שיחת משתמש:שרגא
דְּאָגָה בְלֶב אִישׁ - יַשְׁחֶנָּה, וְדָבָר טוֹב יְשַׂמְּחֶנָּה׃ (משלי י"ב כ"ה) וח"א ישיחנה לאחרים (מסכת סנהדרין, דף ק' עמוד ב')
ברוכים הבאים לדף השיחה שלי, אתם מוזמנים לפנות אלי בכל נושא. אפשר להכניס את כותרת ההודעה בתיבה הבאה:
למה?
בקשר לעריכה זו, סתם מסקרן, מה העניין. יואל נאמן • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה 16:09, 18 בנובמבר 2024 (IST)
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| איך • שיחה • י"ח בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 16:35, 19 בנובמבר 2024 (IST) |
דחוף לר שרגא
תדע לך שיש לך את הכוח לשנות את הביזוי תלמיד חכם הנורא שיש כאן נגד הרב הצדיק ר אליעזר ברלנד תדע לך שלא לעולם חוסן בשמים הכל נרשם והמבזה תלמידי חכמים אין רפואה למכתו אשריך ―נחנח (שיחה | תרומות) לא חתם
- כמובן, מיד לאחר שבית דין המיוחד יוציא פסק דין או הבהרה המבטל את הפסק דין הקיים, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בחשוון ה'תשפ"ה > 17:22, 25 בנובמבר 2024 (IST)
- ר שרגא יש לך אפשרות להרחיק את • צונזר • שפועל כנגד כל רבני הדור שיחיו אנא ממךבודקין את הזרעין (שיחה) 17:28, 25 בנובמבר 2024 (IST)
- במיוחד לצורך זה, נוצר כל המדיניות של המכלול, האם בצורה זו ניתן לעקוף אותה? המכלול מביא כעת את הדעה המקובלת והכללית, לא את האמת האובסלטית, המכלול לא מיועד לויכוחים מסגנון האם כדור הארץ שטוח, וזה גם לא משנה, המכלול מביא אתת המידע המקובל על פני כדור הארץ נכון לעכשיו. ממי (שיחה) 15:56, 12 בינואר 2025 (IST)
בקשר לעריכה זו, כלומר שהפתרון למשתמשים שמבקשים לחסום אותם הוא פשוט להתחיל לתווכח להשמיץ כולל נסיון אאוטינג ואז זה נהיה פשוט וויכוח תמים בין עורכים? אתמה. מראש צורים (שיחה) 00:22, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, נא לנשום עמוק, מיותר לגמרי לפתח את הדיון על זה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה > 00:35, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, אני חייב להוסיף שלא ממש נהגת שם בחכמה, במקום להכנס איתו לפולמוס זועם יכלת להשאיר את בקשת החסימה בלי להכנס בעצמך לויכוח שאינו מתאים לא לך ולא למכלול. (זה לא מנקה אותו מתגובותיו הלא ראויות, הוא אכן נחסם ליום). אין צורך להרחיב את הדיון, התגובה נועדה בשביל הפעם הבאה ולא בגלל הפעם שהייתה. אפר (שיחה) 03:38, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- צודק, נסחפתי. מראש צורים (שיחה) 03:42, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @מראש צורים, אני חייב להוסיף שלא ממש נהגת שם בחכמה, במקום להכנס איתו לפולמוס זועם יכלת להשאיר את בקשת החסימה בלי להכנס בעצמך לויכוח שאינו מתאים לא לך ולא למכלול. (זה לא מנקה אותו מתגובותיו הלא ראויות, הוא אכן נחסם ליום). אין צורך להרחיב את הדיון, התגובה נועדה בשביל הפעם הבאה ולא בגלל הפעם שהייתה. אפר (שיחה) 03:38, 27 בנובמבר 2024 (IST)
בדיקת תמונות
ערב טוב,
אם יש את נפשך וזמנך ללמדני, אשמח ללמוד עוד על הנהלים הפרוצדורות והטכניקות המשמשות לבדיקת התמונות.
תודה, צביקהלנד (שיחה) 20:24, 3 בדצמבר 2024 (IST)
- @צביקהלנד, צור איתי קשר בדוא"ל, שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ה > 11:58, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- ברשות בעל הבית :), אשלח לך היום או מחר מייל בנושא, בעיקר להקל עליך בצד הטכני של העבודה. נריה - 💬 - 18:36, 4 בדצמבר 2024 (IST)
עזרה ביצירת ערך
כתבתי ערך על מו"ר הרב דוד אטיק, וכתבו לי שיש בעיות בפרסום הערך, אשמח אם תוכל לעזור לי ולהסביר לי מה הם הבעיות ואיך ניתן לפתור אותם. תודה איטשע מאיר (שיחה) 23:03, 3 בדצמבר 2024 (IST)
- @איטשע מאיר, יש צורה עיצוב וניסוח לערך אנציקלופדי, יש על זה מדריכים בקישורים ש @אפר כתב לך בדף השיחה שלך, אבל בא נהיה יוטתר ספציפיים, אני רואה שערכת גם את הערך רבי מנדל אטיק, האם הערך שניסית לכתוב - כתוב בניסוח הזה? מסודר כמוהו? וזה לפני שנגענו בעניין החשיבות האנצילוקפדית. כמו שנכתב לך בדף השיחה, קח חצי שעה - שעה, תעבור בעיון על המדריכים, תסתכל דומאות ואז תתחיל לערוך בהתאם. בהצלחה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ה > 12:03, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- אני חשוב שזה ערוך וכתוב טוב, ותיקנתי קצת, אם אני טועה אשמח שתדייק אותי יותר, בתודה עמוקה מראש איטשע מאיר (שיחה) 20:53, 9 בדצמבר 2024 (IST)
כוכב לארכאולוג!
| כוכב ארכאולוגי | |
| קיבלת כבר כ"כ הרבה כוכבים שמגיעם לך באמת! רציתי להעניק לך כוכב שמן הסתם עדיין לא קיבלת... בעהרכה רבה רבה מראש צורים (שיחה) 12:09, 4 בדצמבר 2024 (IST) |
הגזמת...
האות ח' היא מילה לא יפה? אי אפשר לעבוד ככה. סליחה. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 12:24, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @למאי נ"מ זה תופעת לוואי... אני מנסה לשפר ולדייק את זה במקביל למוטי להסיר סימון של הומוגניות ואריזונה וכדו', שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ה > 12:26, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- פשלה שלי, מתנצל. מוטי ~ שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה • 12:30, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- אם הנושא כבר עלה, יש לי כמה הערות: אין צורך לסמן "קדוש" רק "הקדוש", גם "ה אל" לא מוצלח, צריך לסמן את "אלת" (לגבי אל ואלה, היו צריכים לסמן, אבל זה יסמן גם חפים מפשע...), כך גם לגבי "ישו" - לסמן רק כשהמילה נפרדת או בתוך שני סוגריים מרובעים, ולא כהמשך למילה "הגישו" "הקדישו". תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 12:50, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- שלח לי במייל את כל ההערות שיש לך. מוטי ~ שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה • 12:51, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @למאי נ"מ הגישו הקדישו כבר עשיתי שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בכסלו ה'תשפ"ה > 12:51, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @שרגא תודה. @מוטי זה מה שאני זוכר כרגע, אם יהיו עוד אשלח לך
. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 12:53, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @שרגא תודה. @מוטי זה מה שאני זוכר כרגע, אם יהיו עוד אשלח לך
- אם הנושא כבר עלה, יש לי כמה הערות: אין צורך לסמן "קדוש" רק "הקדוש", גם "ה אל" לא מוצלח, צריך לסמן את "אלת" (לגבי אל ואלה, היו צריכים לסמן, אבל זה יסמן גם חפים מפשע...), כך גם לגבי "ישו" - לסמן רק כשהמילה נפרדת או בתוך שני סוגריים מרובעים, ולא כהמשך למילה "הגישו" "הקדישו". תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 12:50, 4 בדצמבר 2024 (IST)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| תודה על פתיחת הערך |
- @חיים הלוי, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה > 14:28, 17 בדצמבר 2024 (IST)
כוכב עם חתיכת לב!
| כוכב המסורים | |
| על השקעה תמידית במכלול, ניטור ייבוא עדכון עוא"ס מפעילות ובעיקר חידוש דפי מדיניות😉.
ובעצם מה לא.... אפר (שיחה) 22:39, 22 בדצמבר 2024 (IST) |
ערך מהאנגלית
אם אפשר את הערך פלפל (צמח)
אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ה' בטבת ה'תשפ"ה ~ 16:30, 5 בינואר 2025 (IST)
- אלא אם כן תגיד לי שזה זה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ה' בטבת ה'תשפ"ה ~ 16:31, 5 בינואר 2025 (IST)
- זה לא פלפל (פרי)? תן לינק לערך האנגלי שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בטבת ה'תשפ"ה > 17:48, 5 בינואר 2025 (IST)
- @תיוג שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בטבת ה'תשפ"ה > 17:48, 5 בינואר 2025 (IST)
- https://en.wikipedia.org/wiki/Piper_(plant) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ז' בטבת ה'תשפ"ה ~ 17:04, 7 בינואר 2025 (IST)
- ועוד ערך שאני מעוניין בו זה מכס התועבות (זה לא אמור להיות ערך בעייתי) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט' בטבת ה'תשפ"ה ~ 00:38, 9 בינואר 2025 (IST)
- לא בעייתי אבל נטפרי חוסמים אותו. ממי (שיחה) 23:41, 12 בינואר 2025 (IST)
- ועוד ערך שאני מעוניין בו זה מכס התועבות (זה לא אמור להיות ערך בעייתי) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט' בטבת ה'תשפ"ה ~ 00:38, 9 בינואר 2025 (IST)
- https://en.wikipedia.org/wiki/Piper_(plant) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ז' בטבת ה'תשפ"ה ~ 17:04, 7 בינואר 2025 (IST)
ערך בויקפדיה העברית
שלום וברכה לך ר' שרגא קודם כל ראיתי שענית לי תשובה דף השיחה שלי חן חן לך ותודה רבה!
