שיחת משתמש:שמש מרפא/ארכיון 9
גביע בשבילך!
| גביע העולם | |
| על עזרה בהמצאת חומרים מרחיבים במיוחד!
ועל עמידה אמיצה בחזית. לעבעדיג (שיחה) 12:44, 1 בספטמבר 2023 (IDT) |
- @לעבעדיג, תודה. פעילותך הפוריה והמלאת חדוות עשייה מעוררת השראה. מעריך. שמש מרפא (שיחה) 12:54, 1 בספטמבר 2023 (IDT)
ערכים חדשים
רבי יוסף מאיר פולק, אדמו"ר וצדיק שנהרג בשואה, בחיר תלמידי רבי אהרן ראטה וראש חבורתו בברגסז, נראה לי ערך יפה. אם אפשר. תודה ~ תכליתי • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 14:30 (IDT) 14:30, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
- ובד"א רוצה להציע לך כבר לארכב, אתה קצת עמוס... ~ תכליתי • שיחה • י"ח באלול ה'תשפ"ג 14:31 (IDT) 14:31, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
- @תכליתי, הערך דורש שיפורי ניסוח. התחלתי, תמשיך בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 16:08, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
- אני כתבתי את הטיוטה ואחר כמה ימים כתב תכליתי גם הוא ערך, שילבתי קצת ביניהם, אפשר לבדוק שוב בשניהם? ולמחוק את המיותר?
בתודה מראש. מוטל • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ג 22:39 (IDT) 22:39, 4 בספטמבר 2023 (IDT)- אני בתקופה מאד עמוסה, וכנראה לא אתפנה לערוך בעצמי. כפי שכתבתי בדף השיחה, מצב הערך לא טוב. שמש מרפא (שיחה) 00:09, 5 בספטמבר 2023 (IDT)
- @מוטל, טופל, ראה הערתי בדף השיחה שם. שמש מרפא (שיחה) 20:20, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- אשמח מאוד מאוד אם תוסיף לתבנית "ערכים חדשים" את רבי צבי הירש מורגנשטרן ורבי יוסף מאיר פולק, שני ערכים חשובים. ~ תכליתי • שיחה • כ"ז בתשרי ה'תשפ"ד 15:24 (IDT) 15:24, 12 באוקטובר 2023 (IDT)
- @מוטל, טופל, ראה הערתי בדף השיחה שם. שמש מרפא (שיחה) 20:20, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- אני בתקופה מאד עמוסה, וכנראה לא אתפנה לערוך בעצמי. כפי שכתבתי בדף השיחה, מצב הערך לא טוב. שמש מרפא (שיחה) 00:09, 5 בספטמבר 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, למה בויקיפדיה הורידו? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"א באלול ה'תשפ"ג • 15:58, 7 בספטמבר 2023 (IDT)
ביטול עריכה עם מקור ולגבי פירוש רש"י
ביטלת את עריכתי בדף פירוש רש"י על התורה, איני דן לגופו של ענין אלא אני הבאתי מקור מדברי הרב דביר והגרש"ז ברודא איך אפשר למחוק בהמכלול דבר עם מקור ?
האם מחיקתך מבוססת על מדיניות כלשהוא ?
לגופו של ענין לגבי ר"א באקרט ראה כאן
ובכללות לגבי פירוש רש"י עיי"ש הערה 6 ובסוף מאמרו שכיום רבים החוקרים אינם מסכימים עם נחמה ליבוביץ
וע"ע ישעיהו מאורי במאמרו הנ"ל וגם 'אגדות חלוקות' בפירוש רש"י למקרא", שנתון לחקר המקרא והמזרח הקדום 19 (2009), עמ' 155–207.
שם כותב שרש"י כוונתו "ואני לא באתי אלא לפשוטו של מקרא ולאגדה המיישבת דברי המקרא דבר דבור על אופניו"
היינו המתיישבת עם המקרא ולא המיישבת את המקרא - ודו"ק
הקניזי (שיחה) 14:19, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- המאמר חסום לךי כרגע, בכ"א, זה דיון לדף השיחה של הערך. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 14:40, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- בכל אופן תענה לי על מדיניות המכלול לא לגבי גופו של ענין הקניזי (שיחה) 14:41, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- הביטול שלי לווה בנימוק ענייני ומפורט, והוא תקין לחלוטין. אפשר לדון בדף השיחה ולהגיע להסכמות. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- כוונתי לשאול שלפי הידוע לי אם אחד עורך עם מקור לא ניתן לבטל עריכתו, ולכן שאלתי אלא איך אתה שולל את המקור שהבאתי ומוחק אותו [הנימוק שלך היה בכללות לגבי פירוש רש"י ולא התייחסת כלל לדברי הרב דביר]
- ובקיצור מה המדיניות של המכלול לביטול עריכה עם מקור אשמח להסבר זה ישמש אותי לא רק פה אלא בעריכות בעתיד הקניזי (שיחה) 16:48, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- אני לא שולל את המקור, אני שולל את צורת הצגת הדברים שהיא לא מדוייקת ולא פרופורציונאלית, ולכן לא אובייקטיבית. מקור אינו מעניק חסינות מביטול, ממש לא. שמש מרפא (שיחה) 20:16, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
תוכל להוסיף לתבנית ערכים חדשים? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ד באלול ה'תשפ"ג • 17:46, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
- @טישיו? או @שרגא? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 18:52, 12 בספטמבר 2023 (IDT)
- אאל"ט, זה קשור רק לדויד. טישיו (שיחה) 20:24, 12 בספטמבר 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, גם אין מוקדם ומאוחר בתורה ומיכל לא מכלולאיים • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 19:44, 12 בספטמבר 2023 (IDT)
- הם כן. שמש מרפא (שיחה) 19:44, 12 בספטמבר 2023 (IDT)
- צודק, טעיתי • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ו באלול ה'תשפ"ג • 19:45, 12 בספטמבר 2023 (IDT)
ערך י"ג מידות
תודה רבה על העריכה בערך זה. השקעתי היום הרבה על הוספות ותיקונים, וזה כותב לי שיש התנגשות עריכה, אין לי מושג מה צריך לעשות, ואני ממש חושש שהעבודה תלך לטמיון. אשמח אם תוכל לעזור לי, תודה רבה! הולך ישר (שיחה) 12:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- @הולך ישר העתק את תוכן הערך כפי שהוא לאחר עריכתך, צא ממצב עריכה וחזור שוב לעריכה, אז תדביק את תוכן הערך כפי שערכת. את כל זה צריך לבצע במצב עריכת קוד מקור, אפשר לעבור לזה ממצב עריכה חזותית על ידי לחיצה על סימון העט בראש תיבת העריכה בצד שמאל. שים לב לא לדרוס את השינויים של שמש. מוטי ~ שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד • 12:22, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
בקשר להורדת תבנית המידע בדף עטר"ש לא הייתה כל כונה להוריד פשוט יש תמונה יותר מעודכנת וניסיתי להעלות אותה ואגב כך נמחקה התבנית אם אתה יכול להשים את התמונה בתוך התבנית תבורך
כוכב למבריק!
| כוכב המבריקים | |
| פשוט לא יכולתי להתאפק מרוב פליאה, אז אני כותב לך. איך • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:07, 4 באוקטובר 2023 (IDT) |
בקשת התנצלות + תמיהה
- ראשית כל אנא קבל את התנצלותי על כך שבטעות ערכתי לך את דף המשתמש שלך (אל דאגה שיניתי בחזרה)
2. אשמח לדעת למה מחקת את התמונות שהוספתי בערך גרודנא באר יעקב ואשמח גם שתראה לי מקור מדויק של הבעיה בכך.
