שיחת משתמש:שבלי הלקט
ברוכים הבאים לדף השיחה שלי, אתם מוזמנים לפנות אלי בכל נושא ואשמח לעזור
בכדי להשאיר לי הודעה חדשה לחץ כאן
ר' ישראל אליעזר הגר
למה שלא להוסיף זצ"ל, וכן נלב"ע ולא נפטר וכן השינויים הקטנים האלה אך החשובים שלום דובער (שיחה) 22:20, 22 באפריל 2026 (IDT)
- כי זה לא ניסוח אנצי' תקין, עי' המכלול:לשון שבלי הלקט • סוד שיח • ו' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:21, 22 באפריל 2026 (IDT)
השוואה לוויקיפדיה
נחמד להתנסות בסקריפטים חדשים
, אבל, לא נראה לי תקין לפתוח דיון 5 חתימות בלי ביצוע ההעברה, זה עשוי לגרום סרבולים. וגם, מבדיקה אקראית, אחד הערכים שבקשת את מחיקתו בעילת נמחק בוויקיפדיה, היה צפוי להיטפל על ידי הבוט של נריה. בכל אופן תודה על השקעתך בשיפור וקידום המכלול. מוטי ~ שיחה • י' באייר ה'תשפ"ו • 23:09, 26 באפריל 2026 (IDT)
ערך מורחב
בקשר לעריכה זו, מקובל איפה? המעמיק (שיחה) 14:43, 27 באפריל 2026 (IDT)
- כך מקובל בד"כ כשמפנים לפרק מסויים בערך אחר, וכן נכון, כי זה שם המקום אליו אתה מפנה שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:18, 27 באפריל 2026 (IDT)
- תראה בתב:ערך מורחב, המעמיק (שיחה) 15:19, 27 באפריל 2026 (IDT)
- לא חושב שזה נכון וגם לא כך נהוג, אך אם אלו הכללים היבשים אתה יכול לשחזרני שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:21, 27 באפריל 2026 (IDT)
- נהוג כך, ומובן מאוד, המעמיק (שיחה) 15:27, 27 באפריל 2026 (IDT)
- לא חושב שזה נכון וגם לא כך נהוג, אך אם אלו הכללים היבשים אתה יכול לשחזרני שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:21, 27 באפריל 2026 (IDT)
- תראה בתב:ערך מורחב, המעמיק (שיחה) 15:19, 27 באפריל 2026 (IDT)
מיון קט'
בקטגוריית ערכי המכלול המיון תמיד לפי שם הערך, ולא שם המשפחה של נשוא הערך
מידת הרחמים 17:15, 27 באפריל 2026 (IDT)
- מהיכ"ת? שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:16, 27 באפריל 2026 (IDT)
- פשיטא הכי מידת הרחמים 17:17, 27 באפריל 2026 (IDT)
- [דרושה הבהרה] איך הגעת למסקנא זו? שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:17, 27 באפריל 2026 (IDT)
- כי הנושא הוא ה "ערך המכלולאי" ולא המיון לפי שם האדם מידת הרחמים 21:23, 27 באפריל 2026 (IDT)
- ומה זה שונה משאר הקטגוריות שלא קשורות בהכרח לאישים? שבלי הלקט • סוד שיח • י"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:25, 27 באפריל 2026 (IDT)
- כי הנושא הוא ה "ערך המכלולאי" ולא המיון לפי שם האדם מידת הרחמים 21:23, 27 באפריל 2026 (IDT)
- [דרושה הבהרה] איך הגעת למסקנא זו? שבלי הלקט • סוד שיח • י' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:17, 27 באפריל 2026 (IDT)
- פשיטא הכי מידת הרחמים 17:17, 27 באפריל 2026 (IDT)
דפי שיחה
מומלץ להשתמש בהם מדי פעם, אתה יכול להשתמש בדף שיחתי, בדף שיחתך או בדף שיחה של הדף, אין להיגרר לחינם לשחזורים. זו פעולה שעושים רק אם בטוחים שהצד השני עשה טעות, ולא מתי שרוצים לשאול אותו שאלה...
אגב,

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
• מטעמים • 00:08, 28 באפריל 2026 (IDT)
- וואלה! המנטרים מעירים למשתמשים הזוטרים ששחזור זה לא דבר טוב, אחרית הימים...

- ולגוש"ע, עכשיו שעשית הפניה לתבנית הייבוא הידני, מה יחשוב הקורא כשיקרא דף שיחה ישן ובו מובא שפלוני העיר לאלמוני שהוא לא ייבא באמצעות התוסף אך הוא יראה שם שהוא מעיר לו על כך שהוא ייבא ידנית, והלה הגיב לו שהוא לו מצליח להוריד את התוסף, מה יחשוב ההוא? ובכלל, מה הקשר בין תב' התוסף לתב' הייבוא הידני? שבלי הלקט • סוד שיח • י"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:16, 28 באפריל 2026 (IDT)
- א. אני עורך בכיר בדיוק כמוך. אין במכלול בכירים וזוטרים.
ב. זו תבנית שהשתמשו בה בעבר על מנת להעיר לעורכים חדשים שלא ייבאו ידנית אלא ישתמשו בתוסף יבוא. כיוון שאין היום תוסף יבוא פתוח למשתמשים אלא הרשאת יבוא. לכך המסר צריך להיות אחיד. ראה ב: מיוחד:דפים_המקושרים_לכאן/תבנית:תוסף_הייבוא.
ג. הפעם האחרונה שהשתמשו בתנית הזו, התרחשה לפני 8 שנים... אז אין חשש שפתאום משתמש כלשהו יסיק מסקנות אחרות מהודעה שקבורה אי שם.
ד. הפעולה שלי מונעת שימוש עתידי שגוי בתבנית ולכך עיקר תכליתה. • מטעמים • 00:25, 28 באפריל 2026 (IDT)- ב. נכון אבל המסר שונה.
- ד. גם ב{{חתימה בזרימה}} צריך לעשות את אותו הדבר? שבלי הלקט • סוד שיח • י"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:29, 28 באפריל 2026 (IDT)
- ב. לוז המסר הוא לא לייבא ידנית.
ד. לעניות דעתי לא... א. כי אף אחד לא ישתמש בזה בעתיד (כנראה) ב. אין לאן להפנות את התבנית. ג. התבנית אינה בשימוש בשום דף במכלול ולכן דינה מחיקה. בקש ב: מכ:במ ותסייע בפרויקט הניקוי... • מטעמים • 00:37, 28 באפריל 2026 (IDT)- אגב, לדידך שם התבנית צריך להיות {{לא לייבא ידנית}} ולא {{ייבוא ידני}} שבלי הלקט • סוד שיח • י"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:25, 28 באפריל 2026 (IDT)
- לכתחילה כן. בדיעבד לא הייתי מתעסק עם זה. זה לא נושא חשוב. • מטעמים • 16:24, 28 באפריל 2026 (IDT)
- אגב, לדידך שם התבנית צריך להיות {{לא לייבא ידנית}} ולא {{ייבוא ידני}} שבלי הלקט • סוד שיח • י"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:25, 28 באפריל 2026 (IDT)
- ב. לוז המסר הוא לא לייבא ידנית.
- א. אני עורך בכיר בדיוק כמוך. אין במכלול בכירים וזוטרים.
כפייתיות הלכתית
בקשר לעריכה זו, רק להניח את דעתך, במקרים מסויימים הרנ"ק היה קורא לאנשים האלה "שוטה" ואומר שהם פטורים ממצוות... מוקיר רבנן (שיחה) 08:19, 28 באפריל 2026 (IDT)
- ואגב, אני מעיד בעדות אישית על חבר לספסל הלימודים שלוקה בזה. לא חששות ולא הידור, הבנאדם הפסיד זמן ק"ש כי הוא היה באמצע הפסוק הראשון של ק"ש 40 דקות (ללא הגזמה). קראתי את הערך ונדהמתי לראות הקבלה מדהימה בין התופעה בישיבה שלי לכתוב בערך. הבן אדם מסכן ואין איך לעזור לו. בשביל ליטול ידיים - לתפילה (!!) - הוא ממלא את הספל עד למעלה, שופך, ממלא שוב, ואז שופך ספל שלם על ידו האחת, ממלא ושופך גם על ידו השנייה. עקבתי אחריו, זה לא הגזמה. ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ב באייר ה'תשפ"ו • 01:26, 29 באפריל 2026 (IDT)
- בהחלט יש איך לעזור לו. היה לי חבר בישי"ק שהתפלל שמו"ע במשך כשעתיים, כשרוב הזמן הוא היה בשלוש ברכות ראשונות. בסדרת שיחות עם איש מקצוע הנושא טופל לחלוטין. הבעיה של החבר שלך היא שהוא לא הרגיש שהוא "נטול", כלומר על אף שהוא עשה את הפעולה הוא צריך "להרגיש" שהפעולה "השפיעה" עליו, בשונה מאדם נורמטיבי שמפסיקה לו הידיעה שהוא ביצע את הפעולה. ולכן לא יעזור להוכיח לו שהוא ביצע את הפעולה. איכא דאמרי (שיחה) 15:43, 29 באפריל 2026 (IDT)
- ערך חשוב מאוד. היה מרתק לקרוא על זה. לבי יצא אל אותם מסכנים. מדובר אכן בחולי של ממש, כפי שהובא שם מהרבה פוסקים. למאי נ"מ • שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ו 20:23, 29 באפריל 2026 (IDT)
- מסכים שזאת בעיה, אבל ההתייחסות לזה כמחלה צורמת לי, זה בסופו של דבר בא ממקום טוב... שבלי הלקט • סוד שיח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:07, 29 באפריל 2026 (IDT)
- יש הרבה מחלות שבאות ממקום טוב... נראה לך שמולך היה שיא האכזריות?... לך תדע, אולי זה היה מבחינת ההורים הטוב האמיתי שהם יכולים להעניק לילד... ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 23:38, 29 באפריל 2026 (IDT)
- יכול להיות שמולך זה מאהבה, אבל למעשה זה נובע ממקור רע שבלי הלקט • סוד שיח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:13, 30 באפריל 2026 (IDT)
- זה לא בא ממקום טוב! כי כפי שציינו כבר, זו בעיה שבסך הכל התיישבה על המצווה. זו אותה בעיה של אדם שבודק 10 פעמים שהבית נעול.
