לדלג לתוכן

שיחת משתמש:שלוימי

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת מאיר דקל בנושא מזל טוב!

ברוכים הבאים לדף השיחה שלי, אתם מוזמנים לפנות אלי בכל נושא ואנסה לעזור

אפשר להכניס את כותרת ההודעה בתיבה הבאה:

כוכב גמדכלולאי עבורך!

כוכב גמדכלולאי
מגיע לך הרבה יותר ממני על ההיברובוקס, (יום אחד עוד תפעיל בוט שיעשה את זה) תמונות, נתונים, ומה לא עוד,מעריך אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - כ"ט באב ה'תשפ"ג - 14:38, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
הבוט של מוטי אמור לעשות את זה (לפחות חלק) תודה רבה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ט באב ה'תשפ"ג • 14:40, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

מזל טוב!!

על הערך החדש עדות שבטלה מקצתה בטלה כולה חילך למכלולייתא! איךשיחהד' באלול ה'תשפ"ג. 21:52, 20 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

שְכּוֹיֶיח!שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ד' באלול ה'תשפ"ג • 22:15, 20 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

מדליית כסף עבורך!

על הדפים שיצרת אטיאס (שיחה) 21:04, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ה' באלול ה'תשפ"ג • 21:04, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

תג (סמל)

בקשר לעריכה זו, על סמך מה הורדת את התמונה ? ואולם חי אנישיחה • ו' באלול ה'תשפ"ג 14:55, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

התמונה בעייתית. יש תמונות רבות והיא מיותרת בערך ולא תורמת (מפריעה) • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ו' באלול ה'תשפ"ג • 14:58, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
@שלוימי ראית שהיא בעייתית ? ואולם חי אנישיחה • ו' באלול ה'תשפ"ג 15:17, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כן • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ו' באלול ה'תשפ"ג • 15:18, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
@שלוימי אז לא שאלתי. ואולם חי אנישיחה • ו' באלול ה'תשפ"ג 15:19, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
@שלוימי בכ"א 👍 ואולם חי אנישיחה • ו' באלול ה'תשפ"ג 15:20, 23 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

על העבודה הרבה

כוכב הפורטלים

איךשיחהי"א באלול ה'תשפ"ג. 22:23, 27 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

@איך, שכוייח • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ח' באלול ה'תשפ"ג • 12:47, 25 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

יהודייה עם תפוזים

בקשר לעריכה זו, זה שרואים בברור חלק של היד של דמות שברור שהיא אשה, זה לא בעיה? אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - ט' באלול ה'תשפ"ג - 23:33, 26 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

לא נראה לי. אפרון (שיחה) 23:55, 26 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

מייבא

שלום שלוימי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מייבא". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מייבא.

ההרשאה מעניקה לך את היכולת לייבא ערכים מויקיפדיה העברית באמצעות הסקריפטים המיועדים לכך.

חשוב מאד להקפיד בעת ייבוא ערכים על הכללים דלהלן:

  • להשתמש בהרשאת מייבא בזהירות הנדרשת, כדי שלא יקרה חלילה שתמונות או תכנים בלתי ראויים ייובאו למכלול.
  • חובה לבדוק בקפידה בעיקר את המילים הנצבעות כחשודות.
  • בכל מקרה של ספק יש להתייעץ עם משתמש מנוסה, מומלץ עורך אספקלריה.

שים לב כי ההרשאה נועדה למטרת ייבוא, אי שימוש בהרשאה, או שימוש בה שלא למטרה לשמה היא מיועדת, תביא לשלילת ההרשאה. בברכה.

.

בינתיים ההרשאה היא לחודש. מוטי לתשומת לבך. בהצלחה. דויד (שיחה) י"א באלול ה'תשפ"ג 19:50 (IDT)

תודה רבה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 19:54, 27 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כיוון שאני מתרשם שאתה עוקב אחרי פעילותי קריצה, מניח שתשים לב לתיקונים הקטנים. אם יש מהותיים אעיר כאן או במייל. אגב, בערכים מילוניים אין צורך בתבנית קרדיט, הוא מובנה. מוטי ~ שיחה • י' באלול ה'תשפ"ג • 22:57, 27 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
והכי חשוב. לא להסתמך על שיקול דעת אישי במה שלא ברור, להתייעץ. ובכל ספק שוא"ת עדיף, כלומר לא לייבא. מוטי ~ שיחה • י"א באלול ה'תשפ"ג • 18:35, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
קיבלתי. תהיה זמין במייל המכלולאי? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 18:36, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
קבוע? מוטי ~ שיחה • י"א באלול ה'תשפ"ג • 18:37, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כן • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 18:38, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כפי שכתבתי "על בסיס זמן פנוי". מוטי ~ שיחה • י"א באלול ה'תשפ"ג • 18:39, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