שנית אני רואה בדף המשתמש שלך שאתה מכניס ג"כ ערכים בויקפדיה העברית והיות ואני רואה שאני לא מוצה את הידיים והרגליים בין האריות שבחבורה הן כאן במכלול והן בויקפדיה ואני רק מסבך עניינים אז שאלתי עמי אם אוכל להעביר לך כמה נוסחאות של כמה ערכים שאני רוצה לייצר בויקפדיה העברית של כמה גדולים וקדושים (יש לי את הערכים האלו אצלי בעריכת קוד מקור דהיינו שבעצם צריך רק לעשות העתק הדבק וזה מוכן פחות או יותר) ואתה תייצר את הערך שלהם שם בויקפדיה ואח"כ תייבא אותם לכאן למכלול - אשמח מאוד אם תוכל לעשות לי את זה - תודה רבה!
נ.ב. אני מחכה לתשובתך. ויכלו השמים (שיחה) 11:57, 12 בינואר 2025 (IST)
- @ויכלו השמים, אין שום עניין לייצר ערכים על גדולים וקדושים בויקיפדיה העברית, תייצר את זה כאן, אעזור לך בעז"ה כמובן בכפוף ובהתאם למדיניות ולכללים, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בטבת ה'תשפ"ה > 17:42, 12 בינואר 2025 (IST)
- שלום וברכה רבי שרגא סוף סוף אני רואה שיש כאן אוזן קשבת אשמח אם תוכל לעזור לי יש לי בערך חמש ערכים שאני צריך להתחיל עמהם ואח"כ יכול להיות שאני אהיה מעונין להוסיף עוד ועוד - ואגב אני מוכן ג"כ לתרום סכום נכבד בשביל כך אבל העיקר שזה יכנס למרחב הערכים כמה שיותר מהר אשמח לשמוע חוות דעתך על כך - ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 00:03, 13 בינואר 2025 (IST)
- שלום וברכה רבי שרגא למעשה עשיתי כדברך והקשבתי להצעתך וערכתי את כל הארבע הטיוטות שלי כאן במכלול (ולא בויקיפדיה) ואבקש ממך היות ואני כבר עובר כאן במכלול מסע מפרך ומשבר עצמות אם תוכל לבוא לעזרתי ולקדם את הטיוטות ולאשר אותם כדי שיעבירו אותם למרחב הערכים כמה שיותר מהר ולכל שאלה אני כאן לענות עליה - תודה, תודה, תודה רבה.
- ותודה רבה על האוזן הקשבת.
- הטיוטות שערכתי הם 'טיוטה:רבי יצחק קאפף' 'טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף (הראשון)' 'טיוטה:רבי שמואל עוזר קאפף' 'טיוטה:רבי יעקב אשר קאפף' ואם אפשר להוסיף בטיוטה האחרונה את המילה 'השני' בסוגריים.
- את כל הטיוטות הנ"ל ערכתי וניסחתי מחדש ממש מההתחלה ולכל אי הבנה אני כאן להבהיר אותם - ואכפול את תודתי מעומק הלב. ויכלו השמים (שיחה) 19:03, 13 בינואר 2025 (IST)
- @ויכלו השמים, מרפרוף מהיר נראה שלכאורה רק רבי יצחק ורבי יעקב אשר השני יתכן וכן עומדים בקריטוריונים לערכי רבנים ואדמו"רים, מאחר והן רבי יעקב אשר הראשון והן רבי שמואל עוזר לא נשאו תפקיד רבני רשמי, ואין להם שום משמעות מבחינה אנציקלופדית, על אף שברורה השפעתם על בית לעלוב, יתכן ואפשר לכתוב את זה בערך חסידות לעלוב. אולי. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ד בטבת ה'תשפ"ה > 11:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- תודה רבה - אבל יעיין מר עכשיו בהעברת דפי טיוטה בשיחה על רבי יעקב אשר קאפף הראשון ורבי שמואל עוזר מה שכתבתי שם לפני כמה דקות.
- ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 12:13, 14 בינואר 2025 (IST)
- זה מה שכתבתי שם על רבי שמואל עוזר:
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי הנ"ל כ"ש אם הוא כן תרם תרומה משמעותית לחברה - המדובר כאן הוא על האיש שכל חסידות לעלוב על כל גווניה ואדמוריה וחסידיה מכל העולם לא משנה איזה לעלוב לא ניגשים לשום תפילה של ימות השנה וכ"ש שבכ"ש של ימים הנוראים והימים טובים מבלי לשמוע את ההקלטות איך שהיא אומר ומנגן זאת - הוא היה מעתיק השמועה לבית לעלוב והדבר הזה מוסכם על כולם אבל כווולם בלי יוצא מן הכלל (ואגב בקווים של החסידיות השונות לבית לעלוב יש שלוחה מיוחדת ששם אפשר לשמוע את נוסח התפילה מפיו כדי שכל תינוק בן יומו ידע את הנוסח והניגונים המושרים בתפילות בחסידות לעלוב) ואני כבר לא מדבר ע"כ שהוא היה דמות מאוד נערצת בכלל בהיותו חתנו הגדול של רבי משה מרדכי מלעלוב ולאו דווקא אפי' הוא לכשעצמו היה דמות.
- וכל הנ"ל זה לאו דווקא בנוסח התפילה אלא ג"כ הניגונים הקבועים של שמחת תורה וכן הלאה כל הניגונים והנוסחאות הכל הוא כפי מוצא פיו.
- מקווה להבנה.
- תודה רבה.
- ויכלו השמים (שיחה) 12:25, 14 בינואר 2025 (IST)
- וזה מה שכתוב שם על רבי יעקב אשר קאפף הראשון:
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים>על מי ראוי לכתוב ערך?>קריטריונים ספציפיים>אישיות מפורסמת: אם מדובר באישיות מפורסמת אפשר להכניסה למכלול, גם אם לא תרמה תרומה משמעותית לחברה. הרציונל מאחורי עיקרון זה הוא שהמכלול יכול דווקא לשמש כמקור למידע רציני ומאוזן לגבי אותה אישיות, בניגוד לאתרי מעריצים למיניהם.
- ולפי זה נראה לי שרבי יעקב אשר קאפף הראשון ניתן לכתוב עליו ערך כי הוא מפורסם מאוד בפרט בין חסידי לעלוב בהיותו מקובל גדול בירושלים של מעלה לפני מלחמת העולם - השואה ובפרט בקרב חסידי לעלוב בהיותו התלמיד הכי קרוב לרבי דוד צבי שלמה מלעלוב והרבה הרבה דברים הרבי גילה רק לו וביניהם סוד אכילת פירות ט"ו בשבט סוד הסכך (הכל ע"פ קבלה ותורת הנסתר, כמובן) - ועד כדי כך הוא היה ממש מגדולי ומשפיעי החסידות מלפני השואה שהוא הוא זה שהכתיר את רבי משה מרדכי מלעלוב לאדמו"ר בפטירת אביו רבי שמעון נתן נטע מלעלוב יש לי את כתב ההכתרה אצלי וכן עיין בעקבי אושר קובץ ט עמוד יט - וכן עיין שם יותר ביוגרפיה עליו.
- תודה רבה.
- מקווה שיהיה הבנה. מילתא אוושא (שיחה) 11:46, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
- אני לא רוצה לעבוד בחינם אם אתה אומר שיש מה לעבוד אז בשמחה. מילתא אוושא (שיחה) 12:03, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
- מילתא אוושא יש הרבה הבנה ב"ה. למשל הבנתי שכל מה שכתוב כאן לא מוזכר בערך. אז קדימה לעבודה... עמוס חדד (שיחה) 12:01, 14 בינואר 2025 (IST)תגובה
- ביטול מינוי ויכלו השמים (שיחה) 12:26, 14 בינואר 2025 (IST)
- וזה מה שכתוב שם על רבי יעקב אשר קאפף הראשון:
- זה מה שכתבתי שם על רבי שמואל עוזר:
- @ויכלו השמים, מרפרוף מהיר נראה שלכאורה רק רבי יצחק ורבי יעקב אשר השני יתכן וכן עומדים בקריטוריונים לערכי רבנים ואדמו"רים, מאחר והן רבי יעקב אשר הראשון והן רבי שמואל עוזר לא נשאו תפקיד רבני רשמי, ואין להם שום משמעות מבחינה אנציקלופדית, על אף שברורה השפעתם על בית לעלוב, יתכן ואפשר לכתוב את זה בערך חסידות לעלוב. אולי. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ד בטבת ה'תשפ"ה > 11:01, 14 בינואר 2025 (IST)
- שלום וברכה רבי שרגא סוף סוף אני רואה שיש כאן אוזן קשבת אשמח אם תוכל לעזור לי יש לי בערך חמש ערכים שאני צריך להתחיל עמהם ואח"כ יכול להיות שאני אהיה מעונין להוסיף עוד ועוד - ואגב אני מוכן ג"כ לתרום סכום נכבד בשביל כך אבל העיקר שזה יכנס למרחב הערכים כמה שיותר מהר אשמח לשמוע חוות דעתך על כך - ואכפול את תודתי. ויכלו השמים (שיחה) 00:03, 13 בינואר 2025 (IST)
עריכת ערך במכלול
לכבוד הרב שרגא שליט"א במטותא מכבודו, ערכתי זה עתה ערך חדש בשם הין צדק (נ.ב.ן9 הופתעתי שלא היה ערך כזה עדיין) כיוון שאני עדיין ירוק, אבקש מכבודו שיערוך שוב את הערך הנ"ל, דרושים הרחבה, הפיכת כותרות לכותרות משנה, ויצירת קישורים. תודה מראש. ממי. ממי (שיחה) 15:53, 12 בינואר 2025 (IST)
- נ.ב גם אם לא במיידי, אבקש לדעת כמה זמן זה ייקח, ומתי זה יבוצע, כמו כן כל הקורא הודעה זו, וידע את שעות "קבלת הקהל" בבית מדרשו של ר' שרגא, אבקש שיודיע לי.) ממי (שיחה) 16:02, 12 בינואר 2025 (IST)
- @ממי ערכתי מעט, צריך עוד, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בטבת ה'תשפ"ה > 17:42, 12 בינואר 2025 (IST)
- חן חן לכבודו, ובזאת אני מפרסם בקול קורא: חדשים בואו והוסיפו, ואודה לכולם, המקורות לעיון. ב"ב פח. והלאה. רמב"ם פ"ח מהל' גניבה. שו"ע חו"מ סי' של"א. חינוך מצוות רנח רנט.
