שיחת משתמש:דולה ומשקה/ארכיון 1
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה,אפרון (שיחה) 22:13, 4 בספטמבר 2023 (IDT)
חזרה על עריכה
| כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף הרב דוב לנדו בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר ולמרות זאת חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת. חזרה על עריכות שבוטלו, ללא דיון בדף שיחה, אינה מקובלת במכלול. |
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך. ניתן גם להפנות לדיון מלוח המודעות, לקבלת חוות דעת נוספת.
- אם לא ניתן להגיע להסכמה באמצעות דיון, ניתן להפעיל את ההליכים המקובלים לפתרון מלחמת עריכה.
- אם ערך שכתבת נמחק ולדעתך יש לו מקום במכלול, ניתן לברר זאת עם מפעיל המערכת שמחק אותו. אם הבירור לא מיישב את המחלוקת ביניכם, ניתן לערער על המחיקה בהמכלול:בירורים.
לתשומת ליבך: חזרות חוזרות ונשנות על עריכות שבוטלו, ללא דיון, יובילו לחסימתך.
תודה, אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - י"א בתשרי ה'תשפ"ד - 14:01, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- שים לב אין כאן משהו נגדך, רק כדאי לשים לב אם הוספת משהו והוא נמחק כדאי לבדוק למה (גם לי זה קרה בעריכה ראשונה) במקרה שלך כדאי שתדע, המכלול מיועד לבירור מידע על אנשים שיש מי שיברר עליהם לא לאילנות יוחסין, ולכן הוחלט שבפסקה משפחתו יופיעו רק אישים בעלי פרסום כלשהו או תפקיד כל שהו, אם היית מציין כזה בתקציר העריכה לא הייתי מוחק לך, בנוסף כדאי לך לעבור על הקישורים בהודעת ברוכים הבאים שהונחה לך בדף שיחה
עלה והצלח אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - י"א בתשרי ה'תשפ"ד - 14:06, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אין טעם להחליף את התואר של רבנים שנפטרו מהרב לרבי. חלוקה זו משמשת רק בשמות ערכים ולא בערכים עצמם. • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 23:13, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
ישיבת בית מדרש עליון
חלק מהרמי"ם מכהנים מחצית השנה כרמי"ם בישיבת שכר שכיר, ומחצית השנה כמשיבים בישיבת בית מדרש עליון.
חלקם הגדול משמשים כראש קיבוץ רעואל (שיחה) 08:47, 20 בנובמבר 2023 (IST)
כתוב על עצמך

| שלום דולה ומשקה/ארכיון 1,
תודה על כתיבתך במכלול. לרשותך עומד דף משתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. כמובן אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים, תוכל להציג את עצמך בלא לחשוף פרטים אישיים, או להוסיף תיבות משתמש.
|
למאי נ"מ • שיחה • ז' בכסלו ה'תשפ"ד 10:31 (IDT) 10:31, 20 בנובמבר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, המידע על הרב שטיינמן נמצא בספר שתולים בבית השם? או עד עלות השחר? אם לא נא להסיר, או להעביר להערה בצירוף מקור. אפרון (שיחה) 12:29, 22 בנובמבר 2023 (IST)
ראיתי הסרטה [על ידי ארגון לב שומע] בה הרב פורס את משנתו בענין זה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:00, 27 במרץ 2024 (IST)
בקשר לעריכה זו, נא לצרף מקור. אפרון (שיחה) 13:32, 22 בנובמבר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זו, תודה על תרומותיך. מהו המקור למידע? שמש מרפא (שיחה) 14:16, 4 במרץ 2024 (IST)
