המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 24
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל שניאור למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה) 01:01, 20 בנובמבר 2024 (IST)
- איך יכול להיות שזה לא עובר. ישראל מאיר ק. (שיחה) 17:56, 9 במאי 2025 (IDT)
- למעלה מעשרים ושמונה אלף צפיות על שם זה ואין עליו ערך לעומת אנשים שלא מתקרבים אליו. ישראל מאיר ק. (שיחה) 17:58, 9 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה איבגי למרחב הערכים. תודה שלמה אליהו (שיחה) 01:47, 13 בדצמבר 2024 (IST)
מנטריםמשתמש:מוטי אבקש להעביר את טיוטה משתמש:מלכות/כוללי תרביצ"א למרחב הערכים, תיקנתי ועדכנתי בעיות לשוניות שהיו.
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אשמח אם יהיה ניתן להעביר את הטיוטה משתמש:נוטע/כלי_המילה למרחב הערכים, תודה רבה נוטע (שיחה) 00:20, 18 בדצמבר 2024 (IST)
- מנטרים גם אני עברתי על הערך והוא נראה לי בשל אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ט בטבת ה'תשפ"ה ~ 17:34, 19 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:עלונימייל למרחב הערכים. תודה י.פ (שיחה) 03:30, 22 בדצמבר 2024 (IST)
ראשי ישיבת ארחות תורה
מצב טיפול: בדיון
מנטרים נא להעביר את משתמש:דולה ומשקה/הרב יחיאל קלרמן ואת משתמש:עבד ד'/הרב צבי יהודה אדלשטיין (ארחות תורה) תודה עבד ד' (שיחה) 23:21, 30 בדצמבר 2024 (IST)
- בטוח שכל ארבעת ראשי הישיבה זכאים לערך? שמש מרפא (שיחה) 02:35, 8 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עיין ערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר, ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. וכן בערכי הרב שמואל מרקוביץ והרב אשר דויטש. וכן בערכי ראשי ישיבת קרית מלך הרב שלמה קניבסקי, הרב יעקב קרפ והרב בנימין רימר. ובערכי ראשי ישיבת חברון הרב דוד כהן הרב משה מרדכי פרבשטיין והרב שלמה כץ. ובערכי ראשי ישיבת סלבודקא הרב דוב לנדו הרב משה הלל הירש והרב יצחק שוורץ. ובערכי ראשי ישיבת גאון יעקב הרב זאב ברלין והרב נתן זוכובסקי. ועוד רבים כאלו. עבד ד' (שיחה) 09:42, 8 בינואר 2025 (IST)
- אתה כנראה לא רואה הבדל כלשהו בין שני ראשי ישיבה לארבעה, ובין פוניבז' וחברון לאורחות תורה (אגב רוב האישים שהזכרת זכאים לערך לא רק מכח ראשות הישיבה). בכל אופן במצב בו כל רבני הישיבה הם ראשים (למעט ר"מ אחד) דרוש משהו מעבר לתואר. שמש מרפא (שיחה) 03:42, 10 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא מה שבאתי לומר שצריך קריטריון אחיד, ואם הערכים הנ"ל מוכיחים שהתואר "ראש ישיבה" אשר לפי הקריטריונים מזכה בערך, היינו גם כמה ראשי ישיבה, אם כן אין חילוק.
- ולגופו של ענין, הרב יצחק שוורץ הוא גם כן ראש ישיבה שלישי בישיבה שיש בה פחות מארחות תורה, ומעמדו הרבה פחות משאר ראשי הישיבה והוא זכאי לערך, וארבעת אלו מעמדם שווה בישיבה.
- וכמו כן, ראשי ישיבת קרית מלך הם 3 ראשי ישיבה של 300 בחורים, ובטוחני ש-4 ראשי ישיבה של 650 בחורים נחשב לא פחות. עבד ד' (שיחה) 14:25, 10 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא נא להעביר את הערכים למרחב הערכים, תודה. חד גדיא (שיחה) 14:49, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- אתה כנראה לא רואה הבדל כלשהו בין שני ראשי ישיבה לארבעה, ובין פוניבז' וחברון לאורחות תורה (אגב רוב האישים שהזכרת זכאים לערך לא רק מכח ראשות הישיבה). בכל אופן במצב בו כל רבני הישיבה הם ראשים (למעט ר"מ אחד) דרוש משהו מעבר לתואר. שמש מרפא (שיחה) 03:42, 10 בינואר 2025 (IST)
- @שמש מרפא עיין ערך ראשי ישיבת גרודנא באר יעקב הרב צבי דרבקין והרב יצחק הקר, ראשי ישיבת עטרת שלמה הרב חיים פיינשטיין והרב חיים מרדכי אוזבנד. וכן בערכי ראשי ישיבת פוניבז' רבי שמואל רוזובסקי, רבי דוד פוברסקי והרב שך, וכן בערכי הרב ברוך דב פוברסקי (עוד בחיי רבי גרשון אדלשטיין) ורבי חיים שלמה ליבוביץ. וכן בערכי הרב שמואל מרקוביץ והרב אשר דויטש. וכן בערכי ראשי ישיבת קרית מלך הרב שלמה קניבסקי, הרב יעקב קרפ והרב בנימין רימר. ובערכי ראשי ישיבת חברון הרב דוד כהן הרב משה מרדכי פרבשטיין והרב שלמה כץ. ובערכי ראשי ישיבת סלבודקא הרב דוב לנדו הרב משה הלל הירש והרב יצחק שוורץ. ובערכי ראשי ישיבת גאון יעקב הרב זאב ברלין והרב נתן זוכובסקי. ועוד רבים כאלו. עבד ד' (שיחה) 09:42, 8 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה משתמש:נוטע/כפרת עוונות למרחב הערכים, תודה רבה, נוטע (שיחה) 21:15, 7 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים יקרים, ראיתי כלל שלאחר זמן רב ניתן לתייג שוב בקשה להעברת הערך, אז אבקש שוב אם אפשר להתפנות לערך חשוב זה, תודה רבה נוטע (שיחה) 21:50, 24 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים תיקנתי את כל מה שהיה צריך תיקון, לכן אבקש להעביר את טיוטה:אונטערן קריג למרחב הערכים. תודה נודניק (שיחה) 21:24, 9 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים לאחר שדאגת ש"אונטערן קריג" יעבור ממרחב הערכים לטיוטה, אבקש אם תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים, כל הבעיות שהושמעו תוקנו על ידי. נודניק (שיחה) 12:10, 10 בינואר 2025 (IST)
- טעות, אני לא מנטר מראש צורים (שיחה) 20:17, 11 בינואר 2025 (IST)
- טעות, התכוונתי ל@מוטי, @מוטי אתה העברת את אונטערן קריג לטיוטה, אולי תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים? נודניק (שיחה) 22:12, 11 בינואר 2025 (IST)
- אני לא מספיק בקי בנושאים הללו, אבל נראה לי שצריך יותר מידע על ההפקה, הצלחה וכדו', כרגע יש כמעט רק את העלילה עצמה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 10:36, 13 בינואר 2025 (IST)