- כמו כן יש להרחיב בנושא: "מועד ניקוי המשקולות". וכן ב"הכרע"
- כמו כן לדעתי כבר אפשר לפרסם הערך. תודה מראש
- ~~~ ממי (שיחה) 18:00, 12 בינואר 2025 (IST)
- ובכן, מצפה כן משימה לקבוצת עוורכים חשובים, שיעברו על כל המונחים התורניים המצויים (יש כיום מספיק ספרים בשביל זה כגון ערכי התלמוד, ואפילו בשדה חמד)ויבדקו אם הם קיימים, ולא תהא כוהנת כפונדקית!, ואפילו לפתוח את זה בתור פרויקט.~~~ ממי (שיחה) 18:34, 12 בינואר 2025 (IST)
- איגאוסו וטיקניים??? משמיעים והילך ומיגו להוציא לא משמיעים! ממי (שיחה) 18:54, 12 בינואר 2025 (IST)
- ובכן, מצפה כן משימה לקבוצת עוורכים חשובים, שיעברו על כל המונחים התורניים המצויים (יש כיום מספיק ספרים בשביל זה כגון ערכי התלמוד, ואפילו בשדה חמד)ויבדקו אם הם קיימים, ולא תהא כוהנת כפונדקית!, ואפילו לפתוח את זה בתור פרויקט.~~~ ממי (שיחה) 18:34, 12 בינואר 2025 (IST)
- תודה על יצירת הערך, הוספתי גם מעט, כמו ממי הופתעתי גם אני לגלות שלא קיים ערך על פריעת בע"ח מצוה, ואפילו בערך חוב אין שום התייחסות תורנית. תסתער.. ~~~הגיוני
- את הערך הנ"ל הוספתי לע"ע במונח חוב, מקופיא ומזכרוני בלבד, רק למען תוסר החרפה ממחוזתינו. ~~~[[ממי]]
- @ממי ערכתי מעט, צריך עוד, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בטבת ה'תשפ"ה > 17:42, 12 בינואר 2025 (IST)
בקשת משימה
ובכן, אני בחור ישיבה יש לי בשבוע בערך שעה וחצי שבהם אני במכלול, אך אני מעביר את זמני בעיקר בשוטטות ועריכת דף משתמש, אני מחפש משימה. אני בעל ידע תורני ברוב הש"ס ידע היסטורי מעולה, מחזיק אוצר החוכמה, עריכה לשונית ממוצעת. האם יש רשימה של דברית (תורניים) הדרושים תיקון??? תודה מראש ממי (שיחה)
- סליחה שאני תוחב את אפי אבל רואה לנכון לעדכן אותך בקיומם של המכלול:מיזם ערכים תורניים, המכלול:מיזם חכמי ישראל, המכלול:מיזם שכתוב ערכי התנ"ך. כמו"כ ישנם ערכים תורניים שישמחו להרחבה ולשיפוץ יסודיים. מוקיר רבנן (שיחה) 15:04, 22 בינואר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן האף שלך מביא תועלת, למרות שלא לזאת הייתה כוונתי. ממי (שיחה) 02:51, 24 בינואר 2025 (IST)
- וזה כשאני מנוזל...
מוקיר רבנן (שיחה) 14:29, 27 בינואר 2025 (IST)
אדון חבר, אתה חסר...
גם אם אתה מגיח מדי פעם. מוטי ~ שיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ה • 13:53, 10 בפברואר 2025 (IST)
- מצטרף, אין לך את הפריווילגיה לעשות לנו את זה. איך • שיחה • י"ב בשבט ה'תשפ"ה, למנינם: 23:08, 10 בפברואר 2025 (IST)
- אוקיי, מה שאתם אומרים... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בשבט ה'תשפ"ה > 23:25, 10 בפברואר 2025 (IST)
- אתה מתכוון שאתה אכן חסר או שאולי תצליח להיות קצת פחות? מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ה • 16:58, 11 בפברואר 2025 (IST)
- ואם אתה כבר כאן, אשמח לתגובה על מה שכתבתי לך במייל, אשמח לדעת על המדיניות צבי (שיחה) 23:34, 11 בפברואר 2025 (IST)
- אתה מתכוון שאתה אכן חסר או שאולי תצליח להיות קצת פחות? מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ה • 16:58, 11 בפברואר 2025 (IST)
- אוקיי, מה שאתם אומרים... שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בשבט ה'תשפ"ה > 23:25, 10 בפברואר 2025 (IST)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| פששש... אשריך! "נטע" (שיחה) 19:29, 10 בפברואר 2025 (IST) |
מחיקת הערך "רבי יונה לבל"
מאוד מצער אותי שנמחק ערך חשוב ויקר ערך... הדיון על חשיבות הערך הוזנח בטרם הסתיים ומוצה כראוי לו, ולא הייתה בו התייחסות לטענות שכתבתי להוכיח את חשיבות הערך. רבי יונה היה דמות הרבה יותר חשובה ומפורסמת מרבנים אחרים בברסלב שאינם מגיעים לרום מעלותיו ויש עליהם ערך.
בכל אופן חשוב לי לדעת האם בדקת את כל מה שכתבתי בדף השיחה, כי הסברתי שם בטטו"ד את הסיבה להשארת הערך, וממש לא נראה לי שאפשר להתעלם מהכתוב שם. אשמח מאוד להתייחסות הוגנת. ―נוטע (שיחה | תרומות) לא חתם
- @נוטע, הכללים לדיון חשיבות פשוטים וכתובים בתבנית בראש דף השיחה שם "הדיון אורך שבוע. אם במהלכו לא תובע תמיכה מנומקת בהשארת הערך בידי עורך או עורכת בעלי זכות הצבעה, מלבד יוצר/ת הערך, הערך יימחק". אתה מוזמן להמשיך את הדיון כאילו והערך קיים, היה ויגיעו למסקנה שהערך בעל חשיבות, אפשר לשחזר אותו בלחיצת כפתור. בהצלחה. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בשבט ה'תשפ"ה > 22:56, 17 בפברואר 2025 (IST)
- א. היכן אני יכול להמשיך את הדיון?
