שיחת משתמש:שמש מרפא
ארכיון 1 • ארכיון 2 • ארכיון 3 • ארכיון 4 • ארכיון 5 • ארכיון 6 • ארכיון 7• ארכיון 8 • ארכיון 9• ארכיון 10
כוכב למנסח!
| כוכב המנסחים | |
| אלוף הניסוחים! אין לי איך לנסח במילים את התפעלותי העמוקה. תודה על הכל! לעבעדיג (שיחה) 15:54, 4 באפריל 2024 (IDT) |
בקשר לעריכה זו, לי נראה שכן, אבל לא התווכח, סומך עליך. בהזדמנות זו אבקש מאוד אם תוכל לעדכן את הערך בתבנית ערכים חדשים, נראה לי שזה עומד בקריטוריונים, בפרט אחרי ניטוריך. תודה ~ תכליתי • שיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 16:51 (IDT) 16:51, 7 באפריל 2024 (IDT)
אבקש להוסיף את רבי אברהם דב טברסקי. תודה, הגדה של פסח (שיחה) 11:43, 10 באפריל 2024 (IDT)
- לדעתי הערך עומד בקריטריונים. הגדה של פסח (שיחה) 12:55, 11 באפריל 2024 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| מעל 200 בדוקים ועדיין רק בוקר!!
כל הכבוד!! כיף שאתה בשטח! אפרון (שיחה) 12:02, 10 באפריל 2024 (IDT) |
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| למנטר המסור! על ליווי צמוד ביצירת וניסוח ערכים המעמיק (שיחה) 23:09, 13 באפריל 2024 (IDT) |
- מצטרף לתודה, על הניטור האיכותי הרב! איך • שיחה ~ מייל • ז' בניסן ה'תשפ"ד. 03:21, 15 באפריל 2024 (IDT)
ישיבת נהר שלום, אם אפשר, ישיבת מקובלים ותיקה. ערוך יפה, בפרט אחרי השיפוצים של הרב @סענדער. ~ תכליתי • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ד 17:09 (IDT) 17:09, 15 באפריל 2024 (IDT)
- רבי שלמה זלמן פרידמן (ראחוב), בבקשה אם אפשר להוסיף. רב מפורסם מאוד וערך יפה. לדעתי. תודה מראש. ~ תכליתי • שיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ד 14:16 (IDT) 14:16, 21 באפריל 2024 (IDT)
- רבי אהרן דוד דייטש, רב הונגרי מפורסם, מגדולי רבני דורו, ערך יפה ומלא תוכן, השקעה רבה! תודה מראש. ~ תכליתי • שיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 02:17 (IDT) 02:17, 22 באפריל 2024 (IDT)
- רבי שמואל צילץ, בברכה. ~ תכליתי • שיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 02:19 (IDT) 02:19, 22 באפריל 2024 (IDT)
- גא"מ לישיבת נהר שלום ורא"ד דייטש עמנואל (שיחה) 10:56, 22 באפריל 2024 (IDT)
- רבי יוסף משה סופר אם אפשר לעדכן. ערך יפה לדעתי. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 23:34 (IDT) 23:34, 5 במאי 2024 (IDT)
- @שמש מרפא? רבי יוסף משה סופר. ~ תכליתי • שיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 20:00 (IDT) 20:00, 8 במאי 2024 (IDT)
- רבי אברהם שמואל הירשוביץ, נראה לי עומד ברף, ראש ישיבה ליטאי נערץ. הערך בשל ועבר ניטור ובדיקה רחבה על ידי. סיכמתי את כל הביוגרפיה. בדקתי הכל.
סליחה על הטרטור. רק בדף מופיע שכאן המקום לבקש.
תודה מראש. ~ תכליתי • שיחה • ב' באייר ה'תשפ"ד 20:00 (IDT) 20:00, 9 במאי 2024 (IDT)- @תכליתי, לקח זמן, אבל כולם הוכנסו. תודה על הערכים היפים! שמש מרפא (שיחה) 14:05, 29 במאי 2024 (IDT)
- תודה על הכל. אם אפשר גם רבי יעקב שיק. בברכה מראש ~ תכליתי • שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:43 (IDT) 20:43, 13 ביוני 2024 (IDT)
- רבי שמעיה גרינבוים זצ"ל בעל סייעתא דשמיא. ~ תכליתי • שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד 16:49 (IDT) 16:49, 8 ביולי 2024 (IDT)
- רבי חיים יוסף גוטליב ערך שהשקעתי המון. ~ תכליתי • שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד 19:30 (IDT) 19:30, 9 ביולי 2024 (IDT)
- תזכורת ~ תכליתי • שיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ד 20:04 (IDT) 20:04, 25 ביולי 2024 (IDT)
- בעל סייעתא דשמיא, ערך אקטואלי! יש הרבה חיפושים. ~ תכליתי • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 22:38 (IDT) 22:38, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אם יש הרבה חיפושים אז אין צורך בע' ראשי... עכ"פ, הערך נראה מעט מנופח מדי. הוספתי גם בק' הבהרה. שמש מרפא (שיחה) 23:06, 9 ביולי 2024 (IDT)
- בכל אופן המידע מתבקש והעמוד ראשי במכלול זוכה לצפיות רבות.
תוקן. עכשיו? ~ תכליתי • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 23:12 (IDT) 23:12, 9 ביולי 2024 (IDT)- @שמש מרפא, אודה אם תוכל להכניס את הערך רבי חסדאי הכהן פרחיה לרשימת ערכים חדשים, בברכה המעמיק (שיחה) 10:00, 12 ביולי 2024 (IDT)
- שמש מרפא, לדעתי הערך מוכן, הוא אוטוטו נהפך לערך ותיק (אם כי לא ברור לי כמה זמן צריך לזה), אשמח להעלאתו, בברכה המעמיק (שיחה) 23:44, 21 ביולי 2024 (IDT)
- ? המעמיק (שיחה) 02:08, 28 ביולי 2024 (IDT)
- אבק שוב לעבור על הערך רבי חיים יוסף גוטליב, ערך שהשקעתי. נא לעדכנו בערכים חדשים. ~ תכליתי • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 20:34 (IDT) 20:34, 31 ביולי 2024 (IDT)
- למה אתה לא מעדכן? ערך ממש יפה לדעתי, למרות שאין הנחתום מעיד, אבל השקעתי בזה המון. ~ תכליתי • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 16:23 (IDT) 16:23, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא זקוק למעט ליטושים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אדרבה ואדרבה. ~ תכליתי • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 13:39 (IDT) 13:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- רבי יחיאל מנחם זינגר. ~ תכליתי • שיחה • י"ז באב ה'תשפ"ד 13:06 (IDT) 13:06, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אדרבה ואדרבה. ~ תכליתי • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 13:39 (IDT) 13:39, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא זקוק למעט ליטושים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה אתה לא מעדכן? ערך ממש יפה לדעתי, למרות שאין הנחתום מעיד, אבל השקעתי בזה המון. ~ תכליתי • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 16:23 (IDT) 16:23, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבק שוב לעבור על הערך רבי חיים יוסף גוטליב, ערך שהשקעתי. נא לעדכנו בערכים חדשים. ~ תכליתי • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 20:34 (IDT) 20:34, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ? המעמיק (שיחה) 02:08, 28 ביולי 2024 (IDT)
- שמש מרפא, לדעתי הערך מוכן, הוא אוטוטו נהפך לערך ותיק (אם כי לא ברור לי כמה זמן צריך לזה), אשמח להעלאתו, בברכה המעמיק (שיחה) 23:44, 21 ביולי 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אודה אם תוכל להכניס את הערך רבי חסדאי הכהן פרחיה לרשימת ערכים חדשים, בברכה המעמיק (שיחה) 10:00, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בכל אופן המידע מתבקש והעמוד ראשי במכלול זוכה לצפיות רבות.
- אם יש הרבה חיפושים אז אין צורך בע' ראשי... עכ"פ, הערך נראה מעט מנופח מדי. הוספתי גם בק' הבהרה. שמש מרפא (שיחה) 23:06, 9 ביולי 2024 (IDT)
- רבי חיים יוסף גוטליב ערך שהשקעתי המון. ~ תכליתי • שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד 19:30 (IDT) 19:30, 9 ביולי 2024 (IDT)
- רבי שמעיה גרינבוים זצ"ל בעל סייעתא דשמיא. ~ תכליתי • שיחה • ב' בתמוז ה'תשפ"ד 16:49 (IDT) 16:49, 8 ביולי 2024 (IDT)
- תודה על הכל. אם אפשר גם רבי יעקב שיק. בברכה מראש ~ תכליתי • שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:43 (IDT) 20:43, 13 ביוני 2024 (IDT)
- @תכליתי, לקח זמן, אבל כולם הוכנסו. תודה על הערכים היפים! שמש מרפא (שיחה) 14:05, 29 במאי 2024 (IDT)
- רבי אברהם שמואל הירשוביץ, נראה לי עומד ברף, ראש ישיבה ליטאי נערץ. הערך בשל ועבר ניטור ובדיקה רחבה על ידי. סיכמתי את כל הביוגרפיה. בדקתי הכל.
- @שמש מרפא? רבי יוסף משה סופר. ~ תכליתי • שיחה • א' באייר ה'תשפ"ד 20:00 (IDT) 20:00, 8 במאי 2024 (IDT)
- רבי יוסף משה סופר אם אפשר לעדכן. ערך יפה לדעתי. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 23:34 (IDT) 23:34, 5 במאי 2024 (IDT)
- רבי אהרן דוד דייטש, רב הונגרי מפורסם, מגדולי רבני דורו, ערך יפה ומלא תוכן, השקעה רבה! תודה מראש. ~ תכליתי • שיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד 02:17 (IDT) 02:17, 22 באפריל 2024 (IDT)
בקשר לעריכה של דברי הגר"ח קניבסקי בערך זה, כל אחד שהסתובב קצת אצל הגרח"ק יודע זאת, וגם בוני עולם אומרים זאת בפה מלא [ידיד שלי פנה אליהם לקבל טיפול, ובין השאלות הראשונות שאלוהו אם יצטרך ייעוץ של דעת תורה למי יפנה כאשר הבהירו לו שאם מתכוין לשאול את הגרח"ק אין לו מה לנסות להתחיל] והראיה הגדולה לכך היא שבכל מכתבי התמיכה שלהם [נ.ב. וגם של דור ישרים] לא תראה אפילו חתימה אחת של הגרח"ק - רק הבעיה היחידה שא"א למצוא מקור רשמי לכך כיון שזה נושא שלא מדברים עליו בפומבי... נ.ב. גם למה שהובא שם בשם הרב חיים לייב כץ אין מקור רשמי. --תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:26, 1 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור, זה מידע מעניין אבל זה לא יכול להכנס לערך ללא מקור מפורש.
