכב העורכים
תודה על העריכות המועילות שלך! איךשיחהי"ח בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 13:26, 24 ביוני 2024 (IDT)תגובה
תודה פלאלמוני (שיחה) 13:27, 24 ביוני 2024 (IDT)תגובה
גא"מ. אלמוני ושקט, וגם פלאי. גמד אמיתי... למאי נ"משיחה •• י"ח בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 13:27, 24 ביוני 2024 (IDT)תגובה

כוכב תורני!

כוכב תורני
על הערך הנפלא משלי בלעם ! ! ! למאי נ"משיחה •• ט' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 20:52, 14 ביולי 2024 (IDT)תגובה

חדשות המכלול - גיליון 6

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #36
עודכן ב־2 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

מערכת חדשות המכלול מברכת את לומדי התורה בברכת זמן אלול פורה ומרומם

ערכים חדשים: רבי אברהם שלום גולדברג, רבי אהרן הכהן פרחיה, רבי אהרן סודיץ ביכלר, רבי אליהו זינגר, רבי חיים מקולומיאה, הרב יהודה טשזנר, רבי יצחק צדיקא, רבי נחמן צבי אפשטיין, רבי ראובן הלוי הורוביץ. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים. ●
סטטיסטיקות כלליות: בשבוע החולף בוצעו על ידי העורכים למעלה מ-5000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכם כ-2400 במרחב הראשי. כמו כן, בוצעו כ-240 עריכות ייבוא וכ-320 עריכות עדכון. ●
עורך השבוע: בהמלצת שרגא, נפתח מיזם עורך השבוע, הקריטריונים בהליכי גיבוש. השבוע נבחר מוטי על תרומתו למכלול. ●
אולם דיונים: מתקיים דיון בנוגע להצגת אירועי השבת בעמוד הראשי גם ביום שישי הסמוך לה. ●


חדשות המכלול - גיליון 7

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #37
עודכן ב־8 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

ערכים חדשים: רבי אלימלך הולשטוק, רבי חיים לוונשטאם, רבי משה מקיטוב, רבי משה פרנקפורט, רבי פנחס סאסיש, רבי צבי הירש גרוסמן, לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
סטטיסטיקות: בוצעו למעלה מ-6000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכן כ-3000 במרחב הראשי. מנחם הירשזון למעלה מ-500 עריכות במרחב הראשי ולמאי נ"מ למעלה מ-400. המלקט למעלה מ-250 עריכות במרחב טיוטה. ●
סטטיסטיקות ייבוא: כ-900 עריכות ייבוא וכ-550 עדכון. אלינדב כ-150 עריכות ייבוא (מקום שני) נריה כ-120 עריכות עדכון (מקום שני אחרי למאי נ"מ)
העורך הנבחר: השבוע נבחר למאי נ"מ על תרומתו הרבה למכלול בכלל ומערך הייבוא והעדכון ובדיקת התמונות בפרט ●


כוכב בשבילך!

הכוכב המקורי
כוכב 'המקורי', המקורות שאתה מביא מפליאות אחת אחת! איךשיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 15:25, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה
תודה לך! איך. פלאלמוני (שיחה) 15:41, 19 בספטמבר 2024 (IDT)תגובה

כוכב גמדכלולאי עבורך!

כוכב גמדכלולאי
למשבח ומרחיב את ערכי גדולי ארץ הגר. תודה רבה! ~ המלקטשיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 14:07 (IDT) 14:07, 9 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
אפשר פשוט לברך על ההוספות החשובות שלך, מתפעל כל פעם מחדש. המלקטשיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ה 12:36 (IDT) 12:36, 8 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
המלקט תודה. פלאלמוני (שיחה) 21:41, 9 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

רמ"מ בס

העברתי את הערך למרחב האישי שלך משתמש:פלאלמוני/רבי מנחם מנדל בס. תוכל לערוך בהמשכים כרצונך. כשהוא יהיה ראוי בקש העברה בהמכלול:העברת דפי טיוטה. עמוס חדד (שיחה) 23:05, 15 באוקטובר 2024 (IDT) עמוס חדד (שיחה) 23:05, 15 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

חדשות המכלול - גיליון 9

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #47
עודכן ב־17 בנובמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

מועצת: במועצת המכלול מתקיימת הצבעה על קביעת חוקים חדשים לשמות המשתמשים. הצביעו והשפיעו! ●
עדכונים טכניים: נוספה האפשרות של שחזור עריכה אבודה, יש להפעילה בהעדפות עריכה. פרטים בלוח המודעות


