שיחת משתמש:שרפי קודש/ארכיון 2
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
הגדה של פסח לעריכה זו, לא ראיתי. יש לך דוגמה אחרת? מוטי ~ שיחה • י"ט באייר ה'תשפ"ד • 18:51, 27 במאי 2024 (IDT)
- מוזר, אבל עכשיו (בגירסא הקודמת) גם לי זה עובד. סליחה... הגדה של פסח (שיחה) 18:56, 27 במאי 2024 (IDT)
- אין על מה, זו תבנית שאני יצרתי ואין מישהו אחר שיתחזק. מוטי ~ שיחה • י"ט באייר ה'תשפ"ד • 19:01, 27 במאי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, מה הכוונה "משמש בפועל"? קהת שיקופיצקי (שיחה) 21:56, 27 במאי 2024 (IDT)
- לא מטעם העד"ח (ביחס לקודמים ברשימה).
אתה מציב רף חדש של ניטור, ברוך תהיה! הגדה של פסח (שיחה) 22:02, 27 במאי 2024 (IDT) - כתבתי לפני התנגשות עריכה – סליחה על ההתערבות, אבל כמו שהוא כתב בתקציר, הוא לא "מטעם העדה" אלא רב בפועל של השכונה למאי נ"מ • שיחה • כ' באייר ה'תשפ"ד (IDT) 22:03, 27 במאי 2024 (IDT)
- לא הגבתי עד עכשיו כי לא ראיתי, היות שלא תויגתי. התכוונתי לשאול במה מתבטאת רבנותו בפועל, אם איש לא מינה אותו לתפקיד.
- נ.ב. בקשר לניטור, תודה על המחמאה. אבל זה זמני רק עד ה-17 ביוני. קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:58, 30 במאי 2024 (IDT)
- לא התכוונתי שלא מינו אותו בכלל, אלא העד"ח לא מינתה אותו, ובשונה מהאמורים לפניו. למעשה, כבר היה כתוב שהוא רב אני רק סייגתי, כאמור.
נ. ב. אפשר למנות פעם נוספת באופן זמני... הגדה של פסח (שיחה) 21:03, 30 במאי 2024 (IDT)- כלומר - הוא מכהן רשמית כרב השכונה מטעם מאן דהוא? ובמה מתבטא שהוא בפועל יותר מהרבנים האחרים? קהת שיקופיצקי (שיחה) 21:14, 30 במאי 2024 (IDT)
- אין לי מושג, רק הגהתי תוכן קיים, תייגתי בתגובה הקודמת את למאי נ"מ. הכוונה ב
בפועל
היא לשלול מינוי רשמי, אתה צודק שישנה בעיה בניסוח. הגדה של פסח (שיחה) 21:22, 30 במאי 2024 (IDT)
- אין לי מושג, רק הגהתי תוכן קיים, תייגתי בתגובה הקודמת את למאי נ"מ. הכוונה ב
- כלומר - הוא מכהן רשמית כרב השכונה מטעם מאן דהוא? ובמה מתבטא שהוא בפועל יותר מהרבנים האחרים? קהת שיקופיצקי (שיחה) 21:14, 30 במאי 2024 (IDT)
- לא התכוונתי שלא מינו אותו בכלל, אלא העד"ח לא מינתה אותו, ובשונה מהאמורים לפניו. למעשה, כבר היה כתוב שהוא רב אני רק סייגתי, כאמור.
בקשר לעריכה זו, תודה על העריכה הנצרכת ומוצדקת, שים לב לעריכתי אחריך (הרציונל הוא להשאיר כמה שיותר תוכן בצורה כמה שיותר נקיה, לפעמים על ידי שינוי לא גדול בניסוח התוכן יוכל להשאר בערך).
כמובן שזה לא הערה אלא הארה. אפרון (שיחה) 00:29, 29 במאי 2024 (IDT)
כוכב גמדכלולאי עבורך!
| כוכב גמדכלולאי | |
| על העבודתך הגמדכלולאית בחריצות וביעילות! מוקיר רבנן (שיחה) 09:42, 30 במאי 2024 (IDT) |
- למה לגמד?
ציניות אבל גא"מ. יואל נאמן • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד 10:05 (IDT) 10:05, 30 במאי 2024 (IDT)
- תודה על תשומת הלב והפידבק החיובי! הגדה של פסח (שיחה) 13:58, 30 במאי 2024 (IDT)
- גם אני מצטרף לדברי מוקיר רבנן. תהלים (שיחה) 16:37, 30 במאי 2024 (IDT)
- אף אני כמוהו...קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:41, 30 במאי 2024 (IDT)
- גם אני מצטרף לדברי מוקיר רבנן. תהלים (שיחה) 16:37, 30 במאי 2024 (IDT)
- תודה על תשומת הלב והפידבק החיובי! הגדה של פסח (שיחה) 13:58, 30 במאי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, שיניתי כי ארץ הויסלה לא היתה ישות מדינית אלא כינוי לחבל ארץ. שוב תודה על תרומותיך למכלול. קהת שיקופיצקי (שיחה) 12:44, 31 במאי 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, תוכל להחכים אותי [באופן כללי] לאיזו תקופה בחיים מתייחס הפרמטר "מקום"? [בכל אופן, בממלכת הבסבורג הוא לא היה אף פעם. הערים בהן כיהן כרב היו עד 1795 בממלכת פולין, עד 1807 בממלכת פרוסיה, עד 1815 בדוכסות ורשה ולאחר מכן בפולין הקונגרסאית. קהת שיקופיצקי (שיחה) 14:02, 31 במאי 2024 (IDT)
- אני חושב שלמקום הפעילות העיקרי / מפורסם. במקרה וא"א לקבוע באופן חד משמעי עדיף לא למלא את הפרמטר. אצל המהר"ם צבי מרכז הפעילות / פרסום שלו היא רבנות שדליץ, ובערכה כתוב שבתחילת המאה ה-19 (זמן מינויו בשדליץ) היא הייתה חלק מממלכת הבסבורג. הגדה של פסח (שיחה) 14:07, 31 במאי 2024 (IDT)
- צודק, שדליץ אכן היתה בממלכת הבסבורג במשך 14 שנים [אם כי על גבול פרוסיה]. אבל לא נראה לי שצריך למלא את הפרמטר הזה על סמך 14 שנים בלבד. עשה כרצונך. קהת שיקופיצקי (שיחה) 14:14, 31 במאי 2024 (IDT)
- אציין, שבויקי בה רוב פרמטרים אלו נשאבים מוויקינתונים, כולל החישוב של השתייכות מדינית, אין משמעות למשך תקופת השליטה. מוטי ~ שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:29, 31 במאי 2024 (IDT)
- אז למה דווקא ממלכת הבסבורג? למה לא אחת מ-3 הישויות האחרות ששלטו בזמנו בשדליץ? קהת שיקופיצקי (שיחה) 16:11, 31 במאי 2024 (IDT)
- הוא לכאורה נפטר ב-1818 (עיין שם בד"ש) ומינויו לרב היה בתחילת המאה ה-19, כך שברוב זמן רבנותו שדליץ הייתה תחת ממלכת הבסבורג. הגדה של פסח (שיחה) 16:16, 31 במאי 2024 (IDT)
- אם הוא מונה אחרי 1800, אז רוב הזמן היא היתה תחת שליטת דוכסות ורשה [8 שנים]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 16:18, 31 במאי 2024 (IDT)
- אתה צודק. פשוט בערך על העיר הכותב לא טרח לציין את פירוק הממלכה. לדעתי כבר עדיף להסיר לגמרי. הגדה של פסח (שיחה) 16:22, 31 במאי 2024 (IDT)
- אם הוא מונה אחרי 1800, אז רוב הזמן היא היתה תחת שליטת דוכסות ורשה [8 שנים]. קהת שיקופיצקי (שיחה) 16:18, 31 במאי 2024 (IDT)
- לא התייחסתי למקרה הספציפי, התייחסתי לטיעון שלא למלא על סמך 14 שנים, ותו לא. מוטי ~ שיחה • כ"ה באייר ה'תשפ"ד • 00:01, 2 ביוני 2024 (IDT)
- הוא לכאורה נפטר ב-1818 (עיין שם בד"ש) ומינויו לרב היה בתחילת המאה ה-19, כך שברוב זמן רבנותו שדליץ הייתה תחת ממלכת הבסבורג. הגדה של פסח (שיחה) 16:16, 31 במאי 2024 (IDT)
- אז למה דווקא ממלכת הבסבורג? למה לא אחת מ-3 הישויות האחרות ששלטו בזמנו בשדליץ? קהת שיקופיצקי (שיחה) 16:11, 31 במאי 2024 (IDT)
- אציין, שבויקי בה רוב פרמטרים אלו נשאבים מוויקינתונים, כולל החישוב של השתייכות מדינית, אין משמעות למשך תקופת השליטה. מוטי ~ שיחה • כ"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:29, 31 במאי 2024 (IDT)
- צודק, שדליץ אכן היתה בממלכת הבסבורג במשך 14 שנים [אם כי על גבול פרוסיה]. אבל לא נראה לי שצריך למלא את הפרמטר הזה על סמך 14 שנים בלבד. עשה כרצונך. קהת שיקופיצקי (שיחה) 14:14, 31 במאי 2024 (IDT)
רחוב מלכי ישראל
לגבי פירוט מספר הקווים שהיו עוברים ברחוב 402 כל אדם שמכיר את ירושלים ורוצה לקרוא על הרחוב פרטים משמעותיים מענין אותו הוי של הרחוב מה היה מעניין אותו כמה מרכזי הרחוב היה והשמיט נתונים צבעוניים עושה את כל הקריאה יבשה ואפ' שזה אצקלופדי זה מאד משמעותי לחווית הקורא והבנת ההסטוריה של הרחוב. אני באמת לא מבין מה הסיבה להשמטה נסה להחכים אותי כותב בצער גדול! אבריימלה מלמד (שיחה) 11:50, 3 ביוני 2024 (IDT)
- א. אדרבה, הכתיבה באנציקלופדיה צריכה להיות כמה שיותר יבשה.
- ב. בכל אופן לא יורדים לכאלו רזולציות. הגדה של פסח (שיחה) 13:16, 3 ביוני 2024 (IDT)
- כוונתי היתה שכותבים ביוגרפיה על בן אדם כותבים את תכונותיו הבולטות
- שכותבים ביוגרפיה כותבים את נקודות הבולטות ומה יש ברחוב יותר בולט מאשר תחבורה
- אוקי אז תכתוב לפחות ששימש " מעין תחנה מרכזית למגזר החרדי"- לכל חרדי זה חושב תכנס לערך על רחוב יפו ותתראה איזה אורך הערך ויש שם מלא תיאורים רייקים רחוב חרדי לא מגיע לו פחות אבריימלה מלמד (שיחה) 13:23, 3 ביוני 2024 (IDT)
- כתוב שהתחבורה עברה ברחוב הזה, לא חושב שחסר משהו. הגדה של פסח (שיחה) 13:29, 3 ביוני 2024 (IDT)
- אני בתור תושב ירושלים וגדלתי במקום מכיר את המקום ואת הציר המרכזי בחיי ירושלים עשה כהבנתך?אבריימלה מלמד (שיחה) 13:37, 3 ביוני 2024 (IDT)
- המטרת המכלול להנגיש מידע לחרדים. מבחינה רוחנית אבל גם לספר את המימד בחרדי בהסטוריה היהודית ולכן כל תיאור חרדי הוא חשוב ועניני הדואג ומצפה להרמת קרן היהדות החרדית
- ערכים על רחובות חילוינים מפוצצים במידע סתמי! אבריימלה מלמד (שיחה) 13:45, 3 ביוני 2024 (IDT)
- מי שרוצה לקלוט את הרוח של גאולה יוכל לקרוא את הספרים עבי הכרס של בנימין קלוגר, המכלול לא נמצא במקום הזה.