- דעתו של הרב כץ כתובה גם בערכו, כתוב שם שהוא הוציא קונטרס בשם "וזרעם לפניך יכון" נגד הטיפולים. אפרון (שיחה) 22:40, 1 במאי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, וזאת למה? (לתשומ"ל התקציר לא משקף את הקטגוריה הנכונה שהוספתי) לעבעדיג (שיחה) 20:03, 13 במאי 2024 (IDT)
- ברשות בעה"ב, אדם שהיה רב של מקום פלוני והיה חסיד פלוני הוא נכלל בקטגוריית "חסידי פלוני" ולא "רבני פלוני". "רבני פלוני" משמשים לאישים ששימשו כרבני אותו חסידות, או רב של קהילה דשם או ראש ישיבה וכדו'. ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:10 (IDT) 20:10, 13 במאי 2024 (IDT)
- @תיוג ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:10 (IDT) 20:10, 13 במאי 2024 (IDT)
- אני חושב שרוב הרבנים מלפני השואה היו רבנים של ערים, ללא קשר לחסידות --לעבעדיג (שיחה) 20:14, 13 במאי 2024 (IDT)
- כן, אבל לקט' רבני החסידות מקשרים רק את אלו שכיהנו כרבני החסידות ולא רבנים שכיהנו ברבנות שונות והיו חסידי אותו חסידות. ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:18 (IDT) 20:18, 13 במאי 2024 (IDT)
- אני חושב שאם זה הכלל אז יש הרבה עבודה, להסיר את כל אלו שמופיעים כרבני החסידות, בכל קט' שכזאת--לעבעדיג (שיחה) 20:30, 13 במאי 2024 (IDT)
- נכון, אני בעצמי עבדתי קצת בכמה ערכים. ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:33 (IDT) 20:33, 13 במאי 2024 (IDT)
- אני חושב שאם זה הכלל אז יש הרבה עבודה, להסיר את כל אלו שמופיעים כרבני החסידות, בכל קט' שכזאת--לעבעדיג (שיחה) 20:30, 13 במאי 2024 (IDT)
- כן, אבל לקט' רבני החסידות מקשרים רק את אלו שכיהנו כרבני החסידות ולא רבנים שכיהנו ברבנות שונות והיו חסידי אותו חסידות. ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:18 (IDT) 20:18, 13 במאי 2024 (IDT)
- אני חושב שרוב הרבנים מלפני השואה היו רבנים של ערים, ללא קשר לחסידות --לעבעדיג (שיחה) 20:14, 13 במאי 2024 (IDT)
- @תיוג ~ תכליתי • שיחה • ו' באייר ה'תשפ"ד 20:10 (IDT) 20:10, 13 במאי 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| ”כוכב החריצות מוענק כאות הוקרה על שילוב של שירות, פיקוח ודיוק יוצא דופן במכלול” (מערכת הויקי-שכוייח).
כי על שלושה דברים המכלול עומד: על האדיבות שלך, על המסירות שלך ועל המקצועיות שלך! קהת שיקופיצקי (שיחה) 21:57, 16 במאי 2024 (IDT) |
- @קהת תודה! מחמם לב. שמש מרפא (שיחה) 16:48, 23 במאי 2024 (IDT)
הערך הרב שמואל דוד גרוס יואל נאמן • שיחה • ט' באייר ה'תשפ"ד 10:20 (IDT) 10:20, 17 במאי 2024 (IDT)
- לענ"ד הערך אנא עוררה אהבתך הישנה עומד בקריטריונים להיכנס לתבנית יואל נאמן • שיחה • ה' בסיוון ה'תשפ"ד 20:24 (IDT) 20:24, 10 ביוני 2024 (IDT)
- אשמח שתביע את דעתך יואל נאמן • שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד 23:52 (IDT) 23:52, 15 ביוני 2024 (IDT)
- @יואל נאמן, תודה על הערך, טוב להזכר בסליחה המתוקה הזו. זה די גבולי, בדקת אם יש חומר אצל גולדשמידט? שמש מרפא (שיחה) 14:52, 17 ביוני 2024 (IDT)
- לא מצאתי כלל את הסליחה הזו אצלו, חיפשתי במפתח ובמילות חיפוש שונים. יואל נאמן • שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד 16:08 (IDT) 16:08, 17 ביוני 2024 (IDT)

- נ.ב. בינתיים מצאתי את גולדשמידט (חיפשתי בספר הלא נכון) והוספתי קצת ממנו, אך יש את הספר רק באוצר החכמה שמוגבל למנויים יש לך מושג האם אפשר למצא את זה באתר חינמי? יואל נאמן • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 09:42 (IDT) 09:42, 18 ביוני 2024 (IDT)
- כתוב לי במייל איזה עמודים בדיוק אתה צריך, ואשלח לך. שמש מרפא (שיחה) 09:53, 18 ביוני 2024 (IDT)
- לי יש את אוצר החכמה אלא שהעדפתי לקשר לאתר חינמי אם יש (חשבתי שאולי יש אתרים שאני לא מכיר) יואל נאמן • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 09:57 (IDT) 09:57, 18 ביוני 2024 (IDT)
- אשמח אם תוסיף את יחביאנו צל ידו יואל נאמן • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 09:25 (IDT) 09:25, 24 ביוני 2024 (IDT)
תודה רבה! יואל נאמן • שיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ד 19:03 (IDT) 19:03, 30 ביוני 2024 (IDT)
- אשמח אם תוסיף לתבנית את הערך שלש עשרה מדות האמורות בחנינה. יואל נאמן • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 10:01, 28 ביולי 2024 (IDT)
- היה מקום לפרט יותר את דעות הראשונים (למשל, מהר"י ברונא רע"ד). שמש מרפא (שיחה) 15:33, 28 ביולי 2024 (IDT)
- תודה על ההפניה. בינתיים כמעט לא מצאתי ראשונים ואחרונים שדנים בפיוט ובשינויים שבו, כולם דנים בעיקר על הפניה למלאכים, לבד מהחת"ס וכעת הפנית אותי גם למהר"י ברונא.
- אם יהיו לך עוד מראי מקומות בעניין אשמח להוסיפם. יואל נאמן • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 15:57, 28 ביולי 2024 (IDT)
- מה קורה עם זה? הוספתי מעט חומר שמצאתי, זה נראה לי מספיק בהחלט. יואל נאמן • שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד 22:23, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- היה מקום לפרט יותר את דעות הראשונים (למשל, מהר"י ברונא רע"ד). שמש מרפא (שיחה) 15:33, 28 ביולי 2024 (IDT)
- אשמח אם תוסיף לתבנית את הערך שלש עשרה מדות האמורות בחנינה. יואל נאמן • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 10:01, 28 ביולי 2024 (IDT)
- אשמח אם תוסיף את יחביאנו צל ידו יואל נאמן • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 09:25 (IDT) 09:25, 24 ביוני 2024 (IDT)
- לי יש את אוצר החכמה אלא שהעדפתי לקשר לאתר חינמי אם יש (חשבתי שאולי יש אתרים שאני לא מכיר) יואל נאמן • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 09:57 (IDT) 09:57, 18 ביוני 2024 (IDT)
- כתוב לי במייל איזה עמודים בדיוק אתה צריך, ואשלח לך. שמש מרפא (שיחה) 09:53, 18 ביוני 2024 (IDT)
- לא מצאתי כלל את הסליחה הזו אצלו, חיפשתי במפתח ובמילות חיפוש שונים. יואל נאמן • שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד 16:08 (IDT) 16:08, 17 ביוני 2024 (IDT)
- @יואל נאמן, תודה על הערך, טוב להזכר בסליחה המתוקה הזו. זה די גבולי, בדקת אם יש חומר אצל גולדשמידט? שמש מרפא (שיחה) 14:52, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אשמח שתביע את דעתך יואל נאמן • שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד 23:52 (IDT) 23:52, 15 ביוני 2024 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
על העברת דפי הטיוטה, (אגב, אהבתי את גילוי ההומור...)
למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באייר ה'תשפ"ד (IDT) 17:45, 23 במאי 2024 (IDT) |
- תודה על כתיבת הטיוטות. שמש מרפא (שיחה) 23:04, 26 במאי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, והעריכה שאחריה, אני רק רוצה לעדכן שמדובר ברב עיר, אב"ד בירושלים, ומחבר שו"ת. היית כותב תיאור של, למשל, משה ויסברג בהצמדה לתיאור של, למשל, הגרח"ק? הגדה של פסח (שיחה) 22:21, 26 במאי 2024 (IDT)
- לא הייתי כותב תיאור של ויסברג בכל מקרה, זה ממש לא המקרים שמשתמשים בהם במונח "להבדיל", לא בספרות התורנית והמסתעף וודאי שלא במכלול. זה אפילו מעט מקומם. שמש מרפא (שיחה) 23:03, 26 במאי 2024 (IDT)
- בסופו של דבר, הרעיון הוא שיש ערך מוסף לאמינות התיאור אם נוסיף על דברי מהרי"ל הורנשטיין את אלו של ש"י עגנון. נראה לי מופרך לייצר מצג כזה באנציקלופדיה חרדית. הגדה של פסח (שיחה) 23:10, 26 במאי 2024 (IDT)
- זה לא עניין של אמינות אלא של שתי זוויות שונות, ששתיהן חשובות, כל אחת מסיבותיה. זו הייתה כוונתי שלא הייתי מביא את ויסברג, כי הוא לא מייצג שום דבר. שמש מרפא (שיחה) 23:12, 26 במאי 2024 (IDT)
- כלומר, מהרי"ל הוא מיסטיקן? הגדה של פסח (שיחה) 23:13, 26 במאי 2024 (IDT)
- איך הגעת למסקנה הזו?! שמש מרפא (שיחה) 23:14, 26 במאי 2024 (IDT)
- מה אתה מתכוון
זווית אחרת
(שהיא בעלת משמעות)? הגדה של פסח (שיחה) 23:15, 26 במאי 2024 (IDT)
- מה אתה מתכוון
- אני מצטרף לדברי שמש מרפא. הגדה של פסח, נראה לי שאין לך כל כך מושג מי הוא ובעיקר מהו שי עגנון [דבר נפלא לכשעצמו, אך במקרה דנן מונע ממך להבין מה המשמעות של דבריו]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:16, 26 במאי 2024 (IDT)
- @קהת, אולי תרחיב יותר? הגדה של פסח (שיחה) 23:20, 26 במאי 2024 (IDT)
- תיאור של שמחה אינו מדע מדויק. הוא בעיקרו תיאור של החוויה האישית הסובייקטיבית של המתבונן. לכן, תיאור של רב ות"ח מלמד אותנו בעיקר כיצד הרגישו במירון בני העליה. לעומת זאת, תיאור של עגנון מלמד אותנו כיצד הרגישו האנשים הפשוטים, וזו החשיבות שבציטוטו. נניח שאני משתתף בטיש חסידי ואני יוצא ממנו מלא בהתרגשות והתפעלות. האם אין בכך הרבה יותר מה ללמד על הטיש מאשר כשאתה יוצא ממנו כך?.. [אגב, "מיסטיקן" אינה מילת גנאי]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 23:35, 26 במאי 2024 (IDT)
- @קהת, אולי תרחיב יותר? הגדה של פסח (שיחה) 23:20, 26 במאי 2024 (IDT)
- איך הגעת למסקנה הזו?! שמש מרפא (שיחה) 23:14, 26 במאי 2024 (IDT)
- כלומר, מהרי"ל הוא מיסטיקן? הגדה של פסח (שיחה) 23:13, 26 במאי 2024 (IDT)
- זה לא עניין של אמינות אלא של שתי זוויות שונות, ששתיהן חשובות, כל אחת מסיבותיה. זו הייתה כוונתי שלא הייתי מביא את ויסברג, כי הוא לא מייצג שום דבר. שמש מרפא (שיחה) 23:12, 26 במאי 2024 (IDT)
- בסופו של דבר, הרעיון הוא שיש ערך מוסף לאמינות התיאור אם נוסיף על דברי מהרי"ל הורנשטיין את אלו של ש"י עגנון. נראה לי מופרך לייצר מצג כזה באנציקלופדיה חרדית. הגדה של פסח (שיחה) 23:10, 26 במאי 2024 (IDT)
ישיבת מיר
ראיתי ששחזרת את הערך של ישיבת מיר ואני תמהה עליך מה הסיבה לכך?
