המכלול:דלפק ייעוץ/ארכיון 6
דפי ארכיון של דלפק הייעוץ | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
להנהלה וחבר המומחים👍
אני לא יודע אם הגעתי למקום המדויק, אבל אני חייב להאיר את עיניכם, לדעתי ב"דף הבית" תחת הכותרת " נפטרו לאחרונה" ממש צורם לראות אנשים גויים ואו פוליטיקאים וכו׳ לצד רבנים צדיקים, כ"כ לא מתאים לראות את זה כשורה אחת, לדעתי זה ממש זלזול, אשמח אם תפצלו את זה באיזה שהיא צורה, תודה, אוריה. אוריה (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
גם אני מצטרף לדברים. דוד ריזל (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום (בערך 21:53, 10 בנובמבר 2019 (IST))
אתה בהחלט צודקים. הנוהל החדש הוא ששמים קו מפריד | בין הרבנים לשאר האנשים. דויד (שיחה) י' בטבת ה'תש"ף 21:30 (IDT)
איך עושים קיצור שם משתמש?
ראיתי שבוויקיפדיה כותבים [[שמ:שם המשתמש|שיחה]] או [[מש:שם המשתמש|שם המשתמש]], וזה מקשר לשם/לשיחה, אבל במכלול זה לא עבד. מישהו יודע למה?--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) • 20:12, 10 באוקטובר 2019 (IDT)
- אין כזו אפשרות במכלול. צריך להפעיל את זה בשרת.--Men770 - שיחה - מייל. י"א בתשרי ה'תש"ף, 19:22
- ומתי יפעילו?--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 09:14, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
איך מכניסים את פעולת הכפל בנוסחא מתמטית
איך מכניסים פעולת כפל (נקודה) בנוסחא מתמטית [נקודה כזאת • אינה נקלטת בנוסחאות]. תודה מראששלמה4 (שיחה) 19:39, 14 באוקטובר 2019 (IDT)
- שלמה, כוכבית (*) מבטאת כפל, ובכלל כדאי לך לראות את זה. יצמח פורקניה • שיחה • ז' בחשוון ה'תש"ף • 14:39, 5 בנובמבר 2019 (IST).
העלאת קבצים לויקישיתוף
מכלולאים פעילים
אני רוצה להעלות קובץ לויקישיתוף (וידאו שעקב מגבלות השרת לא עולה למכלול) ולא מצליח לפתוח שם משתמש, יש מישהו שיכול להעלות לשם קבצים? קובנא (שיחה) 14:40, 16 באוקטובר 2019 (IDT)
משהו בעייתי שם, שימו לב. קובנא (שיחה) 18:35, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
- קובנא, שמתי לב, לא יודע מה הסיבה לזה. העברתי לבדיקה. מוטיאל (שיחה) 18:56, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
תקלה מובנית במכלול
- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים
"עליתי" (או שלא) על בעיה בשיטת המכלול: בדפי פירושונים של
שמות פרטיים
או שמות בכלל, ישנה תבנית של {{אישים בשם זה-} שנותנת את כל הדפים שמתחילים במילה או אפילו בתחילתה. (המטרה היא להקל במקום לכתוב בדף הפירושונים עשרות ומאות שמות. ד"א השיטה לא מבחינה בין שם אדם לשם ערך ולכן בדף של ברוך- אישים בשם זה יגיע גם ברוך שאמר וברוך שפטרני) אך דא עקא שבמכלול כל הרבנים קבלו תחילית של "הרב" או "רבי" 'ולכן הם לא יופיעו בדף זה !! . איך פותרים כזו בעיה?
להבנתי ישנן שתי דרכים (איני מבין כלל במחשבים ותכנות ויִתָּכנות של הצעותי) א. ליצור דרך בה התבנית הנ"ל תזהה ותציג גם דפי הפניות. נראה לי פשוט לביצוע, אבל ייצור הרבה בלגן שיופיעו המון דפים לא הכי קשורים. ב. ליצור דרך שהתבנית תזהה את המילים הרב או רבי בהתחלה ותתעלם מהן -ין לי מושג עד כמה זה אפשרי. Men770 מוטיאל שרגא שלמה המלך יאיר מן מי מבין במבנה של ויקי--אליצור (שיחה) 23:02, 17 באוקטובר 2019 (IDT)
- סוף העברה
- אליצור תוכל לתת דוגמה? (בעז"ה אחרי החג אבדוק את זה) --יאיר (שיחה) י"ט בתשרי ה'תש"ף 12:08, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
- נתתי, ברוך (ראו גם- אישים בשם זה) כנ"ל אליה (פירושונים) ואליהו (פירושונים) שעדיין לא קיים במכלול ואפשר לראות ההבדל בין ויקיפדיה למכלול--אליצור (שיחה) 15:01, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
- התחלתי לעבור, אולי ויקיפדי יוכל לעזור --יאיר (שיחה) י"ט בתשרי ה'תש"ף 15:55, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
- men770 וויקיפדי צריך לבדוק האם נתין ליצור תבנית מקבילה לזותבנית:שם הדף בלי הסוגריים בשם תבנית:שם הדף בלי תואר הרב יאיר מן (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- מומלץ לעשות העברה מכמה סיבות, אף שלא תמיד כולם קיימות, זהו התהליך התקני. דויד (שיחה) כ"ה בתשרי ה'תש"ף 17:35 (IDT)
- גם כשיש גרסה אחת בלבד של היבוא מוויקיפדיה? קובנא (שיחה) 17:37, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- אלה המקרים שכמעט כל הטעמים לא קיימים, ואולי זה מקרה שאין בעיה להעביר ידנית. מה דעת מוטיאל ושרגא? דויד (שיחה) כ"ה בתשרי ה'תש"ף 17:49 (IDT)
- לדעתי אין בעיה, שלמה המלך כשם ששם הערך שונה עושים {{קרד|שם הערך בויקי}} משתמש ישן (שיחה) 18:06, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- משתמש ישן דיברתי על קרדיט של עורכי המכלול.--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 19:45, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- וחוץ מזה, אם עושים קרדיט אין באמת בעיה לכאורה.--שלמה המלך (שיחה]]achrv{{כל חסרי הקטגוריה מטעמים טכניים טופלו, הקטגוריות על ידי ע"י מחיקה וייבוא מחדש, (27,000), הערכים מקצתם על ידי והרוב על ידי מקוה בהדרכתי, וכן התבניות כנ"ל.--שלמה (שיחה) 23:32, 4 ביוני 2020 (IDT)
- משתמש ישן דיברתי על קרדיט של עורכי המכלול.--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 19:45, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- לדעתי אין בעיה, שלמה המלך כשם ששם הערך שונה עושים {{קרד|שם הערך בויקי}} משתמש ישן (שיחה) 18:06, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- אלה המקרים שכמעט כל הטעמים לא קיימים, ואולי זה מקרה שאין בעיה להעביר ידנית. מה דעת מוטיאל ושרגא? דויד (שיחה) כ"ה בתשרי ה'תש"ף 17:49 (IDT)
- גם כשיש גרסה אחת בלבד של היבוא מוויקיפדיה? קובנא (שיחה) 17:37, 24 באוקטובר 2019 (IDT)
- התחלתי לעבור, אולי ויקיפדי יוכל לעזור --יאיר (שיחה) י"ט בתשרי ה'תש"ף 15:55, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
- נתתי, ברוך (ראו גם- אישים בשם זה) כנ"ל אליה (פירושונים) ואליהו (פירושונים) שעדיין לא קיים במכלול ואפשר לראות ההבדל בין ויקיפדיה למכלול--אליצור (שיחה) 15:01, 18 באוקטובר 2019 (IDT)
ייבוא ערכים מאנגלית
במהלך שיטוט במכלול הגעתי לדף שהועתק מויקיפדיה העברית, כולל קישור לדף שאינו קיים לא במכלול ולא בוויקיפדיה העברית, אך באנגלית הוא קיים בהחלט. מכיוון שברשותי זמן פנוי וידע מלא בשפה האנגלית, ברצוני לייבא את הערך הזה ולתרגמו, ועל כן שאלותיי בזאת:
- האם ניתן באמצעות תוסף הייבוא לייבא ערך מוויקיפדיה האנגלית, וגם אם כן, האם יעיל יותר לכתוב ערך חדש בעצמי? (גילוי נאות, עוד לא כתבתי ערכים במכלול)
- בנוגע לרשיון זכויות יוצרים, האם הרשיון לשימוש בויקיפדיה האנגלית זהה לזו העברית, והאם ניתן להשתמש בתבנית {{קרד}}?
