שיחת משתמש:אמר רבא
אזהרה!!
רציתי ליידע אותך שהוספת קישור לערך לא קשור רק בכדי להכחיל את הקישור הינה השחתה לכל דבר וענין, ואם תמשיך לעשות זאת תיחסם מיידית. ואתה מתבקש שוב להסיר את התבניות מדף שיחתך. שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:25, 30 במאי 2026 (IDT)
- איזה תבנית? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:25, 30 במאי 2026 (IDT)
- שויתי, שמירת הלשון, והסמיילים, וסליחה על הטון, אם ניסית לעצבן אותי - הצלחת ובענק שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:26, 30 במאי 2026 (IDT)
- מה הבעיה??? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:29, 30 במאי 2026 (IDT)
- כי זה משגע את השכל! שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:30, 30 במאי 2026 (IDT)
- סי איז א בעיה וואל איך האב האס ליב!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- צר לי, אך עבדך הנאמן לא דובר יידיש שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:32, 30 במאי 2026 (IDT)
- זה בעיה כי אני אוהב את זה. בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:33, 30 במאי 2026 (IDT)
- אז תשים את זה בדף המשתמש שלך. דף השיחה הוא ציבורי שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:34, 30 במאי 2026 (IDT)
- תסתכל פה תבנית:שויתי ותראה שזה מיועד גם לדפי שיחה!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:38, 30 במאי 2026 (IDT)
- אז תשים את זה בדף המשתמש שלך. דף השיחה הוא ציבורי שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:34, 30 במאי 2026 (IDT)
- זה בעיה כי אני אוהב את זה. בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:33, 30 במאי 2026 (IDT)
- צר לי, אך עבדך הנאמן לא דובר יידיש שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:32, 30 במאי 2026 (IDT)
- סי איז א בעיה וואל איך האב האס ליב!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- ואתה יכול להגיד לי מתי בדיוק ניסיתי והצלחתי לעצבן אותך, כי אני לא יודע.? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:30, 30 במאי 2026 (IDT)
- האם ניסית - רק הקב"ה יודע. האם הצלחת - התשובה היא כן. שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- מתי? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- @אמר רבא חאלס, המכלול אינו גן, על הפיוז שלי כבר עלית מזמן, על של שבלי הלקט עכשיו, יפה לך. חד גדיא • שיחה 21:38, 30 במאי 2026 (IDT)
- לא, אבל עכשיו זה עלה על גדותיו כך שזה מתפרץ החוצה שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:39, 30 במאי 2026 (IDT)
- המכלול אינו גן, אך אינו שוק. שים לב בדבריך ולדבריך. מי שצריך להתנצל זה אתה! הרבה יותר (שיחה) 12:09, 1 ביוני 2026 (IDT)
- (סליחה מראש על הניסוח). אל תברבר על מה שאין קשר, ביקשתי סליחה למטה ולא אמרתי שמישהו צריך להיתנצל בשיבילי. זיי נישט קין משיגינער און טראחת פאר ואן דו איבסעט אן קשקען (אל תהיה משוגע ותחשוב לפני שאתה מתחיל לקשקש) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 20:29, 1 ביוני 2026 (IDT)
- @אמר רבא חאלס, המכלול אינו גן, על הפיוז שלי כבר עלית מזמן, על של שבלי הלקט עכשיו, יפה לך. חד גדיא • שיחה 21:38, 30 במאי 2026 (IDT)
- מתי? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- האם ניסית - רק הקב"ה יודע. האם הצלחת - התשובה היא כן. שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:31, 30 במאי 2026 (IDT)
- כי זה משגע את השכל! שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:30, 30 במאי 2026 (IDT)
- מה הבעיה??? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 21:29, 30 במאי 2026 (IDT)
- שויתי, שמירת הלשון, והסמיילים, וסליחה על הטון, אם ניסית לעצבן אותי - הצלחת ובענק שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:26, 30 במאי 2026 (IDT)
סליחה!
@שבלי הלקט, @חד גדיא, אני מבין שציערתי אתכם אז אני מבקש
סליחה! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 22:54, 30 במאי 2026 (IDT)
- (אם תוכלו לפרט מה עיצבן אתכם אתמח מאוד) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 22:54, 30 במאי 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט, אשמח לפירוט!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ו בסיוון ה'תשפ"ו 09:56, 31 במאי 2026 (IDT)
שלום וברכה
כפי שכבר אמרתי לך כמה וכמה פעמים, קידומת של ה/ו' וכו' יש לשים לפני הקישור ולא בתוכו שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:02, 31 במאי 2026 (IDT)
- תודה אקח לתשומת ליבי (בגלל שאני בעיקר משתמש בעורך החזותי זה עושה בעיות כגון התגיות) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 23:05, 31 במאי 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שים לב שכשאתה מעביר תמונה לתבנית המידע להעביר גם את הכיתוב שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:05, 31 במאי 2026 (IDT)
- אקח גם זאת לתשומת ליבי
שְכּוֹיֶיח! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו 23:06, 31 במאי 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, קישרת בצורה לא תקינה, במקום לא מדויק, לאדם הלא נכון. איכא דאמרי (שיחה) 12:42, 1 ביוני 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, יש סיבה להסרה מלבד עדות האנונימי? שבלי הלקט • סוד שיח • ט"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:07, 1 ביוני 2026 (IDT)
- תזכורת שבלי הלקט • סוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:19, 4 ביוני 2026 (IDT)
- יש בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:37, 4 ביוני 2026 (IDT)