- בסדר, אין בעיה, אני אוסיף קטעים על ההפקה, (על אף שהערכים של "אונטערן שריפט" ו"אונטערן אויווען" הם בדיוק אותו דבר) נודניק (שיחה) 10:48, 13 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי הוספתי קטעים, עכשיו תוכל להחזיר למרחב הערכים? נודניק (שיחה) 12:56, 13 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי? נודניק (שיחה) 20:16, 15 בינואר 2025 (IST)
- יש עוד מה לערוך. הניסוח וכן מידע יותר טכני כמו עלויות, רווחים וכדו'. ערכתי קצת בפתיח כדי להדגים. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
- אתה יכול ללכת להסתכל באונטערן אויווען, זה בדיוק אותו דבר. נודניק (שיחה) 20:18, 16 בינואר 2025 (IST)
- עיון בערכים שהזכרת מעלה בי מחשבה שאולי גם הם צריכים לחזור לטיוטות. נתחיל עם מילוי של הנתונים בתבנית בראש הערך, תוכל לבצע? מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 20:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- איך יוצרים תבנית? נודניק (שיחה) 21:50, 16 בינואר 2025 (IST)
- אה, הבנתי איך יוצרים, אני אשתדל לעשות את זה. נודניק (שיחה) 23:59, 16 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי עשיתי כל מה שאפשר לעשות, אני חושב שזה כבר יכול לחזור, בבקשה תדאג לזה. נודניק (שיחה) 00:11, 20 בינואר 2025 (IST)
- מנטרים יקרים, אשמח אם מישהו יוכל להפנות מזמנו ולהחזיר את הערך למרחב הערכים נודניק (שיחה) 11:10, 26 במרץ 2025 (IST)
- מישהו? מישהו מוכן לעזור?? נודניק (שיחה) 10:56, 11 באפריל 2025 (IDT)
- מנטרים יקרים, אשמח אם מישהו יוכל להפנות מזמנו ולהחזיר את הערך למרחב הערכים נודניק (שיחה) 11:10, 26 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי עשיתי כל מה שאפשר לעשות, אני חושב שזה כבר יכול לחזור, בבקשה תדאג לזה. נודניק (שיחה) 00:11, 20 בינואר 2025 (IST)
- אה, הבנתי איך יוצרים, אני אשתדל לעשות את זה. נודניק (שיחה) 23:59, 16 בינואר 2025 (IST)
- איך יוצרים תבנית? נודניק (שיחה) 21:50, 16 בינואר 2025 (IST)
- עיון בערכים שהזכרת מעלה בי מחשבה שאולי גם הם צריכים לחזור לטיוטות. נתחיל עם מילוי של הנתונים בתבנית בראש הערך, תוכל לבצע? מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ה • 20:26, 16 בינואר 2025 (IST)
- אתה יכול ללכת להסתכל באונטערן אויווען, זה בדיוק אותו דבר. נודניק (שיחה) 20:18, 16 בינואר 2025 (IST)
- יש עוד מה לערוך. הניסוח וכן מידע יותר טכני כמו עלויות, רווחים וכדו'. ערכתי קצת בפתיח כדי להדגים. מוטי ~ שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ה • 17:35, 16 בינואר 2025 (IST)
- @מוטי? נודניק (שיחה) 20:16, 15 בינואר 2025 (IST)
- אני לא מספיק בקי בנושאים הללו, אבל נראה לי שצריך יותר מידע על ההפקה, הצלחה וכדו', כרגע יש כמעט רק את העלילה עצמה. מוטי ~ שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ה • 10:36, 13 בינואר 2025 (IST)
- טעות, התכוונתי ל@מוטי, @מוטי אתה העברת את אונטערן קריג לטיוטה, אולי תוכל להחזיר אותו אל מרחב הערכים? נודניק (שיחה) 22:12, 11 בינואר 2025 (IST)
- טעות, אני לא מנטר מראש צורים (שיחה) 20:17, 11 בינואר 2025 (IST)
רציתי לבקש, אם תוכלו להכניס את הערך למרחב הערכים. תודה.ועמך כולם צדיקים • כאן תוכלו לשוחח איתי • אלו העריכות שלי
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף (הראשון) למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:19, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- חשיבות? עמוס חדד (שיחה) 20:52, 13 בינואר 2025 (IST)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי זה נראה לי שרבי יעקב אשר קאפף הראשון ניתן לכתוב עליו ערך כי הוא מפורסם מאוד בפרט בין חסידי לעלוב בהיותו מקובל גדול בירושלים של מעלה לפני מלחמת העולם - השואה ובפרט בקרב חסידי לעלוב בהיותו התלמיד הכי קרוב לרבי דוד צבי שלמה מלעלוב והרבה הרבה דברים הרבי גילה רק לו וביניהם סוד אכילת פירות ט"ו בשבט סוד הסכך (הכל ע"פ קבלה ותורת הנסתר, כמובן) - ועד כדי כך הוא היה ממש מגדולי ומשפיעי החסידות מלפני השואה שהוא הוא זה שהכתיר את רבי משה מרדכי מלעלוב לאדמו"ר בפטירת אביו רבי שמעון נתן נטע מלעלוב יש לי את כתב ההכתרה אצלי וכן עיין בעקבי אושר קובץ ט עמוד יט - וכן עיין שם יותר ביוגרפיה עליו.
- תודה רבה.
- מקווה שיהיה הבנה. מילתא אוושא (שיחה) 11:46, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רוצה לעבוד בחינם אם אתה אומר שיש מה לעבוד אז בשמחה. מילתא אוושא (שיחה) 12:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- הוספתי קצת - הניסוח עדיין לא בסדר אבל כפי שאמרתי כבר אני רוצה לדעת אם זה מספיק ואח"כ אני אנסח - אני לא רוצה לעבוד סתם.
- תודה רבה על כל העזרה.! מילתא אוושא (שיחה) 14:25, 14 בינואר 2025 (IST)
- אינני יודע אם יש חשיבות על פי כלי המכלול, ולדעתי הדבר יקבע על ידי דיון חשיבות, אבל כדי שיהיה מה לדון צריך שיהיה לקוראי הערך על מה לדון. כרגע הערך דל ביותר ורוב הסיכויים שהוא לא יעבור דיון חשיבות. עמוס חדד (שיחה) 16:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- בדיוק להפך נראה לי שיש לזה חשיבות מאוד מאוד גדולה בתור זה שהוא היה גדול העדה ופארה של חסידות לעלוב ודמות מאוד מאוד נערצת שהוא היה זה שהכתיר את אדמו"רי לעלוב ובלי הוא לא היה כהיום לעלוב עיין עקבי אושר קובץ ט' באריכות. ויכלו השמים (שיחה) 14:40, 15 בינואר 2025 (IST)
- אינני יודע אם יש חשיבות על פי כלי המכלול, ולדעתי הדבר יקבע על ידי דיון חשיבות, אבל כדי שיהיה מה לדון צריך שיהיה לקוראי הערך על מה לדון. כרגע הערך דל ביותר ורוב הסיכויים שהוא לא יעבור דיון חשיבות. עמוס חדד (שיחה) 16:22, 14 בינואר 2025 (IST)
- אני לא רוצה לעבוד בחינם אם אתה אומר שיש מה לעבוד אז בשמחה. מילתא אוושא (שיחה) 12:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שמואל עוזר קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:20, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה!