- אני רואה שערכת הרבה עריכות כאלה בהרבה ערכים.... אז שוב
, ונא להקפיד על תוספת מקורות. שמש מרפא (שיחה) 14:57, 4 במרץ 2024 (IST)
כתבתי מתוך דברים שרשומים אצלי [יוחסין משפחתיים], שעבדתי בעבר זמן רב לאמת את כל פרטיהם, אך כעת איני זוכר מה המקור לכל דבר.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 20:08, 6 במרץ 2024 (IST)
מקורות
תודה על תרומותיך למכלול. שים לב, המידע במכלול לא יכול להתבסס על מידע אישי שלא מתועד. לדוגמה, הוספת במספר ערכים מידע על כך שהגרד"ל עומד בנשיאות וועד הישיבות, ללא מקור מהימן או לפחות כתבה עיתונאית המידע יימחק. מוטי ~ שיחה • כ"ו באדר א' ה'תשפ"ד • 20:44, 5 במרץ 2024 (IST)
היה על זה כתבה עיתונאית של יעקב ריבלין באחד השבועונים [כמדומני משפחה או בקהילה, איני קורא את השבועונים האלו אך כך התפרסם אז] בחודש סיון האחרון. --תלמיד חכמי הדור (שיחה) 20:11, 6 במרץ 2024 (IST)
משפחולוגיה
לתשו"ל - המכלול:עקרונות_וקווים_מנחים_ליצירת_ערכי_אישים#את_מי_להזכיר_בפסקת_"משפחתו". שמש מרפא (שיחה) 13:27, 28 במרץ 2024 (IST)
תודה רבה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 11:05, 29 במרץ 2024 (IDT)
הערה קטנה להשכלה
יש בתקציר עריכה המובנה אפשרות של "קישורים פנימיים", בעריכות האחרונות שלך היה נכון יותר להשתמש בה במקום ב"הגהה".
ואם כבר- תודה על תרומותיך המועילות!! מוקיר רבנן (שיחה) 14:14, 1 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:17, 1 באפריל 2024 (IDT)
- מצטרף, ולא רק לגבי קישורים פנימיים; נא להמנע מתקצירים לא מדוייקים. שמש מרפא (שיחה) 23:24, 2 באפריל 2024 (IDT)
- מצטרף לתודה על התרומות למכלול, אני עוקב אחר השינויים, והם נאדרים ברובם! ~ תכליתי • שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד 00:44 (IDT) 00:44, 3 באפריל 2024 (IDT)
- שים לב שאין הצדקה לערוך ערך רק כדי לשנות את התואר באזכור מהרב לרבי ולהיפך, הקפידה על כך היא רק בשמות הערכים. מוטי ~ שיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד • 10:01, 9 באפריל 2024 (IDT)
- האם יש מקום שיש בו את הכללים של הרב/רבי, ומתחי בכלל כותבים הרב ומתי לא, וכו'? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 15:50, 9 באפריל 2024 (IDT)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים#תארים בשמות ערכי רבנים. רלוונטי כמעט רק לשמות הערכים, בתוך הערכים אפשר לכתוב על כל אישיות תורנית ללא קשר לסיבת זכאותה. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ד • 23:23, 9 באפריל 2024 (IDT)
- חוץ מהפיכה מרבי להרב על אדם חי כי רבי כותבים על מתים כיכר הלקש (ש|ת) גם אני משתמט גאה! 01:14, 10 באפריל 2024 (IDT)
- @כיכר הלקש אתה טועה, אפשר לכתוב בתוך הערך רבי גם על אדם חי, אין בזה כללים, בדר"כ השאיפה היא שיהיה אחידות ברמת הערך, אם כי אני לא מכיר כלל כזה. אפרון (שיחה) 01:16, 10 באפריל 2024 (IDT)
- הכל לפי העניין ובד"כ זה לא מצדיק עריכה בפני עצמה ודי בזה. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ד • 11:03, 10 באפריל 2024 (IDT)
- @מוטי, @כיכר הלקש, האם יש מקום שיש בו כללים לויכוח הנ"ל, או שכל אחד הולך לפי תחושותיו...
