לדלג לתוכן

שיחת משתמש:פלאלמוני/ארכיון 1

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת תכליתי בנושא תיבות משתמש

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom


שלום פלאלמוני/ארכיון 1, וברוך בואך למכלול!

כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול.

להרחבה באפשרותך לגשת:

כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.

בברכה,• שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ד באב ה'תשפ"ג • 22:19, 10 באוגוסט 2023 (IDT)

למצוא ידיים ורגליים

שלום פלאלמוני/ארכיון 1 עברתי על תרומותיך הרבות למכלול ומאוד התרשמתי, אני משוכנע כי נכון לך כאן עתיד וכי תוכל לתרום לנו רבות.
רציתי להמליץ לך על הדף למצוא ידיים ורגליים שנוסח בצורה פשוטה וקלה לאפשר למכלולאים חדשים למצוא את דרכם במכלול.
הדף הוכיח את עצמו בעזרה גם לוותיקים, ומצליח לפשט גם מושגים קשים להבנה.
עלה והצלח חילך למכלולייתא!שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ט"ו באלול ה'תשפ"ג • 22:22, 31 באוגוסט 2023 (IDT)


שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
למאי נ"משיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ד 02:08 (IDT) 02:08, 13 באוקטובר 2023 (IDT)

כתוב על עצמך

שלום פלאלמוני/ארכיון 1,

תודה על כתיבתך במכלול. לרשותך עומד דף משתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. כמובן אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים, תוכל להציג את עצמך בלא לחשוף פרטים אישיים, או להוסיף תיבות משתמש.
באפשרותך ליצור את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:פלאלמוני/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כמכלולאי מן המניין.

שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ט"ו באלול ה'תשפ"ג • 22:23, 31 באוגוסט 2023 (IDT)

עריכת ערכי יהדות

נפתח מיזם חדש לשכתוב ערכי התנ"ך - המכלול:מיזם שכתוב ערכי התנ"ך.

ממליץ לך לעבור על ההנחיות בדף המיזם, הם נכתבו לערכי התנ"ך אך חלקם מתאים גם לשאר ערכי היהדות.

זו גם הזדמנות לכתוב לך כי:

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
אפרון (שיחה) 14:04, 7 בספטמבר 2023 (IDT)

העבר אין

תודה על הרחבת ערכי התנ"ך. שים לב שאין לכתוב אירועי עבר בלשון הווה, ראה המכלול:לשון#העבר חלף ואיננו. שמש מרפא (שיחה) 13:12, 8 בספטמבר 2023 (IDT)

מלחמת ארבעת המלכים את החמישה

בקשר לעריכה זו, נא לצרף מקור מדוייק, אם אפשר תשתמש בתבנית:תנ"ך ותוסיף את הפרמטר |מפרש=רש"י|ד"ה= אפרון (שיחה) 08:01, 10 בספטמבר 2023 (IDT)

תודה רבה. (רק לתקן את טעותי - בתבנית תנ"ך אין פרמטר ד"ה, זה כנראה מתאים רק בתבנית בבלי וכדו' ,מסיבות מובנות) אפרון (שיחה) 09:19, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
משתמש:אפרון--פלאלמוני (שיחה) 09:35, 10 בספטמבר 2023 (IDT) תודה על העזרה בצעדי הטכניים הראשונים (והמביכים?...).--פלאלמוני (שיחה) 09:34, 10 בספטמבר 2023 (IDT)
ממש לא מביכים, הכל בסדר, כולנו התחלנו פעם...
שים לב חתימה נעשית כך = {{א|אפרון והזחה (כמובן לסגור עם 2 סוגריים מסולסלות לאחר שם המשתמש) = על ידי הוספת נקודותיים (:) אחד בתחילת התגובה יותר ממספר הפעמים שקודמך כתב חתימה נעשית על ידי הקלדת 4 טילדות (~) בסוף התגובה. אפרון (שיחה) 09:41, 10 בספטמבר 2023 (IDT)

היסטוריה של עם ישראל

בקשר לעריכה זו, אם תוכל בבקשה יותר לדייק בתקצירי עריכה, לדוגמא בעריכה זו לכתוב "הוספת תאריכים עבריים", וכדו' אפרון (שיחה) 09:02, 11 בספטמבר 2023 (IDT)

מזכיר שוב. אפרון (שיחה) 23:32, 12 בספטמבר 2023 (IDT)

הצבי ביהדות

שלום לך. לפני תקופה עלה בדעתי להרחיב את הערך על הצבי, ולהוסיף את הפן היהודי. השבוע סופסוף התפנתי לזה, ופתאם גיליתי שגם בך נכנסה אותה הרוח, והקדמת אותי בכמה ימים.

