שיחת משתמש:יהודה פיש
מייבא ומעדכן
| שלום יהודה פיש,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מייבא". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מייבא. ההרשאה מעניקה לך את היכולת לייבא ערכים מויקיפדיה העברית באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאד להקפיד בעת ייבוא ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת ייבוא, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה. בברכה. |
| שלום יהודה פיש,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מעדכן". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מעדכן". ההרשאה מעניקה לך את האפשרות לעדכן ערכים באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך. חשוב מאוד להקפיד בעת עדכון ערכים על הכללים דלהלן:
שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת תחזוקה שוטפת ועדכון ערכים, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה, בברכה. |
שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ט בשבט ה'תשפ"ה > 13:47, 17 בפברואר 2025 (IST)
- בהצלחה! נריה - 💬 - 13:52, 17 בפברואר 2025 (IST)
בהצלחה! אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ט בשבט ה'תשפ"ה ~ 16:43, 17 בפברואר 2025 (IST)
- @שרגא @נריה, @אלינדב אם תוכלו לעזור לי, אני לוחץ על שם הערך שביקשו לייבא הצבוע באדום, ועדיין זה מופיע לי כמו שאין לי הרשאה.
- Yehuda_Fish • שיחה • י"ט בשבט ה'תשפ"ה • 19:59, 17 בפברואר 2025 (IST)
- מה השגיאה שמופיעה? נריה - 💬 - 20:07, 17 בפברואר 2025 (IST)
- טיפלתי כבר. היה שם טקסט שעבר טרנסלייט. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:13, 17 בפברואר 2025 (IST)
- היי, מצטרף למאחלים! מוקיר רבנן (שיחה) 15:02, 18 בפברואר 2025 (IST)
- טיפלתי כבר. היה שם טקסט שעבר טרנסלייט. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 20:13, 17 בפברואר 2025 (IST)
- מה השגיאה שמופיעה? נריה - 💬 - 20:07, 17 בפברואר 2025 (IST)
- @שרגא פקע הזמן Yehuda_Fish • שיחה • ו' בתשרי ה'תשפ"ו • 22:29, 27 בספטמבר 2025 (IDT)
- @יהודה פיש, לא נוותר בקלות על מייבא חרוץ ונדיר כמוך!!
- חידשתי לך את ההרשאה ל3 חודשים נוספים.
- נ.ב. רק מזכיר, חידוש ההרשאה מותנה בפירוש במה שסוכם בשיחת_משתמש:יהודה_פיש#ייבוא_אספקלרי, תודה. אפר (שיחה) 20:33, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- @אפר תודה וגם על המחמאה זה נותן כוח Yehuda_Fish • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ו • 21:18, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
קודם כל תודה על כל מה שאתה עושה למען עם ישראל. רציתי להבהיר 2 נקודות. 1) חובה לציין בתקציר העריכה כל שינוי שנעשה בעת הייבוא או העדכון, למשל בערך אנה אולסון הסרת את התבנית, היית צריך לכתוב תקציר על זה. 2) אם יותר לי לשאול, למה הסרת את התמונה בסולנות? למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 22:29, 18 בפברואר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ 1 לקחתי לתשומת ליבי, 2 הייתה שם תמונה לא יפה, 3 תודה אשמח שתמשיך לעקוב אחרי Yehuda_Fish • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 22:39, 18 בפברואר 2025 (IST)
- 1, לא משנה, צריך לתקצר. 2. תמונה כזו צריכים לחסום, מכיוון שאינך בדוק עליך לשלוח את זה לבודקי התמונות שיחסמוה. 3 שמח לעזור. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 22:42, 18 בפברואר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ ישנה אפשרות מהירה לחסימה? Yehuda_Fish • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 22:44, 18 בפברואר 2025 (IST)
- רק בעל הרשאת בדוק יכול. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 22:45, 18 בפברואר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ התכוונתי לשלוח בקשה
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 22:47, 18 בפברואר 2025 (IST)
- שים אצלך את וגם את
importScript('משתמש:ואולם חי אני/תיוג תמונות.');למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:21, 19 בפברואר 2025 (IST)importScript('U:נריה בוט/מצב בדיקת תמונות.');
- שים אצלך את
- רק בעל הרשאת בדוק יכול. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 22:45, 18 בפברואר 2025 (IST)
- תמונה שהצורך בחסימתה ברור ומוחלט (למשל תמונה של אישה לבדה, לא כשהיא נכללת בתמונה) אמורה להיחסם ללא צורך בבדיקה של בודק, עושים את באמצעות הפיכת דף הקובץ להפניה לקובץ תמונה חילופית.
- אגב, למה כאן התמונה הוסרה בעריכה נפרדת? מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:32, 19 בפברואר 2025 (IST)
- למה הוסרה בכלל? למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:34, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אתה יכול לראות שמקוה חסם אותה כנראה שהיה צורך בהסרה, השאלה אם כך למה היא לא הוסרה כבר בייבוא. כמובן ש"שגיאות מי יבין", רק רציתי לוודא שזה לא מהנחה שגויה כלשהי. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:38, 19 בפברואר 2025 (IST)
- טוב, הגיע הזמן לעבור לדון במייל. יהודה פתחתי שרשור.
- לא ראיתי שהיא נחסמה, אולי זה קרה ממש בדקות האחרונות? למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:40, 19 בפברואר 2025 (IST)
- מצטרף לברכות על הכח החדש! מזל טוב! (כאהיה זמין במייל אעזור גם בל"נ) איך • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 14:00, 19 בפברואר 2025 (IST)
- ברכותי. אשמח להשלים אותך... צבי (שיחה) 14:53, 19 בפברואר 2025 (IST)
- מצטרף לברכות על הכח החדש! מזל טוב! (כאהיה זמין במייל אעזור גם בל"נ) איך • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 14:00, 19 בפברואר 2025 (IST)
- אתה יכול לראות שמקוה חסם אותה כנראה שהיה צורך בהסרה, השאלה אם כך למה היא לא הוסרה כבר בייבוא. כמובן ש"שגיאות מי יבין", רק רציתי לוודא שזה לא מהנחה שגויה כלשהי. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:38, 19 בפברואר 2025 (IST)
- למה הוסרה בכלל? למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 11:34, 19 בפברואר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ ישנה אפשרות מהירה לחסימה? Yehuda_Fish • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 22:44, 18 בפברואר 2025 (IST)
- 1, לא משנה, צריך לתקצר. 2. תמונה כזו צריכים לחסום, מכיוון שאינך בדוק עליך לשלוח את זה לבודקי התמונות שיחסמוה. 3 שמח לעזור. למאי נ"מ • שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה 22:42, 18 בפברואר 2025 (IST)
הסרת תמונות
בקשר לתגובתך זו, ההיגיון איתך, רק שלמעשה אין בזה נפק"מ מבחינת מדיניות הסרת תמונות. מוקיר רבנן (שיחה) 14:52, 19 בפברואר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, אין לי בעיה עם הקטגוריה, אבל שים לב שלא כל רשימה שקיימת באתר היא דווקא לטיפולך.. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:09, 20 בפברואר 2025 (IST)
- חייבים רשימה לייבוא באופן דחוף. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה 13:12, 20 בפברואר 2025 (IST)
- הרשימות של גאון מהחודשים הקודמים כבר טופלו? היו שם אלפים. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:24, 20 בפברואר 2025 (IST)
- נשארו רק הבעייתיים, פחות או יותר. למאי נ"מ • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה 13:25, 20 בפברואר 2025 (IST)
- הרשימות של גאון מהחודשים הקודמים כבר טופלו? היו שם אלפים. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:24, 20 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי תלמד אותי בבקשה במה לא להתעסק חוץ מדברים שפשוט שהם קשורים לעורכי אספקלריה
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:29, 20 בפברואר 2025 (IST)
- הגדרת מצוין, כל מה שמצריך עריכה אספקלראית לא טריוויאלית. כל מה שקשור לדתות/אלילים/צניעות (לא אזכור שהגיור שלו ברור). וכן כל מה שיש בו תוכן משמעותי שלא תואם את היהדות. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:33, 20 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי אני אוהב את השפה העשירה שלך, טריוויאלית, טרראנסלית וכדומה
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:37, 20 בפברואר 2025 (IST)
- אם התכוונת בציניות, אני מתנצל, זו לא השפה שלי רק חשבתי שזה יותר יבהיר. אז בשפה עממית, כל ערך שמצריך עריכה שהיא פשוט החלפת מילים אלא ניסוח מחודש או החלטה האם תוכן כלשהו ראוי לאזכור במכלול (לא תכנים שכבר התקבל אודותם נוהג). מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:41, 20 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי חז ושלום בלפרגן, אני אוהב מילים מתמצתות
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:43, 20 בפברואר 2025 (IST)
- אם התכוונת בציניות, אני מתנצל, זו לא השפה שלי רק חשבתי שזה יותר יבהיר. אז בשפה עממית, כל ערך שמצריך עריכה שהיא פשוט החלפת מילים אלא ניסוח מחודש או החלטה האם תוכן כלשהו ראוי לאזכור במכלול (לא תכנים שכבר התקבל אודותם נוהג). מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:41, 20 בפברואר 2025 (IST)
- הגדרת מצוין, כל מה שמצריך עריכה אספקלראית לא טריוויאלית. כל מה שקשור לדתות/אלילים/צניעות (לא אזכור שהגיור שלו ברור). וכן כל מה שיש בו תוכן משמעותי שלא תואם את היהדות. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:33, 20 בפברואר 2025 (IST)
משה פרנקל
פספוס משמעותי. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 09:35, 26 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי צודק אשתדל יותר.