- אבל כמו שכשחלית פעם (אני מניח) בשפעת לא התייחסת אל עצמך כדבר רע, כך לגבי הסובלים מהבעיה הנ"ל. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 14:27, 30 באפריל 2026 (IDT)
- יש הרבה מחלות שבאות ממקום טוב... נראה לך שמולך היה שיא האכזריות?... לך תדע, אולי זה היה מבחינת ההורים הטוב האמיתי שהם יכולים להעניק לילד... ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 23:38, 29 באפריל 2026 (IDT)
- מסכים שזאת בעיה, אבל ההתייחסות לזה כמחלה צורמת לי, זה בסופו של דבר בא ממקום טוב... שבלי הלקט • סוד שיח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:07, 29 באפריל 2026 (IDT)
- @איכא דאמרי, נראה לך שזה הסיבה? גם בק"ש? ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 23:44, 29 באפריל 2026 (IDT)
- רק מדגיש: אני לא מאבחן ולא מטפל, קצת מכיר מנסיון החיים. מה שכתבתי זה אופייני לנערוויסטים, לא מחייב בכלל.
- רק לשם ההמחשה, כשאתה אוכל אתה מרגיש שבע, תחשוב על אדם שאוכל לא משביע אותו, ואם הוא לא אוכל בצורה נכונה זה מסכן את חייו. כך בגדול מרגיש נערוויסט שאמר מילת תפילה ולא "מרגיש" את מה שאמר, מה שגורם לו לחזור על כך שוב ושוב. איכא דאמרי (שיחה) 00:03, 30 באפריל 2026 (IDT)
- אחשוב על כך ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:07, 30 באפריל 2026 (IDT)
- רק אציין שבכל מה שקשור למקרים מציאותיים, אין הרבה מה לעזור כאדם פרטי מעבר להביא לכך שהאדם הסובל יגיע לכתובת מקצועית שיודעת לטפל.
- מתנצל מראש אם זו תגובה מיותרת, הגבתי משום שראיתי שעוסקים כאן בהסברים לתופעה, לצד אזכור של מקרים בהווה. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 14:25, 30 באפריל 2026 (IDT)
- לא היית צריך להתנצל ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ד באייר ה'תשפ"ו • 22:50, 30 באפריל 2026 (IDT)
- אחשוב על כך ממוני גבך • בואו נשוחח • י"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:07, 30 באפריל 2026 (IDT)
- ערך חשוב מאוד. היה מרתק לקרוא על זה. לבי יצא אל אותם מסכנים. מדובר אכן בחולי של ממש, כפי שהובא שם מהרבה פוסקים. למאי נ"מ • שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ו 20:23, 29 באפריל 2026 (IDT)
- בהחלט יש איך לעזור לו. היה לי חבר בישי"ק שהתפלל שמו"ע במשך כשעתיים, כשרוב הזמן הוא היה בשלוש ברכות ראשונות. בסדרת שיחות עם איש מקצוע הנושא טופל לחלוטין. הבעיה של החבר שלך היא שהוא לא הרגיש שהוא "נטול", כלומר על אף שהוא עשה את הפעולה הוא צריך "להרגיש" שהפעולה "השפיעה" עליו, בשונה מאדם נורמטיבי שמפסיקה לו הידיעה שהוא ביצע את הפעולה. ולכן לא יעזור להוכיח לו שהוא ביצע את הפעולה. איכא דאמרי (שיחה) 15:43, 29 באפריל 2026 (IDT)
מלחמת עריכה

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בנוגע לעריכה זו, לא מקובל לבצע מלחמת עריכה, ולקשר בתקציר לדף העוסק במלחמת עריכה תוך כדי, תקרא היטב את הכללים (אולי, שוב), ותראה שהגירסא היציבה היא זו שביטלת, המעמיק (שיחה) 10:17, 6 במאי 2026 (IDT)
כדי לא לחפור למישהו
המייל שלי: [email protected] מוקיר רבנן (שיחה) 14:47, 6 במאי 2026 (IDT)
- מוקיר רבנן עדכנתי כתובת, שלח אימות שבלי הלקט • סוד שיח • י"ט באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:49, 6 במאי 2026 (IDT)
- אויש, האתר חסום לי, יעזור אם אתה תיכנס לקישור:
https://michlolhatora.cti.org.il/Special:ConfirmEmail/5b09e31b87aab7a1220ae3058389b813
? מוקיר רבנן (שיחה) 14:57, 6 במאי 2026 (IDT)- חסום לך??!! מוזר מאוד. מ"מ הכתובת אומתה, והגדרתי שלא יוכלו לשלוח לי הודעות כך שאף אחד לא ישגע אותך,
שבלי הלקט • סוד שיח • י"ט באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:00, 6 במאי 2026 (IDT)
- לא מוזר, אני פנאט. אתה יכול להגדיר שישלחו לי פעם בשבוע פתק של נחת. :)
בהצלחה! מוקיר רבנן (שיחה) 15:03, 6 במאי 2026 (IDT)
- לא מוזר, אני פנאט. אתה יכול להגדיר שישלחו לי פעם בשבוע פתק של נחת. :)
- חסום לך??!! מוזר מאוד. מ"מ הכתובת אומתה, והגדרתי שלא יוכלו לשלוח לי הודעות כך שאף אחד לא ישגע אותך,
- אויש, האתר חסום לי, יעזור אם אתה תיכנס לקישור:
| כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "איסור גרושה לכהן". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך. |
- אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של המכלול.
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף שיחה:איסור גרושה לכהן.
נריה - 17:44, 7 במאי 2026 (IDT)
- וואו, לא קצת נסחפת? מ"מ מה תענה לשאלתי? גרסתי היא הגרסה היציבה אם כי אכן זה לא כ"כ משמעותי שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:46, 7 במאי 2026 (IDT)
- @נריה תיוג, שכחתי שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:47, 7 במאי 2026 (IDT)
- כל הכבוד שאתה מכיר את את המינוח גרסה יציבה. אבל צר לי, אם מנטר מבצע תיקון אחרי עריכה שלך, אתה מבטל אותו בלי סיבה (או מסיבה שאתה חושב שנכונה, אך המנטר שעובר על עריכותיך סובר שזו טעות), זו חזרה שגובלת בהשחתה. וניפוף במונח גרסה יציבה לא מתיר לך לשחזר עריכות. נריה - 17:48, 7 במאי 2026 (IDT)
- לסיכום: הסכמנו שמה שעשיתי הוא לא מלחמת עריכה, כיוון שגירסתי היא הגרסה היציבה, ומה שאתה עשית הוא מעיקר הדין מלחמת עריכה, אך לשחזר עריכה של מנטר בגלל שלא מסכימים איתו זה נחשב השחתה, וכללי מלחמת עריכה לא נוהגים במקרה של השחתה, הכלל הזה שהבאת עכשיו מאוד מענין, חבל שהוא לא כתוב באיזשהו מקום, אולי צריך איזה מישהו שירים את הכפפה... שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:00, 7 במאי 2026 (IDT)
- אני לא יודע אם אני כתבתי לא ברור או שאתה בחרת להבין בצורה אישית. בכל מקרה מה שאתה כותב לא היה כוונתי.
אם ללכת ישירות לשורה התחתונה, אני אומר שאם מנטר מבצע תיקון טכני אחריך, יותר סיכוי שהוא מבין מה הוא עושה (מה הסטנדרטים, מה נהוג), מאשר שאתה. אם היה מדובר על שינוי תוכן היה כאן חזרה על עריכה. כאן מדובר על סטנדרטי כתיבה במכלול, ובזה נתונה הסמכות למנטרים לשחזר את עריכתך.
השחזור הראשון שלך "אפשר גם כך וגם כך" היה פסול. את הטענה הזו אתה יכול לטעון בדף השיחה, ולא כשחזור. אני בחרתי לשחזר אותך שוב, כי לדעתי זו דרך פחות "סטנדרטית", ועדיף השניה. כדי למנוע מלחמת עריכה, כתבתי לך לשים לב לכללי החזרה על עריכה. כוונתי הייתה שאם חשוב לך תפתח דיון בדף השיחה, ובכך לא תמשיך לשחזר.
אך אתה בחרת לשחזר אותי פעם נוספת, בטענה שזו הגרסה היציבה. במקרה הזה, "גרסה יציבה" לא מקנה סיבה לטעמי, ובכל מקרה השחזור הזה זו חזרה על עריכה שמשמעותה מלחמת עריכה. לכן שלחתי לך את האזהרה כאן, בתקווה שזה ימנע ממך להמשיך.
אניווי, יכול להיות שהגישה שלי לא נכונה. אכתוב עכשיו למפעיל ואבקש את דעתו, ואם יתברר שטעיתי אתנצל כמובן. נריה - 18:13, 7 במאי 2026 (IDT)- לא יודע מה לומר, בעיקרון "גרסה יציבה" מתייחסת בעיקר למצב שבו יש מחלוקת על תוכן/פרשנות/עובדות וכדומה, כאן יש ויכוח על איך מקובל לכתוב במכלול, מחד גיסא ההגיון האנצי' אומר שגרסה יציבה היא הדרך הנכונה ללנהל ויכוח, לכאורה כל ויכוח שיהיה, מאידך, הויכוח כאן הוא על דרך הכתיבה המקובלת, זה ויכוח קצת שונה (לצורך דוגמה חשוב מה יקרה אם מכלולאי שעשה עריכה אחת במכלול יערוך עריכה טכנית כלשהי ויתוקן על ידי מכלולאי ותיק בטענה שכך מקובל במכלול, המכלולאי החדש ישחזר גרסה ויטען שהוא הגרסה היציבה וכך מקובל לערוך במכלול, זה לא נשמע סביר, תכלס במקרה הזה שבלי הלקט הוא עורך עם רזומה לא קטן, ונריה בכלל עם קילומטראז' לא מבוטל, בפעם הבאה פשוט עדיף לעצור בשלב הקודם ולתייג מכלולאים נוספים לשמיעד דעות נוספות), לא יודע מה לומר. אפר (שיחה) 18:38, 7 במאי 2026 (IDT)
- ללא קשר לנידון דידן דווקא, חושבני שאם ע"פ הכללים משתמש ותיק ומנוסה יוכל לא לנהוג לפי כללי מלחמות העריכה אם הוא חושב ש"לא כך מקובל במכלול", זה עלול להתדרדר למקומות לא רצויים... במלחמות עריכה חשוב לדעתי לעשות סייג שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:59, 7 במאי 2026 (IDT)
- זה נכון בכל מקרה.
