שיחת משתמש:שחרחר
|
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים, מומלץ לקרוא את עשרת הטיפים להשתלבות בקהילת המכלול. להרחבה באפשרותך לגשת:
|
||
| כדאי מאד להקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך. | ||
בברכה, מוטיאל (שיחה) 09:02, 26 ביולי 2018 (IDT)
כתוב על עצמך

| שלום שחרחר,
תודה על כתיבתך במכלול. לרשותך עומד דף משתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. כמובן אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים, תוכל להציג את עצמך בלא לחשוף פרטים אישיים, או להוסיף תיבות משתמש.
|
בברכה, שרגא •
• שיחה • ב' בטבת ה'תשע"ט • 15:13 (IDT)
שחרחר עבר חלף לו כבר חודש, ואנחנו טרם זכינו לקרוא עליך ולו במעט. אז למה אתה מחכה??? עמוס חדד (שיחה) 23:06, 5 בינואר 2019 (IST)
קטגוריות ארגוני מבחנים
ראשית - תודה על יצירת הערך דרשו, הקטגוריה ושאר תרומותיך,
שנית - אתה בטוח שזו קטגוריה, ולא ארגון דרשו בלבד? אפילו עיון הפרשה לא יכול להיכלל בזה.--עמוס חדד (שיחה) 11:39, 24 בדצמבר 2018 (IST)
תחכים אותי, מדוע לא?שחרחר (שיחה) 11:58, 24 בדצמבר 2018 (IST)
שחרחר א. קטגוריה כוללת בתוכה פרטים. כך למשל, קטגוריה פירות תכלול אפרסק מנגו תפוח תפוז ואגס. אך אם אין בכלל אלא מה שבפרט זו אינה קטגוריה. האם אתה מכיר ארגונים נוספים שעושים מבחנים? ב. עיון הפרשה אינו מבחנים.--עמוס חדד (שיחה) 13:26, 24 בדצמבר 2018 (IST)
עמוס, יש גם את מפעל הש"ס. עיון הפרשה זה סוג של מבחן. במיוחד מדור עיון ההלכה שהוא מבחן לכל דבר וענין.שחרחר (שיחה) 13:53, 24 בדצמבר 2018 (IST)
בלונדיני אוקיי, גם אם נכלול את מפעל הש"ס, זה עדיין רק שניים, ואולי אתה צודק. לגבי עיון הפרשה אני חולק מכל וכל (בתור משיב ותיק) אני מתכנן לכתוב עליהם ערך בע"ה, שם יובאר שהם שואלים שאלות כדי להתעסק בסוגיות פרשות השבוע. ועיון ההלכה הוא בסה"כ שאלות חזרה מסכמות, ואולי אתה צודק. נשאיר את זה כך בינתיים. בהצלחה ובידידות.--עמוס חדד (שיחה) 22:09, 24 בדצמבר 2018 (IST)
ג'ינג'י, יש גם לחבדיניקים אירגון שפועל בכלל הישיבות, של מבחנים על התניא, ותחושתי, שיש עוד ארגונים בכל מיני חוגים. אולי מבחנים על צניעות, שמירת הלשון וכו'. ההחלטה אפוא להשאיר את זה ככה היא בהחלט נכונה בשלב הזה. תודה ובהצלחה בדרכך המכלולאית ובכל השאר.שחרחר (שיחה) 00:32, 25 בדצמבר 2018 (IST)
בלונדיני, בתור ג'ינג'י אני אמור להתעצבן עליך, אבל את ה כזה בנ"א נחמד אז נסיים דיון זה בברכת 'וכן למר'. --עמוס חדד (שיחה) 10:45, 25 בדצמבר 2018 (IST)
ייבוא ערכי רבנים
שחרחר
ראשית - תודה על כלל תרומותיך במכלול ולמכלול. והכל כלול.
שנית - להבא כאשר אתה מייבא ערכים על רבנים כדוגמת הערך הזה, מומלץ מראש לקרוא לו שם עם תואר הרב או רבי. כך תחסוך זמן ועבודה למנהלי המערכת.
שלישית - כדאי לעבור על התוכן ולהכניס אי אלו ניסוחים מתאימים, כמו שעשיתי כאן
רביעית - אתה לא חושב שהגיע הזמן לכתוב על עצמך מעט, שנדע האם אתה ג'ינג'י בלונדיני או באמת שחרחר.