דוד דרומי (שיחה) 15:46, 14 במאי 2020 (IDT)
- דוד דרומי סליחה על האיחור. התוסף לא עובד על ויקיפדיה האנגלית. אבל תוכל להעתיק קוד מקור משם לקוד מקור פה - זה אותו דבר חוץ מהקרדיט שצריך להוסיף בסוף. אני רואה שהסתדרת גם עם הייבוא וגם עם הקרדיט. עבודה מדהימה! דויד (שיחה) כ"ז באייר ה'תש"ף 19:19 (IDT)
פטירות בערכים של שנים לועזיות
בערכים של שנים לועזיות מופיעים ב'נפטרו' שחקנים, זמרים ספורטאים וכדו'. אני מניח שרובם אמורים להימחק משם (לכל-הפחות מחמת חוסר חשיבות). רציתי לעשות זאת בעצמי, אך תהיתי האם יש מדיניות בנושא, אולי יש כאלו שכן צריך להשאיר. אשמח לתשובה מהמומחים לעניין הממכלל (שיחה) 15:47, 19 במאי 2020 (IDT)
- הממכלל כל הכבוד על היוזמה ותודה. בהחלט יש למחוק את כל השחקני קולנוע כדורגל וכדורסל וזמרים חילונים. דויד (שיחה) כ"ו באייר ה'תש"ף 07:57 (IDT)
- פניתי לעריכה, אלא שאז התברר לי שהערכים בנויים על בוט שמגייס את כל האירועים הרלוונטים. האם יש מה לעשות? בערכים אלו מופיע מידע ממש על כולם (שחקנים, זמרים, ספורט. כלום לא מסונן). אולי גם צריך לדון בכלל על החילוק בין הערכים על שנים לועזיות ועבריות. (בוויקיפדיה בשנים לועזיות מופיעים כל האירועים, ובעבריות חלק קטן מהם, אולי מה שנוגע למדינת ישראל או משהו כזה. ב'המכלול' לכאורה הגיוני יותר שהערכים על השנים העבריות יהיו המרכזיים)הממכלל (שיחה) 14:14, 20 במאי 2020 (IDT)
- הממכלל לגבי ההבדל בין העבריות ללועזיות, זאת שאלה טובה. מן הסתם אירועים יהודים צריכים להיות רק בעבריות, כולל לידה ופטירה של אישים, ואירועים אוניברסלים רק בלועזיות.
- לגבי העריכה, אתה צריך להכנס לדוג' לאחד הפים מהסוג הזה ולערוך: תבנית:היום בהיסטוריה 1 במאי, 1 במאי, המכלול:בוט/בוט שנים/1947, המכלול:בוט/בוט שנים/1947/נולדו, המכלול:בוט/בוט שנים/1947/נפטרו. דויד (שיחה) כ"ז באייר ה'תש"ף 19:36 (IDT)
- פניתי לעריכה, אלא שאז התברר לי שהערכים בנויים על בוט שמגייס את כל האירועים הרלוונטים. האם יש מה לעשות? בערכים אלו מופיע מידע ממש על כולם (שחקנים, זמרים, ספורט. כלום לא מסונן). אולי גם צריך לדון בכלל על החילוק בין הערכים על שנים לועזיות ועבריות. (בוויקיפדיה בשנים לועזיות מופיעים כל האירועים, ובעבריות חלק קטן מהם, אולי מה שנוגע למדינת ישראל או משהו כזה. ב'המכלול' לכאורה הגיוני יותר שהערכים על השנים העבריות יהיו המרכזיים)הממכלל (שיחה) 14:14, 20 במאי 2020 (IDT)
לשוניות העריכה נעלמות
שלום לכל המכלולאים. יש לי בעייה משונה בחלק מהערכים שלשוניות העריכה אינן קיימות לי (לפעמים רואים אותן להרף עין והן נעלמות). מישהו יודע מה ההסבר לכך או מה ניתן לעשות? (מדובר בערכים שיש הרשאות לכל המשתמשים לערוך אותם) הממכלל (שיחה) 20:09, 21 במאי 2020 (IDT)
- הממכלל, כנראה שיש בערכים הללו תוכן או תמונה לא הולם/ת שהוסתרו בתבניות {{סינון}} או {{תמונה חילופית}} והם פתוחים לעריכה רק לעורכי אספקלריה, אם תוכל לתת לי דוגמה, אוכל לוודאות זאת, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ז באייר ה'תש"ף - 20:26 (IDT)
- הרבה ערכי תאריכים לועזיים, לדוגמה 2009 ועוד כמה וכמה (למעשה, כל הערכים שלא ערכתי בעריכה יהודית משנות האלפיים, וכן מחודש ינואר). חוץ מאלו כבר ראיתי בכמה ערכים נוספים שאין לי לשוניות עריכה, למשל הערך בנימין נתניהו. תודה וערב טוב הממכלל (שיחה) 21:04, 21 במאי 2020 (IDT)
- אאה, הן הן הדברים, יש בהם תוכן בעייתי, שרגא - שיחה - כ"ז באייר ה'תש"ף - 21:07 (IDT)
- לא בדיוק הבנתי. אם יש בהם תוכן בעייתי למה לא מסירים אותו וזהו? הממכלל (שיחה) 21:15, 21 במאי 2020 (IDT)
- כי אי אפשר לחשוף לכל אחד את התכנים הבעייתים, רק עורכי אספקלריה, וזה מה שעשיתי למשל ב-2009, שרגא - שיחה - כ"ז באייר ה'תש"ף - 21:29 (IDT)
- מעניין שערך יסודי כמו בנימין נתניהו עדיין לא עבר עריכה הממכלל (שיחה) 22:22, 21 במאי 2020 (IDT)
- כי אי אפשר לחשוף לכל אחד את התכנים הבעייתים, רק עורכי אספקלריה, וזה מה שעשיתי למשל ב-2009, שרגא - שיחה - כ"ז באייר ה'תש"ף - 21:29 (IDT)
- לא בדיוק הבנתי. אם יש בהם תוכן בעייתי למה לא מסירים אותו וזהו? הממכלל (שיחה) 21:15, 21 במאי 2020 (IDT)
- אאה, הן הן הדברים, יש בהם תוכן בעייתי, שרגא - שיחה - כ"ז באייר ה'תש"ף - 21:07 (IDT)
- הרבה ערכי תאריכים לועזיים, לדוגמה 2009 ועוד כמה וכמה (למעשה, כל הערכים שלא ערכתי בעריכה יהודית משנות האלפיים, וכן מחודש ינואר). חוץ מאלו כבר ראיתי בכמה ערכים נוספים שאין לי לשוניות עריכה, למשל הערך בנימין נתניהו. תודה וערב טוב הממכלל (שיחה) 21:04, 21 במאי 2020 (IDT)
שינוי של ערך
מדוע אין אפשרות לשנות שם של ערך ?. Shaishai (שיחה) 01:32, 24 במאי 2020 (IDT)
- Shaishai בשונה מכל עריכה, שגם היא צריכה שימת לב, שינוי שם ערך צריך שימת לב שבעתיים. היחידים שיכולים לשנות הם בעלי וותק כמנהלים ומנטרים, וגם זאת רק לאחר דיון. עמוס חדד (שיחה) 03:08, 24 במאי 2020 (IDT)
ערכים על ספרים
- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים
האם נמצאים באתר כללים על איזה ספר ראוי ליצירת ערך בהמכלול?
