שיחת משתמש:מידת הרחמים
קטגוריות
ממליץ להשתמש בHotCat, הרבה יותר נוח, בו"ה שבלי הלקט ♦ שיחה ♦ י"ב באדר ה'תשפ"ו 19:49, 1 במרץ 2026 (IST)
הינוקא
בקשר לעריכה זו, אין לזה אזכור בערך. על סמך מה הקטגוריה? מוקיר רבנן (שיחה) 12:59, 12 במרץ 2026 (IST)
מופיע בריאון איתו בערוץ 12 מידת הרחמים (שיחה) 17:10, 12 במרץ 2026 (IST)
- תוכל להוסיף את זה בערך עם מקור? מוקיר רבנן (שיחה) 08:09, 15 במרץ 2026 (IST)
קטגוריות
לשון זכר בעברית כולל גם נקבה, ולכן ראוי שבקט:חברי כנסת יהיו כלל חברי הכנסת משני המינים. אנא הימנע משינויים סיטונאיים כאלה וחסוך מאיתנו את הצורך להשתמש בכלי לשחזור מהיר. תודה. שמש מרפא (שיחה) 02:22, 16 במרץ 2026 (IST)
- שטויות והבלים
- אם יש קטגוריה מיוחדת לנשים אז לשון זכר זה רק הגברים
- זה ההיגיון היבש
- אבללדעתי מה שבויקיפדיה זה מה שצריך להיות פה מידת הרחמים 20:03, 16 במרץ 2026 (IST)
- @מידת הרחמים, אשמח אם תפסיק לערוך קט' בערכי חולין, הדבר אינו מאוד תורם, וגורם לטרחה מרובה צוות הניטור. אפר (שיחה) 07:04, 22 במרץ 2026 (IST)
- @מידת הרחמים, מבקש שוב, אנא הפסק להוסיף או לשנות קטגוריות לערכי חולין במכלול, החשיבות של העבודה לא גבוהה והיא יוצרת טרחא מיתרת למערך הניטור. אפר (שיחה) 07:51, 24 במרץ 2026 (IST)
- איך אפשר לקבוע שתיקון במכלול משהו שחסר בויקיפדיה הוא "מפריע"? מידת הרחמים 14:30, 24 במרץ 2026 (IST)
- כי זה עריכה מאוד קטנה שהמשמעות שלה לקוראי המכלול היא אפסית, ומשאבי הניטור שהיא דורשת יותר גבוהים בהרבה מהתועלת שהיא נותנת.
יודגש, אני לא מדבר על תיקון טעויות, אני מדבר על הוספות וכדו' אפר (שיחה) 16:03, 24 במרץ 2026 (IST)- א. לא מומלץ להמשיך לקרוא לעמדתם של מכלולאים פעילים ומנוסים "שטויות והבלים".
- ב. אם יש לך רצון כזה בענייני קטגוריות, אתה מוזמן לפתוח דיון רוחבי באולם דיונים, לא לעשות על דעת עצמך דבר ששנוי במחלוקת. דויד (שיחה) ז' בניסן ה'תשפ"ו 16:30 (IDT) 16:30, 25 במרץ 2026 (IST)
- אגב, קח בחשבון שבכל מקרה העריכות הללו ידרסו בהמוניהן במוקדם או במאוחר. שמש מרפא (שיחה) 21:30, 11 באפריל 2026 (IDT)
- וואס ווילסטו יעצט? מידת הרחמים 21:31, 11 באפריל 2026 (IDT)
- כוונתו היא שכל העריכות שלך בקטגוריות חולין ידרסו בשלב כלשהו דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ו 23:30 (IDT) 23:30, 11 באפריל 2026 (IDT)
- זו לא היתה השאלה שלי מידת הרחמים 00:04, 12 באפריל 2026 (IDT)
- כוונתו היא שכל העריכות שלך בקטגוריות חולין ידרסו בשלב כלשהו דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ו 23:30 (IDT) 23:30, 11 באפריל 2026 (IDT)
- וואס ווילסטו יעצט? מידת הרחמים 21:31, 11 באפריל 2026 (IDT)
- אגב, קח בחשבון שבכל מקרה העריכות הללו ידרסו בהמוניהן במוקדם או במאוחר. שמש מרפא (שיחה) 21:30, 11 באפריל 2026 (IDT)
- כי זה עריכה מאוד קטנה שהמשמעות שלה לקוראי המכלול היא אפסית, ומשאבי הניטור שהיא דורשת יותר גבוהים בהרבה מהתועלת שהיא נותנת.