עבודתי ערכה הרבה זמן לדייק בפרטים ולהביא את המצב איך שהוא בדיוק
הנתונים הקודמים לא היה בהם כדי הבנה על מה מדובר והיו פרטים שגווים וחלקים
למשל
לפי רשם העמותות, בשנת 2018, מתוך העמותות הרשומות בתחום "דת", מרבית התרומות הן מישראל והן מחו״ל התקבלו בעמותות מתת תחום ישיבה – כולל (1.6 מיליארד ש"ח מישראל, ו 982- מיליון ש"ח מחו״ל). אולם, סכומי התרומות הגדולים ביותר מחו"ל התקבלו על ידי ״[[ישיבת מיר]] ירושלים״, שהובילה בגיוס הכספים מחו״ל עם 68 מיליון ש"ח{{הערה|[https://www.guidestar.org.il/shnaton שנתון העמותות] רשם העמותות 2018}}. מה כתוב פה??
וכן רשימות הבתי מדרש ורבנים לאחר בירור מקיף עם לומדי השיבה ואברכיה אני ממש תמהה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:30, 2 ביוני 2024 (IDT)
תכנית ארטמיס
נא להחזיר את הגרסה שלי. זה מוצדק מאוד, אם תעיין בשינויים. בסך הכל עדכנתי את זמני השיגור המתוכננים. היה כתוב בקשר למשימה מסוימת כמה זמני שיגור מתוכננים, דהיינו כל פעם שדחו את השיגור הכניס מישהו את המועד המתוכנן החדש עם מקור לזה, בלי להסיר את הקודם. וכך היו כמה מועדים עם כמה מקורות. ככה: "היעד למועד השיגור המתוכנן בפברואר 2022. נדחה ל־17 במרץ. נדחה לאוגוסט 2022." וכיון שהשיגור המדובר כבר התרחש, פשוט כתבתי את תאריך השיגור שהיה בפועל, ומחקתי את הזמנים המתוכננים שלא התרחשו בפועל. האם לדעתך יש להשאיר את שלושת המועדים המתוכננים, לאחר שהשיגור בפועל כבר התרחש ובתאריך אחר? ע. סופר (שיחה) 23:52, 5 ביוני 2024 (IDT)
- בראש כל ערך יש לשונית "גרסאות קודמות", תעיין שם ותראה בדיוק מי ערך מה. שמש מרפא (שיחה) 01:21, 6 ביוני 2024 (IDT)
הרב משה אבוחצירא
שלום רב. לבקשתך ערכתי את הערך הרב משה אבוחצירא. הוספתי מקורות. אודה להוספה של הרב כערך
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
למנטר המוכשר והבלתי נלאה שעליו עומד כל המכלול בהערכה רבה . לעבעדיג (שיחה) 17:15, 13 ביוני 2024 (IDT)
|
- @לעבעדיג, תודה! ה'לעבדיקייט' שלך מתיד מפיחה במכלול רוח חיים. שמש מרפא (שיחה) 01:50, 14 ביוני 2024 (IDT)
כוכב לתומך!
| כוכב התומכים | |
| אני רוצה להביע לך רגשות הערכה על כל העבודה שלך מולי, מיום באתי הנה ועד עצם כתיבת שורות אלו, העברת את הטיוטות במקצועיות, שיפרת, ניסחת, דייקת ושכתבת. אף פעם לא זכיתי ממך לגערות או להתייחסות לא יפה, למרות שעבדנו יחד מאוד הרבה. אני בהחלט מעריך את המסירות שלך למכלול שהיא ללא מש"ב, ללא דרישות מיוחדות וללא התנשאות על אחרים, רק כבלתי נלאה עושה את העבודה יומם ולילה, בלי דיבורים וויכוחים מיותרים. אתה "הדבר" של המכלול. בהחלט! אני מברך אותך בברכת הדיוט שתעשה חיל בכל עניניך, ותעשה רצון ה' באמת, בשמחה ובטוב לבב, וכל הברכות שבתורה יחילו על ראשך, ידידך עוז. ~ תכליתי • שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:50 (IDT) 20:50, 13 ביוני 2024 (IDT) |
- @תכליתי, תודה! שמחתני. ת
- אמן! וכן למר. תצליח בכל אשר תפנה. שמש מרפא (שיחה) 01:58, 14 ביוני 2024 (IDT)
- מזדהה עם כל מילה שנאמרה כאן! המעמיק (שיחה) 06:21, 16 ביוני 2024 (IDT)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| אתה מומחה אספקלרי! הלוואי והיו עוד כמוך. איך • שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 17:47, 14 ביוני 2024 (IDT) |
סטוטשין
אתמה
למה הורדת את תאריך חתונת בתו ותיאור החתונה
ובמקביל הוספת עם מי נישאה בתו?
ההפך הוא הנכון עם מי התחתנה בתו אינו מתאים לערך כאן. אמיתי חן (שיחה) 13:01, 16 ביוני 2024 (IDT)
שאלה
לגבי תבנית העוגן. ישנה אפשרות לשני עוגנים בדף אחד? לעבעדיג (שיחה) 22:36, 23 ביוני 2024 (IDT)
- בוודאי. שמש מרפא (שיחה) 22:38, 23 ביוני 2024 (IDT)
- איך מסמנים כך:#2 #1 ? --לעבעדיג (שיחה) 22:40, 23 ביוני 2024 (IDT)
- העוגן מוסיף אפשרות להפנות למיקום הספציפי, כאילו הייתה כותרת כמו שהגדרת. מוטי ~ שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 22:42, 23 ביוני 2024 (IDT)
- { {עוגן|א}} { {עוגן| ב}} - [[#א|א] ] [[#ב|ב] ]. שמש מרפא (שיחה) 23:09, 23 ביוני 2024 (IDT)
- העוגן מוסיף אפשרות להפנות למיקום הספציפי, כאילו הייתה כותרת כמו שהגדרת. מוטי ~ שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 22:42, 23 ביוני 2024 (IDT)
- איך מסמנים כך:#2 #1 ? --לעבעדיג (שיחה) 22:40, 23 ביוני 2024 (IDT)
אבקש להוסיף לתבנית בעמוד הבית, תודה. הגדה של פסח (שיחה) 13:59, 24 ביוני 2024 (IDT)
- תודה, ותודה על הטאצ' שלך לערך! הגדה של פסח (שיחה) 19:59, 26 ביוני 2024 (IDT)
אבקש להוסיף לתבנית בעמוד הבית, תודה רבה מראש!--דז"ש (שיחה) 11:58, 27 ביוני 2024 (IDT)
הרבנים כלץ
הפכתי לדף ריק מהפנייה, כדי שהמעדכנים יבינו על מה מדובר. המבקר (שיחה) 09:24, 4 ביולי 2024 (IDT)
- המעדכנים יבינו, אין צורך לרוקן דפים. שמש מרפא (שיחה) 14:01, 4 ביולי 2024 (IDT)
- המעדכנים לא הבינו בפעמים האחרונות, לא חשוב. המבקר (שיחה) 18:42, 4 ביולי 2024 (IDT)
לגבי עריכה זו, לכאורה היית אמור להציב קודם תבנית דרוש מקור לפני שאתה מוריד תוכן שכזה, לא? בכל אופן הבאתי מקורות לאותו תוכן שנמחק, (ולדעתי הדיעה הרווחת בצבור החרדי זה שאנו לא באתחלתא דגאולה אלא עדיין בגלות), וגם הסברתי שכבר כתוב סיוג בהתחלת הקטע, אך לאחר שהוספתי המקורות חזרתי בי מהחזרת התוכן (מה שכתבתי בתקציר "הגהה" היה בטעות), כיוון שאני בחופש"מ ואין ברצוני להיכנס לוויכוחים. אך עדיין אשמח לשמוע מה דעתך כעת לאחר שהובא מקורות לאותו תוכן, האם ניתן להחזיר לגירסה היציבה? תהלים (שיחה) 16:08, 15 ביולי 2024 (IDT)
- ?. תהלים (שיחה) 21:16, 16 ביולי 2024 (IDT)
- זה נראה בסדר (ללא המשפט השני). שמש מרפא (שיחה) 21:33, 16 ביולי 2024 (IDT)
בנוגע לעריכה זו, לפי הרשום בג"ק נראה שהוא ערך חדש, [אתה הוא זה שהעברת למרחב ערכים], בטוח שיש הסבר, סקרן לשמוע, המעמיק (שיחה) 01:50, 16 ביולי 2024 (IDT)
- אני מניח שזה בגלל שהוא היה בן חודש וחצי. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 16 ביולי 2024 (IDT)
- אז זה מה שעלול לקרות לרבי חסדאי הכהן פרחיה? המעמיק (שיחה) 01:41, 17 ביולי 2024 (IDT)
- ? שמש מרפא (שיחה) 01:46, 17 ביולי 2024 (IDT)
- אני רק מנסה להבין, מכניסים את הערך כשהוא ראוי לכך, אם זה לא קורה מיד לאחר העברתו למרחב הערכים, הוא לא זוכה לבמה זו? המעמיק (שיחה) 01:50, 17 ביולי 2024 (IDT)
- הערכים מוצגים לפי סדר כתיבתם. אם תיקח ערך מלפני שנה ותשפץ אותו, הוא עדיין לא עונה להגדרה של "ערך חדש". שמש מרפא (שיחה) 02:24, 17 ביולי 2024 (IDT)
- לגבי רבי חסדאי, האם הוא קרוב ל-להיות מוכן? המעמיק (שיחה) 02:28, 17 ביולי 2024 (IDT)
- ? המעמיק (שיחה) 21:53, 18 ביולי 2024 (IDT)
- הערך צריך ניסוח, בפרט לקראת הסוף. שמש מרפא (שיחה) 01:57, 22 ביולי 2024 (IDT)
- אני לא בטוח למה כוונתך, המעמיק (שיחה) 02:06, 22 ביולי 2024 (IDT)
- הערך צריך ניסוח, בפרט לקראת הסוף. שמש מרפא (שיחה) 01:57, 22 ביולי 2024 (IDT)
- ? המעמיק (שיחה) 21:53, 18 ביולי 2024 (IDT)
- לגבי רבי חסדאי, האם הוא קרוב ל-להיות מוכן? המעמיק (שיחה) 02:28, 17 ביולי 2024 (IDT)
- הערכים מוצגים לפי סדר כתיבתם. אם תיקח ערך מלפני שנה ותשפץ אותו, הוא עדיין לא עונה להגדרה של "ערך חדש". שמש מרפא (שיחה) 02:24, 17 ביולי 2024 (IDT)
- אני רק מנסה להבין, מכניסים את הערך כשהוא ראוי לכך, אם זה לא קורה מיד לאחר העברתו למרחב הערכים, הוא לא זוכה לבמה זו? המעמיק (שיחה) 01:50, 17 ביולי 2024 (IDT)
- ? שמש מרפא (שיחה) 01:46, 17 ביולי 2024 (IDT)
- אז זה מה שעלול לקרות לרבי חסדאי הכהן פרחיה? המעמיק (שיחה) 01:41, 17 ביולי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אודה לך אם תעבור על התוכן שוב ותשאיר את מה שאפשר, נראה שיש שם תוכן אנציקלופדי בחלקו, אם אין לך זמן תאשר לי ואני אנסח ואערוך בהתאמה לאנציקלופדיה, ייש"כ. ~ תכליתי • שיחה • י' בתמוז ה'תשפ"ד 12:17 (IDT) 12:17, 16 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי המידע ברובו או כולו אינו אנצי'. אתה מוזמן לפתוח דיון בדף השיחה. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 16 ביולי 2024 (IDT)
- בעל מופת, מקוה, תיקון חצות, טיש, כל זה לדעתי אנצי', אבל אין לי כח לפתוח דיון, אז סומך עליך. ~ תכליתי • שיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ד 23:26 (IDT) 23:26, 16 ביולי 2024 (IDT)
אשמח אם תעבור על זה ותעדכן בערכים חדשים. אם יש צורך בגלל זה בהעברה לטיוטה אין בעיה, רק לדעתי אין צורך כי הוא בשל. ~ תכליתי • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 21:00 (IDT) 21:00, 31 ביולי 2024 (IDT)
מסקרן
בקשר לעריכה זו, מה העניין למחוק מידע ממוקר רק כי זה לא מופיע בויקיפדיה? יואל נאמן • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 19:31, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| יישר כח על כך שאתה מחמישיית המנטרים (מתוך 29) שעושים את עבודתם במכלול בצורה הכי טובה ורצינית. משכיל לאסף 17:53, 9 באוגוסט 2024 (IDT) |
- מצטרף לתודה על עבודה קשה עקבית ושקטה ללא הפסקה. תודה!! איך • שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד למנינם 17:54, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
ייבוא מויקיפדיה של הדף סיומות אינטרנט
@שמש מרפא הערך מופיע ב קטגוריה:דפים עם יותר מדי קריאות לפונקציות מפענח שגוזלות משאבים כשלדעתי זה בגלל פונקציה מיותרת וארוכה שמופיעה שם שלוש פעמים (הטעות בויקיפדיה) ועוד פונקציות מיותרות
תסתכל בהבדלים בין גרסאות מה שונה ביבוא ותראה שאותן פונקציות חזרו (+22000) ושאר ההבדלים הם דקדוקיים אז תודה על העדכון אבל לא נשמע לי שזה מה שצריך לעשות כשהערך נערך כאן בהבדל משמעותי לייבא שוב ולדרוס את העריכות?