מקור

בקשר לעריכה זו, אשמח אם תצרף מקור אפר (שיחה) 19:00, 18 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

@אפר לענ"ד אין צורך במקור כמו שאין מקור לכך שמקור השם חושן משפט הוא מהפסוק ועשית חושן משפט וגו' וקצות החושן הוא מהפסוק ...על שני קצות החושן, גם כאן עצם השם בדי השולחן לקוח מהבדים שהיו על השולחן בביהמ"ק. יואל נאמןשיחה • י"ח בחשוון ה'תשפ"ה 09:52, 19 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
אני חושב שזה בהחלט מצריך מקור, בדר"כ בהקדמת הספר יש הסבר, אם אין זה מיותר ו/או מחקר מקורי. אפר (שיחה) 00:33, 20 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

נראה לך יש טעם לעשות קטגוריה:רבנים פילוסופים, רבנים:אסטרונומים

או שלהסתפק בקטגוריה:יהודים אסטרונומים, ויהודים פלוסופים Yehuda_Fishשיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ה • 14:03, 5 בינואר 2025 (IST)תגובה

למען האמת, אתה צודק. סתם שאלה. למה הפנית את השאלה אלי שלא אני יוצר הקטגוריה? פלאלמוני (שיחה) 20:34, 5 בינואר 2025 (IST)תגובה
@פלאלמוני סתם כי אתה עוסק הרבה בקטגוריות, אז מה זה אומר צודק, צריך כדאי או לא?
Yehuda_Fishשיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ה • 20:38, 5 בינואר 2025 (IST)תגובה
לדעתי, ערבוב בין שתי גטגוריות כה ספצפיות (כלומר לא הגדרה כללית כמו יהודים רופאים) אין לה טעם וגם לא נגמור עם זה כי ניתן ליצור קטגוריה של "רבנים אורתודוכסים אמריקאים מהנדסים...". פלאלמוני (שיחה) 20:44, 5 בינואר 2025 (IST)תגובה
אתה צודק, לגבי רופאים ראיתי לזה טעם גם כי יש הרבה מאד, וגם יש פה פן תודעתי.
Yehuda_Fishשיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ה • 20:48, 5 בינואר 2025 (IST)תגובה

עירד מחויאל ומתושאל

במכלול מופיע ב[[קטגוריה:אישים שהגיעו לגיל 120 ומעלה לפי המסורת]] את שמותיהם של עירד מחויאל ומתושאל. וזה נכנס על ידך.

חיפשתי ולא מצאתי שום מקור מהימן לכך, אא"כ נחבר את המדרש תנחומא שלמך הרג את קין קודם לידת שת, וא"כ היה זה קודם שנת ק"ל (ודלא כמדרש רבה וספר הישר שחולקים על זה), יחד עם המדרש ששמם נקרא על שם שהורדו ונימותו והותשו במבול, אך גם זה אינו מוכרח שמדובר עליהם עצמם ולא על משפחותיהם. עבד ד' (שיחה) 08:37, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה

עשיתי את זה בדיוק (!) לפני שנה בתאריך הלועזי, והספקתי לשכוח... אך ביטלתי אותם כיוון שהם ככל הנראה בטעות. תודה פלאלמוני (שיחה) 20:05, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה

מדליית כסף עבורך!

שכוייח זושא הארוך (שיחה) 22:30, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
מצטרף. מאיר דקל (שיחה) 23:31, 13 בפברואר 2025 (IST)תגובה

תודה!

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
איךשיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ה, למנינם: 19:33, 21 בינואר 2025 (IST)תגובה

משתמש פלאלמוני/רב אדא בר אבימי

בקשר לעריכה זו, שמת לב שזה במרחב הערכים? מראש צורים (שיחה) 12:51, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה

אתה בטוח? לא מצאתי. ובפירושונים של 'רב אדא' גם מופיע כערך לא קיים. פלאלמוני (שיחה) 13:56, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה
התכוונתי שהטיוטה שיצרת בעצם היא לא דף משתמש כי לא הנחת נקודתיים - משתמש:פלאלמוני מראש צורים (שיחה) 13:58, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה
זה משנה? פלאלמוני (שיחה) 17:00, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה
כן, זה מקשה על החיפוש למי שמחפש וזה יוצר בלגן, העברתי. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ה • 17:41, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה
תודה פלאלמוני (שיחה) 17:43, 2 בפברואר 2025 (IST)תגובה

כשיושב בבעלז...