חמישית - המשך הצלחה וכל טוב
--עמוס חדד (שיחה) 22:51, 26 בדצמבר 2018 (IST)
א. תודה. האנרגיות החיוביות שאתה מזרים למערכת לוקחים את המכלול למקום מיוחד, גם מבחינת האוירה שבין העורכים, וזו סיבה נוספת להיות גאים בשותפות בו - בזכותך!
ב. באמת לא יפה מצידי שלא שמתי לב לכך. זה כמו בבית. אם כל אחד יסדר אחריו את השולחן, לכולם יהיה נעים יותר.
ג. כנ"ל. השקעה של עוד כמה דקות, שמשפיעה רבות על כל האיכות.
ד. תן לי להתבשל עם זה עוד קצת. ובינתיים, אל תראוני שאני שחרחורת...
ה. גם לך, איש יקר וחביב.שחרחר (שיחה) 23:53, 26 בדצמבר 2018 (IST)
משמח אלקים אדם ועמוס
תודה, תודה, תודה, תודה, החיית את נפשי בכל מילה ומילה שלך, בזכותך יש לי חשק להמשיך לפרגן. יהי חלקי עמך.
לגבי ד. מקווה שלא תקדיח תבשילך ותחרך עד שתהיה שחרחר, חלילה.
עצה טובה קמ"ל, כדי לעבור שורה אין צורך ללחוץ על הלחצן בראש העמוד, אפשר להוסיף תבנית בסוף השורה כפי שתוכל לראות בקוד מקור. או לחלופין ללחוץ אנטר פעמיים.
--עמוס חדד (שיחה) 00:07, 27 בדצמבר 2018 (IST)
רבי אליהו חיים רוזין
שוב יישר כח גדול על תרומותיך למכלול, וכעת אודה בפרט על תרומתך בערך רבי אליהו חיים רוזין
שים לב לעריכתי כאן. לא מקובל לשים בתוך תבנית רב תמונה של ספרו או ביוגרפיתו, אלא רק תמונה ועדיף תמונת פנים, בהמשך הדף אפשר לשבץ תמונות נוספות.
בהצלחה ובידידות מרובה, --עמוס חדד (שיחה) 12:16, 30 בדצמבר 2018 (IST)
נ.ב. דבר נוסף, לא מצויין שם היכן נפטר, אלא רק שמקום קבורתו בהר הזיתים, אם תוכל להשלים זאת, יהיה הדבר לתועלת מרובה.
עמוס חידות ומשלים מחזיק בעט סופרים
רבי אלופי ומיודעי, תודה על אשר לימדתני.
תיקנתי את ענין מקום הפטירה.
אני רואה שאליחי רוזנברג הוסיף מדיליה פרטים בדף, ומבין ריסי עיניו ניכר: א. היותו מכלולאי חדש לחלוטין. ב. שיש באמתחתו ידיעות אודות רבי אליהו חיים רוזין. אולי תפנה אליו, כמכלולאי שידיו רב לו, בקבלת פנים כפי שרק אתה יודע לעשות, ולעודדו לתרום לדף זה בפרט ולכל המכלול בכלל, ולשבר את אוזניו בדבר הצורך לתת מ"מ וסימוכין לדברים.