- [במקור שמוטי ציין לא כתוב חילוק בין שם הערך לתוך הערך]. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:32, 11 באפריל 2024 (IDT)
- תקרא שוב, לאט. אפרון (שיחה) 14:31, 11 באפריל 2024 (IDT)
- הכלל הוא שעל אדם חי כותבים הרב ועל נפטר כותבים רבי האם זה גם בתוך הערך? מוטי אמר מוטי יודע! ואין צורך בעריכה מיוחדת בשביל זה כיכר הלקש (ש|ת) גם אני משתמט גאה! 16:45, 11 באפריל 2024 (IDT)
- תקרא שוב, לאט. אפרון (שיחה) 14:31, 11 באפריל 2024 (IDT)
- הכל לפי העניין ובד"כ זה לא מצדיק עריכה בפני עצמה ודי בזה. מוטי ~ שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ד • 11:03, 10 באפריל 2024 (IDT)
- @כיכר הלקש אתה טועה, אפשר לכתוב בתוך הערך רבי גם על אדם חי, אין בזה כללים, בדר"כ השאיפה היא שיהיה אחידות ברמת הערך, אם כי אני לא מכיר כלל כזה. אפרון (שיחה) 01:16, 10 באפריל 2024 (IDT)
- האם יש מקום שיש בו את הכללים של הרב/רבי, ומתחי בכלל כותבים הרב ומתי לא, וכו'? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 15:50, 9 באפריל 2024 (IDT)
- שים לב שאין הצדקה לערוך ערך רק כדי לשנות את התואר באזכור מהרב לרבי ולהיפך, הקפידה על כך היא רק בשמות הערכים. מוטי ~ שיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד • 10:01, 9 באפריל 2024 (IDT)
- מצטרף לתודה על התרומות למכלול, אני עוקב אחר השינויים, והם נאדרים ברובם! ~ תכליתי • שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד 00:44 (IDT) 00:44, 3 באפריל 2024 (IDT)
- מצטרף, ולא רק לגבי קישורים פנימיים; נא להמנע מתקצירים לא מדוייקים. שמש מרפא (שיחה) 23:24, 2 באפריל 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, נא לצרף תקצירי עריכה שמסבירים את הרציונל של העריכה, באופן כללי לא מומלץ להתחיל לסדר רשימות ת"ח לפי כל מיני פרמטרים לא ידועים, ראיתי שהיה עריכה דומה בישיבת אור ישראל אבל לא רציתי להעיר אם זה לא סדרתי... (בכל מקרה להתחיל לסדר לפי "חשיבות" וכדומה זה לא אופציה, אם זה הסדר אשמח אם זה לא יעשה בעוד ערכים)
אפרון (שיחה) 19:55, 7 באפריל 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שים לב, במכלול מאוד מקפידים לא להכניס תכנים פוגעניים ללא מקור, תוכל לצרף עם מקור. אפרון (שיחה) 00:04, 8 באפריל 2024 (IDT)
@אפרון תודה רבה על הערותיך החשובות. למעשה שמעתי את הרב חיים יצחק קפלן בהקלטה, כך שאין לי מקור רשמי מלבד זאת, אך עם זאת - זה ידוע ומפורסם שבחודשים האחרונים היו רבים שיצאו נגדו [בעיקר מהפלג הירושלמי] והוא עצמו דיבר על התגובות נגדו בעלון שלו, רק דווקא מכיון שאין לי "מקור" רשמי [יש לי חסימה לכל אתרי החדשות], לכן לא כתבתי בערך עצמו אלא רק הבהרה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:30, 8 באפריל 2024 (IDT)
אולי עדיף לנסח: "היו שהתנגדו לעלון זה" במקום "העלון בתחילת דרכו נתקל בהתנגדות" שאז לא מתפרש אם זה פעם או עכשיו.