בתודה "מקצוען על" מקצוען על (שיחה) 04:24, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
עוד בעניין ערך זה אשמח גם לדעת מניין לך שלא מקובל לציין משגיחים קטנים? ועל כן עד שתענה לי תשובה המניחה את דעתי אחזיר לעת עתה את עריכתי. מקצוען על (שיחה) 04:29, 10 באוקטובר 2023 (IDT)
- לתמונות אין קשר ישיר לישיבה ואין בהם צורך. זאת לי מנסיון של 4 שנים בעריכה במכלול. ראה גם כאן. שמש מרפא (שיחה) 05:53, 10 באוקטובר 2023 (IDT)
גם אם נסכים על הקטע מקקי"ם עדיין לא ברור בעליל העריכה החדשה:
א. מה המשמעות שהפרדת את הכותרת "רבני הישיבה" ושמת אותה בתוך פסים מוזרים??
ב. כתבת "לתמונות אין קשר ישיר לישיבה ואין בהם צורך זאת לי מנסיון של 4 שנים בעריכה במכלול" עיין פה שכן מקובל לשים תמונה של ביהמ"ד מבפנים.
ג. מחקת את הרחוב בו שוכנת הישיבה עיין פה שכן מקובל לציין את הרחוב.
מחכה לתשובה. אם לא אשמע ממך אחזיר בחזרה (אינני רוצה כמובן להיכנס למלחמת עריכה) מקצוען על (שיחה) 13:11, 10 באוקטובר 2023 (IDT)
- לא צריך לפתוח נושא חדש על כל הודעה. קצת מגוחך מצדך להוכיח מעריכה בת שבוע, ובכל מקרה זה שמשהו לא מתאים מופיע בערך אחד זה לא אומר שהוא צריך להופיע בערך אחר. אם תחזיר את העריכה זו תהיה מלחמת עריכה, גם אם "אינך רוצה". ―שמש מרפא (שיחה | תרומות) לא חתם 15:59, 10 באוקטובר 2023 (IDT)
עופר כסיף
למה מחקת את ההתבטאות החמורה בערך של עופר כסיף במקרה גם בויקיפדיה צריך לכתוב את זה פשוט אין לי גישה לויקיפדייה BAM (שיחה) 20:16, 14 באוקטובר 2023 (IDT)
- לאיש יש שפע התבטאויות חמורות, לא בטוח שכל שטות צריכה לקבל כאן במה, ובכל מקרה זה ידרס בעדכון הבא. שמש מרפא (שיחה) 13:20, 20 באוקטובר 2023 (IDT)
בקשה
שמח לראותך, אולי תתפנה לטיוטות טיוטה:אומר שירה (ואם יעבור אז בבקשה לעדכן בתבנית ערכים חדשים), טיוטה:הרב מאיר לוריא. ולעדכן בתבנית ערכים חדשים רבי יוסף מאיר פולק, רבי צבי הירש מורגנשטרן ורבי אורי מילר. זה פשוט עושה חשק לכתוב ערכים כשאתה רואה אותם בתבנית ערכים חדשים מתנוססים לתפארה. ייש"כ וסליחה על הנכסוס... ~ תכליתי • שיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- וגם רבי אשר שטיינמץ, אני כותב ערכים, אני מצפה שיראו אותם. תודה ~ תכליתי • שיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 18:08 (IDT) 18:08, 18 באוקטובר 2023 (IDT)
- וייש"כ על העברת הערך הרב מאיר לוריא. ~ תכליתי • שיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 18:08 (IDT) 18:08, 18 באוקטובר 2023 (IDT)
- אולי הגיע הזמן שאקבל את הרשאת בדוק, כדי שאוכל להוסיף בעצמי ערכים חדשים, כפי הכ' כאן: "מכלולאים שאינם בדוקי עריכות אוטומטית יכולים לפנות למשתמש:שמש מרפא בדף שיחתו לבקשת הוספת ערכים".
פשוט ביקשתי ולא נעניתי. ~ תכליתי • שיחה • ד' בחשוון ה'תשפ"ד 20:01 (IDT) 20:01, 18 באוקטובר 2023 (IDT)- @תכליתי,
בוצע בס"ד, לפני הוספה לתבנית אני מוודא שהם עונים על הקריטריונים (במיוחד כשמדובר בערכים שלא עברו דרך מכ:הדט), זה דורש מעט זמן. נ.ב.אם תוכל לתת כותרת לפסקה כאן. שמש מרפא (שיחה) 13:18, 20 באוקטובר 2023 (IDT)
- ייש"כ. אשמח אם תוסיף את האחרים, כמובן אחרי בדיקתך. ~ תכליתי • שיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ד 15:17 (IDT) 15:17, 22 באוקטובר 2023 (IDT)
- @תכליתי,
- אולי הגיע הזמן שאקבל את הרשאת בדוק, כדי שאוכל להוסיף בעצמי ערכים חדשים, כפי הכ' כאן: "מכלולאים שאינם בדוקי עריכות אוטומטית יכולים לפנות למשתמש:שמש מרפא בדף שיחתו לבקשת הוספת ערכים".