בהקשר לסקריפט החדש

רציתי לדעת אחרי שהוספתי את הסקריפט כסימניה איך אני מפעיל אותו ? ואולם חי אנישיחה • י' באלול ה'תשפ"ג 23:57, 27 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

ואולם חי אני אין צורך להפעיל. כשאתה רוצה שהוא יפעל אתה לוחץ על הסימניה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 10:12, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

@

מה רצית? diamond יהלום על דא ועל הא ☎ 13:22, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

עניין אותי לדעת מה הניק שלך בויקי • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 13:22, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
וקיבלת תשובה? diamond יהלום על דא ועל הא ☎ 13:37, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
לא ראיתי • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 13:38, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
הייתי שם מגזין יהלום. diamond יהלום על דא ועל הא ☎ 13:43, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 13:47, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
למה ?? diamond יהלום על דא ועל הא ☎ 13:53, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אתה לא חסום שם? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 13:54, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
חסום diamond יהלום על דא ועל הא ☎ 13:56, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
זה למה שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 13:57, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

קליפורניה

בקשר לעריכה זו, יקל עלינו אם תכתוב תקציר אינפורמטיבי יותר, כמו תיקון פרמטרים, תבנית דגל וכד'. תודה. שמש מרפא (שיחה) 15:40, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

'נתונים מויקינתונים' טוב? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"א באלול ה'תשפ"ג • 16:02, 28 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

יאן פוקלמן

איך זה עבר אצלך בלי תיקונים? (תוכל להגיב במייל אם עדיף) מוטי ~ שיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ג • 18:26, 29 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

הגבתי במייל • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ב באלול ה'תשפ"ג • 18:32, 29 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

עיר דוד

בקשר לעריכה זו, בעייתי או מיותר? אפרון (שיחה) 14:11, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

בעייתי חסום ומיותר • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ג באלול ה'תשפ"ג • 14:12, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

מזל טוב

על ההרשאה להיות מייבא שיהיה לך בהצלחה! מרובה --אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 20:51, 30 באוגוסט 2023 (IDT) תגובה

@אלי נדב, תודה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ד באלול ה'תשפ"ג • 21:15, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אתה

פשוט סנוב ודיקטטור אני גמרתי לערוך את/ ם לא עושים טובות לאף א' זברה (שיחה) 11:15, 3 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

תודה רבה על התארים, נהניתי מאד • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ז באלול ה'תשפ"ג • 13:02, 3 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
מפעילי מערכת‏, נא למחוק. לא לפי הכללים. ~ תכליתישיחה • ז' בטבת ה'תשפ"ד 13:19 (IDT) 13:19, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

כוכב לחרוץ!

כוכב החריצות
על העבודה הנפלאה, הן בטכניות, הן באספקלריה ועל הכל. ירבו כמותך! הן חכם כחכמת שלמה! ~ תכליתישיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ג 20:13 (IDT) 20:13, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
@שכוייחשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ט באלול ה'תשפ"ג • 20:15, 4 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

עזרה

אולי אתה יכול לעזור לי. אני זוכר שמצאתי פעם דף שבו כתוב שמות תבנית של תמונות למקשים. למי שרוצה להראות בשיחה איזה מקש צריך להקיש, היה שם תמונות לכל המקשים השימושים. אתה זוכר שראית פעם כזה דף? איךשיחהי"ט באלול ה'תשפ"ג. 06:01, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

לא, אבל אתה יכול לנסות לחפש בויקישיתוף בדף "מקשי מקלדת" (איך שאומרים את זה באנגלית) • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ט באלול ה'תשפ"ג • 10:04, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
יש במכלול כזה דף, ראיתי את זה. אך אני לא מוצא. מעניין. איךשיחהי"ט באלול ה'תשפ"ג. 10:06, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
נסה בדף מקלדת מחשב ובדפים הסובבים אותו (קטגוריות וכו') • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ט באלול ה'תשפ"ג • 10:10, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
מצאתי איךשיחהי"ט באלול ה'תשפ"ג. 10:26, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ט באלול ה'תשפ"ג • 10:31, 5 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ייבוא אספקלרי

