לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אמר רבא

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שעתיים מאת גאון הירדן בנושא מחאת הרכבים (2026)

אזהרה!!

רציתי ליידע אותך שהוספת קישור לערך לא קשור רק בכדי להכחיל את הקישור הינה השחתה לכל דבר וענין, ואם תמשיך לעשות זאת תיחסם מיידית. ואתה מתבקש שוב להסיר את התבניות מדף שיחתך. שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:25, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה

איזה תבנית? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:25, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
שויתי, שמירת הלשון, והסמיילים, וסליחה על הטון, אם ניסית לעצבן אותי - הצלחת ובענק שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:26, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
מה הבעיה??? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:29, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
כי זה משגע את השכל! שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:30, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
סי איז א בעיה וואל איך האב האס ליב!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
צר לי, אך עבדך הנאמן לא דובר יידיש שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:32, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
זה בעיה כי אני אוהב את זה. בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:33, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
אז תשים את זה בדף המשתמש שלך. דף השיחה הוא ציבורי שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:34, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
תסתכל פה תבנית:שויתי ותראה שזה מיועד גם לדפי שיחה!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:38, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
ואתה יכול להגיד לי מתי בדיוק ניסיתי והצלחתי לעצבן אותך, כי אני לא יודע.? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:30, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
האם ניסית - רק הקב"ה יודע. האם הצלחת - התשובה היא כן. שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
מתי? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
@אמר רבא חאלס, המכלול אינו גן, על הפיוז שלי כבר עלית מזמן, על של שבלי הלקט עכשיו, יפה לך. חד גדיאשיחה 21:38, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
לא, אבל עכשיו זה עלה על גדותיו כך שזה מתפרץ החוצה שבלי הלקטסוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:39, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
המכלול אינו גן, אך אינו שוק. שים לב בדבריך ולדבריך. מי שצריך להתנצל זה אתה! הרבה יותר (שיחה) 12:09, 1 ביוני 2026 (IDT)תגובה
(סליחה מראש על הניסוח). אל תברבר על מה שאין קשר, ביקשתי סליחה למטה ולא אמרתי שמישהו צריך להיתנצל בשיבילי. זיי נישט קין משיגינער און טראחת פאר ואן דו איבסעט אן קשקען (אל תהיה משוגע ותחשוב לפני שאתה מתחיל לקשקש) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 20:29, 1 ביוני 2026 (IDT)תגובה

הסמקה סליחה!

@שבלי הלקט, @חד גדיא, אני מבין שציערתי אתכם אז אני מבקש הסמקה סליחה! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 22:54, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה

(אם תוכלו לפרט מה עיצבן אתכם אתמח מאוד) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 22:54, 30 במאי 2026 (IDT)תגובה
@שבלי הלקט, אשמח לפירוט!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 09:56, 31 במאי 2026 (IDT)תגובה

שלום וברכה

כפי שכבר אמרתי לך כמה וכמה פעמים, קידומת של ה/ו' וכו' יש לשים לפני הקישור ולא בתוכו שבלי הלקטסוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:02, 31 במאי 2026 (IDT)תגובה

תודה אקח לתשומת ליבי (בגלל שאני בעיקר משתמש בעורך החזותי זה עושה בעיות כגון התגיות) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 23:05, 31 במאי 2026 (IDT)תגובה

פירוש המשנה לרמב"ם

בקשר לעריכה זו, שים לב שכשאתה מעביר תמונה לתבנית המידע להעביר גם את הכיתוב שבלי הלקטסוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:05, 31 במאי 2026 (IDT)תגובה

אקח גם זאת לתשומת ליבי שְכּוֹיֶיח! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 23:06, 31 במאי 2026 (IDT)תגובה

רבי שמואל צבי הורוביץ

בקשר לעריכה זו, קישרת בצורה לא תקינה, במקום לא מדויק, לאדם הלא נכון. איכא דאמרי (שיחה) 12:42, 1 ביוני 2026 (IDT)תגובה