- והיא... שבלי הלקט • סוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:38, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.guidestar.org.il/organization/580173219 בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_(%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.dunsguide.co.il/C6bb4034623b4875b1823f8d062a89f2b_%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D_%D7%93%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%A2%D7%A9_%D7%96%D7%A7%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99/בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- מספיק או שצריך עוד? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:42, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.dunsguide.co.il/C6bb4034623b4875b1823f8d062a89f2b_%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D_%D7%93%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%A2%D7%A9_%D7%96%D7%A7%D7%9F_%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D_%D7%94%D7%A8%D7%91_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99/בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.yeshiva.org.il/wiki/index.php/%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%AA_%D7%A0%D7%97%D7%9C%D7%AA_%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_(%D7%9B%D7%93%D7%95%D7%A8%D7%99) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- https://www.guidestar.org.il/organization/580173219 בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:41, 4 ביוני 2026 (IDT)
- והיא... שבלי הלקט • סוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 23:38, 4 ביוני 2026 (IDT)
- יש בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 23:37, 4 ביוני 2026 (IDT)
הסרת בקשת הרשאות
דרך אגב למה הסרת את הבקשה שלי להרשאות? בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:33, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אתן לך לנחש לבד. רמז שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:34, 2 ביוני 2026 (IDT)
- סליחה אבל לא היצלחתי לנחש. (הבנתי מה אני לא צריך לעשות אך לא הבנתי את הקשר לבקשה שלי) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:41, 2 ביוני 2026 (IDT)
- פשוט מאוד: בשביל לקבל הרשאת מנטר צריך לדעת טוב מאוד מאוד מאוד את צורת העריכה במכלול שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:43, 2 ביוני 2026 (IDT)
- הבנתי
שְכּוֹיֶיח! כשאני אדא טוב יותר אבקשבברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:45, 2 ביוני 2026 (IDT)
- הבנתי
- אמר רבא היקר, תשתדל לא להיגרר במכלול ל'דרך אגב'. השאלה שלך ל'שבלי' שאלה מצוינת, אבל אני לא צריך לקרוא אותה, מסתמא יש לו דף משתמש אישי. אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 19:45, 2 ביוני 2026 (IDT)
- נכון אבל אז הוא אומר שאני מספים לו את הדף שיחה שלו בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:48, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אני מוחה: לא אמרתי דבר כזה!! אמרתי את זה ששלחתי לי 20 תבניות אזהרה על עריכות שביטלתי לך, אתה מוזמן לפנות אלי בדף שיחתי מתי שרק תרצה שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:49, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אמר רבא, ישמעו נא אוזניך וכו', אם דף אישי אין ראוי להספים, דפים ציבוריים על אחת כמה וכמה. אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 19:49, 2 ביוני 2026 (IDT)
- בוא נחתום פה את הדיון שלא קשור לפה במשפט אחד ”בדוק עריכות אוטומטית (רק מנטרים יכולים לבקש הרשאה זו עבור מכלולאי), מנטר הכוללת בתוכה את ההרשאה הקודמת” וא"כ, אתה לא יכול לבקש מנטר כל עוד אתה לא בדוק, ובזה הסתיים הדיון שלא קשור לפה כלל. הכל לטובה (שיחה) 19:52, 2 ביוני 2026 (IDT)
- נכון אבל אז הוא אומר שאני מספים לו את הדף שיחה שלו בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:48, 2 ביוני 2026 (IDT)
- פשוט מאוד: בשביל לקבל הרשאת מנטר צריך לדעת טוב מאוד מאוד מאוד את צורת העריכה במכלול שבלי הלקט • סוד שיח • י"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:43, 2 ביוני 2026 (IDT)
- סליחה אבל לא היצלחתי לנחש. (הבנתי מה אני לא צריך לעשות אך לא הבנתי את הקשר לבקשה שלי) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:41, 2 ביוני 2026 (IDT)
בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ז בסיוון ה'תשפ"ו 19:54, 2 ביוני 2026 (IDT)
למה יצרת את ההפניה? שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:22, 2 ביוני 2026 (IDT)
- כי יש הפניה שבורה שמפנה לדף זה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות י"ח בסיוון ה'תשפ"ו 21:23, 2 ביוני 2026 (IDT)
- אהה. הבנתי שבלי הלקט • סוד שיח • י"ח בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:23, 2 ביוני 2026 (IDT)
תבניות קצרמרים
מה העניין בכל התבניות שאתה יוצר כרגע?
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:36, 5 ביוני 2026 (IDT)
- היכנס לפה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:39, 5 ביוני 2026 (IDT)
- אינני רואה כל צורך, ראה לדוגמה כאן
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:43, 5 ביוני 2026 (IDT)- וכן בכולם.
יתכן שצריך לנקות את המטמון של הדף הזה, אינני יודע איך עושים זאת.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:47, 5 ביוני 2026 (IDT)
- וכן בכולם.
- אינני רואה כל צורך, ראה לדוגמה כאן
Flag of the Central Transdanubia.svg
פלא והפלא..!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:52, 5 ביוני 2026 (IDT)
טעות שלי (אתה יכול לבטל את העריכה) בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:53, 5 ביוני 2026 (IDT)
- אינני מנטר, אני סך הכל מתפלא, לא הכרתי אותך כמשחית, לכן התפלאתי. אם זו אכן טעות, תוכל לתקנה.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 11:56, 5 ביוני 2026 (IDT)- לצערי אין לי אפשרות לבטל את העריכה. כי זה ימחוק את הדף ואין לי הרשאה למחוק דפים.בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:59, 5 ביוני 2026 (IDT)
- זה באמת קצת טיפשי שיוצר דף לא יכול למחוק אותו. בכל אופן, אולי תבקש בדף הבקשות.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 12:01, 5 ביוני 2026 (IDT)- ביקשתי תודה!!! בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 12:04, 5 ביוני 2026 (IDT)
- זה באמת קצת טיפשי שיוצר דף לא יכול למחוק אותו. בכל אופן, אולי תבקש בדף הבקשות.