שלוימי היקר, יישר כח על קצב עבודתך הגבוה, בהחלט עבודה טובה. רק שים לב שערכים כמו קוליברי זנוב אדום-מקור שצריכים לייבא ולערוך מבחינה אספקלרית צריך הלשאיר לעורכי אספקלריה שמעורים בדיונים לגבי מדיניות הסינון בנושאים אלו. יישר כח. דויד (שיחה) כ"א באלול ה'תשפ"ג 17:09 (IDT)

בסדר • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"א באלול ה'תשפ"ג • 17:11, 7 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

אלמנה חדת-זנב

בקשר לעריכה זו, על סמך מה ? ואולם חי אנישיחה • כ"ב באלול ה'תשפ"ג 12:53, 8 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

א. על סמך שכלי הבריא ב"ה ב. ראה עריכותיו של מוטל'ה בדף • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ב באלול ה'תשפ"ג • 12:59, 8 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
שלוימי, שים לב מה כתב לך דויד למעלה, בבקשה בלי חריגות. אפרון (שיחה) 13:07, 8 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
לא ייבאתי את זה. החזרתי את עריכתו של מוטלה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ב באלול ה'תשפ"ג • 13:08, 8 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
צודק. אפרון (שיחה) 13:46, 8 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

גודל

זה באמת הגודל של תמונות 250 על 250?אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 17:31, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

בד"כ עושים 250. אבל לא תמיד. ולא 250 על 250 אלא סתם 250 • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ד באלול ה'תשפ"ג • 17:32, 10 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

דף שיחת משתמש

איך כותבים דף שיחת משתמש כמו זה? אני לא רואה אף כפתור לדברים מעין אלו. טומאצ'י (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

טומאצ'י אתה מתכוון לתיבה שבראש הדף? אם אתה רוצה כזה תלחץ על "עריכת קוד מקור", תעתיק את הקוד שבראש הדף מ ה-{| עד ל-|}, תחליף את המילה שלוימי ב-טומאצ'י ותשים בראש הדף שיחה שלך גם בעריכת קוד מקור • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ט באלול ה'תשפ"ג • 13:02, 15 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
ובקשר לניקוד אני לא יודע • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ט באלול ה'תשפ"ג • 13:02, 15 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
בעצם ראה פהשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ט באלול ה'תשפ"ג • 13:03, 15 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
או פה, ראש השנה מאיר. איךשיחהכ"ט באלול ה'תשפ"ג. 14:52, 15 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

אי מחיקה

יש לך מושג למה אני מנסה לשנות את הדף שלי וזה חוזר לי למה שהיה קודם? טומאצ'י (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

טומאצ'י ראה מה שכתבו לך אפרון ושמש מרפא בדף שיחתך • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ג' בתשרי ה'תשפ"ד • 14:33, 18 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

סתם

אם זה יהיה לך יותר נוח, ואם אינך יודע עדיין.
יש דרך לתייג את תבניות בעלי ידע באופן שיוצג רק שם התבנית ולא כל שמות המתיוגים. והוא - לכתוב {{בעלי ידע|תבניות}} ולא {{בעלי ידע/תבניות}}.
(אני פשוט מתבייש כל פעם ששמי מופיע בין בעלי הידע - כשאני סה"כ סטודנט.....) איךשיחהד' בתשרי ה'תשפ"ד. 21:36, 18 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

ראיתי את זה בויקיפדיה. ניסיתי במכלול פעם אחת ולא עבד לי אז הפעם עשיתי בדרך הרגילה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ד' בתשרי ה'תשפ"ד • 21:38, 18 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
ניסיתי עכשיו, וזה כן עבד. מעניין. איךשיחהד' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:26, 18 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

אליהו מאיר פייבלזון

ידוע לי בברור שהתוקפים הם אנשי הפלג הירושלמי סטנדר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

סטנדר יש לך מקור לזה? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ז' בתשרי ה'תשפ"ד •  21:46, 21 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
אני קרוב משפחה. זה לא הופיע באתרי החדשות שפירסמו את התקיפה? סטנדר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
לי ב"ה אתרי חדשות חסומים, אבל אתה יכול לבדוק. אם תביא קישור לאתר שאומר כזה דבר נוכל לכתוב את זה בערך • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ז' בתשרי ה'תשפ"ד •  21:54, 21 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
ביררתי וזה אמנם לא מופיע,
השאלה אם אם אפשר להסתמך על כל אחד שאומר שהוא יודע...
סליחה שאני מגיב בצורה הזאת כי אני לא מנוסה באתרסטנדר (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
אתה צודק שאי אפשר להסתמך על כל אחד, ראה המכלול:ביבליוגרפיהשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ז' בתשרי ה'תשפ"ד • 23:08, 21 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