לאחר התלבטות, הכנסתי בכל זאת את הגירסא שלי על חשבון שלך, וזאת מפאת האורך והתוכן. אשמח אם תעבור על מה שכתבתי, ואולי תוסיף על זה עוד.

בברכה, עזרא ט. (שיחה) 17:52, 13 בספטמבר 2023 (IDT)

חמור הבית

בקשר לעריכה זו, נא להכיר: תבנית:בבלי. אפרון (שיחה) 00:05, 14 בספטמבר 2023 (IDT)

אדוארד הראשון, מלך אנגליה

בקשר לעריכה זו, רק מסב את תשומת ליבך, עריכות בערכים מסוג זה בדר"כ נדרסות במהלך העדכונים, מומלץ לבצע עריכות כאלו בעיקר הערכים מכלולאיים וערכי יהדות וכדו'. אפרון (שיחה) 01:51, 24 בספטמבר 2023 (IDT)

בניין אב

בקשר לעריכה זו, לא מקובל לקשר בד"כ מעבר לפעם אחת בערך. יישר כח. שמש מרפא (שיחה) 02:54, 24 בספטמבר 2023 (IDT)

פרק המפקיד

ראיתי שהתחלת לערוך את פרק המפקיד אשמח לעזור אם תצטרך... כמו כן אתה יכול לעבור על ארבעת הפרקים שכבר כתבתי בבבא מציעא אלו מציאות השוכר את האומנין השוכר את הפועלים הבית והעלייה הישיבישער (שיחה) 21:18, 26 בספטמבר 2023 (IDT)

ערבות מואב

בקשר לעריכה זו, שים לב שלא נהוג לכתו שם ה' ככתבו (אגב, גם לא בויקיפדיה). נא לתקן, תודה. שמש מרפא (שיחה) 08:07, 29 בספטמבר 2023 (IDT)

תורם נכבד

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
~ תכליתישיחה • א' בחשוון ה'תשפ"ד 16:52 (IDT) 16:52, 16 באוקטובר 2023 (IDT)

ערכי תאריכים

תודה על תרומתך, שים לב:
א. המילה "היה" מיותרת כשמציינים אישים שנולדו/נפטרו, נא לתקן זאת.
ב. כשמעתיקים מערך אחר כמות תוכן משמעותית (מעבר למשפט או שניים) יש לתת קרדיט בתקציר. שמש מרפא (שיחה) 13:23, 22 באוקטובר 2023 (IDT)

למדתי. תודה לך שמש מרפא. פלאלמוני (שיחה) 13:46, 22 באוקטובר 2023 (IDT)
@שמש מרפא, תיוג. אפרון (שיחה) 13:57, 22 באוקטובר 2023 (IDT)
אז הנה כבר למדתי עוד משהו... אפרון פלאלמוני (שיחה) 14:00, 22 באוקטובר 2023 (IDT)
והערה נוספת: מקובל להשתמש בלשון הווה לתיאור האירועים. שמש מרפא (שיחה) 15:42, 26 באוקטובר 2023 (IDT)
תודה. מעניין אותי מה דעתך, בקטע של ציון יום פורים וינצנץ בפרנקפורט דמיין לדוגמא. (ה'שע"ו) האם מתאים לרשום: בפרנקפורט 'מציינים' יום זה, למרות שזה לא רלוונטי בימינו? פלאלמוני (שיחה) 15:53, 26 באוקטובר 2023 (IDT)
כוונתי בעיקר לאירועים עצמם - לא "התרחש" אלא "מתרחש", ראה גם המכלול:לשון#העבר חלף ואיננו. שמש מרפא (שיחה) 15:58, 26 באוקטובר 2023 (IDT)

ה'תי"ח

בקשר לעריכה זו, תודה על עריכותיך, התפספס לך כאן משהו... הכל לטובה (שיחה) 21:18, 24 באוקטובר 2023 (IDT)

והוא... פלאלמוני (שיחה) 10:46, 25 באוקטובר 2023 (IDT)
לא ציינתי לעריכה הנכונה. הכוונה היתה למשפט:
הקורא לא אמור להבין על מי מדובר ... הכל לטובה (שיחה) 01:56, 26 באוקטובר 2023 (IDT)

תודה!