- ובלי שם קשר, זו ההזדמנות:
- לצערי אין לי אפשרות לבטל את העריכה. כי זה ימחוק את הדף ואין לי הרשאה למחוק דפים.בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ' בסיוון ה'תשפ"ו 11:59, 5 ביוני 2026 (IDT)

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אתה צעיר ונמרץ, המכלול צריך אותך (רק קצת יותר זקן
) אל תפחד מצעקות המבוגרים!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 12:00, 5 ביוני 2026 (IDT)
אין ליצור הפניות במקרים הבאים:
א. משגיאת כתיב.
ב. מכתיב לא דקדוקי.
ג. מצורה שאין סיכוי בעולם שמישהו יחפש דרכה שבלי הלקט • סוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:12, 5 ביוני 2026 (IDT)
- וגם אין לקטגר טיוטות שבלי הלקט • סוד שיח • כ' בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:47, 5 ביוני 2026 (IDT)
- מה שכן, מומלץ להוסיף את הקטגוריות עם נקודתיים לפני שם הקטגוריה ([[:שם הקטגוריה]]) ולמחוק את הנקודתיים לאחר ההעברה הכל לטובה (שיחה) 00:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
- או להוסיף בתוך {{ללא קוד ויקי}} שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 09:05, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מה שכן, מומלץ להוסיף את הקטגוריות עם נקודתיים לפני שם הקטגוריה ([[:שם הקטגוריה]]) ולמחוק את הנקודתיים לאחר ההעברה הכל לטובה (שיחה) 00:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אנונימי גרידא? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:03, 7 ביוני 2026 (IDT)
- לא. ראה בויקיפדיה בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו 17:14, 7 ביוני 2026 (IDT)
בקשות עדכון
שים לב שערכים שנערכו במכלול רבות לא ניתן לעדכנם, וע"כ רבים מבקשותיך מתייתרות שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:06, 7 ביוני 2026 (IDT)
חתימה
אם תוכל להזיז את הפסיק בחתימתך מאחרי ה"בברכה" ללפני ה"בברכה" זה מאוד יקל על קריאת התגובות שלך אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו ~ 20:23, 7 ביוני 2026 (IDT)
- עכשיו ,בברכה אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 20:26, 7 ביוני 2026 (IDT)
- אני חושב שמצויין אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו ~ 20:31, 7 ביוני 2026 (IDT)
- נא לבקש מחיקה על הדף מערכות התראה מפני מעצרי חיילי גיוס חרדים שנוצר שלא כדין. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 22:02, 7 ביוני 2026 (IDT)
- וכן כל שאר הטיוטות בעניין הנמצאות במרחב טיוטה, במרחב המשתמש שלך ובמרחב המשתמש של המגשר, ואי אפשר לפורטן כי רבים הם הכל לטובה (שיחה) 00:07, 8 ביוני 2026 (IDT)
- נא לבקש מחיקה על הדף מערכות התראה מפני מעצרי חיילי גיוס חרדים שנוצר שלא כדין. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 22:02, 7 ביוני 2026 (IDT)
- אני חושב שמצויין אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו ~ 20:31, 7 ביוני 2026 (IDT)
הז"י
אתה גם גרפיקאי במקרה? כי אם לא, זה קצת מעניין שהצלחת ליצור לוגו יפה לצבע שחור...
בינתיים העברתי לשימוש הוגן, אם בעלי צבע שחור רוצים לשחרר את היצירה הם יכולים לפנות למכון לאשר זאת.
להבא, נא להתייעץ לפני העלת קבצים הכל לטובה (שיחה) 01:11, 8 ביוני 2026 (IDT)
- במקרה אני גם גרפיקאי ואני עורך בפוטושופ/אילוסטרייטור/אינדיזיין/אפטר/אנכדור/פרימר. , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:04, 8 ביוני 2026 (IDT)
- כעת אני רואה שהוזהרת לא פעם ולא פעמיים. לכאורה צריך כבר לחסום אותך על זה, אבל אני לא אבקש חסימה כעת, אך אעשה זאת אם אראה עוד פעם אחת שאתה מעלה קובץ.
והפעם בלי לומדעס, אל תעלה שום קובץ בלי אישור ממפעיל. הכל לטובה (שיחה) 23:43, 13 ביוני 2026 (IDT)
- כעת אני רואה שהוזהרת לא פעם ולא פעמיים. לכאורה צריך כבר לחסום אותך על זה, אבל אני לא אבקש חסימה כעת, אך אעשה זאת אם אראה עוד פעם אחת שאתה מעלה קובץ.
| כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "רבי חיים יוסף יעקובוביץ". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך. |
- אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של המכלול.
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף שיחה:רבי חיים יוסף יעקובוביץ.