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 12:53, 26 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי אם תוכל לעשות שזה יצבע באדום בהפעלת הסקריפט
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 13:05, 26 בפברואר 2025 (IST)
- הוספתי. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 18:47, 26 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי תודה רבה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 19:22, 26 בפברואר 2025 (IST)
- הוספתי. מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה • 18:47, 26 בפברואר 2025 (IST)
שימוש בבוט
שים לב שבוט שחקנים הוא לשחקני סרטים וכדו', ואילו בוט ספורט הוא לשחקנים מזן זה. בתודה על תרומותיך ובברכת המשך הצלחה!! מוקיר רבנן (שיחה) 13:27, 26 בפברואר 2025 (IST)
- במלים יותר מדויקות, כל ערכי הכדורגל על כל גווניו נכללים בבוט של ספורט. איך • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 17:37, 26 בפברואר 2025 (IST)
קוריוז
לידיעתך, ייבאת היום את הערך הארוך ביותר במכלול... כמה זמן לקח לך לבדוק אותו? למאי נ"מ • שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ה 20:38, 27 בפברואר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ 3 דקות, זה בעיקר טבלאות שחמט Yehuda_Fish • שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ה • 20:55, 27 בפברואר 2025 (IST)
שים לב שהסרתי אחריך תוכן שלא היה אמור להישאר בייבוא. נא לשים לב להבא. בהצלחה. מקוה • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה 21:59 (IDT)
מקוה אני הסתמכתי על מקרה דומה שמשתמש:אפר טען שלא לשנות. Yehuda_Fish • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:03, 5 במרץ 2025 (IST)
- יש לתייג עורכי אספקלריה במקרים כאלה. שמש מרפא (שיחה) 22:18, 5 במרץ 2025 (IST)
- @שמש מרפא אשמח שתגידו ברור אם למחוק או להשאיר כל פעם שכתוב שנים מעל המקובל, או ש
- פשוט אני אעשה סוגריים (למניינם) עם קישור לערך גיל היקום
- Yehuda_Fish • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:23, 5 במרץ 2025 (IST)
- בשום מצב לא להשאיר מספר שנים מעבר למניין לבריאת העולם. אם לא ברור לך איך לנסח, פנה לייעוץ (מומלץ שיהיה קודם לייבוא). מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:31, 5 במרץ 2025 (IST)
- במקרי תיארוך עדיף לדעתי שתשאיר למייבאים ותיקים יותר או עוא"ס, באמצעות מכ:ביע. נריה - 💬 - 22:32, 5 במרץ 2025 (IST)
- במקרה הזה הבעיה היא הרבה מעבר למספר השנים. מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:32, 5 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי אני לא מתעסק עם ערכים שכתוב באמת כאלה דברים, שזה כתוב בצורה שולית אשמח שתגידו לי קו מנחה מה לעשות תמיד Yehuda_Fish • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:44, 5 במרץ 2025 (IST)
- לפרטוקול: הגבתי במייל. מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:55, 5 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי אני לא מתעסק עם ערכים שכתוב באמת כאלה דברים, שזה כתוב בצורה שולית אשמח שתגידו לי קו מנחה מה לעשות תמיד Yehuda_Fish • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:44, 5 במרץ 2025 (IST)
- בשום מצב לא להשאיר מספר שנים מעבר למניין לבריאת העולם. אם לא ברור לך איך לנסח, פנה לייעוץ (מומלץ שיהיה קודם לייבוא). מוטי ~ שיחה • ו' באדר ה'תשפ"ה • 22:31, 5 במרץ 2025 (IST)
importScript('משתמש:בוט גאון הירדן/הפניות.js')
מומלץ הוסיף בשורה חדשה. זה מייבא הפניות מוויקיפדיה. המבקר (שיחה) 22:56, 8 במרץ 2025 (IST)
ייבוא בשם שונה
בעבר הוער למייבאים שיִבְּאוּ ערכים ישירות עם התואר. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 22:45, 24 במרץ 2025 (IST)
- רק תראה לתקן את הפרמטר בתב:מיון ויקיפדיה. למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה 23:21, 24 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי לא הבנתי מי מה? Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 23:23, 24 במרץ 2025 (IST)
- אני מדבר על רבי עבדאללה חנין, ייבאת את זה לדף עם התואר בעוד שבויקי זה ללא תואר. כתבתי שבעבר העירו שלמען הסדר הטוב רצוי שהדף ייווצר בשם המקורי ורק אחר כך יועבר. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 23:26, 24 במרץ 2025 (IST)
- מוטי, מדבריך השתמע ההיפך... למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה 23:28, 24 במרץ 2025 (IST)
- תודה על ההערה, ניקדתי. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 23:30, 24 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי איך אני ידע ששם זה בלי תואר, 2 איך באמת הצלחתי אם שם זה כתוב בשם אחר? Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 00:06, 25 במרץ 2025 (IST)
- אני מבין, ייבאת את זה מסרגל הצד. במקרה של שם ערך עם תואר נסה להיכנס לדף ללא התואר (עדיין לא קיים) ושם לייבא. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 13:19, 25 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי למה אני לא מצליח לערוך בערך דוד וישבי, זה קורה לי גם בהרבה ערכים עף שלא כתוב שזה חסום? Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 13:21, 25 במרץ 2025 (IST)
- אני מבין, ייבאת את זה מסרגל הצד. במקרה של שם ערך עם תואר נסה להיכנס לדף ללא התואר (עדיין לא קיים) ושם לייבא. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 13:19, 25 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי איך אני ידע ששם זה בלי תואר, 2 איך באמת הצלחתי אם שם זה כתוב בשם אחר? Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 00:06, 25 במרץ 2025 (IST)
- תודה על ההערה, ניקדתי. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 23:30, 24 במרץ 2025 (IST)
- מוטי, מדבריך השתמע ההיפך... למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה 23:28, 24 במרץ 2025 (IST)
- אני מדבר על רבי עבדאללה חנין, ייבאת את זה לדף עם התואר בעוד שבויקי זה ללא תואר. כתבתי שבעבר העירו שלמען הסדר הטוב רצוי שהדף ייווצר בשם המקורי ורק אחר כך יועבר. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 23:26, 24 במרץ 2025 (IST)