רבי יצחק אלחנן ספקטור

בקשר לעריכה זו, יש סיבה להסרה מלבד עדות האנונימי? שבלי הלקטסוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:07, 1 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תזכורת שבלי הלקטסוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:19, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
יש בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:37, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
והיא... שבלי הלקטסוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:38, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
https://www.guidestar.org.il/organization/580173219 בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
https://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_(%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
https://www.dunsguide.co.il/C6bb4034623b4875b1823f8d062a89f2b_%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D_%D7%93%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%A2%D7%A9_%D7%96%D7%A7%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99/בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מספיק או שצריך עוד? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:42, 4 ביוני 2026 (IDT)תגובה

הסרת בקשת הרשאות

דרך אגב למה הסרת את הבקשה שלי להרשאות? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:33, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה

אתן לך לנחש לבד. רמז שבלי הלקטסוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:34, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
סליחה אבל לא היצלחתי לנחש. (הבנתי מה אני לא צריך לעשות אך לא הבנתי את הקשר לבקשה שלי) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:41, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
פשוט מאוד: בשביל לקבל הרשאת מנטר צריך לדעת טוב מאוד מאוד מאוד את צורת העריכה במכלול שבלי הלקטסוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:43, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
הבנתי שְכּוֹיֶיח! כשאני אדא טוב יותר אבקשבברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:45, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמר רבא היקר, תשתדל לא להיגרר במכלול ל'דרך אגב'. השאלה שלך ל'שבלי' שאלה מצוינת, אבל אני לא צריך לקרוא אותה, מסתמא יש לו דף משתמש אישי. אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 19:45, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
נכון אבל אז הוא אומר שאני מספים לו את הדף שיחה שלו בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:48, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אני מוחה: לא אמרתי דבר כזה!! אמרתי את זה ששלחתי לי 20 תבניות אזהרה על עריכות שביטלתי לך, אתה מוזמן לפנות אלי בדף שיחתי מתי שרק תרצה שבלי הלקטסוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:49, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמר רבא, ישמעו נא אוזניך וכו', אם דף אישי אין ראוי להספים, דפים ציבוריים על אחת כמה וכמה. אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 19:49, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
בוא נחתום פה את הדיון שלא קשור לפה במשפט אחד בדוק עריכות אוטומטית (רק מנטרים יכולים לבקש הרשאה זו עבור מכלולאי), מנטר הכוללת בתוכה את ההרשאה הקודמת וא"כ, אתה לא יכול לבקש מנטר כל עוד אתה לא בדוק, ובזה הסתיים הדיון שלא קשור לפה כלל. הכל לטובה (שיחה) 19:52, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה

בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:54, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה

משתמש:שבלי הלקט/תבנית:מסכת

למה יצרת את ההפניה? שבלי הלקטסוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:22, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה

כי יש הפניה שבורה שמפנה לדף זה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:23, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אהה. הבנתי שבלי הלקטסוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:23, 2 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תבניות קצרמרים

מה העניין בכל התבניות שאתה יוצר כרגע?
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:36, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה

היכנס לפה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:39, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אינני רואה כל צורך, ראה לדוגמה כאן
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:43, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
וכן בכולם.
יתכן שצריך לנקות את המטמון של הדף הזה, אינני יודע איך עושים זאת.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:47, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אשמח כי גם אני לא יודע. מכלולאים פעילים‏/מנטרים לכם ידוע איך לעדכן את הדף? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:48, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ומה זה?
זה תוכן הדף:

Flag of the Central Transdanubia.svg


פלא והפלא..!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:52, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה

טעות שלי (אתה יכול לבטל את העריכה) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:53, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה

אינני מנטר, אני סך הכל מתפלא, לא הכרתי אותך כמשחית, לכן התפלאתי. אם זו אכן טעות, תוכל לתקנה.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:56, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לצערי אין לי אפשרות לבטל את העריכה. כי זה ימחוק את הדף ואין לי הרשאה למחוק דפים.בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:59, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
זה באמת קצת טיפשי שיוצר דף לא יכול למחוק אותו. בכל אופן, אולי תבקש בדף הבקשות.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 12:01, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ביקשתי תודה!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 12:04, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ובלי שם קשר, זו ההזדמנות:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אתה צעיר ונמרץ, המכלול צריך אותך (רק קצת יותר זקן ) אל תפחד מצעקות המבוגרים!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 12:00, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה

אין ליצור הפניות במקרים הבאים:

א. משגיאת כתיב.