על עריכותך המועילות בערכי השנים. שנזנחו מאוד. איךשיחהי' בחשוון ה'תשפ"ד. 18:21, 25 באוקטובר 2023 (IDT)

גא"מ. מוטי ~ שיחה • י' בחשוון ה'תשפ"ד • 18:47, 25 באוקטובר 2023 (IDT)

ה'תנ"ה

בקשר לעריכה זו והדומות לה, אין צורך בהערה הזו בערכי תאריכים. תיישם זאת בבקשה גם בשאר העריכות. תודה. שמש מרפא (שיחה) 15:36, 30 באוקטובר 2023 (IST)

ה'תקל"ז

בקשר לעריכה זו, עדיף לקשר לשם המלא (עם רבי בתוך הקישור).

אראה בהארה זו הזדמנות להודות לך על תרומתך המרשימה למכלול, בהצלחה. אפרון (שיחה) 23:55, 15 בנובמבר 2023 (IST)

הודאת בעל דין

בקשר לעריכה זו, תודה על התוספת, נא לצרף מקור. אפרון (שיחה) 13:06, 22 בנובמבר 2023 (IST)

ה'תקמ"א

בקשר לעריכה זו, מעניין אותי, מנא לך שהמשכנות יעקב גם נולד ביום זה (בו נפטר בשנת ה'תר"ה)? צמא לדעתשיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד • 20:33, 22 בנובמבר 2023 (IST)

מדובר ב'פליטת קולמוס', ותודה על ההערה. פלאלמוני (שיחה) 21:54, 22 בנובמבר 2023 (IST)

שרפת התלמוד

בקשר לעריכה זו, אם אפשר בפעם הבאה בתקציר העריכה "תאריך עברי".

מנצל את ההזדמנות להודות לך על כל תורמותיך הרבות למכלול. אפרון (שיחה) 22:16, 25 בנובמבר 2023 (IST)

גם אני

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
איךשיחה ~ מיילי"ג בכסלו ה'תשפ"ד. 23:19, 25 בנובמבר 2023 (IST)

בדי השולחן

בקשר לעריכה זו, הוספתי בקשת מקור. אפרון (שיחה) 01:20, 26 בנובמבר 2023 (IST)

עשרת היוחסין

בקשר לעריכה זו, נא לצרף מקור, תודה רבה. אפרון (שיחה) 01:23, 26 בנובמבר 2023 (IST)

רבי משה מקוצי

בקשר לעריכה זו, אם תוכל להוסיף ציון בתוך הספר (עמוד, פרק וכדו'), כרגע זה מקור ממש חלקי. (אגב יש סיבה להביא את זה בצורה מסוייגת?) אפרון (שיחה) 20:04, 26 בנובמבר 2023 (IST)

שוב. וגם כאן אפרון (שיחה) 20:15, 26 בנובמבר 2023 (IST)
הספר אינו מול עיני ברגע זה, אני אעדכן בעז"ה. פלאלמוני (שיחה) 20:18, 26 בנובמבר 2023 (IST)

העשרת ערכי הראשונים

ממליץ לך להשתמש ב"אנציקלופדיה לתולדות חכמי ישראל", היא גם זמינה כמקור קל שאפשר לקשר אליו. (מולץ להשתמש בבוקמרקלטים, זה התקנה פעם אחת בסרגל הכלים של הכרום, ואחרי זה בלחיצת כפתור מועתק לך מקור תקין ומדוייק לאתרים רבים).

https://tablet.otzar.org/#/book/614043/p/84/t/9257572361234/fs/0/start/0/end/0/c הפנייה לאתר החכם היומי [1] אם יש צורך בעזרה או בהסבר נוסף אתה מוזמן לתייג. אפרון (שיחה) 23:05, 26 בנובמבר 2023 (IST)

