שיחת משתמש:איסתרק
ברוכים הבאים לדף השיחה שלי, אתם מוזמנים לפנות אלי בכל נושא ואשמח לעזור
אפשר להכניס את כותרת ההודעה בתיבה הבאה:
- שיחה בדף זרימה (פתוחה לשימוש)
- אב תשפ"א – טבת תשפ"ג
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| על שימוש יעיל בהרשאה ובתפקיד. מוטי ~ שיחה • ט' בשבט ה'תשפ"ג • 11:57, 31 בינואר 2023 (IST) |
- גא"מ, תודה רבה על עבודתך הרבה עבור כולנו. אפרון (שיחה) 14:14, 31 בינואר 2023 (IST)
- תדה לכם על העידוד והמחמאות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:07, 1 בפברואר 2023
עזרה
בראש ובראשונה גם אני מצטרף לכל המחמאות והברכות. מכיוון שראיתי שאתה מאד אוהב לעזור, אני מרגיש בנח לבקש עזרה. לאחרונה אני לא יכול להגיב בדפי זרימה והמחשב כותב לי הודעת שגיאה כזאת - timeout. אם יש לך מושג למה זה קורה אשמח שתענה לי ותודה מראש אחד יחיד (שיחה) 21:51, 5 בפברואר 2023 (IST)
- אחד יחיד זו תקלה אצל כל או רוב המשתמשים שהתחילה כנראה במוצ"ש, המתכנת שלנו מנסה למצוא את מקור התקלה ולתקן אותה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:54, 5 בפברואר 2023
- אגב, לידיעתך: א. כשכותבים למשתמש בדף השיחה שלו אין צורך לתייג אותו כי הוא בלאו הכי מקבל הודעה. ב. תיוג מצריך חתימה, כך שאם לא היה תיוג תקין בשעת החתימה יש לתייג ולחתום שוב. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:25, 5 בפברואר 2023
- אני לא יודע למה מה שדיברנו כאן אתמול נמחק (וגם ראיתי שהכפתור שעשית בקטגוריה:המכלול:ערכים שנוצרו במכלול כבר לא קיים), אבל מסתמא זה קשור לתקלה באתר. מכל מקום התחלתי את הדיון בדף השיחה שלי. ואשמח מאד שבינתיים תחזיר את הכפתור. תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 01:35, 7 בפברואר 2023 (IST)
- זה אכן קשור לתקלה – כמה עשרות עריכות נמחקו (ייתכן שיצליחו לשחזר אותן, אבל זה כרגע לא בראש רשימת המשימות של הצוות הטכני). החזרתי את הכפתור. אגב, דף שיחת המשתמש אינו מיועד לדברים כאלה. למעשה עיקר שימושו הוא לדיונים שנפתחים על ידי משתמשים אחרים הפונים אליך. ההצעה שלך מקומה בדף ששיחת משתמש של מפעיל מערכת, או באולם הדיונים, או בשיחת הקטגוריה הנ"ל, או... (יש עוד כמה דפים המתאימים לזה). איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:38, 9 בפברואר 2023
- אני לא יודע למה מה שדיברנו כאן אתמול נמחק (וגם ראיתי שהכפתור שעשית בקטגוריה:המכלול:ערכים שנוצרו במכלול כבר לא קיים), אבל מסתמא זה קשור לתקלה באתר. מכל מקום התחלתי את הדיון בדף השיחה שלי. ואשמח מאד שבינתיים תחזיר את הכפתור. תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 01:35, 7 בפברואר 2023 (IST)
טעות בדף
תיבת כתיבת ההודעות בדף שלך מפנה לדף השיחה של מקוה. בכוונה?
בכ"א, אשמח אם תראה מה כתבתי שם בקשר לעריכותיך בערך חיל ורעדה. ישר כח--הדייג (שיחה) 16:28, 13 בפברואר 2023 (IST)
- זו טעות, פשוט העתקתי ממנו את התיבה... תודה על התיקון. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 16:32, 13 בפברואר 2023
- הועבר מהדף שיחת משתמש:מקוה
- משום מה החלונית לכתיבת הודעה בדף של של איסתרק מפנה לכאן (בכותרת כתוב לי כעת "שיחת משתמש מקוה"). אתה בבק"ש?
בכ"א, בקשר לעריכותיך בערך חיל ורעדה. קודם כל
שְכּוֹיֶיח! על עריכותיך המפליאות והאינטלגנטיות בערך. נהנתי.