אם אתה רוצה להדגיש ייחודיות, פשוט תכתוב בפירוש ובקיצור, אין צורך בפירוטים שנמחקו. הגדה של פסח (שיחה) 13:51, 3 ביוני 2024 (IDT)- אבריימלה גילוי נאות: לא עיינתי בערך על רחוב יפו... בכל אופן לפי דבריך האם גם אנחנו צריכים להתדמות להם ולכתוב מידע "סתמי" ו"תיאורים ריקים"?ספרי קודש שיחה כ"ו באייר ה'תשפ"ד • 13:54, 3 ביוני 2024 (IDT)
- ממש לא. תיאור סתמי לא. אבל את רוח המקום וודאי שכן. אחרת זה נהיה כאלו כותבים במקום ערך -"רחוב מלכי ישראל יש בן עצים מדרכה כביש ובנינים!" מה המשמעות של דבר כזה
- רוח המקום הוא, המרכזי לא? ברור לי שאתה מבין מה אני מתכון ואני מבין גם את כוונתך. תיאור סתמי אין מקומו אבל תיאור חי ומדויק כן. אבריימלה מלמד (שיחה) 14:08, 3 ביוני 2024 (IDT)
- התחבורה ברחוב מרכזית וצפופה. כאמור, הרחוב מתחיל בכניסה לבני ברק מכיוון כביש 481, ומסתיים ברחוב כהנמן-אהרונוביץ. ולכל אורכו ישנם עומסי תנועה לאורך רוב שעות היום.
- בבני ברק אין תחנה מרכזית למרות היותו של הציבור החרדי משתמש קבוע בתחבורה הציבורית, מסיבה זו ובמיוחד מתוקף היותה של בני ברק ריכוז חרדי מהחשובים בארץ, ברחוב עוברים קווי אוטובוס עירוניים ובינעירוניים רבים לאורך כל שעות היום. הדבר גורם לעומסי תנועה כבדים. ולזיהום אוויר רב ברחוב כתוצאה מהאוטובוסים הרבים העוברים ברחוב.
- באוגוסט 2016 קיבלה מועצת העיר החלטה לפיה יהפכו חלקים מרחוב רבי עקיבא לנתיב תחבורה ציבורית, במטרה להקל על העומס התחבורתי ברחוב."
- והנה תיאור של רחוב רבי עקיבא בני ברק בדיוק כמו שאני כתבתי!
- אבריימלה מלמד (שיחה) 14:11, 3 ביוני 2024 (IDT)
- עיקר הנושא שם הוא ההשלכות על זיהום האויר ועומסי התנועה.
כאמור, כתוב בערך על העבר התחבורתי של גאולה. אין צורך בהפשטות וודאי שלא בפירוט קווים. הגדה של פסח (שיחה) 14:14, 3 ביוני 2024 (IDT)- גאולה (שכונה) לא כתוב אפילו מילה אחת על התחבורה ברחוב אפשר בהחלט להוסיף! יקיר @הגדה של פסח אבריימלה מלמד (שיחה) 14:24, 3 ביוני 2024 (IDT)
- עיקר הנושא שם הוא ההשלכות על זיהום האויר ועומסי התנועה.
- אבריימלה גילוי נאות: לא עיינתי בערך על רחוב יפו... בכל אופן לפי דבריך האם גם אנחנו צריכים להתדמות להם ולכתוב מידע "סתמי" ו"תיאורים ריקים"?ספרי קודש שיחה כ"ו באייר ה'תשפ"ד • 13:54, 3 ביוני 2024 (IDT)
- מי שרוצה לקלוט את הרוח של גאולה יוכל לקרוא את הספרים עבי הכרס של בנימין קלוגר, המכלול לא נמצא במקום הזה.
- כתוב שהתחבורה עברה ברחוב הזה, לא חושב שחסר משהו. הגדה של פסח (שיחה) 13:29, 3 ביוני 2024 (IDT)
אהבתי
את העריכות שלך כאן. קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:15, 3 ביוני 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, מדוע שינית? והאם וולאדאווי זו ההגייה באידיש? קהת שיקופיצקי (שיחה) 07:12, 4 ביוני 2024 (IDT)
- כך ראיתי בבלנק של טיוטה:ישיבת סוד ישרים. האחרות נמחקו כי אין בהם הגייה אחרת. הגדה של פסח (שיחה) 08:44, 4 ביוני 2024 (IDT)
- תיוג. הגדה של פסח (שיחה) 08:47, 4 ביוני 2024 (IDT)
- וזה שהאיות שונה זו אינה סיבה מספקת? מוטי אשמח לחוות דעתך. קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:46, 4 ביוני 2024 (IDT)
- יש כללי תעתיק מאידיש לעברית, לא חשבתי שיש צורך להגיש אותם לפני הקורא. הגדה של פסח (שיחה) 19:50, 4 ביוני 2024 (IDT)
- לא התווכחתי עם ההגיון. רק שאיני יודע מה מקובל, ולכן תייגתי את מוטי. קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:51, 4 ביוני 2024 (IDT)
- אם מדבור בכתיב רווח, לכאורה יש מקום לציין. מוטי ~ שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ד • 12:43, 5 ביוני 2024 (IDT)
- לא התווכחתי עם ההגיון. רק שאיני יודע מה מקובל, ולכן תייגתי את מוטי. קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:51, 4 ביוני 2024 (IDT)
- יש כללי תעתיק מאידיש לעברית, לא חשבתי שיש צורך להגיש אותם לפני הקורא. הגדה של פסח (שיחה) 19:50, 4 ביוני 2024 (IDT)
- וזה שהאיות שונה זו אינה סיבה מספקת? מוטי אשמח לחוות דעתך. קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:46, 4 ביוני 2024 (IDT)
- תיוג. הגדה של פסח (שיחה) 08:47, 4 ביוני 2024 (IDT)
בירור, מע"כ השמיט את ההוספה כדי לנסח אותה טוב יותר ולהחזירה או כדי להוציאה טוטאלית ? --טהרת הקודש (שיחה) 18:59, 5 ביוני 2024 (IDT)
- בעיקרון השורה הזאת לא אנציקלופדית, בוודאי לא בניסוח העכשווי, לא מחקתי כי לא הייתה לי סבלנות לבדוק אם ניתן לנסח באופן אחר. הגדה של פסח (שיחה) 19:46, 5 ביוני 2024 (IDT)
- הרי כתוצאה מהנאום, התפרסם שיר להיט ביותר אשר מאוד פופולרי, הרי אין לך אנציקלופדית יתרה מכך, לדעת ממה בעצם נובע המקור ! אדרבא, מע"כ מוזמן בבקשה לנסח כאוות נפשו הרחבה והמלאה... בכבוד רב, חן חן ! טהרת הקודש (שיחה) 02:33, 6 ביוני 2024 (IDT)
- אתה יכול לכתוב ערך על השיר, אנציקלופדית זה לא שייך (לפום ריהטא) לערך על הקרן. הגדה של פסח (שיחה) 13:08, 6 ביוני 2024 (IDT)
- מדובר למעשה בשיר ההמנון של הקרן ! מומלץ להאזין 2 דקות, להלן התמליל: "לא ימושו מפיך, ומפי זרעך, ומפי זרע זרעך אמר ה'. מעתה ועד עולם"
- "ווען משיח וועט קומען וועט ער ווייזן מיט די פינגער, זיי זענען די קינדער, זיי זענען די קינדער, וואס האבען מקרב געווען, די גאולה השלמה...!
- קרן הצלה, דער פאן פון התבדלות, דער פאן פון טהרת הקודש..! ע"כ, מתאים במיוחד להיום - לא לשכוח תפילת השל"ה... טהרת הקודש (שיחה) 14:05, 6 ביוני 2024 (IDT)
- אז תכתוב פסקה חדשה על ההמנון (הוא המנון רשמי מטעם קרן הצלה??), וכמובן - בצורה שההמנון הוא העיקרי ולא ההבטחה.
תודה על התזכורת... הגדה של פסח (שיחה) 14:13, 6 ביוני 2024 (IDT)- נאום שהשמיע - לא נקרא 'דרש' ? טהרת הקודש (שיחה) 07:25, 9 ביוני 2024 (IDT)
- להשמיע ולדרוש אלו שתי משמעויות אחרות. הגדה של פסח (שיחה) 09:19, 9 ביוני 2024 (IDT)
- להשמיע נאום ולדרוש חד הוא, אחרת מה הפירוש: נואם הכבוד ? טהרת הקודש (שיחה) 13:51, 9 ביוני 2024 (IDT)
- להשמיע זה לחבר נגן לרמקול. הגדה של פסח (שיחה) 13:52, 9 ביוני 2024 (IDT)
- שלו' וברכה, לשאלתך "למה זה חשוב" ?
- ובכן, מאז אותו מעמד היסטורי שחסידיו ראו בכך כעין צוואתו האחרונה, הפך 'הארמרי' ל'נוסטלגי', אשר מתקיימים שם האירועים הענקיים של סאטמאר ב-40 השנים האחרונות ! טהרת הקודש (שיחה) 16:37, 31 ביולי 2024 (IDT)
- זה לא רלונטי לערך על קרן הצלה, אם יהיה ערך על הארמרי, תכתוב את זה שם. הגדה של פסח (שיחה) 17:52, 31 ביולי 2024 (IDT)
- להשמיע זה לחבר נגן לרמקול. הגדה של פסח (שיחה) 13:52, 9 ביוני 2024 (IDT)
- להשמיע נאום ולדרוש חד הוא, אחרת מה הפירוש: נואם הכבוד ? טהרת הקודש (שיחה) 13:51, 9 ביוני 2024 (IDT)
- להשמיע ולדרוש אלו שתי משמעויות אחרות. הגדה של פסח (שיחה) 09:19, 9 ביוני 2024 (IDT)
- נאום שהשמיע - לא נקרא 'דרש' ? טהרת הקודש (שיחה) 07:25, 9 ביוני 2024 (IDT)
- אז תכתוב פסקה חדשה על ההמנון (הוא המנון רשמי מטעם קרן הצלה??), וכמובן - בצורה שההמנון הוא העיקרי ולא ההבטחה.
- אתה יכול לכתוב ערך על השיר, אנציקלופדית זה לא שייך (לפום ריהטא) לערך על הקרן. הגדה של פסח (שיחה) 13:08, 6 ביוני 2024 (IDT)
- הרי כתוצאה מהנאום, התפרסם שיר להיט ביותר אשר מאוד פופולרי, הרי אין לך אנציקלופדית יתרה מכך, לדעת ממה בעצם נובע המקור ! אדרבא, מע"כ מוזמן בבקשה לנסח כאוות נפשו הרחבה והמלאה... בכבוד רב, חן חן ! טהרת הקודש (שיחה) 02:33, 6 ביוני 2024 (IDT)
מדוע ולמה
ככל הידוע אתה נעדר סמכות לשפוט במקרים כאלו בכל מקרה לא יזיק אם תטרח ותראה את הכתוב שם, בהנאה נועם עמר (שיחה) 00:42, 11 ביוני 2024 (IDT)
- אפשר לשאול ולתמוה, אפילו מומלץ! אך אין צורך למחוק לחינם! נעמיד את הדברים לשיפוט העורכים הבכירים נועם עמר (שיחה) 00:43, 11 ביוני 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחה:התנועעות בתפילה ולימוד תורה#התנועעות בתפילה ולימוד תורה
כוכב איכותי!
| כוכב איכותי | |
| כל עריכה שלך איכותי! איך • שיחה ~ מייל • ז' בסיוון ה'תשפ"ד. 18:21, 13 ביוני 2024 (IDT) |
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| למכלולאי הבלעדי, המקצועי, העניני, הכשרוני, החינני וכו' וכו'. כל עריכה שלך "ללקק את האצבעות", (אתה די חדש ו)מכיר את הנהלים הדק היטב, מנוסה ומתמצה, מבין ומדייק, חותר לאמת, פרפקציוניסט אין עליך!! ~ תכליתי • שיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ד 20:35 (IDT) 20:35, 13 ביוני 2024 (IDT) |
- וואו וואו!! תודה! הגדה של פסח (שיחה) 20:45, 13 ביוני 2024 (IDT)
מדוע מחקת את הערך לערך שיוצר בהמכלול?