- וייש"כ על העברת הערך הרב מאיר לוריא. ~ תכליתי • שיחה • ג' בחשוון ה'תשפ"ד 18:08 (IDT) 18:08, 18 באוקטובר 2023 (IDT)
כוכב לכותב!
| כוכב הכותבים | |
| על העריכות והניסוחים בערך ירמיהו אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:07, 25 באוקטובר 2023 (IDT) |
כוכב למנסח!
| כוכב המנסחים | |
| כל הכבוד על תרומותיך הרבות לניסוח בערך ירמיהו אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 14:32, 30 באוקטובר 2023 (IST) |
בקשר לעריכה זו, תשמע. אני מכבד אותך ומעריך את העבודה שלך, תמיד. אבל זה לא חשוב ולא רלוונטי כעת. שתדע שהעריכה הזאת, הוא ממש לא חוקית, לא מוסרית ולא לענין. אתה ביטלת עריכות בהינף יד, עמל של מכלולאי שהוסיף כמות נכבדת של גדולי ישראל בולטים מאוד זצ"ל ושליט"א שדעותיהם מאוד חשובות ושוות משקל. לא אכנס איתך למלחמת עריכה ולא לויכוחי סרק. מחקת למשל את רבי הלל ליכטנשטיין, רבי רפאל בלום, הויחי יוסף, - מצד האוסרים. רבי ישראל מהוסיאטין - מצד המתירים. ועוד ועוד. תחשוב שוב, ועמוק, האם כל מה שהסרת זה מיותר, ומכל הצדדים. בתקוה להבנה. ~ תכליתי • שיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד 21:06 (IDT) 21:06, 6 בנובמבר 2023 (IST)
עריכה מקבילה בויקיפדיה
בוטלה לי עריכה, בנימוק שצריך לבקש עדכון מסודר.
אשמח לדעת האם מבחינת מדיניות יש מניעה כלשהי לבצע עריכות בוויקפדיה ופה במקביל? הבעיה הייתה שחשפתי בתקציר את העובדה שהתוכן נוסף גם בויקיפדיה?
קיבלתי אמנם תבנית welcome גנרית לדף שיחתי, אבל זה לא ממש עוזר להבין מהי המדיניות. מקצועי (שיחה) 15:02, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- מקצועי המדיניות מופיעה בהמכלול:מעדכן. הסיבה למדיניות, מטבע הדברים עורך שרגיל לערוך בוויקיפדיה לא יהיה מודע להבדלים בסינון ובניסוח התוכן (וכן הבדלים טכניים של צורך במתן קרדיט ועוד).
- במקרה עליו שאלת, מדובר בערך שנכתב במכלול ועדכון שלו מוויקיפדיה מאבד את הערך של תרומת יוצרו המקומי, במקרה כזה נדרש שיקול דעת של העורכים המקומיים כיצד לפעול, והעתקה שלו מוויקיפדיה ללא הבחנה לא מוצדקת. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 15:27, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- מוטי סליחה אם זה היה נראה כמו נסיון לעקוף אותך. פניתי לשמש מרפא כי על פי ההיכרותי הדיגיטלית ציפיתי לקבל ממנו תשובה קונקרטית ומדויקת יותר ולא רק תבנית גנרית של ברוך הבא למכלול.
- מעוניין להבין ברור מה הן גבולות הגזרה, האם יש מדיניות שאוסרת עלי להכניס תוכן במקביל? בהמכלול:מעדכן יש הנחיות כלליות למורשים (ומהם משתמע בעקיפין שלאחרים אסור לייבא), אין שום מדיניות לגבי הכנסת תוכן במקביל שבזה השאלה מתמקדת.
- בשולי הדברים:
- מי שרגיל לערוך בווויקפדיה זה לא סותר את היכולת שלו בכתיבה חרדית ובוודאי שלא ניתן לקבוע אוטוטמטית שאינו מודע להבדלים בסינון ובניסוח התוכן והצורך במתן קרדיט, התוכן שהכנסתי הותאם למכלול ואם זה היה נעשה במספר עריכות בינוניות לולא חשיפת העובדה שהתוכן הוכנס גם לוויקיפדיה כנראה היה שורד.
- במקרים של עדכון קלאסי מויקיפדיה ברור לי שיש אספקטים של צנזור תכנים, מתן קדריט וכו.
פה אין שום ענין כזה, מדובר על תוכן שאני היוצר הבלעדי שלו, נערך במחשב שלי והדבקתי אותו בויקיפדיה ופה במקביל תוך התאמות נדרשות. ההיסטוריה של הערך נשמרת גם ככה, לא דרסתי שם מידע מהותי שהיה קיים בערך ״ללא הבחנה״ אלא הרחבתי אותו עם תשומת לב, הפרק ראו גם נשאר וכל השאר הורחבו. הדבר היחיד שהלבטתי הוא האם לתקן את כל הקישורים לרבי/הרב אבל ראיתי שיש הפניה אז השארתי ככה. אני מבין את הטענה הכללית שנדרש שיקול דעת במיזוג, להבנתי זה לא המצב פה אבל בכל מקרה אקבל את דעתך אם תחלוק עלי. מקצועי (שיחה) 16:51, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- אין שום בעיה, ואין לי בעיה ששמש מרפא יגיב אחרת ממני. מתנצל על הטעות בצירוף הקישור, הנחיה רשמית מופיעה בהמכלול:ייבוא מוויקיפדיה ועוסקת בייבוא ובכלל מאתיים מנה. הנימוקים שלי באו להסביר את הסיבה ליצירת המדיניות לא את הבעיה בעריכה הספציפית. במקרה הזה הייתה בעיה בשל העובדה בדריסת הערך מקומי, וכפי שראית בדף ההנחיות למעדכנים זה דבר שמוקדשת לו תשומת לב.
- כמובן, והעורך שאנו בדף שיחתו יוכיח. אבל זו סיבה מספקת לקבוע מדיניות כדי למנוע תקלות.
- מתן הקרדיט נדרש גם במצב זה, כיון שהערכים המקומיים הם בבעלות מכון חכמת התורה לעומת הערכים בוויקיפדיה שמשוחררים ברישיון חופשי. כך שהערך שיצרת שם כבר שוחרר לציבור, והכנסה שלו כאן ללא ציון שמדובר בתוכן חופשי עלולה להיות בעייתית. אציין, שבאמת התלבטתי האם לשחזר את העריכה, ובצעתי זאת בצירוף המדיניות והיות הערך המקורי ערך מקומי. מבחינה זכויות יוצרים גם לא ניתן להתייחס להכנסת תוכן במקביל, כיון שההפצה הראשונה שלו מגדירה את סטטוס זכויות היוצרים עליו. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 17:07, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- לא יצאתי ברור,
- לפי כללי הרשיון של ויק׳ חובה לציין קרדיט בהפצה, האם חובה זו חלה גם על היוצר עצמו/בעל הזכויות המקורי?