תודה. האם במקרה ידוע לך מי מהם נחשב לאמין יותר, כי ישנם פערים גדולים בין ספרו של הלחמי, לבין מה שמופיע כאן בהמכלול פלאלמוני (שיחה) 10:31, 27 בנובמבר 2023 (IST)
שמש מרפא ספרא, יש לכם מידע בעניין? אפרון (שיחה) 10:57, 27 בנובמבר 2023 (IST)
ואולי גם @צמא לדעת איךשיחה ~ מיילי"ד בכסלו ה'תשפ"ד. 13:45, 27 בנובמבר 2023 (IST)
שים לב, ממש חבל שאתה לא משתמש בבוקמרקלטים, כרגע לחפש במקורות עצמם את המידע שאתה מוסיף זה עבודה קשה, לעומת זאת על ידי קישור בלחיצת כפתור המידע נגיש באופן מיידי. אפרון (שיחה) 13:54, 27 בנובמבר 2023 (IST)
אני לא עובד במחשב שלי, ואינני יכול להתקין בו דבר פלאלמוני (שיחה) 13:59, 27 בנובמבר 2023 (IST)
אז לפחות תעתיק את הקישור מהשורה למעלה, להמיר את זה להערה זה שניה, לאתר את זה יכול לקחת כמה דקות. אפרון (שיחה) 14:01, 27 בנובמבר 2023 (IST)
אם אתה רוצה אתה יכול להעתיק בחלק א את הקישור הזה {{היברובוקס|מרגליות, מרדכי, 1909-1968|אנציקלופדיה לתולדות גדולי ישראל - חלק א|36619|עמוד=17}} ולהחליף כל פעם למספר העמוד הרלוונטי. אם אתה רוצה על שאר החלקים קישור כזה - תייג אותי בשמחה.
(כאן לדוגמא לא מצאתי את ערכו, אם תקח את הקישור למעלה ותכתוב את שם העמוד זה ייפתח בדיוק במקום, סליחה על הטרטור אבל אתה מוסיף המון מידע חשוב וחבל שהוא לא יופיע בצורה היותר טובה) אפרון (שיחה) 14:23, 27 בנובמבר 2023 (IST)
אתה כלל לא מטרטר אותי, אלא מכוין ומלמד 'בור במחשבים' כמוני כיצד לעבוד. אני אשתמש בזה. תודה פלאלמוני (שיחה) 15:35, 27 בנובמבר 2023 (IST)
יש להיזהר עם מרדכי מרגליות. יש לבוא אל ספריו עם גישה ביקורתית. לא לקבל כל פרשנות שהוא כותב. ספרא - שיחה 23:41, 27 בנובמבר 2023 (IST)
פלאלמוני, הלחמי אינו דייקן, במיוחד לא בתאריכים. אפשר לסמוך עליו כשאין משהו נגדי, ואפשר לציין את מה שהוא כותב כדעה נוספת. ככלל כדאי לבדוק כל דבר בכל המקורות. ספרא - שיחה 23:43, 27 בנובמבר 2023 (IST)
ספרא מה דעתך לגבי כאן לפי מרגליות פה הכלי יקר שימש כר"י בלבוב, מאידך לפי הלחמי פה הכלי יקר אכן היה בלבוב אבל לא קיבל שם כל מינו רישמי. במקרה כגון זה, לפי איך כותבים בערך במחלו' זו? תהלים (שיחה) 23:54, 27 בנובמבר 2023 (IST)
יש לנהל בירורים אלו בדף השיחה. אין צורך במינוי רשמי כדי לעמוד בראש ישיבה. מינויים בזמנם היו רק לרבנות, שהלכה יחד עם ראשות הישיבה. אך בערים מרכזיות היו ישיבות נוספות. ספרא - שיחה 00:13, 28 בנובמבר 2023 (IST)

ספרא לגבי עובדות ותאריכים שאינם פרשניות גם יש להתייחס אל מרגליות בהסתייגות?