בערך ישיבת אור שמואל
זה לא הועתק מהמכלול לויקיפדיה, אלא שבהתחלה ויקיפדיה מחקו את הערך, ועכשיו החזירו אותו.
אני מוחק את הגרסה שלך. שמואל עמית (שיחה) 17:03, 14 ביוני 2024 (IDT)
- לכאורה גם הטיוטה שם הועתקה, @שמש מרפא. הגדה של פסח (שיחה) 17:23, 14 ביוני 2024 (IDT)
- גם שם אני יצרתי את הערך והיא לא הועתקה אלא הפוך שמואל עמית (שיחה) 20:58, 15 ביוני 2024 (IDT)
- זה לא מסתדר עם התאריכים. וגם אם כן היה עליך לכתחילה לכתוב שזה מויקיפדיה, אחרת זו הז"י. הגדה של פסח (שיחה) 21:42, 15 ביוני 2024 (IDT)
- אין קשר בין שני הערכים. (ושניהם צריכים טיפול אנצי'). ספרא - שיחה 01:50, 16 ביוני 2024 (IDT)
- אל תתוכח, שני הערכים כתובים על ידי, ובויקיפדיה יש לי שם אחר. שמואל עמית (שיחה) 13:57, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אכן. הערך כאן קודם לערך שם, וממילא יש למכלול זכויות יוצרים עליו. אלא שהערך שם לא הועתק מכאן, וכן לא להיפך. יצרת בשני המקומות את הערך מחדש, בסגנון אחר. ספרא - שיחה 14:08, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אל תתוכח, שני הערכים כתובים על ידי, ובויקיפדיה יש לי שם אחר. שמואל עמית (שיחה) 13:57, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אין קשר בין שני הערכים. (ושניהם צריכים טיפול אנצי'). ספרא - שיחה 01:50, 16 ביוני 2024 (IDT)
- זה לא מסתדר עם התאריכים. וגם אם כן היה עליך לכתחילה לכתוב שזה מויקיפדיה, אחרת זו הז"י. הגדה של פסח (שיחה) 21:42, 15 ביוני 2024 (IDT)
- גם שם אני יצרתי את הערך והיא לא הועתקה אלא הפוך שמואל עמית (שיחה) 20:58, 15 ביוני 2024 (IDT)
סטוטשין
למה מחקת את הגירסה הקודמת ?
- למה אסור שיהיה כתוב 'לאביו' וכו' אך לאמו זה בסדר.
- מה הבעיה בהוספת שם אמו.
- הוספת המקטע 'בתו היחידה' קשורה בערך עליו ואינה קשורה לערך סטיטשין.
- ועוד רבות.
אמיתי חן (שיחה) 12:43, 16 ביוני 2024 (IDT)
- צריך באמת למחוק את
אמו
. העניין הוא לא בתו אלא חתנו שהוא אדמו"ר. - ההוספה בכללותה הייתה בעייתית (סופרלטיבים ופרטים לא אנציקלופדיים) ולכן בוצע השחזור הכולל, אתה מוזמן לנפות את האוכל מהפסולת. הגדה של פסח (שיחה) 13:21, 16 ביוני 2024 (IDT)
- לא נכנס לוויכוח על ענין זה [אף שאינך צודק הכוונה היא לכתוב את תולדותיו ולפי כללי הכתיבה והדקדוק כותבים נולד לאביו ------- ולאמו----------- ]
- אך למה שינית את כל השאר ? אמיתי חן (שיחה) 13:27, 16 ביוני 2024 (IDT)
- ראה מכ:לשון#ביטויים מיותרים.
רוב מוחלט של העריכה היה הסרת פרטים ללא נימוק ותוספות לא אנציקלופדיות. הגדה של פסח (שיחה) 13:30, 16 ביוני 2024 (IDT)- אעתיק תגובה שנשלחה אליך בנושא אחר
- אשר תוכנה מתאים כאן כפתור ופרח
- מדוע ולמה[עריכה | עריכת קוד מקור]
- תגובה אחרונה: לפני 5 ימים2 תגובותאדם אחד בשיחה
- ככל הידוע אתה נעדר סמכות לשפוט במקרים כאלו בכל מקרה לא יזיק אם תטרח ותראה את הכתוב שם, בהנאה נועם עמר (שיחה) 00:42, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
- אפשר לשאול ולתמוה, אפילו מומלץ! אך אין צורך למחוק לחינם! נעמיד את הדברים לשיפוט העורכים הבכירים נועם עמר (שיחה) 00:43, 11 ביוני 2024 (IDT)תגובה
- אמיתי חן (שיחה) 14:44, 16 ביוני 2024 (IDT)
- אבקש להבין מה לא אנציקלופדי בדברים שהורדת אמיתי חן (שיחה) 14:45, 16 ביוני 2024 (IDT)
- @אמיתי חן הטרלה של כל אחד מהעורכים בנפרד, לא תקדם את החזרת העריכות. תוכל לקיים דיון תוך רצון להבין את הצד השני, בדף השיחה של הערך בו אתה עוסק. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 14:52, 16 ביוני 2024 (IDT)
- שיחה
- מיועדת בדיוק לנושאים אלו לפני העלאה לדף השיחה של הערך. אמיתי חן (שיחה) 15:02, 16 ביוני 2024 (IDT)
- @אמיתי חן הטרלה של כל אחד מהעורכים בנפרד, לא תקדם את החזרת העריכות. תוכל לקיים דיון תוך רצון להבין את הצד השני, בדף השיחה של הערך בו אתה עוסק. מוטי ~ שיחה • י' בסיוון ה'תשפ"ד • 14:52, 16 ביוני 2024 (IDT)
- אתה עסוק רק במחיקות משום מה! דעת זקנים (שיחה) 11:02, 5 ביולי 2024 (IDT)
- ראה מכ:לשון#ביטויים מיותרים.
הורדת מקטע
אבקש לדעת מה לא מנוסח אנצי' אמיתי חן (שיחה) 16:24, 16 ביוני 2024 (IDT)
- כל הקטע. הגדה של פסח (שיחה) 16:25, 16 ביוני 2024 (IDT)
- תתאר באיזה דברים בלי לכלול הכל יחד אמיתי חן (שיחה) 16:25, 16 ביוני 2024 (IDT)
- זה מקטע מתוך מכתב שהוא כתב ייתכן שהוא לא כתב אנצי' אבל לגבינו זה ודאי אנצי' לדרך החסידות אמיתי חן (שיחה) 16:27, 16 ביוני 2024 (IDT)
- ראשי תבות, תוארים וניסוחים מליציים (וכן כתב, וזה לשונו), אי שימוש בתבניות המתאימות ({{ציטוט}} / {{ציטוטון}} / {{""}}) והטיית מילים לא מקובלת.
בכל אופן מספיק ציטוט אחד, מלבד זאת אין ראיה על דרך החסידות אלא על הנהגה אישית שסלדה מכבוד. הגדה של פסח (שיחה) 16:33, 16 ביוני 2024 (IDT)- אתקן אמיתי חן (שיחה) 16:34, 16 ביוני 2024 (IDT)
- אכתוב שוב: אין ראיה על דרך החסידות. הגדה של פסח (שיחה) 16:35, 16 ביוני 2024 (IDT)
- זה דוגמא ובוודאי שזוהי דרך החסידות
- החל מהרה"ק מראפשיץ עד ימינו אנו אמיתי חן (שיחה) 16:37, 16 ביוני 2024 (IDT)
- דרך האדמו"רים היא לאו דווקא דרך החסידות.
נ. ב. מכ:מחקר מקורי, לעיונך. הגדה של פסח (שיחה) 16:39, 16 ביוני 2024 (IDT)
- דרך האדמו"רים היא לאו דווקא דרך החסידות.
- אכתוב שוב: אין ראיה על דרך החסידות. הגדה של פסח (שיחה) 16:35, 16 ביוני 2024 (IDT)
- למה הורדת שוב אחרי שתיקנתי ?? אמיתי חן (שיחה) 16:51, 16 ביוני 2024 (IDT)
- זו דרכו של הגדה של פסח. דעת זקנים (שיחה) 11:01, 5 ביולי 2024 (IDT)
- אתקן אמיתי חן (שיחה) 16:34, 16 ביוני 2024 (IDT)
- ראשי תבות, תוארים וניסוחים מליציים (וכן כתב, וזה לשונו), אי שימוש בתבניות המתאימות ({{ציטוט}} / {{ציטוטון}} / {{""}}) והטיית מילים לא מקובלת.
ניסוי
- הועבר מהדף שיחת משתמש:תיקון ליל שבועות
ניסוי. הגדה של פסח (שיחה) 16:52, 30 ביוני 2024 (IDT)
- סוף העברה
הרב בעל הגדה של פסח!
מדוע אתה מוחק עריכות של אחרים בלי ליצור איתם קשר?
אתה יודע שכל עריכה מלווה בהרבה זמן של השקעה ועמל?
זה לא יבוא ערך מ'ויקפדיה'!
כל טוב עיין את עריכתו של דעת זקנים בעגה חרדית זה נקרא השחתה! ―זרחה חמה (שיחה | תרומות) לא חתם
- @דעת זקנים, @זרחה חמה, @שקעה חמה, ראה עזרה:חתימה. לגוף העניין, אני מתנצל על עגמת הנפש וכמובן שאין בכך משהו אישי. העריכה הייתה יפה אך היא לא כ"כ התאימה לסגנון במכלול, להרחבה ראה המכלול:מדריך לכתיבת ערכים. הסרתי כמה שורות והסברתי בתקציר על כל שורה לפי סדר ההסרה מה הסיבה למחיקה. העריכה לא הלכה לאיבוד אלא שמורה בגירסאות הקודמות. הייתי שמח לעזור לך עם הניסוח אלא שכעת אין לי זמן פנוי. אולי תנסה לפנות לאחד מהעורכים הנחמדים והם יעזרו לך. בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 09:01, 2 ביולי 2024 (IDT)
הגדה של פסח @ ספרא@ שמש ומרפא@ ראה עזרה: הנהגה ראויה במכלול. טכנית לא הסברת, אם אין לך זמן לעשות יותר טוב, אל תמחק אחים שכנראה פחות מצטיינים ממך בכתיבה. ―דעת זקנים (שיחה | תרומות) לא חתם
- @דעת זקנים, @זרחה חמה, @שקעה חמה, הכתיבה שלך מצויינת אבל במכלול יש סגנון מסויים שלוקח זמן ללמוד אותו, ראיתי שלא נערכה לך קבלת פנים מסודרת וחמה דיה קודם לכן. על כן, רציתי לברכך על תרומתך ולבאר מעט את אופן העבודה כאן.