מקוה • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:44 (IDT) 09:44, 8 ביוני 2026 (IDT)
- איך הערך מגיע מויקיפדיה אם הוא לא קיים בו? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 09:45, 8 ביוני 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, לא סוכם שלא תסיר תבניות שכתוב? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
- נכון אבל לא מדובר בשיכתוב רגיל , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 15:07, 8 ביוני 2026 (IDT)
- למה החלטת? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:09, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מדובר בנושא יח"ץ שאותו קל לערוך ואין צורך ביותר מידי ניסיון , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 15:10, 8 ביוני 2026 (IDT)
- למה החלטת? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:09, 8 ביוני 2026 (IDT)
אין שמחה אלא בבשר ויין
@שבלי הלקט אפשר להסיר את השיכתוב? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:04, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @מאיר שמחה נו , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 20:09, 8 ביוני 2026 (IDT)
- לא יודע. אין לי זמן להיכנס לזה רציני עכשיו שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 20:13, 8 ביוני 2026 (IDT)
שלום רב
אפשר לדעת מה פשר המתקפה שעשית על עריכותיו של בולס שקמים? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:42, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מה הקשר מתקפה? (שמתי לב שלאחרונה התעצבנת עלי אפשר להסביר לי למה) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:44, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אף אחד לא התעצבן. מה מה מתקפה? עכשיו ביטלת המון עריכות שלו אחת אחת שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:46, 8 ביוני 2026 (IDT)
- נכון פשוט עברתי על חלק מהעריכות שלו (יש להגיד שהוא כותב יותר טוב ממני) אך בלא מעט עריכות הוא הסיר פרטים שלא קשורים, אך כשהוא הסיר גם פרטים חשובים ביטלתי את העריכה שלו , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:48, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אתה מאוד עצבני עלי לאחרונה (אתה שוצף אותי עם ביקורת ועוד) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:51, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אוקיי. בא נעבור עריכה עריכה ותגיד לי מה לדעתך מיותר:
- שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:54, 8 ביוני 2026 (IDT)
- 1. הסרת המידע על שמש בגבעון דום (כל שאר העריכה בסדר9)
- 2. הסיר יותר מידי פרטים רלוונטיים
- 3. הסיר פרטים מספר מצודת דוד + הסיר דברים חשובים לצד לא חשובים ממה שאומר מדרש תנחומא
- 4. הסיר דברים חשובים לצד לא חשובים על ממה שאומר מדרש תנחומא
- , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:01, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @בולס שקמים מה אתה טוען? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
- שבלי אתה יכול לענות רגע על השאלה של ב-אין שמחה אלא בבשר ויין , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:18, 8 ביוני 2026 (IDT)
- 1- שמש בגבעון דום קשור לערך שעוסק במלחמה ולא לערך שעוסק בעיר מקראית
- 2- הסרתי פרטים שחוזרים על עצמם במקומות נוספים בערך + מאמר באורך ערך של רבי יוסף דוב הלוי סולובייצ'יק (בוסטון) + "אפשר היה לחשוב" שאין מקומו בערך.
- 3- המצודות מדבר על ההריון של תמר ולא של אבשלום ואין שום צורך בפירוט כל סעיף של העונש כי זה הערך על אבשלום ולא על אביו
- 4- אכן לצערי הייתה טעות בעריכה והיא טופלה
- אחרי שהסברתי את העריכה אשמח להסבר קצר על צורת ההתנהלות:
- האם עורךאמור לבטל עריכת של עורך אחר ללא הסבר?
- האם עריכה טובה (לדבריך) של ערך שלם אמורה להתבטל בגלל כמה מילים שהוסרו וניתן להחזירם בנקל? בולס שקמים (שיחה) 18:18, 8 ביוני 2026 (IDT)
- בנוגע לשאלה האם עריכה טובה וכולי. אז למדתי את זה משבלי הלקט שגם נוהג כך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:20, 8 ביוני 2026 (IDT)
- כלומר אתה חושב שזה לא הגיוני אבל אתה מפחד ששבלי הלקט יגרש אותך מהמכלול אם לא תבטל את כל העריכה? (אגב, הוא באמת הבעלים של המכלול?) בולס שקמים (שיחה) 18:23, 8 ביוני 2026 (IDT)
- לא שאני מפחד. ולא ידוע לי שהוא הבעלים של המכלול (הוא בן 14). אבל הוא מנוסה הרבה יותר ממני ואם הוא עושה ככה אז גם אני עושה ככה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:25, 8 ביוני 2026 (IDT)
- נעלבתי. נער בן 14 לא יכול להיות בעליו של המכלול? מגיל 13 הנער נחשב גדול לכל דבר וקנייניו קניינים, וכך גם קנייניו במכלול שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:27, 8 ביוני 2026 (IDT)
- הבעלים של המכלול הוא יוסף קמינר ולא חיים שמחה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:27, 8 ביוני 2026 (IDT)
- למה החלטת ששמי חיים שמחה? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:28, 8 ביוני 2026 (IDT)
- טעות שלי מאיר שמחה לא חיים שמחה. , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:29, 8 ביוני 2026 (IDT)
- למה החלטת ששמי חיים שמחה? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:28, 8 ביוני 2026 (IDT)
- לא שאני מפחד. ולא ידוע לי שהוא הבעלים של המכלול (הוא בן 14). אבל הוא מנוסה הרבה יותר ממני ואם הוא עושה ככה אז גם אני עושה ככה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:25, 8 ביוני 2026 (IDT)
- 1. אני דווקא חושב שזה מידע חשוב.
- 2
ולדעתי היה צריך עוד קצת דילול. - 3. מסכים.
- 4. אם כך אתה יכול להחזיר את העריכה שביטלתי.
- 5. זה דווקא כן הגיוני.
- 6. ודאי שאני הבעלים של המכלול, יש לך איזה הו"א שלא? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:25, 8 ביוני 2026 (IDT)
- כלומר אתה חושב שזה לא הגיוני אבל אתה מפחד ששבלי הלקט יגרש אותך מהמכלול אם לא תבטל את כל העריכה? (אגב, הוא באמת הבעלים של המכלול?) בולס שקמים (שיחה) 18:23, 8 ביוני 2026 (IDT)
- בנוגע לשאלה האם עריכה טובה וכולי. אז למדתי את זה משבלי הלקט שגם נוהג כך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 18:20, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @בולס שקמים מה אתה טוען? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אף אחד לא התעצבן. מה מה מתקפה? עכשיו ביטלת המון עריכות שלו אחת אחת שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:46, 8 ביוני 2026 (IDT)
![]() |
ברוך בואך למכלול.