לשון הווה - לשון עבר

ראשית,

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
שנית, ראיתי כאן שהחלפת את כל הלשונות בערך ללשון הווה.
כמה שזה נשמע מוזר, ולמרות שזה נקרא לפעמים פחות דרמתי ויותר יבש, בכתיבת ערכים מעדיפים את הניסוח תמיד בלשון עבר.
אגב, גם בתורה הכתוב משתמש רק בלשון זו. (למעט מקרים חריגים שיש סיבה ברורה לכך). • מטעמים (שיחה) 13:07, 10 בדצמבר 2023 (IST)

רק מוודא, בערכי השנים כן נהוג לכתוב לשון הווה [וכנכתב כאן]. (כנראה זה הסיבה שגרם לך לכתוב גם שם בלשון הווה)
עכ"פ גם אצטרף לתודה על העריכות המופלאות שלך!. איךשיחה ~ מיילכ"ז בכסלו ה'תשפ"ד. 13:19, 10 בדצמבר 2023 (IST)
נכון מאוד. • מטעמים (שיחה) 20:39, 10 בדצמבר 2023 (IST)

רבי שמחה משפיירא

בקשר לעריכה זו, חושב שמקמת במאה הקודמת לחייו שיניתי בהתאם, צודק? מוטי ~ שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 19:01, 12 בדצמבר 2023 (IST)

בהזדמנות זו גם אשמח להבין האם אתה מתבסס על התאריך בערכים או על משהו ברמת פירוט יותר גבוהה, כי מאה לועזית מקבילה לשתי מאות בעברי. מנצל גם להודות על הקטלוג היהודי של ערכי רבנינו. מוטי ~ שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 19:05, 12 בדצמבר 2023 (IST)
לגבי [[רבי שמחה משפיירא]], אם הוא חתום על [[תקנות שו"ם]] בד'תתק"פ ודאי הוא שייך לקטגוריה 'רבנים משנות ד'תת"ק - ה' אלפים'. מסכים? אם עדיין היה חי במאה הבאה אינני יודע.
בתאריכים מדויקים (כתאריכי לידה ופטירה) לא הסתמכתי על שנה לועזית. על ארועים מתמשכים כן סמכתי. כמובן שבקטלוג למאות הסתמכתי רק אם זה מוכרח. אם טעיתי נא תקן אותי. או תעיר לי. תודה. פלאלמוני (שיחה) 19:19, 12 בדצמבר 2023 (IST)
אכן, הטעות שלי, שחזרתי את עריכתי. מוטי ~ שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 19:25, 12 בדצמבר 2023 (IST)
ללא קשר. למה חלק אתה מקטלג בקטגוריית אב של האלף? מוטי ~ שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד • 18:34, 14 בדצמבר 2023 (IST)
מקפיץ שוב. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:41, 15 בדצמבר 2023 (IST)
כאלה שלא הצלחתי לגלות באיזה מאה הם חיו. פלאלמוני (שיחה) 13:47, 15 בדצמבר 2023 (IST)

כוכב למקטלג!

כוכב המקטלגים
על קיטגור יהודי לערכי רבותינו. מוטי ~ שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 19:11, 12 בדצמבר 2023 (IST)
מצטרף, תודה! איךשיחה ~ מיילא' בטבת ה'תשפ"ד. 21:14, 12 בדצמבר 2023 (IST)
גם אני מצטרף! תהלים (שיחה) 19:07, 14 בדצמבר 2023 (IST)

רבנו פרץ

בקשר לעריכה זו, לא מקובל לקשר לטיוטה, נא לתקן. תודה שמש מרפא (שיחה) 02:20, 15 בדצמבר 2023 (IST)

אפרון אם אני מעתיק חומר איך אני נותן קרדיט למקור? (לדוגמה:חוברת 'סיני' לצורך הענין). תודה פלאלמוני (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אם כוונתך להעתקת טקסט כמו שהוא זה אסור משום הפרת זכויות יוצרים. אם כוונתך לציון מקור, באר את השאלה. אגב כדי שהתיוג יפעל (יפעיל התראה אצל המתויג חובה לחתום בהודעה ובכל מקרה זה נדרש בדפי שיחה. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 22:24, 18 בדצמבר 2023 (IST)
אני אבאר. כאשר אני רואה חומר באופן כללי במקום מסוים, אבל משתדל ככל הניתן לעקוב אחר מקורותיו הוא, האם די לציין ב'תקציר' ששאבתי את המסגרת הכללית ממקום מסוים זה, או שזה אמור להופיע איכשהו ב'ערך' עצמו.פלאלמוני (שיחה) 22:34, 18 בדצמבר 2023 (IST)
אם הוא מקור מרכזי בערך (מעבר לפרטים בודדים), מומלץ להוסיף בלקריאה נוספת או קישו"ח, זה גם משמש כרמז למקור הערך וגם ערך מוסף לקוראים. אם לא, לא חושב שיש צורך. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 22:38, 18 בדצמבר 2023 (IST)
תודהפלאלמוני (שיחה) 08:01, 19 בדצמבר 2023 (IST)