ייתכן שספגת ועוד תספוג כמה הערות ביקורתיות על פעילותך כאן משום שאינך מכיר עדיין את כל נוהגי העבודה ומוסכמות העריכה כאן. אל דאגה - כוונתנו טובה וכדאי להתייחס להערות אלו כאל ביקורת בונה בלבד ולא כאל ביקורת אישית.
המכלולאים הוותיקים כאן מנטרים את כל העריכות המתבצעות במכלול באופן מתמשך מתוך כוונה לעצור השחתות וטעויות עריכה שנעשות תדיר. זו עבודה חשובה לצורך שמירה על איכותה וחופשיותה של המכלול, אך היא גם שוחקת ולכן ההערות שזכית להן כאן היו מאוד ישירות ואולי גם נוקשות.
אין סיבה לקחת זאת ללב, כולנו התחלנו כך. הממשק כאן אינו פשוט ולוקח זמן ללמוד אותו, אך תוך פרק זמן קצר מתרגלים לאופן העבודה כאן - להסברים בנושא זה ראה עזרה:תפריט ראשי. תודה על תרומתך והמשך עבודה מהנה.
(נ. ב. ראה חתימה, הזחה, תיוג) בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 12:30, 5 ביולי 2024 (IDT)
- @דעת זקנים, @זרחה חמה, @שקעה חמה, הכתיבה שלך מצויינת אבל במכלול יש סגנון מסויים שלוקח זמן ללמוד אותו, ראיתי שלא נערכה לך קבלת פנים מסודרת וחמה דיה קודם לכן. על כן, רציתי לברכך על תרומתך ולבאר מעט את אופן העבודה כאן.
- בדיוק בשביל זה אני מסביר עוד פעם, אם יש לך משהו אחר - תכתוב אותו בשמחה גם אם הוא על חשבון עריכות של אחרים, אבל אם זה סתם 'לא מוצא חן בעינך' תתכבד ותמשיך לשמור על פרופיל נמוך ב'המכלול', ותן לאחרים למלאות את מקומך, אנו מכבדים את תרומתך למכלול, אבל אתה מבין שא"א עוד, כל טוב ~~~ דעת זקנים (שיחה) 10:45, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @דעת זקנים, לא שזה לא מצא חן בעיני, זה דווקא כן מצא חן, רק שזה לא היה בסגנון של המכלול, יש רבים שישמחו לעזור לך להתאים למכלול. גם אני אשתדל בל"נ לעבור על זה בשבוע הקרוב. הגדה של פסח (שיחה) 10:49, 12 ביולי 2024 (IDT)
- תודה [[דעת זקנים (שיחה)]] ? (איך עושים את זה@) דעת זקנים (שיחה) 10:51, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בשביל לתייג צריך לעשות קישור פנימי לדף המשתמש אותו אתה רוצה לתייג לדוגמא: משתמש:הגדה של פסח. אין צורך בשטרודל, זה רק עניין של עיצוב. הגדה של פסח (שיחה) 10:54, 12 ביולי 2024 (IDT)
- תודה [[דעת זקנים (שיחה)]] ? (איך עושים את זה@) דעת זקנים (שיחה) 10:51, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @דעת זקנים, לא שזה לא מצא חן בעיני, זה דווקא כן מצא חן, רק שזה לא היה בסגנון של המכלול, יש רבים שישמחו לעזור לך להתאים למכלול. גם אני אשתדל בל"נ לעבור על זה בשבוע הקרוב. הגדה של פסח (שיחה) 10:49, 12 ביולי 2024 (IDT)
הכללים במקור אנונימי
- הועבר לדף שיחה:פולמוס ההשתתפות בבחירות#הכללים במקור אנונימי
יהודה פיש (שיחה) 15:43, 11 ביולי 2024 (IDT)
קומט שבת?
גם אתה לא יכולת לערוך בדקות אלו במכלול? ~ תכליתי • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד 00:07 (IDT) 00:07, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אכן, כבר כתבתי מייל ל-6 המפעילים, רגע לפני שרציתי לאשר שליחה האתר נפתח לעריכה. מפעילי מערכת, כדאי לבדוק את מקור התקלה. הגדה של פסח (שיחה) 00:09, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אני לא תכננתי... כנראה שאין לי קשורים עם המפעילים
(סתם, אני כבר לא פעיל במייל שלי כמעט, שתדע מזה אגב) ~ תכליתי • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד 00:10 (IDT) 00:10, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אני לא תכננתי... כנראה שאין לי קשורים עם המפעילים
שלום!
בקשר לעריכה זו, קודם אנצל את ההזדמנות להודות לך על כל העריכות שלך, תודה! ובקשר לעריכה, כפי שמוסבר כאן, עדיף שהתמונה תיחסם ולא רק תוסר מהערך, הדרך הפשוט זה לתייג ב"ת או כל 'בדוק', אכן נראה לי שאפשר לעשות את זה גם ידנית. איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 10:58, 12 ביולי 2024 (IDT)
- תודה! בפועל עשיתי את זה בצורה לא טובה והעליתי את הקובץ למכלול ללא הפניה. ביקשתי מחיקה. הגדה של פסח (שיחה) 11:10, 12 ביולי 2024 (IDT)
- מוטי תיקן את זה, עכ"פ צריך להעלות, גם אח"כ אפשר לשנות להפניה. איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:12, 12 ביולי 2024 (IDT)
- לא מדויק, אין צורך להעלות שום קובץ, צריך ליצור את דף הקובץ כהפניה לקובץ תמונה חילופית (כמו שעשיתי) וזה מציג אותו במקום התמונה המקורית מוויקישיתוף. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:13, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אכן לא מעלים את הקובץ, רק את שמו. מקווה שזה לא מסובך. איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:16, 12 ביולי 2024 (IDT)
- ידוע לי, בטעות הקלדתי סוגריים מיותרים ולא נוצרה הפניה, מה שגרם לי לחשוב שהעליתי את הקובץ. הגדה של פסח (שיחה) 11:16, 12 ביולי 2024 (IDT)
- כמה שאני מבין, אם זה לא נעשה הפניה, הוא אוטומטי מייבא את הקובץ, עכ"פ עכשיו העניין ממילה הובן. שבת שלום! איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:17, 12 ביולי 2024 (IDT)
- ידוע לי, בטעות הקלדתי סוגריים מיותרים ולא נוצרה הפניה, מה שגרם לי לחשוב שהעליתי את הקובץ. הגדה של פסח (שיחה) 11:16, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אכן לא מעלים את הקובץ, רק את שמו. מקווה שזה לא מסובך. איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:16, 12 ביולי 2024 (IDT)
- לא מדויק, אין צורך להעלות שום קובץ, צריך ליצור את דף הקובץ כהפניה לקובץ תמונה חילופית (כמו שעשיתי) וזה מציג אותו במקום התמונה המקורית מוויקישיתוף. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:13, 12 ביולי 2024 (IDT)
- מוטי תיקן את זה, עכ"פ צריך להעלות, גם אח"כ אפשר לשנות להפניה. איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:12, 12 ביולי 2024 (IDT)
בדוק עריכות אוטומטית
| שלום שרפי קודש,
כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מערכת בקרת שינויים". עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים, כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לשנות שם דף בתוך מרחב הערכים, ולבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט 33 בהמכלול:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב. מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: המכלול:לשון, איכותם של מקורות. |
בברכה, מקוה • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ד 17:32 (IDT) 17:32, 2 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה! הגדה של פסח (שיחה) 21:12, 3 באוגוסט 2024 (IDT)
- מ ז ל
ט ו ב ! וילבש הרשאה כמדו למאי נ"מ • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 15:10, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- ההרשאה מתאימה ככפפה ליד. עורך מקצוען, מנוסה וממוקד! איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 19:07, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- שכוייח! הגדה של פסח (שיחה) 19:15, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- תתחדש
, ובהצלחה! נריה - 💬 - 20:25, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- תתחדש
- שכוייח! הגדה של פסח (שיחה) 19:15, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- ההרשאה מתאימה ככפפה ליד. עורך מקצוען, מנוסה וממוקד! איך • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד למנינם 19:07, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- מ ז ל
לושיצה
במענה לשאלתך. ריזנברג, כך נכון. ספרי קודש שיחה ח' באב ה'תשפ"ד • 14:12, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
מחיקת תגובות למפרע
בקשר לעריכה זו, מומלץ להשתמש בתבנית:כתב מחוק ולא למחוק תגובות ישנות, לתועלת הדיון, ייש"כ. אפרון (שיחה) 07:36, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הקפדתי לא להפריע לרציפות הדיון. הגדה של פסח (שיחה) 09:28, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
, עדיין עדיף ככה. אפרון (שיחה) 10:00, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- היו שם מדי הרבה גלישות מהדיון או קביעות (בכללי חשיבות) לא נכונות, זה קצת הביך... הגדה של פסח (שיחה) 10:03, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- סבבה, בכו"כ ההארה היתה על העתיד ולא על העבר... אפרון (שיחה) 10:07, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- היו שם מדי הרבה גלישות מהדיון או קביעות (בכללי חשיבות) לא נכונות, זה קצת הביך... הגדה של פסח (שיחה) 10:03, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, מי קבע שחובה ליצור פסקאות בערך קצר? מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 20:33, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי, דברי היו ביחס לתקציר. לעצם העניין, בדרך כלל מיותר לחלק לפסקאות קצרות, אלא שהערך הוא על הספר.
אני שם לב שלתצוגה מקדימה זה לא עוזר, אבל לא בטוח שצריך להתחשב בזה. הגדה של פסח (שיחה) 20:38, 18 באוגוסט 2024 (IDT)- האמת שלא נתתי דעתי לתוכן העניינים (יש אפשרות גם להעלים אותו, כך אני נוהג במקרים מסוג זה). מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 20:40, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתבת בתקציר שאין טעם שמרכז הערך יהיה בפתיח, למה התכוונת? הגדה של פסח (שיחה) 20:43, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- האמת שלא נתתי דעתי לתוכן העניינים (יש אפשרות גם להעלים אותו, כך אני נוהג במקרים מסוג זה). מוטי ~ שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 20:40, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, נראה לי מוזר ולא מקובל לציין את יום פטירתו וקבורתו באמצע הערך רק בגלל שנכתב ששימש בתפקיד עד פטירתו. לעבעדיג (שיחה) 09:41, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה סוף פירוט הביוגרפיה. אחר כך אלו לא פעולות אלא הערכות. אפשר לייחד להן כותרת משנה. הגדה של פסח (שיחה) 09:42, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- עדיין ישנם את זהות תלמידיו וגם חשיבותו בעיני הנודע ביהודה היא עובדה מוגמרת.(אני מניח שכשכם שאין פרצופיהן שוין כך אין דעותיהם שוין. עם זאת אשמח לחוות דעתו של ספרא) --לעבעדיג (שיחה) 09:47, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי מה המשמעות של עובדה מוגמרת. התלמידים מובאים בהקשר של הוכר כאחד מגדולי דורו. הגדה של פסח (שיחה) 09:49, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- עובדה מוגמרת הכוונה שבפועל ביקש הנודע ביהודה את הסכמותיו ואלו לא הערכות --לעבעדיג (שיחה) 09:51, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- זו עדיין לא פעילות שלו. הגדה של פסח (שיחה) 09:52, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- עדיין לא נראה לי. עם זאת אציין לשבח את ליטושיך המדוייקים והבהירים שמאוד מצאו חן בעיני. --לעבעדיג (שיחה) 11:24, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- זו עדיין לא פעילות שלו. הגדה של פסח (שיחה) 09:52, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- עובדה מוגמרת הכוונה שבפועל ביקש הנודע ביהודה את הסכמותיו ואלו לא הערכות --לעבעדיג (שיחה) 09:51, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי מה המשמעות של עובדה מוגמרת. התלמידים מובאים בהקשר של הוכר כאחד מגדולי דורו. הגדה של פסח (שיחה) 09:49, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- עדיין ישנם את זהות תלמידיו וגם חשיבותו בעיני הנודע ביהודה היא עובדה מוגמרת.(אני מניח שכשכם שאין פרצופיהן שוין כך אין דעותיהם שוין. עם זאת אשמח לחוות דעתו של ספרא) --לעבעדיג (שיחה) 09:47, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
למה לא לתת קרדיט לכותב?