שלום
אני הייתי פעיל שנים רבות בויקיפדיה וסולקתי ממנו כי התעקשתי שיהיה נייטרלי. אני מנסה להשתלב כאן ורוצה לנהוג כמנהג המקום ומבקש לוודא שאיני מפר כללים. אני אדם דתי, אבל לא חרדי. אשמח אם תוכל להנחות אותי במוקשים העיקריים שאני עלול להתקל בהם ומהם עלי להמנע. או לחילופין אנא הפנה אותי למישהו מותיקי המקום שיוכל להנחות אותי. תוכלו לראות בתרומותי שני ערכים שכתבתי. תודה רבה. יעקב45 (שיחה) 16:18, 25 במרץ 2025 (IST)
- @יעקב45 קודם כל אנחנו שמחים שהצטרפת אלינו, במכלול יש כמה באמת שינויים מויקיפדיה בעיקר באספקלריה תורנית, כדאי שתעבור על ההמכלול:ברוכים הבאים כללים של המכלול, ובתחילת עד שתלמד את הכללים תעבוד בזהירות ולאט
אשמח לעזור לך בכל שאלה שיהיה לך Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 18:19, 25 במרץ 2025 (IST)
- תודה. ראיתי בויקיפדיה כמה הבדלים, ובע"ה אקפיד עליהם. יעקב45 (שיחה) 18:37, 25 במרץ 2025 (IST)
קובץ:לעלוב.jpg
בקשר לעריכתך שם, איך קשורה תמונה חילופית?? מבקשים מחיקה במכ:במ. מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ה • 20:10, 25 במרץ 2025 (IST)
- @מוטי חח ניסתי למחוק לבד כמו תמונה לא צנועה
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ה • 20:12, 25 במרץ 2025 (IST)
- הבנתי שזו המטרה, התכוונתי שיש לכל בעיה את הפתרון שלה, להשאיר את ההפניה זה פתרון מאד חלקי לעניין ההז"י ובכל מקרה זו לא הדרך. מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ה • 20:13, 25 במרץ 2025 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| על ייבוא מתמשך עוד ועוד, כל הכבוד, מעריך מאוד, שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' באייר ה'תשפ"ה > 21:43, 4 במאי 2025 (IDT) |
- היי, מצטרף בחום, תודה על הצפת דף השינויים האחרונים בתרומות מועילות! מוקיר רבנן (שיחה) 15:05, 6 במאי 2025 (IDT)
לארכב
בקשר לעריכה זו, למה שלא תעביר את הכל לארכיון? למאי נ"מ • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ה 10:30, 7 במאי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מ אני לא יודע איך עושים את זה, לא ידעתי שלא מוחקים
- Yehuda_Fish • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ה • 12:14, 7 במאי 2025 (IDT)
הסרת תכנים
לתשומ"ל, אנחנו לא מסירים תכנים העוסקים בעיברות צניעות או בפגיעות בנשים אלא רק מעדנים את הניסוח. אפר (שיחה) 19:02, 11 במאי 2025 (IDT)
- @אפר תסתכל טוב שאני רק שיניתי את הנוסח ואתה שנית עוד פעם את הנוסח. Yehuda_Fish • שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ה • 19:18, 11 במאי 2025 (IDT)
- התכוונתי להמהומות בגוג'ראט (2002), כנ"ל "סחר בנשים" הוא מושג תקין לחלוטין (סוסנה טרימרקו).
נ.ב. ההארות אינם ביקורת אישית, כל אחד ואחד מהמייבאים והמעדכנים עבר חניכה יותר ארוכה ויותר מפורטת, אתה יודע שאין לי ביקורת אישית עליך.... אפר (שיחה) 20:10, 11 במאי 2025 (IDT)- @אפר הערך הראשון שציינת לא אני ייבאתי אותו זה היה אלינדב, 2 סחר בנשים לדעתי מביא מיד קונוטציה שלילית, אבל קיבלתי Yehuda_Fish • שיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ה • 20:54, 11 במאי 2025 (IDT)
- @יהודה פיש מתנצל, בוא לפחות נתייג את @אלינדב, לתושמ"ל. אפר (שיחה) 21:29, 11 במאי 2025 (IDT)
- דבר נוסף - הסרות תוכן נרחבות נעשות אך ורק על ידי עורכי אספקלריה, (מלבד תכני ספורט ותרבות שהכללים בהם הרבה יותר ברורים), אני מתכוון לדוגמה לערכים נרי לאופר וקוו ואדיס, אבל זה הנחיה כללית. אפר (שיחה) 09:07, 21 במאי 2025 (IDT)
- @אפר קיבלתי, עכשיו שאלה לייבא ולתייג עורכי אספקליה, או לא לייבא בכלל?
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה • 09:56, 21 במאי 2025 (IDT)
- לא לייבא. להתייעץ איתם במייל. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה 12:21, 21 במאי 2025 (IDT)
- @אפר קיבלתי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ז' בסיוון ה'תשפ"ה ~ 17:20, 3 ביוני 2025 (IDT)
- @יהודה פיש, רק תזכורת לכך שיש עדיפות לניסוח מחדש על פני הסרה אגרסיבית של תכנים, באופן כללי הסרות נרחבות מיועדות לעוא"ס. אפר (שיחה) 00:44, 31 באוגוסט 2025 (IDT)
- @אפר קיבלתי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ז' בסיוון ה'תשפ"ה ~ 17:20, 3 ביוני 2025 (IDT)
- לא לייבא. להתייעץ איתם במייל. למאי נ"מ • שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ה 12:21, 21 במאי 2025 (IDT)
ייבוא
מה העניין לייבא שחקנים, סרטים, ותכניות טלוויזיה, שאת מי שזה באמת מעניין, הוא כבר מסתכל במקור? חד גדיא (שיחה) 15:16, 22 במאי 2025 (IDT)
- @חד גדיא יפה שאלת, יש אנשים כשרים שאין להם ויקיפדיה שזה מעניין אותם, אנחנו מביאים להם את המידע המינימלי לפי המדיניות של המכלול, בנוסף אנחנו רוצים לייבא את כל הערכים שבויקיפדיה Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד באייר ה'תשפ"ה • 15:31, 22 במאי 2025 (IDT)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| המשך הלאה!!! חד גדיא (שיחה) 15:32, 22 במאי 2025 (IDT) |
תאומים
בקשר לעריכה זו, למה כוונתך? איכא דאמרי (שיחה) 09:09, 27 במאי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי ראה קין#משפחתו ושושלתו Yehuda_Fish • שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 10:18, 27 במאי 2025 (IDT)
- השאלה היא שלמשל לגבי הבל יש מח' האם הם היו תאומים או שלישייה. איכא דאמרי (שיחה) 14:05, 27 במאי 2025 (IDT)
עזרה
לילה טוב ושבוע טוב, האם תוכל לעזור לי? חד גדיא (שיחה) 00:39, 8 ביוני 2025 (IDT)
- בכייף Yehuda_Fish • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה • 00:46, 8 ביוני 2025 (IDT)
- תוכל לומר לי איך עושים ארכיון מדף שיחת המשתמש שלי? חד גדיא (שיחה) 00:47, 8 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא אני לא יודע, תסתכל בהמכלול:ארכוב Yehuda_Fish • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה • 00:51, 8 ביוני 2025 (IDT)
- לא הבנתי כלום חד גדיא (שיחה) 00:58, 8 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא אני לא יודע, תסתכל בהמכלול:ארכוב Yehuda_Fish • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ה • 00:51, 8 ביוני 2025 (IDT)