כה לחי! שחרחר (שיחה) 00:57, 1 בינואר 2019 (IST)
ריגשתני, שימחתני, עודדתני, אין מילים בפי...--עמוס חדד (שיחה) 08:25, 1 בינואר 2019 (IST)
אסיר תודה
אין מילים בפי ומיילים במחשבי להודות לך על שכתבת מעט על עצמך, על אף שזה עולה לך כסף. עמוס חדד (שיחה) 23:44, 7 בינואר 2019 (IST)
בדוק עריכות אוטומטית
| שלום שחרחר,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות. |
בברכה, --המכון (שיחה) 12:02, 11 בינואר 2019 (IST)
- ברכותי לך ידידי השחרחר על הקידום! חיילך למכלולייתא! מוטיאל (שיחה) 13:32, 11 בינואר 2019 (IST)
- וואהו, איזה כיף לך, ברכותיי ועידודיי, זמבורות וזיקוקים. עמוס חדד (שיחה) 22:37, 12 בינואר 2019 (IST)
- תודה למוטיאל ולעמוס! מקווה שלא אאכזב ושגבי וכתפיי לא ישחחו מכובד האחריות שהוטלה עליהם. שחרחר (שיחה) 22:45, 12 בינואר 2019 (IST)
- וואהו, איזה כיף לך, ברכותיי ועידודיי, זמבורות וזיקוקים. עמוס חדד (שיחה) 22:37, 12 בינואר 2019 (IST)
תבנית רב
שמעת אי פעם על המושג תבנית:רב, תוכל להעתיק אותה לרבי יוסף פורמון בראש הדף ולמלא את הפרמטרים הריקים, כך תבנה ערך מושלם
בלי לגרוע, כמובן, מתרומתך הגדולה ומחובת הכרת הטוב שלנו כלפיך. עמוס חדד (שיחה) 11:26, 14 בינואר 2019 (IST)
- עמוס, פצצה של דבר. לא הכרתי. תודה! שחרחר (שיחה) 11:40, 14 בינואר 2019 (IST)
הסרת תמונות
אנא ייבא במשנה זהירות שלא תצא תקלה מתחת ידיך. הסרתי תמונות בערכים שייבאת כאן וכאן. יישר כוח. מוטיאל (שיחה) 02:38, 7 באפריל 2019 (IDT)
- מוטיאל תודה. לא שמתי לב כי נט-פרי חוסם לי בלאו הכי את התמונות. אבל אתה צודק שאני צריך לשים לב אם יש תמונה חסומה, שזה אומר שצריכים להסיר אותה. יישר כח על הכל. שחרחר (שיחה) 03:14, 7 באפריל 2019 (IDT)
ניסחת טוב ממני את הפיסקה הוצאת ספרים, מה חשבתי לעצמי כשכתבתי זאת כל כך משובש?! עמוס חדד (שיחה) 22:55, 17 ביוני 2019 (IDT)
- הפרפקציוניסט הכל בסדר...שחרחר (שיחה) 23:19, 17 ביוני 2019 (IDT)
בהקשר להערתך בדף השיחה שלי. https://www.hamichlol.org.il/שיחת_משתמש:חזק הכותרת אומרת הכל. אני לא מכיר את הארגון בשונה ממך... וכתבתי 4 נימוקים מדוע ולמה אינו ראוי להופיע כערך. גם הערתי את תשומת לב המפעילים על כמה וכמה ערכים שכתב הנ"ל שמקומם הוא בערך אחד. מכלול אמור להיות מקצועי ולא לשרת בעלי אג'נדה מכל הסוגים. תגייס את כוחותיך וזרוק לרגע את השקפותיך ותבחן בצורה אוביקטיבית האם שלושת הערכים שנכתבו זכאים לערך בפני עצמם. כל טוב לך. חזק (שיחה) 23:59, 10 ביולי 2019 (IDT)
תודה
שחרחר אני מלא הערכה על הבנתך על טרחתי ועמלי בערך אברהם אהרן גינזבורג. לפי אצילותך בטוחני שאתה איש שלומד ספרי מוסר ומידות טובות. תבורך מעומקא דליבא רחל מבכה (שיחה) 11:08, 12 בנובמבר 2019 (IST)
- רחל מבכה, לא צריך להגזים. פשוט יצא לי לטעום (בויקיפדיה) את הטעם המר של מחיקת ערכים שכתבתי... שחרחר (שיחה) 01:00, 4 בדצמבר 2019 (IST)
בית כנסת הרמח"ל
ראיתי בתקציר העריכה כי כתבת שאין מקובל לכתוב שתי הערות שוליים זו לצד זו. אשמח אם תלמדני האם זו מדיניות המכלול שכן פגשתי דבר זה כבר מספר פעמים. מיכי • שיחה • ז' בכסלו ה'תש"ף • 12:03, 5 בדצמבר 2019 (IST)
