שיחת משתמש:טישיו
תתחדש
מוטי ~ שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ד • 17:39, 5 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה! טישיו (שיחה) 18:40, 5 בנובמבר 2023 (IST)
ערכים תורניים
- הועבר מהדף שיחת משתמש:תכליתי
- אל תצפה שיתנו לך מראש אישור לכתוב ערך תורני. אם תכתוב ערך מעניין ומלא תוכן, עם נ"מ להלכה, יש סיכוי שישאירו אותו. אבל מראש - לא חושב שיש כזאת אופציה. אין בכלל כללים מוגדרים לערכים תורניים מה שווה ערך ומה לא, והגישה כאן היא שב ואל תעשה עדיף. לאף אחד גם לא ממש בוער שיכתבו כאן ערכים תורניים. אופציה אחרת, היא לכתוב את הערך בויקיפדיה, ואז לייבא אותו לכאן מדין "ויקיפדיה עולה על הכל". טישיו (שיחה) 14:28, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- אחרי שנכוויתי פעם במחיקת ערך, מאז, אין לי חשק ליצור ערך שלא ברור לי שלא יהיה עליו דיון מחיקה. כי התחושה שיש לי אחרי השקעה של שעות שהולכת לטמיון במחיקה, קשה עלי מנשוא, ואני מאמין שגם לך. אז כל עוד שלא אהיה ברור שזה לא יעבור מחיקה לא אשקיע אנרגיות. ~ תכליתי • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ד 18:00 (IDT) 18:00, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- תנסה לחפש מישהו שאינו חושש מזוהמת ויקיפדיה, שיצור את זה שם. טישיו (שיחה) 18:23, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- @טישיו, שוב הטלת בוץ מכוערת, (בהתייחס ל”לאף אחד גם לא ממש בוער שיכתבו כאן ערכים תורניים”) חבל. אפרון (שיחה) 19:30, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- תנסה לחפש מישהו שאינו חושש מזוהמת ויקיפדיה, שיצור את זה שם. טישיו (שיחה) 18:23, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- שוב ושוב תחזור על אותה מנטרה רווית דמגוגיה. לא מעניין מה שהסבירו לך שחרית וערבית, לא מעניינת העובדה שאתה מדבר על עורכים שיצרו את מיטב הערכים התורניים במכלול, לא מעניינת דעתם של רוב העורכים. במקום זה אתה קובע עובדות בשטח תוך התעלמות מדעת הקהילה. חבל מאד. אין לי תקוות לשינוי, אני רק מקווה שהדור הבא של העורכים ידעו להתמקד בערכים מרכזיים ולא בשוליים, ובאיכות ולא בכמות, כפי הסטנדטים הגבוהים שהצבנו. שמש מרפא (שיחה) 19:42, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- אחרי שנכוויתי פעם במחיקת ערך, מאז, אין לי חשק ליצור ערך שלא ברור לי שלא יהיה עליו דיון מחיקה. כי התחושה שיש לי אחרי השקעה של שעות שהולכת לטמיון במחיקה, קשה עלי מנשוא, ואני מאמין שגם לך. אז כל עוד שלא אהיה ברור שזה לא יעבור מחיקה לא אשקיע אנרגיות. ~ תכליתי • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ד 18:00 (IDT) 18:00, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- אל תצפה שיתנו לך מראש אישור לכתוב ערך תורני. אם תכתוב ערך מעניין ומלא תוכן, עם נ"מ להלכה, יש סיכוי שישאירו אותו. אבל מראש - לא חושב שיש כזאת אופציה. אין בכלל כללים מוגדרים לערכים תורניים מה שווה ערך ומה לא, והגישה כאן היא שב ואל תעשה עדיף. לאף אחד גם לא ממש בוער שיכתבו כאן ערכים תורניים. אופציה אחרת, היא לכתוב את הערך בויקיפדיה, ואז לייבא אותו לכאן מדין "ויקיפדיה עולה על הכל". טישיו (שיחה) 14:28, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – אפרון אולי בעיניך בוער (כך אני מבין משאלתך). מי שנפגע ממשפט הזה - אשריו! לא חושב שעוד מישהו עשוי להפגע. מנטרים שמצהירים שלא מסכימים לכתיבת ערכים תורניים כי זה "לוקח מזמנם", כנראה שלא ממש רואים ערך בזה, בוודאי שאינם חושבים שיש ערך בערכים תורניים יותר מערכים אחרים. כיהודי, אני חושב שערך תורני 1 שווה על פני 100 שאינם כאלו. ולמרות שמכלולן אמור לחשוב אחרת (כאן אנציקלופדיה!!), צריך לזכור שגם מכלולן הוא יהודי (בשלב כל שהוא). שמש מרפא לא באתי להלין, ולא לשנות את המצב, רק באתי לשטוח את המצב לאשורו. תודה ששני העורכים האחרונים שהכינו תבניות חשיבות על ערכים שלא קראו אותם בכלל, עורכים שהם בעצמם לא עורכים בכלל ערכים תורניים, כנראה שלא חשוב להם... טישיו (שיחה) 20:03, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- בבקשה לסיים אם הדיון או להעביר למקום אחר. תודה. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 20:06 (IDT) 20:06, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- הועבר לדף השיה שלי. טישיו (שיחה) 20:11, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- ”מי שנפגע ממשפט הזה - אשריו! לא חושב שעוד מישהו עשוי להפגע.” אני מבין שאתה מצפה שכל מי שמותקף על ידך יתקיף חזרה, זהו שלא... מוטי ~ שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד • 22:25, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- מתנצל בפני מי שנפגע, כלומר מי שאכן חשוב לו שיהיו כאן ערכים תורניים. טישיו (שיחה) 06:08, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה על ההתנצלות. מתנצל אם תגובתי הייתה חריפה בשל כתיבתה בעידן ריתחא. מוטי ~ שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד • 10:23, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- לא נפגעתי, התרגזתי.
ההתנצלות לא התקבלה, מדובר בנוהג שאתה מתמיד בו לאורך זמן רב, הטלת רפש במנטרים ובמפעילים לאורך זמן תוך רמיזות דוחות כאלו ואחרות.
מחכה לראות שינוי ולא רבעי התנצלויות. אפרון (שיחה) 10:41, 22 בנובמבר 2023 (IST) - אפרון, אם לא שמת לב, ההתנצלות היתה רק בפני אלו שחשוב להם ערכים תורניים. אני עומד על דעתי שיש כאן קבוצה של עורכים (דווקא רובם לא מנטרים ואולי אף אחד מהם), שהעיסוק העיקרי שלהם בערכים תורניים זה הטלת תבניות חשיבות ללא כל עיון בערכים תורניים, ומלבד זאת אין להם כמעט שום קשר לעריכת ערכים תורניים. במקרה האחרון מודה המניח שזה היה ללא שום עיון מקדים, ואינו בוש בכך. במקרה שני של עורך אחר, גם זה היה מיד אחרי שהעזתי להביע דעה כנגד חשיבות של ערך שהוא כתב. זה רק דוגמה משני הערכים האחרונים שכתבתי שהונחו עליהם תבניות חשיבות. ההתנהגות הזאת היא התנהגות דוחה, ואני מתפלא שאף אחד מכם לא מוצא הזדמנות להביע ולא מילה כנגד ההתנהגות הזאת. טישיו (שיחה) 16:11, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- למה זה רלוונטי מי פתח את הדיון, אם הוא משקף את דעתם של מכלולאים רבים וותיקים שמכירים את המכלול היטב אז הוא דיון ראוי.
אם הטענות היו הזויות או מגוחכות אז מילא, אבל הטענות עצמם הם טענות טובות. אפרון (שיחה) 18:12, 22 בנובמבר 2023 (IST)- יש פה מכלולאים שלא נראה לי שהם עובדים עם אובייקטיביות ומניחים תבניות למיניהם בערכים שהם אינם יודעים מה טיבם. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:01 (IDT) 19:01, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- @תכליתי לא !, זה לא עניין של התנגדות לחסידות, זה פשוט מאד, כל יום צץ לליטאים אדמו"ר חדש שהם לא הכירו,
כנ"ל החסידים אין להם מושג בראשי ישיבות ולכן הם לא מכירים,
בא נחשוב, האם כל יום יהיה פה רה"י חדש אתה לא תראה את זה כמשהו מוזר ?.
עד כאן בנוגע להסבר למה זה נראה רחוק,
וע"כ אני חושב (דבר שכבר דובר כמה פעמים),
שיצטרכו טובי המוחות שיש כאן (ואשמח לשמוע את תגובתך ותגובתו על העניין הנ"ל,
ולקבוע פעם אחת ולתמיד במסמרות של ברזל מה זה נקרא אדמו"ר (כמות חסידים לא שזה מה שמודד וכהנה רבות...),
וכנ"ל יצטרכו לקבוע עוד כמה כללים ברורים (אדם בן זמננו, מח"ס, משפיע, ר"מ - אבל לחשוִב ולכלול הכל!) על כתיבתם של אישים למיניהם.