- נראה שמספיק אם הספר נכתב על ידי מכלולאי או בן משפחתו. בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה) 23:28, 23 במאי 2020 (IDT)
- סוף העברה
- בהמתן של צדיקים ללא תקלה (חבל שלא קראת לעצמך שם ארוך יותר...) קיים המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/ספרים, מקוה שעזרתי לך. מה שכן לא הבנתי את העקיצה שנכתבה בכתב קטן. קובנא (שיחה) 06:48, 24 במאי 2020 (IDT)
- תודה. עיינתי שם ולא מצאתי הרבה. מה הענין לכתוב מקום הדפוס של ספרים שנתחברו על ידי נשוא הערך? מה הענין לכתוב רשימת הסכמות שנתקבלו על ספר?
- אם השם ארוך מדי אשמח שהאחראים יקצרו אותו.
- ביאור הכתב הקטן: יש ערכים על ספרים שאינם מפורסמים ואינם ייחודיים, ונראה שנכתבו על ידי בני משפחתם של המחבר שבעיניהם הספר חשוב מכפי שהוא באמת. בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- בהמתן של צדיקים ללא תקלה לא הבנתי את כוונתך, האם התכוונת לשאול אלו ספרים יש להם זכות אזכור בערך או כיצד יש להזכיר ספרים בערך או על אלו ספרים אפשר לכתוב ערך? אם יש לך ערעור על איזה ערך שלדעתך איננו עובר את סף החשיבות לכשתהיה בעל זכות הצבעה תוכל לפתוח על כך דיון לע"ע אתה יכול להסב את תשומת ליבם של המכלולאים האחרים על ערכים שלדעתך אינם בעלי חשיבות מספקת.
- באשר לשם הארוך אם ברצונך לקצרו - לטובת אנשים כמוני שקשה להם לכתוב שם ארוך כל כך - אנא פנה להמכלול:בקשות לשינוי שם משתמש.
- לגבי ההזחה של התגובה כדאי שתקרא את המכלול:הזחה. קובנא (שיחה) 07:19, 24 במאי 2020 (IDT)
- כמו שכתבתי "איזה ספר ראוי ליצירת ערך". בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה) 07:23, 24 במאי 2020 (IDT)
- אם הנושא הוא איזה ספר ראוי אז מה בדיוק השאלה "מה הענין לכתוב מקום הדפוס של ספרים שנתחברו על ידי נשוא הערך? מה הענין לכתוב רשימת הסכמות שנתקבלו על ספר?". קובנא (שיחה) 07:42, 24 במאי 2020 (IDT)
- אדרבה, היכן מקומן הראוי של שאלות הנ"ל? בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה) 09:52, 24 במאי 2020 (IDT)
- מקומן הראוי של השאלות הוא כאן, אלא שאני רוצה להבין מה השאלות בכדי שאוכל לענות, אשמח אם תתן דוגמאות קונקרטיות. קובנא (שיחה) 10:01, 24 במאי 2020 (IDT)
- קובנא, במיוחד עבור כאלו כמוך יש גאדג'ט שמציע השלמת קישורים, כלומר אתה כותב {{א|בהמ וזה כבר מציע לך את "בהמתן של צדיקים". אתה לוחץ על ההצעה וזה כותב לך את השם המלא בגוף הערך. מקוה שההסבר היה מספיק ברור, אם לא תגיד ואצרף גם סרטון הדגמה קצר. ועוד נקודה שולית - אתה לא יכול לפתוח דיון/הצבעת חשיבות, אלא לתייג אחרים והם יניחו תבנית באם ירצו וכדומה.--שלמה (שיחה) 14:10, 26 במאי 2020 (IDT)
- מקומן הראוי של השאלות הוא כאן, אלא שאני רוצה להבין מה השאלות בכדי שאוכל לענות, אשמח אם תתן דוגמאות קונקרטיות. קובנא (שיחה) 10:01, 24 במאי 2020 (IDT)
- אדרבה, היכן מקומן הראוי של שאלות הנ"ל? בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה) 09:52, 24 במאי 2020 (IDT)
- אם הנושא הוא איזה ספר ראוי אז מה בדיוק השאלה "מה הענין לכתוב מקום הדפוס של ספרים שנתחברו על ידי נשוא הערך? מה הענין לכתוב רשימת הסכמות שנתקבלו על ספר?". קובנא (שיחה) 07:42, 24 במאי 2020 (IDT)
- כמו שכתבתי "איזה ספר ראוי ליצירת ערך". בהמתן של צדיקים ללא תקלה (שיחה) 07:23, 24 במאי 2020 (IDT)
ייבוא גירסה חדשה
בערך תוספות יש אחד בויקיפדיה שעשה עבודה מעולה לאחרונה. ניסיתי לייבא עם התוסף ולא הצלחתי משום מה (קראתי את הדף הזה ואפ"ה לא עבד). אם מישהו יוכל לייבא או לעזור לי בזה אשמח. איש הנחמה (שיחה) 20:17, 26 במאי 2020 (IDT)
- איש הנחמה, תוסף הייבוא הוא לייבוא ערכים שאינם קיימים עדיין במכלול, אעדכן, בעיקרון לעדכון ערך יש לבקש בהמכלול:בקשת עדכון ערך, בו"ה, שרגא - שיחה - ג' בסיוון ה'תש"ף - 20:52 (IDT)
יבוא ערכים מ-וויקיפדיה אנגלית
- הועבר מהדף המכלול:בקשות ממפעילים
שבוע טוב ומבורך. רציתי לשאול אם יש אפשרות לתרגם ולייבא לכאן גם ערכים באנגלית ?. כמובן באופן שהוא לא פוגעני, אם כן אשמח להעלות גם את ההצעה למקורות נוספים. תודה !. Shaishai (שיחה) 00:20, 31 במאי 2020 (IDT)
Shaishai, אפנה אותך אל השאלה שלי מספר פסקאות למעלה, תחת הכותרת "ייבוא ערכים מאנגלית", ולנאמר שם. בקיצור, אין ייבוא אוטומטי מאנגלית. באם הנך מעוניין ליצור ערך חדש ולתרגם בכוחות עצמך, בהצלחה! (שים לב שבתרגום מילולי גרידא חובה לקרדט באמצאות התבנית{{קרד}}). באם אין ביכולתך לתרגם בעצמך וישנו ערך ספציפי שאתה מעוניין בייבואו, הנך מוזמן לעיין בנכתב בדף שלי. דוד דרומי (שיחה) 01:32, 1 ביוני 2020 (IDT)
- סוף העברה
- Shaishai אם ויקיפדיה פתוחה לך, אתה יכול להשתמש בכלי התרגום שם ואז להעתיק את קוד המקור למכלול. דויד (שיחה) ט' בסיוון ה'תש"ף 17:54 (IDT)
שינוי שם
נקודה נוספת שרציתי להעלות כאן ברשותכם בבקשה - רציתי לשאול לגבי: שינוי שם הערך. במקרה וצריך לעדכן/לתקן את שם הערך אז מה בדיוק צריך לעשות אם הדבר אפשרי ? Shaishai (שיחה) 02:15, 31 במאי 2020 (IDT)
- אפשר לבקש בהמכלול:בקשות ממפעילים#בקשות העברת דף / העברת קובץ, או לבקש בדף שיחה ולתייג את {{מפעילי מערכת}} ו/או {{מנטרים}}. בהצלחה. קובנא (שיחה) 12:29, 31 במאי 2020 (IDT)
- קובנא בוקר טוב. השאלה שלי אם יש כאן אנשים שהם מבינים בדיקדוק לשוני ויכולים לשנות את השם לרמת דיוק נכונה... Shaishai (שיחה) 10:43, 1 ביוני 2020 (IDT)
- להבא תתייג אותי, לא תמיד אני נכנס לפה. בהחלט יש כאן מכלולאים שמבינים בדקדוק. קובנא (שיחה) 12:02, 1 ביוני 2020 (IDT)
- Shaishai ראה גם עזרה:תיוג או תבנית:תיוג. ולגבי איך למצוא את המומחים - אפשר לתייג ככה: {{בעלי ידע|דקדוק}}. בהצלחה!--שלמה (שיחה) 12:19, 1 ביוני 2020 (IDT)
- תודה. Shaishai (שיחה) 00:59, 2 ביוני 2020 (IDT)