גילוי נאות: אני באופן אישי מקוראיו של העלון, אך זה לא מונע ממני להביא בצורה אובייקטיבית את כל הדעות.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:36, 8 באפריל 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שים לב שקישורים כפולים מיותרים, אשמח אם תסיר את הקישורים הכפולים בעריכה זו, תודה. אפרון (שיחה) 10:35, 9 באפריל 2024 (IDT)
ערך הגרד"ל
לגבי עריכתך האחרונה, גם אם ישנם דברים שאתה מוחק- אל תבטל גירסא בזמן שישנם עוד שינוים באותה גירסא! סלבודקער צעיר (שיחה) 19:01, 16 באפריל 2024 (IDT)
הרב נפתלי קופשיץ

שלום תלמיד חכמי הדור,
תודה על תרומתך למכלול. הערך-לעתיד "הרב נפתלי קופשיץ" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של ערך במכלול, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב נפתלי קופשיץ". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:
- סימוכין – האם הערך מלווה בסימוכין ומקורות?
- סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
- תוכן – המכלול הוא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית. ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
- לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג במכלול?
אפשר להסתייע במדריך לכתיבת ערכים, או, אם ברצונך לקבל סיוע אישי מצוות החונכים, ניתן לפנות לחממה, בנוסף ניתן לפנות להמכלול:סיוע בעריכת דפי טיוטה ולקבל סיוע בעריכת הערך מצוות המכלולאים. מומלץ לפני עריכת הערך לברר את חשיבותו האנציקלופדית. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך במכלול – יהיה אפשר לבקש את החזרתו למרחב הערכים בדף המכלול:העברת דפי טיוטה, בהצלחה. אפרון בוט (שיחה) 10:36, 14 במרץ 2024 (IST)
- ומה הפשט שהוא מושקע כל כך עמוק במשפחת אדלשטיין זה משהו עקרוני? ברטרנד ראסל (שיחה) 09:07, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @ברטרנד ראסל הוא מחותן 6 פעמים עם רבי גרשון ורבי יעקב (3 עם כל אחד). לא נראה לי משהו עקרוני, אלא כמו בהרבה משפחות שהיכרות בין המשפחות גוררת שידוכים נוספים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 09:11, 14 ביולי 2024 (IDT)
תודה רבה! ברטרנד ראסל (שיחה) 13:15, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @ברטרנד ראסל יש לך אפשרות לעזור בהעברת הערך למרחב הערכים? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:29, 14 ביולי 2024 (IDT)
- אני לא מבין למה לא הכניסו אותו הערך בשל ומלא תוכן לא נראה לי שיש איך לעזור אולי נקרא לאפרון ברטרנד ראסל (שיחה) 13:43, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @ברטרנד ראסל יש לך אפשרות לעזור בהעברת הערך למרחב הערכים? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:29, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @ברטרנד ראסל הוא מחותן 6 פעמים עם רבי גרשון ורבי יעקב (3 עם כל אחד). לא נראה לי משהו עקרוני, אלא כמו בהרבה משפחות שהיכרות בין המשפחות גוררת שידוכים נוספים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 09:11, 14 ביולי 2024 (IDT)
תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:38, 24 ביולי 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| וואוו! עמנואל (שיחה) 12:01, 4 במרץ 2024 (IST) |
כוכב גמדכלולאי עבורך!
| כוכב גמדכלולאי | |
| על הקישורים הפנימיים שאתה זורע באתר. מוקיר רבנן (שיחה) 11:30, 7 באפריל 2024 (IDT) |
מדליית זהב עבורך!
| תודה על התודה יברכך ה' נח גרין (שיחה) 21:53, 17 באפריל 2024 (IDT) |
כוכב לבלתי נראה!
| כוכב בלתי נראה | |
| על הניסוחים, הקישורים, ההרחבות ועל כל התרומות החשובות למכלול! ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 19:23 (IDT) 19:23, 6 במאי 2024 (IDT) |
- גא"מ! למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 19:42, 6 במאי 2024 (IDT)
@תכליתי @למאי נ"מ תודה רבה --תלמיד חכמי הדור (שיחה) 12:35, 7 במאי 2024 (IDT)
רציתי לומר לך תודה
למאי נ"מ • שיחה •• ט' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 13:04, 15 ביולי 2024 (IDT)
- מצטרף בחום!! אחד העורכים הפעילים והמקצועיים ביותר ובלתי נלאה. ~ תכליתי • שיחה • ט' בתמוז ה'תשפ"ד 17:12 (IDT) 17:12, 15 ביולי 2024 (IDT)
סדר התלמידים
שלום וברכה!