ב. מכתיב לא דקדוקי.

ג. מצורה שאין סיכוי בעולם שמישהו יחפש דרכה שבלי הלקטסוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:12, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה

וגם אין לקטגר טיוטות שבלי הלקטסוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:47, 5 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה שכן, מומלץ להוסיף את הקטגוריות עם נקודתיים לפני שם הקטגוריה ([[:שם הקטגוריה]]) ולמחוק את הנקודתיים לאחר ההעברה הכל לטובה (שיחה) 00:06, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
או להוסיף בתוך {{ללא קוד ויקי}} שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 09:05, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

הרב שלמה זלמן מן-ההר

בקשר לעריכה זו, אנונימי גרידא? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:03, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה

לא. ראה בויקיפדיה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו 17:14, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה

בקשות עדכון

שים לב שערכים שנערכו במכלול רבות לא ניתן לעדכנם, וע"כ רבים מבקשותיך מתייתרות שבלי הלקטסוד שיח • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:06, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה

חתימה

אם תוכל להזיז את הפסיק בחתימתך מאחרי ה"בברכה" ללפני ה"בברכה" זה מאוד יקל על קריאת התגובות שלך אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו ~ 20:23, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה

עכשיו ,בברכה אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 20:26, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אני חושב שמצויין אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו ~ 20:31, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה
נא לבקש מחיקה על הדף מערכות התראה מפני מעצרי חיילי גיוס חרדים שנוצר שלא כדין. למאי נ"משיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 22:02, 7 ביוני 2026 (IDT)תגובה
וכן כל שאר הטיוטות בעניין הנמצאות במרחב טיוטה, במרחב המשתמש שלך ובמרחב המשתמש של המגשר, ואי אפשר לפורטן כי רבים הם הכל לטובה (שיחה) 00:07, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

הז"י

אתה גם גרפיקאי במקרה? כי אם לא, זה קצת מעניין שהצלחת ליצור לוגו יפה לצבע שחור...
בינתיים העברתי לשימוש הוגן, אם בעלי צבע שחור רוצים לשחרר את היצירה הם יכולים לפנות למכון לאשר זאת.
להבא, נא להתייעץ לפני העלת קבצים הכל לטובה (שיחה) 01:11, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

במקרה אני גם גרפיקאי ואני עורך בפוטושופ/אילוסטרייטור/אינדיזיין/אפטר/אנכדור/פרימר. , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:04, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כעת אני רואה שהוזהרת לא פעם ולא פעמיים. לכאורה צריך כבר לחסום אותך על זה, אבל אני לא אבקש חסימה כעת, אך אעשה זאת אם אראה עוד פעם אחת שאתה מעלה קובץ.
והפעם בלי לומדעס, אל תעלה שום קובץ בלי אישור ממפעיל. הכל לטובה (שיחה) 23:43, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה

רבי חיים יוסף יעקובוביץ

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רבי חיים יוסף יעקובוביץ". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
איך הערך מגיע מויקיפדיה אם הוא לא קיים בו? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:45, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
תסתכל בדף השיחה. מקוהשיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:51 (IDT) 09:51, 8 ביוני 2026 (IST)תגובה

יצחק צבי רקובסקי

בקשר לעריכה זו, לא סוכם שלא תסיר תבניות שכתוב? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:06, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

נכון אבל לא מדובר בשיכתוב רגיל , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 15:07, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
למה החלטת? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:09, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מדובר בנושא יח"ץ שאותו קל לערוך ואין צורך ביותר מידי ניסיון , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 15:10, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

אין שמחה אלא בבשר ויין

@שבלי הלקט אפשר להסיר את השיכתוב? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:04, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

@מאיר שמחה נו , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 20:09, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא יודע. אין לי זמן להיכנס לזה רציני עכשיו שבלי הלקטסוד שיח • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:13, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