זו שאלה עקרונית במכלול שמטרידה אותי מזה זמן רב וגם ידוע לי שיש עורכים שמנסים בכוונה לדרוס את הערכים שנוצרו במכלול (לא שאכפת לי, אבל זה מציג את הקונפליקט שבענין
בקיצור מה אתה אומר על הנושא
אולי יש אפשרות ליצור יבוא חלקי תוך בחירת הגרסה\פסקה המועדפת? בכבוד חשליט"א (שיחה) 16:00, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חשליט"א הסיבה להכללה של הערך, לא קשורה להערה שהסרת, היא לא משפיעה כלום כי היא הערה בקוד המקור. צריך לערוך אותו בוויקיפדיה שלא ישתמש כל כך הרבה בבדיקה #קיים. @נריה? מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:25, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוויקיפדיה הבעיה לא קיימת. הסרתי כאן. נריה - 💬 - 20:33, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם שם זה גוזל משאבי שרת, רק אצלנו כנראה המגבלה יותר נמוכה. מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:44, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- נו נו.. הסרתי גם שם. נריה - 💬 - 20:47, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם שם זה גוזל משאבי שרת, רק אצלנו כנראה המגבלה יותר נמוכה. מוטי ~ שיחה • י"א באב ה'תשפ"ד • 20:44, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוויקיפדיה הבעיה לא קיימת. הסרתי כאן. נריה - 💬 - 20:33, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
@מש:נריה אולי תטפל גם בסיומות אינטרנט לפי מדינה באותה צורה? חשליט"א (שיחה) 17:20, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חשליט"א:
טופל. אם יש צורך נוסף, תוכל לפנות אלי או לנריה בדף שיחתנו, כדי לא להטריח על בעל הבית. מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 18:28, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| על הכל... ובפרט על הסיוע בערך אז בהלוך ירמיהו, המעמיק (שיחה) 01:56, 20 באוגוסט 2024 (IDT) |
ערכים חדשים
שמש היקר, אם תוכל בבקשה להכניס את הערך אז בהלוך ירמיהו לתבנית ערכים חדשים, המעמיק (שיחה) 03:50, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- שמש תודה על ההיענות הזריזה, אם תוכל בבקשה להכניס גם את הערך מלחמת בני אפרים ופלשתים לתבנית, המעמיק (שיחה) 12:57, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- המעמיק,
בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 13:06, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- המעמיק,
אם אפשר בבקשה להכניס את הערך החדש רבי אהרן הכהן פרחיה, המעמיק (שיחה) 20:01, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
על הכנסת הערך רבי משה פרנקפורט, ללא בקשה מוקדמת! המעמיק (שיחה) 09:29, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
אם אפשר בבקשה להכניס את הערך החדש רבי יהודה ליב זלקינד, המעמיק (שיחה) 23:33, 2 בדצמבר 2024 (IST)
- זריז!!! המעמיק (שיחה) 00:31, 3 בדצמבר 2024 (IST)
חסידות בישטינא
שלום וברכה, ראיתי את ששינית בפיסקת רבי ישכר בר האדמו"ר הנוכחי, כמו כן שהסרת את תמונות האדמו"רים מלפני השואה והשבת את התמונה הישנה של י"ט כסליו. לענ"ד זה לא נכון ואסביר.
ראשית, ערך זה הוא על החסידות עצמה ולא רק על האדמו"ר הנוכחי, ועל כן די מופרך לשים תמונה של י"ט כסליו כמשהו שמייצג חסידות זו, שכל אדמו"ריה לדורותיהם עד האדמו"ר הנוכחי לא היה להם שום קשר לכך. שנית, גם האדמו"ר הנוכחי לא זה מה שמייצג אותו, כל מי שמכיר את החסידות פיזית ולא רק מהרשת יודע זאת, אלא אחד מהדברים הבולטים הזוכים לפרסום רב בעיקר בגלל שזה די נדיר ומעניין. הניסוח שהבאת מועתק מחב"דפדיה והוא ממש לא מדויק, ישנם בחסידות עוד הרבה אלמנטים אחרים לגמרי שאין מי שיפרסם אותם, כל מי ששבת שם אי פעם יבין את דבריי היטב. ישראל יעקוב (שיחה) 15:43, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם אני מצטרף, מסכים עם כל מילה של ישראל יעקוב, אשמח מאוד אם שמש היקר יבדוק את הדברים בעצמו וישיב את עריכותיו בערך. משה רץ (שיחה) 21:51, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
בתי אבות
בזמן שאתה עורך את בתי אבות תייג אותי, כדי שאוכל לראות את העריכה תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 19:04, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
ערכים חדשים
צר לי שאני מנכסס, אבל כתבתי שני ערכים: רבי אליהו זינגר ורבי יצחק מאיר זינגר, הראשון נכתב בטיוטה (שבעבר כתבת שפעולה זו מקדמת את העדכון בתבנית) ולפענ"ד זה ראוי לעדכון ב{{ערכים חדשים}}, תייגתי אותך כמה וכמה פעמים ואין קול ואין עונה. אבקש שוב, בפעם אחרונה בלנ"ד, אם תוכל לעדכן. תודה מראש. ~ המלקט • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד 00:58 (IDT) 00:58, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- המלקט, אמנם שניהם נכתבו בשלהי חודש אב ואנו כבר עמוק בחודש אלול, כך שהם לא ממש חדשים, ובכל זאת עדכנתי. עמוס חדד (שיחה) 01:47, 12 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה. שמש מרפא (שיחה) 01:47, 12 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד, הערה קטנה, הסידור בתבנית הוא לפי הכניסה למרחב הערכים. הגדה של פסח (שיחה) 03:05, 12 בספטמבר 2024 (IDT)
- נא להוסיף ערך רבי ירחמיאל ישראל סקולה בתודה למפרע ישראל הכהן (שיחה) 23:40, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא נא להוסיף גם רבי דוד דוב טאוב, בתודה מראש. ישראל הכהן (שיחה) 23:24, 26 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה. שמש מרפא (שיחה) 01:47, 12 בספטמבר 2024 (IDT)
בירה בשבילך!
| על כל העזרה אברמלה (שיחה) 01:28, 12 בספטמבר 2024 (IDT) |
לקברניט המכלול
| כוכב המנהיגים | |
| למנטר הראשון בהערכה רבה! מראש צורים (שיחה) 02:44, 17 בספטמבר 2024 (IDT) |
- מצטרף, מצטרף ומצטרף!! שמש הוא מנהיג מסור לעדתנו הקדושה. מתוק מדבש! ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:42 (IDT) 23:42, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- אל יחסר המכלול מנהיגו.... תודה לשניכם. שמש מרפא (שיחה) 23:50, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
בקלווה בשבילך!
| שכויח! אפללו (שיחה) 23:20, 21 בספטמבר 2024 (IDT) |
לתשומת לבך, חלק משמעותי בערך מתבסס על על ערך בויקיפדיה ללא הערות שוליים צמודות וללא בדיקת הקישורים. ראה שם בדף השיחה. מגילת פולין (שיחה) 19:59, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
מנהגי ראש השנה
מחקת בשיחזור מלא בלי לבדוק את התוכן. א. יש את החלק של אכילת הרימון גם ביום הראשון, ושהחיינו ביום השני בדווקא על החבושים, שמחקת אותו בלי סיבה.
ב. כמו"כ כל סדר האכילה הוא דוקא כך, וכך נוהגים הירושלמים במסורת ארוכה, לבשל דוקא מתוק את המאכלים. ג. אכן, יש נגיעה גם במה שכינית "העדפות תפריט" אך עדיין זה לא מצדיק את המחיקה כשיחזור גורף.
האם כך הדרך כאן באופן קבוע? למחוק ולשחזר ערכים בלי עיון מוקדם? תמהני. שזורי (שיחה) 01:41, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
- העריכה שלך כולה הייתהנללא מקורות. אם תוסיף מקורות שאכן כך מנהג ירושלים תוכל להחזיר בשמחה. גמח"ט. שמש מרפא (שיחה) 08:38, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
לא שזה משמעותי בשבילי אבל מענין אותי למה?
בקשר לעריכה זו, מראש צורים (שיחה) 22:23, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- טעות. שמש מרפא (שיחה) 22:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
ערך "ר' יונה לייב לבל"
ר' יונה לבל מוזכר הרבה מאוד בספרי הרב יעקב מאיר שכטר, הגרי"מ סיפר כי הוא שמע מר' שלום נח מסלונים שהתבטא עליו "בחו"ל היו המונים נוהים אחרי יהודי כמו ר' יונה", כי ר' יונה היה מרבה לדבר על לבם של יהודים שיתקרבו אל ה', והיה לו שפה נעימה ומושכת מאוד, אף שכמעט מעולם לא דרש ברבים אך היה פונה לכל אחד ומדבר על לבו דברים המושכים את הלב. זה טעות לחשוב שהוא היה פחות מר' שמואל שפירא, כי למשל הגרי"מ שכטער מדבר ממנו בהתלהבות ומספר ממנו הרבה יותר ממה שהוא מספר מר' שמואל, אלא שר' יונה נפטר בגיל צעיר (46) ולא כל כך הספיקו להכירו, אבל ההיפך הוא הנכון בברסלב הוא היה אחד החסידים מן השורה, במקום אחר הוא היה נהפך לאדמו"ר.