הצעה

ממליץ להכיר את גאדג'ט הקישורים שלי ומשימות (כפתור לפתיחת חלון עם רשימת משימות), ההפעלה בהעדפות ← גאדג'טים. מוטי ~ שיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 22:20, 18 בדצמבר 2023 (IST)

קהילות אה"ו

בקשר לעריכה זו, ייש"כ על הוספת תאריכים עבריים, נא לא להסיר את הלועזיים, לטיפולך. אפרון (שיחה) 08:13, 21 בדצמבר 2023 (IST)

ברכת יעקב

בקשר לעריכה זו, יקירי, ההסבר המילולי של "חוף הים" אין מקומו כאן, אולי בערך חוף ים (לא הסתכלתי שם, כאן וודאי לא...) אפרון (שיחה) 18:25, 24 בדצמבר 2023 (IST)

הגדרת כתובת מייל

אשמח לשלוח לך. מוקיר רבנן (שיחה) 11:04, 31 בדצמבר 2023 (IST)

לא הבנתי. פלאלמוני (שיחה) 11:05, 31 בדצמבר 2023 (IST)
אשמח אם תגדיר כתובת מייל במשתמש שלך כדי שאוכל לשלוח לך מייל. מוקיר רבנן (שיחה) 11:16, 31 בדצמבר 2023 (IST)

קטגוריה:רבנים אורתודוקסים

למה עברת לשם הזה? מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ד • 21:56, 6 בינואר 2024 (IST)

כי החל משנות ה'ת' הת"ק בולט מאוד הפיצול בין רבנים אורתודוקסים משכילים רפורמים ניאולוגים וכדו' פלאלמוני (שיחה) 21:58, 6 בינואר 2024 (IST)
רפורמים, ניאולוגים וכו' לא מוגדרים במכלול כרבנים אאל"ט. מוטי ~ שיחה • כ"ו בטבת ה'תשפ"ד • 22:00, 6 בינואר 2024 (IST)
תבדוק בקטגוריות שם אתה תמצא רבנים רפורמים רבניות רפורמיות רבנים קונסרבטיבים. דרך אגב הייתי מעדיף שם אחר במקום אורתודוקסי מה שמבטא את רצף המסורה מדור דור. יש לך רעיון? פלאלמוני (שיחה) 22:06, 6 בינואר 2024 (IST)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
על מאות עריכות איכותיות במיוחד לעבעדיג (שיחה) 10:55, 8 בינואר 2024 (IST)
אכן, תודה. ובפרט על שכתוב הערך על ירידת אחי יוסף למצרים. איךשיחה ~ מיילכ"ז בטבת ה'תשפ"ד. 14:38, 8 בינואר 2024 (IST)

כוכב מיזם חכמי ישראל!

כוכב מיזם חכמי ישראל
לבלתי נלאה!! אפרון (שיחה) 20:38, 9 בינואר 2024 (IST)
אני 'מככב' הרבה לאחרונה... תודה על העידוד! פלאלמוני (שיחה) 21:45, 9 בינואר 2024 (IST)

רבי יהודה בן בנימין ענו

בקשר לעריכה זו, אתה ממש חרוץ!! רק אם תוכל להוסיף להרחבותיך הברוכות את המקורות מהם אתה שואב את המידע, תודה רבה.אפרון (שיחה) 09:11, 10 בינואר 2024 (IST)

אפרון אם ישנה הפנייה לקריאה נוספת במקור ממנו הבאתי פרטים, האם יש צורך לציין מקור גם לכל פרט המצוטט משם?פלאלמוני (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
לא בהכרח, ממליץ לכתוב בתקציר עריכה בחצי מילה, תודה.אפרון (שיחה) 13:23, 10 בינואר 2024 (IST)

בהערכה

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: האיכות והרעננות שאתה מכניס למכלול
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

לעבעדיג (שיחה) 16:55, 10 בינואר 2024 (IST)

רבי יום-טוב ליפמן הלר

בקשר לעריכה זו, הציון לבית אהרן וישראל אינו ברור,נא לתקן לפי המכלול:ביבליוגרפיה. גם ההפניה לבנציון כץ אינה ברורה. ובהזדמנות זו