שלום רב

אפשר לדעת מה פשר המתקפה שעשית על עריכותיו של בולס שקמים? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:42, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מה הקשר מתקפה? (שמתי לב שלאחרונה התעצבנת עלי אפשר להסביר לי למה) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:44, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אף אחד לא התעצבן. מה מה מתקפה? עכשיו ביטלת המון עריכות שלו אחת אחת שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:46, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
נכון פשוט עברתי על חלק מהעריכות שלו (יש להגיד שהוא כותב יותר טוב ממני) אך בלא מעט עריכות הוא הסיר פרטים שלא קשורים, אך כשהוא הסיר גם פרטים חשובים ביטלתי את העריכה שלו , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:48, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אתה מאוד עצבני עלי לאחרונה (אתה שוצף אותי עם ביקורת ועוד) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:51, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אוקיי. בא נעבור עריכה עריכה ותגיד לי מה לדעתך מיותר:
  1. גבעון: הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול
  2. אמנון (אישיות מהתנ"ך): הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול
  3. אבשלום: הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול
  4. מעכה בת תלמי: הבדלים בין גרסאות בדף – המכלול
שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:54, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
1. הסרת המידע על שמש בגבעון דום (כל שאר העריכה בסדר9)
2. הסיר יותר מידי פרטים רלוונטיים
3. הסיר פרטים מספר מצודת דוד + הסיר דברים חשובים לצד לא חשובים ממה שאומר מדרש תנחומא
4. הסיר דברים חשובים לצד לא חשובים על ממה שאומר מדרש תנחומא
, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:01, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
@בולס שקמים מה אתה טוען? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:06, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
שבלי אתה יכול לענות רגע על השאלה של ב-אין שמחה אלא בבשר ויין , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:18, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
1- שמש בגבעון דום קשור לערך שעוסק במלחמה ולא לערך שעוסק בעיר מקראית
2- הסרתי פרטים שחוזרים על עצמם במקומות נוספים בערך + מאמר באורך ערך של רבי יוסף דוב הלוי סולובייצ'יק (בוסטון) + "אפשר היה לחשוב" שאין מקומו בערך.
3- המצודות מדבר על ההריון של תמר ולא של אבשלום ואין שום צורך בפירוט כל סעיף של העונש כי זה הערך על אבשלום ולא על אביו
4- אכן לצערי הייתה טעות בעריכה והיא טופלה
אחרי שהסברתי את העריכה אשמח להסבר קצר על צורת ההתנהלות:
האם עורךאמור לבטל עריכת של עורך אחר ללא הסבר?
האם עריכה טובה (לדבריך) של ערך שלם אמורה להתבטל בגלל כמה מילים שהוסרו וניתן להחזירם בנקל? בולס שקמים (שיחה) 18:18, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
בנוגע לשאלה האם עריכה טובה וכולי. אז למדתי את זה משבלי הלקט שגם נוהג כך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:20, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כלומר אתה חושב שזה לא הגיוני אבל אתה מפחד ששבלי הלקט יגרש אותך מהמכלול אם לא תבטל את כל העריכה? (אגב, הוא באמת הבעלים של המכלול?) בולס שקמים (שיחה) 18:23, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא שאני מפחד. ולא ידוע לי שהוא הבעלים של המכלול (הוא בן 14). אבל הוא מנוסה הרבה יותר ממני ואם הוא עושה ככה אז גם אני עושה ככה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:25, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
נעלבתי. נער בן 14 לא יכול להיות בעליו של המכלול? מגיל 13 הנער נחשב גדול לכל דבר וקנייניו קניינים, וכך גם קנייניו במכלול שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:27, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
הבעלים של המכלול הוא יוסף קמינר ולא חיים שמחה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:27, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
למה החלטת ששמי חיים שמחה? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:28, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
טעות שלי מאיר שמחה לא חיים שמחה. , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:29, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
1. אני דווקא חושב שזה מידע חשוב.
2 ולדעתי היה צריך עוד קצת דילול.
3. מסכים.
4. אם כך אתה יכול להחזיר את העריכה שביטלתי.
5. זה דווקא כן הגיוני.
6. ודאי שאני הבעלים של המכלול, יש לך איזה הו"א שלא? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:25, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
@אמר רבא
ברוך בואך למכלול.