- Shaishai ראה גם עזרה:תיוג או תבנית:תיוג. ולגבי איך למצוא את המומחים - אפשר לתייג ככה: {{בעלי ידע|דקדוק}}. בהצלחה!--שלמה (שיחה) 12:19, 1 ביוני 2020 (IDT)
- להבא תתייג אותי, לא תמיד אני נכנס לפה. בהחלט יש כאן מכלולאים שמבינים בדקדוק. קובנא (שיחה) 12:02, 1 ביוני 2020 (IDT)
- קובנא בוקר טוב. השאלה שלי אם יש כאן אנשים שהם מבינים בדיקדוק לשוני ויכולים לשנות את השם לרמת דיוק נכונה... Shaishai (שיחה) 10:43, 1 ביוני 2020 (IDT)
ערך אקראי
האפשרות ערך אקראי מפנה גם לערכים שלא יובאו מויקיפדיה עקב תוכן בלתי הולם. זו בעיה שמפעילי המערכת יכולים לפתור? -- נ. ברק (שיחה) 00:03, 1 ביוני 2020 (IDT)
- נ. ברק זה לא ערכים שלא יובאו אלא ערכים שנחסמו או שמחכים לסינון. כמדומני שהנידון הזה הוא בעיה ישנה, מתייג את . קובנא (שיחה) 12:08, 1 ביוני 2020 (IDT)
הודעות נעלמות בדפי זרימה
אני מוטרד קשות מבאג שמעלים הודעות ונושאים באופן אקראי מדפי זרימה. אני מפספס הודעות רבות בשל כך בין בדף השיחה שלי ובין בדפי שיחה של ערכים. ההודעות הנעלמות לא חוזרות אלא רק לאחר רענונים רבים מספור של הדף, וגם אז רק חלק מופיעות ועם חורים בשיחה. הדרך היחידה לראות את כל ההודעות זה דרך ההיסטוריה שזה מסורבל מאד. האם מישהו מ מודע לבעיה? האם זו בעיה פרטית שלי או כלל מכלולית? אשמח לתשובה בהקדם האפשרי, תודה. דוד דרומי (שיחה) 01:05, 3 ביוני 2020 (IDT)
- זה בעיה כלל מכלולית שהתחילה בערך עם הקורונה ;-), ולא הצליחו עדיין לטפל בה למרות נסיונות רבים ושעות של עבודה של צוותי התכנות של האתר. האם ומתי זה יסודר? זה אני לא יודע, אתה יכול לנסות לשאול את משתמש:Yosef haftke. בהצלחה!--שלמה (שיחה) 02:58, 3 ביוני 2020 (IDT)
גרמניה הנאצית ובנות בריתה - ניסוח
בויקיפדיה מקובל שכל פעם שמזכירים את גרמניה של מלחמת העולם היא מוזכרת בכינוי גרמניה הנאצית או איטליה הפשיסטית, לי זה נראה מעשה מגונה של זיכוי העם הגרמני העכשוי מפשעיו וניסיון לתלות את האשמה באבותיו הקדומים והחטאים, כאילו גרמניה של אז היא לא גרמניה של היום. האם אני צודק שכדאי לשנות את הערכים הללו לגרמניה ואיטליה סתם, נקמה פורתא ברוצחי עמנו, הביעו דעה! מהללו (שיחה) 23:09, 6 ביוני 2020 (IDT)
- נראה לי שלא מומלץ משתי סיבות - האחת, השם 'גרמניה הנאצית' לא מיועד רק להבדיל בין גרמניה של תקופת מלחמת העולם השנייה לשאר התקופות מבחינת מוסריות, אלא גם מבחינות מבנה ממשל, מדיניות וגישה. אי-אפשר להתווכח עם העובדה שהיו מאפיינים שונים במובהק לגרמניה כמדינה בתקופה הזו. הסיבה השנייה היא שמדובר בשינוי אמוציונלי, שהגם שהוא נכון לחלוטין עלול להוות פתח לשינויים רבים נוספים על זאת הדרך, ופתיחת גישה בלתי אנציקלופדית. יום נפלא הממכלל (שיחה) 13:57, 7 ביוני 2020 (IDT)
- לדעתי אתה טועה בגדול, אין פה שום כונה להסתיר משהו או להבדיל. הכינוי מתאר פשוט את התקופה ההסטורית בגרמניה בין 1933 ל1945, ונועד לדייק במשמעות. בדיוק כמו "רוסיה הסוביטית" בתקופת ברית המועצות, "האימפריה הבריטית" בתקופת הקולוניאליזם, ו"האיחוד" לתיאור ארה"ב בתקופת מלחמת האזרחים. כל שינוי של ההגדרות האלו עלול להוביל לטעויות בתארוך המאורעות. ברצונך לנקמה אתה עלול להתנקם במיהמנות המכלול;). דוד דרומי (שיחה) 19:09, 7 ביוני 2020 (IDT)
- נגד, קל נקמות ה'. באותה מידה שאתה טוען שכל גרמני היום הוא נאצי אתה יכול לטעון שכל אנגלי בזמנו יכל להיות נאצי. ההגדרות האנציקלופדיות הן מאוד שרירותיות. עמוס חדד (שיחה) 02:00, 8 ביוני 2020 (IDT)
- לדעתי אתה טועה בגדול, אין פה שום כונה להסתיר משהו או להבדיל. הכינוי מתאר פשוט את התקופה ההסטורית בגרמניה בין 1933 ל1945, ונועד לדייק במשמעות. בדיוק כמו "רוסיה הסוביטית" בתקופת ברית המועצות, "האימפריה הבריטית" בתקופת הקולוניאליזם, ו"האיחוד" לתיאור ארה"ב בתקופת מלחמת האזרחים. כל שינוי של ההגדרות האלו עלול להוביל לטעויות בתארוך המאורעות. ברצונך לנקמה אתה עלול להתנקם במיהמנות המכלול;). דוד דרומי (שיחה) 19:09, 7 ביוני 2020 (IDT)
העתקת חומר מהמכלול
רציתי לדעת אם יש אפשרות להעתיק חומר מהמכלול או שאסור אני צריך את החומר שכתוב על הרב עובדיה תודה רבה ―Moshe0583 (שיחה | תרומות) לא חתם
- Moshe0583 - ”מותר לך לקרוא ולהעתיק במסגרת שימוש הוגן” על פי האמור כאן. עמוס חדד (שיחה) 01:58, 8 ביוני 2020 (IDT)
- עמוס חדד חשבתי שאתה בחופשה מכלולאית?! דוד דרומי (שיחה) 04:20, 8 ביוני 2020 (IDT)
- בלבלת בין עמוס חדד לבין שלמה המלך. ויש לי פרפרזה טובה לבלבול הזה, אבל כדי שלא לפגוע בנוגעים בדבר אני מעדיף שלא לכתוב זאת... מקוה • שיחה • ט"ז בסיוון ה'תש"ף 07:32 (IDT)
- דוד דרומי, אני אכן בחופשה מכלולאית, אבל אי אפשר לנטוש יהודים יקרים כמוכם לבד. מקוה, הוא לא בלבל, גם אני בחופשה רשמית. אשמח לשמוע את הפרפרזה. עמוס חדד (שיחה) 11:01, 8 ביוני 2020 (IDT)
- בלבלת בין עמוס חדד לבין שלמה המלך. ויש לי פרפרזה טובה לבלבול הזה, אבל כדי שלא לפגוע בנוגעים בדבר אני מעדיף שלא לכתוב זאת... מקוה • שיחה • ט"ז בסיוון ה'תש"ף 07:32 (IDT)
- עמוס חדד חשבתי שאתה בחופשה מכלולאית?! דוד דרומי (שיחה) 04:20, 8 ביוני 2020 (IDT)
דף שאמור להיות מוגן
מפעילי מערכת שמתי לב בדף זאב בלהות שאמור להיות חסום בעקבות בעיות תיארוך אבל המידע המקורי מויקיפדיה נשאר. לא הבנתי איך מסתירים את המידע. בבקשה טפלו בו בהתאם.דוד דרומי (שיחה) 20:24, 9 ביוני 2020 (IDT)
קוד מקור
יש מקום שבו מוסבר איך משתמשים בקוד מקור? ―םםלםם (שיחה | תרומות) לא חתם
- ראה עזרה:תחביר ויקי, ותעשה ניסויים רק בארגז חול, תודה, שרגא - שיחה - כ"ג בסיוון ה'תש"ף - 23:37 (IDT)
קישור לא תקין
לידיעתכם, כאן למעלה מתחת "הטיפ השבועי" הקישור "תרומות של חדשים" לא תקין םםלםם (שיחה) 18:38, 16 ביוני 2020 (IDT)
שגיאה בדף השיחה שלי
כשאני נכנסת לדף השיחה שלי כתוב לי כך: שגיאה קפיצה לניווטקפיצה לחיפוש זרימת העבודה של דיונים מבניים לא משויכת לדף הזה.