דעתך

תבנית תנך האם היא צריכה להיות בתוך הערת שוליים רגילה (ואז היא מופיעה למטה בערך) או שהיא אמורה להופיע כתבנית בפני עצמה ואז היא תהיה בתוך הערך? אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 12:01, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

@מוטי מה דעתך אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 12:30, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
בתוך הערת שוליים. חוץ מציטוטים שמכניסים בפרמטר מקור • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד • 12:37, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
תודה אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 12:38, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

באג

יש לי איזה באג שלא נותן לי לערוך בדף שיחת הcommon.js שלך, זה מרענן רק כשאני מבקש ניקוי מטמון, או תמיד? איךשיחהי"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 13:54, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

זה כאילו לוחץ על אישור כשאתה בדף שמבקש ממך אישור לניקוי מטמון. מוטי ~ שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד • 18:52, 27 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

היברובוקס

בקשר לעריכה זו, מה הכוונה.? (אני לא טוען - אני פשוט רוצה לדעת באיזה בוט מדובר) איךשיחהכ' בתשרי ה'תשפ"ד. 21:55, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

הבוט שאני כותב עכשיו. לקראת סיום. הוא ממיר קישורים לאתר היברובוקס לתבניות

שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 21:56, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

אתה מתכוון לזה ?
אם כן אשמח לשמוע מה התוכניות. חוזמה סתם כך, יש שם תבנית על שגיאות פרמטרות. איךשיחהכ' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:04, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
לכאלה מקרים צריך באמת תבנית ללא בוט שתמנע מהבוט לעבוד. • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 22:06, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
אבל לא כתבך מה התוכניות שלך. איךשיחהכ' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:08, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
התוכניות שלי הם: לתקן באגים אחרונים, לפתוח חשבון בוט, לקבל עבורו הסתרת עריכות (הרשאת בוט אני לא אקבל כי אני לא בדוק עריכות אוטומטית), ולהריץ את הבוט. • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 22:16, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
ואחר כך. הבוט יעביר קישורים חיצונים להיבורוקס - אל תוך תבנית? איךשיחהכ' בתשרי ה'תשפ"ד. 22:36, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
בדיוק • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ד • 22:39, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מחיקת תמונה

אני לא מצליח למחוק תמונה ששמתי בערך חדש ישיבת דרכי משה רפאל שניר (שיחה) 14:19, 9 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

רפאל שניר למה אתה רוצה להסיר את התמונה? היא מפרה זכויות יוצרים? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ד • 15:55, 9 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

לא נראה לי שיש זכיות יוצרים אבל הסתדרתי זברה (שיחה) זברה (שיחה)

תעשה

משהו מועיל

א. בערך רבי אברהם אזולאי בצאצאיו כתוב בנו בנו בנו אלו לא בניו של רבי אברהם אלא נכדו ונינו כמובן מפנים הערך וזה לא נכתב ברור

ב. בערך טרור יהודי לא מצויין משום מה יורם שקולניק זברה (שיחה) 10:57, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

עוד דבר מועיל תחזיר לפעולה את ערך דייני העדה החרדית שיאגד את כל דייני העדה החרדית כפי שהיה לפני שנה אולי ולא כעכשיו שכשכותבים מופיעים בנפרד והקטגוריה בתוך ההפניה לערך וכן תפנה לשם מערך העדה החרדית זברה (שיחה) 23:55, 24 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מתגעגע

אתה מדי פחות פעיל בשבועיים האחרונים, מתגעגעים לך. איךשיחהז' בחשוון ה'תשפ"ד. 14:52, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

אכן. אתה חי/יל? 😉 ציניות... ~ תכליתישיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ד 14:55 (IDT) 14:55, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
לא. אבל בעקבות המצב אני יותר עסוק • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ז' בחשוון ה'תשפ"ד •  14:56, 22 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

כמו כן בערכים המפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית של

ארה"ב להפנות לערך פוליטיקה של ארה"ב כי כפי שצויין בם חסר הרבה בערכים אלה זברה (שיחה)

תיוג בתבנית

למה כשאני מתייג דרך תבנית:בעלי ידע|תנ"ך הוא רושם את כל שמות בעלי הידע אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 13:53, 23 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