כפי ששמת לב, יש באפשרותך להשתתף בכל דיון ולפתוח דיונים חדשים כמעט בכל דף באתר. בין בדפי ערכים ובין בדפי משתמש. דפי השיחה נועדו למטרה אחת. לשפר את הערכים, ללבן יחד עם אחרים את תוכן הערכים או לעזור לעורכים אחרים לשפר תוכנם של ערכים. דפי השיחה לא נועדו להתכתבות אישית או רעיונית בנושאים שאינם קשורים לכתיבה אנציקלופדית, השיחה אינה נכללת במטרה זו. כדי ללמוד יותר על שימוש נכון בדפי שיחה ראה: המכלול:דף שיחה. שאלות בנושאי תוכן, שלא נמצא להן מענה בערכים הקיימים במכלול, יש להוסיף כאן. |
תודה, למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:22, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @אמר רבא זה הערות מתוך הערכה עמוקה לפועלך, רק ריבוי של עריכות לא מן הנמנע שיהיה הרבה תבן, ועל זה נאמר סיג לחכמה שתיקה, בא תלמד את המכלול עוד קצת, ולא כל שניה לערוך עריכה אחרת, אבל שוב הצפייה שאתה עוד תיהיה מכלולאי שתתרום הרבה. יהודה פיש • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • 20:07, 8 ביוני 2026 (IDT)
- יש איזה רשימה של כל דפי הכללים של המכלול שאני יכול לעבור עליהם אחד אחרי השני? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 20:15, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @אמר רבא זה הערות מתוך הערכה עמוקה לפועלך, רק ריבוי של עריכות לא מן הנמנע שיהיה הרבה תבן, ועל זה נאמר סיג לחכמה שתיקה, בא תלמד את המכלול עוד קצת, ולא כל שניה לערוך עריכה אחרת, אבל שוב הצפייה שאתה עוד תיהיה מכלולאי שתתרום הרבה. יהודה פיש • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • 20:07, 8 ביוני 2026 (IDT)
| שלום לך, במכלול אנו נדרשים לערוך אך ורק עריכות מבוססות המסתמכות על מקורות אמינים, והשינוי שביצעת בדף מעלית שבת אינו עומד בסטנדרטים אלה. אודה לך אם תוכל/י להוסיף הערות שוליים לעריכתך, או להסביר בדף השיחה שלו מדוע בוצע שינוי זה ועל סמך מה. לעת עתה השינוי בוטל עד למתן סימוכין מתאימים. |
בברכה, שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:48, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מאחר ושזה לא טיעון!! , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:50, 8 ביוני 2026 (IDT)
- לא טיעון? מי אמר לך? אפשר לעשות לך מבחן על הלכות שבת? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:51, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אתה יכול לעשות מבחן (לא מתחייב לציון מעל 10 אחוז) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:53, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אני לא עושה מבחנים. אני צריך תעודת הוראה (ולא של הרבנות) שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:55, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אתה יכול לעשות מבחן (לא מתחייב לציון מעל 10 אחוז) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 17:53, 8 ביוני 2026 (IDT)
- לא טיעון? מי אמר לך? אפשר לעשות לך מבחן על הלכות שבת? שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:51, 8 ביוני 2026 (IDT)
תלמוד - גמרא
בקשר לעריכה זו, השם של הגמרא הוא "תלמוד" ורק בגלל הצנזורה קראו לזה גמרא. אתה רוצה להחליף איפה שכתוב במכלול "גוי" ל"עכו"ם"?! למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:12, 8 ביוני 2026 (IDT)
- יש הבדל. למעיישה לגמרא קוראים גמרא, לא משנה למה, ולגוי קוראים גוי. שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:14, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אנשים אינטלגנטיים קוראים לגמרא תלמוד, ובטח לא "מתקנים" כשכתוב תלמוד. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:23, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אנשים "אינטיליגנטיים"? פרופסורים לתלמוד בלע"ז, אני לא מכיר אף אחד שקורא לגמרא תלמוד. אם כי אני לא חושב שזה ניסוח בעייתי שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:25, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אנשים שקוראים אנציקלופדיה. זה לא שטיבלך פה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:26, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אנשים "אינטיליגנטיים"? פרופסורים לתלמוד בלע"ז, אני לא מכיר אף אחד שקורא לגמרא תלמוד. אם כי אני לא חושב שזה ניסוח בעייתי שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 19:25, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אנשים אינטלגנטיים קוראים לגמרא תלמוד, ובטח לא "מתקנים" כשכתוב תלמוד. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג בסיוון ה'תשפ"ו 19:23, 8 ביוני 2026 (IDT)
| כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף המכלול:אמינות בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת. חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול. |
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. ניתן גם לתייג {{מכלולאים פעילים}} לקבלת חוות דעת נוספת.
- אם לא ניתן להגיע להסכמה באמצעות דיון, ניתן להפעיל את ההליכים המקובלים לפתרון מלחמת עריכה.
- אם ערך שכתבת נמחק ולדעתך יש לו מקום במכלול, ניתן לברר זאת עם מפעיל המערכת שמחק אותו. אם הבירור לא מיישב את המחלוקת ביניכם, ניתן לערער על המחיקה בהמכלול:בירורים.
לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.