זה כמו לדוגמא ר' אפרימל קרקובסקי שאין עליו ערך, אך הרב שכטער התבטא עליו שכל ימי חייו לא זכה להכיר צדיק כה גדול ונשגב כמו ר' אפרימל, ותחשוב שר' יעקב מאיר הכיר את גדולי הגדולים המפורסמים ביותר מלפני 2 3 דורות, כי אמנם אלו דמויות פחות מפורסמות, אך בחשיבות הם מאוד גדולים, Note roznblum (שיחה) 13:12, 14 בנובמבר 2024 (IST)
- ראיתי בהמכלול שאישור הערך קשור איליך, פניתי איליך מזמן ועדין לא קיבלתי את תגובתך, אודה על קבלת תגובתך בהקדם Note roznblum (שיחה) 14:08, 18 בנובמבר 2024 (IST)
ערך חדש
משיטוט במכלול מצאתי ערך חדש ויפה ברמה גבוהה בשם היפוספדיאס שנוצר ע"י מש:Note roznblum וראוי להכניסו לתבנית ערכים חדשים יואל נאמן • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה 09:20, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- לא חושב שערך כזה אמור להופיע בעמוד הראשי, מי שנצרך לו ימצא את הדרך. מלבד זאת יש לו עוד מה להתקדם (לדוג' מדובר בערך רפואי ואין בו מקורות רפואיים משמעותיים). מוטי ~ שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה • 11:13, 18 בנובמבר 2024 (IST)
רבי שלום נח ברזובסקי
זה למה? אברהם. (שיחה) 14:48, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- קורה הרבה שאתה מנטר לפי איך שמתחשק לך, מבלי לשמור על אמינות ? חיים קוק (שיחה) 17:42, 19 בנובמבר 2024 (IST)
- @חיים קוק, אני מניח שאתה מצפה שתגובה תהיה "צודק, מתנצל, אשתדל להיות יותר אמין" -
אזהרת סרקזם - אשמח אם פעם הבאה תמנע מלהעלות טענות לא ענייניות לגופו של משתמש אחר. אפר (שיחה) 17:58, 19 בנובמבר 2024 (IST)
- @חיים קוק, אני מניח שאתה מצפה שתגובה תהיה "צודק, מתנצל, אשתדל להיות יותר אמין" -
ויכלו השמים
מדוע מחקת לי את כל הערכים שעשיתי? ויכלו השמים (שיחה) 22:37, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- כפי שנכתב לך במקומות אחרים, הדפים לא נמחקו אלא הועברו למקום אחר. נריה בוט (שיחה) 22:43, 1 בדצמבר 2024 (IST)
רק מבהיר
בקשר לעריכה זו, ידעת שזה ערך מקומי? (ללא קשר לבעיה האמיתית שזה כפול) איך • שיחה • ב' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 10:16, 3 בדצמבר 2024 (IST)
תבנית אקטואליה, מה הכללים?
בערך זה, הוספתי את התבנית "אקטואליה", ראיתי שדרסת את זה בעת העדכון מויקיפדיה, סתם סקרנות בשביל הידע, מתי מוסיפים את זה ומתי לא, (ואלי לא לכולם מותר להוסיף את זה) אשמח ללמוד את הכללים. תודה רבה נוטע (שיחה) 12:32, 10 בדצמבר 2024 (IST)
מתי היה נס חנוכה ?
השארתי כעת הודעה דחופה שיש במכלול סתירה מתי היה נס חנוכה
אם תוכל לעזור לי בזה או לחילופין להפנות אותי למכלולאי שיכול לענות לי בזה ברור
תודה רבה
וחנוכה שמח משך חכמה (שיחה) 19:23, 31 בדצמבר 2024 (IST)
תודה רבה על קידום טיוטות למרחב הערכים, שלי ושל הכלל, זה נותן כח להמשיך להשקיע במקום חשוב זה. Yehuda_Fish • שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ה • 23:01, 1 בינואר 2025 (IST)
טעות לכאורה
מה זה המילה שני שהוספת כאן עבד ד' (שיחה) 19:17, 2 בינואר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, אין זה נחשב מקור כלל, כי כיום לכלר"מ קוראים מראשי, (לטענתך, אני יכול להוסיף כעת ערכים על אלפי ר"מים, ולטעון כי יש מקור לכך שהם ראשי ישיבות, כי כתוב עליהם 'מראשי ישיבת'...)
איני נכנס לעצם העובדה, האם מתוקף מעמדו בישיבה יש לכנותו כ'מראשי' או 'ר"מ', אלא אני בא לומר שהמקור שהבאת אינו מקור. עבד ד' (שיחה) 22:04, 6 בינואר 2025 (IST)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| שאפו על הניטור... 😉 אפר (שיחה) 20:35, 20 בינואר 2025 (IST) |
- מצטרף המגהה (שיחה) 20:41, 20 בינואר 2025 (IST)
- מצטרף
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ה • 22:29, 20 בינואר 2025 (IST)
ערך מקורות
לפי כל המקורות שצירפתי לערך ערוצי התקשרות השונים כאן 11,עיתון הארץ ערוץ 14, ערוץ 7, כולם תומכים בחשיבותו של הרב הנ"ל, מה חסר בניסוח הערך אשמח להכוונה המגהה (שיחה) 23:26, 28 בינואר 2025 (IST)
הוספה ל"ערכים חדשים מבית המכלול"
ראשית תודה על העברת הערך 'רבי נתן צבי קניג' למרחב הערכים, יש לי עוד כמה טיוטות לכאו' כבר מוכנות שנמצאים בהמתנה כבר זמן רב, ואני מבין שריבוי המשימות מקשה להגיע לכולם,
בכל אופן - אינני מכיר את הקריטריונים, אבל אם זה מתאים - אבקש להוסיף את הערכים החדשים רבי נתן צבי קניג ורבי אפרים קרקובסקי, לרשימה של ה'ערכים החדשים מבית המכלול'. תודה רבה - נוטע (שיחה) 12:53, 29 בינואר 2025 (IST)
אבישי אשל
- הועבר לדף שיחה:אבישי אשל#אבישי אשל
עריכה בדף של הרב כהנא
מה זה אומר "לא בהקשר תורני", אפשר לקבל הסבר בבקשה?נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:46, 10 באפריל 2025 (IDT)
- @שמש מרפא נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:47, 10 באפריל 2025 (IDT)
- כיוון שנשוא הערך ידוע בעיקר כפוליטיקאי, אין צורך בתואר בהקשר זה. המשך הדיון צריך להתקיים בדף השיחה המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 13:59, 11 באפריל 2025 (IDT)
- @שמש מרפא, מה זה השטות הזאת? ואם הרב עובדיה יוסף יוזכר בהקשר לא תורני [כפי שהוא מוזכר פעמים רבות], אז גם הוא יהיה "עובדיה יוסף"?
- ואגב, מזמן נפתח דיון בדף השיחה של הערך, ואתה מוזמן להשתתף בו. נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 14:08, 11 באפריל 2025 (IDT)
- לא קראת או לא הבנת את דברי, אבל זה בסדר. שמש מרפא (שיחה) 18:15, 11 באפריל 2025 (IDT)
- @שמש מרפא
- אז אני אשמח שתסביר למה כן התכוונת.
- [אתה יכול להגיב בדפ"ש של הערך] נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 20:59, 17 באפריל 2025 (IDT)
- לא קראת או לא הבנת את דברי, אבל זה בסדר. שמש מרפא (שיחה) 18:15, 11 באפריל 2025 (IDT)
- כיוון שנשוא הערך ידוע בעיקר כפוליטיקאי, אין צורך בתואר בהקשר זה. המשך הדיון צריך להתקיים בדף השיחה המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 13:59, 11 באפריל 2025 (IDT)
בנושא זכויות יוצרים
ראה דף שיחה @אלינדב, אבל אני שואל כאן, @למאי נ"מ אמר שאתה מטפל במקרים כאלו
האם יש דרך לוודא אם מישהו העתיק טיוטה שלי לוויקפדיה? האם זה חוקי? והאם יש מה לעשות?
אשמח אם תענה לי
תודה רפול ברלינר (שיחה) 13:33, 11 באפריל 2025 (IDT)
- טופל. שמש מרפא (שיחה) 13:58, 11 באפריל 2025 (IDT)
- לא, אני יצרתי טיוטה, ולפני ההעברה היא יובאה מוויקפדיה בצלמה כדמותה, על ידי @יהודה פיש.
השאלה היא אם מישהו העתיק ממני וייבא בשמו, זה הייתה הבעייה שלי.
היה דיון בדף שיחה של @אלינדב, ראה שם, אם תוכל לעזור לי בזה, תודה רפול ברלינר (שיחה) 14:11, 11 באפריל 2025 (IDT)- ממש כמו שכתבת. מישהו העתיק ממך וייבא בשמו. שמש מרפא (שיחה) 18:17, 11 באפריל 2025 (IDT)
- רק מוחה ש @יהודה פיש אין לו ויקיפדיה כך שלא כדאי למהר ולהאשים אותו (הוא ייבא) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט"ז בניסן ה'תשפ"ה ~ 22:55, 13 באפריל 2025 (IDT)
- ממש כמו שכתבת. מישהו העתיק ממך וייבא בשמו. שמש מרפא (שיחה) 18:17, 11 באפריל 2025 (IDT)
- לא, אני יצרתי טיוטה, ולפני ההעברה היא יובאה מוויקפדיה בצלמה כדמותה, על ידי @יהודה פיש.
- אני יודע שזה לא @יהודה פיש. אבל ראיתי שלא ניתן קרדיט, להפך, ניתן קרדיט למישהו אחר מוויקפדיה.
השאלה אם זה טופל. רפול ברלינר (שיחה) 10:55, 14 באפריל 2025 (IDT)- זה טופל בוויקיפדיה. כל התוכן הוסר מהדף וכרגע יש שם תבנית {{הפרת זכויות יוצרים}}. למאי נ"מ • שיחה • ט"ז בניסן ה'תשפ"ה 19:55, 14 באפריל 2025 (IDT)
- תודה רפול ברלינר (שיחה) 19:59, 17 באפריל 2025 (IDT)
- השאלה היא אם יש אפשרות לקבל קרדיט על הערך כאן במכלול בגרסאות קודמות, או לא
בכל אופן, תודה על העזרה רפול ברלינר (שיחה) 20:02, 17 באפריל 2025 (IDT)
מינצנברג
קשר ישיר. ושני ספרים מצוטטים בפרק שהוספתי מלבד מאמר דעה בישראל היום. וחבל שהצנזורה של הויקיפדיה בעברית הגיע גם לכאן. האנציקלופדיסט (שיחה) 09:32, 27 באפריל 2025 (IDT)
- חבל שאתה בוחר להשתמש במונחים כמו "צנזורה" במקום להתמקד בטענות ענייניות. המשך הדיון צריך להיות בדף השיחה של הערך. שמש מרפא (שיחה) 06:12, 28 באפריל 2025 (IDT)
בקשת הרשאה לייבוא
איך מבקשים הרשאת ייבוא מויקיפדיה העברית? (לא הצלחתי להבין כיצד עושים את זה כאן) וכמה זמן לוקח עד שמקבלים תשובה, שלילית/חיובית? --חיים הלוי (שיחה) 14:58, 8 במאי 2025 (IDT)
מזל טוב!
אני לא מאמין שאני הראשון לברך!
מ ז ל
ט ו ב ! על עלותך לכס המפעילות, יה"ר שתאריך ימים על ממלכתך לתועלת כולנו ותצעיד את המכלול קדימה! למאי נ"מ • שיחה • י"א באייר ה'תשפ"ה 13:03, 9 במאי 2025 (IDT)
- גם אני מצטרף, עלה והצלח בכל משלח ידיך, ברכות עד בלי די. חד גדיא (שיחה) 13:23, 9 במאי 2025 (IDT)
מזל טוב!