כנ"ל יצטרכו לבדוק מה הכללים בוויקיפדיה, ולראות שהכל מתואם,
כי הרי בסופו של דבר מגיע איזה ערך חסר חשיבות מוויקיפדיה - ואנו הגמדים לא מצליחים להבדיל בין החשיביות,
אשמח לשמוע את חוו"ד ואולם חי אני • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:24, 22 בנובמבר 2023 (IST)- לכן הנח להם לחסידים (@טישיו, @תפארת אבות, @מוטל, @נאר אמונה, @תהלים, @סענדער) שבקיאים בנושא והם יספקו את המידע באמת לגבי כל אדמו"ר, והליטאים הם יקבעו ברבניהם. פשוט ביותר. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:27 (IDT) 19:27, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- יש לנו כבר קריטריונים לאדמו"רים. הנסיון שלך לחלק את המכלול לפי מגזרים, מלבד שהוא נואל, הוא גם חסר קשר למציאות. לא באמת משנה העדה של החסידים, זה משנה רק אצל כאלה שאוהבים לכתוב את הערכים הללו בהמוניהם. אין לכך שום קשר לעדה. אגב, למיטב ידיעתי, ספרא או שרגא למשל, שאותם לא טרחת לתייג, לא ידועים כליטאים גדולים. שמש מרפא (שיחה) 19:31, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- ואולם, תערוך בבקשה. ערכתי. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:56 (IDT) 19:56, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- לכן הנח להם לחסידים (@טישיו, @תפארת אבות, @מוטל, @נאר אמונה, @תהלים, @סענדער) שבקיאים בנושא והם יספקו את המידע באמת לגבי כל אדמו"ר, והליטאים הם יקבעו ברבניהם. פשוט ביותר. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:27 (IDT) 19:27, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- מפעילי מערכת, אני לא רואה איך התגובה הזו עומדת בכללי התנהגות כל שהם.
תכליתי, מציע לך ליישם את זה או את זה. שמש מרפא (שיחה) 19:34, 22 בנובמבר 2023 (IST)- הקריטוריונים לא רלוונטים כל פעם, יש פעמים שאין מקורות ואין מישהו שיכול לאמת. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:36 (IDT) 19:36, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- וב"ה אני היום למדתי כמה שעות טובות. הכל בסדר, אני רגוע מאוד. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:37 (IDT) 19:37, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- בסדר. אתה מוזמן להקים אתר משלך שבו רק אתה תקבע. שמש מרפא (שיחה) 19:38, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- חברים עברתם את הגבול מזמן, אתם צריכים להפסיק עם הדיונים האישיים האלו שוב ושוב, טענות מכל סוג אמורות להיות לגופו של דיון ולא לגופו של עורך.
מכיוון שזה לא פעם ראשונה ולא פעם עשירית אני נאלץ להזהיר בזאת שהמשך בצורת הדיונים הלא מקובלת והחריגה תגרום לתוצאות לא נעימות (עד כמה שזה תלוי בי) אפרון (שיחה) 20:20, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- חברים עברתם את הגבול מזמן, אתם צריכים להפסיק עם הדיונים האישיים האלו שוב ושוב, טענות מכל סוג אמורות להיות לגופו של דיון ולא לגופו של עורך.
- הקריטוריונים לא רלוונטים כל פעם, יש פעמים שאין מקורות ואין מישהו שיכול לאמת. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:36 (IDT) 19:36, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- @תכליתי לא !, זה לא עניין של התנגדות לחסידות, זה פשוט מאד, כל יום צץ לליטאים אדמו"ר חדש שהם לא הכירו,
- יש פה מכלולאים שלא נראה לי שהם עובדים עם אובייקטיביות ומניחים תבניות למיניהם בערכים שהם אינם יודעים מה טיבם. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 19:01 (IDT) 19:01, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- למה זה רלוונטי מי פתח את הדיון, אם הוא משקף את דעתם של מכלולאים רבים וותיקים שמכירים את המכלול היטב אז הוא דיון ראוי.
- לא נפגעתי, התרגזתי.