וללא קשר לנידון דידן דווקא
, לדעתי כשיש אי הסכמה בין שני עורכים בעלי רזומה מסויים מצופה שאם אחד מהם לא מקבל את עמדת השני הוא פשוט יפנה אליו, זה לא קשה, חבל לריב.
אני מניח (ייתכן שאני טועה..) שלא הגעתי למלחמת עריכה עם נריה או עם כמעט כל משתמש ותיק אחר כבר כמה שנים טובות אפר (שיחה) 19:25, 7 במאי 2026 (IDT)- ללא הכרעה לצד זה או אחר בנידון דנן, כבר דובר לעיל על הנושא: שיחת_משתמש:שבלי_הלקט#דפי_שיחה ודוק. • מטעמים • 19:46, 7 במאי 2026 (IDT)
- גם נאמר עוד משהו בנושא ודוק שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:49, 7 במאי 2026 (IDT)
- מעולם לא ראיתי כלל שמנטר שביטלו את עריכתו לגירסא יציבה זה נחשב למלחמת עריכה. אי אפשר ללכת עם סברות כשהחוק היבש אומר אחרת ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:39, 10 במאי 2026 (IDT)
- לא טענו שזה מלחמת עריכה, אלא טענו שזה השחתה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:41, 10 במאי 2026 (IDT)
- כמו"כ בהשחתה, ממתי ביטול מנטר נחשב להשחתה (אבל אני מסכים עם הדעות כאן שלפעמים אתה מבטל גירסאות מדי מהר בלי לברר לפני עם העורך) ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:42, 10 במאי 2026 (IDT)
- אולי אתה צודק, אקח לתשומת ליבי שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:44, 10 במאי 2026 (IDT)
- כמו"כ בהשחתה, ממתי ביטול מנטר נחשב להשחתה (אבל אני מסכים עם הדעות כאן שלפעמים אתה מבטל גירסאות מדי מהר בלי לברר לפני עם העורך) ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:42, 10 במאי 2026 (IDT)
- לא טענו שזה מלחמת עריכה, אלא טענו שזה השחתה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:41, 10 במאי 2026 (IDT)
- מעולם לא ראיתי כלל שמנטר שביטלו את עריכתו לגירסא יציבה זה נחשב למלחמת עריכה. אי אפשר ללכת עם סברות כשהחוק היבש אומר אחרת ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:39, 10 במאי 2026 (IDT)
- גם נאמר עוד משהו בנושא ודוק שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:49, 7 במאי 2026 (IDT)
- ללא הכרעה לצד זה או אחר בנידון דנן, כבר דובר לעיל על הנושא: שיחת_משתמש:שבלי_הלקט#דפי_שיחה ודוק. • מטעמים • 19:46, 7 במאי 2026 (IDT)
- זה נכון בכל מקרה.
- ללא קשר לנידון דידן דווקא, חושבני שאם ע"פ הכללים משתמש ותיק ומנוסה יוכל לא לנהוג לפי כללי מלחמות העריכה אם הוא חושב ש"לא כך מקובל במכלול", זה עלול להתדרדר למקומות לא רצויים... במלחמות עריכה חשוב לדעתי לעשות סייג שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:59, 7 במאי 2026 (IDT)
- לא יודע מה לומר, בעיקרון "גרסה יציבה" מתייחסת בעיקר למצב שבו יש מחלוקת על תוכן/פרשנות/עובדות וכדומה, כאן יש ויכוח על איך מקובל לכתוב במכלול, מחד גיסא ההגיון האנצי' אומר שגרסה יציבה היא הדרך הנכונה ללנהל ויכוח, לכאורה כל ויכוח שיהיה, מאידך, הויכוח כאן הוא על דרך הכתיבה המקובלת, זה ויכוח קצת שונה (לצורך דוגמה חשוב מה יקרה אם מכלולאי שעשה עריכה אחת במכלול יערוך עריכה טכנית כלשהי ויתוקן על ידי מכלולאי ותיק בטענה שכך מקובל במכלול, המכלולאי החדש ישחזר גרסה ויטען שהוא הגרסה היציבה וכך מקובל לערוך במכלול, זה לא נשמע סביר, תכלס במקרה הזה שבלי הלקט הוא עורך עם רזומה לא קטן, ונריה בכלל עם קילומטראז' לא מבוטל, בפעם הבאה פשוט עדיף לעצור בשלב הקודם ולתייג מכלולאים נוספים לשמיעד דעות נוספות), לא יודע מה לומר. אפר (שיחה) 18:38, 7 במאי 2026 (IDT)
- אני לא יודע אם אני כתבתי לא ברור או שאתה בחרת להבין בצורה אישית. בכל מקרה מה שאתה כותב לא היה כוונתי.
- לסיכום: הסכמנו שמה שעשיתי הוא לא מלחמת עריכה, כיוון שגירסתי היא הגרסה היציבה, ומה שאתה עשית הוא מעיקר הדין מלחמת עריכה, אך לשחזר עריכה של מנטר בגלל שלא מסכימים איתו זה נחשב השחתה, וכללי מלחמת עריכה לא נוהגים במקרה של השחתה, הכלל הזה שהבאת עכשיו מאוד מענין, חבל שהוא לא כתוב באיזשהו מקום, אולי צריך איזה מישהו שירים את הכפפה... שבלי הלקט • סוד שיח • כ' באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:00, 7 במאי 2026 (IDT)
תמונה
מאיפה התמונה הזאת? נ.ב. אין בשאלתי הסכמה לעיסוק שלך. מקוה • שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ו 22:30 (IDT)
- @מקוה קובץ:Minister Seema Malhotra visits Border Force Marine Command in Portsmouth - 54760160307.jpg הוא לא נתן לי להעלות אותה בשם המקורי בגלל איזה בעיה בסיומת, ביקשתי ממוטי שיטפל בזה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:51, 7 במאי 2026 (IDT)
- מצטער, גם העברה לא אפשרית בגלל שזה לא סוג תואם. נ.ב. מצטרף לנ.ב. של מקוה, הייתי ממליץ לך לשקול שוב את הנושא, אולי גם להיוועץ באדם בר סמכא. מוטי ~ שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ו • 00:05, 8 במאי 2026 (IDT)
- מעדכן שמחקתי את הקובץ, כיון שאין לו שימוש. מוטי ~ שיחה • כ"א באייר ה'תשפ"ו • 00:06, 8 במאי 2026 (IDT)
| שלום לך, במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף אחיה בן אחיטוב אינו עומד בסטנדרטים אלה. אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה. |
בברכה, בברכה, חובב האותיות אמר רבא שיחה תרומות כ"א באייר ה'תשפ"ו 15:46, 8 במאי 2026 (IDT)
- שיחת משתמש:שבלי הלקט/ארכיון 3#c-שבלי_הלקט-20260131171700-מוטי-20260128201700 שבלי הלקט • סוד שיח • כ"א באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:49, 8 במאי 2026 (IDT)
ג'פרי מורטון
מה כואב לך שכתבתי שהוא רוצח? יעקב בן דוד (שיחה) 23:32, 9 במאי 2026 (IDT)
- לא כואב לי, אבל לדעתי הנוסח הקודם היה אנצי' יותר, וודאי שאין מקום ל"הי"ד" שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:37, 9 במאי 2026 (IDT)
- וואט אנצ'י ואין שום רע בלכתוב על יהודי שנרצח הי''ד בטח בעולם שבו ויקיפדיה הופכת לאנטישמית יעקב בן דוד (שיחה) 23:39, 9 במאי 2026 (IDT)
- לא אמרתי שיש רע לכתוב על יהודי הי"ד ולא יודע איך ויקיפדיה נכנסת לסיפור, אמרתי שבאנציקלופדיה לא כותבים הי"ד כמו שלא כותבים זצ"ל וכו', עי' המכלול:לשון שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:41, 9 במאי 2026 (IDT)
- אגב איך כל כך מהר שמת לב יעקב בן דוד (שיחה) 23:44, 9 במאי 2026 (IDT)
- איך אתה כ"כ מהר שמת לב ששמתי לב :), אני פשוט על המחשב עכשיו שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:45, 9 במאי 2026 (IDT)
- לא הבנתי, בדיוק 39 דקות אחרי העריכה ראית אותה? למה שתיכנס לדף הזה? יעקב בן דוד (שיחה) 23:46, 9 במאי 2026 (IDT)
- אה. אני פשוט עוקב אחרי השינויים האחרונים שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:47, 9 במאי 2026 (IDT)
- ואם אני יערוך שוב את הדף איך שאני רוצה? יעקב בן דוד (שיחה) 00:02, 10 במאי 2026 (IDT)
- ראה המכלול:מלחמת עריכה ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • 00:31, 10 במאי 2026 (IDT)
- ואם אני יערוך שוב את הדף איך שאני רוצה? יעקב בן דוד (שיחה) 00:02, 10 במאי 2026 (IDT)
- אה. אני פשוט עוקב אחרי השינויים האחרונים שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:47, 9 במאי 2026 (IDT)
- לא הבנתי, בדיוק 39 דקות אחרי העריכה ראית אותה? למה שתיכנס לדף הזה? יעקב בן דוד (שיחה) 23:46, 9 במאי 2026 (IDT)
- איך אתה כ"כ מהר שמת לב ששמתי לב :), אני פשוט על המחשב עכשיו שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:45, 9 במאי 2026 (IDT)
- אגב איך כל כך מהר שמת לב יעקב בן דוד (שיחה) 23:44, 9 במאי 2026 (IDT)
- לא אמרתי שיש רע לכתוב על יהודי הי"ד ולא יודע איך ויקיפדיה נכנסת לסיפור, אמרתי שבאנציקלופדיה לא כותבים הי"ד כמו שלא כותבים זצ"ל וכו', עי' המכלול:לשון שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:41, 9 במאי 2026 (IDT)