- מיכי, זו לא מדיניות של המכלול, אלא כך מקובל בתחום העריכה. כשאין ברירה כותבים את שתי ההערות באותה הפניה. במקרה שלנו מצאתי פתרון יותר טוב. אם אתה רוצה, אפשר להעביר את ההפניה שלך לסוף המשפט עם שינויי ניסוח. באתרי ויקי התופעה אמנם קיימת, אבל אין להביא משם ראיה, כי הכתיבה בהם חופשית. שחרחר (שיחה) 12:17, 5 בדצמבר 2019 (IST)
תקציר יצירת הפניה
שמתי לב בהפניה פרוסטטה שכתבת תקציר. התקציר האוטומטי עושה זאת הכי טוב... :) בהצלחה.--שלמה - (שיחה) - 01:36, 20 בפברואר 2020 (IST)
- ילמדני מר, כיצד עושים תקציר אוטמטי?! שחרחר (שיחה) 12:43, 20 בפברואר 2020 (IST)
- פשוט לא כותבים כלום בתקציר. הוא מבין זאת לבד. תסתכל בפעם הבאה במיוחד:שינויים אחרונים אחרי שתיצור הפניה בלי תקציר איך שזה נראה... מקוה • שיחה • כ"ה בשבט ה'תש"ף 12:56 (IDT) 12:56, 20 בפברואר 2020 (IST)
- הקדימני מרן. אכן כך.--שלמה - (שיחה) - 13:03, 20 בפברואר 2020 (IST)
- מרנן ורבנן, זה משהו מיוחד לדפי הפניה, או שישנם דברים נוספים שלא צריכים לכתוב תקציר? שחרחר (שיחה) 13:31, 20 בפברואר 2020 (IST)
- רק דפי הפניה.--שלמה - (שיחה) - 13:34, 20 בפברואר 2020 (IST)
- מרנן ורבנן, זה משהו מיוחד לדפי הפניה, או שישנם דברים נוספים שלא צריכים לכתוב תקציר? שחרחר (שיחה) 13:31, 20 בפברואר 2020 (IST)
- הקדימני מרן. אכן כך.--שלמה - (שיחה) - 13:03, 20 בפברואר 2020 (IST)
- פשוט לא כותבים כלום בתקציר. הוא מבין זאת לבד. תסתכל בפעם הבאה במיוחד:שינויים אחרונים אחרי שתיצור הפניה בלי תקציר איך שזה נראה... מקוה • שיחה • כ"ה בשבט ה'תש"ף 12:56 (IDT) 12:56, 20 בפברואר 2020 (IST)
שגיאת ציטוט
| תודה על תרומתך ביבוא ערכים למכלול. אנא שים לב שלאחר יבוא הערך למכלול יש לעבור עליו ולראות איך הוא מופיע במכלול, משום שלפעמים במכלול גורמים חיצוניים לערך משפיעים עליו שלא יראה כמו בויקיפדיה. |
דוגמא לאיך נראית שגיאה זו בתוך ערך: שגיאה ביצירת תמונה ממוזערת: לא הייתה אפשרות לשמור את התמונה הממוזערת אל יעדה
כרגע טיפלתי בבעיה, אנא עבור על הערכים לאחר היבוא למנוע זאת להבא.
תודה!
דויד (שיחה) כ"ב באדר ה'תש"ף 01:43 (IDT)
אתה דובר אידיש?
היות שלא שמת תיבות משתמש בדף שלך[1], אין לי אפשרות לדעת אם אתה דובר אידיש. אך מעיון בעריכות האחרונות שלך בערך עגה חרדית (כאן וכאן) התקבל אצלי הרושם כי הידע שלך באידיש מסתכם בקריאת המילונים. אי לכך, כדובר שפת האידיש ברמת שפת-אם הנני לסבר את אזניך כי לא כל המופיע במילון משקף נכונה את משמעותו של הביטוי. "פרומער" ברמה הבסיסית אכן הכוונה לחרדי, אך ברמה הסלנגית (שעליו נסוב הערך הנ"ל) הכוונה למחמיר. כמו כן, "פרוסטער" בשיח המדובר והיומיומי הכוונה לאדם זול ופחות-ערך. לאור האמור, סבורני שיש לבטל את עריכותיך הנ"ל. בברכה, יחיד ורבים (שיחה) 04:20, 12 במאי 2020 (IDT)