- איך אפשר לקבוע שתיקון במכלול משהו שחסר בויקיפדיה הוא "מפריע"? מידת הרחמים 14:30, 24 במרץ 2026 (IST)
- @מידת הרחמים, מבקש שוב, אנא הפסק להוסיף או לשנות קטגוריות לערכי חולין במכלול, החשיבות של העבודה לא גבוהה והיא יוצרת טרחא מיתרת למערך הניטור. אפר (שיחה) 07:51, 24 במרץ 2026 (IST)
- @מידת הרחמים, אשמח אם תפסיק לערוך קט' בערכי חולין, הדבר אינו מאוד תורם, וגורם לטרחה מרובה צוות הניטור. אפר (שיחה) 07:04, 22 במרץ 2026 (IST)
שלום מידת הרחמים, אנו מודים לך על תרומותיך למכלול.

שים לב: במכלול מקפידים לשמור על חוקי זכויות היוצרים. לפיכך, העלאת תמונות כרוכה במילוי מקורן המלא ורישיון מתאים.
אנא וודא כי צירפת את מקורה המלא של התמונה מצבת ציונו של רבי יחיאל מיכל אשכנזי (2024).jpeg ואת הרישיון המתאים לה.
לצורך כך ביכולתך לעיין בדפי העזרה בתפריט עזרה זה, שבו נמצא בין השאר דף העזרה איך להוסיף רישיון לתמונה שכבר העליתי.
אשמח לעזור לך במתן מידע אודות הרישיון המתאים, האופן בו מציינים את מקור התמונה, וזאת כדי למנוע חשש של פגיעה בזכויות יוצרים.
אנו מודעים לכך כי חוקי זכויות היוצרים אינם מובנים באופן אינטואטיבי לאדם שלא בקיא בהם, דבר הגורם לעתים למחיקת תמונות בשגגה.
מצפה לתשובתך בהקדם. איכא דאמרי (שיחה) 01:02, 17 במרץ 2026 (IST)
- ממתין לתשובה, מי צילם את התמונה? איכא דאמרי (שיחה) 10:48, 30 במרץ 2026 (IDT)
- כבר הבהרתי בקובץ שאני צילמתי מידת הרחמים 13:06, 30 במרץ 2026 (IDT)
מיקום הקטגוריה
בקשר לעריכה זו, שים לב שאתה מוסיף במקרים רבים את הקט' בסוף הערך, למען הסדר הטוב נא למקמה בסמוך לכל הקטגוריות. תודה איכא דאמרי (שיחה) 21:46, 17 במרץ 2026 (IST)
- זה בגלל שהוא מוסיף בעורך החזותי. מוטי ~ שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ו • 22:11, 17 במרץ 2026 (IST)
הערה.
אין לערוך דף משתמש של אחרים, אם מצאת טעות או שיש לך בעיה נגד מה שכתב המשתמש, אנא פנה לדף השיחה שלו,
בהצלחה! חד גדיא • שיחה 01:18, 25 במרץ 2026 (IST)
- זו לא בעיה ולא טעות זה סה"כ קטגוריה למקום מגוריו ואם לא מעוניין - יוריד מידת הרחמים 01:19, 25 במרץ 2026 (IST)
- גם זה אסור. חד גדיא • שיחה 01:20, 25 במרץ 2026 (IST)
- תודה רבה
- בהתמדה בהצלחה מידת הרחמים 01:21, 25 במרץ 2026 (IST)
- גם זה אסור. חד גדיא • שיחה 01:20, 25 במרץ 2026 (IST)
- @מידת הרחמים, חוץ מהאיסור לערוך דף של משתמשים אחרים, אסור גם לעשות למשתמשים אחרים אאוטינג. אפר (שיחה) 15:12, 25 במרץ 2026 (IST)
- אתה מוזמן לכתוב זאת ל@שלש שבועות מידת הרחמים 15:18, 25 במרץ 2026 (IST)
- אחרי שאתה עושה זאת לאחרים אתה לא יכול להתבכיין שעושים לך.. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:32, 25 במרץ 2026 (IST)
- אני עשיתי זאת מחוסר ידיעה ולא מנקמה מידת הרחמים 15:35, 25 במרץ 2026 (IST)
- בכל מקרה אני מעוניין בקטגוריה הזו, אין צורך למחוק אך להבא יש לדעת כי אין לערוך דפי משתמש של הזולת מידת הרחמים 15:37, 25 במרץ 2026 (IST)
- לא הבנתי אחרי שאתה מצהיר בריש גלי שאתה גר בקריות מה הבעיה שיכתבו לך את זה בקטגוריה? חד גדיא • שיחה 15:56, 25 במרץ 2026 (IST)
- אגב @שלש שבועות לך אחרי @מראש צורים שלך ועזוב את המכלול, הרי אתה אמרת כך, לא?. חד גדיא • שיחה 15:57, 25 במרץ 2026 (IST)
- מטפל.. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:58, 25 במרץ 2026 (IST)
- הפוך
- תקרא שוב מה שכתבתי מידת הרחמים 16:00, 25 במרץ 2026 (IST)
- אגב @שלש שבועות לך אחרי @מראש צורים שלך ועזוב את המכלול, הרי אתה אמרת כך, לא?. חד גדיא • שיחה 15:57, 25 במרץ 2026 (IST)