- וואט אנצ'י ואין שום רע בלכתוב על יהודי שנרצח הי''ד בטח בעולם שבו ויקיפדיה הופכת לאנטישמית יעקב בן דוד (שיחה) 23:39, 9 במאי 2026 (IDT)
שינוי שם
אני מבקש ממי שזה שיכול לשנות את שם הזה לרבי אהרן צבי רומפלער עם "ע" כפי שנכתב בכתיבה יהודית מקורית וכפי שהרב דרש בכל ימי חייו ולא בלי "ע" כפי שנכתב בעברית-ישראלית מהונדסת דרור אריה (שיחה) 20:05, 10 במאי 2026 (IDT)
- במכלול כותבים בכתיב עברי. מ"מ בקשות העברה יש לבקש בדף שיחת הערך מבעלי ההרשאה האמורים (אם זה ענין של מדיניות ברורה תתייג את {{בדוקי עריכות אוטומטית}}, ואם לא מדיניות ברורה תתייג את ה{{מנטרים}}, בהצלחה) שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ד באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:12, 10 במאי 2026 (IDT)
- תודה רבה דרור אריה (שיחה) 12:07, 21 במאי 2026 (IDT)
| שלום לך, במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף רבי עובדיה יוסף אינו עומד בסטנדרטים אלה. אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה. לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים. |
בברכה, בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ה באייר ה'תשפ"ו 20:29, 11 במאי 2026 (IDT)
- הניסוח הקודם היה טוב יותר + קישור לערך על אביו שלא זכאי לערך שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ה באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:31, 11 במאי 2026 (IDT)
- אגב, כשאתה שולח תבנית {{הסבר}} דרך דף ההבדלים כשקופץ לך חלונית "בוטל?" או משהו כזה אם העריכה לא בוטלה תסמן "לא" שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:02, 13 במאי 2026 (IDT)
- אני יכול לנסול לשלוח לך הדגמה עכשיו? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ז באייר ה'תשפ"ו 22:01, 13 במאי 2026 (IDT)
- עדיף שתשלח הדגמה לעצמך שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ז באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:02, 13 במאי 2026 (IDT)
- אני יכול לנסול לשלוח לך הדגמה עכשיו? בברכה, חובב האותיות אמר רבא אמר אביי תרומות כ"ז באייר ה'תשפ"ו 22:01, 13 במאי 2026 (IDT)
תיוג
בקשר לעריכה זו, יש מצב שאתה מסביר לי מה עשית פה? השם משתמש שלי מוזכר מידי הרבה פעמים וזה מאיים עלי :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:58, 13 במאי 2026 (IDT)
- זה תבנית שנועדה לתייג בעל הרשאה אקראי, ועקב תפקידיך ה"חדשים" הוספתי גם אותך בין השאר שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:01, 13 במאי 2026 (IDT)
טיפול בתמונות
שלום לך. מתוך הערכה לפעילותך הרבה ותרומותיך הרבות למכלול, שמתי לב למספר תמונות בהם טיפלת שלא טופלו כהוגן. אשמח לפיכך אם תתמקד בחלקים אחרים של המכלול. בהצלחה. מקוה • שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ו 14:43 (IDT)
- @שבלי הלקט, השנקל שלי, אתה עושה חיל בניטור והכוונת עורכים אחרים, זה מאוד תורם ומועיל, גם לעורכים גם למכלול וגם למערך הניטור, תמקד את האנרגיה שלך לכיוון שם. אפר (שיחה) 14:45, 13 במאי 2026 (IDT)
- כבר הפסקתי עם התמונות עקב ה"נ.ב." כמה פסקאות למעלה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:09, 13 במאי 2026 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| על ניטור נמרץ, ועל הסברה אדיבה ומקצועית במקרה הצורך. אפר (שיחה) 14:47, 13 במאי 2026 (IDT) |
- @אפר ממש מקצת שבחו של אדם בפניו. @שבלי הלקט אתה עורך נפלא, מועיל ותורם בזכות עצמך, חוצמיזה גם תורם ומקל מאוד על עבודת המנטרים. חילך לאורייתא!! מוקיר רבנן (שיחה) 14:54, 13 במאי 2026 (IDT)


שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:11, 13 במאי 2026 (IDT)
דיונים נוחים
מרחפים על התגובה ויש סימן של עט, לוחצים עליו. יש שם עוד כל מיני אופציות. מוטי ~ שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • 19:25, 13 במאי 2026 (IDT)
- וזה יש לך גם בלי לסמן את הדיונים נוחים בהעדפות? תימה, אצלי אין כלום שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:31, 13 במאי 2026 (IDT)
- שמת לב שנוסף לך בסרגל הכלים לחצן עם הכיתוב cd? לחץ עליו ותראה נחת.
- נצל"ש: הסיבה להגנה על תבנית בבלי לא נובעת מאי אימון בך, אלא שתבניות כאלו לא יכולות להישאר ללא הגנה כי כמוך גם טרולים יכולים לערוך אותם. אחת מעילות ההגנה היא תבנית בשימוש רב. מוטי ~ שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • 19:33, 13 במאי 2026 (IDT)
- א.
הושעת אותי מהדיונים ה(לא במיוחד) נוחים. - ב. ידוע ידעתי, רק חבל שאפר עובד מהר מדי ולא הספקתי להוסיף עוד כמה שינויים על הדרך
שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:39, 13 במאי 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט, אתה מוזמן לבקש ממוטי או מתנא קמא, הם מופלאים וחרוצים. אפר (שיחה) 19:41, 13 במאי 2026 (IDT)
- וזה מה שעשיתי שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:41, 13 במאי 2026 (IDT)
- אגב מוטי, אם כבר לא יצרת את מש:שבלי הלקט/תבנית:מסכת מויקיפדיה, אולי תעשה לה פיניש ותעביר אותה למרחב? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:43, 13 במאי 2026 (IDT)
- הרבה זמן לא ביקרתי בויקי, אולי בימים הקרובים. מוטי ~ שיחה • כ"ז באייר ה'תשפ"ו • 22:06, 13 במאי 2026 (IDT)
- פתחתי דיון נראה האם ואיך יתפתח. מוטי ~ שיחה • כ"ז באייר ה'תשפ"ו • 22:17, 13 במאי 2026 (IDT)
- נראה שהכיוון חיובי, ייצאתי כבר את הדף לשם. מוטי ~ שיחה • כ"ז באייר ה'תשפ"ו • 18:27, 14 במאי 2026 (IDT)
- התבנית הועברה ע"י @הכל לטובה, יש ענין לחכות עד שנראה איך זה יתקדם מויקיפדיה או שכבר אפשר לשים אותה בערכים? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ח באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:02, 15 במאי 2026 (IDT)
- עדיף לחכות כדי שהפרמטרים יהיו זהים. מוטי ~ שיחה • א' בסיוון ה'תשפ"ו • 10:03, 17 במאי 2026 (IDT)
- עדכנתי משם. יש סיכוי שיהיו עוד קצת שינויים (אולי יתאימו אותה גם לסדרי משנה ואולי אפילו יותר רחב), אבל לא רואה סיבה להמתין עם ההטמעה. מוטי ~ שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:15, 24 במאי 2026 (IDT)
- עדיף לחכות כדי שהפרמטרים יהיו זהים. מוטי ~ שיחה • א' בסיוון ה'תשפ"ו • 10:03, 17 במאי 2026 (IDT)
- התבנית הועברה ע"י @הכל לטובה, יש ענין לחכות עד שנראה איך זה יתקדם מויקיפדיה או שכבר אפשר לשים אותה בערכים? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ח באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:02, 15 במאי 2026 (IDT)
- נראה שהכיוון חיובי, ייצאתי כבר את הדף לשם. מוטי ~ שיחה • כ"ז באייר ה'תשפ"ו • 18:27, 14 במאי 2026 (IDT)
- אגב מוטי, אם כבר לא יצרת את מש:שבלי הלקט/תבנית:מסכת מויקיפדיה, אולי תעשה לה פיניש ותעביר אותה למרחב? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:43, 13 במאי 2026 (IDT)
- וזה מה שעשיתי שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ו באייר ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:41, 13 במאי 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט, אתה מוזמן לבקש ממוטי או מתנא קמא, הם מופלאים וחרוצים. אפר (שיחה) 19:41, 13 במאי 2026 (IDT)
- א.
הדף על הינוקא
אני רואה שהכבוד שלו מטריד אותך, אבל אל תתעלם מעובדות ומחקירות עמוקות ביותר סביבו (אינך יכול לתאר לעצמך,כמה אני אישית התאמצתי בזה, וזאת בעל כורחי, ולא ח"ו בכדי לקנטרו), אבקש שתקרא היטב את כל הדיון במיקום שציינתי אליו, ואחר כך אוכל אני להוסיף לך ע"כ דברים שבאמת יגרמו לך לא לישון כל הלילה...