כי תבנית משאירה בדף ששמו אותה את מה שיש בה. ומה שיש בה זה השמות של בעלי הידע. אם מתייגים {{בעלי ידע|תנ"ך}} זה כותב "בעלי הידע בתנך" • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ח' בחשוון ה'תשפ"ד • 17:49, 23 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
בדיוק על התבנית הזאת אני מתכוון ולא על {{בעלי ידע/תנ"ך}} אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 13:46, 25 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
אלי נדב נראה לי שכרגע זה לא כותב את כל השמות. מוטי יתכן שטופל על ידיך?. או שעריכתיך שם הם ללא קשר. איךשיחהי' בחשוון ה'תשפ"ד. 16:19, 25 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
זה עבר טיפול ראשוני ע"י שמש מרפא, אני שיפצתי אחריו. מוטי ~ שיחה • י' בחשוון ה'תשפ"ד • 16:24, 25 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מדליית זהב עבורך!

מעל 8000 עריכות תוך קצת יותר מתשעה חודשים זה הצלחה מטורפת שבאה מעבודה מטורפת, השארתי לי לקנאות בך (שבעה חודשים 1700 עריכות) אני ואתה (שיחה) 22:37, 24 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
שכוייח. דרך אגב, אם תשים לב שלושה חודשים לא הייתי פעיל בכלל... • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י' בחשוון ה'תשפ"ד • 22:41, 24 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

נהניתי!

דף המשתמש שלך ערוך בטוב טעם, מעניין ומסקרן. נהניתי! איש שלמה (שיחה) 20:39, 29 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

תודה. הקרדיט נתון לשלמה המלךשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • ט"ו בחשוון ה'תשפ"ד • 20:41, 29 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

דבר מועיל ( הי"ח ? ) לעשות שבחיפוש המילה מפ"ם יפתח ערך מפלגת

מפ"ם שזה שמה אף במכלולינו וכן שבחיפוש המילים השומר הצעיר יפתח ערך מפלגת פועלים השומר הצעיר או השומר הצעיר כפי שנקראים גם במכלולינו ולמצער להוסיף קישור לה בערך ארגון השומר הצעיר

שערכו נפתח בחיפוש הנ"ל זברה (שיחה)זברה (שיחה)זברה (שיחה)

זברה (שיחה)

מאחר והגעתי למסקנה שאתה עניו וסבלן גדול וכל דבר נכון ומועיל למכלול שמבקשים אתה עושה אציע להוסיף לערך ליטר קטע בעניין הקוב שהוא 1000 ליטר או לכה"פ לציין בשולי הערך לערך קוב שכבר קיים זברה (שיחה)

זברה כבר כתוב שם ליטר הוא 0.001 מטר מעוקב. גם בערך על קוב זה כתוב.--ליפמן (שיחה) 22:34, 15 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מאחר ולא יועיל שלא האמין אני מוכרח להאמין לך אבל האם יש גם קישור מערך לערך ? כדאי לבדוק זברה (שיחה) 18:39, 2 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

אגב

כשנתתי לך מחמאה על דיקטטורתך מאוד נהנית

מהמחמאה אבל כשאני נותן עצות לשיפור אתה פחות נהנה ושמא לכן אינך מגיב אולי אסתפק פעם בכמה שבועות במחמאה משובחת 🤔 ~~~

זברה (שיחה) 22:26, 15 בנובמבר 2023 (IST) זברה (שיחה)תגובה

תבנית:מכלולאים פעילים

בקשר לעריכה זו, זהו? סופית?, אל תעשה לנו את זה, המכלול בלעדיך הוא לא אותו מכלול. ~ תכליתישיחה • כ' בכסלו ה'תשפ"ד 13:42 (IDT) 13:42, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