דבר שני. הספר דרך ה' אינו תחת ידי כעת, אבל בפרק על הנבואה הוא מאריך להדגיש שנביא לא מסתפק בנבואתו וברור לו א: שזו נבואה מאת ה' ב: תוכן הנבואה ברור ומשולל ספיקות. נראה שזה מקור מספק לעריכתך ששיחזרת.--הדייג (שיחה) 16:29, 13 בפברואר 2023 (IST)
- סוף העברה
- כדי לכתוב זאת בתור 'עמדת היהדות' מול דעת הוגה נוצרי, זה צריך להיות קונצנזוס ביהדות, ולא מספיק רמח"ל. ועוד, שגם אם נביא בטוח לגמרי בנבואתו, נותרה השאלה האם ההתגלות אצל אברהם היתה בגדר נבואה או לא. אם תרצה אראה לך כמה מקורות שהקהו את בטחוני בעניין. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 16:37, 13 בפברואר 2023
- אשמח שתראה לי--הדייג (שיחה) 19:02, 13 בפברואר 2023 (IST)
- הדייג האבן עזרא כותב ”ואחרים אמרו כי פירוש והעלהו שם לעולה שיעלהו אל ההר וזאת תחשב לו לעולה, ואברהם לא ידע סוד הנבואה, וימהר לשחוט אותו, והשם אמר לו לא בקשתי זאת”. ולמעשה כבר מובא כעין זה ברש"י ממדרש ”כשאמרתי לך קח, מוצא שפתי לא אשנה, לא אמרתי לך שחטהו, אלא העלהו, אסקתיה, אחתיה”.
- גם השם משמואל מאריך להסביר "שכל הנסיון היה מפאת ששכלו לא הסכים לזה, ואף על פי כן כפף את שכלו לדעת המקום" (חיי שרה תרע"ב), " ויובן על פי מה דאיתא במדרשים, שהיה השטן רוצה להכניסו בספק שלא היתה נבואה אמיתית... ואם כן אם היתה לאברהם נגיעה קלה חיצונית לאהבת בנו יחידו יצחק שלא להעלהו לקרבן, אז היה יכול לבא לידי טעות ולספק אולי הוא כדברי השטן, שזו לא היתה נבואה אמיתית, אבל אברהם היה אז מופשט מכל נגיעה, וכדיין העומד מרחוק ושופט צדק ומכריע באמיתת שכלו, כן היה מכריע שזו נבואה אמיתית, וזה היה עיקר הנסיון של העקידה. וזוהי רבותא יותר מפשיטות מעשה העלתו לעולה... ומובן שהנסיון הזה היה לאברהם ולא ליצחק, שיצחק לא היה לו לספק בדבר, כבש"ס סנהדרין, דיצחק שמע ליה לאברהם, דבמוחזק לך שאני. ובגוף הדבר שנתרצה אין כל כך רבותא, שהרי בידו ית"ש נפש כל חי, ואם ירצה ליקח את נפשו מבלעדי זה מי ימחה בידו, אלא ענין הרבותא יובן על פי מה שהגיד כ"ק אבי אדמו"ר זצללה"ה שמדינא לא היה יצחק מחויב להתרצות, שלא נאמר בנבואה אלא שאברהם יעלהו, אבל לא נאמר לאמר ליצחק שיניח את עצמו להעלות, ומה שנתרצה היה רק מחמת כיבוד אב, שראה שרצונו של אברהם דוקא להעלהו. וכשנדקדק בדבר נראה שהרבותא דאברהם היתה בבחינת השכל והמוח לשפוט מישרים ולהבחין שזו נבואה אמיתית, והרבותא דיצחק היתה בחינת אהבה ורצון שבלב להדבק באור החיים..." (שמות בא תר"פ).