- לא הבנתי אחרי שאתה מצהיר בריש גלי שאתה גר בקריות מה הבעיה שיכתבו לך את זה בקטגוריה? חד גדיא • שיחה 15:56, 25 במרץ 2026 (IST)
- בכל מקרה אני מעוניין בקטגוריה הזו, אין צורך למחוק אך להבא יש לדעת כי אין לערוך דפי משתמש של הזולת מידת הרחמים 15:37, 25 במרץ 2026 (IST)
- אני עשיתי זאת מחוסר ידיעה ולא מנקמה מידת הרחמים 15:35, 25 במרץ 2026 (IST)
- אחרי שאתה עושה זאת לאחרים אתה לא יכול להתבכיין שעושים לך.. שלש שבועות • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ו • 15:32, 25 במרץ 2026 (IST)
- אתה מוזמן לכתוב זאת ל@שלש שבועות מידת הרחמים 15:18, 25 במרץ 2026 (IST)
האם אדמו"רים שכיהנו לפני איחוד הערים אמורים להיות בקט' זו? להבנתי הם אמורים להישאר בקט' תל אביב. איכא דאמרי (שיחה) 16:02, 29 במרץ 2026 (IDT)
- חבל, אתה גורם לי להפעיל כלי של שיחזור עריכות מרובות. לא הסברת לי מה ההבדל בין קט' יפו שהיא כשלעצה לבין תל אביב שביטלת אותה. איכא דאמרי (שיחה) 10:47, 30 במרץ 2026 (IDT)
- כי יש את כל הקטגוריות של תל אביב יפו וצריך שיתאים לזה גם פסקת הרבנים האישים והאדמורים
- כמו פרדס חנה וכרכור מידת הרחמים 13:07, 30 במרץ 2026 (IDT)
- א. כלל ברזל: במכלול אין מקום להשוואות, יתכן שבמקום אחר זה לא תקין. ב. אין לערוך שינויים רוחביים ללא התייעצות מוקדמת. ג. מה ההבדל בין יפו שמקוטגרת בנפרד? איכא דאמרי (שיחה) 13:37, 30 במרץ 2026 (IDT)
- סליחה מידת הרחמים 16:37, 30 במרץ 2026 (IDT)
- ואז איך תשייך לקטגוריה:תל אביב-יפו: רבנים את אדמו"רי תל אביב? מידת הרחמים 16:42, 30 במרץ 2026 (IDT)
- שאלה יפה, למה אתה לא שאלה דומה על אדמורי יפו? זה אכן מורכב וצריך להיעשות לאחר התייעצות ובדיקה של כל ההיבטים. איכא דאמרי (שיחה) 18:23, 30 במרץ 2026 (IDT)
- סופסוף יש תשובה מכבדת מידת הרחמים 23:40, 30 במרץ 2026 (IDT)
- חושבני שפתחתי את הפיסקה בצורה מכובדת ומכבדת, ואני הוא זה שזכיתי להתעלמות. איכא דאמרי (שיחה) 21:00, 31 במרץ 2026 (IDT)
- סופסוף יש תשובה מכבדת מידת הרחמים 23:40, 30 במרץ 2026 (IDT)
- שאלה יפה, למה אתה לא שאלה דומה על אדמורי יפו? זה אכן מורכב וצריך להיעשות לאחר התייעצות ובדיקה של כל ההיבטים. איכא דאמרי (שיחה) 18:23, 30 במרץ 2026 (IDT)
- ואז איך תשייך לקטגוריה:תל אביב-יפו: רבנים את אדמו"רי תל אביב? מידת הרחמים 16:42, 30 במרץ 2026 (IDT)
- סליחה מידת הרחמים 16:37, 30 במרץ 2026 (IDT)
- א. כלל ברזל: במכלול אין מקום להשוואות, יתכן שבמקום אחר זה לא תקין. ב. אין לערוך שינויים רוחביים ללא התייעצות מוקדמת. ג. מה ההבדל בין יפו שמקוטגרת בנפרד? איכא דאמרי (שיחה) 13:37, 30 במרץ 2026 (IDT)
קטגוריות
שים לב להוסיף את כל הקטגוריות שאתה יוצר לקטגוריה:המכלול: קטגוריות שנוצרו במכלול שבלי הלקט (שיחה) 22:23, 29 במרץ 2026 (IDT)
- ברור מראש מידת הרחמים 22:24, 29 במרץ 2026 (IDT)
- סליחה, טעות שלי שבלי הלקט (שיחה) 22:27, 29 במרץ 2026 (IDT)
הרב רכניצר
בקשר לעריכה זו, מה הקשר שלו להדר הכרמל? איכא דאמרי (שיחה) 20:59, 12 באפריל 2026 (IDT)
- מהסיבה הפשוטה: כי הוא גר שם..... מידת הרחמים 22:10, 12 באפריל 2026 (IDT)
- o.k. פשוט הדר הכרמל זה כוללני ומבלבל. לא משתמשים בשם הזה. איכא דאמרי (שיחה) 23:29, 12 באפריל 2026 (IDT)
המשך פעילות פרודוקטיבית באתר
היי, רואים שאתה משקיע ורוצה לתרום למכלו, וזה בהחלט מוערך. הייתי רוצה לנסות לנתב את החריצות והדייקנות שלך לכיוונים שיותר מתקבלים ויוצרים פחות חיכוך.