בנוגע לעריכה זו, ע"פ מה סדר הרשימה? איכא דאמרי (שיחה) 00:05, 22 ביולי 2024 (IDT)
- @איכא דאמרי בעיקר לפי זצ"ל ושליט"א תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:36, 22 ביולי 2024 (IDT)
- בדר"כ נהוג לא לשנות את הסדר ללא קרטריון ברור, כי זה עלול לגרום לויכוחים אינסופיים (למשל למה הקדמת את ר' איתמר גרבוז ור' יגאל רוזן?) איכא דאמרי (שיחה) 23:19, 22 ביולי 2024 (IDT)
פירושונים
לא מקובל בכל שני ערכים ליצור פירושונים, רק כשאין משמעות עיקרית. מוטי ~ שיחה • ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 19:45, 22 ביולי 2024 (IDT)
- אני מבין שגם כאן אין משמעות עיקרית, כי אם היתה - לא היו קוראים לשם הערך רבי אברהם ארלנגר (ירושלים) ועושים הפניה בשם רבי אברהם ארלנגר - זה ודאי לא מקובל לעשות כך במכלול. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:37, 22 ביולי 2024 (IDT)
- לא יודע מניין לך הוודאות. אפתח דיון בדף השיחה. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 22:43, 22 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי כי אם זה המשמעות העיקרית קוראים לזה רבי אברהם ארלנגר ועושים הפניה בראש הדף, ולא קוראים לזה רבי אברהם ארלנגר (ירושלים). תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:45, 22 ביולי 2024 (IDT)
- זה תלוי עד כמה המשמעות העיקרית מוחלטת. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 22:47, 22 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי כי אם זה המשמעות העיקרית קוראים לזה רבי אברהם ארלנגר ועושים הפניה בראש הדף, ולא קוראים לזה רבי אברהם ארלנגר (ירושלים). תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:45, 22 ביולי 2024 (IDT)
- לא יודע מניין לך הוודאות. אפתח דיון בדף השיחה. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 22:43, 22 ביולי 2024 (IDT)
ישיבת בימ"ד עליון
אם תוכל לטפל בכל הקישורים שיפנו למקום הנכון. מגיעים לרשימה מסרגל הצד בדף "דפים המקושרים לכאן". אגב, לגבי ארכוב דף השיחה, השארת ההודעות והאיחולים גורמת לאותה בעיה, אם תרצה אעבר אותם לדף המשתמש עצמו או לדף משנה שלו. מוטי ~ שיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד • 19:31, 24 ביולי 2024 (IDT)
- מה כוונתך? לאיזו בעיה? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:32, 24 ביולי 2024 (IDT)
- אני מבין שאתה שואל רק על ההערה השניה. הצורך בארכוב הוא כדי שלמבקרים בדף הישחה יהיה קל לטעון את הדף ולמצוא את הנושא הרלוונטי. מוטי ~ שיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד • 19:42, 24 ביולי 2024 (IDT)
בדוק עריכות אוטומטי
| שלום תלמיד חכמי הדור,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות. |
בברכה, ―אפרון (שיחה | תרומות) לא חתם
שם משתמש ארוך ומסורבל
אם תוכל לבקש החלפת שם לשם אחד זה יעזור ויקל על התקשורת איתך. (הרשאה חדשה הזדמנות לשדרוג...😉) אפרון (שיחה) 19:54, 24 ביולי 2024 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! על השדרוג.