- למרות שאפשר לדון ולפלפל הרבה בעניין ולהסביר את דבריהם לכמה צדדים, סוף דבר אי אפשר להציג את העניין כ'עמדת היהדות', בעיקר משום דברי האב"ע, כנלענ"ד, מה דעתך? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 19:43, 13 בפברואר 2023
- צודק. ואפילו אם נתפלפל כמו שאמרת ונגיע למסקנה שאין כאן משום ספק על נכונות הנבואה או על פירושה (למשל, כי הספק כלפי עצמו אם אכן נביא מוחזק הוא, וכדברי השם משמואל), המסר של קירקגור נשאר נכון כי הוא עושה מעשה הקרבה בל יתואר תוך לבטי נפש האם אכן הוא התכלית הנרצית.--הדייג (שיחה) 12:49, 14 בפברואר 2023 (IST)
- אשמח שתראה לי--הדייג (שיחה) 19:02, 13 בפברואר 2023 (IST)
- כדי לכתוב זאת בתור 'עמדת היהדות' מול דעת הוגה נוצרי, זה צריך להיות קונצנזוס ביהדות, ולא מספיק רמח"ל. ועוד, שגם אם נביא בטוח לגמרי בנבואתו, נותרה השאלה האם ההתגלות אצל אברהם היתה בגדר נבואה או לא. אם תרצה אראה לך כמה מקורות שהקהו את בטחוני בעניין. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 16:37, 13 בפברואר 2023
יומן רישום משתמשים
אשמח שתלמד אותי איך מגיעים לשם. תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 22:06, 13 בפברואר 2023 (IST)
- אחד יחיד, הדרך ה"רשמית" להגיע ליומן כלשהו היא במיוחד:יומנים ובחירת היומן הרצוי מתוך הרשימה. אבל לאחרונה יצרתי קיצורי דרך לכל היומנים, וניתן להגיע אליהם כ"יומן:שם יומן". לדוגמא: יומן:רישום משתמשים, יומן:תודות, יומן:חסימות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:11, 13 בפברואר 2023
- ליתר דיוק, אפשר לרשום בתיבת החיפוש אחרי מיוחד:יומנים לוכסן(/) ואחריו שם היומן לדוגמה מיוחד:יומנים/newusers, לשם קישור ליומן הנ"ל. אגב, כך גם בדפים נוספים לדוג' מיוחד:תרומות/שם המשתמש. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ג • 22:16, 13 בפברואר 2023 (IST)
- הקושי בזכירת הכתיב האנגלי ובהקלדתו הביא אותי ליצור את ההפניות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:20, 13 בפברואר 2023[
- איסתרק, תודה רבה, עזרת לי מאד. וכן רציתי להודות לך על שעיצבת מחדש את הכפתור של ערך אקראי בקטגוריה:המכלול:ערכים שנוצרו במכלול לאחר שנמחק בתקלה באתר. בנוסף ברצוני לתת לך מדליית זהב
- הקושי בזכירת הכתיב האנגלי ובהקלדתו הביא אותי ליצור את ההפניות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:20, 13 בפברואר 2023[
- ליתר דיוק, אפשר לרשום בתיבת החיפוש אחרי מיוחד:יומנים לוכסן(/) ואחריו שם היומן לדוגמה מיוחד:יומנים/newusers, לשם קישור ליומן הנ"ל. אגב, כך גם בדפים נוספים לדוג' מיוחד:תרומות/שם המשתמש. מוטי ~ שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ג • 22:16, 13 בפברואר 2023 (IST)
- בשמחה... כולנו כאן מתנדבים. תודה על המדליה! איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:33, 13 בפברואר 2023
סקריפט ההמרות
תסתכל בעריכה שלי [1] --לעבעדיג (שיחה) 21:24, 25 בפברואר 2023 (IST)
- לעבעדיג אני חושב שזה נגרם מכך שהפעלת את הסקריפט רק על חלק מהערך ולא על כולו. האמנם? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:29, 25 בפברואר 2023
- אכן, אדע לפעם הבאה, ואני ממש מודה לך על הסקריפט המיוחד! ! !. --לעבעדיג (שיחה) 21:32, 25 בפברואר 2023 (IST)
- מצטרף, סקריפט חביב ומרשים מאד. שמש מרפא (שיחה) 08:26, 26 בפברואר 2023 (IST)
- אכן, אדע לפעם הבאה, ואני ממש מודה לך על הסקריפט המיוחד! ! !. --לעבעדיג (שיחה) 21:32, 25 בפברואר 2023 (IST)
כוכב למנסח!
| כוכב המנסחים | |
| על שיפוצי ניסוחים רבי-ערך. תמשיך להצליח ו |
- שמש מרפא תודה! מחמם לב. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 14:48, 7 במרץ 2023
בקשר לעריכה זו, כנראה טעות, אבל התקציר שהזנת אינו תואם את העריכה עצמה, מלבד ייבוא שמות הקודש,
מלבד זאת מקובל מאוד להביא בדפי פירושונים גם מידע על פירושי המילים שאין עליו ערכים בפועל. אפרון (שיחה) 08:55, 8 במרץ 2023 (IST)
- אכן נראה שהפירושון נשאר בטעות.