חזרה לדף עמוד ראשי.
[ef93e8d3daf1aa078c2fd84e] 2020-06-16 17:07:51: שגיאה חמורה מסוג "Flow\Exception\InvalidDataException"מלם (שיחה) 20:10, 16 ביוני 2020 (IDT)
שגיאה תמידית
אני מנסה לערוך קטע מסוים בתוך ערך כלשהוא [מדובר על הפיסקא הפגישה עם האמיר עבדאללה בערך רבי יוסף חיים זוננפלד]. ומשום מה כל שינוי הכי קטן נתקל בשגיאה:מזהה מילים שלא ראויות להמכלול. אשמח אם יאלפוני בינה מרדכי עציון (שיחה) 22:39, 2 ביולי 2020 (IDT)
- מרדכי עציון אולי תפרט את השינוי שאתה רוצה להכניס כדי שהבין מדוע המסנן השחתות חוסם את השינוי שלך --יאיר (שיחה) י' בתמוז ה'תש"ף 23:15, 2 ביולי 2020 (IDT)
יאיר (שיחה) בימים האחרונים הכפלתי את הטקסט בערך זה, והוספתי המון מקורות. והעירו בצדק, שהניסוח לא מספיק אנציקלופדי. עברתי קטע אחרי קטע וסגננתי כראוי, וכשהגעתי לקטע זה הוא לא נותן לשנות כלום. עשיתי ניסוי להחליף כתב מלא בחסר וכדו', והוא עושה שגיאה. יש לי הרגשה שאולי יש שם מילה בעייתית [אין לי מושג איזו] שכאשר עשו יבוא מויקיפדיה עבר כיון שהיה אישור של מנהל, וכעת נתקע. בכל מקרה זה לא קשור לשינויים שניסיתי לעשות. בתודה מראש מרדכי עציון (שיחה) 23:48, 2 ביולי 2020 (IDT)
תיוג בעלי זכות הצבעה
בהמכלול:מדיניות המחיקה כתוב כדלהלן: ”אם הנכם בעלי זכות הצבעה ונתקלתם בערך שחשיבותו אינה ברורה... סמנו אותו בתבנית חשיבות... ותייגו את בעלי זכות הצבעה”. שמתי לב שיש כמה וכמה ערכים שהציבו בהם תבנית חשיבות [חלקם לפני למעלה משנה], אך לא תייגו את בעלי זכות הצבעה. שאלתי האם אני יכול לעשות את התיוג, או שגם לזה צריך להיות בעל זכות הצבעה. לחילופין אם בעלי זכות הצבעה
רוצים לעשות זאת ראו קטגוריה: המכלול: ערכים שיש להבהיר את מעמדם. מרדכי עציון (שיחה | תרומות) שכח לחתום
- מרדכי עציון, אתה יכול לעשות את התיוג, תודה לך, תבורך, שרגא - שיחה - ט"ז בתמוז ה'תש"ף - 01:06 (IDT)
אבקש לכתוב ערך על הרב מאיר סירוטה דומ"צ בהעדה החרדית ומהרבנים החשובים בארץ ובעולם
- הועבר מהדף המכלול:לוח מודעות
--BAM (שיחה) 20:47, 1 ביולי 2020 (IDT) (()) מי יכול לכתוב?--BAM (שיחה) 20:48, 1 ביולי 2020 (IDT)
- סוף העברה
לא מצליחה לערוך
אני מנסה להיכנס ל"עריכה" בערך התקופה הנאוליתית וזה לא מצליחמלם-םםלםם (שיחה) 22:20, 8 ביולי 2020 (IDT)
- ערכים שמכילים תבנית סינון או תבנית תמונה חילופית אינם ניתנים לעריכה רק לעורכי אספקלריה, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ז בתמוז ה'תש"ף - 00:50 (IDT)
- תיוג, שרגא - שיחה - י"ז בתמוז ה'תש"ף - 00:50 (IDT)
לא מוצא את לשונית "העברה" לשינוי שם הערך
אני רשום מעל 4 ימים ולפי 'שאלות ותשובות נפוצות', אמור להיות לי לשונית/תפריט העברה, בו אני יכול לשנות שם של ערך [ביחד עם שינוי כתובת הURL לפי איך שזה נראה] אני לא רואה לשונית כזאת בשום מקום, אשמח להדרכה היכן אני מוצא אותה, או לחילופין למה אין לי הרשאה. ―שמואל שפירא (שיחה | תרומות) לא חתם
- ראיתי שכבר השיבו לך במקומות אחרים, רק רציתי להעירך להבא שבדפי שיחה ישנים כאלו צריך לחתום באמצעות ~~~~ קובנא (שיחה) 11:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
מה המדיניות לקישור שנמצא רק בויקי אנגלית en.wikipedia.org
נתקל בזה לראשוונה ומסתפק האם לייצר קישור לדף ויקי אנגלית או שעדיף לייצר לדף שאינו קיים יוסף בכור (שיחה) 21:24, 12 ביולי 2020 (IDT)
- יוסף בכור יש כבר כמה וכמה כאלה במכלול ובויקיפדיה. אפשר בהחלט לקשר לאנגלית. דויד (שיחה) כ"ח בתמוז ה'תש"ף 20:46 (IDT)
- דויד, בדרך כלל משאירים קישור אדום כהכנה לערך, ומוסיפים {{אנ}} עם קישור לערך באנגלית. ספרא - שיחה - כותבים על חרדים? היכנסו להשפיע! 20:54, 19 ביולי 2020 (IDT)
האם ישנה אפשרות לחיפוש מילה ספציפית בתוך ערך מסוים בסמארטפון?
כלומר - אני נכנס למכלול בעיקר מהטלפון הנייד שלי (אנדרואיד), אני מאוד נהנה מהאינצקלופדיה (: אבל קורה הרבה פעמים שאני רוצה לחפש מילה מסוימת בתוך כל הטקסט של ערך שפתחתי, ואיני יודע איך לעשות זאת. במחשב זה כמובן Ctrl+F, האם ישנה אמנם אפשרות כזאת בישומון שלכם? אני יודע בבירור מישומונים אחרים שיש להם אפשרות כזאת (כמו בגוגל Docs בטלפון הנייד) זה מאוד שימושי למציאת המידע הנחוץ! לא תמיד אתה מחפש לקרוא את הערך כולו, אלא מחפש משהו נקודתי יותר, בשביל זה צריך מנגנון חיפוש בעמוד. אני חושב שיעידו על זה כל מי שרגיל להשתמש בפלטפורמות האלה. בתודה מראש (: ―אביתר לדאני (שיחה | תרומות) לא חתם
- אביתר לדאני אני משתמש בטלפון נייד. האם תוכל יותר למקד את השאלה. האם כוונתך לחיפוש בקוד המקור או סתם בתוכן. והאם בדף ספיציפי או בכל מרחבי המכלול. נ.ב. שים לב כשאתה עונה לי לתייג אותי כך {{א|מקוה}} (ולחתום באמצעות 4 ~~~~) אחרת יש סיכוי סביר שלא אשים לב שענית. בברכה. מקוה • שיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 20:51 (IDT)
לא מצליח
שלום לכולם, אני מנסה ליבא ערכים מעזרת התוסף ומשום מה זה לא מצליח לי,אייך אני יכול לעשות שזה כן יצליח לי והאם יש דרך אחרת לעשות זאות? ויקי4800 (שיחה) 18:29, 21 ביולי 2020 (IDT)
- ויקי4800 מה אתה רואה?. צלמי (שיחה) 18:31, 21 ביולי 2020 (IDT)
שם יהודי או השם המקובל?