בכל אופן תבורך על האדיבות והעזרה המדהימים שלך! מעמיק בהלכה (שיחה) 00:46, 19 במאי 2026 (IDT)
- אין לי מושג מי הוא הינוקא וזה לא מענין אותי, אני ביטלתי את עריכתך מכיון שהיא לא היתה אנציקלופדית, ובנוסף המקור שהבאת לא תקין, ראה המכלול:מקורות, ממליץ לעבור על הקישורים ששמתי לך בדף השיחה, בהצלחה! שבלי הלקט • סוד שיח • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:49, 19 במאי 2026 (IDT)
- אשתדל לערוך בצורה אנציקלופדית יותר. ולגבי ה"מקור" אני לא מוצא פתרון, כי כל הערך שלו בנוי על כאלו סגנונות של מקורות, ולפיכך אני מבקש שתבליג לי באפן חד פעמי על הקישור הזה, ואני מבטיח לך שלא אעשה זאת במקום אחר, וגם כאן לא הייתי נכנס לעניין בכלל, אם לא מפני סיבות נחוצות ביותר. תודה על ההתחשבות. מעמיק בהלכה (שיחה) 01:47, 21 במאי 2026 (IDT)
- סורי, אך לא שייך כאן הבלגה. אנציקלופדיה נבנית על מקורות מוסמכים ולא על פורומים, ודעות של משתמשים. וודאי וודאי כשמה שאתה כתבת זה לשה"ר גמור לכל דבר וענין שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 09:48, 21 במאי 2026 (IDT)
- ואם אעלה את הקבצים המצורפים שם בלבד. זה בסדר? מעמיק בהלכה (שיחה) 10:21, 21 במאי 2026 (IDT)
- אגב בערך על הר אליעזר מלמד (ועוד ערכים דומים...) לא ראיתי שמחקת משפטים שלמים מחשש לשה"ר... מעמיק בהלכה (שיחה) 10:23, 21 במאי 2026 (IDT)
- א. ומה יש בקבצים? ב. לא מצאתי לשה"ר בערך על הרב מלמד, וגא"כ, אני אישית לא אטרח להוציאו משם... שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:32, 21 במאי 2026 (IDT)
- אבל איני מבין, כל כך חשוב לך להכפיש שמו של יהודי? אתה יודע שאתה משחק באש? שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:33, 21 במאי 2026 (IDT)
- • צונזר • מעמיק בהלכה (שיחה) 10:55, 21 במאי 2026 (IDT)
- אני לא מכיר אותו ולא מעניין אותי מיהו ואיני מאמין למה שאמרת עכשיו, ואודה לך מאוד אם תפסיק לדבר כאן לשה"ר שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:07, 21 במאי 2026 (IDT)
- אז תתכבד בבקשה לא להסתכל יותר בערך הזה, ובטח שלא להתנדב להגן כ"כ על ה"בור ברשות הרבים" הזה (שאלת אם אני "משחק באש", התכוונת לחפץ המזיק ש"עף ברוח" דמבואר בבבא קמא דף ו שהוא תולדת אש...) מעמיק בהלכה (שיחה) 11:16, 21 במאי 2026 (IDT)
- חי-חי-חה שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:19, 21 במאי 2026 (IDT)
- אז תתכבד בבקשה לא להסתכל יותר בערך הזה, ובטח שלא להתנדב להגן כ"כ על ה"בור ברשות הרבים" הזה (שאלת אם אני "משחק באש", התכוונת לחפץ המזיק ש"עף ברוח" דמבואר בבבא קמא דף ו שהוא תולדת אש...) מעמיק בהלכה (שיחה) 11:16, 21 במאי 2026 (IDT)
- אני לא מכיר אותו ולא מעניין אותי מיהו ואיני מאמין למה שאמרת עכשיו, ואודה לך מאוד אם תפסיק לדבר כאן לשה"ר שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:07, 21 במאי 2026 (IDT)
- • צונזר • מעמיק בהלכה (שיחה) 10:55, 21 במאי 2026 (IDT)
- אבל איני מבין, כל כך חשוב לך להכפיש שמו של יהודי? אתה יודע שאתה משחק באש? שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:33, 21 במאי 2026 (IDT)
- א. ומה יש בקבצים? ב. לא מצאתי לשה"ר בערך על הרב מלמד, וגא"כ, אני אישית לא אטרח להוציאו משם... שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 10:32, 21 במאי 2026 (IDT)
- אגב בערך על הר אליעזר מלמד (ועוד ערכים דומים...) לא ראיתי שמחקת משפטים שלמים מחשש לשה"ר... מעמיק בהלכה (שיחה) 10:23, 21 במאי 2026 (IDT)
- ואם אעלה את הקבצים המצורפים שם בלבד. זה בסדר? מעמיק בהלכה (שיחה) 10:21, 21 במאי 2026 (IDT)
- סורי, אך לא שייך כאן הבלגה. אנציקלופדיה נבנית על מקורות מוסמכים ולא על פורומים, ודעות של משתמשים. וודאי וודאי כשמה שאתה כתבת זה לשה"ר גמור לכל דבר וענין שבלי הלקט • סוד שיח • ה' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 09:48, 21 במאי 2026 (IDT)
- אשתדל לערוך בצורה אנציקלופדית יותר. ולגבי ה"מקור" אני לא מוצא פתרון, כי כל הערך שלו בנוי על כאלו סגנונות של מקורות, ולפיכך אני מבקש שתבליג לי באפן חד פעמי על הקישור הזה, ואני מבטיח לך שלא אעשה זאת במקום אחר, וגם כאן לא הייתי נכנס לעניין בכלל, אם לא מפני סיבות נחוצות ביותר. תודה על ההתחשבות. מעמיק בהלכה (שיחה) 01:47, 21 במאי 2026 (IDT)
ביטול עריכה
תודה על התיקון עשיתי את זה בטעות אני חדש בהמכלול נב אני ישמח אם תאשר לי את הערך החדש שפתחתי תורת רפאל בית שמש התוירסניק הלומד זה ערך חשוב מאוד בפרט בתקופה זו של הרישום לישיבות הקטנות בבית שמש ―התוירסניק הלומד (שיחה | תרומות) לא חתם
- הכל בסדר, ממליץ לעבור על הקישורים ששמתי לך בדף שיחתך, יעזרו לך מאוד! בקשר לערך, בגדול לא כותבים ערכים על ישיבות קטנות במכלול (ראה מכ:חש) מ"מ צריך לפרט יותר על ההיסטוריה של הישיבה, להוריד את כל ה"שליט"א", ולעצב ולנסח כמקול במכלול, ממליץ לעיין קודם בדפים המכלול:מדריך לכתיבת ערכים והמכלול:מדריך לעיצוב דפים, ולהשוות לערכים דומים על ישיבות. לאחר שהערך מוכן (אם יש לו חשיבות) אתה יכול לבקש מהמנטרים (אני לא מנטר) את העברתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, ולבקש עזרה ממשתמשים אחרים בדף המכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה. בהצלחה! --שבלי הלקט • סוד שיח • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:26, 19 במאי 2026 (IDT)
- ובנוסף בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. אם תפתח נושא באמצעות הכפתור "נושא חדש" שבראש דף השיחה זה יחתום לך אוטומטי שבלי הלקט • סוד שיח • ג' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:27, 19 במאי 2026 (IDT)
- ובנוסף בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
דף ל"ד?
סליחה, לא הבנתי מה רצית ממוני גבך • בואו נשוחח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • 22:09, 23 במאי 2026 (IDT)
- ג' אפשרויות: א. לא הגעת לדף ל"ד (אבל לדף ל"ה כן הגעת, עשית קפיצת הדרך?) . ב. לא למדת את התוס' ד"ה ההוא כמו צריך. ג. לא עיינת בתוס' המקביל בב"מ ב.
- סי' א - בענין יחלוקו כדא"ג ויהא מונח
- התוס' בב"מ מקשה את קושיית התוס' בב"ב ומ"ש מהא דאמרי' גבי ארבא פ' חזקת הבתים וכו', ומתרץ דבשניים אוחזין איכא אנן סהדי שלכל אחד יש חצי, כלומר, החלוקה היא לא מטעם ספק / פשרה אלא מטעם חזקה מה שתחת יד אדם שלו הוא ומכיוון שזה תחת יד שניהם הו"ל למימר שהטלית של שניהם, ולכן יחלוקו מטעם ודאי, ובההוא ארבא זה סיפור אחר לגמרי, שם יש ספק, ולכן אומרים כדא"ג.
- אבל התוס' בב"ב הביא בשם ר"ת (אגב, אולי תחכימני למה היה דחוף למגיהים, החל מה"הגהות וציונים" ועד להערות של מוה"ק, לומר שזה ט"ס וצ"ל ר"ח כדאיתא ברשב"ם ברמב"ן וברשב"א, כ"כ מופקע שר"ת יכוון לדברי רבנו חננאל???) שאין לנו להניח לאחד לגזול את חבירו, כי מהסוגי' דנדר"א מוכח שממון שנמצא ביד אדם חשבינן ליה שהוא שלו, ולכן ודאי שלכל אחד יש חלק בטלית - לא וודאי חצי, אלא וודאי חלק, ולכן לא שייך לעשות כדא"ג, אז עושים יחלוקו מטעם ספק (ולפי ריב"א ודאי וודאי שהחלוקה מטעם ספק).
- וכדברי ר"ת מוכח מהרא"ש והתורי"ד (בתורא"ש לא עיינתי כל הצורך ולא ברור לי מה הוא סובר, ברשב"א עיינתי ולא זוכר מה הייתה מסקנתי, וברמב"ן יצא לי סלט שלם ואח שלי הבטיח לי שהוא יסביר לי אותו אחרי קבלת התורה, ועכשיו הוא לא עונה לי החצוף הזה, עוד יבוא יום נקם!!), והיה לי איזה צד קלוש להוכיח מקושיית ר"י שהוא סובר כהתוס' בב"מ, אבל צד כזה ששוכחים לא יאוחר מהבית הרביעי באקדמות
. - ומכיוון שאכמ"ל, אם יש לך טענות על דברי תוכל לשוטחם כאן (ראיתי שפתחת שם חשבון, אך הוא לא בא לידי שימוש :( ), כאן אין לך את הרשות להגיד יותר מ"אכן אכן / דברי טעם הם דבריך / אתה גאון על / אתה מתבזבז במכלול" או לחילופין להנהן ביראת כבוד :) שבלי הלקט • סוד שיח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:55, 23 במאי 2026 (IDT)
- הריני מהנהן ביראת כבוד. אתה מוזמן לשוחח איתי בנחת באוצר הספרים היהודי השיתופי (נ.ב. קצת קשה להבין את הקשר בין התוס' הזה לפלפול בדיני חציו לכם וחציו לה'... נביא אני עדיין לא) ממוני גבך • בואו נשוחח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:02, 23 במאי 2026 (IDT)
- חן חן לך. וכעת חקרתי אם חציו לכם וחציו לה' זה מדין חלוקת ודאי שלה' יש חצי ולכם יש חצי, או שגם ה' וגם לכם מוחזקים, אז לא שייך לעשות כדא"ג ולכן עושים יחלוקו מטעם פשרה בעלמא, וצע"ג שבלי הלקט • סוד שיח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:06, 23 במאי 2026 (IDT)
- למה שלא תפתח חשבון מייל וזהו זה? ממוני גבך • בואו נשוחח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:55, 23 במאי 2026 (IDT)
- חן חן לך. וכעת חקרתי אם חציו לכם וחציו לה' זה מדין חלוקת ודאי שלה' יש חצי ולכם יש חצי, או שגם ה' וגם לכם מוחזקים, אז לא שייך לעשות כדא"ג ולכן עושים יחלוקו מטעם פשרה בעלמא, וצע"ג שבלי הלקט • סוד שיח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:06, 23 במאי 2026 (IDT)
- הריני מהנהן ביראת כבוד. אתה מוזמן לשוחח איתי בנחת באוצר הספרים היהודי השיתופי (נ.ב. קצת קשה להבין את הקשר בין התוס' הזה לפלפול בדיני חציו לכם וחציו לה'... נביא אני עדיין לא) ממוני גבך • בואו נשוחח • ח' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:02, 23 במאי 2026 (IDT)
טיוטה תורת רפאל בית שמש
אינצקלופדיה פירושה מאגר מידע כללי לפי ערכים אני לא מבין מה הבעיה בדיוק כמו שיש ערך על תורת רפאל בירושלים או על פונוביז' חברון וכו' למה שלא יהיה גם על תורת רפאל בבית שמש נ.ב. אחרי שהדף יעלה מי שיש לו עוד פרטים על הישיבה יוכל לתקן ולערוך בתודה מראש ―התוירסניק הלומד (שיחה | תרומות) לא חתם
- כי באנציקלופדיה זה מאגר מידע לנושאים בעלי חשיבות, סתם ישיבה קטנה היא לא בעלת חשיבות, זה הכל שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:27, 25 במאי 2026 (IDT)
- אז למה לתורת רפאל בירושלים כן יש ערך וכן לשאר ישיבות
ומה אכפת לך שיהיה עוד ערך בהמכלול חסר מקום??לא!! וחוץ מזה אבקש לפנים משורת הדין שתאשר את זה ―התוירסניק הלומד (שיחה | תרומות) לא חתם
- כי לתורת רפאל יש חשיבות מיוחדת. ופעם המאתיים: כאן אנציקלופדיה, אין דבר כזה לפנים משורת הדין, ואני לא מאשר ערכים שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:35, 25 במאי 2026 (IDT)
התחרות
תגיד, אתה נרשמת כאן? ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 00:38, 25 במאי 2026 (IDT)
- לא. לא נראה לי שצריך. מ"מ אי ממש לא מתכנן לגלות את פרטיי האישיים שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:56, 25 במאי 2026 (IDT)
- זהו בדיוק... אתה בטוח שלא צריך? ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 01:01, 25 במאי 2026 (IDT)
- @דויד? שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 01:02, 25 במאי 2026 (IDT)
- ואגב, מה עם התוצאות? ח' סיון כבר עבר ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 01:04, 25 במאי 2026 (IDT)
- עי' דף השיחה שם פרק דויד שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:04, 25 במאי 2026 (IDT)
- כתוב בפירוש בדף התחרות "לסיום היכנסו כאן להשלמת ההרשמה.". המכון לא יכול להעביר כסף מבחינה חוקית בלי הפרטים הללו. דויד (שיחה) ט' בסיוון ה'תשפ"ו 16:37 (IDT) 16:37, 25 במאי 2026 (IDT)
- שמעת? ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:11, 25 במאי 2026 (IDT)
- יא יא שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:14, 25 במאי 2026 (IDT)
- האתר עוד לא נבדק בנטפרי!! חסר משתמשי נטפרי שנמצאים בתחרות? (דויד, אפשר לשלוח לך את פרטי האישיים במייל ותרשום אותי?) ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:14, 25 במאי 2026 (IDT)
- תגלה לי גם, בבקשה... שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:15, 25 במאי 2026 (IDT)
- אני מתנצל... עוד יבוא יום (ואגב אדוני הבלש, עם בדיקה מדוקדקת תוכל לגלות כמה פרטים...) ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:18, 25 במאי 2026 (IDT)
- א. משתמש זה לוי. ב. משתמש זה לומד בישיבת עטרת שלמה. ג. שנה הבאה משתמש זה שואף ללכת לחברון והוא מאוד בלחץ מהמבחנים :). ד. משתמש זה קיבל ברכה (המוציא!!