תודה, מקוה • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:06 (IDT) 21:06, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מדובר בשתי עריכות אחרות לגמרי על תערב , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:09, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אתה בטוח שבדקת? מקוה • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:11 (IDT)
- מה? 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אמר רבא - כנ"ל אזהרה לפני חסימה על החזרה שעשית בהמכלול:הבהרה משפטית. דויד (שיחה) כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:28 (IDT) 21:28, 8 ביוני 2026 (IDT)
- מה? 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:13, 8 ביוני 2026 (IDT)
- אתה בטוח שבדקת? מקוה • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:11 (IDT)
חזרה על כללי המכלול
מכלולאים פעילים התחלתי לחזור על כללי המכלול. וגיליתי שיש המון דפי כללים. לכן מה לדעתכם הכי חשוב שאקרא? , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:16, 8 ביוני 2026 (IDT)
- כיון שכרגע קיבלת 2 אזהרות לפני חסימה על חזרה על עריכה שבוטלה. תתחיל ללמוד את זה: המכלול:מלחמת עריכה. ותפסיק לערוך דפי מדיניות. דויד (שיחה) כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו 21:29 (IDT) 21:29, 8 ביוני 2026 (IDT)
- ראה כאן: טיוטה:תבנית:מדיניות המכלול. זה מסודר פחות או יותר לפי נושאים ולפי סדר החשיבות. • מטעמים • 22:40, 8 ביוני 2026 (IDT)
- @אמר רבא, אשמח שתפסיק לתייג מכלולאים פעילים בכל רגע נתון ממוני גבך • בואו נשוחח • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו • 23:29, 8 ביוני 2026 (IDT)
- ראה כאן: טיוטה:תבנית:מדיניות המכלול. זה מסודר פחות או יותר לפי נושאים ולפי סדר החשיבות. • מטעמים • 22:40, 8 ביוני 2026 (IDT)
חילך למכלוליתא
שלום. נראה שאתה מאוד רציני, אתה ממש מעוניין לתרום למכלול ככל יכולתיך. אני רק מציע לך לשקול את זה שלוקח קצת זמן עד שמתרגלים להכל פה, לפני כל לחיצה על שמור, חשוב האם הפעולה נחוצה ומועילה, אחרת יתכן ששווה לחכות עד שתהיה ממש מורגל פה ואז תצליח הרבה יותר. איך • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ו, למנינם: 00:33, 9 ביוני 2026 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אם תוכל להסביר את התמונה שהוספת, מה רואים בה.
תודה!
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 14:31, 12 ביוני 2026 (IDT)
- מה הבעיה? יש שם ציור של אדם שתוקע בשופר שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:35, 12 ביוני 2026 (IDT)
- בדרך כלל יש שורת הסבר קצרה, גם אם אין לה קשר ישיר.
אִישׁ שְׁלֹמֹה, כִּתְבוּ לִי. 14:37, 12 ביוני 2026 (IDT)
- בדרך כלל יש שורת הסבר קצרה, גם אם אין לה קשר ישיר.
| כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת בדף "משתמש:חגוי הסלע". הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך. |
- אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של המכלול.
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף שיחת משתמש:חגוי הסלע.
שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:18, 12 ביוני 2026 (IDT)
- ראה פה https://www.hamichlol.org.il/w/index.php?title=%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%93%D7%95%D7%9C%D7%94_%D7%95%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%94&oldid=3438322 , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו 16:20, 12 ביוני 2026 (IDT)
- יופי. כל הכבוד על שמירת המכלול ופתיחת פרשיות ישנות,
אשריך! שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:27, 12 ביוני 2026 (IDT)
- יופי. כל הכבוד על שמירת המכלול ופתיחת פרשיות ישנות,
בקשות ייבוא לערכים קיימים
מה הסיפור? גאון הירדן (שיחה) 16:43, 12 ביוני 2026 (IDT)
- @מנחש שזה בגלל שהוא ביקש דרך השם בתוספת "רבי" שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 16:44, 12 ביוני 2026 (IDT)
- על איזה מקרה אתה מדבר? על [1]? או [2]? או [3]? גאון הירדן (שיחה) 17:00, 12 ביוני 2026 (IDT)
- מה הבעיה? הוא עשה חיפוש רבי בנאי, רבי יצחק שוורץ והרב מאיר הלר מן הסתם שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:02, 12 ביוני 2026 (IDT)
- לא מבין מה אתה רוצה. גאון הירדן (שיחה) 17:03, 12 ביוני 2026 (IDT)
- לחץ על אחד מהקישורים הנ"ל ותראה שיהיה כתוב לך: ”דף זה קיים בוויקיפדיה העברית וטרם יובא למכלול
באפשרותכם להוסיפו לרשימת ההמתנה ולזרז את הטיפול בו
יודגש כי בהתאם לכללי נקיות התוכן באתר ייתכן וביצוע בקשתכם יתעכב או לא יתבצע בזמן הקרוב
שלח בקשה” שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:06, 12 ביוני 2026 (IDT)- אצלי זה לא ככה, אבל אני מבין שהבעיה היא בסקריפט. גאון הירדן (שיחה) 17:08, 12 ביוני 2026 (IDT)
- לחץ על אחד מהקישורים הנ"ל ותראה שיהיה כתוב לך: ”דף זה קיים בוויקיפדיה העברית וטרם יובא למכלול
- לא מבין מה אתה רוצה. גאון הירדן (שיחה) 17:03, 12 ביוני 2026 (IDT)
- מה הבעיה? הוא עשה חיפוש רבי בנאי, רבי יצחק שוורץ והרב מאיר הלר מן הסתם שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:02, 12 ביוני 2026 (IDT)
- על איזה מקרה אתה מדבר? על [1]? או [2]? או [3]? גאון הירדן (שיחה) 17:00, 12 ביוני 2026 (IDT)
לא להניח בה
שלום אמר רבא.