כפי ששמת לב, יש באפשרותך להשתתף בכל דיון ולפתוח דיונים חדשים כמעט בכל דף באתר. בין בדפי ערכים ובין בדפי משתמש.

דפי השיחה נועדו למטרה אחת. לשפר את הערכים, ללבן יחד עם אחרים את תוכן הערכים או לעזור לעורכים אחרים לשפר תוכנם של ערכים.

דפי השיחה לא נועדו להתכתבות אישית או רעיונית בנושאים שאינם קשורים לכתיבה אנציקלופדית, השיחה אינה נכללת במטרה זו.

כדי ללמוד יותר על שימוש נכון בדפי שיחה ראה: המכלול:דף שיחה. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים במכלול, יש להוסיף כאן.

תודה, למאי נ"משיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:22, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

@אמר רבא זה הערות מתוך הערכה עמוקה לפועלך, רק ריבוי של עריכות לא מן הנמנע שיהיה הרבה תבן, ועל זה נאמר סיג לחכמה שתיקה, בא תלמד את המכלול עוד קצת, ולא כל שניה לערוך עריכה אחרת, אבל שוב הצפייה שאתה עוד תיהיה מכלולאי שתתרום הרבה. יהודה פיששיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • 20:07, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
יש איזה רשימה של כל דפי הכללים של המכלול שאני יכול לעבור עליהם אחד אחרי השני? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 20:15, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
תנסה לקרוא את הקישורים שיש ב{{ברוך הבא}}. ושים לב בבקשה בדפי שיחה במכלול להשאר ענייני ולא לגלוש, כמו למשל המשפט על "חיים שמחה" פה. גם לא לערבב נושאים כמו שערבבת פה את "אין בשמחה אלא בבשר ויין". בהצלחה. דויד (שיחה) כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 20:24 (IDT) 20:24, 8 ביוני 2026 (IST) 20:24, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מעלית שבת

שלום לך,
במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף מעלית שבת אינו עומד בסטנדרטים אלה.
אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה.

לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים.

בברכה, שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:48, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מאחר ושזה לא טיעון!! , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:50, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא טיעון? מי אמר לך? אפשר לעשות לך מבחן על הלכות שבת? שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:51, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אתה יכול לעשות מבחן (לא מתחייב לציון מעל 10 אחוז) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:53, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אני לא עושה מבחנים. אני צריך תעודת הוראה (ולא של הרבנות) שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:55, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תלמוד - גמרא

בקשר לעריכה זו, השם של הגמרא הוא "תלמוד" ורק בגלל הצנזורה קראו לזה גמרא. אתה רוצה להחליף איפה שכתוב במכלול "גוי" ל"עכו"ם"?! למאי נ"משיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:12, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

יש הבדל. למעיישה לגמרא קוראים גמרא, לא משנה למה, ולגוי קוראים גוי. שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:14, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אנשים אינטלגנטיים קוראים לגמרא תלמוד, ובטח לא "מתקנים" כשכתוב תלמוד. למאי נ"משיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:23, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אנשים "אינטיליגנטיים"? פרופסורים לתלמוד בלע"ז, אני לא מכיר אף אחד שקורא לגמרא תלמוד. אם כי אני לא חושב שזה ניסוח בעייתי שבלי הלקטסוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:25, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אנשים שקוראים אנציקלופדיה. זה לא שטיבלך פה. למאי נ"משיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:26, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

המכלול:אמינות

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף המכלול:אמינות בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, מקוהשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:06 (IDT) 21:06, 8 ביוני 2026 (IST) 21:06, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מדובר בשתי עריכות אחרות לגמרי על תערב , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:09, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אתה בטוח שבדקת? מקוהשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:11 (IDT) 21:11, 8 ביוני 2026 (IST)תגובה
מה? 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמר רבא - כנ"ל אזהרה לפני חסימה על החזרה שעשית בהמכלול:הבהרה משפטית. דויד (שיחה) כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:28 (IDT) 21:28, 8 ביוני 2026 (IST) 21:28, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