- ב. גם כשכתבתי נימוקים וכו' לא הייתה אליהם שום התייחסות, לא לטב ולא למוטב, נראה שבעלי ההצבעה אפילו לא הספיקו לראות אותם. נוטע (שיחה) 09:55, 18 בפברואר 2025 (IST)
- מישהו יכול לענות לי איך אני יכול להמשיך את הדיון ולהציל את הערך הזה מאבדון? נוטע (שיחה) 23:05, 18 בפברואר 2025 (IST)
- @נוטע באותו מקום - שיחה:רבי יונה לייב לבל, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"א בשבט ה'תשפ"ה > 09:37, 19 בפברואר 2025 (IST)
- מישהו יכול לענות לי איך אני יכול להמשיך את הדיון ולהציל את הערך הזה מאבדון? נוטע (שיחה) 23:05, 18 בפברואר 2025 (IST)
- במקרה שהדיון לא היה חד משמעי, מתבקש שהמוחק (או מפעיל אחר) יגיב ויבהיר מדוע הערך נמחק. @מקוה. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 12:16, 18 בפברואר 2025 (IST)
- לא זכור לי שאני המוחק. מקוה • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה 14:24 (IDT)
- אני מחקתי, בנימוק: מכ:במ: לא הובהר חשיבות, הבקשה נכתבה ע"י איכא דאמרי. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בשבט ה'תשפ"ה > 14:32, 18 בפברואר 2025 (IST)
- מקוה, ראיתי שטפלת שם בצד הטכני של התיעוד, והנחתי שלפני המחיקה בדקתם האם באמת לא הובהרה חשיבות, כי אין למנטר סמכות לקבוע האם הובהרה חשיבות. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:35, 19 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי, @מקוה, @נוטע, @שרגא, אני כתבתי שם שערף ברף נמוך יותר זכה לחשיבות, ואיני מסכים לקביעה שלא הובהרה חשיבות. שרפי קודש (שיחה) 14:12, 21 בפברואר 2025 (IST)
- @שרפי קודש, שחזרתי, לדעתי צריך לפתוח שוב דיון חשיבות. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בשבט ה'תשפ"ה > 14:44, 23 בפברואר 2025 (IST)
- @שרגא לדעתי לא הייתה שם הבהרת חשיבות (למעשה @שרפי קודש נשאל בפירוש והבהיר שאין בדבריו הבהרת חשיבות אלא נסיון היקש לערכים אחרים תוך הבהרה שלא ברור לו שיש חשיבות גם לערכים האחרים - ”לא הבהרתי חשיבות ספציפית לערך זה ודומיו אלא הצבעתי על תקדים כללי, (שגם לגביו דעתי אינה מגובשת דייה). לפי דעתי ההיקש מהבהרת החשיבות אצל הרב ברזובסקי לא נדחה באופן מספק”, לא נשמע לי נכון לייחס לזה הבהרת חשיבות)
בכל מקרה שיקול דעתכם הוא הקובע, מבחינתי אין לי שום עניין מיוחד במחיקה/השארה של הערך. אפר (שיחה) 00:52, 24 בפברואר 2025 (IST)- אפר אבל הוא הרי מסיים לבסוף: "לפי דעתי ההיקש מהבהרת החשיבות אצל הרב ברזובסקי לא נדחה באופן מספק” ז"א שהבהרת החשיבות לא נדחת לגמרי נוטע (שיחה) 00:55, 24 בפברואר 2025 (IST)
- @נוטע "היקש" זה לא הבהרת חשיבות, זה במקרה הטוב שאלה טובה, ישנם סיבות ונסיבות שונות שערכים שונים נכנסו למכלול, חלקם ללא חשיבות אמיתי או חשיבות שנובעת מהקשר מסויים, ההשוואה עצמה אינה הבהרת חשיבות, שוב, לטעמי. אפר (שיחה) 00:58, 24 בפברואר 2025 (IST)
- הכל טוב ויפה, אבל תכלית, מכלולאים פעילים תנסו להתיחס לדברים שכתבתי בדף השיחה של הערך, אף שאין לי זכות הצבעה על ערך זה, ונא ונא תעזרו לי להציל את הערך יקר הערך הזה, תודה רבה נוטע (שיחה) 00:59, 24 בפברואר 2025 (IST)
- @נוטע, אני לא ממש פעיל כרגע, אתה מוזמן לתייג שם בתבנית:מפ, בכל מקרה הדיון יכול להימשך גם לאחר מחיקת הערך. אפר (שיחה) 01:02, 24 בפברואר 2025 (IST)
- כוונתי לא הובנה, התכוונתי שדעתי האישית לגבי הערכים האלו אבל לא מגובשת, אבל בהחלט הוכחתי מהבהרת החשיבות שהתקבלה בערך האחר, שגם הערך המדובר עומד ברף. שרפי קודש (שיחה) 20:22, 24 בפברואר 2025 (IST)
- @נוטע, אני לא ממש פעיל כרגע, אתה מוזמן לתייג שם בתבנית:מפ, בכל מקרה הדיון יכול להימשך גם לאחר מחיקת הערך. אפר (שיחה) 01:02, 24 בפברואר 2025 (IST)
- הכל טוב ויפה, אבל תכלית, מכלולאים פעילים תנסו להתיחס לדברים שכתבתי בדף השיחה של הערך, אף שאין לי זכות הצבעה על ערך זה, ונא ונא תעזרו לי להציל את הערך יקר הערך הזה, תודה רבה נוטע (שיחה) 00:59, 24 בפברואר 2025 (IST)
- @נוטע "היקש" זה לא הבהרת חשיבות, זה במקרה הטוב שאלה טובה, ישנם סיבות ונסיבות שונות שערכים שונים נכנסו למכלול, חלקם ללא חשיבות אמיתי או חשיבות שנובעת מהקשר מסויים, ההשוואה עצמה אינה הבהרת חשיבות, שוב, לטעמי. אפר (שיחה) 00:58, 24 בפברואר 2025 (IST)
- אפר אבל הוא הרי מסיים לבסוף: "לפי דעתי ההיקש מהבהרת החשיבות אצל הרב ברזובסקי לא נדחה באופן מספק” ז"א שהבהרת החשיבות לא נדחת לגמרי נוטע (שיחה) 00:55, 24 בפברואר 2025 (IST)
- @שרגא לדעתי לא הייתה שם הבהרת חשיבות (למעשה @שרפי קודש נשאל בפירוש והבהיר שאין בדבריו הבהרת חשיבות אלא נסיון היקש לערכים אחרים תוך הבהרה שלא ברור לו שיש חשיבות גם לערכים האחרים - ”לא הבהרתי חשיבות ספציפית לערך זה ודומיו אלא הצבעתי על תקדים כללי, (שגם לגביו דעתי אינה מגובשת דייה). לפי דעתי ההיקש מהבהרת החשיבות אצל הרב ברזובסקי לא נדחה באופן מספק”, לא נשמע לי נכון לייחס לזה הבהרת חשיבות)
- @שרפי קודש, שחזרתי, לדעתי צריך לפתוח שוב דיון חשיבות. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בשבט ה'תשפ"ה > 14:44, 23 בפברואר 2025 (IST)
- @מוטי, @מקוה, @נוטע, @שרגא, אני כתבתי שם שערף ברף נמוך יותר זכה לחשיבות, ואיני מסכים לקביעה שלא הובהרה חשיבות. שרפי קודש (שיחה) 14:12, 21 בפברואר 2025 (IST)
- מקוה, ראיתי שטפלת שם בצד הטכני של התיעוד, והנחתי שלפני המחיקה בדקתם האם באמת לא הובהרה חשיבות, כי אין למנטר סמכות לקבוע האם הובהרה חשיבות. מוטי ~ שיחה • כ"א בשבט ה'תשפ"ה • 11:35, 19 בפברואר 2025 (IST)
יש סקריפט ששומר על עריכות בעת עדכון?
Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 22:16, 17 בפברואר 2025 (IST)
- זה כבר שאלות ל@מוטי שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בשבט ה'תשפ"ה > 22:51, 17 בפברואר 2025 (IST)
- מה כולם עושים זה שאלתי? שומרים על עריכות ידנית?
- Yehuda_Fish • שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 22:53, 17 בפברואר 2025 (IST)
- @יהודה פיש, קראת את המכלול:מעדכן? ראה בפסקאות המכלול:מעדכן#צורת_העדכון וגם המכלול:מעדכן#סקריפטים שרגא > השתתפו >> שיחה > כ' בשבט ה'תשפ"ה > 22:58, 17 בפברואר 2025 (IST)
- השמירה על העריכות היא בהכרח ידנית, אין כרגע משהו אוטומטי. יש בסקריפט העדכון מנגנון שמקל על השמירה, בראש תצוגת ההבדלים אחרי לחיצה על שינויים יש לחצן תצוגת הבדלים מתקדמת, לחץ עליו וראה את התוצאה. חשוב להדגיש שלפחות עד להיכרות טובה עם זה צריך לוודא שההחזרה בוצעה בצורה תקינה (בלחיצה חוזרת על הצגת שינויים), כמובן שלא תמיד הוא מתאים. כמו בכל עריכה, צריך גם שיקול דעת כלשהו האם העריכה בעלת משמעות. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ה • 12:20, 18 בפברואר 2025 (IST)
הרשאה שלי הסתימה בנושא ייבוא ועדכון
עשה כטוב בעיניך Yehuda_Fish • שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ה • 20:25, 24 בפברואר 2025 (IST)
- כנ"ל
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ה באדר ה'תשפ"ה • 12:37, 25 במרץ 2025 (IST)
- כנ"ל Yehuda_Fish • שיחה • ל' בסיוון ה'תשפ"ה • 20:58, 25 ביוני 2025 (IDT)
תמונת הרב יעקב אריה מיליקובסקי
אני רוצה להבין למה התמונה נמחקה, התמונה הופצה ברשות המצלם, והיא מסתובבת אצל כל החסידים, וגם תלויה על קירות בבתי החסידים, לא שילמו אף פעם במיוחד על התמונה הזאת, החתן בעצם קונה מהצלם את כל התמונות שבחתונתו והוא הפיץ זאת ללא כל תמורה, לתועלת שיהיה תמונה יפה של האדמו"ר, אני מנסה להבין מה הביעה של תמונה זו בהמכלול, (לע"ע אין שום תמונה.) ―חכמון (שיחה | תרומות) לא חתם
- @חכמון, זה שהתמונה "מסתובבת" זה לא משנה שום דבר, יש זכויות יוצרים לתמונה, ואפשר לתבוע על זה החל מ-100,000 ש"ח ללא צורך אפילו בהוכחת נזק, אז כשאתה תולה אצלך בבית - קשה להאמין שיתבעו אותך, כשאתה אתר מפורסם - זה מאוד הגיוני.
אם הצלם יעלה את התמונה לויקישיתוף עם רשיון מתאים נוכל להשתמש בזה כדת וכדין. הצלחה וברכה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' באדר ה'תשפ"ה > 17:20, 3 במרץ 2025 (IST)
ראה בדף השיחה שם, כבר נערך דיון והוחזר לאחר תמיכת 5. שרפי קודש (שיחה) 22:21, 19 במרץ 2025 (IST)
- הסקריפט לא מראה שהוא הוחזר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ' באדר ה'תשפ"ה ~ 22:25, 19 במרץ 2025 (IST)
- לא יודע איזה סקריפט, אבל אם הוא היה אמור להראות, אז הוא תקול.