- תוכל לומר לי איך עושים ארכיון מדף שיחת המשתמש שלי? חד גדיא (שיחה) 00:47, 8 ביוני 2025 (IDT)
עריכות
מה העניין לכתוב
בוצע בדף הייבוא, ואח"כ למחוק את הבקשה? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 00:29, 15 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא אחרת זה לא נמחק במחיקה מהירה של הבקשות שבוצעו, 2 זה מתייג את מבקש הבקשה שידע שהתבצע מבוקשו Yehuda_Fish • שיחה • י"ט בסיוון ה'תשפ"ה • 00:50, 15 ביוני 2025 (IDT)
הסרת תוכן בייבוא פירושונים
בנוגע לייבוא של וילבוש, האם הסרת תוכן? ואם כן מדוע? איכא דאמרי (שיחה) 14:05, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא מותר לי להתערב? לדעתי הנוסח צריך להיות "שמתי לב שבייבוא של וילבוש הסרת תוכן, רציתי להפנות את תשומת ליבך שלפי המדיניות לא מסירים ערכים מילוניים מדפי פירושונים". למאי נ"מ • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה 14:14, 1 ביולי 2025 (IDT)
- מסכים. אני חלש ביחסי אנוש. איכא דאמרי (שיחה) 14:18, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי צודק התבלבלתי עם הכלל שאומר שבייבוא של ערכים המסכמים מאורעות לידות ופטירות לפי שנים מורידים ערכים מילונים, @למאי נ"מ איכא דאמרי הוא מנטר אם יחסי אנוש טובים, הוא נותן הערות בצורה נעימה. Yehuda_Fish • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה • 14:53, 1 ביולי 2025 (IDT)
- אכן היה דיון ארוך אם גם בפירושונים צריך להסיר, כרגע נשאר שלא מסירים. איך • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 14:56, 1 ביולי 2025 (IDT)
- היה מוזר לי שהסרת, שיערתי שזה טעות. רק רציתי לוודא שאתה לא חושב שזה מדיניות. איכא דאמרי (שיחה) 14:57, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי הסרתי גם ב וידבסקי או וילבושביץ לא זוכר, תסדר את זה בבקשה Yehuda_Fish • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה • 15:02, 1 ביולי 2025 (IDT)
- היה מוזר לי שהסרת, שיערתי שזה טעות. רק רציתי לוודא שאתה לא חושב שזה מדיניות. איכא דאמרי (שיחה) 14:57, 1 ביולי 2025 (IDT)
- אכן היה דיון ארוך אם גם בפירושונים צריך להסיר, כרגע נשאר שלא מסירים. איך • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 14:56, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי צודק התבלבלתי עם הכלל שאומר שבייבוא של ערכים המסכמים מאורעות לידות ופטירות לפי שנים מורידים ערכים מילונים, @למאי נ"מ איכא דאמרי הוא מנטר אם יחסי אנוש טובים, הוא נותן הערות בצורה נעימה. Yehuda_Fish • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ה • 14:53, 1 ביולי 2025 (IDT)
- מסכים. אני חלש ביחסי אנוש. איכא דאמרי (שיחה) 14:18, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @יהודה פיש, שאפו על קהרוח הספוטיבית, אגב, לא אישית יותר הפריע שהשינוי לא הופיע בתקציר העריכה, זה מאוד חשוב. אפר (שיחה) 15:21, 1 ביולי 2025 (IDT)
ייבוא
תוכל לבדוקאם יש ערך בוקי על מגזין זרקור אנקפלדיה (שיחה) 22:21, 1 ביולי 2025 (IDT)
- @להבה זרקור (כתב עת) Yehuda_Fish • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ה • 22:23, 1 ביולי 2025 (IDT)
- תודה לא ראיתי את זה אנקפלדיה (שיחה) 22:30, 1 ביולי 2025 (IDT)
תקציר תואם לעריכה
ראשית כל
תודה רבה! על העבודה המדהימה! שנית, רציתי ליידע אותך, שתקציר מסוג "הסרת תוכן" מוגדר במערכת העדכונים כסינון תוכן בעייתי, מה שגורם שהערך מוגדר כבעייתי. לכן, במקרה של הסרת תבנית בעבודה וכדומה, עדיף לתקצר כהגהה או משהו כזה. יישר כח! גאון הירדן (שיחה) 14:41, 6 ביולי 2025 (IDT)
- @גאון הירדן תודה על הניסוח המכבד, השתדל יותר לדייק Yehuda_Fish • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ה • 14:46, 6 ביולי 2025 (IDT)
- באהבה גאון הירדן (שיחה) 14:52, 6 ביולי 2025 (IDT)
אפשר להודיע?
קודם כל:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
ויחשב בפניך ככוכב המייבאים ויעלה לרצון. דבר שני: ייבאת מויקי את הערך רב חייא בר רב מדיפתא וחן חן על כך, אבל אשמח אם בפעם הבאה שתייבא ערכי תנאים/אמוראים תודיע לי על כך (או שתודיע לפני"ז מה חסר, ואצור ערך מקומי) לצורך התאמה וסינון. פניתי דווקא אילך כי אתה אחד מהמייבאים הגדולים בכמות ובאיכות, וגם קשוב וסבלני ולא מדין ביקורת או תרעומת חלילה תודה מראש! חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 14:44, 8 ביולי 2025 (IDT)
ייבוא מויקיפדיה
@יהודה פיש. קודם כל תודה רבה! על כל הערכים שייבאת. ( רציתי לשלוח 'כוכב' אבל היה בעיות טכניות, רציתי לעשות ב 'תודה רבה' יותר סימני ! אך המסנן האוטומטי מנע זאת. )
שנית, שמתי לב, שלחלק מהבקשות לייבוא, אתה כותב 'הערך לא קיים בויקיפדיה העברית' וכו' האם אי אפשר שיהיה מראש במכלול רשימת ערכים שודאי קיימים בויקיפדיה
עם אפשרות שליחת בקשה לייבוא, ובכך לחוס על זמנך הרב בחיפוש בויקיפדיה ( וגם לא לאכזב את המשתמש שביקש, שהערך לא קיים וכו' )
[נ.ב. סליחה אם אני חצוף לבקש שתעבור על הטיוטה: 'מתנה על מה שכתוב בתורה' אף שזה לא התחום שלך, פשוט אתה היחיד שעונה למשתמשים אחרים. (כל הכבוד!!)
ואף יש לך ניסיון רב בכתיבת ערכים הלכתיים.]
תודה רבה! פייבל (שיחה) 15:34, 18 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל תודה רבה, קיים רשימות כאלו, הנסה בלנ"ד Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ה • 15:57, 18 ביולי 2025 (IDT)
שינויים רוחביים בערכי חולין
שלום לך. כדי לשמור על המכלול מעודכן, הכיוון הוא מעבר לעדכון אוטומטי המתמקד בסינון תוכן בלבד. משכך, כל שינוי מקומי שיבוצע בערכים שאמורים להתעדכן מוויקיפדיה, יידרס במהלך העדכון הבא. עדיף להשקיע בשיפור הערכים המקומיים מאשר לשפר ערכי ויקיפדיה והשקעת אנרגיה בשימור התוספות המקומיות. הדברים אמורים כלפי הוספת קטגוריות לערכי חול, בשונה מערכי הלכה. גאון הירדן (שיחה) 17:15, 18 ביולי 2025 (IDT)
- @גאון הירדן צודק פשוט עשיתי את הקטגוריה בעיקר בשביל ערכי קודש Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ה • 17:44, 18 ביולי 2025 (IDT)
ייבוא
ראשית, שאפו על העבודה המופלאה שלך, בלעדיה המצב היה עגום.