- חשיבות? ערך סופרלטיבי. עמוס חדד (שיחה) 20:52, 13 בינואר 2025 (IST)
- סופרלטיבי - לא הבנתי מה זה.
- אם אפשר להסביר - תודה רבה! ויכלו השמים (שיחה) 22:05, 13 בינואר 2025 (IST)
- כפי שכבר נכתב כאן כמה פעמים, אין חשיבות אנציקלופדית. מן הסתם יש לו מעמד חשוב בתוך החסידות, אבל מכאן ועד חשיבות באנציקלופדיה כללית הדרך רחוקה. שמש מרפא (שיחה) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
- ויכלו השמים, עשה גוגל על המילה סופרלטיב... עמוס חדד (שיחה) 09:55, 14 בינואר 2025 (IST)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי הנ"ל כ"ש אם הוא כן תרם תרומה משמעותית לחברה - המדובר כאן הוא על האיש שכל חסידות לעלוב על כל גווניה ואדמוריה וחסידיה מכל העולם לא משנה איזה לעלוב לא ניגשים לשום תפילה של ימות השנה וכ"ש שבכ"ש של ימים הנוראים והימים טובים מבלי לשמוע את ההקלטות איך שהיא אומר ומנגן זאת - הוא היה מעתיק השמועה לבית לעלוב והדבר הזה מוסכם על כולם אבל כווולם בלי יוצא מן הכלל (ואגב בקווים של החסידיות השונות לבית לעלוב יש שלוחה מיוחדת ששם אפשר לשמוע את נוסח התפילה מפיו כדי שכל תינוק בן יומו ידע את הנוסח והניגונים המושרים בתפילות בחסידות לעלוב) ואני כבר לא מדבר ע"כ שהוא היה דמות מאוד נערצת בכלל בהיותו חתנו הגדול של רבי משה מרדכי מלעלוב ולאו דווקא אפי' הוא לכשעצמו היה דמות.
- וכל הנ"ל זה לאו דווקא בנוסח התפילה אלא ג"כ הניגונים הקבועים של שמחת תורה וכן הלאה כל הניגונים והנוסחאות הכל הוא כפי מוצא פיו.
- מקווה להבנה.
- תודה רבה. מילתא אוושא (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- ויכלו השמים, עשה גוגל על המילה סופרלטיב... עמוס חדד (שיחה) 09:55, 14 בינואר 2025 (IST)
- כפי שכבר נכתב כאן כמה פעמים, אין חשיבות אנציקלופדית. מן הסתם יש לו מעמד חשוב בתוך החסידות, אבל מכאן ועד חשיבות באנציקלופדיה כללית הדרך רחוקה. שמש מרפא (שיחה) 00:03, 14 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף למרחב הערכים. תודה ויכלו השמים (שיחה) 17:21, 13 בינואר 2025 (IST) לכבוד כל העוסקים במלאכת הקודש תיקנתי ניסחתי והוספתי אבקש אם סוף סוף אפשר לאשר את הטיוטות ולהעבירם למרחב הערכים - תודה רבה! וכן אם ניתן להוסיף כאן את המילה (השני) בסוגריים דהיינו שהערך יקרא 'רבי יעקב אשר קאפף (השני)' - תודה רבה!
- מחק את כל הסופרלטיבים. ואז נדבר. עמוס חדד (שיחה) 20:53, 13 בינואר 2025 (IST)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, מתאים לנושא פרשת השבוע. תודה --מראש צורים (שיחה) 14:28, 14 בינואר 2025 (IST)
- @מראש צורים, הטיוטה גורשת מקצה שיפורים. גם השם לא מוצלח. שמש מרפא (שיחה) 21:19, 16 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא יש לך רעיון לשם? מראש צורים (שיחה) 21:45, 16 בינואר 2025 (IST)
- אולי "ציור דיוקן משה" לגבי הניסוח אני סומך עליך מראש צורים (שיחה) 01:45, 17 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא "דיוקנו של משה" (על פי הצעתו של מטעמים מראש צורים (שיחה) 22:28, 18 בינואר 2025 (IST)
- חוששני שלא הובנתי. הגבתי שם. שמש מרפא (שיחה) 22:55, 18 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא "דיוקנו של משה" (על פי הצעתו של מטעמים מראש צורים (שיחה) 22:28, 18 בינואר 2025 (IST)
- אולי "ציור דיוקן משה" לגבי הניסוח אני סומך עליך מראש צורים (שיחה) 01:45, 17 בינואר 2025 (IST)
- שמש מרפא יש לך רעיון לשם? מראש צורים (שיחה) 21:45, 16 בינואר 2025 (IST)
אם אפשר להעביר, ולטפל בביקורת. תודה --מראש צורים (שיחה) 13:06, 11 ביולי 2025 (IDT)
טיוטה:הרב אשר אליהו קלמנוביץ
מצב טיפול: חדש
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה מש:נוטע/רבי שלמה וקסלר למרחב הערכים, תודה רבה נוטע (שיחה) 09:54, 23 בינואר 2025 (IST)
מנטרים אולי לכבוד יום ההילולא שלו יום י' באדר הבעל"ט יזכה הערך להכנס למרחב הערכים? תודה תודה נוטע (שיחה) 21:47, 4 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים ערך מקביל לפסנתרן נא להעבירו למרחב תודה 11:26, 30 בינואר 2025 (IST)
- מה קורה? המגהה (שיחה) 00:27, 14 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב צבי נח פורטוגל למרחב הערכים. תודה Avreymaleh (שיחה) 19:14, 11 בפברואר 2025 (IST)
- נא לצרף מקורות לערך. שמש מרפא (שיחה) 20:15, 11 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
נא להחליף במקום תבנית:עץ משפחת דיסקין (רבי שמעון משה) משני סיבות. א. יותר מעודכן מהערך שיובא מויקיפדיה. ב. כתוב בצורה הרגילה לכתיבת עצי משפחה ולא בצורה שיובאה משם. ―עבד ד' (שיחה | תרומות) לא חתם ב־22:26, 11 בפברואר 2025 (IST)
- @עבד ד' לגבי א. אם לא מדובר בשינוי גדול אלא רק בתוספת ענף, אני לא חשוב שיש סיבה להעדיף יצירה מקומית. ב. אחרי שזה כבר כך אני לא חושב שעדיף לחזור לגרסה הלא מעוצבת. אשתדל בל"נ להוסיף. מוטי ~ שיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ה • 23:24, 11 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:הדייג/יצחק שלום למרחב הערכים, תודה רבה --הדייג (שיחה) 19:22, 12 בפברואר 2025 (IST)--הדייג (שיחה) 19:22, 12 בפברואר 2025 (IST) מנטרים, הבנתי שהדף "נפל" עם טרול. בכ"א הבסיס לערך איננו ממנו ועושה רושם שהוספותיו נכונות. דעתי אפשר להעביר למרחב הערכים בכ"ז--הדייג (שיחה) 14:00, 18 בפברואר 2025 (IST)