חילך למכלולייתא! ממי • שיחה - בס"ד • י"א באייר ה'תשפ"ה 14:07, 9 במאי 2025 (IDT)
- גא"מ, ברכות על המינוי (שהיה צריך להיות מזמן),
בהצלחה! רבה בתפקיד החדש מראש צורים (שיחה) 22:19, 17 במאי 2025 (IDT)
- מצטרף לברכות, מאחל הצלחה. תעשה מה שתוכל כדי לשפר בכל דרך, גם בהקלת הביורוקרטיה. רפול ברלינר (שיחה) 20:13, 19 במאי 2025 (IDT)
- גא"מ, ברכות על המינוי (שהיה צריך להיות מזמן),
- עכשיו שמתי לב (בעקבות ביצוע בקשתי, יישר כח!). ברכותיי, ובהצלחה רבה! ולפלא שרק עכשיו. איש הישראלי (שיחה) 23:14, 26 במאי 2025 (IDT)
- טוב מאוחר מכולם, משתתף בברכות, ב"ה שיש לנו מפעיל איכותי כזה. איך • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 23:49, 26 במאי 2025 (IDT)
- 🎉🎉🎉🎉 Yehuda_Fish • שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 00:22, 27 במאי 2025 (IDT)
- תודה לכולם. שמש מרפא (שיחה) 21:52, 17 במאי 2025 (IDT)
- 🎉🎉🎉🎉 Yehuda_Fish • שיחה • כ"ט באייר ה'תשפ"ה • 00:22, 27 במאי 2025 (IDT)
- טוב מאוחר מכולם, משתתף בברכות, ב"ה שיש לנו מפעיל איכותי כזה. איך • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 23:49, 26 במאי 2025 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| כשאנחנו ישנים בארה"ב עובדים!!! You are hardworking!!! חד גדיא (שיחה) 00:39, 12 במאי 2025 (IDT) |
אשמח אם תוסיף לשם את הערך הרב שמואל משה קרמר. קרני חיטין (שיחה) 10:54, 3 ביוני 2025 (IDT)
בקשר למחיקה זו
בקשר לעריכה זו, התוכן משתנה פעם בעשרים שנה, 2 זה משקף גם על איזה סימנים נבחנים, זה אומר מה החומר החשוב בנושא, 3 בפן האישי עבדתי על זה הרבה זמן Yehuda_Fish • שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 23:53, 4 ביוני 2025 (IDT)
- אני לא חושב שערך שעוסק בסמיכה לאורך הדורות הוא המקום לפירוט כזה על תוכנית הלימודים של מבחני הרבנות הראשית. להבא נא לפתוח את הדיון במקום המתאים - דף השיחה של הערך.שמש מרפא (שיחה) 03:32, 6 ביוני 2025 (IDT)
כוכב אספקלריה!
| כוכב אספקלריה | |
| על העריכה בערך אילון מאסק. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 15:05, 24 ביוני 2025 (IDT) |
בערך אמוראי בבל.
בעז"ה כרגע אני משכתב את הערך. אשמח לדעת - מה אמור להיכלל בערך? כרגע אין ערך נפרד על יהדות בבל בתקופת האמוראים וכן לא על כל דור בנפרד, כך שיש המון מידע שלא נמצא שום מקום. האם יש טעם לפרט בערך אמוראי בבל על ההיררכיה שהייתה בבבל בקרב היהודים אז? שינויים מדיינים? וכדו'. אשמח לתשובה. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 22:16, 7 ביולי 2025 (IDT)
- אשמח למענה, למען אוכל להמשיך לערוך את הערך. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ג בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 23:12, 8 ביולי 2025 (IDT)
- כל מה שנוגע לאמוראי בבל, מבנה הישיבות, וכו'. אין צורך לכתוב פסקה לכל אמורא ואין צורך במה שלא קשור ישירות לאמוראים. שמש מרפא (שיחה) 23:47, 8 ביולי 2025 (IDT)
תודה רבה! נראה לי שלצורך זה פשוט אתבסס על עידן התלמוד של הרב הרפנס. אשמח אם תוכל לערוך בזמן שאתה פנוי (?) (מש:חד מבתראי/אמוראי בבל) חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • י"ד בתמוז ה'תשפ"ה למניין הכופרים: 21:59, 9 ביולי 2025 (IDT)
ערך חדש
אם אפשר להוסיף את הערך רב עיליש לרשימת הערכים החדשים. תודה רבה. חד גדיא (שיחה) 15:33, 11 ביולי 2025 (IDT)
מעניין אותי לדעת
בקשר לעריכה זו, ההצבעה הזאת שלך נערכה בדיוק שבוע לאחר פתיחת ההצבעה. ההצבעה נפתחה בשעה 01:52 שבוע לפני הצבעתך. שאלתי, האם ההצבעה שלך נספרת? למאי נ"מ • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ה 12:51, 27 ביולי 2025 (IDT)
- סליחה על ההתערבות, אבל תסתכל בארכיון ותראה שלא. חד גדיא (שיחה) 12:56, 27 ביולי 2025 (IDT)
- איפה בארכיון? תוכל לתת קישור? למאי נ"מ • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ה 12:57, 27 ביולי 2025 (IDT)
- כאן. בהצלחה. חד גדיא (שיחה) 13:01, 27 ביולי 2025 (IDT)
- איפה בארכיון? תוכל לתת קישור? למאי נ"מ • שיחה • ב' באב ה'תשפ"ה 12:57, 27 ביולי 2025 (IDT)
בשלמא לאחינו התועים הכותבים בוויקי, ניחא, שלשיטתם אין כוח עליון (עפ"ל), וא"כ חייבים לומר שהגולם היה מצליח לזוז בגלל אי אילו בינות וכימקלים למיניהם, אבל באינציקלופדיה חרדית? ממתי הגולם קשור לבינה מלאכותית? אולי גם עגל הזהב זז בגלל בינה מלאכותית? חד גדיא (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ו 23:03, 29 ביולי 2025 (IDT)
- סליחה על ההתערבות, אבל ושאר הדברים באותו קטע? אף אחד לא חושב שזה AI. הכוונה לאינטלגנציה מלאכותית כללית - גוף ביולוגי או שלא שלא נולד מאבא ואמא (או רק מאמא...) אלא נוצר ע"י אדם או משהו דומה. והגולם בהחלט היה כזה. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • ה' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:09, 29 ביולי 2025 (IDT)
- אז תכתוב גם את עגל הזהב. חד גדיא (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ו 23:10, 29 ביולי 2025 (IDT)
- אה"נ.
- אז תכתוב גם את עגל הזהב. חד גדיא (שיחה) א' באייר ה'תשפ"ו 23:10, 29 ביולי 2025 (IDT)
- חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • ה' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 23:12, 29 ביולי 2025 (IDT)
לייק לכוכב!
| כוכב לייק | |
| משהו זז סוף סוף! |
- תודה על הערך. שמש מרפא (שיחה) 00:11, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
עזרה
הערך מש:חד מבתראי/אמוראי בבל מתקרב לסיומו, ומכיוון שהוא בערך בגודל של 4 ערכים רגילים הוא עתיד להיתקע במרחב טיוטה לאורך ימים ושנים. שמח לעזרה והכוונה כדי שזה לא יקרה, וכן להכוונה מה להרחיב בסוף הערך ועד כמה להתעסק בישיבות בבל באופן כללי. (יצויין שהערך הזה לא משנה איך הוא יראה עדיף עשרת מונים על פני הנוכחי) חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • ט"ז באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 15:24, 10 באוגוסט 2025 (IDT)
- יפה מאד. צריך לשים לב שלא יהיו כפילויות עם אמוראים וישיבות בבל בזמן התלמוד. אולי @ספרא יוכל לעזור. שמש מרפא (שיחה) 13:32, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
- הערך אמוראים הוא כללי, כך שכן כתוב בו בקצרה חלק מהמידע, וישיבות בבל - זה גישה אחת בסך הכולל. חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ' באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 13:54, 14 באוגוסט 2025 (IDT)
אלפי שמשות

אלפי שמשות זורחות למנטר הלוליין... על ההשקעה הרבה בערך טבילה (יהדות). פרפרת (שיחה) 15:13, 22 באוגוסט 2025 (IDT)
- נוצר תאנה יאכל פריה. לקח זמן אבל ההשבחה שווה את ההמתנה. תודה על הערך המושקע. שמש מרפא (שיחה) 00:12, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
אשמח אם הערך יוכנס לתבנית:ערכים חדשים. שר האלפים (שיחה) 20:48, 9 בספטמבר 2025 (IDT).
- על גבול הקצרמר, המעמיק (שיחה) 21:17, 9 בספטמבר 2025 (IDT)
- המעמיק, הרחבתי את הערך. שר האלפים (שיחה) 23:21, 10 בספטמבר 2025 (IDT).
- שמש מרפא
תודה רבה!. שר האלפים (שיחה) 12:45, 11 בספטמבר 2025 (IDT).
- שמש מרפא
- המעמיק, הרחבתי את הערך. שר האלפים (שיחה) 23:21, 10 בספטמבר 2025 (IDT).
ערכים חדשים
א. אשמח אם תוסיף לערכים החדשים את הערכים תוספות הרא"ש, תוספות רבינו פרץ, הלכות קטנות (שו"ת), ורבי טודרוס מגירונה.
ב. בנוגע לערך באר הגולה שהעברת ממרחב הערכים אשמח לדעת במה אוכל להשתפר, תודה י"ד (שיחה) 17:29, 10 בספטמבר 2025 (IDT)
ערך חדש
אשמח אם הערך רבי יצחק בן שמואל הספרדי יוכנס לתבנית:ערכים חדשים, תודה שר האלפים (שיחה) 20:06, 18 בספטמבר 2025 (IDT).
- תודה על הערך היפה. הוא כעת קצר למדי ולא משקף את כלל המקורות. תשלח לי מייל ואשלח לך חלק מהם במייל חוזר. שמש מרפא (שיחה) 02:46, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
תודה רבה! על החומר ששלחת לי, הרחבתי משמעותית את הערך על בסיס זה. שר האלפים (שיחה) 20:18, 25 בספטמבר 2025 (IDT)
השתנו הכללים?
שמש ומראש צורים, בקשר לעריכתכם האחרונה בדף תב:ערכים חדשים, הערכים האחרונים שצורפו, אינם קצרמרים? המעמיק (שיחה) 01:36, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- לא. שמש מרפא (שיחה) 01:43, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- החל מכמה בתים יוצא מכלל קצרמר? המעמיק (שיחה) 01:44, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- ככלל אצבע 5000, אבל הכל לפי העניין. שמש מרפא (שיחה) 01:46, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- כנראה שהרבה זמן לא הייתי פה... תודה בכל זאת. המעמיק (שיחה) 01:56, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- ככלל אצבע 5000, אבל הכל לפי העניין. שמש מרפא (שיחה) 01:46, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
- החל מכמה בתים יוצא מכלל קצרמר? המעמיק (שיחה) 01:44, 28 בספטמבר 2025 (IDT)
ערך חדש
אשמח אף תוסיף את רבי משה מרגנשבורג לערכים החדשים (ולפחות אל תעביר לטיוטה) על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 11:09, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכנ"ל לדפים רב חנניא הכהן מנהר פקוד ורב מרי הכהן מנהר פקוד על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 12:36, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- אגב, למה תוספות הרא"ש ותוספות רבינו פרץ לא בערכים החדשים? על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 14:02, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- רבי משה מרגנשבורג - כפי שכתבתי לך כבר, לא מומלץ לכתוב ערכים רק על סמך לקסיקון, בפרט שהוא לא מפרט מקורות ולא הכי מדוייק.
- ר' חנניא ורב מרי מנהר פקוד - ערכים נאים, אך לפי כללי התבנית היא לא נועדה לקצרמרים.