חזרה על כללי המכלול

מכלולאים פעילים‏ התחלתי לחזור על כללי המכלול. וגיליתי שיש המון דפי כללים. לכן מה לדעתכם הכי חשוב שאקרא? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:16, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

כיון שכרגע קיבלת 2 אזהרות לפני חסימה על חזרה על עריכה שבוטלה. תתחיל ללמוד את זה: המכלול:מלחמת עריכה. ותפסיק לערוך דפי מדיניות. דויד (שיחה) כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:29 (IDT) 21:29, 8 ביוני 2026 (IST) 21:29, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ראה כאן: טיוטה:תבנית:מדיניות המכלול. זה מסודר פחות או יותר לפי נושאים ולפי סדר החשיבות. • מטעמים22:40, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה
@אמר רבא, אשמח שתפסיק לתייג מכלולאים פעילים בכל רגע נתון ממוני גבךבואו נשוחח • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • 23:29, 8 ביוני 2026 (IDT)תגובה

חילך למכלוליתא

שלום. נראה שאתה מאוד רציני, אתה ממש מעוניין לתרום למכלול ככל יכולתיך. אני רק מציע לך לשקול את זה שלוקח קצת זמן עד שמתרגלים להכל פה, לפני כל לחיצה על שמור, חשוב האם הפעולה נחוצה ומועילה, אחרת יתכן ששווה לחכות עד שתהיה ממש מורגל פה ואז תצליח הרבה יותר. איךשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו, למנינם: 00:33, 9 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תקיעת שופר

בקשר לעריכה זו, אם תוכל להסביר את התמונה שהוספת, מה רואים בה.
תודה!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 14:31, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מה הבעיה? יש שם ציור של אדם שתוקע בשופר שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:35, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
בדרך כלל יש שורת הסבר קצרה, גם אם אין לה קשר ישיר.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 14:37, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה

משתמש:חגוי הסלע

כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "משתמש:חגוי הסלע". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך.
ראה פה https://www.hamichlol.org.il/w/index.php?title=%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94_%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%94&oldid=3438322 , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו 16:20, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
יופי. כל הכבוד על שמירת המכלול ופתיחת פרשיות ישנות, אשריך! שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:27, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמר רבא - אתה באמת לא מבין את ההבדל בין מפעיל מערכת לבינך בנוגע לעריכות מהסוג הזה? צרף את זה להודעה האחרונה שלי. דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 23:16 (IDT) 23:16, 13 ביוני 2026 (IST) 23:16, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
וראה זאת כאזהרה לפני חסימה נוספת על כל האזהרות הקודמות. דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 23:41 (IDT) 23:41, 13 ביוני 2026 (IST) 23:41, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה

בקשות ייבוא לערכים קיימים

מה הסיפור? גאון הירדן (שיחה) 16:43, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה

@מנחש שזה בגלל שהוא ביקש דרך השם בתוספת "רבי" שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:44, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
על איזה מקרה אתה מדבר? על [1]? או [2]? או [3]? גאון הירדן (שיחה) 17:00, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה הבעיה? הוא עשה חיפוש רבי בנאי, רבי יצחק שוורץ והרב מאיר הלר מן הסתם שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:02, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא מבין מה אתה רוצה. גאון הירדן (שיחה) 17:03, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לחץ על אחד מהקישורים הנ"ל ותראה שיהיה כתוב לך: ”דף זה קיים בוויקיפדיה העברית וטרם יובא למכלול
באפשרותכם להוסיפו לרשימת ההמתנה ולזרז את הטיפול בו
יודגש כי בהתאם לכללי נקיות התוכן באתר ייתכן וביצוע בקשתכם יתעכב או לא יתבצע בזמן הקרוב
שלח בקשה”
שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:06, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אצלי זה לא ככה, אבל אני מבין שהבעיה היא בסקריפט. גאון הירדן (שיחה) 17:08, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה

לא להניח בה

שלום אמר רבא.
אתה נוהג להוסיף את התבנית "{{בה}}" לכותבים חדשים וזה טוב ויפה. שים לב לכך שהנוהג הוא לכתוב את ההודעה רק לאחר שהכותב ביצע עריכות משמעותיות; לא לאחר הוספת הבל, עריכות מינוריות או תוכן שבוטל מייד, כפי שעשית לאחרונה. יש לכך חשיבות, בעיקר מבחינת ניטור הערכים. תודה על יתר תרומותיך.