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
שמש מרפא (שיחה) 09:32, 15 בינואר 2024 (IST)

תודה. זהו קטע שלא ערכתי, אלא שיניתי את סדר הדברים. ולסדר אינני בקיא פלאלמוני (שיחה) 13:40, 15 בינואר 2024 (IST)

רבנים שנפטרו לפי חודש

אם תוכל להמנע בשלב זה, אני רוצה קודם לפתוח דיון על קיום הקטגוריות הללו. מוטי ~ שיחה • ח' בשבט ה'תשפ"ד • 19:41, 18 בינואר 2024 (IST)

שים לב, ממש לא מקובל ליצור מחדש קטגוריה שנמחקה על ידי מפעיל, מקסימום אתה יכול ליצור דף שיחה לקטגוריה ולפתוח שם דיון, כמו כן לא אמורים בכלל לכתוב תוכן שאינו קשור לקטגוריה בגוף הקטגוריה.
לגוש"ע, זה קטגוריה בלתי אפשרית ומיותרת, היא אמורה להכיל 1/12 מכל הרבנים אי פעם שתאריך פטירתם ידוע(!!).
אם יש מקום לקטגוריה כזו זה כקטגוריית אב לכל הקטגוריות היומיות, על זה אפשר לנהל דיון... אפרון (שיחה) 22:58, 20 בינואר 2024 (IST)
לא הבנתי לאיזה קטגוריות יומיות. אין לנו כאלה למיטב ידיעתי. אין מקום לקטלג פעם נוספת את כל קטגוריית הרבנים ל-12 קטגוריות. ספרא - שיחה 23:09, 20 בינואר 2024 (IST)
צודק, טעות שלי, ייש"כ. אפרון (שיחה) 23:16, 20 בינואר 2024 (IST)

הערות שוליים

שים לב שלא מספיק להוסיף כותרת פסקה, צריך גם להוסיף התבנית {{הערות שוליים}}.

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מקוהשיחה • ט"ז בשבט ה'תשפ"ד 11:00 (IDT)

ביבליוגרפיה

בקשר לעריכה זו, ראה עריכתי אחריך. כך מקובל לציין מקורות. יישר כח על עריכותיך המצוינות. ספרא - שיחה 02:44, 28 בינואר 2024 (IST)

קטגוריות

בהערכה לפעילותך החשובה באנצי' יהודית לקטלוג ערכי הרבנים, אבקש לא ליצור קטגוריות חדשות ללא היוועצות עם מכלולאים וותיקים כמו ספרא כדוגמה, כדי למנוע יצירת קטגוריות מיותרות או בשמות לא נכונים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"ד • 11:48, 4 בפברואר 2024 (IST)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
על תרומתך הרבה למקום חשוב זה יהודה פיש (שיחה) 14:01, 28 בפברואר 2024 (IST)

כוכב למקטלג!

כוכב המקטלגים
לעקוב ולהתפעל! עמנואל (שיחה) 00:18, 1 במרץ 2024 (IST)
גא"מ ~ תכליתישיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד 00:23 (IDT) 00:23, 1 במרץ 2024 (IST)

הרב ברוך שמואל דויטש

בקשר לעריכה זו [2], אני סבור שהקטגוריה הנ"ל תואמת את האישיות משום שיסד את ישיבת באר מרדכי. המעמיק (שיחה) 15:01, 7 במרץ 2024 (IST)

קטגוריה:תלמידי רבי יחזקאל משינובה

א. ביצירת קטגוריה - יש לשייך אותה לקטגוריית אב בעץ הקטגוריות. ב. שם הקטגוריה אמורה להיות דומה לשם האישיות, וכשמדובר בשם של חסידות, משתמשים באיות של החסידות ולא באיות של העיר, במקרה שלנו הייתי מאיית את הקטגוריה "תלמידי רבי יחזקאל שרגא משינאווא", כמו הערך חסידות שינאווא. ג. יש לשייך בקטגוריות רק מי שמצוין בערכו כתלמידו, למשל רבי אברהם יוסף איגרא, לא מצוין בערכו כתלמידו. ספרא - שיחה 22:32, 10 במרץ 2024 (IST)

טיפים

בעריכת קטגוריות כשרוצים לערוך יותר צאחת אפשר ללחוץ לפני תחילת העריכה על סימון ה+ הכפול שסמוך למילה קטגוריות ואח"כ לבצע את כל השינויים הרצויים, בלחיצה על שמירה זה עובר דרך מצב עריכה רגיל אבל אפשר להשאיר את התקציר המובנה.