לפני כמה דקות יצרתי את הערך בוריס שימליוביץ ששמו היהודי הוא ברוך שימליוביץ, אך מקובל לקרוא לו בוריס ואף בהרבה מאד מקומות כלל לא מופיע שמו היהודי. עכשיו חשבתי שאולי היה עדיף ליצור את הערך ע"ש שמו היהודי, מה דעתכם?
מלם-םםלםם (שיחה) 19:18, 21 ביולי 2020 (IDT)
- מלם תסדר בבקשה את החתימה שלך, תשאיר רק את שם המשתמש שלך ועם קישורים כמו שצריך - עזרה:חתימה. לגופו של עניין - מקובל לקרוא בשם הנפוץ - ויש לעשות הפניה מהשם היהודי. דויד (שיחה) א' באב ה'תש"ף 19:25 (IDT)
- דויד איך עושים הפניה? כמו דף רגיל? חוץ מזה, חיבים להשאיר רק את השם בחתימה? ראיתי כבר כמה שהוסיפו עוד? ―מלם (שיחה | תרומות) לא חתמה
- מלם מכיון שלא חתמת דויד לא תוייג. כעת עשיתי זאת במקומך, ושתדע להבא. מקוה • שיחה • א' באב ה'תש"ף 21:40 (IDT)
- מלם אפשר להוסיף, לא הרבה, תסתכל בסוף הדף עזרה:חתימה. התכוונתי רק את שם המשתמש בלי שמות אחרים "םםלםם" שמבלבלים אותנו מהו הכינוי שלך, אבל אם תסדר את הקישורים בסדר אז כנראה שזה לא יבלבל. דף הפניה מתחילים רגיל - תעיין פה המכלול:דף הפניה. דויד (שיחה) ב' באב ה'תש"ף 18:01 (IDT)
- מלם מכיון שלא חתמת דויד לא תוייג. כעת עשיתי זאת במקומך, ושתדע להבא. מקוה • שיחה • א' באב ה'תש"ף 21:40 (IDT)
- דויד איך עושים הפניה? כמו דף רגיל? חוץ מזה, חיבים להשאיר רק את השם בחתימה? ראיתי כבר כמה שהוסיפו עוד? ―מלם (שיחה | תרומות) לא חתמה
בנוסף: איך יוצרים את התבנית של ויקינתונים עם הפרטים הנוספים שמופיעה בכל הערכים על אישים?
אם מישהו יגיד לי או יעשה את זה בעצמו בערך בוריס שימליוביץ' אני אודה לו מאד.מכלולאים פעילים םלם (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- םלם שכחת לחתום וממילא התיוג שלך לא עבד, שים לב להבא.
- לגופה של שאלה - כרגע אפשר רק להעתיק את הנתונים ידנית, אם אין לך גישה לויקיפדיה, תוכל לשלוח לי מייל ואשלח לך את הנתונים. דויד (שיחה) ב' באב ה'תש"ף 18:13 (IDT)
יש בעיה בדף הראשי?
כשאני נכנסת לשם הוא כותב שגיאה פנימית: [a0ec9974cd4858cb0721186a] 2020-07-23 07:59:32: שגיאה חמורה מסוג "Wikimedia\Rdbms\DBQueryError" מלם (שיחה | תרומות) שכחה לחתום
- מלם בטיפול, נא להמתין... מקוה • שיחה • ב' באב ה'תש"ף 17:44 (IDT) 17:44, 23 ביולי 2020 (IDT)
ערך חדש על מיזם 'ימי מודעות ביהדות'
- הועבר מהדף שיחה:עמוד ראשי
אני עורך חדש, ועדיין איני מתמצא בנבכי העריכה. אשמח לעזרתך. בינתיים העליתי את הערך. אך הוא זקוק לעריכה ולתוספת. ובעיקר חשוב שיכנס לתוך ערכי המכלול. בינתיים הוא רשום כטיוטה, אך כשחיפשתי אותו ברשימת הטיוטות, הוא לא הופיע כחלק מהרשימה. נתן טוביאס (שיחה) 15:05, 16 ביולי 2020 (IDT)
- סוף העברה
- טיוטה:ימי מודעות ביהדות מכלולאים פעילים מקוה • שיחה • ה' באב ה'תש"ף 23:03 (IDT)
מדיניות ערכים שנמחקו בויקיפדיה
היום התנהל דיון על הערך האנציקלופדיה היהודית (אתר), פתחתי את הערך בויקיפדיה ולהפתעתי ראיתי שהערך נמחק היום עקב חוסר חשיבות. מה המדיניות בכאלו מקרים? אשמח להפניה. תודה. איש הנחמה • שלו' ורב ישע • צריכים אותך במכלוליטא! • 17:04, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
- איש הנחמה אין קשר בין מה שנמחק בויקיפדיה לבין המכלול, אם הערך כבר במכלול, כדי למחוק אותו צריך דיון חשיבות. אכן אם הוא נמחק בויקיפדיה זה מידע חשוב שבד"כ מביאים בדיון חשיבות. דויד (שיחה) י"ד באב ה'תש"ף 19:02 (IDT)
יעוץ לגבי קיומה של תבנית והצורך בתבנית חדשה ―כולל 1 (שיחה | תרומות) לא חתם
- מתייג את מכלולאים פעילים קובנא (שיחה) 20:51, 6 באוגוסט 2020 (IDT)
- כולל1 מה חסר בתבנית:יבשות? גאון הירדן (שיחה) 00:49, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
- מגיב שוב, בשביל התיוג. גאון הירדן (שיחה) 00:52, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
- התבנית כוללת פירוט של אזורים ולא של יבשות כולל 1 (שיחה) 16:10, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
- כולל 1 לא הבנתי את שאלתך, זאת תבנית שנמצאת בערכים של אותם איזורים שמופיעים בתבנית, כמו דרום-מזרח אסיה דרום-מערב אסיה וכו'. איזה תבנית חדשה צריך? דויד (שיחה) י"ט באב ה'תש"ף 16:37 (IDT)
- התבנית כוללת פירוט של אזורים ולא של יבשות כולל 1 (שיחה) 16:10, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
- מגיב שוב, בשביל התיוג. גאון הירדן (שיחה) 00:52, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
- כולל1 מה חסר בתבנית:יבשות? גאון הירדן (שיחה) 00:49, 7 באוגוסט 2020 (IDT)
נצרות
- הועבר מהדף המכלול:לוח מודעות
שלום לכולם שימו לב לזה:שיחת קטגוריה:נצרות ―ישע (שיחה | תרומות) לא חתם
- ישע מה אתה רוצה? קובנא (שיחה) 19:04, 10 באוגוסט 2020 (IDT)שמישהו יגדיר מה צריך להיות ומה לא, לפני זמן כתבתי את הדף הזה ולא ראו אותו
- סוף העברה
מתייג את עורכי אספקלריה קובנא (שיחה) 20:21, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
- ישע המכלול הוא לא אנציקלופדיה תורנית חרדית, הוא ”אנציקלופדיה יהודית ומהימנה בלשון נקייה ובאספקלריה תורנית”. לכן יש התייחסות לברית ה"חדשה" אבל בזהירות מירבית. ויש גם ערכים על מושגים נוצריים, אבל בזהירות. תוכל להסתכל על זה אפילו בבחינת "דע מה שתשיב", או לגלוג על הבליהם.
- תוכל לראות שבקטגוריה:נצרות יש מעט מאד ערכים - כל השאר עדיין חסומים כי צריך עבודה קשה כדי להתאימם. לכן לדוגמא בערך אחיזת נחשים כתוב שזה פולחן הבל.