) ממרנא. ה. משתמש זה לובש כיפה בלי סרט (געוואלד!!!). ה. משתמש זה נוהג לחזור על עצמו. ו. משתמש זה נוהג לחזור על עצמו. ז. למשתמש זה יש אגו מעל הממוצע. ח. למשתמש זה אין יותר תיבות משתמש. ט. המשתמש הזה מעדיף להשאר חסוי למרות שהוא כבר גילה הכל על עצמו. עכשיו תורך!! 😛😛 שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:27, 25 במאי 2026 (IDT)
- ממוני גבך - זה פתוח בנטפרי שלי אבל אם בכל זאת זה רצונך - תוכל לשלוח לי כרצונך. דויד (שיחה) י' בסיוון ה'תשפ"ו 23:34 (IDT) 23:34, 25 במאי 2026 (IDT)
- זה אותה כתובת url של המכלול, למה שיהיה חסום? נריה - 23:39, 25 במאי 2026 (IDT)
- נריה כשעושים "שלח" אז הוא כותב שהאתר עוד לא נבדק, דויד יש מצב אני שולח לך את הפרטים שלי במייל ותרשום אותי אתה? או נריה? נ.ב. שבלי הלקט, התכוונתי ליותר מזה, אבל גם אם תגלה אל תכתוב את זה קבל עם ועדה... ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 14:49, 26 במאי 2026 (IDT)
- תרץ שאלה בחברתה 😜 שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:55, 26 במאי 2026 (IDT)
- למה שלא תפתח חשבון מייל וזהו זה? ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 14:59, 26 במאי 2026 (IDT)
- מוזמנים לשלוח לי פרטים למייל וארשום אתכם. נריה - 15:00, 26 במאי 2026 (IDT)
- שיחת משתמש:שבלי הלקט/ארכיון 2 – המכלול שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:07, 26 במאי 2026 (IDT)
- מוזמנים לשלוח לי פרטים למייל וארשום אתכם. נריה - 15:00, 26 במאי 2026 (IDT)
- למה שלא תפתח חשבון מייל וזהו זה? ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 14:59, 26 במאי 2026 (IDT)
- תרץ שאלה בחברתה 😜 שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:55, 26 במאי 2026 (IDT)
- נריה כשעושים "שלח" אז הוא כותב שהאתר עוד לא נבדק, דויד יש מצב אני שולח לך את הפרטים שלי במייל ותרשום אותי אתה? או נריה? נ.ב. שבלי הלקט, התכוונתי ליותר מזה, אבל גם אם תגלה אל תכתוב את זה קבל עם ועדה... ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 14:49, 26 במאי 2026 (IDT)
- זה אותה כתובת url של המכלול, למה שיהיה חסום? נריה - 23:39, 25 במאי 2026 (IDT)
- וואו, זה ממש 'מכלולואי' השיח ביניכם.
- הייתי ממליץ על קריאת חוקי המכלול פעם נוספת. הרבה יותר (שיחה) 12:06, 1 ביוני 2026 (IDT)
- מה? שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:58, 1 ביוני 2026 (IDT)
- אני הייתי מנחש שהוא מעיר לך שבלי הלקט שהנסיון שלך לקבל מידע אישי של משתמש אחר - לא מתאים. דויד (שיחה) ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 16:02 (IDT) 16:02, 1 ביוני 2026 (IDT)
- אהה. לכתוב נתונים שהמשתמש כתב בעצמו בדף המשתמש שלו והוא גם מראה שאין לו בעיה בכך זה בעייתי, אוקי. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:59, 2 ביוני 2026 (IDT)
- הבקשה שלך והרצון שלך שיחשוף עוד מידע היא הלא מתאימה. דויד (שיחה) י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 17:36 (IDT) 17:36, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אוקי. סליחה ממוני אם אכן זה לא היה לענין, זה היה בצחוק גרידא, ואין זה מעניין אותי במיוחד לדעת מי אתה ומה אתה. וסליחה שאני אומר, אך כמדומני שאתם יותר מדי לוקחים כל משפט ברצינות. נ.ב. גם משפט זה אתם לא צריכים לקחת ברצינות 😉 שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:03, 2 ביוני 2026 (IDT)
- הבקשה שלך והרצון שלך שיחשוף עוד מידע היא הלא מתאימה. דויד (שיחה) י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 17:36 (IDT) 17:36, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אהה. לכתוב נתונים שהמשתמש כתב בעצמו בדף המשתמש שלו והוא גם מראה שאין לו בעיה בכך זה בעייתי, אוקי. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:59, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אני הייתי מנחש שהוא מעיר לך שבלי הלקט שהנסיון שלך לקבל מידע אישי של משתמש אחר - לא מתאים. דויד (שיחה) ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 16:02 (IDT) 16:02, 1 ביוני 2026 (IDT)
- מה? שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:58, 1 ביוני 2026 (IDT)
- ממוני גבך - זה פתוח בנטפרי שלי אבל אם בכל זאת זה רצונך - תוכל לשלוח לי כרצונך. דויד (שיחה) י' בסיוון ה'תשפ"ו 23:34 (IDT) 23:34, 25 במאי 2026 (IDT)
- א. משתמש זה לוי. ב. משתמש זה לומד בישיבת עטרת שלמה. ג. שנה הבאה משתמש זה שואף ללכת לחברון והוא מאוד בלחץ מהמבחנים :). ד. משתמש זה קיבל ברכה (המוציא!!