בקשר לעריכה זו, ישנן כמה וכמה גירסאות. עוד גירסא ששמעתי אומרת: כשיושב בבעלז מצחצח את נעליו יהודי בפריז וכו'. מעניין שדווקא הגירסא אותה הגדרת כ"ידועה" - עליה לא שמעתי מעולם... למאי נ"משיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה 18:59, 26 בפברואר 2025 (IST)תגובה

קריית ויז'ניץ:אישים

יישר כח על כל הקטגוריות המועילות.

מה הקשר בין הרב מרדכי שטיין לקריית ויז'ניץ?

דבר נוסף, לדעתי כדאי לעשות גם קטגוריה נפרדת משכנות יעקב:אישים ולהכניס לתוכה את רבי שלמה זלמן אולמן (משכנות יעקב) רבי יעקב בן ציון רוטנר הרב ירחמיאל אונגרישר רבי שלמה אדלשטיין רבי שלמה זלמן אולמן (זכרון מאיר) הרב חזקיהו אברהם ברוידא הרב עמנואל טולידנו הרב יגאל כהן הרב חזקיהו מישקובסקי הרב אפרים כהן (בני ברק) הרב משה דוד ליפקוביץ הרב מנחם מנדל שפרן הרב אליהו פוזן הרב דורון דוד גולד הרב מאיר מאזוז רבי אריה שכטר הרב נפתלי קופשיץ רבי יואל פרידמן וכן משה גפני שייך לשם יותר מלויז'ניץ (גר ביצחק נסים) עבד ד' (שיחה) 19:55, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה

הרב שרגא פייביל וויינברגר קשור לקריית ויז'ניץ? עבד ד' (שיחה) 19:58, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
א. להבנתי קטגוריה זו נועדה לאנשים שגרים או שגר במקום. מה שנכון להרב מרדכי שטיין. לגבי הרב שרגא פייביל וויינברגר זו היתה טעות ותיקנתי. לגבי משכנות יעקב, מדוע אינך יוצר אותה בעצמך? פלאלמוני (שיחה) 21:57, 19 במרץ 2025 (IST)תגובה
בסדר. אצור בל"נ בעצמי. רק רציתי לשאול, איך אתה מכניס אישים לקטגוריה, האם אתה נכנס לכל ערך בנפרד ומוסיף שם את הקטגוריה, או שיש דרך קיצור לכך? עבד ד' (שיחה) 10:04, 20 במרץ 2025 (IST)תגובה
אני נכנס לכל ערך בנפרד. פלאלמוני (שיחה) 13:31, 20 במרץ 2025 (IST)תגובה

קטגוריה של אירועים בתנ"ך

מה אתה אומר על קטגוריה של אירועים בתנ"ך שתכלול את אירועי ספרי התנ"ך ואירועים שמתפרסים על יותר מספר אחד כמו נדודי עם ישראל במדבר או הטיוטה:רעב בתנ"ך? המעמיק (שיחה) 21:53, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה

זה נשמע רעיון מצוין המצריך דיון לדעתי, בין המשתמשים 'בעלי זכות בחירה' לדוגמא (וכמובן במקום המתאים). פלאלמוני (שיחה) 21:57, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אין מקום מתאים מכאן...קריצה המעמיק (שיחה) 21:57, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
@מוטי מה אתה אומר? המעמיק (שיחה) 21:59, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
תודה . אבל זה צריך להיות או בערכי תנ"ך או יותר נכון ב'אולם הדיונים'. פלאלמוני (שיחה) 22:01, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
רגע, זה לא זה קטגוריה:סיפורי התנ"ך? המעמיק (שיחה) 22:25, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
אכן. אם כן זה רק להרחיב פלאלמוני (שיחה) 23:15, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ליתר דיוק אירועי התנ"ך קריצה. אם הנידון לגבי הרחבה שלאר ספרי הקודש מלבד התנ"ך? לכאורה רצוי לקיים דיון לפחות בד"ש הקטגוריה, אל יודע האם חובה (יש כבר מקבילות). מוטי ~ שיחה • י' בניסן ה'תשפ"ה • 23:54, 7 באפריל 2025 (IDT)תגובה
נראה לי שעי שינוי שם הקטגוריה נחתם הנושא. המעמיק (שיחה) 00:55, 8 באפריל 2025 (IDT)תגובה