- יחיד ורבים, אינני דובר אידיש ברמת שפת אם אבל כן דובר ומבין אידיש. אני מסכים אתך שהכתוב במילונים לא תמיד משקף בדיוק את משמעות המילה כפי שמשתמשים בה היום, ודאי לא למה שנכלל בעגה החרדית שהיא לא רק של דוברי אידיש. עם זאת המילונים מהווים מקור חשוב שאי אפשר להתעלם ממנו והרבה פעמים הם יעילים גם עבור אנשים שדוברים את השפה. לגופו של עניין, "פרומער" אינו "חרדי" אלא "דתי". ובסלנג ההתייחסות אינה דווקא להחמרה במצוות אלא למכלול של התנהגויות שאינן קשורות להלכה ולמצוות. למשל, לבישת בגדים מסוימים וכדומה. לגבי "פרוסטער" אני חושב שאין בינינו וויכוח, כי המושג "המוני" מתייחס בדיוק למה שכתבת: "אדם זול ופחות ערך". במקרה זה המילון יכול להועיל גם לך בתור דובר שפה, להבין את המשמעות המדויקת של המילה. האמת שאני חושב שלגבי "פרוסטער" אני חושב שדוברי העברית משתמשים במילה, לא במובן של המוניות אלא של זלזול במצוות. א קיצער, אל תמחק שום דבר. עדיף שתפתח דיונים בדף השיחה וכך נגיע לדיוק מרבי. שחרחר (שיחה) 12:24, 12 במאי 2020 (IDT)
- ראשית כל, לא מחקתי שום דבר, אלא פתחתי דיון בדף השיחה. כך שהמלצתך בסוף דבריך היא לריק. שנית, לצערי לא הצלחתי להבין מילה וחצי מילה מתגובתך. אתה הרי מודה ש"פרומער" בא לבטא הנהגה מחמירה, ותו לא. האם זה משתקף במה שכתבת בערך? בהחלט לא! הנני מצטט את מה שכתבת: ”פְרוּמֶער - בעל הנהגות "דתיות" בולטות, בלבוש ובצורת קיום מצוות”. רוב הציבור החרדי הוא בעל הנהגה דתית בולטת בלבוש ובקיום המצוות. "פרומער" הכוונה למחמיר יותר מגדר הרגיל והחייב, מעין בריסקער וחזון-איש'ניק וכדומה (אצל החסידים זה מוגדר בעיקר "חניוק", אך גם 'פרומקייט'). כמו כן, הטיפוס ההמוני שדברת עליו, אינו מובן לי כלל ועיקר. טיפוס המוני נשמע יותר כטיפוס של "עמך", יהודי פשוט ורגיל, כאלה שתמצא מגיעים לשטיבלאך המרכזיים בערים הגדולות ושוברים את השיניים באמירת קדיש וכדומה (ולאו דוקא). יהודי המוני הוא יהודי טוב וחשוב, שקיבל חינוך קצת שונה מחרדי רגיל. אבל "פרוסטער" הכוונה לאדם גרוע ופחות-ערך, זול וגס, ולא המוני גרידא. אי לכך, דעתי בעינה עומדת שעריכותיך עדיין אמורים להיות נידונים למחיקה. בברכה, יחיד ורבים (שיחה) 14:35, 12 במאי 2020 (IDT)
- בא נזרום ונראה איך הדיון יתפתח בדף השיחה. שחרחר (שיחה) 00:12, 13 במאי 2020 (IDT)
- לא הבנתי, זה אמור להיות כאילו תשובה לדברים שכתבתי?! יחיד ורבים (שיחה) 15:46, 13 במאי 2020 (IDT)
- יחיד ורבים ורבינו השווארצער. גיליתי את הויכוח פה. ולא בדיוק הבנתי את הנד'. כדובר אידיש לא רק עם אמא שלי (ע"ה). יש לי מה להגיד. אבל לא מצאתי שום דיון. היכן הוא הדיון בדף שיחה? מקוה • שיחה • כ' באייר ה'תש"ף 19:41 (IDT)
- הדיון נמצא מול עיניך, ואשמח מאד אם תחווה את דעתך (אם תרצה - תוכל להעתיק את הדיון לדף השיחה בערך המדובר). יחיד ורבים (שיחה) 00:06, 14 במאי 2020 (IDT)
- יחיד ורבים מיט מקוה, דער אמת איז אז איך האב נישט גידולד זאך דינגען אויף יעדער ווארט. אויב דו האסט טאקע א גרויסע נפקא-מינה, שרייב וואס דו ווילסט און ווי דו פארשטייסט, און זיי מיר גיזונט (דאס איז דער עיקר). שחרחר (שיחה) 01:51, 14 במאי 2020 (IDT)