- לדוגמה, דובר צהל משחרר לויק׳ זכויות על תמונות שלו אז כשהוא מפיץ אותם הוא צריך לציין את הרשיון? מקצועי (שיחה) 17:20, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- לא, כיוון שהקרדיט נדרש בשבילו. כאן אתה מפיץ את זה באתר שטוען לבעלות על התוכן שנוצר פה, ללא ציון שמדובר בתוכן חופשי. מסתבר שזו לא בעיה חמורה, אבל זה וודאי לא סיבה לפטור מהצבת תבנית הקרדיט. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 17:36, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- רשיון צריך לתת בכל מקרה. קרדיט - מבחינה חוקית, אם אתה הכותב היחיד (מצב נדיר למדי, כשמדובר בערך שלם) לכאורה אין צורך לתת קרדיט לתורמים, אך בכל אופן יש לתת קרדיט לוויקיפדיה. ישנן סיבות נוספות לא לעדכן ידנית, ויש גם את עניין הסדר הטוב. שמש מרפא (שיחה) 22:22, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- יש חובה לתת קרדיט לוויקי? הנושא הוא לא התורמים? מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 23:05, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- רשיון צריך לתת בכל מקרה. קרדיט - מבחינה חוקית, אם אתה הכותב היחיד (מצב נדיר למדי, כשמדובר בערך שלם) לכאורה אין צורך לתת קרדיט לתורמים, אך בכל אופן יש לתת קרדיט לוויקיפדיה. ישנן סיבות נוספות לא לעדכן ידנית, ויש גם את עניין הסדר הטוב. שמש מרפא (שיחה) 22:22, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- לא, כיוון שהקרדיט נדרש בשבילו. כאן אתה מפיץ את זה באתר שטוען לבעלות על התוכן שנוצר פה, ללא ציון שמדובר בתוכן חופשי. מסתבר שזו לא בעיה חמורה, אבל זה וודאי לא סיבה לפטור מהצבת תבנית הקרדיט. מוטי ~ שיחה • כ"ה בחשוון ה'תשפ"ד • 17:36, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- אם אני התורם היחיד מתוך מידע שאספתי באתר מסויים (ללא הפרת זכויות יוצרים של האתר ההוא) ואני כותב אותו במקביל גם בהמכלול וגם בויקי אני צריך לתת קרדיט לויקי
על מה ולמה התוכן לא שלהם ולא קיבלתי אותו דרכם אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 23:10, 9 בנובמבר 2023 (IST)
- כי נתת להם, בדיוק כמו תוכן שאתה כותב במכלול ונותן במתנה למכון. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 00:00, 10 בנובמבר 2023 (IST)
- מוטי זה לא אותו דבר, בהצהרה לפני הפרסום המכלול דורש ויתור מלא על הזכויות. בויקי׳ הדרישה שונה, התרומה איננה נהפכת לנחלת הכלל או נחלת ויקי׳ אלא נמסרת תחת רישיון מסוים לשימוש והפצה (המאפשר לעשות בחומר כמעט כל שימוש תוך מתן קרדיט ורישיון).
- על פי הבנתי, אם תרמתי את החומר למכלול אסור לי להעתיק לויק׳ כי כבר איננו שלי, לעומת זאת אם תרמתי לויק׳ מותר לי לתרום למכלול, כלומר, למסור למכלול את הזכויות שנותרו לי לאחר התרומה לויקי (כמו האפשרות של בעל הזכויות להתיר שימוש והפצת החומר תוך ויתור על חלק מתנאי הרשיון).
- שמש מרפא
- השאלה הייתה עקרונית על כתיבת טקסטים במקביל. בדוגמה הנוכחית אכן ערך שלם (אולי נדיר אבל זה המצב).
- הצבת תבנית רישיון פה היא חובה חוקית או רק משום והייתם נקיים ומניעת תביעות פוטנציאליות? (כי זה עשוי להיראות כהעתקה מויקי׳ ללא קרדיט)
- לגבי קרדיט לויקי׳ הקישור עוסק בהעתקה מויקי, בעוד שתוכן שאני הזנתי לויקי מועתק ממני ולא מויקי. אם אתה יודע אחרת לא אתווכח, כי זכור לי שהמידע שלך מבוסס משפטית.
- הסרת אחריות: אינני מומחה לזכויות יוצרים, זה מה שהבנתי מקריאה חומר בנושא. מקצועי (שיחה) 00:38, 10 בנובמבר 2023 (IST)
- 1. אם תטרח ותעלה את החומר בו-זמנית למכלול ולויקי, אפשר, אך אין בכך טעם. במקרה אחר זה לא "במקביל".
2. לא הבנתי את ההבדל, מי שנוהג כחוק ימנע מעצמו תביעות... התבנית היא אמנם רק שכבה אחת של קרדיט, אך הקרדיט מחוייב חוקית.
3. אין הבדל. ככל שבפועל זה פורסם כבר בויקיזה צריך להתפרסם בתנאים שלהם. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 10 בנובמבר 2023 (IST)- שמש מרפא
- בהתבסס על תשובה 3, גם העלאה בו זמנית עשויה להיחשב כהעלאה בזה אחר זה (או במילים אחרות, מה נקרא בו זמנית? אותה שעה/דקה/שניה/אלפית שניה?)
- כתבת ״רשיון צריך לתת בכל מקרה״ השלאה היא האם זו חובה חוקית גם במקרה של העלאה מקבילה (כי נחשב ״העתקה״ מהם) או רק כדי שאנשי ז״י בויקי לא יחשדו בטעות שמדובר על הפרה.
- השאלה היא האם הדרישה הזו היא חובה חוקית או רק ליתר ביטחון (למקרים שהמעתיק אינו בעל הזכויות). אני לא ראיתי כתוב דבר כזה, אלא ההפך, כתוב במפורש ״ניתן לוותר על התנאים לעיל בהסכמתו של בעל זכויות היוצרים״ אז אם אני בתור היוצר הינו בעל הזכויות רשאי לוותר עליהן. מקצועי (שיחה) 02:03, 10 בנובמבר 2023 (IST)
- שמש מרפא
- 1. אם תטרח ותעלה את החומר בו-זמנית למכלול ולויקי, אפשר, אך אין בכך טעם. במקרה אחר זה לא "במקביל".
- כי נתת להם, בדיוק כמו תוכן שאתה כותב במכלול ונותן במתנה למכון. מוטי ~ שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 00:00, 10 בנובמבר 2023 (IST)
לא מצליח לתייג אותך
לא הצלחתי לתייג אותך בדף השיחה שם אך כתבתי שם
באתר הרשמי של בוגרי מכון מנדל לא מופיע שמו של הרב פיייבזלון כך שזהו שקר - בנוסף מה שהוא טוען כך.