וכמובן שלכל מחמאה יש הערה
. אז ערך זה לא אמור להיות מיובא על ידי מי שאינו עא"ס.
על רגל אחת הכללים המוכרים לי בהוראות למייבאים:
- לא לבצע שינוי אספקלרי שלא ברור - על סמך מדיניות כתובה או מסורה בע"פ - ללא אישור עא"ס קודם לייבוא.
- כל ערך שעוסק בתכנים מורכבים או רגישים, וכן ערכים שיש צורך בניסוח משמעותי מעבר לגיור נקודתי, יטופלו רק ע"י עא"ס.
- אני מניח שעקב המרכזיות שלך בייבוא והמחסור במנטרים, פחות עמדו לך על הנושא (אולי בצדק), אבל קח לתשו"ל.
ושוב תודה על תרומתך הרבה גם אם יש פה ושם הערות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 22:14, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי ידעתי בני ידעתי, רק רציתי להוסיף פיסקה בהלכה, וביקשתי את העזרה של עאס, אבל היום הורכבו כל הבקשות על ידי שרגא, והחוסר סבלנות שלי פקעה בטעות, אשתדל לפעם הבא Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 22:39, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי תודה על הערה העדינה, ככה יותר קל לקבל ביקורת Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 22:41, 20 ביולי 2025 (IDT)
- תודה (אהבתי את הקטע של "בני"
). רק אציין, שחוסר סבלנות בשום רמה וצורה, לא מצדיק ייבוא לא תקין. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 23:38, 20 ביולי 2025 (IDT)
- תודה (אהבתי את הקטע של "בני"
- @מוטי תודה על הערה העדינה, ככה יותר קל לקבל ביקורת Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 22:41, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @יהודה פיש, מחקתי את רובא דליתא קמן, לא מעבירים ידנית ממרחב משתמש, שים לב, הפרה של הכללים לא מקובלת בשום מצב. אפר (שיחה) 23:54, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @אפר לא יכלת לזרום😉 Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 00:08, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אין לי את זה... וברצינות, לזרום עם בדיחות בגבול הטעם הטוב זה אוליסבבה אבל לעבור על הכללים זה ממש לא. אפר (שיחה) 00:11, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @אפר כן אבל לזרום עם ערך שלדעתי כתוב טוב, ומחכה כבר שנה להעברה, ופקע לו הסבלות. בכל אופן אתה צודק Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 00:14, 21 ביולי 2025 (IDT)
- בקשר לכך שהסרתי את תמונות הכדורגלנים, בדר"כ זה לוגו של העונה/ הקבוצה וכו' וע"כ הבוט לא מסיר.
- דבר נוסף - עדיף לא לייבא ערכים בעבודה שעדיין לא עברו הימים הנקובים בתבנית, מצאתי שם כמה טעויות שתוקנו ביום שעבר מאז הייבוא. בהצלחה! איכא דאמרי (שיחה) 09:14, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי חשבתי שבערכים על ספורט אין נפק"מ כי בין כה מילוני Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 13:00, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אכן, בעקרון במילוני אין הקפדה על זה, אך כדאי לשים לב שאין טעויות. איכא דאמרי (שיחה) 14:13, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @איכא דאמרי חשבתי שבערכים על ספורט אין נפק"מ כי בין כה מילוני Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 13:00, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @אפר כן אבל לזרום עם ערך שלדעתי כתוב טוב, ומחכה כבר שנה להעברה, ופקע לו הסבלות. בכל אופן אתה צודק Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 00:14, 21 ביולי 2025 (IDT)
- אין לי את זה... וברצינות, לזרום עם בדיחות בגבול הטעם הטוב זה אוליסבבה אבל לעבור על הכללים זה ממש לא. אפר (שיחה) 00:11, 21 ביולי 2025 (IDT)
- @אפר לא יכלת לזרום😉 Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 00:08, 21 ביולי 2025 (IDT)
כוכב תורני!
| כוכב תורני | |
| על הערך לעתיד רובא דאיתא קמן! נפלא ביותר! (2 הערות כל דפריש זה לא ליתא קמן? ושלא פירטת כלל על מקור הדין - מה דאורי' מה דרבנן מיט הגאנצע שטיקעל ר' שימע'ן ואנטרסאנטער מרדכי! חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:11, 20 ביולי 2025 (IDT) |
כותרות
האם זה בכוונה שהערות שוליים של כל הערכים שמיובאים, מופיע תחת זה כותרת-משנה 1 (והאם מיד לאחר שיובא אפשר לערוך)? פייבל (שיחה). 14:58, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל ?, 2 אפשר לערוך. Yehuda_Fish • שיחה • ד' באב ה'תשפ"ה • 15:18, 29 ביולי 2025 (IDT)
- פייבל, מה הבעיה? אתה רוצה כותרת רגילה, למה? עורכים כאלו ערכים רק במה שממש נצרך, לכן זה נחסם למשתמשים שאינם מעדכנים. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ה • 18:37, 29 ביולי 2025 (IDT)
- פשוט אם כן אני רוצה לשנות לכותרת רגילה, כי מלבד כתיבת טיוטות, אני רוצה לתרום למכלול בעוד דרך, ואפילו באופן לא משמעותי כלל, כגון זה. 20:14, 29 ביולי 2025 (IDT) פייבל (שיחה). 20:14, 29 ביולי 2025 (IDT)
- תנוח דעתך. זה לא קרה מעצמו, אלא נעשה במכוון. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 20:24, 29 ביולי 2025 (IDT)
- כלומר, זו לא תרומה למכלול. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 20:24, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי, אתה מדבר אל עצמך, אליי, אל מישהו אחר? פייבל (שיחה). 20:30, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל אליך. אם התגובה לא הייתה ברורה אז כך. ההיגיון מאחורי הכותרת הנמוכה, שאין טעם בכותרת רגילה כשכל הערך הוא מספר שורות, ובד"כ הערות שוליים בודדות ממש. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ה • 20:32, 29 ביולי 2025 (IDT)
- @מוטי, אתה מדבר אל עצמך, אליי, אל מישהו אחר? פייבל (שיחה). 20:30, 29 ביולי 2025 (IDT)
- פשוט אם כן אני רוצה לשנות לכותרת רגילה, כי מלבד כתיבת טיוטות, אני רוצה לתרום למכלול בעוד דרך, ואפילו באופן לא משמעותי כלל, כגון זה. 20:14, 29 ביולי 2025 (IDT) פייבל (שיחה). 20:14, 29 ביולי 2025 (IDT)
- פייבל, מה הבעיה? אתה רוצה כותרת רגילה, למה? עורכים כאלו ערכים רק במה שממש נצרך, לכן זה נחסם למשתמשים שאינם מעדכנים. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ה • 18:37, 29 ביולי 2025 (IDT)
נישואיה לאופניימהר
למה הקטע הזה מופיע (גם אם אין בעיה, זה חסר תועלת, ולא קשור לגוף הערך) פייבל שיחה 17:29 31 ביולי 2025 (IDT)
שים לב
בקשר לעריכה זו, לא נעים לי להעיר לעורך חשוב כמוך שטוב ממני בהרבה, אבל ראה במכ:קטגוריה#קטגוריות בדפי טיוטה. אגב, תתכונן לשנות את החתימה שלך... חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ד באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 13:19, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- @חד מבתראי תלמד אותי למה לשנות את החתימה? Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ה • 14:01, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- מכיוון שבעברית אין ניקוד: אז אם המילה למה מנוקדת בפתח ראה בא"ד, ואם היא מנוקדת בסגול או שוו"א - ליהודה פיש (ואני יודע שאני מעצבן בקטע הזה, לא נורא..) חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ד באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 14:05, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- סורי לא הבנתי Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ה • 14:25, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- כרגע יש דיון בא"ד האם לאפשר לשנות בחתימה מהשם המשתמש התקני לחתימה אחרת, כך שזה כולל גם תרגום לאנגלית כפי שאתה נוהג. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ד באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 14:28, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