בקשר לעריכה זו, פשוט כי השתמשתי בבוקמרקלטים... אין לי משהו אישי נגדו
למאי נ"מ • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 15:39, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מסוף הארזים
בנוגע לעריכה זו יש כתבה כעין זו גם כאן, אני לא יודע אם זה חכם פשוט להתעלם. אתה גם יכול לקרוא כאן ולהתרשם מכל הדוברויות למיניהם שאין בכוונת המסוף החדש לשמש כתחליף חרדי למרכזית ושהוא אכן מיועד לתושבי צפון ירושלים והר חוצבים בכלליות. המעמיק (שיחה) 02:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא חושב שיש סיכוי שהנכבדים שם היו מכריזים שהם חונכים תחנה מרכזית לחרדים. אבל בעיקרון זה הרעיון, תקרא גם את העלון הפתרון: מערך צפון (בדגש על פסקת "מהרטום לבני ברק") שם די מפורש שהבעיה היא התחבורה הבין עירונית שלא נוסעת בתחנה המרכזית אלא בבר אילן. בכל אופן אני סבור שאין טעם לצטט כל קיטור של עיתונאי כל עוד שזה לא מתפתח למאבק משמעותי. תשווה עם זה...
אם בכוונת העירייה שהמסוף ישמש את כלל האוכלוסייה בוודאי שאין לזה מקום. בכתבה אליה קשרת יש סיוג מפורש "לפחות בשלב הראשון". בברכה, הגדה של פסח (שיחה) 03:01, 21 באוגוסט 2024 (IDT)- על כל פנים בערך כאן זה ג"כ לא מודגש, המעמיק (שיחה) 03:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כפי שכתבתי בסיום התגובה, אם בכוונת העירייה שהמסוף ישמש את כלל האוכלוסייה בוודאי שאין לזה מקום. המסוף כעת בפעילות מופחתת ובשלביו הראשונים. אגב, כל הדיון הזה לא כ"כ חשוב, כי בעדכון הבא העריכה כפי הנראה תדרס. הגדה של פסח (שיחה) 03:08, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- א. הסיוג של "לפחות בשלב הראשון" לדעתי אינו אלא סוג של הכשרת הקרקע לשינוי המציאות.
- ב. אכן, אם לא תוסיף את התבנית "נבמ", המעמיק (שיחה) 03:11, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם כי בכתבה שם זה לא ביקורת מובהקת. לא כל המעדכנים מתייחסים ל{{נבמ}} בערכי חול מובהקים, ובצדק. הגדה של פסח (שיחה) 03:15, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כפי שכתבתי בסיום התגובה, אם בכוונת העירייה שהמסוף ישמש את כלל האוכלוסייה בוודאי שאין לזה מקום. המסוף כעת בפעילות מופחתת ובשלביו הראשונים. אגב, כל הדיון הזה לא כ"כ חשוב, כי בעדכון הבא העריכה כפי הנראה תדרס. הגדה של פסח (שיחה) 03:08, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- על כל פנים בערך כאן זה ג"כ לא מודגש, המעמיק (שיחה) 03:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| שכיוח אדיר בעריכת הערך בתי אבות פוניבז׳ אבריימלה מלמד (שיחה) 15:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT) |
בתי אבות פוניבז׳
@הגדה של פסח יש לי תחושה שלקחת אישי את סירובי בעריכות, אבל אינו נכון כי אני מאד מעריך את ההתנדבות שלך לקחת חלק בשכתוב הערך. ולא היתה כונה כזו אם כי זה יכל להתפרש ככה. אבריימלה מלמד (שיחה) 21:22, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:22, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל בסדר, אני לא לוקח כלום באופן אישי. פשוט לא ראיתי טעם להמשיך בעריכה. הגדה של פסח (שיחה) 21:26, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח קיבלתי את כל עריכות שלך חוץ מהרקע להקמה שלא הסכמתי עם התוצאה. אשמח שתמשיך לערוך
- אם כי מותר לך לעדכן אותי על חלקים חשובים בערך שמשנים את משמעות ונדון בדבר סה״כ יש לנו מטרה אחת 21:34, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:34, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אגב אני נזכר שעשית לי תיקון בערך שכתבת ״בהמשך הקיץ נשלח אליו מכתב מקוסוב לאצקי בו נכתבו תיאורי זוועה על גורלם של יהודי וורשה שנשלחו באותו הקיץ לטרבלינקה. באותה תקופה רבי אברהם שלום כמו יהודים אחרים בגטו הסתתר מהנאצים ולא יצאו לרחובות העיר. דיווח זה גרם לפקפוק בתועלת בהמשך ההסתתרות מהנאצים. וסירבת מהסיבה שאני סירבתי עכשיו.אבריימלה מלמד (שיחה) 21:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח הערך זקוק לכתיבה הסיפורית שלךאבריימלה מלמד (שיחה) 21:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד סליחה על ההתערבות, אבל "כתיבה סיפורית" היא לא מחמאה במכלול... הגש"פ מצטיין דווקא בכתיבה אנציקלופדית, שזוהי כתיבה יבשה של הנתונים ללא סיפורת. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד 22:00, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ יש הרבה רמות בין סיפור לבין כתיבה משולבת סיפור אבריימלה מלמד (שיחה) 12:45, 22 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 12:45, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד סליחה על ההתערבות, אבל "כתיבה סיפורית" היא לא מחמאה במכלול... הגש"פ מצטיין דווקא בכתיבה אנציקלופדית, שזוהי כתיבה יבשה של הנתונים ללא סיפורת. למאי נ"מ • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד 22:00, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח הערך זקוק לכתיבה הסיפורית שלךאבריימלה מלמד (שיחה) 21:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אגב אני נזכר שעשית לי תיקון בערך שכתבת ״בהמשך הקיץ נשלח אליו מכתב מקוסוב לאצקי בו נכתבו תיאורי זוועה על גורלם של יהודי וורשה שנשלחו באותו הקיץ לטרבלינקה. באותה תקופה רבי אברהם שלום כמו יהודים אחרים בגטו הסתתר מהנאצים ולא יצאו לרחובות העיר. דיווח זה גרם לפקפוק בתועלת בהמשך ההסתתרות מהנאצים. וסירבת מהסיבה שאני סירבתי עכשיו.אבריימלה מלמד (שיחה) 21:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 21:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
העברה במרחב טיוטה
בקשר לעריכה זו, קודם כל זה אסור, אבל אני לא בא להטיף מוסר, אני פשוט לא רוצה שישללו את האפשרות הזאת מהבדוקים. נתנו אמון בבדוקים, אל לנו להפר אותו. למאי נ"מ • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד 00:00, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- זו טיוטה שאני יצרתי. הגדה של פסח (שיחה) 00:01, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- ולכן? זה שימוש לא חוקי בהרשאה. כך אני חושב. למאי נ"מ • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד 00:02, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה בסדר. גם בג"ץ משתמש ברוח המחוקק. הרעיון הוא שניתן לאפשר לבדוקים העברה שתכליתה היא בירוקרטיה. הגדה של פסח (שיחה) 00:12, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה מזמין לעצמך D9 על הראש?
טוב, לכאורה אתה צודק. הרעיון הוא בעיקר שלא יעבירו טיוטות למרחב ראשי. (אם כי זה לא מעוגן בחוק, אבל אמרנו בג"ץ לא?...) למאי נ"מ • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד 00:15, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה מזמין לעצמך D9 על הראש?
- זה בסדר. גם בג"ץ משתמש ברוח המחוקק. הרעיון הוא שניתן לאפשר לבדוקים העברה שתכליתה היא בירוקרטיה. הגדה של פסח (שיחה) 00:12, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- ולכן? זה שימוש לא חוקי בהרשאה. כך אני חושב. למאי נ"מ • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד 00:02, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
ניסוח
בקשר לעריכה זו, ערכתי אחריך בעיקר בגלל הניסוחים האלו והעברתי למרחב. כעת אתה שוב הופך את זה לסיפור במקום מידע אנציקלופדי. מה גם שהניסוח שלך ארוך יותר ומסורבל יותר. עמוס חדד (שיחה) 01:07, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- התנגשות, בדיוק כתבתי לך על זה בדף השיחה. הגדה של פסח (שיחה) 01:16, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- השינויים היו בשלושה פרטים: א. ההקשר של בית המדרש צריך להיות במשמעות הנכונה, שהיא הפעלת בית הכנסת המחתרתי. ב. הבסיס להנהגתו של רבי אלימלך הייתה העובדה שגם האזרחים רצחו ולא רק הנאצים, ומשכך הוא סבר שאין להאריך את החיים אלא להשתתף יחד עם שאר היהודים. ג. מחנה העבודה היה ההצלה ולא ההישארות בגטו. הוא עצמו נשאר בגטו כנראה מפני שהוא לא היה כשיר לעבודה פיזית. הגדה של פסח (שיחה) 01:31, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- כפי שכתבתי בדף השיחה שלי, השתדלתי להיצמד לדבריך ולכן יצא הכלאים הזה. תיקנתי כרגע את שני הניסוחים השניים. מקווה שזה יהיה לטעמך. לגבי הטענה הא. לא הבנתי את דבריך, האם הנאצים פרצו לב"מ המחתרתי או שלאחר הפריצות לכל בתי המדרש נפתח המחתרתי? עמוס חדד (שיחה) 13:05, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה.
הם פרצו לבית מדרשו הרגיל. רק בהמשך (לא מצאתי (או התעצלתי) את התאריך המדויק) נסגרו כלל בתי המדרשות, והוא הקים בית מדרש מחתרתי.
נ. ב.- לדעתי "משהו חשוד", "כולם נמלטו", אלו ניסוחים שצריך לשנות.
- אדמו"ר שמבקר את חסידיו זה דבר רגיל (גם לפני המלחמה), לכן אין להוסיף "על אף" היותו אדמו"ר בזליחוב.
- יש ערך יודנריין.
- כדאי להדגיש שהשליחה למחנה העבודה הייתה במסגרת ההשתדלות להצלה.
- לא כ"כ הבנתי למה השינויים שלי עיצבו את הערך כסיפור.
- שוב תודה.
- הגדה של פסח (שיחה) 13:16, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- ניסחתי שוב. מקווה שעכשיו הכל טוב. תודה על ההבהרות. אם תוכל למצוא תאריכים (בלי להתעצל) זה משדרג את הערך עשרת מונים ונותן פרספקטיבה אחרת לכל הסיפור (שים לב שבתחילה בחוסר שימת לב כתבת שהפשיטה הנאצית הייתה בחורף 1930, כשהנאצים כבשו את זלחוב רק בספטמבר 1930). ודבר אחרון קשה מאד לקחת סיפור ולייבש אותו ולהפוך אותו למידע אנציקלופדי. גם אני סובל מזה רבות בערכים שאני כותב. לכן כל יד נוספת שעוברת ומלטשת הופכת את זה לטוב יותר. לאט לאט תבין את ההבדלים. עמוס חדד (שיחה) 13:32, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא טעיתי, המשך החורף שאחרי ספטמבר הוא חורף 1940. טוב שדייקת את זה. לכאורה לא אמצא תאריך, כי כפי הנראה סגירת בתי המדרשות לא הייתה בבת אחת.