אנא מחוק את ההזכרה שהוא בוגר מכון מנדל
ואל תכתוב שאתה לא מתערב בזה
הקניזי (שיחה) 11:04, 15 בנובמבר 2023 (IST)
- זה דיון שמתאים לדף השיחה של הערך, לא לדף שיחתי האישי. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 15 בנובמבר 2023 (IST)
- כתבתי זאת בדף השיחה גם רק לא הצלחתי לתייג אותך איני בקיא בתיוגים ולכן כתבתי זאת גם פה, מתנצל הקניזי (שיחה) 16:54, 15 בנובמבר 2023 (IST)
- לצערי הערך ננעל אז אכתוב פה את תחושתי,
- כתבתי שמדובר בשקר שהוא למד במכון מנדל
- א. פשוט שלחתי לשאול אותו
- ב. באתר הרשמי שלהם שאפשר לחפש את הבוגרים שמו לא מופיע
- ג. המקורות האחרים אינם אמינים או מוכיחים זאת
- ועכשיו אני שואל איך באינצלקופדיה "חרדית" לא פוחדים מאיסור לשון הרע להפיץ על אדם מידע כוזב שמזיק לו בגוף ובנפש, ואין אף אחד שאיכפת לו מהאמת הקניזי (שיחה) 10:17, 16 בנובמבר 2023 (IST)
- כל טענותיך/מענותיך נענו כבר בדיון הקודם. שמש מרפא (שיחה) 22:55, 16 בנובמבר 2023 (IST)
- בכל הדיון הקודם, לא הוזכר האתר הרשמי של מכון מנדל ששמו לא מופיע
- בכל הדיון הקודם, לא נעשה נסיון לברר איתו כמו שעשיתי והדבר הראשון שצריך לעשות
- ואזכיר לך מה שכתבת שם בדף השיחה:
- רק להעיר, שכשמדובר במידע שעלול להכפיש שמו של אדם על המידע להיות ודאי ב-100%, או ציטוט מכלי תקשורת מוכר. הקניזי (שיחה) 10:13, 17 בנובמבר 2023 (IST)
- יש כזה. אנו לא מבררים עם נשואי ערכים מה הם רוצים שיכתבו עליהם. מעבר לכך נראה שאתה מבלבל בין ענבל לפייבלזון. בכל אופן זה לא דיון לדף שיחה שלי. שמש מרפא (שיחה) 10:33, 17 בנובמבר 2023 (IST)
- כל טענותיך/מענותיך נענו כבר בדיון הקודם. שמש מרפא (שיחה) 22:55, 16 בנובמבר 2023 (IST)
כוכב התורה

בענווה ובשפלות גדולה טישיו (שיחה) 03:51, 23 בנובמבר 2023 (IST)
תבנית ערכים חדשים
עיין שם ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 11:46, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- שלא יובן לא נכון, התכוונתי להעיר/לעורר, למה צריך להפוך את העולם ולהשתטח על הרצפה בבקשה שיואיל מאן דהוא ויעדכן זאת, חבל שלא כל מנטר בעת ההעברה של ערך מתאים, מעדכן את התבנית. לתשומ"ל הרי בכל המכלול זה כבר הופיע מזמן, נדמה לי שזאת לא יותר מאבסורד... ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 11:50, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- לכל המכלול אין קריטריונים, לכניסה לתבנית ערכים חדשים יש, רוב המנטרים מעדיפים להשאיר את זה לטיפולו של שמש. מוטי ~ שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 13:00, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- כנראה לא ידעת, אבל הדרך הפשוט הוא לפנות אל שמש כאן, לבקש שיכניס - ואז הוא בודק אם ראוי, ואם כן מכניס. זה בכלל לא מסובך, זה דבר שקורא כאן כל כמה ימים, פשוט לא ידעת. איך • שיחה ~ מייל • י' בכסלו ה'תשפ"ד. 13:59, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- וכנראה שאתה לא הבנת את הערתי, למה שהכל יפול על מנטר אחד שיצטרך לעקוב איזה ערכים נכנסו ואחראי מיזם הערכים המומלצים, ולמה שכל מכלולאי שאינו בעל הרשאה יצטרך לבקש את זה, למה לא שכמו שהמנטר מעביר את השמות של הערכים ודפ"שיהם, ומוסיף קטגוריות וכו' וכד', שכבר גם יעשה את הפעולה הקטנה כגדולה הזו, לטובת כולם ויפעיל את שיקול דעתו ויעדכן את הערך בתבנית. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 15:46, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- כנראה לא ידעת, אבל הדרך הפשוט הוא לפנות אל שמש כאן, לבקש שיכניס - ואז הוא בודק אם ראוי, ואם כן מכניס. זה בכלל לא מסובך, זה דבר שקורא כאן כל כמה ימים, פשוט לא ידעת. איך • שיחה ~ מייל • י' בכסלו ה'תשפ"ד. 13:59, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- לכל המכלול אין קריטריונים, לכניסה לתבנית ערכים חדשים יש, רוב המנטרים מעדיפים להשאיר את זה לטיפולו של שמש. מוטי ~ שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ד • 13:00, 23 בנובמבר 2023 (IST)
בהערכה והתפעלות
| כוכב השופטים | |
| על שפיטת מספר מוגזם של ערכים ובד בבד (!) לשפר ולבקר בצורה מכבדת את הערכים וכן לעזור למכלולאים להגיע להישגים מקסימלים! מעריך מאוד! ! ! |
- גא"מ, ייש"כ על הכל! ~ תכליתי • שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד 13:29 (IDT) 13:29, 1 בדצמבר 2023 (IST)
תודה על עריכותיך
תודה על עריכותיך בערך רבי אהרן שמעון שפירא. פלאלמוני (שיחה) 20:56, 3 בדצמבר 2023 (IST)
ערך חדש
רבי אברהם דוד ניזניק, אם אפשר להוסיף, ערך חדש, על רב ראשי של מונטריאול. תודה ~ תכליתי • שיחה • כ"ב בכסלו ה'תשפ"ד 16:01 (IDT) 16:01, 5 בדצמבר 2023 (IST)
רבי אליהו הכהן
לגבי ביטול העריכה הזו.
מקווה שהבנתי את דעתך. המילה "עם זאת" גם הייתה אמורה להמחק ואכן כך נעשה. הביטוי "ניסוח תורני" אינו נכון, גם טעות שלי.
לא יתכן להביא במכלול ביב ורפש שכתב אותו חילוני פוקר כנגד אחד מגדולי הדורות הענק שבענקים רבי אליהו הכהן.
אברהם. (שיחה) 16:31, 7 בדצמבר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, ראהכאן למאי נ"מ • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 7 בדצמבר 2023 (IST)
תודה על ההעברה. אם אפשר להוסיף לתבנית ערכים חדשים. בברכה. ~ תכליתי • שיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ד 20:32 (IDT) 20:32, 20 בדצמבר 2023 (IST)
- @שמש מרפא, יש סיבה על אי התגובה, או על אי העדכון בתבנית? נראה לי עומד על קריטוריוני העדכונים בתבנית ערכים חדשים. ~ תכליתי • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ד 15:38 (IDT) 15:38, 24 בדצמבר 2023 (IST)
העברת דפי טיוטה
תודה רבה! על העברת טיוטות למרחב הערכים הגשתי בקשה על עוד 3 טיוטות להעברה ובנתיים אין התייחסות אם תוכל לעסוק בזה הודה לך מאוד
בקשר לעריכה זו, למה זה עומס? למאי נ"מ • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 20:55 (IDT) 20:55, 24 בדצמבר 2023 (IST)
מדליית כסף עבורך!
| כהוקרה על פעולתך הרבה, למען איכות המכלול, וריבוי ידע במכלול 💪💪 יהודה פיש (שיחה) 09:48, 26 בדצמבר 2023 (IST) |
בקשר לעריכה זו, תודה על העברה! את הציטוטים הבאתי בגלל גאונותו הבלתי רגילה שנתפסת כגוזמה כיוון שהשם לא מידי מוכר. יש לך רעיון אחר? לעבעדיג (שיחה) 23:01, 27 בדצמבר 2023 (IST)
כוכב לאמן!
| כוכב האמנים | |
| + כוכב המנטרים.