- תודה על ההתנצלות. מתנצל אם תגובתי הייתה חריפה בשל כתיבתה בעידן ריתחא. מוטי ~ שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד • 10:23, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- מתנצל בפני מי שנפגע, כלומר מי שאכן חשוב לו שיהיו כאן ערכים תורניים. טישיו (שיחה) 06:08, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- בבקשה לסיים אם הדיון או להעביר למקום אחר. תודה. ~ תכליתי • שיחה • ט' בכסלו ה'תשפ"ד 20:06 (IDT) 20:06, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – אפרון אולי בעיניך בוער (כך אני מבין משאלתך). מי שנפגע ממשפט הזה - אשריו! לא חושב שעוד מישהו עשוי להפגע. מנטרים שמצהירים שלא מסכימים לכתיבת ערכים תורניים כי זה "לוקח מזמנם", כנראה שלא ממש רואים ערך בזה, בוודאי שאינם חושבים שיש ערך בערכים תורניים יותר מערכים אחרים. כיהודי, אני חושב שערך תורני 1 שווה על פני 100 שאינם כאלו. ולמרות שמכלולן אמור לחשוב אחרת (כאן אנציקלופדיה!!), צריך לזכור שגם מכלולן הוא יהודי (בשלב כל שהוא). שמש מרפא לא באתי להלין, ולא לשנות את המצב, רק באתי לשטוח את המצב לאשורו. תודה ששני העורכים האחרונים שהכינו תבניות חשיבות על ערכים שלא קראו אותם בכלל, עורכים שהם בעצמם לא עורכים בכלל ערכים תורניים, כנראה שלא חשוב להם... טישיו (שיחה) 20:03, 21 בנובמבר 2023 (IST)
אזהרה
| כפי ששמת לב, יש באפשרותך לדון כמעט בכל דף שיחה במכלול. עם זאת, ישנן התנהגויות שאינן מקובלות במכלול ונחשבות לסטייה מכללי ההתנהגות המקובלים, וכך גם העריכה שביצעת. המשך התנהגות כזו תוביל לחסימתך. |
- אין להתבטא בצורה לא ראויה כלפי המכלולאים.
- אין ללעוג לעבודה שמושקעת על ידי אחרים במכלול. מותר להעביר ביקורת בונה, אך ללא שימוש במילים פוגעניות.
- יש לשמור על רוח טובה ולקיים יחסי רעות מכובדים בין המכלולאים.
- עורכים מהחבורה נבחנים רק לפי תרומתם. גם כאשר ויכוח מתלהט אין לתקוף מכלולאים אחרים עקב גילם, עדתם, דעותיהם או כל מאפיין אישי אחר.
- יש להקפיד על יושר, הגינות וניקיון כפיים.
זוהי אזהרה אחרונה בעניין, אם תימשך ההפרה של הכללים לאחר האזהרה תחסם. שרגא > השתתפו >> שיחה > י' בכסלו ה'תשפ"ד > 20:33, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- על איזה עריכה זכיתי? טישיו (שיחה) 02:42, 23 בנובמבר 2023 (IST)
אזהרה
כתבתי לפני התנגשות עריכה – כבר זמן רב שאתה ללא הרף מטיל רפש לכיוון קבוצות מעורכי המכלול, זה נעשה בצורה בוטה ומאוד לא נעימה, במיחוד כשאתה יותר מרומז לעורך מסויים או לקבוצות עורכים, הדבר מרעיל את האווירה במכלול ואסור לפי הכללים, למרות תרומתך הענקית למכלול הידע המקיף והיכולות הגדולות אם המצב יימשך אצטרך להתחיל לבקש חסימות, אני לא רוצה בכלל לעשות את זה, אני מכיר ויודע מהם היכולות שלך וחבל שנפסיד אותם, אבל יותר מהכל אני לא מעוניין שהמריבות האלו ימשכו שוב ושוב, ראה זאת כאזהרה לפני חסימה, ויותר מזה כבקשה להרגעת העימותים החוזרים ונשנים. אפרון (שיחה) 20:37, 22 בנובמבר 2023 (IST)