לא מצאתי מקור לכך שסגירת בית המדרש הייתה בעקבות הפשיטה המצוינת בערך, ייתכן וזו הייתה פשיטה חד פעמית ובית המדרש נסגר רק בהמשך, עדיף לתת לקורא להחליט בעצמו אם יש קשר. הגדה של פסח (שיחה) 13:37, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא טעיתי, המשך החורף שאחרי ספטמבר הוא חורף 1940. טוב שדייקת את זה. לכאורה לא אמצא תאריך, כי כפי הנראה סגירת בתי המדרשות לא הייתה בבת אחת.
- ניסחתי שוב. מקווה שעכשיו הכל טוב. תודה על ההבהרות. אם תוכל למצוא תאריכים (בלי להתעצל) זה משדרג את הערך עשרת מונים ונותן פרספקטיבה אחרת לכל הסיפור (שים לב שבתחילה בחוסר שימת לב כתבת שהפשיטה הנאצית הייתה בחורף 1930, כשהנאצים כבשו את זלחוב רק בספטמבר 1930). ודבר אחרון קשה מאד לקחת סיפור ולייבש אותו ולהפוך אותו למידע אנציקלופדי. גם אני סובל מזה רבות בערכים שאני כותב. לכן כל יד נוספת שעוברת ומלטשת הופכת את זה לטוב יותר. לאט לאט תבין את ההבדלים. עמוס חדד (שיחה) 13:32, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה.
- כפי שכתבתי בדף השיחה שלי, השתדלתי להיצמד לדבריך ולכן יצא הכלאים הזה. תיקנתי כרגע את שני הניסוחים השניים. מקווה שזה יהיה לטעמך. לגבי הטענה הא. לא הבנתי את דבריך, האם הנאצים פרצו לב"מ המחתרתי או שלאחר הפריצות לכל בתי המדרש נפתח המחתרתי? עמוס חדד (שיחה) 13:05, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- השינויים היו בשלושה פרטים: א. ההקשר של בית המדרש צריך להיות במשמעות הנכונה, שהיא הפעלת בית הכנסת המחתרתי. ב. הבסיס להנהגתו של רבי אלימלך הייתה העובדה שגם האזרחים רצחו ולא רק הנאצים, ומשכך הוא סבר שאין להאריך את החיים אלא להשתתף יחד עם שאר היהודים. ג. מחנה העבודה היה ההצלה ולא ההישארות בגטו. הוא עצמו נשאר בגטו כנראה מפני שהוא לא היה כשיר לעבודה פיזית. הגדה של פסח (שיחה) 01:31, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, אנא הקפד על תקצירי עריכה מכבדים יותר, גם אם אתה סבור שזה לא נצרך לערך, או כל סברא אחרת, אין צורך להתבטאות על שיחה בין שני תלמידי חכמים כ"זבל" (ואף אם לא התכוונת לשיחה גופא, אך כך זה בעקיפין). דן לכף זכות שזה היה בשעת ליל מאוחרת... קבל את הביקורת כ"נאמנים פצעי אוהב"
,

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
~ המלקט • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד 08:23 (IDT) 08:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן. כמובן שאמירתי לא כוונה לעצם השיחה. ביקשתי הסתרת תקציר. הגדה של פסח (שיחה) 21:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
ראש"ג
בקשר לעריכה זו, כעת הכרונולוגיה משובשת. עמוס חדד (שיחה) 14:55, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- השריפה מוזכרת רק כהסבר להקמת בית המדרש המחתרתי.
עדיך להזכיר אותה בתחילת הפסקה ללא הקשר לפעולות האדמו"ר? הגדה של פסח (שיחה) 14:58, 25 באוגוסט 2024 (IDT)- שלח לי את המקור בבקשה. עמוס חדד (שיחה) 14:59, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה באידיש. הגדה של פסח (שיחה) 15:00, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- שלח לי את המקור בבקשה. עמוס חדד (שיחה) 14:59, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
נפטר
בקשר לעריכה זו, למה? איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 21:06, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- א. כמדומני שמסדרים לפי תאריך פטירה. ב. בין שני רבנים יש להציב פסיק, לא • . הגדה של פסח (שיחה) 21:08, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
@
שלחתי הכל לטובה (שיחה) 02:33, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
ז'לחוב או זליחוב
האם ישנם כללים כל שהם אם משתמשים בשם רשמי או בשם שהיה נפוץ בין היהודים? כי זה בכל קטגוריה ובכל ערך נכתב אחרת. פלאלמוני (שיחה) 13:32, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- איני יודע לקבוע באופן כללי, ולא בטוח שיש בכלל קביעה. להבנתי בקטגוריות שמסווגות לפי תקופה נוכחית, יש להיצמד לשם הרשמי של העיר.
בעניין זליחוב זה בוודאי עדיף, כי גם אצל היהודים היו משתמשים בזשעלעכאוו (-ז'לחוב בכתיב עברי). הגדה של פסח (שיחה) 13:41, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
חדשות המכלול - גיליון 5
- הועבר לדף שיחת משתמש:תיקון ליל שבועות#חדשות המכלול - גיליון 5
ישיבת אור שמואל
לאחר שיתחיל זמן אלול, אפשר יהיה לכתוב את מספר הבחורים שנוספו לשיעור א' תשפ"ה גם ללא מקור? שמואל עמית (שיחה) 12:03, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא, ראה המכלול:הערות שוליים#מתי להשתמש בהערות השוליים. הגדה של פסח (שיחה) 12:11, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח לא כתוב שנתון מספרי שידוע לציבור צריך מקור, אלא נתון שאינו ידוע כגון אחוז מאכולוסייה וכו'? שמואל עמית (שיחה) 12:19, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- כל נתון ידוע לאי מי, אין הבדל. אמנם בפירוט כתוב נתונים סטטיסטיים ומדידים, אבל הכותרת היא נתונים מספריים. אני מבין שסטטיסטיקה דורשת סימוכין יותר ממספר בחורים, אבל ביחס למשקל ונפח אני לא רואה הבדל. הגדה של פסח (שיחה) 12:36, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח לא כתוב שנתון מספרי שידוע לציבור צריך מקור, אלא נתון שאינו ידוע כגון אחוז מאכולוסייה וכו'? שמואל עמית (שיחה) 12:19, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
קוד בקול הלשון
בקשר לעריכה זו אשמח אם תלמד אותי איך עושים זאת (כדי לדעת גם לערכים אחרים).
ובהזדמנות זו:
תודה רבה! על הכל! עבד ד' (שיחה) 13:20, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עבד ד', ייתכן שיש בוק מתאים, אני בכל אופן מעתיק ידנית משורת ה-url באתר החדש. הגדה של פסח (שיחה) 13:22, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. היכן זה נמצא? עבד ד' (שיחה) 13:26, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- קח לדוגמא את הערך המדובר, כתובת הדף בקול הלשון היא https://www2.kolhalashon.com/#/regularSite/ravs/960891/1/1, אז יש למלא בתבנית 960891. ראה להרחבה בדף תב:קול הלשון. הגדה של פסח (שיחה) 16:19, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, יש. השיחה כאן עוררה אותי לציין זאת בדף התבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ד • 23:56, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי. היכן זה נמצא? עבד ד' (שיחה) 13:26, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
מדוע שיחזרת
בסך הכל ביקשתי מקור לנטען, אם יד מקור מדוע לא הבאת ואם אין, מדוע שיחזרת.
אני לא חושב שצריך לנמק דרישת מקור. מה דעתך אפרון, וכן מר איך. עזריאל3 (שיחה) 00:47, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- א. חובה לנמק דרישת מקור.
ב. חובה לקרוא את כל הקישורים החיצוניים (בערך המדובר זה למעלה משלושים). הגדה של פסח (שיחה) 01:37, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
טקסט בלתי נראה בגוף הערך
ראיתי שאתה משאיר עקבות בתוך הטיטות להמשך עבודה.
יש שיטה יותר טובה לעשות את זה (רואים את הטקסט רק באמצעות עריכה בקוד מקור.) כך:
וחוץ מזה..

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
• מטעמים • 20:01, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה רבה.
זה ידוע לי, רק שהתרגלתי לעבודה יחידנית בטיוטות לכן לא הקפדתי על כך... כמובן שהשתתפות כלל העורכים היא האופציה העדיפה. הגדה של פסח (שיחה) 20:09, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
בן ציון קופרשטוק
אני מתפלא עליך שהזמן שעברת במכלול לא לימד אותך שהמכלול הוא לא כתבה בעיתון אלא מביא מידע ביוגרפי וכאשר מביאים מידע שהוא לא מוכר ויש עורך המבקש מקור לא מוחקים את בקשת המקור. אהיה הוגן איתך ולא אשחזר את העריכות עד שתענה לי. בקשת המקור שביקשתי היא הכי פשוטה. מי היה מכנה אותו והיכן היה ידוע בכינוי הזה. אברהם. (שיחה) 16:37, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא הבנתי, הוספתי שני מקורות מפורשים.
הערתי בתקציר הייתה בדרך אגב, משום שבקשת המקור הייתה מנוגדת לכללי דרישות מקור, ובאופן כללי יש לי שאיפה מהעורכים לא להניח דרישת מקור כשהסיבה היחידה היא חסר ידע אישי. וכידוע שלא שמענו אינה ראיה. הגדה של פסח (שיחה) 16:43, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, בהחלט יש בעיה וממשתמש מקצוען כמוך מצופה לא לתהות בדבר. בנוסף, עריכות סרק כדי להתכתב בתקצירים לא ממש רצויות (בוודאי שלא מדובר בהסבר לעריכה קודמת). מוטי ~ שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד • 16:52, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי, אכן. זאת מלבד האיסור לסמוך על מקור ללא קריאתו.
הבעיה העיקרית הייתה ההסתמכות על מקור מסוג מסויים. אתקן, תודה.
נ. ב. בעיקרון זה מופיע בתנועת החסידות#ההתנגדות לחסידות - ערך ממוקר היטב, אלא שרוב הקישורים שם חסומים לי. אולי אעשה שיעורי בית. הגדה של פסח (שיחה) 17:02, 9 בספטמבר 2024 (IDT)- @אוהב לדעת, בבקשה לציין הפניה מדוייקת, זה לא תקין לציין רק את שם הספר. הגדה של פסח (שיחה) 17:09, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי החזרתי את המקור, להלן תקציר הפרק:
פרק נוסף על הסכסוך בין המתנגדים לבין החסידים מוקדש לתגובתו של ר׳ חיים מולוז׳ין לחסידות... ניהל את המאבק נגד החסידות בסגנון כה שונה מזה שיזם והוביל מורו ורבו. לעומת מלחמת החורמה שיזם הגר״א... בחר ר׳ חיים להתמודד עם החסידות במישור הרעיוני והחינוכי. ברקע תגובה זו עמדה ההכרה, שהחסידים אינם מינים ומניעיהם טהורים... את פולמוסו של ר׳ חיים עם החסידות אפיינה נימה מאופקת...