- תוספות רא"ש - ערך חשוב אך חלקי מאד, ובנוסף גם הביבליוגרפיה לא תקינה (ראה המכלול:ביבליוגרפיה). מעריך מאד את תרומתך החשובה, ואשמח לסייע בשיפור הערכים. שמש מרפא (שיחה) 14:41, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- מוזמן, בכבוד (אך כאמור, נא לא תעביר לטיוטה) ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ז בתשרי ה'תשפ"ו 22:39, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- מה עם שער המלך? ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ז בתשרי ה'תשפ"ו 12:24, 9 באוקטובר 2025 (IDT)
- ומה עם ספר המכריע? ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ח בתשרי ה'תשפ"ו 21:25, 9 באוקטובר 2025 (IDT)
- מה עם גלגול שבועה (הפעם לענ"ד יותר טוב) ליש ~ שיחה 21:27, 20 באוקטובר 2025 (IDT)
- אכן ערך מאד יפה. תתקן בבקשה את הערות השולים - לא מקובל להפנות למקורות באמצעות "שם" יש לציין מחדש בכל הערה, גם כי סדר ההערות עלול להשתנות וגם מסיבות אחרות. כמו כן, ציון לגמרא צריך להעשות בצורה מלאה (כ"ח עמוד א' ולא כח.). מומלץ להשתמש בתב:בבלי ודומותיה. ישר כח על תרומתך הרבה. שמש מרפא (שיחה) 00:24, 21 באוקטובר 2025 (IDT)
- תיקנתי (מקוה בהמשך אי"ה גם להוסיף קישורים) ליש ~ שיחה 07:40, 21 באוקטובר 2025 (IDT)
בוצע בס"ד אשמח שתוסיף לערכים החדשים, ליש ~ שיחה 15:48, 22 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכן את הערך איסור גרושה לכהן לכשיעבור ליש ~ שיחה 20:28, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכן את הערכים רבי ישעיה ולא יחרץ כלב לשונו של המעמיק וכן את הערך אסופי ליש ~ שיחה 21:06, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכן את הערך ספר התרומה (נסתפקתי אם בגדר קצרמר) ומחילה שאני משגע אותך (וייש"כ על התיקונים בגלגו"ש) ליש ~ שיחה 16:56, 24 באוקטובר 2025 (IDT)
- לימוד תורה ונישואין - ערך חדש ליש ~ שיחה 08:45, 2 בנובמבר 2025 (IST)
- דורש אל המתים - ערך חדש ליש ~ שיחה 11:08, 2 בנובמבר 2025 (IST)
- לימוד תורה ונישואין - ערך חדש ליש ~ שיחה 08:45, 2 בנובמבר 2025 (IST)
- וכן את הערך ספר התרומה (נסתפקתי אם בגדר קצרמר) ומחילה שאני משגע אותך (וייש"כ על התיקונים בגלגו"ש) ליש ~ שיחה 16:56, 24 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכן את הערכים רבי ישעיה ולא יחרץ כלב לשונו של המעמיק וכן את הערך אסופי ליש ~ שיחה 21:06, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
- וכן את הערך איסור גרושה לכהן לכשיעבור ליש ~ שיחה 20:28, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
- תיקנתי (מקוה בהמשך אי"ה גם להוסיף קישורים) ליש ~ שיחה 07:40, 21 באוקטובר 2025 (IDT)
- אכן ערך מאד יפה. תתקן בבקשה את הערות השולים - לא מקובל להפנות למקורות באמצעות "שם" יש לציין מחדש בכל הערה, גם כי סדר ההערות עלול להשתנות וגם מסיבות אחרות. כמו כן, ציון לגמרא צריך להעשות בצורה מלאה (כ"ח עמוד א' ולא כח.). מומלץ להשתמש בתב:בבלי ודומותיה. ישר כח על תרומתך הרבה. שמש מרפא (שיחה) 00:24, 21 באוקטובר 2025 (IDT)
- מה עם גלגול שבועה (הפעם לענ"ד יותר טוב) ליש ~ שיחה 21:27, 20 באוקטובר 2025 (IDT)
- ומה עם ספר המכריע? ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ח בתשרי ה'תשפ"ו 21:25, 9 באוקטובר 2025 (IDT)
- מה עם שער המלך? ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ז בתשרי ה'תשפ"ו 12:24, 9 באוקטובר 2025 (IDT)
- מוזמן, בכבוד (אך כאמור, נא לא תעביר לטיוטה) ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? י"ז בתשרי ה'תשפ"ו 22:39, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
- אגב, למה תוספות הרא"ש ותוספות רבינו פרץ לא בערכים החדשים? על החתום ליש ~ שיחה ~ אולי תעזור? ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 14:02, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
בקשה
אין לי מושג אם זה הטרדה או לא, אבל באתי לבקש ממך, אני כעת יוצא לחופשה (מכלולאית) עד ביה"ז ניסן, עם קפיצות פה ושם. אני מבקש בכל לשון של בקשה, עברתי על הערך (בעז"ה לעתיד) המביא בתרא, ולא מצאתי פגם בכלל, תעשה לי טובה, ותעביר את הערך שנוצר לפני חצי שנה, וערכתי אותו עשרות פעמים, ולענ"ד הוא מוכן. תשתדל להעביר אותו למרחב הראשי. א גוטע זמן. חד גדיא (שיחה) 15:56, 22 באוקטובר 2025 (IDT)
- כנ"ל על הערך המכלול:מיזמים/פרקי הש"ס/האשה נקנית ליש ~ שיחה 17:57, 22 באוקטובר 2025 (IDT)
- בעז"ה. רשמתי לפניי. שמש מרפא (שיחה) 02:20, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
- אני רואה שלא העברת את הערך, אני חוזר ומבקש אם אפשר להפסיק עם הבירוקרטיה המעצבנת הזו, בזמנו העלתי דיון לחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, והתנגדו לזה מכיוון שזה יעביר אנשים לערוך בויקיפדיה, אז במחילה מכבודכם, הבירוקרטיה בלהעביר את הערכים גורמת לי הרבה יותר חשק להפסיק לערוך, מאשר מלחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, אם תעביר לי את הערך עד חנוכה אני אשתדל בל"נ לכתוב את כל פרקי גיטין, קידושין, ב"ק ב"מ וב"ב, עד סוף השנה. חד גדיא (שיחה) 21:06, 15 בנובמבר 2025 (IST)
- גא"מ בשם חמש הטיוטות האומללות שלי שמחכות לטיפולם של המנטרים (פעם התפלאתי איך זה שהשיטה קדמונית לא יצא לאור מאות שנים, היום אני מבין שזה לא כל כך מופקע, כנראה המחבר האלמוני פשוט יצר אותו בטיוטה :) ליש ~ שיחה 01:15, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- @חד גדיא, שווא לכם אוכלי לחם העצבים. אין פה עניין בירוקרטי גרידא אלא צורך בעירכה לפני העברה. אם אין אני לי מי לי.
- @ליש, כנ"ל, הטיוטות דורשות עריכה ברמות משתנות. גם לס"ת שלך יבוא המזל בסוף. שמש מרפא (שיחה) 14:11, 3 בדצמבר 2025 (IST)
- טוב בסדר, לא באתי ח"ו בעצבים אלא סתם להאיר מה המצב חד גדיא (שיחה) 23:18, 4 בדצמבר 2025 (IST)
- @שמש מרפא הערך הנ"ל עבר עריכות מאסיביות בשבוע האחרון, אולי תוכל רק להציץ ולראות, ואם לדעתך הוא מוכן להעביר אותו, בבקשה... חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 02:03, 22 בדצמבר 2025 (IST)
- טוב בסדר, לא באתי ח"ו בעצבים אלא סתם להאיר מה המצב חד גדיא (שיחה) 23:18, 4 בדצמבר 2025 (IST)
- גא"מ בשם חמש הטיוטות האומללות שלי שמחכות לטיפולם של המנטרים (פעם התפלאתי איך זה שהשיטה קדמונית לא יצא לאור מאות שנים, היום אני מבין שזה לא כל כך מופקע, כנראה המחבר האלמוני פשוט יצר אותו בטיוטה :) ליש ~ שיחה 01:15, 2 בדצמבר 2025 (IST)
- אני רואה שלא העברת את הערך, אני חוזר ומבקש אם אפשר להפסיק עם הבירוקרטיה המעצבנת הזו, בזמנו העלתי דיון לחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, והתנגדו לזה מכיוון שזה יעביר אנשים לערוך בויקיפדיה, אז במחילה מכבודכם, הבירוקרטיה בלהעביר את הערכים גורמת לי הרבה יותר חשק להפסיק לערוך, מאשר מלחסום יצירת ערכים במרחב הראשי, אם תעביר לי את הערך עד חנוכה אני אשתדל בל"נ לכתוב את כל פרקי גיטין, קידושין, ב"ק ב"מ וב"ב, עד סוף השנה. חד גדיא (שיחה) 21:06, 15 בנובמבר 2025 (IST)
- בעז"ה. רשמתי לפניי. שמש מרפא (שיחה) 02:20, 23 באוקטובר 2025 (IDT)
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| איזו הפשלת שרוולים! מדהים! למאי נ"מ • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשפ"ו 21:08, 3 בנובמבר 2025 (IST) |
ערכים חדשים
שלום לך, אינני מעוניין להטריד, אבל אשמח אם תוסיף את 2 הערכים שכתבתי - רבי בנימין ציילברגר ורבי ישראל ליבוביץ לעמוד הראשי. בדקתי בערכי האישים האחרים שם, וכנחתום המעיד על עיסתו דומני שעיסתי יפה משל האחרים. בתקווה שעיסתי לא תחמיץ עד אז. (מסתמא ידוע לך מה היתה שיחתו האחרונה של המשגיח דמיר...) המשגיח דמיר (שיחה) 19:58, 2 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, למעשה לא נתתי את השם הזה כי יצא לאור כתב עת תורני נוסף בוורשה בשם הזה בעריכת רבי מנדל כשר. אולי עדיף ליצור פירושונים? מראש צורים (שיחה) 05:26, 3 בדצמבר 2025 (IST)
ערכים חדשים
רבי שמש, מספר ערכים חדשים:
ב. כלי מילה
ייש"כ. ליש ~ שיחה 14:15, 3 בדצמבר 2025 (IST)
- ועוד ב':
- א. אסופי
- ב. איסור חלוצה לכהן (זה נקרא קצרמר?) ליש ~ שיחה 15:50, 3 בדצמבר 2025 (IST)
- וגם איסור גרושה לכהן שסו"ס זכה לעבור למרחב! ליש ~ שיחה 14:26, 4 בדצמבר 2025 (IST)
- רב שמואל גאון - לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 12:27, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- דורות הראשונים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:07, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- רבי מיכל דוד רוזובסקי ע"פ הכללים שכתבת לעיל לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! ח' בטבת ה'תשפ"ו 03:01, 28 בדצמבר 2025 (IST)
- ספק ספיקא של ר' יהודה (נ.ב. ערך מאוד יפה,
) שבלי הלקט • שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ו 22:22, 25 בינואר 2026 (IST)
- ספק ספיקא של ר' יהודה (נ.ב. ערך מאוד יפה,
- רבי מיכל דוד רוזובסקי ע"פ הכללים שכתבת לעיל לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! ח' בטבת ה'תשפ"ו 03:01, 28 בדצמבר 2025 (IST)