אם נדבר גלויות – כרגע חלק מהפעילות שלך קצת בעייתי מבחינת ההתנהלות, וחבל להגיע למצב שבו זה גורר צעדים מגבילים כלפיך. כיוון שחבל למכלול להפסיד אותך כעורך אשמח לשמוע ממך לאיזה תחומים אתה מתחבר יותר כדי להפנות אותך אליהם. (עבודה גמדכלולאית/ יצירת ערכים תורניים/ שיפור ערכים תורניים קיימים/ אחר) מוקיר רבנן (שיחה) 15:02, 14 באפריל 2026 (IDT)
- הלו, מישהו שומע אותי?? אשמח לתגובתך. מוקיר רבנן (שיחה) 15:30, 15 באפריל 2026 (IDT)
- אני אכן נמנע מעריכות שנויות במחלוקת
- אולי תסביר לי איזו עריכה בעייתית עשיתי לאחרונה?
- אני בעיקר מגיה ומסדר בקטגוריות לפי א' ב' מידת הרחמים 15:32, 15 באפריל 2026 (IDT)
- אני מדבר על העריכות שלך בקטגוריות וערכי חולין. אכן העריכות שלך לא בעייתיות במהותן, להפך- אתה לכאורה משביח ומתקן,
הבעיה היא שבפועל אין בעריכות האלה תועלת למכלול משום שמדובר בערכי חולין שבמוקדם או במאוחר יעודכנו מויקיפדיה ומהטיפול המסור שלך לא ישאר זכר.
האמת שלא הייתי מתערב בהעדפות העריכה שלך אם לא שהיית כל כך חרוץ. העובדה שאתה עורך בקצב מדהים גורמת לעומס משמעותי על מערך הניטור, ולמעשה הוא לא עומד בקצב שלך. זה מצב בעייתי ממש כי זה גורם שלא תהיה בקרה על מה שהולך באתר שזה כבר נזק רציני לאתר כולו.
לכן אני רוצה שנחשוב ביחד איך אנחנו משנים את זה בלי להפסיד אותך. מה דעתך להשקיע את חיבתך לקטגוריות בקיטגור הערכים בדף הזה? זה יהיה תרומה משמעותית למיזם וכולנו נודה לך. אם המשימה הזו פחות קורצת לך, אפשר לחשוב על רעיונות אחרים. מוקיר רבנן (שיחה) 09:25, 16 באפריל 2026 (IDT)- דעתך בנדון? מוקיר רבנן (שיחה) 14:30, 16 באפריל 2026 (IDT)
- שאתה צודק לחלוטין, אני אכן צריך לשקול זאת בכובד ראש מידת הרחמים 14:32, 16 באפריל 2026 (IDT)
- 👍 מוקיר רבנן (שיחה) 14:43, 16 באפריל 2026 (IDT)
- אך דבר אחד ברצוני להבהיר: זה לא שיש איסור לערוך / לשנות / להוסיף / למחוק קטגוריות בערכים שיובאו מויקי'! אני אכן משתדל לא לגעת בדברים מינוריים ולא חשובים בעניין אבל אם אני רואה טעות וכדו' כמובן שאני מתקן ויש בזה שליחות לטעמי מידת הרחמים 14:48, 16 באפריל 2026 (IDT)
- 👍 מוקיר רבנן (שיחה) 14:43, 16 באפריל 2026 (IDT)
- שאתה צודק לחלוטין, אני אכן צריך לשקול זאת בכובד ראש מידת הרחמים 14:32, 16 באפריל 2026 (IDT)
- דעתך בנדון? מוקיר רבנן (שיחה) 14:30, 16 באפריל 2026 (IDT)