מי שהחזיר היה @מוטי. שרפי קודש (שיחה) 22:27, 19 במרץ 2025 (IST)- שחזרתי. אלינדב, הכוונה של שרפי קודש שהיה דיון מקומי לאחר המחיקה בויקי והוחלט להשאיר. מוטי ~ שיחה • כ' באדר ה'תשפ"ה • 11:55, 20 במרץ 2025 (IST)
- אהה... אני חשבתי שזה הוחזר בויקי וסקריפט הייבוא לא הראה שיש ערך כזה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ג באדר ה'תשפ"ה ~ 23:40, 22 במרץ 2025 (IST)
- שחזרתי. אלינדב, הכוונה של שרפי קודש שהיה דיון מקומי לאחר המחיקה בויקי והוחלט להשאיר. מוטי ~ שיחה • כ' באדר ה'תשפ"ה • 11:55, 20 במרץ 2025 (IST)
- לא יודע איזה סקריפט, אבל אם הוא היה אמור להראות, אז הוא תקול.
בהערכה רבה
| אות מעדכן הערכים החסומים | |
| על טיפול נאות בערכים החסומים לעדכון, ובהערכה לכל פועלך הברוך. מנחם הירשזון - שיחה 18:11, 23 במרץ 2025 (IST) |
- גם אני מצטרף לאות, עושה עבודה קשה בלא לקבל תמורה
- Yehuda_Fish • שיחה • כ"ד באדר ה'תשפ"ה • 20:54, 23 במרץ 2025 (IST)
ציטוים שהסרת מהנושא הקוראן
לא הסרת את הכל הסרתי עוד קטעים
מדוע?
בקשר לעריכה זו, האם התוכן הוסר בגללשהוא ציטוט מספרי מינות? אם כן 1. למה זה לא הוסתר. 2. מי אמר שזה אסור, 3. יש הרבה ציטוטים אחרים במכלול חמורים בהרבה ראה לדוגמא בערך תנו לקיסר את אשר לקיסר. ם הסיבה היא אחרת אשמח לדעת. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 17:42, 22 באפריל 2025 (IDT)
- נתי למה מחקת. אבל שוב מי אמר שזה אסור לקריאה? הגמרא מצטטת את הברית החדשה. וגם ספר בן סירא שאסור בקריאה הגמרא מצטטת ממנו, האיסור הוא גם לשמוע ציטוטים? יש לזה מקור? וכן בהרבה ערכים יש ציטוטים מהבליהם, מדוע אף עוא"ס לא מחק את זה? ממתי מסתמכים על "פסקים" של מכלולאי אנונימי? שוב, אם יש מקור הלכתי שזה אסור אני מוריד את הראש באותו רגע. ממי • שיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 17:51, 22 באפריל 2025 (IDT)
- סתם מתעניין, איפה הגמרא מביאה מהברית החדשה?? (ספר בין סירה אינו 'אסור' לקריאה באופן סופי, הוא אסור משום ביטול תורה כמו כל עיתון) איך • שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 02:07, 23 באפריל 2025 (IDT)
- תלמוד בבלי מסכת שבת דף קטז עמוד ב: "אמר ליה מן יומא דגליתון מארעכון איתנטלית אורייתא דמשה ואיתיהיבת עוון גליון וכתיב ביה 'ברא וברתא כחדא ירתון'." אור האמת (שיחה) 02:16, 23 באפריל 2025 (IDT)
- סתם מתעניין, איפה הגמרא מביאה מהברית החדשה?? (ספר בין סירה אינו 'אסור' לקריאה באופן סופי, הוא אסור משום ביטול תורה כמו כל עיתון) איך • שיחה • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 02:07, 23 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי, אינך עורך אספקלריה ושיקולי הסרת תוכן אינם קשורים אליך, אבל אענה בכלליות, התוכן הוסר כי הוא מיותר, לא נצרך, אינו מסיף הבנה והסברים לערך ורשימות ציטוטים כאלו מקומם בויקיטקסט.
- 1. כי זה לא תוכן ממש בעייתי כאמור, אלא תוכן מיותר, וכן, מסירים גם כאלו לא מעט. כן, בפרט אם מישהו פונה או מדווח על זה.
2. יש על זה דיון בראשונים ובפוסקים, הרבה מאוד אם לא רוב - סבורים שעל אף שזה יותר קל מכתבי הנצרות, עדיין יש בזה עבודה זרה ואין לקרוא סתם בקוראן - מוזמן לעיין. (גם רמב"ם הלכות ע"כ וחקותיהם פ"ב ה"ג)
3. אם אתה נתקל בתוכן לא ראוי - תדווח עליו. המשתמש שיטפל בזה יפעיל שיקול דעת מה צריך לעשות. ישנם עוד ערכים רבים שזקוקים להתייחסות עריכה שיפור ותיקון.
תודה ויום טוב. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בניסן ה'תשפ"ה > 12:10, 23 באפריל 2025 (IDT) - @חסיד בעלז (שים לב אין בעיה מהותית בציטוטים מהקוראן- עדיף שלא איפה שזה לא ליבת הערך) ממי • שיחה - בס"ד • כ"ה בניסן ה'תשפ"ה 13:03, 23 באפריל 2025 (IDT)
- אני לא מבין אני רואה שאתה כותב לממי שיש על זה דיון בראשונים ובפוסקים והרבה אם לא רוב סוברים שיש בזה איסור חמור מאוד חסיד בעלז (שיחה) 18:01, 23 באפריל 2025 (IDT)
- אני כרגע באמצע חזרות על מסכת ע"ז לפי מה שיצא לי יש גם איסור לכנות גם את ראשי הטומאה בתואר קדוש. אני לא פוסק, צריך לברר (אני בעד להוריד את הו', זה יהיה מעולה!) (@חד גדיא ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 23:06, 22 במאי 2025 (IDT)
- לענ"ד נראה לי שדי בעשיית גרשיים ליד המילה "קדוש". חד גדיא (שיחה) 00:29, 23 במאי 2025 (IDT)
- עיין שיחת המכלול:סינון/מדיניות הסינון/מונחים וניסוחים#תואר ה"קדוש" לנוצרים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 11:57, 23 במאי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מזה מהפן של ה"הרגשים", אני מדבר מצד ההלכה, האם מותר לכתוב על דברים ואישי ייצוגיים בנצרות תואר חיובי? (זה הכוונה של הריטב"א? ”וכל שכן שאסור להזכיר הקדשים של הנוצריים כדרך שמזכירין הם בלשון קדושה וזה ברור.” (ריטב"א, מסכת עבודה זרה, דף מ"ו עמוד א') אני מצי קדש שזה באופן ברור מכוון למשמעותה השלילית של המילה (כדעתו של מישהו שם) אך ללא פגיעה משמעותית בשם עצמו. ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 13:13, 23 במאי 2025 (IDT)
- אנחנו לא קוראים להם או מכנים אותם כקדושים, אלא מציינים שהם הוסיפו למילים/מקומות/אנשים/חפצים את הקידומת סיינט שבעברית נכתבת קדוש, ועל ידי הוספות מרכאות "קדוש" זה די ברור שהכוונה אינה חיובית, אגב בערך האימפריה הרומית ה"קדושה" נכתב - "הפילוסוף הצרפתי וולטר תיאר מאוחר יותר את האימפריה כך ש”האימפריה הרומית הקדושה אינה קדושה, או רומית, או אימפריה"....