- גם א"כ, במקרה זה אין צורך בפירושון מכיוון ש"שמו של הקב"ה שלום" הוא רמז ודרוש בלבד ולא משמעות שימושית של המילה. נ.ב. מקום דיוננו היה צריך להיות בדף השיחה שם. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 10:59, 8 במרץ 2023
מדליית זהב עבורך!
| יחס חם וטוב יעקב פ. (שיחה) 22:56, 8 במרץ 2023 (IST) |
תודה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 15:49, 9 במרץ 2023
בדיקת תמונות
האם אפשר לבנות סקריפט שיתייג בודקי תמונות אוטומטית, בדומה לסקריפט ההפניות במקרה שדרוש השוואה לויקי, (הטריגר להפעלת הסקריפט יכול להיות תקציר עריכה מסויים). מצב רוח • שיחה • ט"ז באדר ה'תשפ"ג • 00:33, 9 במרץ 2023 (IST)
- זה כנראה מסובך להציג התראה למשתמשים בלי תיוג רגיל, אולי נעשה שמשתמש המייבא תמונה יוסיף אוטומטית שורה בדף השיחה עם תיוג באמצעות התבנית. מהו סקריפט ההפניות ומה הוא עושה? נ.ב. בשיחתו של משתמש אי"צ לתייגו. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:38, 9 במרץ 2023
תכנס לכאן אתה אמור לקבל את ההודעה: נראה שהערך כבר קיים בשם אחר; האם ברצונך לתייג מנטרים?
(אל תאשר)
התוצאה היא זה מצב רוח • שיחה • ט"ז באדר ה'תשפ"ג • 00:44, 9 במרץ 2023 (IST)- כן, זה אפשרי. אבל מצריך זמן וריכוז, וכמו"כ העניין נוגע לתחום שעוד לא למדתי מספיק (API). לכשאפנה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:56, 9 במרץ 2023
- אתה חושב לעשות זאת או שאבקש בדף הבקשות? מצב רוח • שיחה • ט"ז באדר ה'תשפ"ג • 01:16, 9 במרץ 2023 (IST)
- עדיף שתבקש שם כי לאחר מחשבה יתכן שלא אגיע לזה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 15:48, 9 במרץ 2023
בעריכה זו, החזרת תיארוך לא תקין, תשומת ליבך להבא. מוטי ~ שיחה • כ' באדר ה'תשפ"ג • 17:31, 13 במרץ 2023 (IST)
- צודק, אני רואה שלאחרונה דברים מתפספסים לי בעדכון. אני מפסיק לעדכן זמנית עד למציאת פתרון. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 17:40, 15 במרץ 2023
פתח תקווה
האם לדעתך יש להכניס את הפסקה הזו "ישנו מיתוס מפורסם הטוען שהעיר "פתח תקווה" איננה קיימת, והיא אינה אלא המצאה של השלטון. זה נושא שתפס בעבר מאוד ויכול להיות שעד היום עד כדי שעיריית פתח תקווה בהומור "פרסמו כן אנחנו קיימים". מה דעתך בעניין? הישיבישער (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- הישיבישער לדעתי זה יכול להיכנס. כמובן עם מקורות, וצריך לחשוב על כותרת מתאימה. אגב שמתי לב שיש שם ב'לקריאה נוספת' קישור לפודקאסט בנושא.
- אגב 2
- בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. תוכל לראות בנושא זה ועוד במדריך זה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:22, 22 במרץ 2023
- תגיד אם שמש מרפא מחק לי , אני יכול להוסיף זאת בגלל אישורך? הישיבישער .
- כפי שציין איסתרק צריך לזה מקור. הסיבה ששמש מרפא מחק לך, כי זה היה תמוה בעיניו, וללא מקור. אגב, החתימה שלך לא תקינה (אם היא בעיצוב אישי קרא שם את הכללים). מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ג • 22:52, 22 במרץ 2023 (IST)
- אוסיף, שהאישור שלי כמנטר לא מעלה ולא מוריד, וגם לשמש מרפא אין יותר סמכות ממך לקבוע מה נכון לכתוב בערך ומה לא; המכלול הוא אנציקלופדיה שיתופית בה לדברי כל המכלולאים יש אותו משקל. העניין הוא ש-א. אסור להחזיר עריכה שלך שמאן-דהו ביטל בלי לפתוח דיון בדף השיחה. ב. באופן שבו הוספת את זה גם אני הייתי מוחק. צריך להציג את זה כבדיחה ולא כמיתוס רציני, ולהביא מקורות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:10, 22 במרץ 2023
- כפי שציין איסתרק צריך לזה מקור. הסיבה ששמש מרפא מחק לך, כי זה היה תמוה בעיניו, וללא מקור. אגב, החתימה שלך לא תקינה (אם היא בעיצוב אישי קרא שם את הכללים). מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ג • 22:52, 22 במרץ 2023 (IST)
- תגיד אם שמש מרפא מחק לי , אני יכול להוסיף זאת בגלל אישורך? הישיבישער .