קובץ:Operculum of Mollusca, Jerusalem- A Medical Diagnosis Exhibition IMG 9776.JPG
ייבוא אספקלרי
יהודה, יישר כח על כל הייבוא שלך, אך שים לב שגם בערך דגי מים עמוקים הסרת תוכן אספקלרי וזה מחוץ לתחום האחריות שלך (למרות שהסרת יחסית יפה), שים לב שכל ערך שבו צריך להסיר/לשנות משהו בגלל בעיות אספקלריה - צריך להשאיר אותו לעורכי אספקלריה. נא להקפיד על זה כי אחרת לא נוכל השאיר לך את הרשאת המייבא. בהצלחה ותמשיך בכל הכח בשאר הערכים (אני מבין את הקושי שעד שעברת על ערך יפה וגילית רק משהו קטן שצריך לשנות ואתה בטוח שאתה יודע מה לשנות, אבל זה בלתי אפשרי). דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"ה 17:53 (IDT) 17:53, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- כנ"ל אוריינות לבריאות. דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"ה 17:56 (IDT) 17:56, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- @דויד דבר ראשון תודה על ההבנה של הקושי, דבר שני חינכו אותי שאם זה משהו נקודתי אני יכול לשנות, למעט אם זה מחיקה מרובה, ידוע לך על זה משהו? Yehuda_Fish • שיחה • ט' באלול ה'תשפ"ה • 18:32, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- אולי אפר ידע... דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"ה 18:36 (IDT) 18:36, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- @דויד הוא אחד המחנכים שלי אבל אתה צודק שבדגים עמוקים זה היה כי עד שעברתי על כל הערך Yehuda_Fish • שיחה • ט' באלול ה'תשפ"ה • 18:45, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- אולי אפר ידע... דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"ה 18:36 (IDT) 18:36, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- @דויד דבר ראשון תודה על ההבנה של הקושי, דבר שני חינכו אותי שאם זה משהו נקודתי אני יכול לשנות, למעט אם זה מחיקה מרובה, ידוע לך על זה משהו? Yehuda_Fish • שיחה • ט' באלול ה'תשפ"ה • 18:32, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- כל הסרה או עריכה שחורגת מההסרות והעריכות שתמיד עושים אותם (בתאוריה יכל להית בוט שיעשה אותם) הם רק לעוא"ס. אפר (שיחה) 19:18, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- 2 המקרים האלה לא היו כאלה - אלו לא היו החלפות אוטומטיות. דויד (שיחה) י' באלול ה'תשפ"ה 23:26 (IDT) 23:26, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
- מוסיף לקודמי. ביקשתי ממך מספר פעמים בתקופה האחרונה – כל עריכת סינון, ולו הקטנה ביותר, תשאיר לעורכי אספקלריה. כלומר, ערך שדורש החלפת מונח (או יותר), או שעוסק בנושא שעדיף שיעבור בדיקה של עוא"ס - אל תייבא בעצמך. תוכל לבקש בדף הבקשות אם יש לך צורך ספציפי בערך.
- יותר מדי תלונות על חריגה בסמכות נכתבו לך בתקופה האחרונה, אם לא תעמוד בזה אאלץ לבקש את הסרת הרשאתך. וחבל לי שזה יקרה, אתה ללא ספק המייבא החרוץ ביותר (וכמובן, מעריך ומודה לך על כך מאוד). בברכה, נריה - 💬 - 15:35, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- @נריה קיבלתי, אשתדל לשים רסן לעצמי Yehuda_Fish • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ה • 18:06, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- מצטרף להכל ובעיקר להכרה בתרומה הענקית של יהודה למפעל ייבוא הערכים, החריצות והיעילות נדירים! שאפו! אפר (שיחה) 20:14, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- אם יורשה לי להיות מעט קטנוני. המונח השתדלות כאן לא מספיק - זה כן או לא. הבקשה־דרישה שלי לא שלא תבצע אף עריכת סינון תוכן, ולו השינוי הקטן ביותר (כמו הסרת קטגוריה למשל, גיור מונח או ביטוי שלדעתך עדיף לשנות אך לא חובה). פשוט להשאיר דברים כאלו לעוא"ס בלבד.
תודה בכל מקרה על הנכונות לשיתוף הפעולה :). נריה - 💬 - 20:50, 3 בספטמבר 2025 (IDT)- @נריה קיבלתי להסיר תמונה אני יכול? Yehuda_Fish • שיחה • י"א באלול ה'תשפ"ה • 21:28, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- @יהודה פיש, אפילו רצוי, זה לא קשור לתחום האספקלריה בכלל. אפר (שיחה) 21:37, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- קיבלתי תיוג בדף השיחה של בעלי-כנף. אין לי זמן לקרוא את הערך, אבל אם נצרך סינון נוסף - לא היית אמור לייבא את זה...
גם המרה של שנים וכדומה. פשוט תתעסק בערכים שצריכים עין בוחנת בלבד, ותשאיר לעוא"ס לעבוד על ערכים שדורשים יותר מזה.
תודה על שיתוף הפעולה, זה באמת לא מובן מאליו... נריה - 💬 - 15:10, 15 בספטמבר 2025 (IDT)- @נריה כמובן ששמתי לב רק אחרי הייבוא Yehuda_Fish • שיחה • כ"ב באלול ה'תשפ"ה • 15:18, 15 בספטמבר 2025 (IDT)
- קיבלתי תיוג בדף השיחה של בעלי-כנף. אין לי זמן לקרוא את הערך, אבל אם נצרך סינון נוסף - לא היית אמור לייבא את זה...
- @יהודה פיש, אפילו רצוי, זה לא קשור לתחום האספקלריה בכלל. אפר (שיחה) 21:37, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- @נריה קיבלתי להסיר תמונה אני יכול? Yehuda_Fish • שיחה • י"א באלול ה'תשפ"ה • 21:28, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- אם יורשה לי להיות מעט קטנוני. המונח השתדלות כאן לא מספיק - זה כן או לא. הבקשה־דרישה שלי לא שלא תבצע אף עריכת סינון תוכן, ולו השינוי הקטן ביותר (כמו הסרת קטגוריה למשל, גיור מונח או ביטוי שלדעתך עדיף לשנות אך לא חובה). פשוט להשאיר דברים כאלו לעוא"ס בלבד.
- 2 המקרים האלה לא היו כאלה - אלו לא היו החלפות אוטומטיות. דויד (שיחה) י' באלול ה'תשפ"ה 23:26 (IDT) 23:26, 2 בספטמבר 2025 (IDT)
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| דווקא על רקע חילוקי הדעות בינינו, אני חייב לציין את הערכתי הגדולה אליך - אתה חרוץ מתחשב נעים שיח ואיכותי במיוחד, המכלול מתברך המכלולאים איכותיים כמוך שתמיד מוכנים לעזור חרוצים אכפתיים ובעלי ידע ביהדות, תודה רבה על תרומותיך המבורכות למכלול אפר (שיחה) 21:36, 3 בספטמבר 2025 (IDT) |
- מצטרף לתודה, כמות הערכים שאתה מספיק לייבא ביום היא בלתי נקלטת, אתה מייבא ללא גבול, תודה על עבודתך! איך • שיחה • י' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 23:22, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
- בהחלט! דויד (שיחה) י"א באלול ה'תשפ"ה 00:47 (IDT) 00:47, 4 בספטמבר 2025 (IDT)
- מצטרף בהחלט. אין כמוך! נריה - 💬 - 15:11, 15 בספטמבר 2025 (IDT)
- בהחלט! דויד (שיחה) י"א באלול ה'תשפ"ה 00:47 (IDT) 00:47, 4 בספטמבר 2025 (IDT)
?