- מנטרים אשמח לתגובה. איפה זה עומד? הדייג (שיחה) 18:29, 19 בפברואר 2025 (IST)
- תיוגיום רבים לא יקדמו את הטיפול. כאשר מנטר ימצא את הזמן לעבור על הערך, הוא יטפל בו ללא תזכורת נוספת מצידך. נריה - 💬 - 18:31, 19 בפברואר 2025 (IST)
- ידעתי, בני, ידעתי. גם אני הייתי מנטר תקופה לא קצרה. אבל כיון שהייתה בעיה בערך-מחד (השתתפות של טרול עי' לעי'), ומאידך ערכים שעלו לדף זה אחרי קיבלו תגובות לפני, כ"ז הביאני לחשוש כי היו מנטרים שכן עברו על הערך ונסתפקו האם להעלותו בשל בעייתיותו. אם ישנם אכן מנטרים כאלה אשמח שיחוו דעתם ויודיעוני. הדייג (שיחה) 18:37, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אין משמעות לעריכות של הטרול. אם הן הוסיפו מידע צריך לאמת מול המקורות. שמש מרפא (שיחה) 20:19, 19 בפברואר 2025 (IST)
- ידעתי, בני, ידעתי. גם אני הייתי מנטר תקופה לא קצרה. אבל כיון שהייתה בעיה בערך-מחד (השתתפות של טרול עי' לעי'), ומאידך ערכים שעלו לדף זה אחרי קיבלו תגובות לפני, כ"ז הביאני לחשוש כי היו מנטרים שכן עברו על הערך ונסתפקו האם להעלותו בשל בעייתיותו. אם ישנם אכן מנטרים כאלה אשמח שיחוו דעתם ויודיעוני. הדייג (שיחה) 18:37, 19 בפברואר 2025 (IST)
- תיוגיום רבים לא יקדמו את הטיפול. כאשר מנטר ימצא את הזמן לעבור על הערך, הוא יטפל בו ללא תזכורת נוספת מצידך. נריה - 💬 - 18:31, 19 בפברואר 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
על פי המכלול:ייבוא מחב"דפדיה מבקש להעביר למרחב הערכים אם וכאשר (שיחה) 14:57, 19 בפברואר 2025 (IST)
- מנטרים אם וכאשר (שיחה) 17:52, 18 במרץ 2025 (IST)
- הסגנון עדיין חבדפדי, ויש גם לבדוק חשיבות אנציקלופדית. שמש מרפא (שיחה) 13:16, 27 במאי 2025 (IDT)
- שמש מרפא, שיפרתי את הסגנון כך שיתאים יותר לאתר המכלול. לגבי חשיבות: הרב הופמן היה ממקימי קהילת חב"ד באתא, היה מקורב לאדמו"רי חב"ד, ויזניץ ומאקווא, מהם זכה ליחס מיוחד. חלק נכבד ביותר מאותיות ספרי התורה הכלליים נאספו על ידו. אם וכאשר (שיחה) 19:32, 27 במאי 2025 (IDT)
- הסגנון עדיין חבדפדי, ויש גם לבדוק חשיבות אנציקלופדית. שמש מרפא (שיחה) 13:16, 27 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב פנחס ביברפלד למרחב הערכים. תודה בית סטאשוב (שיחה) 11:22, 3 במרץ 2025 (IST)
- בית סטאשוב, לערך יש עוד דרך כדי להיכנס למרחב. התחלתי לערוך אותו אבל יש עוד כמה דברים שחשוב שתעשה. מלא את התבנית שהכנסתי בראש הערך. כתוב תאריכי לידה ופטירה עבריים. הוסף מקורות. סדר את הקישו"ח כמו בשאר הערכים. הוסף קטגוריות מתאימות. עמוס חדד (שיחה) 11:48, 3 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב פאול חיים אייזנברג למרחב הערכים. תודה בית סטאשוב (שיחה) 16:09, 4 במרץ 2025 (IST)
- נא לספק מקור לכך שהוא רבה של אוסטריה. בערך בגרמנית ובווארית זה לא מופיע. שמש מרפא (שיחה) 07:05, 18 באפריל 2025 (IDT)
- כמו שכתבתי בעבר,
- חוץ ממדינת ישראל שיש רב שנקרא הרב הראשי למדינה - אין דבר כזה כמעט בשום מדינה, אלא הרב הראשי של הקהילות היהודיות נקרא הרב הראשי למדינה
- רק בבריטניה יש מעמד מדיני לרב הראשי שנקרא הרב של בריטניה אבל גם הוא נקרא הרב הראשי לקהילות היהודיות. בית סטאשוב (שיחה) 13:18, 20 באפריל 2025 (IDT)
אבקש להעביר את טיוטה:הרב פאול חיים אייזנברג למרחב הערכים. תודה אמת בוינה (שיחה) 22:06, 28 ביולי 2025 (IDT)
- ניכר שהערך תורגם בגוגל מהערך בגרמנית, נא להפוך לעברית מדוברת. גאון הירדן (שיחה) 22:14, 28 ביולי 2025 (IDT)
- @ בית סטאשוב אתה יצרת את זה, בבקשה תעבוד על זה. הוספתי היום כמה נקודות.... אמת בוינה (שיחה) 01:10, 29 ביולי 2025 (IDT)
- יש צורך במקורות, לא ניתן להעביר כך למרחב איכא דאמרי (שיחה) 10:13, 29 ביולי 2025 (IDT)
- היי
- לפי שימך 'אמת בוינה' אתה מתגורר במקום או יודע את האמת על המקום אז בבקשה גם אתה תעבוד על כך,
- בהצלחה בית סטאשוב (שיחה) 20:24, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @ בית סטאשוב אתה יצרת את זה, בבקשה תעבוד על זה. הוספתי היום כמה נקודות.... אמת בוינה (שיחה) 01:10, 29 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שלמה הופמייסטר למרחב הערכים. תודה בית סטאשוב (שיחה) 21:01, 4 במרץ 2025 (IST)
- הערך עדיין לא בשל סופית, שמתי כמה הבהרות, אשמח אם תעבור עליהן. • מטעמים • 21:34, 4 במרץ 2025 (IST)
- העתקתי מויקיפדיה את המידע, בית סטאשוב (שיחה) 22:15, 4 במרץ 2025 (IST)
- ויקיפדיה באיזו שפה? • מטעמים • 22:17, 4 במרץ 2025 (IST)
- אנגלית בית סטאשוב (שיחה) 22:46, 4 במרץ 2025 (IST)
- ויקיפדיה באיזו שפה? • מטעמים • 22:17, 4 במרץ 2025 (IST)
- העתקתי מויקיפדיה את המידע, בית סטאשוב (שיחה) 22:15, 4 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ירון אנגלמאייר למרחב הערכים. תודה בית סטאשוב (שיחה) 22:32, 4 במרץ 2025 (IST)
- בית סטאשוב היקר! ערכים רבים כתבת, אך לצערי הם לא יכולים להיכנס למרחב. מומלץ שתלמד קודם בצורה טובה כיצד כותבים ערך במכלול. שים לב שנתתי לך כמה הערות לעיל וטרם התייחסת אליהן. אי אפשר לעבור מערך לערך לפני שגומרים ערך אחד בצורה טובה. עמוס חדד (שיחה) 10:40, 5 במרץ 2025 (IST)
- חבל מאוד,
- ערכים אלו חשובים על רבנים מאוד מכובדים ומוכרים,
- בהצלחה.