כשמשלבים תאריכים עבריים ולועזים יחד העיצוב המקובל הוא: תאריך לידה עברי, לועזי – פטירה עברי, לועזי.

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
מוטי ~ שיחה • ב' באדר ב' ה'תשפ"ד • 16:22, 12 במרץ 2024 (IST)

טיפ נוסף מאד מומלץ, להשתמש בבוקרמקלט. זה משמש ליצירת תבנית לקישור לאוצה"ח, היברובוקס ועוד (לא נועד למקרה שיש תבנית ספציפית לספר). מוטי ~ שיחה • ג' באדר ב' ה'תשפ"ד • 17:11, 13 במרץ 2024 (IST)

כוכב למקטלג!

כוכב המקטלגים
שוב תודה ~ תכליתישיחה • ג' באדר ב' ה'תשפ"ד 17:03 (IDT) 17:03, 13 במרץ 2024 (IST)

רבי זאב נחום בורנשטיין

בקשר לעריכה זו, אין טעם לשנות את זה, מקפידים על כך רק בשמות הערכים (גם זה אין לי מושג למה...). בהזדמנות זו -

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
הכל לטובה (שיחה) 21:46, 17 במרץ 2024 (IST) הכל לטובה - תודה על התודה. עשיתי את השינוי כדי ליצור את הקישור.

הרשאת "בדוק" לעריכות קטגוריות.

פלאלמוני היקר, בעקבות עריכותיך והוספותיך בתחום הקטגוריות אשמח אם תוכל לפתוח משתמש ייעודי (בבק"ש) בשם משתמש:פלאלמוני קטגוריות, כדי שנוכל לתת לך עבורו הרשאת בדוק.
היות שעריכותיך בתחום זה הינם רבות וללא ספק אתה מכיר היטב את הכללים ואת הרצוי בתחום זה אין סיבה שלא תבצע את עריכותיך ללא צורך בניטור מחמיר, הדבר מהווה אמון ביכולותיך בתחום ומיועד לחסוך מהמנטרים את הצורך לאשר את עריכותיך בתחום.
מתן ההרשאות לבבק"ש מותנה בצורה מוחלטת בכך שבבק"ש זה משמש אך ורק לעריכות בתחומי הקטגוריות, נשמח מאוד להרחיב את ההרשאה אם יהיה עריכות תוכן איכותיות בעלות היקף ורוחב גדולות. אפרון (שיחה) 08:09, 27 במרץ 2024 (IST)

אפרון תודה על האימון. יצרתי משתמש חדש לחלוטין תחת השם משתמש:פלאלמוני קטגוריות. האם לכך הכוונה? והאם בכך הוא נהיה משתמש חדש לכל דבר, או שיש קשר בין 'משתמש:פלאלמוני' הרגיל? שאלה נוספת ברשותך: האם רק יצירת קטגוריות ייעשה תחת שם זה, או גם צירוף ערכים לקטגוריות? פלאלמוני (שיחה) 10:40, 27 במרץ 2024 (IST)

מעולה, מדובר על כל ההתעסקות עם קטגוריות, זה לא משתמש חדש, זה בבק"ש. ההרשאות תקפות רק כשאתה משתמש בבבק"ש. אפרון (שיחה) 13:02, 27 במרץ 2024 (IST)
@אפרון, לא עדיף להעניק הרשאת בוט? הגדה של פסח (שיחה) 13:41, 27 במרץ 2024 (IST)
לא. אפרון (שיחה) 13:48, 27 במרץ 2024 (IST)

תיבות משתמש

סידרתי לך בדף משתמש, זה בסדר? מאשר? ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:10 (IDT) 23:10, 6 באפריל 2024 (IDT)

תודה. ואם כבר, איך מדללים /מעבירים לארכיון את שיחת משתמש? פלאלמוני (שיחה) 23:14, 6 באפריל 2024 (IDT)
בוצע בס"ד בוצע בס"ד ~ תכליתישיחה • כ"ח באדר ב' ה'תשפ"ד 23:47 (IDT) 23:47, 6 באפריל 2024 (IDT)