- דורות הראשונים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 14:07, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- רב שמואל גאון - לא קצרמר שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 12:27, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- וגם איסור גרושה לכהן שסו"ס זכה לעבור למרחב! ליש ~ שיחה 14:26, 4 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, א"א שניהם? מראש צורים (שיחה) 01:08, 28 בדצמבר 2025 (IST)
בקשר לעריכתך האחרונה
בעריכה האחרונה שלך בדף מרכז חסידי ויז'ניץ כתבת קבוצה בת מאה משפחות, לדעתי זה לא נכון להגדיר אותם כקבוצה, הם לא פתחו קהילה עצמאית אלא כל אחד פנה לדרכו, חלקם הגיעו לחצר האח, חלקם לחסידות דז'יקוב חלקם לברסלב וכדו', לדעתי המילה קבוצה מיותרת ואפשר פשוט לכתוב שמאה חסידים עזבו את החסידות יצמח פורקניה • שיחה • י' בטבת ה'תשפ"ו • 16:00, 30 בדצמבר 2025 (IST)
תלמוד ירושלמי
בקשר לעריכה זו, אם הינך רוצה גם את התלמוד הנ"ל, דע לך שגם הערך הזה ינטש לדאבון ליבי, שכן אני לא יעשה את זה, וב' כל מיזם פרקי הש"ס ילך לאבדון, (שגם ככה הוא לא מי יודע מה). חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 19:37, 1 בינואר 2026 (IST)
- ובכלל מה פתאום נזכרת? ראיתי את הערך אלו נערות וכל הזבחים והמביא קמא וזה לא היה קיים, אז למה כאן כן? ובכלל, למה אני היחיד שצריך לשגע אותכם על הערך? למה נראה לך שאני יערוך עוד ערכים במיזם אחרי הסיפור הזה?? כמה אפשר לסחוב אותו? עד שהערך הושלם פתאום אתה מגיע ומחליט שצריך גם תלמוד ירושלמי? (ואז שום מנטר לא יעביר אותו וד"ל,) כמה סחבת אפשר על ערך אחד, משום מה זה נראה כאכיפה סלקטיבית ובררנית. אני יודע שלא תגיב, שכן כך נראה מדף השיחה שלך, אבל אשמח אם @אפר @עמוס חדד ו@איכא דאמרי יראו את מה שכתבתי, ויטפלו בנידון. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 19:44, 1 בינואר 2026 (IST)
- @חד גדיא ממה שערכתי את את הערך, שמתי לב שמלבד הניסוח (שטופל +-) יש גם בערך הרבה מקורות שגויים או חסרים, לתשומ"ל שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ב בטבת ה'תשפ"ו 19:49, 1 בינואר 2026 (IST)
- איזה? חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 20:01, 1 בינואר 2026 (IST)
- לגופו של ענין - אינני מבין את הצורך בהוספת פסקת הירושלמי. ובטוח אני שהמיזם יתקע עשרות מונים... עמוס חדד (שיחה) 20:19, 1 בינואר 2026 (IST)
- @חד גדיא היקר, איני יודע על סמך מה החלטת שהערך יתקע בגלל הפסקה החסרה הזאת. זו אכן בעיה רוחבית שהערתי עליה כבר ולא כאן המקום לדון על זה. בכל אופן לצערי הרב אני חושב שהערך עדיין לא בשל. אני מבין את התיסכול שלך, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לך. אני מציע שנעבוד ביחד על הערך וכך הערכים הבעל"ט 'יסעו' יותר חלק. אמשיך את הדיון במקום המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 20:25, 1 בינואר 2026 (IST)
- תעבור על כל הערך קטע קטע, שים לב שלכל קטע יהיה כתוב במדויק באיזה דף נמצאת הסוגיא, יש כמה קטעים בהם זה חסר, ושאני ערכתי את הערך נתקלתי גם בכמה מקורות שגויים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:47, 1 בינואר 2026 (IST)
- @שמש מרפא @שבלי הלקט, אני מתנצל אם היה נשמע שאני תוקפני מידי, זה היה "בעידנא דריתחא" (כל פעם שאני חוזר לביקור אני רואה דבר ראשון את הערך שלי). אבל אני אשמח לדעת מה חסר בערך, כי אני כבר מחכה שהוא יעבור. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 21:25, 1 בינואר 2026 (IST)
- אני לא רואה שאתה תוקפני מדי, אבל תמיד כדאי לדעת מה שאמר פעם אדם חכם בשם גאון הירדן
- אני לא רואה שאתה תוקפני מדי, אבל תמיד כדאי לדעת מה שאמר פעם אדם חכם בשם גאון הירדן
- @שמש מרפא @שבלי הלקט, אני מתנצל אם היה נשמע שאני תוקפני מידי, זה היה "בעידנא דריתחא" (כל פעם שאני חוזר לביקור אני רואה דבר ראשון את הערך שלי). אבל אני אשמח לדעת מה חסר בערך, כי אני כבר מחכה שהוא יעבור. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 21:25, 1 בינואר 2026 (IST)
- תעבור על כל הערך קטע קטע, שים לב שלכל קטע יהיה כתוב במדויק באיזה דף נמצאת הסוגיא, יש כמה קטעים בהם זה חסר, ושאני ערכתי את הערך נתקלתי גם בכמה מקורות שגויים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:47, 1 בינואר 2026 (IST)
- @חד גדיא היקר, איני יודע על סמך מה החלטת שהערך יתקע בגלל הפסקה החסרה הזאת. זו אכן בעיה רוחבית שהערתי עליה כבר ולא כאן המקום לדון על זה. בכל אופן לצערי הרב אני חושב שהערך עדיין לא בשל. אני מבין את התיסכול שלך, אבל אנחנו כאן כדי לעזור לך. אני מציע שנעבוד ביחד על הערך וכך הערכים הבעל"ט 'יסעו' יותר חלק. אמשיך את הדיון במקום המיועד לכך. שמש מרפא (שיחה) 20:25, 1 בינואר 2026 (IST)
- לגופו של ענין - אינני מבין את הצורך בהוספת פסקת הירושלמי. ובטוח אני שהמיזם יתקע עשרות מונים... עמוס חדד (שיחה) 20:19, 1 בינואר 2026 (IST)
- איזה? חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 20:01, 1 בינואר 2026 (IST)
- @חד גדיא ממה שערכתי את את הערך, שמתי לב שמלבד הניסוח (שטופל +-) יש גם בערך הרבה מקורות שגויים או חסרים, לתשומ"ל שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ב בטבת ה'תשפ"ו 19:49, 1 בינואר 2026 (IST)
אם אתה מוצא את עצמך מקליד בדפי שיחה בזעם, כנראה שאתה רעב למשהו. זה הזמן לסגור את המחשב. לפתוח גמרא. ללמוד סוגיה בעיון. רק לאחר שהשבעת את רעבונך, תחזור לכתוב
שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! י"ג בטבת ה'תשפ"ו 21:28, 1 בינואר 2026 (IST)
- אני מכיר את המימרא הזאת, אבל אילולי מה שכתבתי לא היה קורה כלום והערך אפילו לא היה עולה לדיון. חד גדיא • שיחה • מתי יעבור? 21:35, 1 בינואר 2026 (IST)
מדליית כסף עבורך!
| אינספור תודות על העברת הערך למרחב! |
- וברשותך שאלה, האם כדאי להמשיך לכתוב ערכים בפרקי הש"ס או להניח זו למומחים ממני? אשמח לביקורת. חד גדיא • שיחה 18:58, 10 בינואר 2026 (IST)
הוספה בתבנית
אשמח שתוסיף את הערך רבי משה זאב פרידמן לרשימת הערכים החדשים. המלקט • שיחה • כ"ז באדר ה'תשפ"ו 11:45 (IDT) 11:45, 16 במרץ 2026 (IST)
העברה לוויקיפדיה
שלום אני עורך בעיקר בוויקיפדיה, האם אוכל להעביר את הערך שיצרת כלי ראשון וכלי שני לשם? לייבעל (שיחה) 22:48, 30 במרץ 2026 (IDT)
העלאת ערך
שלום וברכה ראיתי שקיימת טיוטה לערך טיוטה:הרב נחום רוזנבלט שאני רוצה שהוא ייכנס ואני חושב שהוא ראש ישיבה ממש מוכר בעולם התורה אשמח לדעת אם יש בעיה בערך ולתקן או סיבה אחרת בגללה הוא לא נכנס לרשימת הערכים תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 22:51, 6 באפריל 2026 (IDT)
- בערך חסרים מקורות. בנוסף, ישנן בעיות ניסוח רבות. שמש מרפא (שיחה) 13:55, 9 באפריל 2026 (IDT)
- איזה מקורות חסר? להביא עוד אתרים ומקומות בהם הוא מוזכר? אשמח שתכוון אותי תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 14:23, 9 באפריל 2026 (IDT)
- אתה יכול להסתכל בכל הערכים הקשורים כמו גרודנא ישיבת מאירת שמועה הפלג הירושלמי ועוד ולראות שהוא מוזכר כראש ישיבה וכמנהיג קהילה צריך להוסיף עוד? הצדיק של העיירה (שיחה) 15:15, 9 באפריל 2026 (IDT)
- איזה סוג מקורות להביא? עוד אתרים בהם הוא מוזכר? מה חסר? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 20:03, 9 באפריל 2026 (IDT)
- המכלול:מקורות. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 9 באפריל 2026 (IDT)
- הסתכלתי בהרבה ראשי ישיבות ואין אצליהם מקורות אין הרבה מה להביא הוא מוזכר בהרבה אתרים אבל זה די חוזר על עצמו להביא עוד? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 22:50, 9 באפריל 2026 (IDT)
- @רה''י דפומפדיתא צודק עיינתי עכשיו בערך הרב ישראל לנדא ואין שם מקורות יותר ממה שכתוב פה אשמח להבין האם יש עוד מקום להוסיף או לתקן תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 00:11, 10 באפריל 2026 (IDT)
- הוספתי מעט לערך טיוטה:הרב נחום רוזנבלט אשמח אם תוכל לעבור עליו ואם הוא טוב להעלות אותו תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 00:28, 12 באפריל 2026 (IDT)
- @רה''י דפומפדיתא צודק עיינתי עכשיו בערך הרב ישראל לנדא ואין שם מקורות יותר ממה שכתוב פה אשמח להבין האם יש עוד מקום להוסיף או לתקן תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 00:11, 10 באפריל 2026 (IDT)
- הסתכלתי בהרבה ראשי ישיבות ואין אצליהם מקורות אין הרבה מה להביא הוא מוזכר בהרבה אתרים אבל זה די חוזר על עצמו להביא עוד? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 22:50, 9 באפריל 2026 (IDT)
- המכלול:מקורות. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 9 באפריל 2026 (IDT)
- איזה סוג מקורות להביא? עוד אתרים בהם הוא מוזכר? מה חסר? רה''י דפומפדיתא (שיחה) 20:03, 9 באפריל 2026 (IDT)
- אתה יכול להסתכל בכל הערכים הקשורים כמו גרודנא ישיבת מאירת שמועה הפלג הירושלמי ועוד ולראות שהוא מוזכר כראש ישיבה וכמנהיג קהילה צריך להוסיף עוד? הצדיק של העיירה (שיחה) 15:15, 9 באפריל 2026 (IDT)
- איזה מקורות חסר? להביא עוד אתרים ומקומות בהם הוא מוזכר? אשמח שתכוון אותי תודה הצדיק של העיירה (שיחה) 14:23, 9 באפריל 2026 (IDT)
נא להוסיף לתבנית, תודה שבלי הלקט • סוד שיח • כ"ח בניסן ה'תשפ"ו • ולמניינם: 18:19, 15 באפריל 2026 (IDT)
מוזיקה יהודית
בקשר לעריכה זו, השארת שם תקלה, חד גדיא • שיחה 19:43, 16 באפריל 2026 (IDT)