- הדיון נמצא מול עיניך, ואשמח מאד אם תחווה את דעתך (אם תרצה - תוכל להעתיק את הדיון לדף השיחה בערך המדובר). יחיד ורבים (שיחה) 00:06, 14 במאי 2020 (IDT)
- יחיד ורבים ורבינו השווארצער. גיליתי את הויכוח פה. ולא בדיוק הבנתי את הנד'. כדובר אידיש לא רק עם אמא שלי (ע"ה). יש לי מה להגיד. אבל לא מצאתי שום דיון. היכן הוא הדיון בדף שיחה? מקוה • שיחה • כ' באייר ה'תש"ף 19:41 (IDT)
- לא הבנתי, זה אמור להיות כאילו תשובה לדברים שכתבתי?! יחיד ורבים (שיחה) 15:46, 13 במאי 2020 (IDT)
- בא נזרום ונראה איך הדיון יתפתח בדף השיחה. שחרחר (שיחה) 00:12, 13 במאי 2020 (IDT)
- ראשית כל, לא מחקתי שום דבר, אלא פתחתי דיון בדף השיחה. כך שהמלצתך בסוף דבריך היא לריק. שנית, לצערי לא הצלחתי להבין מילה וחצי מילה מתגובתך. אתה הרי מודה ש"פרומער" בא לבטא הנהגה מחמירה, ותו לא. האם זה משתקף במה שכתבת בערך? בהחלט לא! הנני מצטט את מה שכתבת: ”פְרוּמֶער - בעל הנהגות "דתיות" בולטות, בלבוש ובצורת קיום מצוות”. רוב הציבור החרדי הוא בעל הנהגה דתית בולטת בלבוש ובקיום המצוות. "פרומער" הכוונה למחמיר יותר מגדר הרגיל והחייב, מעין בריסקער וחזון-איש'ניק וכדומה (אצל החסידים זה מוגדר בעיקר "חניוק", אך גם 'פרומקייט'). כמו כן, הטיפוס ההמוני שדברת עליו, אינו מובן לי כלל ועיקר. טיפוס המוני נשמע יותר כטיפוס של "עמך", יהודי פשוט ורגיל, כאלה שתמצא מגיעים לשטיבלאך המרכזיים בערים הגדולות ושוברים את השיניים באמירת קדיש וכדומה (ולאו דוקא). יהודי המוני הוא יהודי טוב וחשוב, שקיבל חינוך קצת שונה מחרדי רגיל. אבל "פרוסטער" הכוונה לאדם גרוע ופחות-ערך, זול וגס, ולא המוני גרידא. אי לכך, דעתי בעינה עומדת שעריכותיך עדיין אמורים להיות נידונים למחיקה. בברכה, יחיד ורבים (שיחה) 14:35, 12 במאי 2020 (IDT)
הסרטון לא זמין, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 21:02 (IDT)
אם כבר אז כבר
בתור אחד שעובד על פולמוסים... אולי כדי שתתחיל בטיוטה:פולמוס הברקאל? --א בוחער (שיחה) 22:11, 28 באוקטובר 2020 (IST)
- בחור כהלכה, זה רעיון מעולה. אולי פעם תנוח עליי הרוח. שחרחר (שיחה) 00:43, 29 באוקטובר 2020 (IST)
משתתף בצערך...
המטרה (המשותפת) היא להגיש את התוצר האיכותי ביותר. חכמתך עדיין שם, היא רק משולבת בערך שמעוצב (לדעתי העניה) טוב יותר. אם היטב חרה לך, תוכל לקחת את הערך הקודם ולשכתב אותו, כך שיעלה על המתחרה הויקיפדי. אבל אני הייתי מעדיף ל ראות עוד ערך תורני או יהודי מעורך תורני מוכשר ובר אוריין שכמוך...שמש מרפא (שיחה) 12:19, 30 באוקטובר 2020 (IST)
שכוייח!
בעיקר בערך אילן (חונך) זכור! הכל לטובה - שיחה 04:11, 12 בנובמבר 2020 (IST)
- הכל לטובה - וודאי לקבל פרגונים. תודה! שחרחר (שיחה) 23:12, 12 בנובמבר 2020 (IST)
חצי מיליון יהודים צריכים אותך!

שים לב
לבקשת המקור כאן על תוספת שלך. איש הישראלי (שיחה) 23:35, 24 במאי 2022 (IDT)
- כעת מצאתי מקור כאן. שיניתי על פיו והוספתי אותו שם. איש הישראלי (שיחה) 23:50, 24 במאי 2022 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| תודה על עזרתך להכנסת הערך הרב הרשקוביץ!