- אבל בסופו של דבר כך קראו לה. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ז באייר ה'תשפ"ה > 16:30, 25 במאי 2025 (IDT)
- כאמור לעלי, איני פוסק ואיני מתיימר להיות כזה, ממציץ להתייעץ ב"דעת תורה" ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ט באייר ה'תשפ"ה 22:33, 26 במאי 2025 (IDT)
- ביררתי ואסור, יש טעם להאבק על זה? (חשוב להדגיש, זה לא עניין של פאס'טנישטים והרגישים, זה איסור ולחלק מהדעות אף מ"ע של והאבדתם את שמם, מה רע ב"קדש" כמנהג ישראל קדושים כבר למעלה מ500 שנה?) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 21:59, 29 במאי 2025 (IDT)
- אין טעם, לענ"ד. חד גדיא (שיחה) 23:47, 29 במאי 2025 (IDT)
- @למה? (ראית שבכתבי הבליהם זה עזר) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 12:26, 30 במאי 2025 (IDT)
- כדי שאם משתמש שלא יודע את הווארט של "קדש" לא יחשוב שאנחנו מעריכים אותם. חד גדיא (שיחה) 17:07, 30 במאי 2025 (IDT)
- @אז ללא תואר בכלל? אתה משמיט חלק מהשם (וזה לא קשור מה יחשבו עלינו, זה הלכה ואני אפילו לא דורש לכנות שם שגם זה מעיקר הדדין, וודאי שלא לדעת המחמירים שיש בזה איסור של שם אלוהים אחרים, סה"כ רצתי שלאא יהיה כתוב על הטמאים התואר "קדוש" בכל שם וחניכא דאחת ליה. מה עוזר מרכאות? אולי תכתוב "יכה יוסי את יוסי" עם מרכאות?) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ה' בסיוון ה'תשפ"ה 22:00, 31 במאי 2025 (IDT)
- מה העניין? אם נפסק במכלול ככה מה העניין לשנות, די לנו במרכאות כדי להראות את דעתינו בעניין. חד גדיא (שיחה) 16:25, 1 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא "נפסק במכלול" יש לי עכשיו כמה שאלות בהלכות שתי הלחם בעקבות ההקרבה המכלול יכול לפסוק לי? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 23:04, 2 ביוני 2025 (IDT)
- עיין כאן
, וסליחה על המקור שאני מביא עכשיו, גם ביתד ובשאר העיתונים החרדיים יש גרשיים על ה"קדוש" ושם יש ועדה רוחנית יותר חמורה מכאן. חד גדיא (שיחה) 09:52, 3 ביוני 2025 (IDT)
- מזבח מעכב?, לא ממש עזרת לי מה זה קשור ליתד נאמן? אני מדבר על ועדה רוחנית של הטור השו"ע והגר"א, מה דעתם על זה? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 13:59, 3 ביוני 2025 (IDT)
- נו נו, (ומזבח מעכב שני הלחם כיוון שהוא טעון הגשה) תערער על זה. חד גדיא (שיחה) 22:03, 3 ביוני 2025 (IDT)
- (לא נכון בעליל) אצל יתד?, ומה זה קשור (בניו יורק טיימס גם היה ברכה ביום אידם, מה זה קשור אלינו?) למעיישה, מה עושים כאן ומדוע. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ח' בסיוון ה'תשפ"ה 22:12, 3 ביוני 2025 (IDT)
- (לא נכון בעליל) אצל יתד?, ומה זה קשור (בניו יורק טיימס גם היה ברכה ביום אידם, מה זה קשור אלינו?) למעיישה, מה עושים כאן ומדוע. ממי • שיחה - בואו לעזור! • ח' בסיוון ה'תשפ"ה 22:12, 3 ביוני 2025 (IDT)
- (מהכ"ת?) (מה אתה משווה לניו יורק טיימס) תתקשר לקו של ר' עמרם ותשאל. חד גדיא (שיחה) 22:16, 3 ביוני 2025 (IDT)
- נו נו, (ומזבח מעכב שני הלחם כיוון שהוא טעון הגשה) תערער על זה. חד גדיא (שיחה) 22:03, 3 ביוני 2025 (IDT)
- מזבח מעכב?, לא ממש עזרת לי מה זה קשור ליתד נאמן? אני מדבר על ועדה רוחנית של הטור השו"ע והגר"א, מה דעתם על זה? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 13:59, 3 ביוני 2025 (IDT)
- עיין כאן
- @חד גדיא "נפסק במכלול" יש לי עכשיו כמה שאלות בהלכות שתי הלחם בעקבות ההקרבה המכלול יכול לפסוק לי? ממי • שיחה - בואו לעזור! • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 23:04, 2 ביוני 2025 (IDT)
- מה העניין? אם נפסק במכלול ככה מה העניין לשנות, די לנו במרכאות כדי להראות את דעתינו בעניין. חד גדיא (שיחה) 16:25, 1 ביוני 2025 (IDT)
- @אז ללא תואר בכלל? אתה משמיט חלק מהשם (וזה לא קשור מה יחשבו עלינו, זה הלכה ואני אפילו לא דורש לכנות שם שגם זה מעיקר הדדין, וודאי שלא לדעת המחמירים שיש בזה איסור של שם אלוהים אחרים, סה"כ רצתי שלאא יהיה כתוב על הטמאים התואר "קדוש" בכל שם וחניכא דאחת ליה. מה עוזר מרכאות? אולי תכתוב "יכה יוסי את יוסי" עם מרכאות?) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ה' בסיוון ה'תשפ"ה 22:00, 31 במאי 2025 (IDT)
- כדי שאם משתמש שלא יודע את הווארט של "קדש" לא יחשוב שאנחנו מעריכים אותם. חד גדיא (שיחה) 17:07, 30 במאי 2025 (IDT)
- @למה? (ראית שבכתבי הבליהם זה עזר) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 12:26, 30 במאי 2025 (IDT)
- אין טעם, לענ"ד. חד גדיא (שיחה) 23:47, 29 במאי 2025 (IDT)
- ביררתי ואסור, יש טעם להאבק על זה? (חשוב להדגיש, זה לא עניין של פאס'טנישטים והרגישים, זה איסור ולחלק מהדעות אף מ"ע של והאבדתם את שמם, מה רע ב"קדש" כמנהג ישראל קדושים כבר למעלה מ500 שנה?) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 21:59, 29 במאי 2025 (IDT)
- כאמור לעלי, איני פוסק ואיני מתיימר להיות כזה, ממציץ להתייעץ ב"דעת תורה" ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ט באייר ה'תשפ"ה 22:33, 26 במאי 2025 (IDT)
- @למאי נ"מזה מהפן של ה"הרגשים", אני מדבר מצד ההלכה, האם מותר לכתוב על דברים ואישי ייצוגיים בנצרות תואר חיובי? (זה הכוונה של הריטב"א? ”וכל שכן שאסור להזכיר הקדשים של הנוצריים כדרך שמזכירין הם בלשון קדושה וזה ברור.” (ריטב"א, מסכת עבודה זרה, דף מ"ו עמוד א') אני מצי קדש שזה באופן ברור מכוון למשמעותה השלילית של המילה (כדעתו של מישהו שם) אך ללא פגיעה משמעותית בשם עצמו. ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 13:13, 23 במאי 2025 (IDT)
- עיין שיחת המכלול:סינון/מדיניות הסינון/מונחים וניסוחים#תואר ה"קדוש" לנוצרים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 11:57, 23 במאי 2025 (IDT)
- לענ"ד נראה לי שדי בעשיית גרשיים ליד המילה "קדוש". חד גדיא (שיחה) 00:29, 23 במאי 2025 (IDT)
- אני כרגע באמצע חזרות על מסכת ע"ז לפי מה שיצא לי יש גם איסור לכנות גם את ראשי הטומאה בתואר קדוש. אני לא פוסק, צריך לברר (אני בעד להוריד את הו', זה יהיה מעולה!) (@חד גדיא ממי • שיחה - בואו לעזור! • כ"ה באייר ה'תשפ"ה 23:06, 22 במאי 2025 (IDT)
- אני לא מבין אני רואה שאתה כותב לממי שיש על זה דיון בראשונים ובפוסקים והרבה אם לא רוב סוברים שיש בזה איסור חמור מאוד חסיד בעלז (שיחה) 18:01, 23 באפריל 2025 (IDT)
- @ממי @חד גדיא, אני חושב שכבר גלשתם הרבה מעבר לשיח נורמטיבי, אני מציע שאם יש לכם בעיה כלשהי עם המדיניות הקיימת תשלחו פניה מסודרת לוועדה הרוחנית. (מציע פניה מתומצתת וברורה עם כמה שפחות תוספות מיותרות)
בהצלחה. אפר (שיחה) 20:13, 4 ביוני 2025 (IDT)- אפר איך עושים את זה? חד גדיא (שיחה) 22:22, 5 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא פנייה לועדה הרוחנית, (אני לא שולח כי אני לא רוצה להגדיר דוא"ל) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י' בסיוון ה'תשפ"ה 22:26, 5 ביוני 2025 (IDT)
- מה זה "להדיר" חד גדיא (שיחה) 22:27, 5 ביוני 2025 (IDT)
- תעשה טובה, תכתוב לי כאן את הבקשה ואני ישלח את זה לוועדה הרוחנית. חד גדיא (שיחה) 22:28, 5 ביוני 2025 (IDT)
- "לכבוד חו"ר הועדה הרוחנית שליט"א. רציתי לעורר על כך שבאתר מופיעים שמות קדשי הנצרות, בליווי תואר "קדוש" תוך כדי הסתפקות במרכאות בלבד, לכאורה דבר זה הינו לא ראוי ואסור ע"פ הלכה, מה דעת כת"ר?" ממי • שיחה - בואו לעזור! • י' בסיוון ה'תשפ"ה 22:33, 5 ביוני 2025 (IDT)
- נשלח חד גדיא (שיחה) 22:34, 5 ביוני 2025 (IDT)
- "לכבוד חו"ר הועדה הרוחנית שליט"א. רציתי לעורר על כך שבאתר מופיעים שמות קדשי הנצרות, בליווי תואר "קדוש" תוך כדי הסתפקות במרכאות בלבד, לכאורה דבר זה הינו לא ראוי ואסור ע"פ הלכה, מה דעת כת"ר?" ממי • שיחה - בואו לעזור! • י' בסיוון ה'תשפ"ה 22:33, 5 ביוני 2025 (IDT)
- תעשה טובה, תכתוב לי כאן את הבקשה ואני ישלח את זה לוועדה הרוחנית. חד גדיא (שיחה) 22:28, 5 ביוני 2025 (IDT)
- מה זה "להדיר" חד גדיא (שיחה) 22:27, 5 ביוני 2025 (IDT)
- @חד גדיא פנייה לועדה הרוחנית, (אני לא שולח כי אני לא רוצה להגדיר דוא"ל) ממי • שיחה - בואו לעזור! • י' בסיוון ה'תשפ"ה 22:26, 5 ביוני 2025 (IDT)
- אפר איך עושים את זה? חד גדיא (שיחה) 22:22, 5 ביוני 2025 (IDT)
כוכב לחבר בצוות!
| כוכב הצוות | |
| איך אתה שנים כבר במכלול וזקנה לא קופצת עליך? אתה רענן ומרענן כל הזמן, תודה! איך • שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 04:18, 5 במאי 2025 (IDT) |
- @איך, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ז' באייר ה'תשפ"ה > 10:27, 5 במאי 2025 (IDT)
- @איך אל תיתן לא רעיונות, מספיק מוטי עזב
. ממי • שיחה - בס"ד • ט' באייר ה'תשפ"ה 22:43, 6 במאי 2025 (IDT)
- @איך אל תיתן לא רעיונות, מספיק מוטי עזב
מחיקה
אתה יכול למחוק אותי אנקפלדיה (שיחה) 22:39, 14 ביולי 2025 (IDT)
- ברשות בעל הבית, הוא שאל גם אותי בדף שיחתי, עניתי לו. דויד (שיחה) י"ט בתמוז ה'תשפ"ה 23:07 (IDT) 23:07, 14 ביולי 2025 (IDT)
- תוכל לחסום אותי לשנה? להבה (שיחה) 22:32, 23 באוגוסט 2025 (IDT)
- נחסמת. בהצלחה. דויד (שיחה) א' באלול ה'תשפ"ה 22:28 (IDT) 22:28, 24 באוגוסט 2025 (IDT)
- תוכל לחסום אותי לשנה? להבה (שיחה) 22:32, 23 באוגוסט 2025 (IDT)
בקשה לטיפול
@שרגא, אם זה לא רלוונטי מה שביקשתי, לטיפול באותם 'קדושים' למיניהם, אם כן למה זה מופיע בדף הסיווגים כאפשרות בקשה לטיפול?