- עשיתי ככל יכולתי להועיל לכלל הציבור. בית סטאשוב (שיחה) 14:10, 5 במרץ 2025 (IST)
- בית סטאשוב -
- חבל מאד,
- ערכים אלו חשובים על רבנים מאוד מכובדים ומוכרים,
- בהצלחה בהמשך עבודתך עליהם עד להכנסתם למרחב.
- עשיתי ככל יכולתי להועיל לך לעלות על דרך המלך, ובטוח אני שאם תעבור על ההערות שהערתי ועל השינויים שעשיתי תלמד איך להפיק ערכים שיכנסו למרחב ברגע אחד. עמוס חדד (שיחה) 16:13, 5 במרץ 2025 (IST)
- רק אוסיף שאתה ממש שם. כל אחד יכול ללמוד מאחרים. גם אני התחלתי כך וגם עמוס חדד. פשוט ראינו מה עורכים אחרים עשו אחרינו בעריכות, ותפסנו את הפואנטה. • מטעמים • 16:40, 5 במרץ 2025 (IST)
מצב טיפול: חדש
מנטרים
אבקש להעביר את משתמש:רבה/מוצ"ש חי למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי
18:29, 26 במרץ 2025 (IST)
- מנטרים מחכה להעברה רבה ~ תדברו איתי 15:22, 23 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים
אבקש להעביר את טיוטה:נטע לוין למרחב הערכים, הרחבתי והבאתי מקורות.
תודה איש אמת (שיחה) 22:59, 13 במרץ 2025 (IST)
- לא רואה חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 13:18, 27 במאי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא למה לא? הוא מפיק הרבה זמרים מצליחים! רבה ~ תדברו איתי 14:42, 4 ביוני 2025 (IDT)
- מה הוא שונה מדוד פדידה? והאם לדוגמה לשלום וגשל ולישראל לובין כן יש חשיבות? איש אמת (שיחה) 08:15, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @שמש מרפא אשמח למענֶה איש אמת (שיחה) 00:19, 6 ביולי 2025 (IDT)
- החברה של פדידה היא הגדולה בתעשייה הזו. איני מכיר את האחרים, אבל אני מניח שאין חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 00:16, 22 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא כיום הוא לא מהמפיקים הגדולים. רבה ~ תדברו איתי 14:08, 22 ביולי 2025 (IDT)
- חייבים לעלות את נטע לוין הוא לא פחות משלום וגשל הוא רציני מאוד בתעשייה אבי 00:41, 13 באוקטובר 2025 (IDT)
- @שמש מרפא כיום הוא לא מהמפיקים הגדולים. רבה ~ תדברו איתי 14:08, 22 ביולי 2025 (IDT)
- החברה של פדידה היא הגדולה בתעשייה הזו. איני מכיר את האחרים, אבל אני מניח שאין חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 00:16, 22 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא אשמח למענֶה איש אמת (שיחה) 00:19, 6 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את הטיוטה מוטי בויאר למרחב הערכים. תודה נוטע (שיחה) 21:44, 5 באפריל 2025 (IDT)
ובהזדמנות זו אזכיר לטובה טיוטות נוספות שיושבות פה עד בוש כבר עידן ועידנים טובא: כפרת עוונות - כלי המילה - רבי שלמה וקסלר - רבי שמעון שפירא. - - - ברכה והצלחה.
- נו, קיבלת אחד בינתיים. יצויין שכל הערכים דורשים עבודה נוספת ברמות משתנות.שמש מרפא (שיחה) 06:55, 17 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יעקב יצחק אלחנן רוטנברג למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 23:59, 6 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים מתורגם מויקי האנגלית (בהשמטת ארכנויות שוא ותיאוריות משונות) עמנואל (שיחה) 16:43, 8 באפריל 2025 (IDT)
- מאד לא ברור איל ולמה הוא הפך לאציל. שמש מרפא (שיחה) 06:38, 17 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטריםמוכן. (אן צורך בביקורת - פוצל מערך קיים.) ממי • שיחה - בס"ד • י"א בניסן ה'תשפ"ה 10:40, 9 באפריל 2025 (IDT)
- אז צריך דיון פיצול. שמש מרפא (שיחה) 06:42, 17 באפריל 2025 (IDT)
- @שמש מרפא היה דיון מקדים בדף השיחה של הטיוטה ממי • שיחה - בס"ד • י"ט בניסן ה'תשפ"ה 10:12, 17 באפריל 2025 (IDT)
- יש לערוך דיון מסודר ותקין. שמש מרפא (שיחה) 03:25, 6 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יעקב אפשטיין למרחב הערכים. תודה ישראל ברדוגו (שיחה) 04:20, 10 באפריל 2025 (IDT)
- אין לנו ערכים על רמי"ם בדרך כלל. שמש מרפא (שיחה) 06:44, 17 באפריל 2025 (IDT)
- זה לא דומה!
- מדובר בר"מ בישיבת פוניבז
- בנוסף הוא ר"מ בחיי משה
- זה לא עוד ר"מ ואין להשוות
- להזכירך גם הרב חיים פרץ ברמן הוא רק ר"מ וכן הרב דוד לוי והרב דוד מילר
- אין דימיון בין כל ר"מ בוולפסון לדגומא, לבין ר"מ בפוניבז'
- מה עוד שמדובר באישיות מוכרת די בעולם הישיבות הסופר (שיחה) 19:37, 17 באפריל 2025 (IDT)
אבקש להעביר את טיוטה:הרב יעקב אפשטיין למרחב הערכים. תודה הסופר (שיחה) 02:11, 16 באפריל 2025 (IDT)
- הסופר, יש לצרף מקורות לאמור בערך. נריה - 💬 - 11:20, 16 באפריל 2025 (IDT)
- למה?