שבלי הלקט ~  סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם:  17:22, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה
וגם משתמש שלא ערך עריכה משמעותית כלול בהנ"ל שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:25, 12 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תבנית:בעבודה מתמשכת (קטן)

מההצורך בתבנית הזו? מה רע בתבנית:בטיפול? דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 21:46 (IDT) 21:46, 13 ביוני 2026 (IST) 21:46, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה

זה מיועד להרגיע לחץ וזה מיועד למניעת היתנגשויות עריכה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 21:47, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא זכיתי להבין. מה מיועד להתנגשויות עריכה ואיך בדיוק? דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:04 (IDT) 22:04, 13 ביוני 2026 (IST) 22:04, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כתוב בדפי עזרא שכדי למנוע התנגשויות יש לשים תבנית בעבודה.
שמע מינה שתבנית טיפול אינה מיועדתלמניעת התנד=גשויות עריכ , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:08, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ואיך זה קשור? אז יש לשים תבנית {{בעבודה}} בראש הערך, איך זה קשור לדפי שיחה?\ שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:09, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
חבל שילחצו בכלל על על הקישור כדי להיכנס לערוך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:10, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מ"מ כל תבנית (ובמיוחד כזו שחשיבותה מוטלת בספק) יש ליצור בטיוטה, ולאחר דיון במכ:תבנית/אולם דיונים מעבירים למרחב שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:17, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמר רבא, ההתנהלות שלך חייבת עצירה דחופה, יותר מדי דברים לא מתאימים לאחרונה. אני אומר לך כעצה טובה - תתחיל לחשוב יותר טוב לפני כל פעולה שאתה עושה, ובמקרה הזה לדוג' אני מאד ממליץ לא ליצור שום תבנית בלי להתייעץ לפני. דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 23:07 (IDT) 23:07, 13 ביוני 2026 (IST) 23:07, 13 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אם לא תקבל את ההמלצה מעלי, ניאלץ לחסום אותך כאזהרה. אתה מטריד משתמשים לחינם, נכנס לויכוחים חסרי תועלת ובעיקר מספים את המכלול. מקוהשיחה • ל' בסיוון ה'תשפ"ו 09:01 (IDT) 09:01, 15 ביוני 2026 (IST)תגובה

הסרת תוכן

בקשר לעריכה זו, אל תסיר תוכן על דעת עצמך, במיוחד שזה נידון בדפ"ש. אתה יכול לתייג עוא"ס. הכל לטובה (שיחה) 03:04, 14 ביוני 2026 (IDT)תגובה

הפניות

תשאיר בבקשה הפניות כמות שהן. אתה מוזמן לכתוב ערך במרחב משתמש או טיוטה ולבקש העברה כשיהיה מוכן הכל לטובה (שיחה) 03:09, 14 ביוני 2026 (IDT)תגובה

תמונה נבחרת

יש על כך אחראי כפי המבואר כאן והינך מתבקש לא להתעסק בשום דבר שקשור לזה. בהצלחה. מקוהשיחה • ל' בסיוון ה'תשפ"ו 08:59 (IDT) 08:59, 15 ביוני 2026 (IST)תגובה

אוקיי , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ל' בסיוון ה'תשפ"ו 09:20, 15 ביוני 2026 (IDT)תגובה

קובץ:פתיחת_בית_הוראה_כפר_חבד.jpg

שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה פתיחת בית הוראה כפר חבד.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעיתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:33, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה

למה החלטת שזה שימוש הוגן? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:33, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא מצאתי משהו שהוא יותר קרוב, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:34, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:35, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לא מצאתי רשיון ספציפי לחב"דפדיה]] , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:36, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ולמה החלטת שמותר להעלות תמונות מחב"דפדיה? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:37, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כמו שאפשר לייבא ערכים בגיוני שיהיה אפשר לייבא גם תמונות, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
@מקוה @מוטי שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אסור. מדובר באתר שאינו מקפיד על כללי זכויות יוצרים. ספרא - שיחה 11:43, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מחקתי. מקוהשיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ו 08:56 (IDT) 08:56, 21 ביוני 2026 (IST)תגובה

המכלול:דיווח על טעויות

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף המכלול:דיווח על טעויות בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.

חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול.

לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.

תודה, שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:33, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה

אמרת שלא הכל נכון בדקתי שיניתי ומחקתי שוב, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:35, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ובלע"ז זה נקרא "חזרה על עריכה". לא כל הבקשות שהסרת טופלו. שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:37, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
בדקתי שוב לפני שעברתי על העיכות
(תבדוק בעצמך), בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:40, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כולם טופלו? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
וגם אם בדקת, זה לא מתיר לך לחזור על עריכה שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
כנ"ל עריכתך האחרונה בדף מכ:בעע שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:44, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אז אתה במטותא ממך תחזיר את העריכה, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:49, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
?? אמרתי לך, מסירים רק מה שטופל לא מה שלא הוכנס לערך מסיבות שונות שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:50, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אוקיי אז הוספתי את הפרט על הצבע לערך על הנוטרייה.
, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:55, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
עכשיו אני יכול למחוק?12:56, 19 ביוני 2026 (IDT) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:56, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אבל לא סיכמנו שלא מוסיפים על סמך דברי אנונימי? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:56, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לקחתי מקור מהתמונות!, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:57, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אני רואה חום, חום וחום. שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:00, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
זה צבע שחור
אפור
לבן ראה פה:https://gardengrove-iw.desigusxpro.com/jivotnie/nutrii/porody-nutrii/italyanskoy-beloy/, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:05, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
השחור והאפור אינם ראיה. זה יכול להיות בגלל הזווית / השמש וכו'. מה יש בקישור? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:07, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מאמר על התכונות של הנוטריה הלבנה האיטלקית והבדליה מהנוטריה האזרבייג'נית, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:08, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אתה יכול להוסיף מש"כ שם. שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה זה מש"כ?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה שכתוב שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:10, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לאיפה להוסיף?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
לערך שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
בכל מקרה אני יכול להחזיר את העריכה עלהנוטרייה ואת המחיקה בדיווח על טעויות?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:22, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אמרתי, אתה יכול להחזיר ע"פ המקור, ולמחוק את מה שטופל, הדיווח על הנוטרייה לא היה הדיווח היחיד שללא טופל שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:25, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה עוד?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:27, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
חיים שלמה מאיעס שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:29, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
טופל מזמן, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:33, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה ששינית בהרב שלמה זלמן מן-ההר זה ע"פ דברי האנונימי בלבד? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:36, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
ראה פה:
https://www.bhol.co.il/news/209873
, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 14:46, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
אז תסיר שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:03, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
מה להסיר?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 15:10, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה
את הבקשות שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:29, 19 ביוני 2026 (IDT)תגובה

סקריפטים

מה זה הסקריפט הזה והזה? שבלי הלקט ~ סוד שיחהושיעו נא! • ו' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:47, 20 ביוני 2026 (IDT)תגובה

ניסוי שלי אם זה עובד אם מחליפים שם משתמש בסקריפטים (לא כל כך עובד אצטרך לשנות), בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ו' בתמוז ה'תשפ"ו 21:51, 20 ביוני 2026 (IDT)תגובה

מחאת הרכבים (2026)

שלום אמר רבא,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "מחאת הרכבים (2026)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אמר רבא/מחאת הרכבים (2026)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?

אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. גאון הירדן (שיחה) 21:39, 24 ביוני 2026 (IDT)תגובה