- אני מתנצל... עוד יבוא יום (ואגב אדוני הבלש, עם בדיקה מדוקדקת תוכל לגלות כמה פרטים...) ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:18, 25 במאי 2026 (IDT)
- תגלה לי גם, בבקשה... שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:15, 25 במאי 2026 (IDT)
- שמעת? ממוני גבך • בואו נשוחח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 23:11, 25 במאי 2026 (IDT)
- כתוב בפירוש בדף התחרות "לסיום היכנסו כאן להשלמת ההרשמה.". המכון לא יכול להעביר כסף מבחינה חוקית בלי הפרטים הללו. דויד (שיחה) ט' בסיוון ה'תשפ"ו 16:37 (IDT) 16:37, 25 במאי 2026 (IDT)
- עי' דף השיחה שם פרק דויד שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:04, 25 במאי 2026 (IDT)
- ואגב, מה עם התוצאות? ח' סיון כבר עבר ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 01:04, 25 במאי 2026 (IDT)
- @דויד? שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 01:02, 25 במאי 2026 (IDT)
- זהו בדיוק... אתה בטוח שלא צריך? ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 01:01, 25 במאי 2026 (IDT)
תורת רפאל
בדיוק לכן בגלל שלתוירס' היתה חשיבות מיוחדת לכן הרבה אנשים רוצים לדעת על הסניפים שלה וחץ מזה עם אתה לא מאשר ערכים אז מי אתה בכלל אתה לא מאן דאמר ותפסיק להתערב בעינינים שלא קשורים אליך תודה רבה התוירסניק הלומד (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- אין טעם להגביר טונים. חוקי המכלול הם ברורים ביותר, יש דברים שאינם זכאים לערך ויש ערכים הזכאים יותר, זה לא קשור לשום עורך. כתיבת ערכים שאינם ברי חשיבות נחשבות להשחתה, והשחתת המכלול הוא דבר שקשור לכל עורך. אם רצונך להעלות את ישיבתך על נס ההכרה, אתה יכול לכתוב אותה בטיוטה משלך. המלצה שלי, תתמקד בערכים אחרים בהמכלול, אתה יכול להיות מועיל ביותר, רק אל תתעקש על כללים ברורים. ואגב, כבר כמה וכמה פעמים אתה שכחת לחתום. בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. ממוני גבך • בואו נשוחח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • 00:53, 25 במאי 2026 (IDT)
- תודה ל@ממוני גבך על ההסבר. @התוירסניק הלומד כאן זה אנציקלופדיה שיתופית, ולכן לכל עורך, גם מי שלא "מאשר ערכים", מותר להביע את דעתו, בהצלחה שבלי הלקט • סוד שיח • ט' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:58, 25 במאי 2026 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על תרומה למכלול במגוון נושאים, באגף התורני ובאגף החול. תרומה גדולה לא רק בכתיבה ותיקון, אלא גם למערך הניטור במעבר אחרי עריכות עורכים חדשים ממך, והדרכתם בסבלנות, נעימות, ומקצועיות. פגשתי בעשרות (ללא הגזמה) עריכות שדרשו תיקון/שחזור, ולפני ולחיצה על "הגרסה הבאה" גילתה לי שהדבר כבר נעשה על ידיך, ולי נותר רק ללחוץ על סימן העריכה כבדוקה. גם אם לא בכל אנו מסכימים, חשוב לי להביע את הערכתי ותודתי אליך על תרומתך הגדולה למכלול. נריה - 23:38, 25 במאי 2026 (IDT) |
- @נריה
שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:40, 25 במאי 2026 (IDT)
- מצטרף לנריה, אהבתי ואני מסכים עם הכל, בדגש על ”מעבר אחרי עריכות עורכים חדשים ממך, והדרכתם בסבלנות, נעימות, ומקצועיות. פגשתי בעשרות (ללא הגזמה) עריכות שדרשו תיקון/שחזור, ולפני ולחיצה על "הגרסה הבאה" גילתה לי שהדבר כבר נעשה על ידיך, ולי נותר רק ללחוץ על סימן העריכה כבדוקה.” אפר (שיחה) 23:41, 25 במאי 2026 (IDT)
גם לך שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:43, 25 במאי 2026 (IDT)
- מצטרף לנריה, אהבתי ואני מסכים עם הכל, בדגש על ”מעבר אחרי עריכות עורכים חדשים ממך, והדרכתם בסבלנות, נעימות, ומקצועיות. פגשתי בעשרות (ללא הגזמה) עריכות שדרשו תיקון/שחזור, ולפני ולחיצה על "הגרסה הבאה" גילתה לי שהדבר כבר נעשה על ידיך, ולי נותר רק ללחוץ על סימן העריכה כבדוקה.” אפר (שיחה) 23:41, 25 במאי 2026 (IDT)
מיוחד:יצירת קשר
מוטי דרך מיוחד:יצירת קשר עלי לחשוף / נחשפים פרטיי האישיים? --שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:24, 26 במאי 2026 (IDT)
- המידע שאתה שולח שם נחשף למי שהדיווחים נגישים לו (בטווח הקצר עא"ס, בטווח הארוך רק חלקם). מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 17:25, 26 במאי 2026 (IDT)
- אבל למעיישה, כשאני לוחץ על הכפתור נחשף חשבון גוגל שלי או משהו כזה? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:26, 26 במאי 2026 (IDT)
- אין כפתור, זה קישור בדיוק כמו מיוחד:שליחת דואר למשתמש, בטופס עצמו אפשר לבחור מה למלא. אם אתה שואל על הכפתור שמופיע בצד הדף הוא לא שולח למייל אלא לדף הדיווחים באתר. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 17:37, 26 במאי 2026 (IDT)
- אופס, חבל. אגב, זה היה קשור לשם כי שם אמרו לי לפנות לועדה הרוחנית שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:38, 26 במאי 2026 (IDT)
- מה חבל? אתה יכול להניח שהבנתי את ההקשר ואף על פי כן שאלתי.. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 18:23, 26 במאי 2026 (IDT)
- חבל מאוד שיאלצו להשאיר ל"רב" דוד לייבל את התואר כי לא אוכל לתת לועדה הרוחנית על הראש שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:13, 26 במאי 2026 (IDT)
- נשמע מלחיץ, טוב שאתה מכין אותם. לא הבנתי מה הבעיה שלך לשלוח דרך שם דיווח אנונימי לחלוטין? מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 19:27, 26 במאי 2026 (IDT)
- כי אמרת שזה מביא לדף מכ:דיווח על תוכן בלתי הולם, או שלא הבנתי דבריך? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:29, 26 במאי 2026 (IDT)
- כלומר, אני יכול בכ"ז לא למלא כלום במי:יצירת קשר לא יודעים לא את המייל ש(אין)לי ולא את חשבון הגוגל שלי? V? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:33, 26 במאי 2026 (IDT)
- אכן, לא הבנת. יש את יצירת קשר ששולח דיווח במייל. ויש את הסקריפט ששולח לאתר. ביצירת קשר ישלחו הפרטים שתשלח ותל"מ. מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • 20:49, 26 במאי 2026 (IDT)
שבלי הלקט • סוד שיח • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:38, 26 במאי 2026 (IDT)
- אני מניח שלא מפריע לך שיבינו שאתה שלחת, כל עוד אין שם מידע אישי. כי אני לפחות אבין. מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • 23:40, 26 במאי 2026 (IDT)
- ודאי ודאי שבלי הלקט • סוד שיח • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:42, 26 במאי 2026 (IDT)
- שלחתי, תמסור לי כמה נפגעים יש
שבלי הלקט • סוד שיח • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 00:01, 27 במאי 2026 (IDT)
- ציינת שאין לך מייל. לצערי אין אפשרות ועניין להגיב לך מעל דפי האתר, אז כדאי שתפתח תיבת מייל ונוכל להמשיך.
נ.ב. לבתי החולים המוכרים לא הגיעו נפגעים בשל המתקפה הנוכחית.😉 (אולי יש מתים, לא יודע) הכל לטובה (שיחה) 09:28, 27 במאי 2026 (IDT)- שיגור נוסף נשלח. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:14, 28 במאי 2026 (IDT)
- מערכות ההגנה האווירית זיהו את האיום. נריה - 19:19, 28 במאי 2026 (IDT)
- אין טעם בשיגורים חוזרים ונשנים אם אין דרך לתקשר איתך ממילא. בכל מקרה, הבנו את הרעיון, הועדה הרוחנית דנה בנושא בעבר וגם תדון בעתיד. הפגזת מיילים מטרידה וחסרת טעם.
חדל אש. הכל לטובה (שיחה) 19:23, 28 במאי 2026 (IDT)- א. דברי היו תגובה לדברי מוטי כאן גרידא. ב. מה גבי הנ.ב.2? שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:32, 28 במאי 2026 (IDT)
- א. ענו לך, נגמר. ב. אני לא מתכוון להגיב באתר על דברים שנשלחו בפרטי.
חלאס. עבור בבקשה לנושאים אחרים כמו שאתה יודע. הכל לטובה (שיחה) 19:38, 28 במאי 2026 (IDT)
- א. ענו לך, נגמר. ב. אני לא מתכוון להגיב באתר על דברים שנשלחו בפרטי.
- א. דברי היו תגובה לדברי מוטי כאן גרידא. ב. מה גבי הנ.ב.2? שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:32, 28 במאי 2026 (IDT)
- שיגור נוסף נשלח. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:14, 28 במאי 2026 (IDT)
- ציינת שאין לך מייל. לצערי אין אפשרות ועניין להגיב לך מעל דפי האתר, אז כדאי שתפתח תיבת מייל ונוכל להמשיך.
- שלחתי, תמסור לי כמה נפגעים יש
- ודאי ודאי שבלי הלקט • סוד שיח • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:42, 26 במאי 2026 (IDT)
- אני מניח שלא מפריע לך שיבינו שאתה שלחת, כל עוד אין שם מידע אישי. כי אני לפחות אבין. מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • 23:40, 26 במאי 2026 (IDT)
- אכן, לא הבנת. יש את יצירת קשר ששולח דיווח במייל. ויש את הסקריפט ששולח לאתר. ביצירת קשר ישלחו הפרטים שתשלח ותל"מ. מוטי ~ שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ו • 20:49, 26 במאי 2026 (IDT)
- כלומר, אני יכול בכ"ז לא למלא כלום במי:יצירת קשר לא יודעים לא את המייל ש(אין)לי ולא את חשבון הגוגל שלי? V? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:33, 26 במאי 2026 (IDT)
- כי אמרת שזה מביא לדף מכ:דיווח על תוכן בלתי הולם, או שלא הבנתי דבריך? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:29, 26 במאי 2026 (IDT)
- נשמע מלחיץ, טוב שאתה מכין אותם. לא הבנתי מה הבעיה שלך לשלוח דרך שם דיווח אנונימי לחלוטין? מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 19:27, 26 במאי 2026 (IDT)
- חבל מאוד שיאלצו להשאיר ל"רב" דוד לייבל את התואר כי לא אוכל לתת לועדה הרוחנית על הראש שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:13, 26 במאי 2026 (IDT)
- מה חבל? אתה יכול להניח שהבנתי את ההקשר ואף על פי כן שאלתי.. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 18:23, 26 במאי 2026 (IDT)
- אופס, חבל. אגב, זה היה קשור לשם כי שם אמרו לי לפנות לועדה הרוחנית שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:38, 26 במאי 2026 (IDT)
- אין כפתור, זה קישור בדיוק כמו מיוחד:שליחת דואר למשתמש, בטופס עצמו אפשר לבחור מה למלא. אם אתה שואל על הכפתור שמופיע בצד הדף הוא לא שולח למייל אלא לדף הדיווחים באתר. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ו • 17:37, 26 במאי 2026 (IDT)
- אבל למעיישה, כשאני לוחץ על הכפתור נחשף חשבון גוגל שלי או משהו כזה? שבלי הלקט • סוד שיח • י' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:26, 26 במאי 2026 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| על עבודה איכותית ללא ליאות הכל לטובה (שיחה) 23:07, 27 במאי 2026 (IDT) |
- @הכל לטובה
תודה רבה! שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:13, 27 במאי 2026 (IDT)
שכוייח!!!
מקוה שאין כאן לא תיקום, אבל יישר כח על הפרגון ועל העין הטובה...