- לדברים פשוטים שהוא ר"מ בישיבה? הסופר (שיחה) 19:34, 17 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
תודה. ―הולך וחזק מאד (שיחה | תרומות) לא חתם
- יקח עוד קצת זמן, הערך לא מנוסח בצורה אנציקלופדית (הוא כתוב יפה מאוד, אבל לא בסגנון של המכלול). בנוסף, כדאי שתמצא מקורות נוספים לערך. המעמיק (שיחה) 01:34, 22 באפריל 2025 (IDT)
- יצויין גם שהחשיבות האנציקלופדית אינה ברורה שמש מרפא (שיחה) 14:00, 1 במאי 2025 (IDT)
משתמש:קרני חיטין/הרב שמואל משה קרמר
מצב טיפול: חדש
מנטרים נא להעביר את משתמש:קרני חיטין/הרב שמואל משה קרמר למרחב הערכים הרב שמואל משה קרמר קרני חיטין (שיחה) 18:13, 27 באפריל 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:פולמוס הפאה הנכרית למרחב הערכים. תודה נחלי מים (שיחה) 19:17, 8 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אשמח להעלאה (ערך מקיף בעל חשיבות אנציקולופדית וודאית. עקב גודלו וכמות המקורות איחור יתקבל בהבנה) ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באייר ה'תשפ"ה 22:50, 10 במאי 2025 (IDT)
- לא הבנתי מה זה אמור להיות. זה נראה כאילו אספת את כל ערכי האמוראים לדף אחד. לא הבנתי מה המטרה ומה התועלת. שמש מרפא (שיחה) 09:49, 9 ביוני 2025 (IDT)
- @שמש מרפא הרעיון הוא ערך על הדור - על המצב המדיני וכו' ובנוסף על האמוראים שפעלו בו - בעיקר המידע איפה הם למדו וכו', ולא על כולם בכלל יש ערך. אם אתה רוצה אני יכול לסר את זה אחרת, או שאתה בכלל מתנגד לרעיון (ונפתח דיון)? ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ד בסיוון ה'תשפ"ה 22:38, 9 ביוני 2025 (IDT)
- המידע על המצב המדיני יכול להשתלב בקלות בערך הכללי. מתייג לכאן את @ספרא לחוו"ד נוספת. שמש מרפא (שיחה) 03:16, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @ערך כללי? והייתי ממליץ להעביר את הדיון למקום אחר - אני רוצה לתייג עוד כמה וכמה עורכים (תפתח את דף השיחה של הערך ותראה כמה עורכים ראו אותו ולא היה להם בעייה עם זה -כולל ספרא) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @הרב שמש לאחר שבועיים שלא פתח דיון, אתה מסיר את ההתנגדות או שאתה רוצה שאני יפתח דיון? חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ה 22:22, 24 ביוני 2025 (IDT)
- הועבר. ספרא - שיחה 03:50, 3 בדצמבר 2025 (IST)
- @הרב שמש לאחר שבועיים שלא פתח דיון, אתה מסיר את ההתנגדות או שאתה רוצה שאני יפתח דיון? חד מבתראי (ממי) • שיחה - בואו לעזור! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ה 22:22, 24 ביוני 2025 (IDT)
- @ערך כללי? והייתי ממליץ להעביר את הדיון למקום אחר - אני רוצה לתייג עוד כמה וכמה עורכים (תפתח את דף השיחה של הערך ותראה כמה עורכים ראו אותו ולא היה להם בעייה עם זה -כולל ספרא) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ה 22:10, 10 ביוני 2025 (IDT)
- המידע על המצב המדיני יכול להשתלב בקלות בערך הכללי. מתייג לכאן את @ספרא לחוו"ד נוספת. שמש מרפא (שיחה) 03:16, 10 ביוני 2025 (IDT)
- @שמש מרפא הרעיון הוא ערך על הדור - על המצב המדיני וכו' ובנוסף על האמוראים שפעלו בו - בעיקר המידע איפה הם למדו וכו', ולא על כולם בכלל יש ערך. אם אתה רוצה אני יכול לסר את זה אחרת, או שאתה בכלל מתנגד לרעיון (ונפתח דיון)? ממי • שיחה - בואו לעזור! • י"ד בסיוון ה'תשפ"ה 22:38, 9 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חוי בר למרחב הערכים. תודה. בעבר המעבר למרחב הערכים נדחה בשל טיעון של חוסר חשיבות מספקת. לטעמי הסופרת כבר ראויה למרחב הערכים • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • כ' באייר ה'תשפ"ה • 21:37, 18 במאי 2025 (IDT)
- @עפר ואפר, ערך על סופרת אינו מקום לפירוט עלילת הספרים. שמש מרפא (שיחה) 23:51, 13 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא, זה נראה לי נקודת מבט חלוקה ישנה בינינו, אבל אם תעיין בהרבה ערכי סופרים תוכל לראות שזה לא מדויק, למשל רות רפפורט • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • כ' באב ה'תשפ"ה • 00:40, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:קינן למרחב הערכים. תודה עבד ד' • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה • 22:54, 20 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ספרי רבי חיים קניבסקי למרחב הערכים. נדמה לי שאפשר כבר להעביר, הרוב כבר מופיע ואולי ספרים מתשובותיו אינו מורחב דיו, אבל בין כך מסופק אני אם יש צורך להביא ת הספרים שחיברו מתשובותיו. הספרים שהוא בעצמו חיבר מובאים בערך. תודה המלקט • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה 12:31 (IDT) 12:31, 21 במאי 2025 (IDT)
- צריך להרחיב בערך על סגנונו ודרכו. יש לא מעט מקורות לכך. שמש מרפא (שיחה) 04:15, 6 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב צבי נח פורטוגל למרחב הערכים. תודה Avreymaleh (שיחה) 16:08, 29 במאי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שי וינר למרחב הערכים. תודה רבה ~ תדברו איתי 16:32, 3 ביוני 2025 (IDT)
- מנטרים לדעתי הערך בשל. ונשוא הערך לדעתי זכאי לערך (7.59K מנויים ביוטיוב ו-3 שירים ו-2 קאברים) ומאות אלפי צפיות איש אמת (שיחה) 00:26, 6 ביולי 2025 (IDT)
- אז מה כן קובע? איש אמת (שיחה) 09:40, 6 ביולי 2025 (IDT)
- @מקוה עוד שאלה, מה הוא שונה ממוטי גרינבוים שהה פחות מפורסם בפער שיש לו רק 34K צפיות ורק 491 מנויים בלבד, ולא היה לו שום שירים שלו (רק 2 דואטים) אשמח למענה. איש אמת (שיחה) 11:42, 6 ביולי 2025 (IDT)
- התייחסתי רק לפרסום מצד יוטיוב. אם אצל מוטי גרינבוים גם זה היה השיקול אז הצעד הבא שלי הוא לפתוח שם דיון חשיבות. מקוה • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ה 11:47 (IDT)
- @מקוה זה שהוא ילד זה אומר שהוא לא זכאי?! ראית פעם ילד פלא שהופיע ביחד עם מרדכי בן-דוד? רבה ~ תדברו איתי 🏖️ חופשה מהנה!😄 20:53, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- התייחסתי רק לפרסום מצד יוטיוב. אם אצל מוטי גרינבוים גם זה היה השיקול אז הצעד הבא שלי הוא לפתוח שם דיון חשיבות. מקוה • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ה 11:47 (IDT)
- @מקוה עוד שאלה, מה הוא שונה ממוטי גרינבוים שהה פחות מפורסם בפער שיש לו רק 34K צפיות ורק 491 מנויים בלבד, ולא היה לו שום שירים שלו (רק 2 דואטים) אשמח למענה. איש אמת (שיחה) 11:42, 6 ביולי 2025 (IDT)
- אז מה כן קובע? איש אמת (שיחה) 09:40, 6 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מכון נהורא למרחב הערכים. תודה דובי שטיינר (שיחה) 12:23, 9 ביוני 2025 (IDT)
- דובי שטיינר, יש לצרף מקורות לאמור בערך. נריה - 💬 - 22:21, 10 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:יצחק זאב זקס למרחב הערכים. תודה ישיבישיער (שיחה) 10:15, 19 ביוני 2025 (IDT)
- אין מקורות. שמש מרפא (שיחה) 03:21, 25 ביוני 2025 (IDT)
- חלק מהמקורות נמצאים בקישורים שהבאתי ישיבישיער (שיחה) 04:06, 26 ביוני 2025 (IDT)
- והשאר? יש להכניסם כהערות שוליים בגוף הטקסט.