ביטול עריכה בדף הרב שמידל
תודה אני ידע לפעם הבאה שעדות אישית לא יכולה לשמש כמקור גם כשמדובר ברב ―אלי נדב (שיחה | תרומות) לא חתם
- בהחלט לא, אגב ראה עזרה:חתימה. אפרון (שיחה) 19:17, 22 במרץ 2023 (IST)
- רק אדייק, כוונתך גם כשאתה טוען ששמעת מרב (אין לי ולכל משתמש אחר דרך לאמת את טענתך). מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ג • 19:42, 22 במרץ 2023 (IST)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| על ניטור מקצועי ואכפתי, תודה רבה! לעבעדיג (שיחה) 19:26, 22 במרץ 2023 (IST) |
- תודה! האמת, הייתי רוצה לנטר יותר מזה. אולי אני צריך ללמוד ממך חריצות. ניטור הוא מלאכה שעשויה להיות משעעמת ומתסכלת, כשרוב העבודה היא טיפול בעריכות שוליות, של אנשים תימהוניים, ובערכים לא מעניינים. בולודוזר ערכים תורניים כמוך, מכניס יותר מקצת טעם וצבע בעבודה הזו... המשך להצליח ולהעשיר את אנציקלופדיתינו בערכים משובחים שכיף לנטרם ולהעבירם. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:45, 22 במרץ 2023
ערך על רבי צבי דומב
העברת את הדף על רבי צבי דומב למשתמש שלי בטענה שהיא ללא מקור, הכל עם מקור כפי שצויין בלקריאה נוספת ועכשיו גם הוספתי מקורות לכל הערך, אבקש להחזירו. תודה תכליתי (שיחה) 19:42, 27 במרץ 2023 (IDT)
- סתם כך, האם ציון בלקריאה נוספת שני מקורות שמשם לוקח כל הערך, זה לא מספיק? למה עשוי ה'לקריאה נוספת' אם לא לזה? עשרות ערכים ראיתי שכל הערך מצויין בלקריאה נוספת וזה מספיק מקור. תכליתי (שיחה) 19:56, 27 במרץ 2023 (IDT)
- ה'לקריאה נוספת' – פשוטו כמשעמעו – הוא פרק של הפניות למקורות בהם ניתן לקרוא עוד בנושא. לפעמים יש שם חומר שאין בערך, ולפעמים יש בערך חומר שאין שם. העקרון של הבאת מקורות לכל עובדה הוא כתיבת אנציקלופדיה אמינה (בשני מובנים: א. אנציקלופדיה שהקוראים מאמינים לה, ב. אנציקלופדיה שנכון להאמין לה כי היא מבוססת), ורמת האמינות שנדרשת, מחייבת מקור צמוד לכל היגד. מקורות שבלקריאה נוספת אינם מספיקים לכך (כש"כ אם מדובר בחומר לא-מקוון). ערכים כמו ראית יש לתקן, ואם הם מיובאים מוויקי להוסיף {{נבמ}}. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 20:05, 27 במרץ 2023
- ע"פ המכלול:ביבליוגרפיה לקריאה נוספת מספיק כמקור במקרה שעל פי מקורות אלו נכתב הערך, אף שיש מקום לפקפק, וודאי שאין הגיון להוסיף לכל משפט הערת מקור לאותו המקור. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 23:27, 27 במרץ 2023 (IDT)
- לא התכוונתי להוסיף בסוף כל משפט (לפני נקודה), אלא בסוף כל פיסת מידע. אם יש פסקה שלמה שכולה ממקור אחד, אפשר להסתפק בלסמן בסופה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:32, 27 במרץ 2023
- ע"פ המכלול:ביבליוגרפיה לקריאה נוספת מספיק כמקור במקרה שעל פי מקורות אלו נכתב הערך, אף שיש מקום לפקפק, וודאי שאין הגיון להוסיף לכל משפט הערת מקור לאותו המקור. מוטי ~ שיחה • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 23:27, 27 במרץ 2023 (IDT)
- ה'לקריאה נוספת' – פשוטו כמשעמעו – הוא פרק של הפניות למקורות בהם ניתן לקרוא עוד בנושא. לפעמים יש שם חומר שאין בערך, ולפעמים יש בערך חומר שאין שם. העקרון של הבאת מקורות לכל עובדה הוא כתיבת אנציקלופדיה אמינה (בשני מובנים: א. אנציקלופדיה שהקוראים מאמינים לה, ב. אנציקלופדיה שנכון להאמין לה כי היא מבוססת), ורמת האמינות שנדרשת, מחייבת מקור צמוד לכל היגד. מקורות שבלקריאה נוספת אינם מספיקים לכך (כש"כ אם מדובר בחומר לא-מקוון). ערכים כמו ראית יש לתקן, ואם הם מיובאים מוויקי להוסיף {{נבמ}}. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 20:05, 27 במרץ 2023