תודה על הכל. בהערכה כנה! |
רשב"י
בנוגע לעריכה זו:
א. הניסוח לא ברור כלל (ההשתתחויות כוללות השלכת בגדים לאש).
ב.כבר מוזכרת התנגדות להשחתת הבגדים.
ג. אין התנגדות אמיתית מטעמי עבודת אלילים (? ? ? ?) ודרישה אל המתים. הגדה של פסח (שיחה) 01:22, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- ? הגדה של פסח (שיחה) 23:48, 30 בדצמבר 2023 (IST)
- מקומו של הדיון בדף השיחה של הערך. בהצלחה. שמש מרפא (שיחה) 15:28, 1 בינואר 2024 (IST)
בקשה
שמש מרפא אינני כועס עליך ששחזרת אבל לכל הפחות שיהיה כתוב את מקור דברי הזוהר בחלק א' דף רי"ט ע"ב
- מעריך שאתה לא כועס. אוסיף את המקור בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 21:23, 30 בדצמבר 2023 (IST)
פרשת בראשית
קישורים לא מתאימים לערך? למה? ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ' בטבת ה'תשפ"ד • 12:29, 1 בינואר 2024 (IST)
- כי אין ערך מוסף למי שמחפש מידע נוסף על נושא הערך. שמש מרפא (שיחה) 15:28, 1 בינואר 2024 (IST)
ברוך שובך
,
לא חשבנו לרגע שהלכת...
אבל בכ"ז שמחנו לראותך כבימים ימימה... ואולם חי אני • שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ד 14:38, 7 בינואר 2024 (IST)
- גא"מ לכל מילה! --לעבעדיג (שיחה) 14:40, 7 בינואר 2024 (IST)
תעביר את זה הלאה
מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 15:12, 9 בינואר 2024 (IST)
- מצטרף, בעיקר על עומק ההבנה בכל תחום. איך • שיחה ~ מייל • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:32, 9 בינואר 2024 (IST)
- תודה. שמש מרפא (שיחה) 02:02, 15 בינואר 2024 (IST)
כללי קטגוריה ערכים שנוצרו במכלול
שמש מרפא בקשר לעריכה זו, האם מחמת שעשיתי הרחבה משמעותית בערך, זה נחשב ל"ערכים שנוצרו במכלול", ולא "ערכים ששוכתבו בהמכלול"? אשמח לדעת מה הכללים, מתי מכניסים ל"שוכתבו" ומתי ל"נוצרו"? תודה! תהלים (שיחה) 19:26, 10 בינואר 2024 (IST)
- אני מניח שזו הייתה טעות. שמש מרפא (שיחה) 02:02, 15 בינואר 2024 (IST)
ערכים חדשים
כתבתי: רבי מנחם מנדל הלברשטאם (פריסטיק) ורבי מנחם מנדל רובין (גלאגוב), רבי לייבוש מרדכי הלברשטאם, רבי נפתלי רובין, אשמח אם תעדכן, בפרט שאני רואה שכל מי שיש לו בדוק מוסיף לבד. וכי למה אגרע? אם אתה לא זמין, אני מתייג את @מוטי, @שרגא, @איך שיש להם אפשרות להוסיף. תודה רבה ~ תכליתי • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ד 15:21 (IDT) 15:21, 11 בינואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא ? ~ תכליתי • שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ד 16:22 (IDT) 16:22, 14 בינואר 2024 (IST)
- כמה שהבנתי, 'בדוק' יכול להכניס רק את הערכים שהוא כתב, שאר העורכים צריכים לפנות אל שמש - כפי שעשית. איך • שיחה ~ מייל • ה' בשבט ה'תשפ"ד. 00:53, 15 בינואר 2024 (IST)
- כולם גבוליים. השארתי כמה בקשות הבהרה. אם מישהו רוצה להוסיף - בבקשה, במקרה הזה אני חושב שאמנע מכך. שמש מרפא (שיחה) 01:25, 15 בינואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, תיקנתי. @איך או @סענדער, תוכלו להוסיף? ~ תכליתי • שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ד 15:06 (IDT) 15:06, 15 בינואר 2024 (IST)
- @תכליתי אני מוסיף רק את הערכים שלי, ורק את אלו שחושבני שהם ראויים לעמוד הראשי. סענדער • שיחה 15:37, 15 בינואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, תיקנתי. @איך או @סענדער, תוכלו להוסיף? ~ תכליתי • שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ד 15:06 (IDT) 15:06, 15 בינואר 2024 (IST)
- כולם גבוליים. השארתי כמה בקשות הבהרה. אם מישהו רוצה להוסיף - בבקשה, במקרה הזה אני חושב שאמנע מכך. שמש מרפא (שיחה) 01:25, 15 בינואר 2024 (IST)
- כמה שהבנתי, 'בדוק' יכול להכניס רק את הערכים שהוא כתב, שאר העורכים צריכים לפנות אל שמש - כפי שעשית. איך • שיחה ~ מייל • ה' בשבט ה'תשפ"ד. 00:53, 15 בינואר 2024 (IST)
בנוגע לעריכה זו, אושפול היא אכן עיירה, אבל שימבורג היא עיר.
בנוגע לעריכה זו, אני ממליץ לך לעיין במה שכתב הרב משה זעירא, "רבי אליהו קלצקין - אב"ד לובלין: אביו, חמיו ואֶחיו הגאונים", ישורון טו (ניסן תשס"ה), עמ' תשסג–תשצז, באתר היברובוקס. המעמיק (שיחה) 12:58, 12 בינואר 2024 (IST)
תודה רבה על כל העזרה! ירבו כמותך!