ממליץ גם שדרוג של השם למשהו קצר וקליט (הולכים לתייג אותך הרבה👍👍) אפשר משתמש:תלמיד או משהו דומה. (ההליך עצמו מאוד פשוט וקל: המכלול:בקשות לשינוי שם משתמש) • מטעמים • 21:33, 24 ביולי 2024 (IDT)- אני
נגד "תלמיד", צריך או "חכם" או "הדור"😉 אפרון (שיחה) 21:57, 24 ביולי 2024 (IDT)
- אני
שימוש בתבניות בכותרת פסקאות
הוא לא רצוי מסיבות עיצוביות טכניות, ובוודאי במקרים של תבניות שיצרות תיבה ולא רק טקסט (כמו {{ס:שינוי שם}}). מוטי ~ שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד • 22:39, 31 ביולי 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 2
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #32 עודכן ב־8 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: שלוש עשרה מדות האמורות בחנינה, רבי שמואל שמעלקא לייפר, רבי יצחק דוב מרגליות, הרב בצלאל טולידנו, רבי אברהם אייזנשטיין. פירוט בטבלה למטה:
- עורכי השבוע[31 1]: משתמש:הגדה של פסח עם 355 עריכות שהן כ-10% מכלל העריכות, משתמש:שמש מרפא עם כ-37% מיומן סימון העריכות, משתמש:מנחם הירשזון עם כ-387 עריכות בתחום הייבוא
- עדכונים טכניים: במסגרת עדכוני הגרסה האחרונים נוספה האפשרות לעורך קוד ויקי 2017, בהעדפות ← עריכה, זה מאפשר הצגת טקסט קוד המקור בשילוב עם סרגל הכלים של עריכה חזותית.
- הערות
- ↑ כלל הנתונים נבדקו לטווח מעט ארוך יותר
- טבלת ערכים חדשים
חדשות המכלול - גיליון 3
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #33 עודכן ב־11 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: אדם הראשון, רבי אליעזר פינקלר, רבי יהושע רוקח, ישיבת סוד ישרים, הרב יעקב יהושע אנגלנדר, רבי ישכר בער רוטנברג, רבי מאיר אברהם מטשאבא, הרב מרדכי פנחס טברסקי, רבי צבי הירש מרגליות, הרב שלום ביטאן. לפירוט, ראו טבלת ערכים חדשים
- אולם הדיונים - דיונים פתוחים: שמות ניגונים חסידיים, רעיון להקמת אתר באנגלית.
- סטטיסטיקות השבוע: 9 טיוטות הועברו למרחב הערכים, כ-3000 עריכות בוצעו במרחבי התוכן, למעלה מ-550 עריכות נבדקו.
- עדכונים טכניים: נוספה הצגת תצוגה מקדימה חיה בתוך תיבת העריכה במצב עריכת קוד מקור
חדשות המכלול - גיליון 4
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #34 עודכן ב־18 באוגוסט לחתימה על מינוי לידיעון |
מערכת חדשות המכלול מברכת את אלפי לומדי התורה השבים לביתם בברכת "קוי ה' יחליפו כח"
- ערכים חדשים: איכה את אשר כבר עשוהו, ברבי, רבי גרשון ליטש-רוזנבוים, הרב דוד אייכנשטיין, רבי יצחק חורי, רבי לוי שור, רבי מנחם מאזוז, רבי משה אברהם אבוש מרגליות, רבי נסים ביתאן ורבי פנחס לרנר . לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
- דיונים: הנושאים הוספת כינויי ישיבות לשמן ומצוקת הטיוטות, פתוחים לדיון באולם הדיונים.
- סטטיסטיקות השבוע: 8 טיוטות הועברו למרחב הראשי, כ-3000 עריכות בוצעו במרחב הערכים, כ-800 עריכות ייבוא ועדכון, כ-900 עריכות נוטרו ע"י 10 מנטרים.
חדשות המכלול - גיליון 5
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #35 עודכן ב־15 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
- ערכים חדשים: אז בהלוך ירמיהו, רבי בצלאל מרגליות, הרב ברוך צבי לב, רבי גרשון אשכנזי, רבי חנוך העניך זילברפרב, הרב חיים זאיד, רבי יהושע השל לויטמן, רבי יוסף מאוסטילא, רבי יחיאל מנחם זינגר, רבי יצחק לנדמן, רבי יצחק מאיר זינגר, מלחמת בני אפרים ופלשתים, רבי מעתוק חדאד, רבי שמואל מאפטא. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים
- סטטיסטיקות: 2869 עריכות בוצעו במרחב הערכים, מתוכן 124 עריכות ייבוא ו-295 עריכות עדכון. 10 טיוטות הועברו למרחב הראשי.