ערכי הספורט שאתה מיבא לא אמורים להיות חסומים לעריכה, ופתוחים רק לעוא"ס ומעדכנים? חד גדיא (שיחה) 15:48, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- אמורים, אבל אני לא יכול לחסום Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 15:50, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- אז מה העניין לייבא? חד גדיא (שיחה) 15:52, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- @חד גדיא יש אנשים שמעניין אותם הערכים האלו, אבל אני בעיקר מייבא כדי לעזור למכלול להדביק את הפער מול ויקיפדיה, ושלאנשים לא יהיה תירוצים שעדיף ויקיפדיה ששם יש יותר ערכים Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 15:55, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- זה אני יודע, (בכו"ז אני לא חדש פה), אבל אם המדיניות לחסום לעריכה ערכים כאלה, אז עכשיו נצטרך לעבוד פעמיים, ובקשר לוויקי, אדם שיכול לגשת לוויקי ילך לשם גם אם המכלול יהיה עם כל הערכים, (שכן שם כתוב הרבה יותר...) ומי שאין לו ויקי, הולך למכלול גם אם אין ערך על זמר צפון קוראני שהוציא אלבום שנמכר בשישים ושנים וחצי מיליון עותקים. וד"ל. חד גדיא (שיחה) 15:59, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- @חד גדיא כל עוד שזה לא ערך בעייתי, אין חשש שיערכו משהו לא טוב, כרגע רק אני עושה את העבודה השחורה הזו Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 16:01, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
עלה והצלח. חד גדיא (שיחה) 16:02, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- @חד גדיא כל עוד שזה לא ערך בעייתי, אין חשש שיערכו משהו לא טוב, כרגע רק אני עושה את העבודה השחורה הזו Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 16:01, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- זה אני יודע, (בכו"ז אני לא חדש פה), אבל אם המדיניות לחסום לעריכה ערכים כאלה, אז עכשיו נצטרך לעבוד פעמיים, ובקשר לוויקי, אדם שיכול לגשת לוויקי ילך לשם גם אם המכלול יהיה עם כל הערכים, (שכן שם כתוב הרבה יותר...) ומי שאין לו ויקי, הולך למכלול גם אם אין ערך על זמר צפון קוראני שהוציא אלבום שנמכר בשישים ושנים וחצי מיליון עותקים. וד"ל. חד גדיא (שיחה) 15:59, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- @חד גדיא יש אנשים שמעניין אותם הערכים האלו, אבל אני בעיקר מייבא כדי לעזור למכלול להדביק את הפער מול ויקיפדיה, ושלאנשים לא יהיה תירוצים שעדיף ויקיפדיה ששם יש יותר ערכים Yehuda_Fish • שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 15:55, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- אז מה העניין לייבא? חד גדיא (שיחה) 15:52, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
- יש לנריה בוט שמבצע את זה, הוא לא רץ כל הזמן רק פעם בכמה שעות. מוטי ~ שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 16:33, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
כוכב תורני!
| כוכב תורני | |
על הערך המושקע צעקה יוכבד!! א גוט מועד. חד גדיא (שיחה) 12:01, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
|
ליהודה היקר!!
הפתעה קטנה, (קרדיט לרעיון: למאי נ"מ), א גוט מועד, ואסאך הצלחה!. חד גדיא (שיחה) 00:25, 12 באוקטובר 2025 (IDT)
- חד גדיא חזק ביותר!! Yehuda_Fish • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ו • 12:18, 12 באוקטובר 2025 (IDT)
- למי שמגיע, מגיע... חד גדיא (שיחה) 12:23, 12 באוקטובר 2025 (IDT)
חסר אספקלריה
בקשר לעריכה זו, שים לב לשגיאה בתבנית שעשית. חד גדיא (שיחה) 16:49, 15 באוקטובר 2025 (IDT)
לתשומת לב המייבא החרוץ והאלוף!!
עריכה זו. המשך לעשות חיל! מוקיר רבנן (שיחה) 08:21, 18 בנובמבר 2025 (IST)
מתגעגים
לייבוא הכמותי איך • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ו, למנינם: 04:29, 27 בנובמבר 2025 (IST)
- @איך תודה רבה, היה קצת טירדות, אבל אני גם תלוי בבוט של משתמש:גאון הירדן שיעדכן את הרשימות Yehuda_Fish • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ו • 08:13, 27 בנובמבר 2025 (IST)
פתיחת דפי טיפול
שלום!
לאחר דיון בנושא הוחלט כי אין סיבה להגביל מייבאים מפתיחת דפים לטיפול, נשמח בהמשך תרומתכם המבורכת למכלול. תודה! שולח ההודעות ההמוניות (שיחה) 20:50, 6 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולח ההודעות ההמוניות תודה רבה אשתדל להמשיך לתרום כמה שאפשר Yehuda_Fish • שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ו • 00:09, 7 בדצמבר 2025 (IST)
צבע שחור (קו טלפוני)

שלום יהודה פיש,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "צבע שחור (קו טלפוני)" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:יהודה פיש/צבע שחור (קו טלפוני)". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. אפר (שיחה) 23:24, 23 בדצמבר 2025 (IST)
חתימתך
| שלום ותודה על תרומתך למכלול! הדרך בה אתה נוהג לחתום אינה תקינה : כבר עבר זמן רב מאז נחקק במועצת סעיף 1 לעזרה:חתימה הקובע כי "חובה להציג בחתימה את שם המשתמש ולקשר אל דף המשתמש". החתימה שלך אכן מצייתת לכלל זה אך באלפבית לטיני. הפרשנות התכליתית של הכלל אומרת שזה חל גם על מקרה כמו שלך. רק תקופה לא ארוכה לפני כן הוחלט לאסור כליל פתיחת חשבון באותיות שאינן עבריות. חתימתך עוקפת את שני כללים אלה, ולכן אמליץ לך לשנות את חתימתך בהתאם לכללים |
כדי לאפס את חתימתך עליך להיכנס להעדפות ← פרטי משתמש ולהסיר את הסימון מ"עיצוב חתימה אישי".
למידע נוסף ראה עזרה:חתימה.
בברכה, למאי נ"מ • שיחה • ד' בטבת ה'תשפ"ו 08:02, 24 בדצמבר 2025 (IST)
- @למאי נ"מ
בוצע יהודה פיש 🐟 • שיחה • ד' בטבת ה'תשפ"ו • 14:41, 24 בדצמבר 2025 (IST)
- יפה הדג... איך • שיחה • ה' בטבת ה'תשפ"ו, למנינם: 10:26, 25 בדצמבר 2025 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| מעריך מאוד מאוד! |
- גם אני מצטרף. שמואל תירוש (שיחה) שמואל תירוש (שיחה) 00:20, 18 בינואר 2026 (IST)
תבניות עמוד ראשי
הי. מתוך הערכה רבה לפעילות הייבוא המבורכת שלך, אני מבקש שלא תייבא את תבניות הידעת מויקי, הן אינן מיובאות בצורה עיוורת ולפעמים דורשות החלפה. אמור לטפל בזה מישהו שמכיר יותר טוב את הכללים. מקוה • שיחה • כ"ט בטבת ה'תשפ"ו 11:39 (IDT)
מייבא חרוץ, עורך נמרץ ואיכותי, ובעיקר אדם!
לפי ההיכרות שלי איתך, מחמאה כזו לא צריך להסביר לך!