עזרה

@פלאלמוני איך מעלים תמונה תקווה (שיחה) 18:31, 4 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

אינני יודע (מעולם לא העליתי) פלאלמוני (שיחה) 20:37, 4 באוגוסט 2025 (IDT)תגובה

חדשות המכלול

חדשות המכלול
פינת העדכונים של קהילת המכלול
שנת 2026 – שבוע #34
עודכן ב־17 באוגוסט
לחתימה על מינוי לידיעון

• הופקו קבצי ZIM חדשים של המכלול, כולל גרסה עם ערכים מילוניים. הקבצים זמינים בהמכלול:להורדה. תודות לצוות הטכני של המכלול על הטיפול בנושא •


קטגוריה:רבנים מרוקאים משנות ה'ת"ר - הת"ש

בקשר לעריכה זו, האם אין רבנים מרוקאים שאינם אורתודוקסים? תודה! איכא דאמרי (שיחה) 15:01, 21 בספטמבר 2025 (IDT)תגובה

רבי ברוך אברהם טולידאנו

אשמח לדעת לפי מה החלטת איזה להשאיר ואיזה להפוך להפניה גאון הירדן (שיחה) 15:09, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה

התרשמתי שהשימוש העיקרי במשפחת טולידנו הוא בלי אות א' פלאלמוני (שיחה) 15:11, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
התרשמות אינה פקטור. https://tablet.otzar.org/#/book/150323/p/-1/t/1/fs/0/start/0/end/0/c הנה דף השער מהספר ראשון שמופיע בפיסקת חיבוריו. מלבד זאת, הערך שהפנית אליו יובא ידנית בצורה לא תקינה, בשונה מהערך הנוכחי. גאון הירדן (שיחה) 15:13, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
האם יש צורך להחליף את כל הערכים של טולידנו לטולידאנו? או לחילופין אין צורך באחידות? ובקשר ליבוא לא תקין, בזה אינני מבין בוכה פלאלמוני (שיחה) 15:17, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אין חובה שתהיה אחידות, בדיוק כמו שכהן והכהן זה אותה המשפחה, האם נדרש להחליף? גם דוידזון ודוידסון זו אותה משפחה, גם אבוחצירה, אבוחצירא ואביחצירא. אין שום בעיה ליצור באותה משפחה ערכים בהטיות שונות, בהרבה מקרים מציינים בפתיח את ההטיות השונות. גאון הירדן (שיחה) 15:21, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אני מתקשה להשתכנע מדף השער, כיוון שרובם ככולם של רבני המשפחה כותבים 'טולידאנו', ועדיין בערכים בהמכלול הרוב המוחלט הם טולידנו. אז מדוע הבחירה שלי אינה נכונה ונבונה? פלאלמוני (שיחה) 15:27, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
כי דולה ומשקה החליט לכתוב את כל הערכים בלי א'? גאון הירדן (שיחה) 15:30, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אז מה אתה מציע? פלאלמוני (שיחה) 15:31, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
לא לעשות כלום. בכל מקרה שהוא לא עקרוני, אין טעם לעשות שינויים רוחביים גאון הירדן (שיחה) 15:32, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
אל תשכח שזה מקרה של איחוד ערכים בו האחד חייב להתבטל, ולא מגמה של שינוי רוחבי פלאלמוני (שיחה) 15:33, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
כתבתי למעלה, הערך שיובא ידנית, בשם שונה מהמקור, דינו להפוך להפניה. גאון הירדן (שיחה) 15:37, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה אגב, ראה משפחת טולידאנו עוד כפל שבלי הלקטשיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ו 15:14, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה
זו הנקודה שאני מדבר עליה מיום היותי במכלול. היצמדות לוויקיפדיה פותרת בעיות רבות של כפילות. לא סתם יש נוהל ברור איך מייבאים גאון הירדן (שיחה) 15:16, 9 בפברואר 2026 (IST)תגובה

רבי יעקב יפה אשכנזי

בקשר לעריכה זו, אמאי? שבלי הלקט (שיחה) 16:11, 30 במרץ 2026 (IDT)תגובה

בשל שגיאה מקלדת. תודה. פלאלמוני (שיחה) 17:49, 30 במרץ 2026 (IDT)תגובה

רבי משה זאב פרידמן

בקשר לעריכה זו, כיהן שם כרב גם אחרי ה'ת"ש שבלי הלקטסוד שיח • ל' בניסן ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:36, 16 באפריל 2026 (IDT)תגובה