- באופן כללי, העריכות האחרונות ממחישות את ההבדל בין ערך מלוטש לערך בוסרי. לא חבל להעלות ערכים במצב כזה? מוסד הטיוטות עובד היטב. שמש מרפא (שיחה) 00:14, 28 במרץ 2023 (IDT)
- צודק. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:26, 28 במרץ 2023:
- ייש"כ עצום על העברה ועל תרומת זמנך בשבילי. אתה בהחלט מכלולאי נחמד מאוד! תכליתי (שיחה) 23:10, 29 במרץ 2023 (IDT)
- כאמור, אין חובה למקר בסוף כל פסקה, יש בנו"ט. מוטי ~ שיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ג • 15:21, 30 במרץ 2023 (IDT)
תבנית:פרקי הש"ס
כחובב תבניות, אולי תייצר תבנית ניווט על זבחים שיש בה מספר פרקים משמעותי שכבר מוכן, ובהמשך זה ישתלב בתבנית ניווט בין כל פרקי הש"ס? תודה מראש טישיו (שיחה) 14:15, 28 במרץ 2023 (IDT)
- טישיו רעיון טוב. אעדכן אי"ה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 14:28, 28 במרץ 2023
שכחתי סיסמא
אני צריך שתעזור לי הייתי מחובר בהמכלול עם שם משתמש "הישבישער"
ומשום מה נמחקו לי הסיסמאות מהמחשב, ובטפשותי לא נרשמתי עם כתובת מייל, כך שאני לא מצליח להתחבר , אשמח לעזרה , אתה יכול לאמת אותי לפי הכתובת IP.
תודה מראש! ―משה לוין (שיחה | תרומות) לא חתם
- אין טעם לפנות לעוד מנטרים, אם תאושר זהותך תצטרך מיזוג, תייגתי את מקוה והוא יוכל לעזור לך, סבלנות. אפרון (שיחה) 18:04, 28 במרץ 2023 (IDT)
- תיוג. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 18:09, 28 במרץ 2023
יהדות הלסינקי
אם השלמתי מידע בערך הלסינקי בפסקה הקהילה היהודית בעיר, אני יכול להסיר את ההודעה שהפרק לוקה בחסר? או צריך הרשאה לזה? לא מוצא כלל שמתייחס לזה. תודה מראש על עזרתך ―מוקיר רבנן (שיחה | תרומות) לא חתם
- מוקיר רבנן בלי להתייחס לתוכן עצמו, בעיקרון הוספת החומר אפשר להסיר את התבנית, מומלץ להוסיף בתחתית הערך תבנית:נבמ כדי למנוע דריסה בזמן עדכון. אפרון (שיחה) 14:45, 30 במרץ 2023 (IDT)
- במידה ומדובר בהרחבה של 3000 בתים ומעלה (אאל"ט) יש להוסיף קטגוריה:המכלול: ערכים ששוכתבו או הורחבו במכלול. מוטי • שיחה • 15:07, 30 במרץ 2023 (IDT)
- תשובה לעצם השאלה: כדי להוסיף או להסיר כל תבנית (מלבד תבניות אספקלריה) או תוכן שהוא בדף, אין צורך בהרשאה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 15:10, 30 במרץ 2023
- במידה ומדובר בהרחבה של 3000 בתים ומעלה (אאל"ט) יש להוסיף קטגוריה:המכלול: ערכים ששוכתבו או הורחבו במכלול. מוטי • שיחה • 15:07, 30 במרץ 2023 (IDT)
ערך על הרב טויב
אני באמת לא מבין איך אתה מתווכח עם המקורות, ראית את הקישורים והערות שוליים שהבאתי? יש מקור לכל דבר. הוא נוסע כל חודש לקירוב רחוקים בארץ וזה שאתה לא יודע לא אומר שזה לא נכון. תעיין ותראה, תסתכל בתמונות. ואם אתה מכיר את הקהילה. זה לא קהילה? אין שם בביהמ"ד מאה מקומות? תבדוק שוב. שרביט (שיחה) 00:04, 2 באפריל 2023 (IDT)
- ראה מה שהגבתי בהמכלול:העברת דפי טיוטה. עדיף לדון שם. האמת שאתה לא צריך לשכנע אותי, פנה למנטר אחר ואם הוא ישתכנע, אז שיעביר בשמחה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:06, 2 באפריל 2023
- השתכנעת כבר שזה עובר מבחינת חשיבות? שרביט (שיחה) 22:51, 15 באפריל 2023 (IDT)