ליל"ט אפר (שיחה) 22:42, 18 בינואר 2026 (IST)
- @אפר לפי קצב המחמאות זה מריח פרישה...
נגד חזק למאי נ"מ • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו 22:44, 18 בינואר 2026 (IST) - @למאי נ"מ, ממש לא קשור, מישהו חשף אותי לפני כמה ימים לסטטיסטיקות של פעילות במכלול, זה היה בהחלט מרשים....
אבל החלק היפה זה שהתרומות הם סטטיסטיקות יבשות, ההבדל הוא ביניכם... אפר (שיחה) 22:45, 18 בינואר 2026 (IST)- @אפר זה מאוד נעים לקבל הערכה כזו, תודה רבה! היכולת להכיר בטוב ולפרגן היא כלי חשוב בתקשורת בין-אישית ובבניית סביבת עבודה חיובית. יהודה פיש 🐟 • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו • 22:52, 18 בינואר 2026 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| פשוט מדהים לפתוח את השינויים אחרונים ולראות רק סימונים של הרבה דפים חדשים שנוצרו, שיובאו ע"י ה"ה יהודה פיש... ממוני גבך (שיחה) 15:20, 23 בינואר 2026 (IST) |
השתתפות בתחרות
אשמח שתכניס את הערכים היפהפיים שאתה עובד עליהם במסגרת התחרות, לטבלת ההשתתפות כאן. ראיתי את ספק ספיקא וטיוטה:ביטול בששים, אולי יש לך עוד. תודה ובהצלחה רבה! מישהו (שיחה) 22:44, 31 בינואר 2026 (IST)
יחזקאל
הערכים על ספר יחזקאל גם אחרי הגיורים וההתאמה שלך, רחוקים מאוד מלהתאים למכלול. לע"ע הנושא בדיון בין עורכי אספקלריה והנטיה שלא לייבא אותם בנתיים. נ.ב.

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מקוה • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ו 16:41 (IDT)
קובץ:ביטול בששים.png
אשמח להסבר. נריה - 💬 - 23:34, 14 בפברואר 2026 (IST)
- @נריה אפשר לחוק לא תקין יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ו • 12:42, 15 בפברואר 2026 (IST)
- האם ידוע לך מה בעיה שגרמה לכך? הדוגמא היחידה שעולה לי זה הורדה מאתר אינטרנט כלשהו, וממנו להעלות למכלול. יכול להיות שזה היה המצב? נריה - 💬 - 12:45, 15 בפברואר 2026 (IST)
- לא, עשיתי את זה בהי אי והוא כתב 1 חלקי ששים וזה לא נכון הלכתית העלתי גירסה אחרת מתוקנת בערךטיוטה:ביטול בששים יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ו • 14:54, 15 בפברואר 2026 (IST)
- אפשר פשוט להגיד - יצרתי תמונה עם בינה מלאכותית, ובטעות העלתי אותה לפני שנטפרי אישרו.
בכל מקרה, הרשה לי לפקפק בחשיבותה של התמונה. לדעתי היא מורידה מערכו האנציקלופדי של הערך. לדעתי עדיף להסירה ולמוחקה. גם אם אין איסור על תמונות ai, לפעמים השכל צריך להורות על כך בעצמו. בייחוד בערכים תורניים. נריה - 💬 - 20:39, 15 בפברואר 2026 (IST)- @נריה זו דעתך ואני מכבד אותך, אבל אני מאמין גדול באפקט עליונות התמונה (אנ'), שערך עם תמונה נקרא יותר, ולכן יש חשיבות מאד בתמונות בכל ערך, ובערכים תורניים שאין תמונות זמינות, אני חושב שיש מקום לתמונות ai ממלכתיות יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 20:52, 15 בפברואר 2026 (IST)
- 2 לא ידעתי שזה עלה חסום, וכתבתי לך את הסיבה על קובץ:צילום ביטול בששים.png יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 20:56, 15 בפברואר 2026 (IST)
- 3 התמונה בשם משתמש שלך מאד יפה :) יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 20:57, 15 בפברואר 2026 (IST)
- לא חושב שתמונה שאין לה ערך הסברתי מועילה למשהו אחר, במיוחד שמדובר בערך תורני כפי שכתב נריה. מוטי ~ שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 21:23, 15 בפברואר 2026 (IST)
- 2 לא ידעתי שזה עלה חסום, וכתבתי לך את הסיבה על קובץ:צילום ביטול בששים.png יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 20:56, 15 בפברואר 2026 (IST)
- @נריה זו דעתך ואני מכבד אותך, אבל אני מאמין גדול באפקט עליונות התמונה (אנ'), שערך עם תמונה נקרא יותר, ולכן יש חשיבות מאד בתמונות בכל ערך, ובערכים תורניים שאין תמונות זמינות, אני חושב שיש מקום לתמונות ai ממלכתיות יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ט בשבט ה'תשפ"ו • 20:52, 15 בפברואר 2026 (IST)
- אפשר פשוט להגיד - יצרתי תמונה עם בינה מלאכותית, ובטעות העלתי אותה לפני שנטפרי אישרו.
- לא, עשיתי את זה בהי אי והוא כתב 1 חלקי ששים וזה לא נכון הלכתית העלתי גירסה אחרת מתוקנת בערךטיוטה:ביטול בששים יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ו • 14:54, 15 בפברואר 2026 (IST)
מכינת גוונא
בקשר לעריכה זו, זה לא היה מוגדר כערך חדש בזמן הייבוא? מוטי ~ שיחה • ט' באדר ה'תשפ"ו • 13:22, 26 בפברואר 2026 (IST)
- @מוטי כנראה פספסתי יהודה פיש 🐟 • שיחה • ט' באדר ה'תשפ"ו • 14:31, 26 בפברואר 2026 (IST)
מדוע ייובא למרות תבנית בעבודה? נריה - 💬 - 11:27, 25 במרץ 2026 (IST)
- @נריה כי עבר למעלה מחודש מיצירת הערך יהודה פיש 🐟 • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 11:31, 25 במרץ 2026 (IST)
כוכב למייבא!
| כוכב המייבאים | |
| תודה רבה על הטיפול בבקשות הייבוא שבלי הלקט (שיחה) 15:30, 30 במרץ 2026 (IDT) |
- @שבלי הלקט תודה גם לך, אתה יודע ללקט את הטוב. יהודה פיש 🐟 • שיחה • י"ב בניסן ה'תשפ"ו • 15:32, 30 במרץ 2026 (IDT)
גא"מ יהודה הוא אחד המייבאים הכי מוצלחים של המכלול חד גדיא • שיחה 15:33, 30 במרץ 2026 (IDT)
- מסכים לגמרי, יהודה אין עליך! מוקיר רבנן (שיחה) 15:35, 30 במרץ 2026 (IDT)
- יהודה, למה שלא תתרום גם בחלק העדכון? שבלי הלקט (שיחה) 21:05, 11 באפריל 2026 (IDT)
- @שבלי הלקט תודה, אין לי הרשאה 2 זה פחות כייף ויותר מסובך יהודה פיש 🐟 • שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ו • 21:07, 11 באפריל 2026 (IDT)
- יהודה, למה שלא תתרום גם בחלק העדכון? שבלי הלקט (שיחה) 21:05, 11 באפריל 2026 (IDT)
- מסכים לגמרי, יהודה אין עליך! מוקיר רבנן (שיחה) 15:35, 30 במרץ 2026 (IDT)
תחרות הכתיבה הרביעית
שלום לך! תזכורת קטנה: ג' באייר התשפ"ו, 20 באפריל 2026, הוא המועד האחרון לפרסום גרסאות סופיות לשיפוט בתחרות הכתיבה. בברכה מישהו (שיחה) 00:48, 13 באפריל 2026 (IDT)