- כמו כן, אנא השלם את תבנית המידע שהוספתי לערך. נריה - 💬 - 21:52, 10 ביולי 2025 (IDT)
- השלמתי ישיבישיער (שיחה) 17:24, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- הוספתי קישורים בגוף האתר ישיבישיער (שיחה) 01:14, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
- חלק מהמקורות נמצאים בקישורים שהבאתי ישיבישיער (שיחה) 04:06, 26 ביוני 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ירושלים באסלאם למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ה 22:18, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ, מה מקור הערך? שמש מרפא (שיחה) 15:09, 3 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא רוב רובו של הערך מקורו מערכים אחרים, השאר ממוקר בהער"ש כנדרש. למאי נ"מ • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ה 18:29, 4 ביולי 2025 (IDT)
- ביתר פירוט, הערך מתבסס על הערכים ירושלים, מסעו הלילי של מוחמד, הר הבית, מסגד אל אקצא, כיפת הסלע, אל אקצא בסכנה, ירושלים בתקופה המוסלמית המוקדמת #מעמד ירושלים במסורת המוסלמית, ממלכת ירושלים, צלאח א-דין, ירושלים בתקופה העות'מאנית, המנדט הבריטי, השלטון הירדני ביהודה ושומרון, ירושלים המחולקת, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הסכסוך הישראלי-ערבי, וכן על הסרטונים בפסקת "קישורים חיצוניים", וכן בהקדמה לספר, מבשר טוב - ירושלים ב, באתר אוצר החכמה, ועוד ועוד. למאי נ"מ • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ה 18:49, 6 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא יש סיכוי שזה יועבר פה? או שזה צריך לעבור ביקורת עמיתים - שאין פה מספיק. אולי הייתי צריך להעלות זאת מלכתחילה לוויקיפדיה?🤔למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה 00:23, 11 ביולי 2025 (IDT)
- אכן עדיף לכתוב ערכים כאלה בוויקיפדיה, אבל אציץ בזה בהזדמנות. שמש מרפא (שיחה) 21:18, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא אציע שתעבור רק על החלק של הניסוח, העיצוב, הלשון והפיסוק, בקיצור המכלולזציה.
- לגבי עצם התוכן - לא נותר לך אלא לסמוך עלי, אתה מכיר אותי מספיק שנים ואתה יודע שאין לנגד עיני אלא את האנציקלופדיה בלבד, אינני בא לכאן כדי לקדם אג'נדות או לזרוע מידע מוטעה. המידע בערך אמין ואמיתי לחלוטין, ללא כחל ושרק. (אם אתה רוצה, אתה גם יכול לצפות בסרטוני היוטיוב שמקושרים בפסקת "קישורים חיצוניים" ולהיווכח בכל הנאמר בערך). למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באב ה'תשפ"ה 13:05, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- אכן עדיף לכתוב ערכים כאלה בוויקיפדיה, אבל אציץ בזה בהזדמנות. שמש מרפא (שיחה) 21:18, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- @שמש מרפא יש סיכוי שזה יועבר פה? או שזה צריך לעבור ביקורת עמיתים - שאין פה מספיק. אולי הייתי צריך להעלות זאת מלכתחילה לוויקיפדיה?🤔למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תשפ"ה 00:23, 11 ביולי 2025 (IDT)
- ביתר פירוט, הערך מתבסס על הערכים ירושלים, מסעו הלילי של מוחמד, הר הבית, מסגד אל אקצא, כיפת הסלע, אל אקצא בסכנה, ירושלים בתקופה המוסלמית המוקדמת #מעמד ירושלים במסורת המוסלמית, ממלכת ירושלים, צלאח א-דין, ירושלים בתקופה העות'מאנית, המנדט הבריטי, השלטון הירדני ביהודה ושומרון, ירושלים המחולקת, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הסכסוך הישראלי-ערבי, וכן על הסרטונים בפסקת "קישורים חיצוניים", וכן בהקדמה לספר, מבשר טוב - ירושלים ב, באתר אוצר החכמה, ועוד ועוד. למאי נ"מ • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ה 18:49, 6 ביולי 2025 (IDT)
- @שמש מרפא רוב רובו של הערך מקורו מערכים אחרים, השאר ממוקר בהער"ש כנדרש. למאי נ"מ • שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ה 18:29, 4 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים @נראה לי בשל וראוי להעברה אל המרחב הפתוח.פרפרת (שיחה) 21:15, 3 ביולי 2025 (IDT)
- בלי לקרוא, מרגיש לי שהערך מחולק יותר מדי לפסקאות של שורה. אם אפשר לאחד לדעתי כדאי. נריה - 💬 - 21:21, 3 ביולי 2025 (IDT)
בוצע לדעתי עכשיו זה סביר פרפרת (שיחה) 20:25, 6 ביולי 2025 (IDT)
- פרפרת, לדעתי האישית גם כעת כמות הכותרות לעומת כמות השורות לא פרופורציונלית. אם אתה חושב אחרת אפשר להמתין למנטר אחר שיביע דעתו. נריה - 💬 - 21:32, 10 ביולי 2025 (IDT)
- ואם אפשר להחליף חלק מתבניות ה"ערך מורחב" בקישורים פנימיים, לדעתי כדאי. נריה - 💬 - 21:22, 3 ביולי 2025 (IDT)
- בלנ"ד בהקדם, ותודה על ההערות החשובות פרפרת (שיחה) 21:23, 3 ביולי 2025 (IDT)
- מכלולאים פעילים, האם @נריה צודק? פרפרת (שיחה) 01:20, 11 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה, אתה סופר גם כותרות משנה? פרפרת (שיחה) 01:39, 11 ביולי 2025 (IDT)
- כן. בעיקר. נריה - 💬 - 08:46, 11 ביולי 2025 (IDT)
- לטעמי ערך יפה. מישהו (שיחה) 01:50, 13 ביולי 2025 (IDT)
- מאד יפה, אבל יתכן שאפשר לארגן את זה בצורה טובה יותר. אגיע לזה בהמשך בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 21:01, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- לטעמי ערך יפה. מישהו (שיחה) 01:50, 13 ביולי 2025 (IDT)
- כן. בעיקר. נריה - 💬 - 08:46, 11 ביולי 2025 (IDT)
- @נריה, אתה סופר גם כותרות משנה? פרפרת (שיחה) 01:39, 11 ביולי 2025 (IDT)
- ואם אפשר להחליף חלק מתבניות ה"ערך מורחב" בקישורים פנימיים, לדעתי כדאי. נריה - 💬 - 21:22, 3 ביולי 2025 (IDT)
- פרפרת, לדעתי האישית גם כעת כמות הכותרות לעומת כמות השורות לא פרופורציונלית. אם אתה חושב אחרת אפשר להמתין למנטר אחר שיביע דעתו. נריה - 💬 - 21:32, 10 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אשמח אם יועבר למרחב. בתודה מראש, פייבל (שיחה) 20:16, 16 ביולי 2025 (IDT)פייבל.