(אגב, תודה רבה!!! על מה שייבאת.) פייבל (שיחה) 22:57, 19 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל היקר, כפי שהסביר לך דויד בדף שיחתך, בקשת פתיחה היא ספציפית לערכים מסויימים שאתה זקוק להם, השאר מסווגים כדי שכך כל הזמן פותחים עוד ועוד, לפחות 40 בשבוע בדרך כלל. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה > 12:28, 20 ביולי 2025 (IDT)
- האם אי אפשר להגיש בקשה מיוחדת, לטיפול בהכול? (כלומר הייתי רוצה שיפתחו את הכל, וכיוון שזה לא אפשרי אז לפחות במה שאפשר) פייבל (שיחה) 13:47, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל, יש עדיין מעל 65,000 ערכים לפתיחה, איך יפתחו הכל? אולי אם תתרום 650 אלף ש"ח, ויקבלו 100 ש"ח על כל פתיחת ערך, זה בהחלט יכול לזרז את ההליכים, אבל גם אז זה יקח זמן...
- כולנו היינו רוצים שהכל יהיה פתוח, אבל אנחנו לא מידי הרבה אנשים עם לא מידי הרבה זמן. זה מה יש. מה שאפשר בקלות - פותחים. השאר - עם הזמן והיכולת. יום אחד נגיע לשם. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה > 14:29, 20 ביולי 2025 (IDT)
- כוונתי, לא שיפתחו את הכל, אלא שמה שעתידים לפתוח מימילא ירשם גם כבקשה שלי אוטומטית (אגב, ענין הכסף יעבוד גם אצל המנטרים שיזדרזו לטפל בטיוטות השונות, לפני העברה למרחב?)
- תודה! בכל אופן על המענה. פייבל (שיחה) 15:19, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל, כסף זה לא באמת הסיפור, גם אם תשלם לי 200 לערך זה לא יהפוך לי יממה ל-25 שעות... זה הרעיון. מדובר בכמות מתנדבים מסויימת עם כמות זמן מסויימת.
כל מה שלא פתוח רשום ומתועד כבקשה לפתיחה, ופותחים כל הזמן גם ערכים שלא ביקשו אותם. אבל הרשימה ארוכה והזמן קצר, לכן זה לוקח זמן. שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה > 15:37, 20 ביולי 2025 (IDT)- רק מוסיף, יתכן שחלק מהערכים יפתחו אוטומטי ע"י בוט, חלק כבר נפתח ככה, וחלק עוד יפתח כנראה בעתיד. איך • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 15:41, 20 ביולי 2025 (IDT)
- @פייבל, כסף זה לא באמת הסיפור, גם אם תשלם לי 200 לערך זה לא יהפוך לי יממה ל-25 שעות... זה הרעיון. מדובר בכמות מתנדבים מסויימת עם כמות זמן מסויימת.
- האם אי אפשר להגיש בקשה מיוחדת, לטיפול בהכול? (כלומר הייתי רוצה שיפתחו את הכל, וכיוון שזה לא אפשרי אז לפחות במה שאפשר) פייבל (שיחה) 13:47, 20 ביולי 2025 (IDT)
כוכב לכבאי!
| כוכב הכבאים | |
| תודה על ריענון דפי הבקשות, שולחן העבודה היה עמוס מידי, לא הצלחתי לעבוד שם... איך • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 15:52, 20 ביולי 2025 (IDT) |
מדליית זהב עבורך!
| מדלייה זו מוענקת לך, בשמי ובשם כלל המכלולאים, על כל העזרה, התמיכה, הניטור, הייבוא, העדכון, העריכה, המדיניות, ההארת פנים, בדיקת התמונות, ההשתתפות, והעידוד.
המשך בכוחך זה והושע את ישראל! (והמכלול). חד גדיא (שיחה) 16:15, 22 ביולי 2025 (IDT) |
חדשות המכלול
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #34 עודכן ב־17 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
• הופקו קבצי ZIM חדשים של המכלול, כולל גרסה עם ערכים מילוניים. הקבצים זמינים בהמכלול:להורדה. תודות לצוות הטכני של המכלול על הטיפול בנושא •
מצוקת המנטרים
מתי נראה לך תגיע לסיומה? ישנה עשרות של עורכים עם מוטיבציה לתרום שאם קצת הכוונה הם יעזרו הרבה, בנוסף עשרות של טיוטות שלא מתקדמות, הדבר פוגע ביצירה של העורכים החדשים והישנים, לדעתי עדיף שימנו בודקי עריכות אוטומטית עם מספר ערכים גבוה, גם כאלו שלא הכי יודעים את התפקיד, מאשר המצב היום שמלאכת הניטור מוחלשת. Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ה • 23:58, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
- גם אני חושב כך, המצב כיום נורא ואיום מבחינת הטיוטות, מה שמוציא מאוד את החשק לערוך. חד גדיא (שיחה) 00:07, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- מצטרף. המלצה - למאי נ"מ מתאים לזה כמו כפפה ליד! חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ו באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 11:10, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- וגם @אלינדב. חד גדיא (שיחה) 11:11, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא אני לא מרגיש בשל להעביר טיוטות אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו באב ה'תשפ"ה ~ 11:13, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- ראיתי שיש פה כעין המלצות על מועמדים, רק ממליץ על @מראש צורים, שיש למעלה מ-150 ערכים, גם על כל מי שיש לו בסגנון הרבה ערכים (@יהודה פיש, גם אתה מתאים) פייבל (שיחה). 11:28, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- @אלינדב למייבא אם ניסיון כמוך, לא אמור להיות מסובך מדי, ברור לך איזה ערכים יש להם חשיבות ואיך נראה ערך ערוך בצורה טובה. Yehuda_Fish • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ה • 11:29, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- ובפרט אחרי היסטוריה ארוכה של כתיבת עריכות מעולה. חד גדיא (שיחה) 11:37, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- לידיעתכם אני לא בדוק עריכות אוטומטית אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באב ה'תשפ"ה ~ 18:17, 21 באוגוסט 2025 (IDT)
- ובפרט אחרי היסטוריה ארוכה של כתיבת עריכות מעולה. חד גדיא (שיחה) 11:37, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- לא אני לא מרגיש בשל להעביר טיוטות אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ו באב ה'תשפ"ה ~ 11:13, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- וגם @אלינדב. חד גדיא (שיחה) 11:11, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
- מצטרף. המלצה - למאי נ"מ מתאים לזה כמו כפפה ליד! חד מבתראי • שיחה - אולי תעזור? • כ"ו באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 11:10, 20 באוגוסט 2025 (IDT)
עשיתי איזשהוא בלגן בתמונות
אשמח אם תעבור עליהם ותבין מה הולך שם ותסדר, אתן לפני זה תקציר קטן אני ריטשתי תמונה והעליתי בטעות את הקובץ הלא מרוטש עם "תב:תמונה מרוטשת" (זה הקובץ: קובץ:Royal Beach Hotel in Eilat (1).jpg) אח"כ העליתי תמונה נוספת מרוטשת אבל בטעות עם שם שונה קובץ:2048px-Royal Beach Hotel in Eilat (1).jpg) מה שאני מנסה להבין זה מה זה הקובץ הזה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט"ז באלול ה'תשפ"ה ~ 13:18, 9 בספטמבר 2025 (IDT)
- @אלינדב, הסיומת אם בויקישיתוף היא JPG אז תמונה שהעלית באותיות קטנות jpg לא משייך לאותו שם, זה כאילו שתי שמות נפרדים, זה צריך להיות מדוייק. שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז באלול ה'תשפ"ה > 13:46, 9 בספטמבר 2025 (IDT)
- אה שכחתי, ראיתי את זה לאחרונה ולא נקלט עדיין בראש מספיק טוב העיקר שעכשיו הכל סודר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ט"ז באלול ה'תשפ"ה ~ 17:10, 9 בספטמבר 2025 (IDT)
אני לא יודע אם אתה הכתובת, אבל בעמודים שבהם מופיעה התבנית מופיעה המדינה פעמיים, כנראה מחמת שגיאה בתבנית. עריכה: מסתבר שכל מה שמופיע תחת הכותרת מידע כללי, מופיע כפול. מנחם הירשזון - שיחה 21:45, 5 באוקטובר 2025 (IDT)
- מועדים לשמחה! מניח שזה קשור לשינוי רוחבי שבוצע לאחרונה (בויקי) בתבניות האישיות, התבנית הזו עוד לא עודכנה לאחריו. מוטי ~ שיחה • ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו • 23:02, 7 באוקטובר 2025 (IDT)
טיוטה:רבי יוסף באב"ד (וינה)
שרגא היקר, תוכל לערוך ולשכתב את הטיוטה? שלש שבועות • שיחה • י"ט בכסלו ה'תשפ"ו • 17:10, 9 בדצמבר 2025 (IST)
שלש שבועות בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 17:06, 9 בדצמבר 2025 (IST)
תוכל ליצור תיבת משתמש חדשה?