- עם זאת - אם מצאתי משהו שנראה ממש לא טוב - תעדכן אותנו, פספוסים יש תמיד. (אל תשכח לתייג: עזרה:תיוג) דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תש"ף 03:00 (IDT)
- לפני כמה שבועות עלתה במוחי מחשבה:
- האם נכון לומר כי הנצרות י.מ.ש מאמינה ב"שתים שהן ארבע"? (1 – השילוש, 2 – השטן.) יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 20:12, 12 באוגוסט 2020 (IDT)
- יהודה שמחה ולדמן אני באמת לא בקיא בנצרות, וגם למה הנפק"מ? אתה יכול גם להגיד שהיהדות "מאמינה" בשטן, מאמינה שהוא קיים ושיש לו איזה כח. קובנא (שיחה) 15:22, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
- היהדות אינה מאמינה שלשטן יש כח. בכלל לא. וזה אפילו איסור דאורייתא חמור. איש גלילי • שיחה • כ"ג באב ה'תש"ף • 16:17, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
- כדברי איש גלילי: ”יוֹצֵר אוֹר וּבוֹרֵא חֹשֶׁךְ עֹשֶׂה שָׁלוֹם וּבוֹרֵא רָע אֲנִי ה' עֹשֶׂה כָל אֵלֶּה.” (ישעיהו מה ז) יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 19:43, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
- לא התכוונתי ח"ו לומר שיש לו כח מעצמו, יש לו כח שהקב"ה נתן לו להטעות את העולם, ”שטנא נצח” תלמוד בבלי, מסכת תמיד, דף ל"ב עמוד א', ועיי' בתלמוד בבלי, מסכת עבודה זרה, דף נ"ה עמוד א' על הפסוק ”אשר חלק ה' אלקיך אותם לכל העמים”. קובנא (שיחה) 02:34, 14 באוגוסט 2020 (IDT)
- כדברי איש גלילי: ”יוֹצֵר אוֹר וּבוֹרֵא חֹשֶׁךְ עֹשֶׂה שָׁלוֹם וּבוֹרֵא רָע אֲנִי ה' עֹשֶׂה כָל אֵלֶּה.” (ישעיהו מה ז) יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 19:43, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
- היהדות אינה מאמינה שלשטן יש כח. בכלל לא. וזה אפילו איסור דאורייתא חמור. איש גלילי • שיחה • כ"ג באב ה'תש"ף • 16:17, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
- יהודה שמחה ולדמן אני באמת לא בקיא בנצרות, וגם למה הנפק"מ? אתה יכול גם להגיד שהיהדות "מאמינה" בשטן, מאמינה שהוא קיים ושיש לו איזה כח. קובנא (שיחה) 15:22, 13 באוגוסט 2020 (IDT)
אם יש ערך שקיים במכלול וצריך להעביר אותו לבדיקה אצל עורכי אספקלריה איך עושים את זה
אם יש ערך שקיים במכלול וצריך להעביר אותו לבדיקה אצל עורכי אספקלריה איך עושים את זה ―נחמן148 (שיחה | תרומות) לא חתם
- נחמן148, שתי אפשרויות. א. בדף השיחה לתייג כך {{עורכי אספקלריה}} ועדיף לציין מה בערך הכיוון הבעייתי. ב. בתחתית כל דף יש תיבה לדיווח על תוכן לא הולם. בהצלחה ובידידות. עמוס חדד (שיחה) 23:07, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
יבוא מוקיפדיה
האם יש מקום שמראה מה חסר במכלול וצריך לייבא מוקיפדיה ולסנן/לערוך [חוץ מהתוסף של המכלול שמראה ערכים שבאותו הדך באותו הדף למטה] 148 • שיחה • כ' באב ה'תש"ף • 23:55, 10 באוגוסט 2020 (IDT)
- מכלולאים פעילים רזיאל • שיחה • כ"א באב ה'תש"ף 12:56 (IDT)
- לא הבנתי?נחמן148 • שיחה • כ"א באב ה'תש"ף • 19:38, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
- נחמן148, רזיאל תייג את המכלולאים הפעילים כדי שיוכלו לענות לך. כעיקרון יש את המכלול:רשימות_לייבוא, וגם בהמון ערכים תוכל למצוא לפחות ערך אחד שהתוסף מסמן שהוא חסר, ומתוך הערך הזה עוד כמה וכו'. שים לב לעבור על המכלול:מדיניות הסינון ולא לייבא ערכים בעייתיים. בהצלחה! דויד (שיחה) כ"ב באב ה'תש"ף 03:04 (IDT)
- לא הבנתי?נחמן148 • שיחה • כ"א באב ה'תש"ף • 19:38, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
פטנט לפרסומת ודירוג בגוגל.
יתכן שיש לי דרך נפלאה לדירוג מוצלח בגוגל ועל הדרך גם השגת פירסומת בדרך קלה יעילה וחינמית! הדרך היא: פשוט מאוד, כתיבת ערך ב'מכלול' שנושא את שם המיזם - העסק שלכם ואז בלחיצה בגוגל זה פשוט עולה במהירות! האם זה נכון?.--שבח המצוות (שיחה) 04:14, 14 באוגוסט 2020 (IDT)
- שבח המצוות כנראה שזה נכון, אבל אתה צריך שהעסק שלך יהיה בעל חשיבות אנציקלופדית... קובנא (שיחה) 01:57, 16 באוגוסט 2020 (IDT)
- בויקיפדיה כתוב שזה לא עוזר לדירוג בגוגל. אני לא יודע איך המנגנון כאן. בכל מקרה זה לא חוקי.--יהודה שיחה < כ"ט באב ה'תש"ף • 20:38, 18 באוגוסט 2020 (IDT)
- אגב, לגבי הוספת קש"ח ראו: המכלול:המכלול איננו משפר דירוג במנועי חיפוש. מישהו (שיחה) 14:56, 5 בנובמבר 2020 (IST)
- בויקיפדיה כתוב שזה לא עוזר לדירוג בגוגל. אני לא יודע איך המנגנון כאן. בכל מקרה זה לא חוקי.--יהודה שיחה < כ"ט באב ה'תש"ף • 20:38, 18 באוגוסט 2020 (IDT)
בנושאי יבוא מוויקיפדיה
רציתי לייבא את מכללות אוניברסיטת אוקספורד כשלחצתי ייבא התוסף כותב לי Error: Status code: 444 מה זה?מכלולאים פעילים
נחמן148 • שיחה • כ"ו באב ה'תש"ף 00:25 (IDT) 00:25, 16 באוגוסט 2020 (IDT)
- נחמן148 זה אומר שנטפרי חסם חלק מהדף בויקיפדיה, וממילא אי אפשר לייבא באמצעות התוסף לבעלי נטפרי. בפעם הבאה תוכל לבקש בהמכלול:בקשת ערך, כרגע כבר ייבאו את הערך. דויד (שיחה) כ"ח באב ה'תש"ף 14:32 (IDT)
בקשת ייבוא
משום מה אני לא מצליחה לייבא את הדף הזה מויקיפדיה, אם מישהו יוכל לייבא או, עדיף, להסביר לי מה הייתה הבעיה. מלם (שיחה) 15:20, 19 באוגוסט 2020 (IDT)
- מלם לייבוא פורטלים צריך הרשאה מיוחדת. תבקשי את היייבוא בהמכלול:בקשת ערך תודה. מקוה • שיחה • כ"ט באב ה'תש"ף 15:24 (IDT)
דפי משנה
איך אפשר ליצור דפי משנה לדף? מכלולאים פעילים מלם (שיחה)
- מלם עזרה:דף משנה, שרגא - שיחה - ל' באב ה'תש"ף - 01:17 (IDT)
ערך אקראי
- הועבר מהדף המכלול:לוח מודעות
כשאני לוחץ כעת בצד ימין על "ערך אקראי" זה מגיע לדפים חסומים "בטיפול" אולי אפשר ליצור איזה סקריפט שמונע מאיתם להיות ברשימה הזו? אויצרניק (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- הנושא כבר נידון רבות, ראה לדוגמא המכלול:דלפק ייעוץ#ערך אקראי. קובנא (שיחה) 17:16, 20 באוגוסט 2020 (IDT)
- סוף העברה
ערך כפול
איך מטפלים בערכים כפולים?