- מבלי להתייחס לכל המלל שכתבת, יש לי מסר עבורך: קריבים הימים בהם נעבוד יחדיו באהבה ובשיתוף פעולה. צריך רק קצת אימון בין שנינו, (וזה כבר היה בעבר). אני מאמין שבסך הכל אם היינו נפגשים כולנו, כולל שמש ואפילו אוהב לדעת והמבקר, היינו יושבים ומתבדחים על חשבון הניקים שלנו בהמכלול, תוך כדי אכילת ביסלי ופופסי. משהו כאן בהמכלול גורם לנו לחקות את ויקיפדיה ואת סגנון ההתנהלות שם, במקום להבין שלכולנו מטרה אחת ומשותפת. טישיו (שיחה) 08:05, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- אני ממש לא אוהב את השימוש בתבניות האלה. זה מתאים בעיקר כנגד משתמשים שחשודים בנסיון להזיק. גם לגבי חסימות משתמשים ותיקים שלפעמים בלית ברירה חוסמים, צריכים להגדיר בשביל זה כללים אחרים מאשר חסימת טרולים נפוצים. לגבי הויכוחים, אני מבין שעכשיו אפשר גם בלי להיפגש להגדיל את האימון, לא להתייחס לעורך כ"קהילה אחרת" אפילו שבאמת זה צפוי, אי אפשר שכולנו נהיה קהילה אחת. הציבור החרדי מגוון, ויש הרבה דעות שמתקבלות בחלק ממנו ובחלק אחר נדחות בתוקף. בדרך כלל מכריעים כמו הרוב אפילו אם זה לא מוצא חן בעיני המיעוט, זה עדיף משכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. תמיד זה יכול להשתנות עם הזמן לפי העתידים לבוא. לגבי כתיבת ערכים חדשים על סוגיות, אני באמת חושב שלא נכון להגביל. זה באמת "לא אוכל ולא שותה" מי שלא מכיר לא חייב לעקוב. למעשה אנחנו כבר מכירים את טישיו כמי שכותב ערכים איכותיים.--ליפמן (שיחה) 21:28, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- בשורה התחתונה הבשורה המשמחת והמפתיעה היא ריבוי העורכים שראו את האמירה כביכול ערכים תורניים פחות חשובים להם, כאמירה מעליבה. זו עובדה משמחת שרק מראה שכולנו בני אב אחד אנחנו, קהילה אחת של יהודים החרדים לדבר ה' שפוגע בהם לחשוב שהם לא מעריכים את התורה מספיק. זאת הסיבה שהאזהרה של שרגא שככל הנראה כוונה לאמירה הזאת (לא קיבלתי הסבר, אבל אני מנסה לשער) משמחת ומרנינה את הלבבות. שוקל להעביר אותה לדף המשתמש שלי, לצד עיטור כותב ההלכה שקיבלתי בויקיפדיה. טישיו (שיחה) 22:30, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- אני ממש לא אוהב את השימוש בתבניות האלה. זה מתאים בעיקר כנגד משתמשים שחשודים בנסיון להזיק. גם לגבי חסימות משתמשים ותיקים שלפעמים בלית ברירה חוסמים, צריכים להגדיר בשביל זה כללים אחרים מאשר חסימת טרולים נפוצים. לגבי הויכוחים, אני מבין שעכשיו אפשר גם בלי להיפגש להגדיל את האימון, לא להתייחס לעורך כ"קהילה אחרת" אפילו שבאמת זה צפוי, אי אפשר שכולנו נהיה קהילה אחת. הציבור החרדי מגוון, ויש הרבה דעות שמתקבלות בחלק ממנו ובחלק אחר נדחות בתוקף. בדרך כלל מכריעים כמו הרוב אפילו אם זה לא מוצא חן בעיני המיעוט, זה עדיף משכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. תמיד זה יכול להשתנות עם הזמן לפי העתידים לבוא. לגבי כתיבת ערכים חדשים על סוגיות, אני באמת חושב שלא נכון להגביל. זה באמת "לא אוכל ולא שותה" מי שלא מכיר לא חייב לעקוב. למעשה אנחנו כבר מכירים את טישיו כמי שכותב ערכים איכותיים.--ליפמן (שיחה) 21:28, 23 בנובמבר 2023 (IST)
מדליית זהב עבורך!
| על ההשקעה בקו השגחה פרטית {שאני כבר כמעט התיאשתי ממנו}
אין כמוך רעואל (שיחה) 01:19, 23 בנובמבר 2023 (IST) |
- תודה! יחד נרומם את שם שמים באהבה. טישיו (שיחה) 08:00, 23 בנובמבר 2023 (IST)
כוכב הכוכבים - התורניים, העורכים, והכותבים.
| על תרומותיך ללא הרף בשביל לזכות את הקוראים בידיעות מהתורה, מהקדושה, ומהצד הטוב. | |
| כבר הרבה מאוד זמן שאני כולי התפעלות גדולה מתרומתך האדירה והמקיפה להמכלול (כולל כל הערכים שיצרת בויקי והובאו להמכלול). זה לא מובן מאליו, רק להיכנס לדף שלך ולראות מאות ערכים שיצרת והרחבת במגוון נושאים כולל בנושאי די קשים יחסית, ערכי טומאה וטהרה, קרבנות, המזבח וכליו ועוד, ופשוט לקבל שוק (לטובה) מזה. אין שום ספק שבעולם שהמכלול ללא "טישיו" הוא כמו גוף שחסר בו איבר שהנשמה תלויה בו!