אתה נוהג להוסיף את התבנית "{{בה}}" לכותבים חדשים וזה טוב ויפה. שים לב לכך שהנוהג הוא לכתוב את ההודעה רק לאחר שהכותב ביצע עריכות משמעותיות; לא לאחר הוספת הבל, עריכות מינוריות או תוכן שבוטל מייד, כפי שעשית לאחרונה. יש לכך חשיבות, בעיקר מבחינת ניטור הערכים. תודה על יתר תרומותיך.
שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:22, 12 ביוני 2026 (IDT)
- וגם משתמש שלא ערך עריכה משמעותית כלול בהנ"ל שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 17:25, 12 ביוני 2026 (IDT)
מההצורך בתבנית הזו? מה רע בתבנית:בטיפול? דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 21:46 (IDT) 21:46, 13 ביוני 2026 (IDT)
- זה מיועד להרגיע לחץ וזה מיועד למניעת היתנגשויות עריכה , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 21:47, 13 ביוני 2026 (IDT)
- לא זכיתי להבין. מה מיועד להתנגשויות עריכה ואיך בדיוק? דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:04 (IDT) 22:04, 13 ביוני 2026 (IDT)
- כתוב בדפי עזרא שכדי למנוע התנגשויות יש לשים תבנית בעבודה.
- שמע מינה שתבנית טיפול אינה מיועדתלמניעת התנד=גשויות עריכ , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:08, 13 ביוני 2026 (IDT)
- ואיך זה קשור? אז יש לשים תבנית {{בעבודה}} בראש הערך, איך זה קשור לדפי שיחה?\ שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:09, 13 ביוני 2026 (IDT)
- חבל שילחצו בכלל על על הקישור כדי להיכנס לערוך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:10, 13 ביוני 2026 (IDT)
- מ"מ כל תבנית (ובמיוחד כזו שחשיבותה מוטלת בספק) יש ליצור בטיוטה, ולאחר דיון במכ:תבנית/אולם דיונים מעבירים למרחב שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:17, 13 ביוני 2026 (IDT)
- חבל שילחצו בכלל על על הקישור כדי להיכנס לערוך , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:10, 13 ביוני 2026 (IDT)
- ואיך זה קשור? אז יש לשים תבנית {{בעבודה}} בראש הערך, איך זה קשור לדפי שיחה?\ שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו • ולמניינם: 22:09, 13 ביוני 2026 (IDT)
- לא זכיתי להבין. מה מיועד להתנגשויות עריכה ואיך בדיוק? דויד (שיחה) כ"ט בסיוון ה'תשפ"ו 22:04 (IDT) 22:04, 13 ביוני 2026 (IDT)
הסרת תוכן
בקשר לעריכה זו, אל תסיר תוכן על דעת עצמך, במיוחד שזה נידון בדפ"ש. אתה יכול לתייג עוא"ס. הכל לטובה (שיחה) 03:04, 14 ביוני 2026 (IDT)
הפניות
תשאיר בבקשה הפניות כמות שהן. אתה מוזמן לכתוב ערך במרחב משתמש או טיוטה ולבקש העברה כשיהיה מוכן הכל לטובה (שיחה) 03:09, 14 ביוני 2026 (IDT)
תמונה נבחרת
יש על כך אחראי כפי המבואר כאן והינך מתבקש לא להתעסק בשום דבר שקשור לזה. בהצלחה. מקוה • שיחה • ל' בסיוון ה'תשפ"ו 08:59 (IDT)
- אוקיי , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ל' בסיוון ה'תשפ"ו 09:20, 15 ביוני 2026 (IDT)
שלום משתמש יקר, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה פתיחת בית הוראה כפר חבד.jpg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעיתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:33, 19 ביוני 2026 (IDT)
- למה החלטת שזה שימוש הוגן? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:33, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לא מצאתי משהו שהוא יותר קרוב, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:34, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:35, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לא מצאתי רשיון ספציפי לחב"דפדיה]] , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:36, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ולמה החלטת שמותר להעלות תמונות מחב"דפדיה? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:37, 19 ביוני 2026 (IDT)
- כמו שאפשר לייבא ערכים בגיוני שיהיה אפשר לייבא גם תמונות, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)
- @מקוה @מוטי שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אסור. מדובר באתר שאינו מקפיד על כללי זכויות יוצרים. ספרא - שיחה 11:43, 19 ביוני 2026 (IDT)
- @מקוה @מוטי שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)
- כמו שאפשר לייבא ערכים בגיוני שיהיה אפשר לייבא גם תמונות, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:38, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ולמה החלטת שמותר להעלות תמונות מחב"דפדיה? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:37, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לא מצאתי רשיון ספציפי לחב"דפדיה]] , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:36, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 11:35, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לא מצאתי משהו שהוא יותר קרוב, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 11:34, 19 ביוני 2026 (IDT)
| כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף המכלול:דיווח על טעויות בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת. חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול. |
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. ניתן גם לתייג {{מכלולאים פעילים}} לקבלת חוות דעת נוספת.
- אם לא ניתן להגיע להסכמה באמצעות דיון, ניתן להפעיל את ההליכים המקובלים לפתרון מלחמת עריכה.
- אם ערך שכתבת נמחק ולדעתך יש לו מקום במכלול, ניתן לברר זאת עם מפעיל המערכת שמחק אותו. אם הבירור לא מיישב את המחלוקת ביניכם, ניתן לערער על המחיקה בהמכלול:בירורים.
לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.
תודה, שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:33, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אמרת שלא הכל נכון בדקתי שיניתי ומחקתי שוב, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:35, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ובלע"ז זה נקרא "חזרה על עריכה". לא כל הבקשות שהסרת טופלו. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:37, 19 ביוני 2026 (IDT)
- בדקתי שוב לפני שעברתי על העיכות
- (תבדוק בעצמך), בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:40, 19 ביוני 2026 (IDT)
- כולם טופלו? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)
- וגם אם בדקת, זה לא מתיר לך לחזור על עריכה שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)
- כנ"ל עריכתך האחרונה בדף מכ:בעע שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:44, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אז אתה במטותא ממך תחזיר את העריכה, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:49, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ?? אמרתי לך, מסירים רק מה שטופל לא מה שלא הוכנס לערך מסיבות שונות שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:50, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אוקיי אז הוספתי את הפרט על הצבע לערך על הנוטרייה.
- , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:55, 19 ביוני 2026 (IDT)
- עכשיו אני יכול למחוק?12:56, 19 ביוני 2026 (IDT) , בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:56, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אבל לא סיכמנו שלא מוסיפים על סמך דברי אנונימי? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:56, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לקחתי מקור מהתמונות!, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:57, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אני רואה חום, חום וחום. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:00, 19 ביוני 2026 (IDT)

זה צבע שחור 
אפור - לבן ראה פה:https://gardengrove-iw.desigusxpro.com/jivotnie/nutrii/porody-nutrii/italyanskoy-beloy/, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:05, 19 ביוני 2026 (IDT)
- השחור והאפור אינם ראיה. זה יכול להיות בגלל הזווית / השמש וכו'. מה יש בקישור? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:07, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מאמר על התכונות של הנוטריה הלבנה האיטלקית והבדליה מהנוטריה האזרבייג'נית, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:08, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אתה יכול להוסיף מש"כ שם. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה זה מש"כ?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה שכתוב שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:10, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לאיפה להוסיף?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לערך שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)
- בכל מקרה אני יכול להחזיר את העריכה עלהנוטרייה ואת המחיקה בדיווח על טעויות?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:22, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אמרתי, אתה יכול להחזיר ע"פ המקור, ולמחוק את מה שטופל, הדיווח על הנוטרייה לא היה הדיווח היחיד שללא טופל שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:25, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה עוד?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:27, 19 ביוני 2026 (IDT)
- חיים שלמה מאיעס שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:29, 19 ביוני 2026 (IDT)
- טופל מזמן, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:33, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה ששינית בהרב שלמה זלמן מן-ההר זה ע"פ דברי האנונימי בלבד? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:36, 19 ביוני 2026 (IDT)
- טופל מזמן, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:33, 19 ביוני 2026 (IDT)
- חיים שלמה מאיעס שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:29, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה עוד?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:27, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אמרתי, אתה יכול להחזיר ע"פ המקור, ולמחוק את מה שטופל, הדיווח על הנוטרייה לא היה הדיווח היחיד שללא טופל שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:25, 19 ביוני 2026 (IDT)
- בכל מקרה אני יכול להחזיר את העריכה עלהנוטרייה ואת המחיקה בדיווח על טעויות?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:22, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לערך שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לאיפה להוסיף?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:11, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה שכתוב שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:10, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה זה מש"כ?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אתה יכול להוסיף מש"כ שם. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:09, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מאמר על התכונות של הנוטריה הלבנה האיטלקית והבדליה מהנוטריה האזרבייג'נית, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 13:08, 19 ביוני 2026 (IDT)
- השחור והאפור אינם ראיה. זה יכול להיות בגלל הזווית / השמש וכו'. מה יש בקישור? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:07, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אני רואה חום, חום וחום. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 13:00, 19 ביוני 2026 (IDT)
- לקחתי מקור מהתמונות!, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 12:57, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ?? אמרתי לך, מסירים רק מה שטופל לא מה שלא הוכנס לערך מסיבות שונות שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:50, 19 ביוני 2026 (IDT)
- וגם אם בדקת, זה לא מתיר לך לחזור על עריכה שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)
- כולם טופלו? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:43, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ובלע"ז זה נקרא "חזרה על עריכה". לא כל הבקשות שהסרת טופלו. שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 12:37, 19 ביוני 2026 (IDT)
- ראה פה:
https://www.bhol.co.il/news/209873
, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 14:46, 19 ביוני 2026 (IDT)- אז תסיר שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:03, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה להסיר?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 15:10, 19 ביוני 2026 (IDT)
- את הבקשות שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:29, 19 ביוני 2026 (IDT)
- מה להסיר?, בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ד' בתמוז ה'תשפ"ו 15:10, 19 ביוני 2026 (IDT)
- אז תסיר שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ד' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 15:03, 19 ביוני 2026 (IDT)
סקריפטים
מה זה הסקריפט הזה והזה? שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ו' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 21:47, 20 ביוני 2026 (IDT)
- ניסוי שלי אם זה עובד אם מחליפים שם משתמש בסקריפטים (לא כל כך עובד אצטרך לשנות), בברכה, אמר רבא, להארות וגערות, תרומות ו' בתמוז ה'תשפ"ו 21:51, 20 ביוני 2026 (IDT)
מחאת הרכבים (2026)

שלום אמר רבא,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "מחאת הרכבים (2026)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:אמר רבא/מחאת הרכבים (2026)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. גאון הירדן (שיחה) 21:39, 24 ביוני 2026 (IDT)