@אוהב לדעת, מצאתי שם בינתיים רק הסבר למה הוא לא חתם על החרמות, לא סקירה כללית. הגדה של פסח (שיחה) 18:00, 9 בספטמבר 2024 (IDT)- הרב בעל ההגדה, מה הספק? קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:54, 9 בספטמבר 2024 (IDT) קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:54, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @קהת, אוהב לדעת טען על פי ספר הגאון שלא היה הבדל בין הגאון לרבי חיים מוולוזין בגישתם כלפי דרכי ההתמודדות מול החסידות. אך לאטקס יש מאמר בו הוא טוען כפי המובא בערך.
בתחילה המקור לא היה נגד עיני, ומכיוון שאיני מכיר כדבעי את הנישה הזאת הייתי מסופק בשחזור ורציתי לשמוע את דעתך. הגדה של פסח (שיחה) 20:00, 9 בספטמבר 2024 (IDT)- נו, אז מה השאלה? מביאים בערך את 2 הדעות. קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:01, 9 בספטמבר 2024 (IDT) קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:01, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- השאלה הייתה האם אטקס טוען כך, מה שהתברר לנכון.
כשתהיה הפניה ביבליוגרפית תקינה יהיה ניתן להוסיף את דעת אליאך. אי אפשר לכתוב בשם ספר הגאון ללא ציון מראה מקום מלא. הגדה של פסח (שיחה) 20:03, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- השאלה הייתה האם אטקס טוען כך, מה שהתברר לנכון.
- נו, אז מה השאלה? מביאים בערך את 2 הדעות. קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:01, 9 בספטמבר 2024 (IDT) קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:01, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @קהת, אוהב לדעת טען על פי ספר הגאון שלא היה הבדל בין הגאון לרבי חיים מוולוזין בגישתם כלפי דרכי ההתמודדות מול החסידות. אך לאטקס יש מאמר בו הוא טוען כפי המובא בערך.
- הרב בעל ההגדה, מה הספק? קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:54, 9 בספטמבר 2024 (IDT) קהת שיקופיצקי (שיחה) 19:54, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי החזרתי את המקור, להלן תקציר הפרק:
- @אוהב לדעת, בבקשה לציין הפניה מדוייקת, זה לא תקין לציין רק את שם הספר. הגדה של פסח (שיחה) 17:09, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב גמדכלולאי עבורך!
| כוכב גמדכלולאי | |
| שכויח אברמלה (שיחה) 01:30, 12 בספטמבר 2024 (IDT) |
בקשר לעריכה זו, הסקריפט מוטמע בפעולת הייבוא, אם זה לא עבד הבעיה הייתה ברשת וכדו'. מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 16:41, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי, זה היה עדכון, אבל אני מניח שאין הבדל? הגדה של פסח (שיחה) 19:07, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- אין הבדל. הרשת שלי מאוד איטית לאחרונה. (אגב, פעם הבאה תייג את המש' הרגיל, לא ראיתי את התיוג, נחשפתי רק דרך הדיון כאן) למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד 19:09, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ זה בעיה כללית של כמה אתרים, מסתבר שלא לא רק תלוי ברשת שלך. איך • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 19:21, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- או שכן או שלא. למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד 19:23, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- אז אני אומר לך שכן, מוטי ושרגא יודעים יותר פרטים על זה. איך • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 19:23, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- כמובן שאין הבדל בין ייבוא לעדכון. אצלי חזר למצב סביר. מוטי ~ שיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:42, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- אז אני אומר לך שכן, מוטי ושרגא יודעים יותר פרטים על זה. איך • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 19:23, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- או שכן או שלא. למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד 19:23, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ זה בעיה כללית של כמה אתרים, מסתבר שלא לא רק תלוי ברשת שלך. איך • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 19:21, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- אין הבדל. הרשת שלי מאוד איטית לאחרונה. (אגב, פעם הבאה תייג את המש' הרגיל, לא ראיתי את התיוג, נחשפתי רק דרך הדיון כאן) למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד 19:09, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, סלח לי אבל אני ממש מתקשה להבין את דרכך, אני ניסחתי בטיוטה ונראה לי די פשוט שהניסוחים שלי מאוד צדקו, לא מבין למה אתה משחזר אותי באמתלת 'ניסוח', אתה באמת סבור שהניסוח שלך עדיף? לא אכנס עכשיו על כל פרט, אבל אני די בטוח שהצדק עימי, אבל זה לא משנה עכשיו מי צודק, אלא התקינות של הניסוח. שנית כל כתבת לי בעבר שאין לחזור על עריכה גם בטיוטה, מה שונה כאן? וזה לא פעם ראשונה שאתה חוזר על עריכות שלי ואח"כ אתה מטיף לי ולאחרים על מלחמות עריכה. אני כבר כמה פעמים שם לב לזה אבל לא הגבתי, אני מרגיש צורך לעדכן אותך שאני לא מרוצה מהדרך הזה שהעריכות שלך הן קודש קדשים ואין לשנות ממה שאתה קבעת, וכשאני עורך משהו זה פשוט הבל, ואסור לי גם לחזור על עריכותיך... המקרה כאן הוא לא היחיד אלא ללמד על הכלל כולו יצא. אקווה מאוד שתקבל את תוכחתי ותשתדל להמנע בעתיד, בהצלחה בכל מעשיך ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:26 (IDT) 22:26, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- אין בכך חזרה על עריכה משום שגם הניסוח שלך הוא חדש. (נמחק) לא שחזרתי אותך באופן גורף. הגדה של פסח (שיחה) 22:28, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- נדמה לי שהערתך הייתה גם במקרה כזה. עכ"פ ההערה לא נועדה רק לעכשיו, וכנכתב, בכלליות, ראה להחשיב עריכות לגופם ולא על ידי מי הם בוצעו, ואם עורך אף אם הוא פחות מוכשר ומקצועי ממך ערך משהו מועיל ושונה ממה שאתה ערכת תכבד. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:35 (IDT) 22:35, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- ולגופו של עריכה, אם אכן אח"כ כן שחזרת את העריכות, אז למה דבר ראשון אתה בא ומשחזר ואח"כ מתחרט על כמעט הכל? לא עדיף פשוט להסכים עם העריכות? וגם על "נגיד" לא נראה שאתה סבור שזה צריך להישאר שם, וגם ספ"ק סבור כך. אז מה נשאר, על סדרי לילותיו, תחשוב שוב איזה נוסח עדיף יותר.. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:39 (IDT) 22:39, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- גם בעריכה הראשונית לא שחזרתי באופן גורף, ותוך כדי ההשוואה אישרתי בטעות את השמירה. הסרת עיסוק אביו לא הייתה מנומקת. חשוב להדגיש שוב, ששפה עשירה אינה בהכרח סופרלטיבית, ויש ביניהן הבדלים ברורים. ערכים איכותיים רבים משתמשים בשפה מגוונת, ומי מדבר על הויקיפדיה האנגלית. הגדה של פסח (שיחה) 22:41, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- "סדרי לילותיו היו מתחילים באמירת תיקון חצות בבית הכנסת והמשיכו בלימוד ספר הזוהר": סדרי הלילות התחילו?? או שהוא החל את סדר לילותיו בוכו'?. ממש לא שאלה של שפה עשירה או סופרלטיבים. הניסוח העכשוי לא תקין. התקין הוא ש"את סדרי לילותיו החל באמירת תיקון חצות" וכו'. ובכלל הלשון "היו מתחילים" גם לא תקין. היו מתחילים=התחיל/החל/התחילו/החלו. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:45 (IDT) 22:45, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא חושב שההבדל בניסוח בין התייחסות לסדרי הלילה או לו כנשוא המשפט הוא מהותי, יותר עניין של טעם אישי. לגבי היו מתחילים/החל/החלו, האופציה הראשונה נראית עדיפה. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:56, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- התחילו/החלו, לא התכוונתי לשאלה העכשווית, אלא בכללי, היה אומר=אמר. היה לומד=למד. היו מתחילים=התחילו. לא כך? (אני למדתי כך משמש מרפא וספרא) ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:58 (IDT) 22:58, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- סליחה, הייתה לי שגגת הקולמוס, כוונתי הייתה הפוכה ש"היו מתחילים" הכי פחות עדיפה. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:06, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי, שים לב שלא מדובר בציון אירוע חולף, אלא בפעולה קבועה. לדעתי יש נטייה לתאר אירועים חוזרים בלשון הווה. הגדה של פסח (שיחה) 23:42, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני מדגיש שלא כל פעם זה שווה, יש פעמים שאכן מתאים יותר לכתוב היו וכו', בנידו"ד מתאים יותר לכתוב כמו ששיניתי.
אני כן נוטה לכתוב בלש' עבר "אמר" "למד" "התחיל" וכדו', כנראה זה בא מקריאת עריכות וניטורים של בכירי המנטרים מו"ר שמש מרפא וספרא ששניהם פעלו כך... ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 23:46 (IDT) 23:46, 19 בספטמבר 2024 (IDT) - אם מדובר בעניין דקדוקי אני פחות חזק בזה, באופן כללי במכלול ההמלצה היא להשתמש בלשון עבר שהיא פחות סיפורית. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:47, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי
פועל עזר להבעת מצב או המשכיות או הישנות, כגון 'היה יָשֵן', 'היה אומר'. (היה, באתר האקדמיה לעברית).
אם נדרשנו לעניין הלשון היבשה, בויקיפדיה יש חפשיות יתר בעניין הזה, תקרא ערכים כמו אלכסנדר הגדול (בעיקר בחלקו האחרון), ויש דוגמאות יותר טובות, בפרט בערכים שמקורם מויקיפדיה האנגלית. כאן כופים (סליחה על הקונוטציה) סגנון מסויים ולדעתי זה חבל. כבר רציתי בעבר להעלות את הנושא לאולם הדיונים. הגדה של פסח (שיחה) 23:54, 19 בספטמבר 2024 (IDT)- כבר ציינתי שבהקשר הדקדוקי אני ממש חלש. אתה מוזמן לפתוח דיון ייתכן שעדיף להמתין לתקופות שיותר פעילים עורכים מרכזיים, בויקיפדיה לעיתים זה מבוסס על העובדה שיש היקף הרבה יותר גדול של ערכים ועורכים. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:59, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המלקט (נמחק). מגילת פולין (שיחה) 11:46, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- בעיני ממש לא שטותי, בעיני הנוסח שאתה בוחר לא תקין. זה לא שאלה רוחבית כי כנכתב השאלה כאן הוא לא על נוסח ספרותי או שפה עשירה וכדו', אלא סדרי לילות לא מתחילים בלימדו זוהר, אלא אדם מתחיל את סדר לילותיו בלימוד זוהר. אם הדיון היה בינך למוטי ב"עניין אחר" אז איך שחזרת אותי בנימוק של ציטוט אתר אקדמיה בדף השיחה, הלא זה "בענין אחר". עכ"פ הגרסה שלי נבחרה על ידי מנטר כשהעביר את הטיוטה לערך ואני סומך עליו, הוא כנראה הבחין בשני הגרסאות ובחר בנוכחית. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 11:52 (IDT) 11:52, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- להבנתי עיקר הדיון היה בשאלת שימוש בלשון הווה, החלק האחר פחות משמעותי.
דנתי עם מוטי על סגנון הכתיבה כאן ולא על השאלה הנ"ל. (נמחק) מגילת פולין (שיחה) 12:36, 20 בספטמבר 2024 (IDT)- השאלה של עבר והווה אכן שאלה רוחבית ויש לדון עליה. בנידו"ד יש שאלה אחרת, תקינות הנוסח של "סדרי לילותיו היו מתחילים". הטיעון על העברת הטיוטה לערך על ידי מנטר ותיק ומנוסה שבחר בגרסה מסוימת הוא טיעון משמעותי. למנטר ותיק שעוסק בניטור עריכות והעברת דפים כמה וכמה שנים יש לו נסיון. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:40 (IDT) 12:40, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- כאמור, מוטי הסביר שהוא חוזר בו מההכרעה בעניין, וכאמור, הציטוט תומך בדברי.