אני מאחל לך בריאות טובה, שמחה, וכל הברכות שבעולם. מאת ידידך תהלים (שיחה) 05:42, 23 בנובמבר 2023 (IST) |
- תודה, מחמם את הלב! טישיו (שיחה) 07:59, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- מצטרף בכל לב! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • י' בכסלו ה'תשפ"ד •
- מצטרף. ~ תכליתי • שיחה • י' בכסלו ה'תשפ"ד 12:30 (IDT) 12:30, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- ג"א מצטרף מכל הלב. (היה שוה לקפוץ לביקור רק לכבוד זה) --שטופער (שיחה) 16:22, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- כותב שוב תודה לכולכם. כל תודה שלכם, מחממת את הלב בנפרד. יחד נאיר את העולם! טישיו (שיחה) 21:08, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- ג"א מצטרף מכל הלב. (היה שוה לקפוץ לביקור רק לכבוד זה) --שטופער (שיחה) 16:22, 23 בנובמבר 2023 (IST)
בקשר לעריכה זאת איך הצלחת לערוך את הדף שיש בו תבנית סינון, לא ידעתי שאתה עורך אספקלריה. אוהב לדעת - שיחה - לרוקן את הדף הזה - י"ב בכסלו ה'תשפ"ד - 22:37, 25 בנובמבר 2023 (IST)
- אין לי מושג. אני גם כן רואה שכעת אין לי אפשרות לעריכה. טישיו (שיחה) 22:41, 25 בנובמבר 2023 (IST)
- גם דף שיש בו תבנית אספקלריה אפשר לערוך בו פסקאות בהם התבנית אינה מופיעה, פשוט לוחצים על האפשרות עריכה בצד כותרת הפסקה. אפרון (שיחה) 23:02, 25 בנובמבר 2023 (IST)
תזכורת לעצמי
המדרש הנפלא המוזכר בטיוטה:רבי אבא בר אלישע טישיו (שיחה) 05:41, 2 בינואר 2024 (IST)
מתגעגעים
אייכה? איה הימים שבהם טישיו היה מפאר את המכלול? מחכים לשובך ולפעילותך המבורכת.
למאי נ"מ • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד 20:33 (IDT) 20:33, 24 בינואר 2024 (IST)
- אכן, עשרות הערכים המושקעים והמופלאים, עשרות העריכות בכל קצווי המכלול, עשרות הדיונים הנעימים, כולם מבקשים ממך לחזור לימים הנעימים יחד. איך • שיחה ~ מייל • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד. 20:37, 24 בינואר 2024 (IST)
- אוי! מי יתנך כאח לי. הרב טישיו שאפשר לומר שהמכלול עם טישיו ובלי טישיו זה הבדל תאומי. הרב טישיו פיאר את המכלול בעשרות הערכים הנהדרים, אבקשה את שאהבה נפשי, חיפשתיו ולא מצאתיו, רבי, אנחנו צריכים אותך! ~ תכליתי • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד 20:57 (IDT) 20:57, 24 בינואר 2024 (IST)
- מצטרף לכל מילה מ3 התגובות הנ"ל. תהלים (שיחה) 20:08, 25 בינואר 2024 (IST)
- אוי! מי יתנך כאח לי. הרב טישיו שאפשר לומר שהמכלול עם טישיו ובלי טישיו זה הבדל תאומי. הרב טישיו פיאר את המכלול בעשרות הערכים הנהדרים, אבקשה את שאהבה נפשי, חיפשתיו ולא מצאתיו, רבי, אנחנו צריכים אותך! ~ תכליתי • שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד 20:57 (IDT) 20:57, 24 בינואר 2024 (IST)
בעבודה מתיישנת

שלום טישיו,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מתא כמאן דמליא דמי" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
בברכה, כיוון שאינך פעיל ההודעה היא רק לפרוטוקול, לפני הורדת תבנית בעבודה. למאי נ"מ • שיחה •• כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 14:13, 3 ביולי 2024 (IDT)