- פייבל, כדי להקל על עבודת המנטרים יש לקשר את הכותרת לטיוטה. עמוס חדד (שיחה) 01:00, 21 ביולי 2025 (IDT)
מנטרים?? פייבל (שיחה). 00:45, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- יפה. הערך צריך מעט ניסוח אנצי'. צורת הכתיבה הנוכחית דומה יותר למאמר. שמש מרפא (שיחה) 01:56, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים נא להעביר למרחב, תודה פייבל (שיחה) 23:06, 20 ביולי 2025 (IDT)
- פייבל, כדי להקל על עבודת המנטרים יש לקשר את הכותרת לטיוטה. עמוס חדד (שיחה) 01:00, 21 ביולי 2025 (IDT)
- איך מקשרים? פייבל (שיחה) 13:34, 21 ביולי 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אשמח אם יועבר למרחב הערכים. (ביקשתי כבר מחיקה, במידה והבקשה תתקבל, תעבירו למרחב) תודה רבה! משתמש:פייבלשיחת משתמש:פייבל 21:15, 28 ביולי 2025 (IDT)
- רצוי מאוד לתקן שגיאות בתבניות, ראה העדפות גאון הירדן (שיחה) 21:26, 28 ביולי 2025 (IDT)
- איזה שגיאות? באיזה תבנית? משתמש:פייבלשיחת משתמש:פייבל 21:31, 28 ביולי 2025 (IDT)
- נכנסת לקישור? גאון הירדן (שיחה) 21:35, 28 ביולי 2025 (IDT)
- איזה שגיאות? באיזה תבנית? משתמש:פייבלשיחת משתמש:פייבל 21:31, 28 ביולי 2025 (IDT)
- איזה?? איפה?? פייבל (שיחה). 21:41, 28 ביולי 2025 (IDT)
- כאן. לסמן ולשמור. אח"כ לחזור לטיוטה, תראה למעלה הודעת שגיאה עם מיקום הבעיה. גאון הירדן (שיחה) 21:47, 28 ביולי 2025 (IDT)
- "הראה הודעות שגיאה ממערכת בדיקת הפרמטרים" גאון הירדן (שיחה) 21:48, 28 ביולי 2025 (IDT)
- כאן. לסמן ולשמור. אח"כ לחזור לטיוטה, תראה למעלה הודעת שגיאה עם מיקום הבעיה. גאון הירדן (שיחה) 21:47, 28 ביולי 2025 (IDT)
- סימנתי בהעדפות, ועדיין לא נשלח שום הודאה (וגם נעלם לי פתאום הדף טיוטה בעמוד הראשי) פייבל (שיחה). 21:59, 28 ביולי 2025 (IDT)
- אם סימנת ושמרת, אמור להיות לך סמל אדום ליד תיבת החיפוש, בדף משתמש:פייבל/הודאת בעל דין גאון הירדן (שיחה) 22:03, 28 ביולי 2025 (IDT)
- כאן הורדת את הסימון בטעות. גאון הירדן (שיחה) 23:05, 28 ביולי 2025 (IDT)
- תודה רבה! אבל לפני תיקון השגיאות הפרמטריות, מומלץ שיבוקר על ידי מנטר רק כדי לדעת אם יש נ"מ לתקן (שיתכן שהערך לא עומד בקרטיונים הדרושים וכו') פייבל (שיחה). 22:09, 28 ביולי 2025 (IDT)
- הערך נראה כמו סיכום סוגיה (מושקע, יש לציין), אך לא כמו ערך אנציקלופדי. נסה להכנס לערכים בנושאים דומים, לראות מה המבנה וצורת הניסוח המקובלת, ולפי זה לשכתב מחדש את הערך. בהצלחה, נריה - 💬 - 21:55, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- תיוג: פייבל. נריה - 💬 - 21:56, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- ברצינות? היה לך זמן לעבור על הכל?. לשכתב הכל מהתחלה? אני מתייאש. מכלולאים פעילים, מישהו מוכן לאמץ את הטיוטה ולתקן אותה? פייבל (שיחה). 01:17, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- @נריה, האם יתכן בגלל שהסתחררת מכמות הכותרות והפסקאות, שזה באמת לא פרופנציונלי, גרם לך לחשוב שזה סיכום סוגיה? פייבל (שיחה). 11:05, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- כמות כותרות לא מסחררת אותי. נריה - 💬 - 17:32, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- תסדר קודם את הבלגן. שמש מרפא (שיחה) 23:48, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה חשבת לאחר דברי נריה פרפרת נאלץ לבלגן ע"מ לסדר, אתה רוצה בכל זאת שאסדר? פייבל (שיחה). 23:52, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא יודע מה אתם מתכננים שם, אבל אשאיר את זה בינך לפרפרת. בכל אופן העברה לא עומדת כעת על הפרק. תתיג כשתגמרו. שמש מרפא (שיחה) 23:55, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- מה חשבת לאחר דברי נריה פרפרת נאלץ לבלגן ע"מ לסדר, אתה רוצה בכל זאת שאסדר? פייבל (שיחה). 23:52, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- תסדר קודם את הבלגן. שמש מרפא (שיחה) 23:48, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- כמות כותרות לא מסחררת אותי. נריה - 💬 - 17:32, 15 באוגוסט 2025 (IDT)
- תיוג: פייבל. נריה - 💬 - 21:56, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- הערך נראה כמו סיכום סוגיה (מושקע, יש לציין), אך לא כמו ערך אנציקלופדי. נסה להכנס לערכים בנושאים דומים, לראות מה המבנה וצורת הניסוח המקובלת, ולפי זה לשכתב מחדש את הערך. בהצלחה, נריה - 💬 - 21:55, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, תודה! (ובהזדמנות זו נזכיר לטובה, מספר טיוטות הממתינות מזה עידן ועידנים: טיוטה:הנחלה דרבי יוחנן בן ברוקה, טיוטה:מתנה על מה שכתוב בתורה, טיוטה:כוח הטענה (מיגו), טיוטה:הודאת בעל דין) פייבל'הדברו איתי 21:26, 28 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל, הערך כתוב בצורה מאד מסורבלת, הן מבחינת מבנה והן מבחינת ניסוח. אני מציע שנתמקד קודם בשיוף הטיוטות הקיימות לפני שמפזרים לחדשות. שמש מרפא (שיחה) 23:50, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים, נא להעביר למרחב. (לא שלי, מצאתי את זה אי שם במרחב הטיוטות, נראה בשל) תודה. פייבל (שיחה). 17:03, 4 באוגוסט 2025 (IDT)