הבעיה היא כאן: רבי מרדכי רוזנבלט & רבי מרדכי רוזנבלט מאושמינה
צריך לאחד אותם, וצ"ב איך בודקים השינויים ביניהם וכו'
בברכה אויצרניק (שיחה) 19:17, 23 באוגוסט 2020 (IDT)
- אויצרניק, איחדתי. לא היו שינויים למזג. ספרא - שיחה - כותבים על רבנים? היכנסו להשפיע! 00:36, 24 באוגוסט 2020 (IDT)
יבוא וסינון
כאשר אני מייבאת דפים מויקיפדיה, האם מותר לי לייבא ולערוך את הטקסט בעריכה אחת? עד עכשיו לא חשבתי שיש עם זה בעיה, אבל כעת ראיתי כמה אזכורים לזה בדפי שיחה. מלם (שיחה)
- מלם, אם זה תוכן שאינו ראוי או ניסוח יהודי - יותר צריך ממותר. אבל סתם עריכה עדיף אחרי הייבוא כדי שכל אחד יוכל להעיר ולחלוק כמסורת השיתופיות, בו"ה, שרגא - שיחה - ו' באלול ה'תש"ף - 19:35 (IDT)
- מלם, גם מחמת העדכונים. ככל שמוסיפים עריכות בייבוא, המעדכן יבחין פחות בעריכות האלו, ורק בעריכות היהודיות יש הקפדה מיוחדת לחפשם ולהשאירם. לכן עדיף לערוך לאחר הייבוא, כדי שהמעדכן יוכל להבחין בגרסאות הקודמות איזה תוכן נוסף כאן. ספרא - שיחה - כותבים על רבנים? היכנסו להשפיע! 19:51, 26 באוגוסט 2020 (IDT)
טכני + יבוא ערכים
1. כתבתי ערך בטיוטה- כעת אני לא מוצא את הערך. האם מישהו יכול לעזור בענין? 2. כיצד מיבאים ערך מויקיפדיה? ―D.w. (שיחה | תרומות) לא חתם
- D.w. 1. תוכל לראות את עריכותיך בלחיצה על "תרומות" בצד שמאל למעלה ליד הכפתור "יציאה מהחשבון". במקרה הזה כוונתך לטיוטה:דוד ברנדר.
- 2. ייבוא ערך מתבצע ע"י התקנת תוסף לכרום, תוכל לקרוא כאן: המכלול:סינון/מדריך יבוא. בהצלחה! דויד (שיחה) י"א באלול ה'תש"ף 19:02 (IDT)
ייבוא תמונה מוויקיפדיה
בערך בית מדרש גור אין תמונה מחיפוש בגוגל ראיתי שבוויקיפדיה כן קיימת תמונה לערך איך אני מייבא את התמונה להמכלול א גערער (שיחה) 14:54, 30 באוגוסט 2020 (IDT)
- א גערער שלום לך. אין צורך לייבא את התמונה. תמונה ניתן להציג בערך באמצעות הזנת הקוד הבא לתיבת העריכה.:
[[קובץ:PictureFileName.jpg|שמאל|ממוזער|250px|כיתוב תמונה]]
- א גערער שלום לך. אין צורך לייבא את התמונה. תמונה ניתן להציג בערך באמצעות הזנת הקוד הבא לתיבת העריכה.:
את הקוד הנ"ל ניתן להעתיק מכאן, או להוסיף לערך באמצעות אשף הוספת תמונה, בעת לחיצה על כפתור תמונה בשורת הכפתורים (). ושינוי הפרמטרים המתאימים. פירוט נוסף ניתן לראות כאן. בברכה, גאון הירדן (שיחה) 15:13, 30 באוגוסט 2020 (IDT)
איך יוצרים הפניה לערך
אני רוצה ליצור הפניה מערך (שאינו קיים) המרכז העולמי של חסידי גור שיפנה לערך בית המדרש גור איך עושים את זה א גערער (שיחה) 16:31, 30 באוגוסט 2020 (IDT)
- א גערער, ראה המכלול: דף הפניה, בו"ה, שרגא - שיחה - י' באלול ה'תש"ף - 17:36 (IDT)
זכויות יוצרים בתמונה
בקשר לערך שמולי אונגר, האם תמונה שלו מתמונת אלבום שלו או מתוך קליפ שהפיק נחשבת לתמונה חופשית? ותמונה מהופעה? מלם (שיחה)
- מלם שימי לב שחתימה בשלוש טילדות לא משאירה תאריך ושעה - לכן צריך לחתום עם ארבע טילדות (ראי פה: עזרה:חתימה). לגבי שאלתך - תמונת אלבום יכולה להיות שימוש הוגן. מי שצילם תמונה בעצמו מההופעה - זאת תמונה חופשית וזה הכי טוב. דויד (שיחה) י"ב באלול ה'תש"ף 19:02 (IDT)
גרסה לא מקוונת
שלום וברכה קודם כל תודה על עבודת הקודש שאתם עושים האם אתם יכולים להעלות גירסה לא מקוונת להורדה בקובץ zim שמותאם לקיוויקס זה יכול לעזור להרבה מאד אנשים שאין להם גישה לאינקרנט בפרט שקיימות הרבה גרסאות כאלה של ויקיפדיה ואנשים לא עלינו מורידים את זה מחוסר ברירה עם כל התועבות שבעולם שהויקיפדיה מכילה לכן אני חושב שאם תוכלו לעשות בעמוד ראשי קישור להורדה לש המכלול שתתעדכן מדי פעם זה מאד יכול לעזור בברכה ―ישי88 (שיחה | תרומות) לא חתם
- ישי, הקובץ מורץ בימים אלו על ידי המתכנתים ובעז"ה יהיה מוכן בקרוב, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ב בתשרי ה'תשפ"א - 23:54 (IDT)
מערכת בדיקת פרמטרים
סלחו לי מראש אם אני שואל את השאלה במקום הלא נכון. במערכת השגיאות הפרמטריות של המכלול קשה לזהות את השגיאות בערכים. למשל: בקטגוריה:שגיאות פרמטריות בתבנית אוצר החכמה נמצא בין השאר הדף רבי צבי הירש לויטן, אך המכלולאי הפשוט שרוצה לתקן את השגיאה, פותח את הערך ועובר אות אחר אות כדי למצוא את השגיאה. הדבר לוקח הרבה זמן מיותר. בויקיפדיה לעומת זאת, המערכת מוסיפה ריבוע אדום גדול בראש הערך, שלחיצה אליו מובילה את המשתמש ישר אל השגיאה ומפרטת מה השגיאה. במכלול לא ראיתי דבר כזה, וגם לא ראיתי את האותיות האדומות הגדולות המדווחות על שגיאות לואה בתבניות ספרי קודש, האמורות להופיע בדפים הנמצאים בקטגוריה:שגיאות קריאה לתבניות ספרי קודש. דוגמא לתצוגת שגיאות כאלה תוכלו לראות בארגז החול שלי בויקיפדיה. כשכתוב שם הטקסט תלמוד בבלי, מסכת בבא קמא, דף ג' עמוד ד', מופיע השגיאה באותיות אדומות וגדולות: "שגיאת לואה: (בקריאה לתבנית:בבלי) אין עמוד ד בדף ג במסכת בבא קמא". אשמח לדעת האם זהו גאדג'ט שצריך להתקין בסה"כ, או שזו בעיה שורשית יותר. עמד (שיחה) 00:16, 28 באוקטובר 2020 (IST)
- עכשיו ראיתי שמערכת בדיקת הפרמטרים זה באמת גאדג'ט שניתן להפעיל בהעדפות, אבל לא מצאתי תשובה בקשר לשגיאות לואה. עמד (שיחה) 00:55, 28 באוקטובר 2020 (IST)