ראיתי שעבדת על תיבות משתמש. תוכל בבקשה ליצור תבנית משתמש "בעל ידע באדריכלות"? (כמו: תבנית:משתמש אמנות) תודה מראש! שולמית"8 (שיחה) 13:40, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- אתה יכול לעשות את זה בעצמך ראה מכ:תיבת משתמש, בנוסף אתה יכול לשים בדף המשתמש תיבה פרטית, עיי"ש שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 13:45, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- אין לי כרגע אפשרות ליצור, לכן ביקשתי, ואני רוצה לזכות את כולם בתבנית משתמש כזו....שולמית"8 (שיחה) 13:48, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולמית"8 יש תבנית:משתמש אדריכלות שרגא > השתתפו >> שיחה > ו' בטבת ה'תשפ"ו > 19:57, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- נכון, אבל זה "מתעניין" ולכן ביקשתי "בעל ידע"...(יש עוד נושאים שיש בהם כמה סוגים של תיבות - כמו מתעניין, בעל יד ו־חובב) שולמית"8 (שיחה) 21:02, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולמית"8 מומן/נת להוסיף את שמך כאן תבנית:בעלי ידע/אדריכלות אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ו' בטבת ה'תשפ"ו ~ 21:07, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- נכון, אבל זה "מתעניין" ולכן ביקשתי "בעל ידע"...(יש עוד נושאים שיש בהם כמה סוגים של תיבות - כמו מתעניין, בעל יד ו־חובב) שולמית"8 (שיחה) 21:02, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולמית"8 יש תבנית:משתמש אדריכלות שרגא > השתתפו >> שיחה > ו' בטבת ה'תשפ"ו > 19:57, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- אין לי כרגע אפשרות ליצור, לכן ביקשתי, ואני רוצה לזכות את כולם בתבנית משתמש כזו....שולמית"8 (שיחה) 13:48, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה לכולם אבל אני רק ביקשתי מ@שרגא האם הוא יכול ליצור את תיבת המשתמש הנ"ל. זהו. אני לא רוצה דברים אחרים... שולמית"8 (שיחה) 21:13, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולמית"8 יצרתי לך את התבנית, וכעת היא נמצאת בדף מש:שולמית"8/תבנית:משתמש בעל ידע אומנות (טעות שלי, מצטער, בקשתי העברה), וכדי לשים את זה בדף המתמש את צריכה לכתוב {{מש:שולמית"8/משתמש בעל ידע אדריכלות}}. אם ישתמשו בתבנית 5 משתמשים יהיה אפשר להעבירה למרחב. בהצלחה. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 22:16, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה לך! תוכל ליצור לזה תבנית מקוצרת? (כמו{בעלי ידע באדריכלות }), ונקווה שיהיו עוד משתמשים שייהנו מהתבנית. שולמית"8 (שיחה) 22:21, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- ע"פ הכללים צריך שיהיו 5 משתמשים שישתמשו בתבנית (ראו המכלול:תיבת משתמש), כשיהיו צריך לבקש מהמנטרים העברה ממרחב המשתמש, אני לא יכול לעשות זאת שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 22:25, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- תודה לך! תוכל ליצור לזה תבנית מקוצרת? (כמו{בעלי ידע באדריכלות }), ונקווה שיהיו עוד משתמשים שייהנו מהתבנית. שולמית"8 (שיחה) 22:21, 25 בדצמבר 2025 (IST)
- @שולמית"8 יצרתי לך את התבנית, וכעת היא נמצאת בדף מש:שולמית"8/תבנית:משתמש בעל ידע אומנות (טעות שלי, מצטער, בקשתי העברה), וכדי לשים את זה בדף המתמש את צריכה לכתוב {{מש:שולמית"8/משתמש בעל ידע אדריכלות}}. אם ישתמשו בתבנית 5 משתמשים יהיה אפשר להעבירה למרחב. בהצלחה. שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 22:16, 25 בדצמבר 2025 (IST)
כוכב מכל הלב!
| כוכב הנחמדים | |
| אתה אחלה גבר שר שלום (שיחה) 20:55, 30 בדצמבר 2025 (IST) |
שלום אני די חדש בתחום ואשמח לעזרה כללית טכנית בעיקר
אני צריך סיוע בכל מה שקשור לעריכה הטכנית של ערכים, בלי הפניות לעוד דפים שמפנים לעוד דפים וחוזר חלילה. אם אפשר בקצרה: איך פותחים טיוטות ישנות שערכתי בעבר, איך מעבירים אותם שיהיו ערך נורמלי ורגיל. וגם: איך מפנים לקטגוריות, ועוד כמה דברים שפרחו מראשי כעת הוא ושמו לבד (שיחה) 20:00, 11 בינואר 2026 (IST)
- זה שוב פעם הוא ושמו לבד. למה השם שלי אדום? איך הופכים אותו לכחול? איך חותמים? הוא ושמו לבד (שיחה) 20:01, 11 בינואר 2026 (IST)
- א. ברגע שתכתוב משהו בדף המשתמש הוא יהפוך לכחול. ב. ראה המכלול:חתימה. בהצלחה. דולה ומשקה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 20:04, 11 בינואר 2026 (IST)
- ממליץ בחום לעבור על מש:איסתרק/למצוא ידיים ורגליים, ומכ:צעד אחר צעד שבלי הלקט • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:09, 11 בינואר 2026 (IST)
- תודה. איך אני מעביר תוכן מהטיוטה, שיהיה ערך גמור ברשימת הערכים הוא ושמו לבד (שיחה) 20:08, 11 בינואר 2026 (IST)
- לאחר שמסיימים את הטיוטה, יש לכתוב בקשה בהמכלול:העברת דפי טיוטה. בדרך כלל, כדאי קודם לכן לבקש מאחד המכלולאים הוותיקים שיעבור על הטיוטה וינסח וילטש אותה. דולה ומשקה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 20:10, 11 בינואר 2026 (IST)
- מומלץ גם לעבור קודם לכן על מכ:מדריך לכתיבת ערכים ומכ:מדריך לעיצוב דפים שבלי הלקט • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:13, 11 בינואר 2026 (IST)
- אכפת לך לעבור ע"ז? אני אפילו לא יודע איך להפנות אותך לשם הוא ושמו לבד (שיחה) 21:04, 11 בינואר 2026 (IST)
- ואיך כותבים בקשה? למה הכל צריך עם עריכת קוד מקור ושמירת שינויים, זה בסך הכל בקשה? לשם הוא הפנה אותי אחרי שלחצתי על הבקשה הוא ושמו לבד (שיחה) 21:24, 11 בינואר 2026 (IST)
- הדרך הכי פשוטה זה ללחוץ על "פסקה חדשה" ואז לכתוב את בקשתך ולתייג את המנטרים כך {{מנטרים}} שבלי הלקט • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 21:46, 11 בינואר 2026 (IST)
- ואיך כותבים בקשה? למה הכל צריך עם עריכת קוד מקור ושמירת שינויים, זה בסך הכל בקשה? לשם הוא הפנה אותי אחרי שלחצתי על הבקשה הוא ושמו לבד (שיחה) 21:24, 11 בינואר 2026 (IST)
- אכפת לך לעבור ע"ז? אני אפילו לא יודע איך להפנות אותך לשם הוא ושמו לבד (שיחה) 21:04, 11 בינואר 2026 (IST)
- מומלץ גם לעבור קודם לכן על מכ:מדריך לכתיבת ערכים ומכ:מדריך לעיצוב דפים שבלי הלקט • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 20:13, 11 בינואר 2026 (IST)
- לאחר שמסיימים את הטיוטה, יש לכתוב בקשה בהמכלול:העברת דפי טיוטה. בדרך כלל, כדאי קודם לכן לבקש מאחד המכלולאים הוותיקים שיעבור על הטיוטה וינסח וילטש אותה. דולה ומשקה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 20:10, 11 בינואר 2026 (IST)
- א. ברגע שתכתוב משהו בדף המשתמש הוא יהפוך לכחול. ב. ראה המכלול:חתימה. בהצלחה. דולה ומשקה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 20:04, 11 בינואר 2026 (IST)
קובץ כפול שהבוט העלה
יש סיבה שקובץ:באנר צד תוצאות2.gif קיים, או שזה טעות?•נעם1•💬•רימון הרמטית• י"ב באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 09:51, 1 במרץ 2026 (IST)
- הייתה סיבה, כבר אין, בשורות טובות. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב באדר ה'תשפ"ו > 16:23, 1 במרץ 2026 (IST)
קובץ כפול
זה בכוונה? •נעם1•💬•רימון הרמטית• ל' בניסן ה'תשפ"ו • למניינם: 02:48, 17 באפריל 2026 (IDT)