אחר תרומותיך אני עוקב כבר זמן ועידנים ומשתאה כל פעם מחדש, ויהי רצון שנראה עין בעין בשוב כל הטיוטות לשולחן הערכים...
בהוקרה גדולה מגשר (שיחה) 23:29, 27 במאי 2026 (IDT)
אמן ואמן. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:30, 27 במאי 2026 (IDT)
הערה ובקשה
רציתי להבין מדוע למחוק שוב ושוב את הנקודה של פיזור הכנסת ע"י הגר"ד לנדו, לא מדובר בנייעס או בחדשות זה קשור לחלק מהפיסקה,
בנוסף רציתי לדעת אם תוכל לתת לי טיפים בתור עורך בכיר לעורך כמוני די מתחיל לעריכה מקצועית ומועילה
תודה רבה דונלד בן פרד (שיחה) 20:34, 28 במאי 2026 (IDT)
- אני מסופק ברמת החשיבות של המידע, אך מ"מ לא ניתן להוסיף ללא מקור. אגב, בפעמים הקודמות מי שהסיר היה שמיה רבה.
- ולשאלתך: המכלול:ברוכים הבאים, המכלול:מדריך לכתיבת ערכים. אני ממליץ גם על הדף משתמש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים. בהצלחה! שבלי הלקט • סוד שיח • י"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:39, 28 במאי 2026 (IDT)
- זה ודאי לא פחות חשוב מכל המסעות שהוא קיים, ברמת המאקרו של האירוע הזה מסתמא זה היה האירוע בעל החשיבות הרבה ביותר שהיה לגר"ד לנדו מאז ומעולם, לדעתי, תודה על ההפניות דונלד בן פרד (שיחה) 20:44, 28 במאי 2026 (IDT)
@
תוכל ליצור כתובת מייל? זה יועיל לך ולכולנו. חד גדיא • שיחה 23:27, 30 במאי 2026 (IDT)
- לא. כמדומני שכבר אמרתי את זה 2-3-4-5 פעמים, אם תרצה אוכל לראות כיצד אוכל לשלוח לך מייל באמצעות שטיקים שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:28, 30 במאי 2026 (IDT)
- כלומר? חד גדיא • שיחה 23:36, 30 במאי 2026 (IDT)
- מעדכן כתובת של אדם אחר, ושולח באמצעותה דרך המכלול שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:37, 30 במאי 2026 (IDT)
- נדמלי שצריך קודם לאמת את כתובת המייל, לא? נריה - 10:01, 1 ביוני 2026 (IDT)
- והוא מאמת בשבילי שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:57, 1 ביוני 2026 (IDT)
- נדמלי שצריך קודם לאמת את כתובת המייל, לא? נריה - 10:01, 1 ביוני 2026 (IDT)
- מעדכן כתובת של אדם אחר, ושולח באמצעותה דרך המכלול שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:37, 30 במאי 2026 (IDT)
- כלומר? חד גדיא • שיחה 23:36, 30 במאי 2026 (IDT)
שיח בין עורכים
בקשר לעריכה זו, דבר יפה בבקשה, תודה :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:27, 31 במאי 2026 (IDT)
- צודק, סליחה. אם כי אני לא תולה את האשמה בי. שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:29, 31 במאי 2026 (IDT)
- לך ללמוד עבודה זרה יז.
אם קשה לך לנטר בצורה ידידותית, נאלץ לוותר עליך כמנטר למרות שאתה עושה חיל בענין. מוקיר רבנן (שיחה) 14:32, 31 במאי 2026 (IDT)- גמרא מעניינת, אך לא הבנתי איך זה קשור לנושא דידן? שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:36, 31 במאי 2026 (IDT)
- לא התכוונתי להשמיס לך ברבים, אבל אם אתה מבקש התכוונתי ל"אין הדבר תלוי אלא בי" ובעברית- קח אחריות על מה שאתה עושה. מוקיר רבנן (שיחה) 14:39, 31 במאי 2026 (IDT)
- OK שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:40, 31 במאי 2026 (IDT)
- שכוייח. וכמובן שאני לא מדבר אלא רק לעצמי ואין מזרזין אלא למזורזין וכו' וכו' וכו' :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:41, 31 במאי 2026 (IDT)
- OK שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:40, 31 במאי 2026 (IDT)
- לא התכוונתי להשמיס לך ברבים, אבל אם אתה מבקש התכוונתי ל"אין הדבר תלוי אלא בי" ובעברית- קח אחריות על מה שאתה עושה. מוקיר רבנן (שיחה) 14:39, 31 במאי 2026 (IDT)
- גמרא מעניינת, אך לא הבנתי איך זה קשור לנושא דידן? שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:36, 31 במאי 2026 (IDT)
- לך ללמוד עבודה זרה יז.
תגובה
איפה אני מגיב כשאתה מוחק עריכה ואתה שואל אותי למה עשיתי? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 19:23, 31 במאי 2026 (IDT)
- בדף שיחתי / בדף שיחתך / בדף שיחת הערך שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:14, 31 במאי 2026 (IDT)
- באופן אישי עדיף אם אתה תפנה אלי לדף שיחה שלי ולא לכתוב בתקצירי עריכה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 21:21, 31 במאי 2026 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
למרן הגאון הגדול רבינו שבלי הלקט שליט"א
תודה רבה על הזריזות והתגובות המהירות מצידך בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:49, 2 ביוני 2026 (IDT) |
- תודה שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:50, 2 ביוני 2026 (IDT)
מה השתבש
מה השתבש? פהבברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:16, 2 ביוני 2026 (IDT)
- לא יודע מה גרם לזה, אבל ס'תכל איך התבנית היתה נראית שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:18, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אני אנסה לתקן בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:19, 2 ביוני 2026 (IDT)
- תיקנתי תודה! (בפעם הבאה תפרט יותר) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:27, 2 ביוני 2026 (IDT)
- בנוגע לעריכה של הבית כנסת של ראשון לציון:
- פשוט ערכתי ולקחתי מידע מהערך ושיבצתי בתבנית (אשמח אם תחזיר את העריכה) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:41, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אתה מוזמן להחזיר את העריכה מלבד מה ששינית את "נוסח אשכנז" ל"אשכנז", שבגלל זה ביטלתי לך את העריכה שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:43, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אז למה לא פירטת לי בתקציר עריכה? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:48, 2 ביוני 2026 (IDT)
- דרך אגב למה שלא תבקש הרשאת מנטר? את בין כה וכה מנטר שינוייםבברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:51, 2 ביוני 2026 (IDT)
- א. כי אני מעדיף לתת למנטרים להחליט לבד. ב. כפי שכבר אמרו לך, משתמש שאינו בדוק לא יכול לבקש לעצמו הרשאת מנטר שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:54, 2 ביוני 2026 (IDT)
- א. כידוע יש מחסור חמור במנטרים. ב. באמת מוזר למה המנטרים עדיין לא נתנו לך את ההרשאה. בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:58, 2 ביוני 2026 (IDT)
- וזה עוד יותר סיבה לתת להם להחליט לבד. שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:59, 2 ביוני 2026 (IDT)
- בבקשה להפסיק להטריד ולהטריל את המערכת בטענות הללו. ראה זאת כאזהרה לפני אזהרה בדף שיחתך, ובזאת תם הדיון. הכל לטובה (שיחה) 21:16, 2 ביוני 2026 (IDT)
- בנוגע לעריכה בדפי הטיוטה: למה? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:26, 2 ביוני 2026 (IDT)
- כי כבר ביקשת זאת ואמרו לך שזה לא יועבר במצבו הנוכחי. תכננתי לכתוב בתקציר אבל נשמר לי בטעות שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:27, 2 ביוני 2026 (IDT)
- כן אבל מאז נעשו עוד עריכות בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:29, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אוקי. אז תגיד את זה בפסקה שכבר פתחת, אין ענין להספים את הדף עם אותה בקשה שוב ושוב שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:30, 2 ביוני 2026 (IDT)
- כן אבל מאז נעשו עוד עריכות בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:29, 2 ביוני 2026 (IDT)
- כי כבר ביקשת זאת ואמרו לך שזה לא יועבר במצבו הנוכחי. תכננתי לכתוב בתקציר אבל נשמר לי בטעות שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:27, 2 ביוני 2026 (IDT)
- בנוגע לעריכה בדפי הטיוטה: למה? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:26, 2 ביוני 2026 (IDT)
- א. כידוע יש מחסור חמור במנטרים. ב. באמת מוזר למה המנטרים עדיין לא נתנו לך את ההרשאה. בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:58, 2 ביוני 2026 (IDT)
- א. כי אני מעדיף לתת למנטרים להחליט לבד. ב. כפי שכבר אמרו לך, משתמש שאינו בדוק לא יכול לבקש לעצמו הרשאת מנטר שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:54, 2 ביוני 2026 (IDT)
- דרך אגב למה שלא תבקש הרשאת מנטר? את בין כה וכה מנטר שינוייםבברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:51, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אז למה לא פירטת לי בתקציר עריכה? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:48, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אתה מוזמן להחזיר את העריכה מלבד מה ששינית את "נוסח אשכנז" ל"אשכנז", שבגלל זה ביטלתי לך את העריכה שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:43, 2 ביוני 2026 (IDT)
- תיקנתי תודה! (בפעם הבאה תפרט יותר) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:27, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אני אנסה לתקן בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 20:19, 2 ביוני 2026 (IDT)
כוכב
| כוכב למנטר דה פקטו | |
| כוכב זה מוענק לך כאות הוקרה על עמידתך בפרץ נגד ”שועלים קטנים מחבלים כרמים”, נערים פוחזים, אשר ידם בכל, ו”חבי כמעט רגע” והנה אין מכלול... מטעמים מובנים,לא אכתוב לאיזה שועל כוונתי. אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 21:37, 3 ביוני 2026 (IDT) |
- @איש שלמה
ובהזדמנות זו:

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך דוד המלך, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
שבלי הלקט • סוד שיח • י"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:41, 3 ביוני 2026 (IDT)
תקצירי עריכה
נא השתדל בבקשה שלא לפרט בתקצירים דברים שאינם נוגעים לעריכה גופה. זה עלול לבלבל עורכים אחרים. תודה.
(אני מתכוון לזה, ולעוד באזור חיוג ההוא..) • מטעמים • 12:17, 4 ביוני 2026 (IDT)