- אנא חדל מלהטרידני בעניין. העובדה שהגבתי בשעתו בעניין לא הופכת אותי לאחראי או בר-סמכא עליו. רצונך להעביר את הערך, תייג בעלי זכות הצבעה בדף שיחתה של הטיוטה, והם יכריעו. לפניה נוספת מצדך בעניין, לא אגיב עוד. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:02, 15 באפריל 2023
- לא התכוונתי. סליחה... שרביט (שיחה) 23:06, 15 באפריל 2023 (IDT)
- השתכנעת כבר שזה עובר מבחינת חשיבות? שרביט (שיחה) 22:51, 15 באפריל 2023 (IDT)
ר"ב אייזנשטיין
יישר כח על הסבת תשומת הלב. מִיקַרְתִי את הערך מהמקורות מהם כתבתיו. ירון פיק (שיחה) 01:36, 2 באפריל 2023 (IDT)
תבנית:משתמש תרומות
למה זה לא עובד? (זה עושה סימון כזה {{{1}}} ולא מציג את מספר התרומות) אחד יחיד (שיחה) 17:50, 24 באפריל 2023 (IDT)
- @אחד יחיד איסתרק לא פעיל כרגע. לגוף השאלה אצלי זה כן מציג. מוטי ~ שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ג • 17:53, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי, אצלך זה מציג כי כתבת את מספר התרומות, אם לא מוסיפים את |מספר תרומות זה אמור להציג אוטומטית את המספר המדויק של התרומות וזה לא עובד. תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 18:00, 24 באפריל 2023 (IDT)
- אצלי, הכוונה כשצפיתי בדף המשתמש שלך. זה מבוסס על ג'אווה סקריפט, אולי זה לא מאופשר אצלך? מוטי ~ שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ג • 18:08, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי דבר ראשון, לא תייגת אותי. דבר שני, יש לך את הסקריפט? אחד יחיד (שיחה) 20:43, 24 באפריל 2023 (IDT)
- @אחד יחיד דבר ראשון, אני לא ממהר לתייג, אם זה לא נראה לי דחוף אבל בשמחה. דבר שני, בדקתי בשבילך, וכן, יש לי, וזה עובד. מוטי ~ שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ג • 21:47, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי אני רוצה את הסקריפט, יש לך קישור לזה? אחד יחיד (שיחה) 23:52, 24 באפריל 2023 (IDT)
- @אחד יחיד, מדיה ויקי:סקריפטים/13.js (אם זה משנה לך, אין שינוי בוויקי). מוטי ~ שיחה • ד' באייר ה'תשפ"ג • 00:01, 25 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי אני רוצה את הסקריפט, יש לך קישור לזה? אחד יחיד (שיחה) 23:52, 24 באפריל 2023 (IDT)
- @אחד יחיד דבר ראשון, אני לא ממהר לתייג, אם זה לא נראה לי דחוף אבל בשמחה. דבר שני, בדקתי בשבילך, וכן, יש לי, וזה עובד. מוטי ~ שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ג • 21:47, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי דבר ראשון, לא תייגת אותי. דבר שני, יש לך את הסקריפט? אחד יחיד (שיחה) 20:43, 24 באפריל 2023 (IDT)
- אצלי, הכוונה כשצפיתי בדף המשתמש שלך. זה מבוסס על ג'אווה סקריפט, אולי זה לא מאופשר אצלך? מוטי ~ שיחה • ג' באייר ה'תשפ"ג • 18:08, 24 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי, אצלך זה מציג כי כתבת את מספר התרומות, אם לא מוסיפים את |מספר תרומות זה אמור להציג אוטומטית את המספר המדויק של התרומות וזה לא עובד. תודה רבה אחד יחיד (שיחה) 18:00, 24 באפריל 2023 (IDT)
'יודו לך רעיוני'
אשמח לתגובתך, מדוע ערך זה שונה מהפיוט יודוך רעיוני שכן יש עליו ערך, אף שהוא פחות מוכר ומושר רק בשבת, וכמו"כ רבים מפיוטיו של רבי רפאל ענתבי שאינם מוכרים כלל בציבור למעט חלק מעדות המזרח
איך יוצרים עץ משפחה?