חדשות המכלול - גיליון 6
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #36 עודכן ב־2 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
מערכת חדשות המכלול מברכת את לומדי התורה בברכת זמן אלול פורה ומרומם
● ערכים חדשים: רבי אברהם שלום גולדברג, רבי אהרן הכהן פרחיה, רבי אהרן סודיץ ביכלר, רבי אליהו זינגר, רבי חיים מקולומיאה, הרב יהודה טשזנר, רבי יצחק צדיקא, רבי נחמן צבי אפשטיין, רבי ראובן הלוי הורוביץ. לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים. ●
● סטטיסטיקות כלליות: בשבוע החולף בוצעו על ידי העורכים למעלה מ-5000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכם כ-2400 במרחב הראשי. כמו כן, בוצעו כ-240 עריכות ייבוא וכ-320 עריכות עדכון. ●
● עורך השבוע: בהמלצת שרגא, נפתח מיזם עורך השבוע, הקריטריונים בהליכי גיבוש. השבוע נבחר מוטי על תרומתו למכלול. ●
● אולם דיונים: מתקיים דיון בנוגע להצגת אירועי השבת בעמוד הראשי גם ביום שישי הסמוך לה. ●
חדשות המכלול - גיליון 7
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #37 עודכן ב־8 בספטמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● ערכים חדשים: רבי אלימלך הולשטוק, רבי חיים לוונשטאם, רבי משה מקיטוב, רבי משה פרנקפורט, רבי פנחס סאסיש, רבי צבי הירש גרוסמן, לפירוט ראו טבלת ערכים חדשים ●
● סטטיסטיקות: בוצעו למעלה מ-6000 עריכות בכלל המרחבים, מתוכן כ-3000 במרחב הראשי. מנחם הירשזון למעלה מ-500 עריכות במרחב הראשי ולמאי נ"מ למעלה מ-400. המלקט למעלה מ-250 עריכות במרחב טיוטה. ●
● סטטיסטיקות ייבוא: כ-900 עריכות ייבוא וכ-550 עדכון. אלינדב כ-150 עריכות ייבוא (מקום שני) נריה כ-120 עריכות עדכון (מקום שני אחרי למאי נ"מ) ●
● העורך הנבחר: השבוע נבחר למאי נ"מ על תרומתו הרבה למכלול בכלל ומערך הייבוא והעדכון ובדיקת התמונות בפרט ●
חדשות המכלול - גיליון 9
| חדשות המכלול פינת העדכונים של קהילת המכלול |
שנת 2026 – שבוע #47 עודכן ב־17 בנובמבר לחתימה על מינוי לידיעון |
● מועצת: במועצת המכלול מתקיימת הצבעה על קביעת חוקים חדשים לשמות המשתמשים. הצביעו והשפיעו! ●
● עדכונים טכניים: נוספה האפשרות של שחזור עריכה אבודה, יש להפעילה בהעדפות עריכה. פרטים בלוח המודעות ●
תקציר דרישת מקור
נא לא לציין בתקציר "הגהה" אלא "דרישת מקור". שרפי קודש (שיחה) 20:19, 16 בדצמבר 2024 (IST)
העברה ידנית ממרחב טיוטה אסורה על פי הכללים. אפר (שיחה) 20:36, 4 בינואר 2025 (IST)
הרב נויבירט
בקשר לעריכה זו, אודה למקור. מוקיר רבנן (שיחה) 12:32, 5 בינואר 2025 (IST)
- @מוקיר רבנן מובא בהרחבה כאן. עבד ד' (שיחה) 12:33, 5 בינואר 2025 (IST)
- מוסיף? שכוייח :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:51, 5 בינואר 2025 (IST)