אכן?! איךשיחה ~ מיילכ' בכסלו ה'תשפ"ד. 13:59, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
לצערי... לפחות לבינתיים. אפשר גם להוסיף הודעה על חופשה מכלולאית בדף שיחה • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בכסלו ה'תשפ"ד • 17:02, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
מנצל את ההזדמנות להודות על שני הערכים שיצרת במסגרת התחרות, ערכים תורניים יפים ומועילים. מוטי ~ שיחה • כ' בכסלו ה'תשפ"ד • 17:08, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
@תודהשלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בכסלו ה'תשפ"ד • 17:12, 3 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
לאיך ותכליתי אם התכוונתם אלי ( אני לא יודע כי אני לא מצליח כ"כ להסתדר עם כללי המכלול )
א. למה כל כך באיחור ב. מה תועיל הציניות לתיקון הרי גם אתם גערתם בו על פזיזות מחיקותיו ג. אם הבנתי נכון למה יש לכמה לא רק לכם נטיה לענות בשם אחרים כך זה רגיל במכלול ? א"כ אז זה בסדר וכנ"ל איני בטוח שזה תשובה לי למרות הסמיכות וכנ"ל זברה (שיחה) 13:28, 4 בדצמבר 2023 (IST)זברה (שיחה) 13:09, 4 בדצמבר 2023 (IST) אגב אני חותם ב4 טילדות כפי שלימדוני שלומי וליפמן אבל החתימה שלי מופיעה באדום ולא בכחול איני יודע מהו אולי תגובתי זקוקה לאישור ועד אז זה כך ? זברה (שיחה) 13:28, 4 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
@זברה למה אתה חושב שמישהו התכוון אליך? ולמה מה שכותבים בדף השיחה הזה קשור אליך? מוטי ~ שיחה • כ"א בכסלו ה'תשפ"ד • 13:34, 4 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
ואנצל את ההזדמנות להגיד לך, שהשפה בו השתמשת בדף הזה אינו מכובד, ואינו כ"כ מתאים. אם אתה רוצה עזרה, אתה יכול לבקש בשפה נעימה, ויש הרבה שאכן ישמחו לעזור. (לגבי השאלות, מוקרי רבנן השיב לך בדף השיחה שלך) --איךשיחה ~ מיילכ"א בכסלו ה'תשפ"ד. 14:51, 4 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
קיבלתי לעתיד זברה (שיחה) 13:10, 11 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
בגלל הסמיכות לדברי וציינתי שאיני בטוח כי איני מצליח לקלוט הכללים זברה (שיחה) 13:12, 11 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מה דעתך

על זה? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שליכתוב לי • ז' בטבת ה'תשפ"ד • 13:07, 19 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שאלה

מדבר עילוי, את האמת אני משתמש חדש (3 שעות), ואיני מבין כ"כ בכללים, רוצה להסביר לי מה הבעיה במה שכתבתי בערך הרב יוסף חברוני ומה הייתי צריך לכתוב, אגב עברתי בקטנה על דף השיחה שלך ולא התרשמתי שאין פה פורומים וכדו', אשמח לתשובה, תודה

חסר

מבטיח לך שאתמול בעת שהותי במכלול חשבתי עליך, איפה נעלמת? אתה חי? נושם? ~ תכליתישיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ד 20:15 (IDT) 20:15, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה

ב"ה יום יום • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתמוז ה'תשפ"ד • 20:16, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה

ראיתי שאתה אוהב הודעות חדשות אז קח.

גם אני אוהב שחמט גר במודיעין עילית אשכנזי וליטאי וזוכר את אשר עוללו לנו הנאצים ימ"ש בחורבן יהדות אירופה. תשאיר לי גם הודעות אני גם אוהב. הארי פוטר... (שיחה) 01:08, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

אם אתה רוצה ליצור קשר תכניס כתובת מייל בהעדפות • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ה • 09:07, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
הכנסתי כתובת מייל בהעדפות, מהקרה לך היום שאתה לא פעיל? הארי פוטר... (שיחה) 18:23, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
תאפשר קבלת הודעות • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ה • 19:06, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
איפה?איך? הארי פוטר... (שיחה) 19:10, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
בהעדפות • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • כ' בתשרי ה'תשפ"ה • 19:11, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה
בוצע! הארי פוטר... (שיחה) 19:11, 22 באוקטובר 2024 (IDT)תגובה

עזרה

שלוימי, רציתי לכתוב ערך על הישיבה שלי, "מלכות התורה" מכיר?, כתבתי הנה קישור https://www.hamichlol.org.il/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8.../%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA_%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94#:~:text=%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%3A%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99%20%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8.../%D7%9E%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%AA%20%D7%94%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%94 ואפר חסם אותי https://www.hamichlol.org.il/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8...#:~:text=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA%20%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%3A%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99%20%D7%A4%D7%95%D7%98%D7%A8... תעזור לי להכניס את הישיבה שלי כערך. (אגב יש לי תוספת לערך הנ"ל)

מזל טוב!

לרגל יום ההולדת המכלולאי שלך, עד 120. מאיר דקל (שיחה) 12:15, 12 בינואר 2025 (IST)תגובה