אשמח אם תוכל להפנות אותי להסבר. אני רוצה ליצור עץ למשפחת עדס. מוקיר רבנן (שיחה) 11:05, 6 ביוני 2023 (IDT)
- מוקיר רבנן איסתרק בחופשה ללא הגבלת זמן. לגוף השאלה ראה {{עץ משפחה}}, תוכל להיעזר במטעמים (ובי ככל ואהיה זמין), צור את הדף כטיוטה או כדף משתמש. מוטי ~ שיחה • י"ז בסיוון ה'תשפ"ג • 11:10, 6 ביוני 2023 (IDT)
- וואו זה נראה מורכב. אנסה להתחיל אבל משער שאזדקק לעזרה. תודה מראש מוקיר רבנן (שיחה) 11:14, 6 ביוני 2023 (IDT)
- מוקיר רבנן, רק נראה מורכב. תתחיל ותראה. (המלצה שלי, לא ללכת על בניה מאפס, יותר קל לקחת קוד מקור של עץ קיים ללא הרבה ענפים, ולהחליף רק את השמות, כדוגמה קח את {{תבנית:עץ שושלת רוזין/ענף סדיגורה}}, וכך תראה את התוצאות של השינויים שאתה מבצע). בהצלחה! • מטעמים (שיחה) 11:49, 6 ביוני 2023 (IDT)
- אני הייתי מציע להתחיל עם הדוגמה שקיימת בדף התבנית וממנה להתרחב. מוטי ~ שיחה • י"ז בסיוון ה'תשפ"ג • 12:25, 6 ביוני 2023 (IDT)
- מוקיר רבנן, רק נראה מורכב. תתחיל ותראה. (המלצה שלי, לא ללכת על בניה מאפס, יותר קל לקחת קוד מקור של עץ קיים ללא הרבה ענפים, ולהחליף רק את השמות, כדוגמה קח את {{תבנית:עץ שושלת רוזין/ענף סדיגורה}}, וכך תראה את התוצאות של השינויים שאתה מבצע). בהצלחה! • מטעמים (שיחה) 11:49, 6 ביוני 2023 (IDT)
- וואו זה נראה מורכב. אנסה להתחיל אבל משער שאזדקק לעזרה. תודה מראש מוקיר רבנן (שיחה) 11:14, 6 ביוני 2023 (IDT)
האם שבת להמכלול
המכלול עם איסתרק ובלא איסתרק אינו דומה. הלוואי שחזרת. ישראל מאיר ק. (שיחה) 21:02, 13 בספטמבר 2023 (IDT)
- נכנסתי לכאן בכדי לשאול אותך, והנה הקדימו אותי! ברוך שובך, יהא שובך ברוך!! ! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כ"ח באלול ה'תשפ"ג • 16:55, 14 בספטמבר 2023 (IDT)
- תודה על המחמאה, אך באותה מידה "איסתרק עם המכלול ובלי המכלול אינם דומים"... חייך קודמים. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 17:11, 14 בספטמבר 2023
@
שמש מרפא (שיחה) 16:25, 26 בספטמבר 2024 (IDT)
בקלווה בשבילך! ועוגיות אלפחורס
רק על השם! מעריץ את איסתרק עד כלות
הארי פוטר... (שיחה) 01:29, 22 באוקטובר 2024 (IDT) |
הסרת הרשאה שאינה בשימוש

שלום איסתרק,
תודה על כל תרומותיך למכלול. מאחר שנראה שכיום פחות מתאפשר לך לערוך ולהשתמש בהרשאותיך למען הסדר הטוב הוסרו הרשאותיך, נשמח מאוד לראותך מבקר עורך ותורם שוב במכלול, כמובן נשמח להחזיר לך את ההרשאות במידה ויהיה בהן צורך. נריה בוט (שיחה) 21:51, 26 בדצמבר 2024 (IST)
בקשות עדכון ערך
היי @איסתרק יקר, ביקשת לעדכן כמה ערכים שעלולים להיות קשים לעדכון (ג"נ - לא בדקתי) אם אתה מעוניין לעדכן בעצמך ולקבל הרשאה לזמן מה בשביל כך, תעדכן. אפר (שיחה) 18:50, 10 בנובמבר 2025 (IST)
- ככל הידוע לי אלה נושאים מדעיים אך ניטרליים למדי. בהחלט אשמח לקבל את הרשאת המעדכן חזרה, אינני רואה מה טעם יש לשלול אותה ממי שאינו משתמש בה. איסתרק (שיחה) 05:15, 14 בנובמבר 2025 (IST)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| ראיתי שקפצת לביקור, אז רציתי בהזדמנות זו להודות לך על הדף למצוא ידיים ורגליים, מאוד עזר לי בתחילת דרכי שבלי הלקט • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשפ"ו 14:13, 3 בפברואר 2026 (IST) |
- גם אני מצטרף עזריאל3 (שיחה) 14:14, 3 בפברואר 2026 (IST)
- נקוה שיחזור על מלא יהודה פיש 🐟 • שיחה • ט"ז בשבט ה'תשפ"ו • 14:49, 3 בפברואר 2026 (IST)