עמוס חדד כבר שיחזר את הערך לטרום עריכותיו של הכוסף. אני עשיתי היום עריכה והרחבה. אם יש מה לעדכן מויקיפדיה צריך לבחון בזהירות. אביר על סוס (שיחה) 15:58, 16 בינואר 2024 (IST)
- @אביר על סוס, זה לא נכון, הוא לא שיחזר שחזור עמוק אלא רק את העריכות האחרונות. לא ראיתי עריכות משמעותיות שנדרסו ולא קיימות בעדכון. שמש מרפא (שיחה) 22:07, 16 בינואר 2024 (IST)
יעקב אייזנבך
תודה על עריכותיך בערך, חשוב לי לציין כי מקריאה של החומר ותיאורים עליו ברור שהוא היה שונה מחזנים אחרים, ובמהותו הוא היה יותר 'בעל תפילה' מאשר 'חזן', לאחר חלק מעריכותיך הרושם הזה מתעמעם. לשיקול דעתך. נ. ב. השינוי מ'קול טנור חזק מאוד' ל'קול טנור', הוא מכוון או שהמילים נשמטו בסידור הפסקאות ? בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 13:55, 18 בינואר 2024 (IST)
- מקומן של הערות כאלה בדף שיחת הערך. מה זה "קול טנור חזק"? זו הגדרה מאד לא ברורה. אם הכוונה לקונטרה-טנור אפשר לכתוב זאת. שמש מרפא (שיחה) 14:04, 18 בינואר 2024 (IST)
- הערך הזה אינו תופס מקום רב בין עורכי המכלול (וחבל שכך), ואף בקריאה למ"פ לסיים את הערך לא היה כל מענה, כך שאיני רואה טעם לדון על זה בדף השיחה של הערך, וכקול קורא במדבר. רצוני היה להסב את תשומת ליבך לעניין, הגדה של פסח (שיחה) 14:35, 18 בינואר 2024 (IST). מעיון במקור, נראה שהכותב בא לתאר קול אדיר ועוצמתי, כלומר קול טנור, וגם מאוד חזק. הגדה של פסח (שיחה) 16:57, 18 בינואר 2024 (IST)
- זה לא כל כך עניין של קול קורא איפה, אלא של איפה הדיון צריך להיות. פיזור דיונים בדפי שיחה פרטיים הוא מתכון לתוהו ובוהו מוחלט. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 19 בינואר 2024 (IST)
- אתה צודק, וכבר כתבתי שם בעניין. נ. ב. הנטיה הראשונית היא ליצור קשר בד"ש הפרטי, משום שכך יש תשתית יותר ודאית לכניסה לדיון, בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 02:47, 19 בינואר 2024 (IST)
- זה לא כל כך עניין של קול קורא איפה, אלא של איפה הדיון צריך להיות. פיזור דיונים בדפי שיחה פרטיים הוא מתכון לתוהו ובוהו מוחלט. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 19 בינואר 2024 (IST)
- הערך הזה אינו תופס מקום רב בין עורכי המכלול (וחבל שכך), ואף בקריאה למ"פ לסיים את הערך לא היה כל מענה, כך שאיני רואה טעם לדון על זה בדף השיחה של הערך, וכקול קורא במדבר. רצוני היה להסב את תשומת ליבך לעניין, הגדה של פסח (שיחה) 14:35, 18 בינואר 2024 (IST). מעיון במקור, נראה שהכותב בא לתאר קול אדיר ועוצמתי, כלומר קול טנור, וגם מאוד חזק. הגדה של פסח (שיחה) 16:57, 18 בינואר 2024 (IST)
סיוע
היי שמש מרפא אני משתמש שבמקור ערך בויקיפדיה העברית אך נחסם לפני כשנה וחצי ומאז עורך כאן במכלול רציתי לדעת האם אתה עורך בויקיפדיה העברית כדי שתוכל לעזור לי לשחרר את חסימתי שם. --לכה דודי (שיחה) 20:56, 21 בינואר 2024 (IST)
- @לכה דודי, תגדיר מייל במיוחד:העדפות ונמשיך שם, תודה. שמש מרפא (שיחה) 01:38, 22 בינואר 2024 (IST)
- משתמש:שמש מרפא איך אני מגדיר מייל במיוחד:העדפות. --לכה דודי (שיחה) 19:59, 22 בינואר 2024 (IST)
- @לכה דודי, מיוחד:שינוי דואר אלקטרוני. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:01, 22 בינואר 2024 (IST)
- היי מוטי האם שמש מרפא יכול לשלוח לי מייל. --לכה דודי (שיחה) 20:07, 22 בינואר 2024 (IST)
- נראה שלא, הגדרת מייל בקישור דלעיל? אם כן, היכנס להעדפות ולמטה מתחת לכתובת המייל, אשר למשתמשים אחרים לשלוח אליך הודעות ושמור. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:11, 22 בינואר 2024 (IST)
- מוטי כתוב במיוחד:שינוי דואר אלקטרוני יש להזין חלק ואחריו @ אז מה עושים במקרה כזה. --לכה דודי (שיחה) 20:22, 22 בינואר 2024 (IST)
- לא הבנתי ברור אבל כנראה שהזנת את הכתובת לא מדויק, פלוס רווח בהתחלת או בסוף הכתובת. תוכל להעתיק ידנית תו תו, או להקפיד בסימון הכתובת מהיכן שאתה מעתיק, שלא יכללו רווחים. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:34, 22 בינואר 2024 (IST)
- מוטי כתוב במיוחד:שינוי דואר אלקטרוני יש להזין חלק ואחריו @ אז מה עושים במקרה כזה. --לכה דודי (שיחה) 20:22, 22 בינואר 2024 (IST)
- נראה שלא, הגדרת מייל בקישור דלעיל? אם כן, היכנס להעדפות ולמטה מתחת לכתובת המייל, אשר למשתמשים אחרים לשלוח אליך הודעות ושמור. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:11, 22 בינואר 2024 (IST)
- היי מוטי האם שמש מרפא יכול לשלוח לי מייל. --לכה דודי (שיחה) 20:07, 22 בינואר 2024 (IST)
- @לכה דודי, מיוחד:שינוי דואר אלקטרוני. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 20:01, 22 בינואר 2024 (IST)
- משתמש:שמש מרפא איך אני מגדיר מייל במיוחד:העדפות. --לכה דודי (שיחה) 19:59, 22 בינואר 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, בכוונה לא כתבתי שמהגמרא משתמע שזה עיר אחת על פי המהרש"א שמחייב שהיו שני ערים יהודה פיש (שיחה) 00:09, 23 בינואר 2024 (IST)
ביטול עריכה בערך ישיבת פונביז'
למה, זה מיותר? ? ? זאב אריות (שיחה) 11:57, 25 בינואר 2024 (IST)
- כי זה לא מידע מהותי ואנציקלופדי בשליטת מי כל חדר. אגב, מספיק סימן שאלה אחד. מוטי ~ שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד • 12:07, 25 בינואר 2024 (IST)
אם אפשר לשבץ ב"ערכים חדשים מבית המכלול", תודה המעמיק (שיחה) 13:47, 31 בינואר 2024 (IST)
מה יהיה? בבקשה תעביר את זה. זה לא משהו שדורש אנרגיה. הכל בשל. תודה מראש! ~ תכליתי • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ד 22:26 (IDT) 22:26, 31 בינואר 2024 (IST)
כוכב מיזם חכמי ישראל!