מקוה שיכנס יחי המלך (שיחה) 13:49, 27 ביולי 2022 (IDT) |
- לא צריך להגזים, בסה"כ אני דוגל בפילוספיית ההכללה. שחרחר (שיחה) 14:04, 27 ביולי 2022 (IDT)
- ואגב, אפרון, לא הבנתי מה פשר המחיקות בדף השיחה הפרטי שלי. שחרחר (שיחה) 14:25, 27 ביולי 2022 (IDT)
- תסתכל ותראה, שתי הודעות ויקישכויח זהות לגמרי מאותו משתמש באותו דקה, 99% תקלדה, אם אתה מעוניין אתה יכול לשחזר. אפרון (שיחה) 14:53, 27 ביולי 2022 (IDT)
- ואגב, אפרון, לא הבנתי מה פשר המחיקות בדף השיחה הפרטי שלי. שחרחר (שיחה) 14:25, 27 ביולי 2022 (IDT)
- לא צריך להגזים, בסה"כ אני דוגל בפילוספיית ההכללה. שחרחר (שיחה) 14:04, 27 ביולי 2022 (IDT)
כוס קפה בשבילך!
| שלא יחסר לך... אפרון (שיחה) 14:54, 27 ביולי 2022 (IDT) |
יייבוא מויקיפדיה
שלום לך. אתה ותיק ממני כאן, אבל אולי אתה לא מעודכן, שאין לייבא מויקיפדיה ללא הרשאת מייבא. לבקשת ערכים ניתן להשתמש במכ:בע. אם ברצונך להצטרף לצוות המייבאים,תוכל להגיש בקשה במכ:במ. תודה ויום טוב. גאון הירדן (שיחה) 06:56, 23 באפריל 2023 (IDT)
- גאון הירדן, אכן לא הייתי מעודכן שכך הנוהל, החדש מבחינתי. בכל אופן תודה. שחרחר (שיחה) 09:43, 23 באפריל 2023 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שחזרתי את עריכתך מכמה סיבות:
א- מלחמת עריכה, על פי הכללים הוספת התוכן שלך אינה הגרסה היציבה, לא תוכל להחזירה ללא דיון.
ב- נא להוסיף מידע אך ורק צמוד למקורות, במיוחד מידע שאינו מכבד את נשואי הערך.
תודה רבה אפרון (שיחה) 00:45, 19 במאי 2023 (IDT)
- אתה טועה לדעתי. אם הוא מחק ללא נימוק, מותר לי לשחזר.
בכל אופן, אני מעלה העתק של ההודעה. קצת מרגיז שהאגודה הזו יכולה לשלוח הודעת מייל כזאת לכל העולם, ומאידך בערך אודותיהם אסור לכתוב זאת. נו באמת?! שחרחר (שיחה) 00:54, 19 במאי 2023 (IDT)- פשוט תמצא קישור לאתר בו פורסמה ההודעה, תשמיט את החלק שמוגדר כ"מחקר מקורי". אפרון (שיחה) 00:55, 19 במאי 2023 (IDT)
- מבצע. אין קישור לאתר, אבל אני מנסה לצרף קובץ של הודעת האימייל. להבא, דע לך שמציבים תבנית [דרוש מקור] ולא מוחקים, בגלל שמועה שהיה וויכוח וכאלה. שחרחר (שיחה) 00:59, 19 במאי 2023 (IDT)
- כמו שכתבתי היה שתי סיבות למחיקה: א- מלחמת עריכה, ב-תוכן פוגע לא מושאר עם תבנית מקור אלא נמחק עד לצירוף המקור, לדעתי שתי הסיבות עדיין במקומם. אפרון (שיחה) 01:02, 19 במאי 2023 (IDT)
- מבצע. אין קישור לאתר, אבל אני מנסה לצרף קובץ של הודעת האימייל. להבא, דע לך שמציבים תבנית [דרוש מקור] ולא מוחקים, בגלל שמועה שהיה וויכוח וכאלה. שחרחר (שיחה) 00:59, 19 במאי 2023 (IDT)
- פשוט תמצא קישור לאתר בו פורסמה ההודעה, תשמיט את החלק שמוגדר כ"מחקר מקורי". אפרון (שיחה) 00:55, 19 במאי 2023 (IDT)
רבי יוסף פורמון
אני לא יודע אם אתה פעיל או לא, אבל ניסתי לטפל בערך רבי יוסף פורמון ואני מקווה שזה בסדר. ישראל מאיר ק. (שיחה) 22:03, 19 בספטמבר 2023 (IDT)
- אין לי זמן לזה. שמח מאד לכל שיפור של הערך, ושל המכלול בכלל. שחרחר (שיחה) 22:06, 19 בספטמבר 2023 (IDT)