יש ערכים רבים שהניסוח שלהם גולמי למדי ומועברים על ידי המנטרים, ככה זה כשכח הניטור לוקה בחסר. מגילת פולין (שיחה) 12:44, 20 בספטמבר 2024 (IDT)- הציטוט שלך לא בהקשר הנכון. כי היו מתחילים אכן יכול לשמש לפעמים, אך לא כל פעם, בהקשר שלנו על "סדרי לילותיו" זה לא נוסח טוב.
אכן כח הניטור בכללי דל, אך כוח הניטור של שמש מרפא באיבו וסומכני עליו. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:46 (IDT) 12:46, 20 בספטמבר 2024 (IDT)- (נמחק) .
אתה מוזמן לשאול אותו אם שבע רצון מהרף הלשוני כיום. מגילת פולין (שיחה) 12:48, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- (נמחק) .
- הציטוט שלך לא בהקשר הנכון. כי היו מתחילים אכן יכול לשמש לפעמים, אך לא כל פעם, בהקשר שלנו על "סדרי לילותיו" זה לא נוסח טוב.
- כאמור, מוטי הסביר שהוא חוזר בו מההכרעה בעניין, וכאמור, הציטוט תומך בדברי.
- השאלה של עבר והווה אכן שאלה רוחבית ויש לדון עליה. בנידו"ד יש שאלה אחרת, תקינות הנוסח של "סדרי לילותיו היו מתחילים". הטיעון על העברת הטיוטה לערך על ידי מנטר ותיק ומנוסה שבחר בגרסה מסוימת הוא טיעון משמעותי. למנטר ותיק שעוסק בניטור עריכות והעברת דפים כמה וכמה שנים יש לו נסיון. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:40 (IDT) 12:40, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- להבנתי עיקר הדיון היה בשאלת שימוש בלשון הווה, החלק האחר פחות משמעותי.
- בעיני ממש לא שטותי, בעיני הנוסח שאתה בוחר לא תקין. זה לא שאלה רוחבית כי כנכתב השאלה כאן הוא לא על נוסח ספרותי או שפה עשירה וכדו', אלא סדרי לילות לא מתחילים בלימדו זוהר, אלא אדם מתחיל את סדר לילותיו בלימוד זוהר. אם הדיון היה בינך למוטי ב"עניין אחר" אז איך שחזרת אותי בנימוק של ציטוט אתר אקדמיה בדף השיחה, הלא זה "בענין אחר". עכ"פ הגרסה שלי נבחרה על ידי מנטר כשהעביר את הטיוטה לערך ואני סומך עליו, הוא כנראה הבחין בשני הגרסאות ובחר בנוכחית. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 11:52 (IDT) 11:52, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המלקט (נמחק). מגילת פולין (שיחה) 11:46, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- כבר ציינתי שבהקשר הדקדוקי אני ממש חלש. אתה מוזמן לפתוח דיון ייתכן שעדיף להמתין לתקופות שיותר פעילים עורכים מרכזיים, בויקיפדיה לעיתים זה מבוסס על העובדה שיש היקף הרבה יותר גדול של ערכים ועורכים. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:59, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מוטי
- אני מדגיש שלא כל פעם זה שווה, יש פעמים שאכן מתאים יותר לכתוב היו וכו', בנידו"ד מתאים יותר לכתוב כמו ששיניתי.
- @מוטי, שים לב שלא מדובר בציון אירוע חולף, אלא בפעולה קבועה. לדעתי יש נטייה לתאר אירועים חוזרים בלשון הווה. הגדה של פסח (שיחה) 23:42, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- סליחה, הייתה לי שגגת הקולמוס, כוונתי הייתה הפוכה ש"היו מתחילים" הכי פחות עדיפה. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 23:06, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- התחילו/החלו, לא התכוונתי לשאלה העכשווית, אלא בכללי, היה אומר=אמר. היה לומד=למד. היו מתחילים=התחילו. לא כך? (אני למדתי כך משמש מרפא וספרא) ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:58 (IDT) 22:58, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא חושב שההבדל בניסוח בין התייחסות לסדרי הלילה או לו כנשוא המשפט הוא מהותי, יותר עניין של טעם אישי. לגבי היו מתחילים/החל/החלו, האופציה הראשונה נראית עדיפה. מוטי ~ שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:56, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- "סדרי לילותיו היו מתחילים באמירת תיקון חצות בבית הכנסת והמשיכו בלימוד ספר הזוהר": סדרי הלילות התחילו?? או שהוא החל את סדר לילותיו בוכו'?. ממש לא שאלה של שפה עשירה או סופרלטיבים. הניסוח העכשוי לא תקין. התקין הוא ש"את סדרי לילותיו החל באמירת תיקון חצות" וכו'. ובכלל הלשון "היו מתחילים" גם לא תקין. היו מתחילים=התחיל/החל/התחילו/החלו. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:45 (IDT) 22:45, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- גם בעריכה הראשונית לא שחזרתי באופן גורף, ותוך כדי ההשוואה אישרתי בטעות את השמירה. הסרת עיסוק אביו לא הייתה מנומקת. חשוב להדגיש שוב, ששפה עשירה אינה בהכרח סופרלטיבית, ויש ביניהן הבדלים ברורים. ערכים איכותיים רבים משתמשים בשפה מגוונת, ומי מדבר על הויקיפדיה האנגלית. הגדה של פסח (שיחה) 22:41, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- ולגופו של עריכה, אם אכן אח"כ כן שחזרת את העריכות, אז למה דבר ראשון אתה בא ומשחזר ואח"כ מתחרט על כמעט הכל? לא עדיף פשוט להסכים עם העריכות? וגם על "נגיד" לא נראה שאתה סבור שזה צריך להישאר שם, וגם ספ"ק סבור כך. אז מה נשאר, על סדרי לילותיו, תחשוב שוב איזה נוסח עדיף יותר.. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:39 (IDT) 22:39, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- נדמה לי שהערתך הייתה גם במקרה כזה. עכ"פ ההערה לא נועדה רק לעכשיו, וכנכתב, בכלליות, ראה להחשיב עריכות לגופם ולא על ידי מי הם בוצעו, ואם עורך אף אם הוא פחות מוכשר ומקצועי ממך ערך משהו מועיל ושונה ממה שאתה ערכת תכבד. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:35 (IDT) 22:35, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, סתם סקרנות: בעבר כשעשיתי פעולה דומה שוחזרתי על ידך בנימוק שהמפעילים מעדיפים לטפל לבד בבקשות.
ציטוט ממה שאתה כתבת בתקציר: "ובין כה וכה המפעילים מעדיפים להשאיר את ההסרה לעצמם" ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 11:55 (IDT) 11:55, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם זכרוני לא מטעה אותי, סיבת השחזור הייתה הסרת בקשות שלא בוצעו. מגילת פולין (שיחה) 12:37, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- הייתה הוספה של "ובין כה", מה עם זה? ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:38 (IDT) 12:38, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- הכל לפי העניין. אם כי בהחלט לא הייתי מייחד עריכה לצורך כך. מגילת פולין (שיחה) 12:40, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- מי מחליט את ה"לפי העניין", גם כאן ובעוד מקומות ועוד שאלות.. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:41 (IDT) 12:41, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- יש הבדל בין משתמש שטעה ומבקש לתקן את טעותו, לבין בקשה רגילה. מגילת פולין (שיחה) 12:45, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני לא רואה הבדל, אתה החלטת שהמפעילים מעדיפים להסיר בעצמם, אז תהיה עם זה.
ההתנצחויות מגיעות על רקע מסוים, שבו אני משוחזר רבות על ידיך בסיבות כאלו ואחרות, בו בזמן שכשאתה עורך משהו אסור להרהר אחריה. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:48 (IDT) 12:48, 20 בספטמבר 2024 (IDT)- (נמחק). מגילת פולין (שיחה) 12:49, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא הצהרתי. רק לולא הרקע שציינתי לא הייתי דן איתך ארוכות, האריכות יתר בשיחה הזאת בא בתקווה שתפנים את הטענה שלי עליך. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:51 (IDT) 12:51, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- (נמחק). מגילת פולין (שיחה) 12:49, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני לא רואה הבדל, אתה החלטת שהמפעילים מעדיפים להסיר בעצמם, אז תהיה עם זה.
- יש הבדל בין משתמש שטעה ומבקש לתקן את טעותו, לבין בקשה רגילה. מגילת פולין (שיחה) 12:45, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- מי מחליט את ה"לפי העניין", גם כאן ובעוד מקומות ועוד שאלות.. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:41 (IDT) 12:41, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- הכל לפי העניין. אם כי בהחלט לא הייתי מייחד עריכה לצורך כך. מגילת פולין (שיחה) 12:40, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- הייתה הוספה של "ובין כה", מה עם זה? ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:38 (IDT) 12:38, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
העברת דף
בקשר לעריכה זו, עיין כאן למאי נ"מ • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה 13:54, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ, החזרתי, ייש"כ. מגילת פולין (שיחה) 13:55, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- אגב, הנורה צווחת כי הגיע הזמן לארכב... למאי נ"מ • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה 13:58, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ, ניסיתי להשתמש בסקריפט 22, אבל הארכוב לא מתבצע, יש לך מושג בעניין? מגילת פולין (שיחה) 14:07, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא. גם לי זה לא הלך אף פעם, ארכבתי ידנית. אבל אולי טוב לעורר את המתמחים בעניין. אולי @נריה יוכל לעזור? למאי נ"מ • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה 14:12, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- הסקריפט ייובא ללא התאמה, ושולח את העריכות לוויקיפדיה (ולמי שוויקיפדיה חסומה – הסקריפט נכשל). אחד מעורכי ממשק יכול לסדר את תחילת הקישור בשורה 18 בסקריפט? נריה - 💬 - 20:48, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- למה שלא תארכב ידנית וזהו? (תעביר את שם הדף) איך • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 21:33, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- זה נראה שמקוה כבר סידר את זה. מגילת פולין (שיחה) 21:34, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- עדיין לא. מקוה, יש שגיאה: The "token" parameter must be set. מגילת פולין (שיחה) 21:36, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- תודה למוטי שתיקן. מגילת פולין (שיחה) 23:27, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- עדיין לא. מקוה, יש שגיאה: The "token" parameter must be set. מגילת פולין (שיחה) 21:36, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- זה נראה שמקוה כבר סידר את זה. מגילת פולין (שיחה) 21:34, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- למה שלא תארכב ידנית וזהו? (תעביר את שם הדף) איך • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 21:33, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- הסקריפט ייובא ללא התאמה, ושולח את העריכות לוויקיפדיה (ולמי שוויקיפדיה חסומה – הסקריפט נכשל). אחד מעורכי ממשק יכול לסדר את תחילת הקישור בשורה 18 בסקריפט? נריה - 💬 - 20:48, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא. גם לי זה לא הלך אף פעם, ארכבתי ידנית. אבל אולי טוב לעורר את המתמחים בעניין. אולי @נריה יוכל לעזור? למאי נ"מ • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה 14:12, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ, ניסיתי להשתמש בסקריפט 22, אבל הארכוב לא מתבצע, יש לך מושג בעניין? מגילת פולין (שיחה) 14:07, 7 באוקטובר 2024 (IDT)
- אגב, הנורה צווחת כי הגיע הזמן לארכב... למאי נ"מ • שיחה • ה' בתשרי ה'תשפ"ה 13:58, 7 באוקטובר 2024 (IDT)