| כוכב מיזם חכמי ישראל | |
| תודה על טיפולך בערכים המדוברים ביעילות ובזריזות משך חכמה (שיחה) 11:53, 2 בפברואר 2024 (IST) |
בקשר לעריכה זו, תודה רבה, וגם אל שאר פועלך♥️♥️♥️ תוכל לבדוק מה קורה עם משתמש: יהודה פיש/שמעון שישא למה לא מטופל הרבה זמן. יהודה פיש (שיחה) 20:57, 15 בפברואר 2024 (IST)
רמא בר חמא
לא כ"כ הבנתי למה בטלת את העריכה? זאב אריות (שיחה) 15:41, 18 בפברואר 2024 (IST)
- הסברתי בתקציר, מה לא מובן? שמש מרפא (שיחה) 23:06, 18 בפברואר 2024 (IST)
תיוג בתקציר
האם תוכל להחכים אותי כיצד אתה מתייג בתקצירי עריכה? תודה מראש, הגדה של פסח (שיחה) 23:04, 18 בפברואר 2024 (IST)
- @הגדה של פסח, לא ניתן לתייג בתקצירים. שמש מרפא (שיחה) 23:06, 18 בפברואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, למשל בעריכה זו, הגדה של פסח (שיחה) 23:31, 18 בפברואר 2024 (IST)
- זה לא תיוג, זה תקציר אוטומטי. שמש מרפא (שיחה) 00:27, 19 בפברואר 2024 (IST)
- @הגדה של פסח אפשר לכתוב שם את שם של כל משתמש, אבל זה לא מתייג את המשתמש, זה רק מזכיר את שמו. איך • שיחה ~ מייל • י' באדר א' ה'תשפ"ד. 13:18, 19 בפברואר 2024 (IST)
- רק מציין שבתקציר מפוענחים רק קישורים לא תבניות. מוטי ~ שיחה • י' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:23, 19 בפברואר 2024 (IST)
- @הגדה של פסח אפשר לכתוב שם את שם של כל משתמש, אבל זה לא מתייג את המשתמש, זה רק מזכיר את שמו. איך • שיחה ~ מייל • י' באדר א' ה'תשפ"ד. 13:18, 19 בפברואר 2024 (IST)
- זה לא תיוג, זה תקציר אוטומטי. שמש מרפא (שיחה) 00:27, 19 בפברואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, למשל בעריכה זו, הגדה של פסח (שיחה) 23:31, 18 בפברואר 2024 (IST)
האם תוכל להעבירו למרחב הערכים מיר (שיחה) 23:12, 18 בפברואר 2024 (IST)
אובייקטיביות
איני רוצה להטריח את גדול המנטרים והאיש שהמכלול נשען עליו, אבל בכל זאת--
בקשר לעריכה זו
א. אם התוספת היא נכונה למה עליה להמחק מצד חוסר אובייקטיביות? ב. למה הינך מניח שהעורך אינו אובייקטיבי? הגדה של פסח (שיחה) 15:52, 25 בפברואר 2024 (IST)
- לכתוב "הסתה" על קמפיין בחירות זה לא אובייקטיבי. שמש מרפא (שיחה) 15:52, 25 בפברואר 2024 (IST)
לכל או לכול
בערך הרב עקיבא הכרמי עשיתי שם כמה תיקונים וחלק מן התיקונים השארת וגם עשית עדכון מויקיפדיה אך בענין לכל השארת לכול האם משום שכך כותבים או שמא בטעות נשמט תיקון לכלמשך חכמה (שיחה) 15:15, 11 במרץ 2024 (IST)
21 יום
בקשר לעריכה זו, אשמח לדעת את מקור הדברים. תודה --מחשבה ומוסר (שיחה) 10:27, 12 במרץ 2024 (IST)
- @מחשבה ומוסר המקור הוא בחוק הרשויות המקומיות סעיף 12. מוקיר רבנן (שיחה) 10:35, 12 במרץ 2024 (IST)
מוקיר רבנן, לא ראיתי שם, ודאי לא בסעיף 12. --מחשבה ומוסר (שיחה) 10:40, 12 במרץ 2024 (IST)
- @מחשבה ומוסר פה מוקיר רבנן (שיחה) 10:59, 12 במרץ 2024 (IST)
- תודה, והוספתי את הקישור כאן וכאן. --מחשבה ומוסר (שיחה) 11:06, 12 במרץ 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, למה לא חדש? חדש יותר כמעט מכל המופיע בתבנית. ~ תכליתי • שיחה • ב' באדר ב' ה'תשפ"ד 13:25 (IDT) 13:25, 12 במרץ 2024 (IST)
על ביטול העריכה בערך חאבייר מיליי
לא כ"כ הבנתי למה בטלת את העריכה. אם זה לא יהודי אז לכאו' אין כאן מקומו...
חוצמזה אין לזה שום הסבר בהמכלול לפירוש המונח הלז וא"כ לענ"ד אין כל סיבה להשאיר את זה. זאב אריות (שיחה) 18:24, 12 במרץ 2024 (IST)
בקשה
1. עשיתי ערך חדש ובטעות לא שמרתי אותו כטיוטה, רציתי לבקש אם תוכל לומר לי איך עושים את זה. 2. האם יש במכלול כתובת לשאלות מסוג זה [איך עושים כל מיני עריכות וכדו'].--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:28, 14 במרץ 2024 (IST)
- 1. יוצרים אותו בתוספת הקידומת טיוטה: אם אתה עושה את זה בחיפוש אתה מחפש טיוטה:הרב נפתלי קופשיץ. 2. יש המכלול:דלפק ייעוץ, אפשר גם לפנות למשתמשים שנראים מנוסים בדף שיחתם (כמו שעשית). מוטי ~ שיחה • ד' באדר ב' ה'תשפ"ד • 15:17, 14 במרץ 2024 (IST)
אם אני רוצה להוסיף את הערך למכלול, איך אני עושה זאת, והאם צריך הצבעה על כך?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:09, 7 באפריל 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור מבקשים בהמכלול:העברת דפי טיוטה, כשבכותרת מקשרים לדף הטיוטה, וממתינים להערות (אם ישנן). מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ב' ה'תשפ"ד • 22:36, 7 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:21, 7 באפריל 2024 (IDT)
אם אפשר בבקשה לשבץ את הערך רבי משה יוסף מילצקי ברשימת "ערכים חדשים מבית המכלול", ייש"כ, המעמיק (שיחה) 22:16, 16 במרץ 2024 (IST)
