לדלג לתוכן

שיחת משתמש:למאי נ"מ/ארכיון 3

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת למאי נ"מ בנושא כוס שוקו חם בשבילך!

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom


מדליית ברונזה עבורך!

על 30,000(!) עריכות מועילות! נריה - 💬 - 16:56, 9 באפריל 2025 (IDT)
גא"מ (תספור את זה כ2 מדליות) ממישיחה - בס"ד • י"א בניסן ה'תשפ"ה 17:05, 9 באפריל 2025 (IDT)
ואוו ואוו!! איךשיחה • י"ב בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 00:45, 10 באפריל 2025 (IDT)
תודה רבה לכולם! (איך יש לכם זמן לחלק מדליות בזמנים טרופים כאלו? קריצה) למאי נ"משיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ה 00:41, 11 באפריל 2025 (IDT)
זה לוקח בדיוק כמו הזמן שלקח לך לשאול את זה. (צעד קטן לנריה, צעד גדול ללמאי נ"מ קריצה)
ממישיחה - בס"ד • ט"ז בניסן ה'תשפ"ה 21:34, 13 באפריל 2025 (IDT)

כוכב למייבא!

כוכב המייבאים
על ייבוא ללא לאות!!! הפונצער הציקאבער (שיחה) 21:12, 14 באפריל 2025 (IDT)

תחכים אותי

למאי נ"מ ראיתי שערכת את הקישור שעשיתי ליותר קטן, איך עושים את זה? כמו כן אשמח לדעת: עכשיו רציתי לעשות קישור לעריכה שלך או שלי, איך עושים את זה? עזריאל3 (שיחה) 22:18, 19 באפריל 2025 (IDT)

סליחה על ההתערבות, אבל בנוגע למה שהוא עשה אין לי מושג, אבל בנוגע לקישור יש סקריפט importScript("U:בוט גאון הירדן/הודעה למשתמש.js");. תוסיף אותו ואז בתצוגת ההבדלים בין הגרסאות יהיה לך אפשרות של הודעה אם אפשרות להוסיך בדפ"ש של הערך/של העורך. (קרדיט:יוצר:גאון הירדן. מי שגילה לי את זה:מוטי) ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 22:32, 19 באפריל 2025 (IDT)
ממי תודה, אני מתפדח לומר אבל גם להוסיף סקריפטים אני לא יודע עזריאל3 (שיחה) 22:37, 19 באפריל 2025 (IDT)
אין בזה שום בושה, גם אני לא ידעתי עד שמישהו החכים אותי (נריה), פשוט תלחץ כאן, ותפתח את הדף ושם תתחיל להוסיף, ממליץ לך פשוט להעתיק מהדף שלי משתמש:ממי/common.js, שם יש כמה סקריפטים שמועילים לעורכים פשוטים. (אגב עוד סקריפט מעולה זה דיונים נוחים, תפתח אח"כ דף שיחה, פשוט עולם אחר!) ועל תשכח לפעול לפי ההוראות שבראש הדף.
ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 22:43, 19 באפריל 2025 (IDT)
ראה מדיה ויקי:Gadget-Checkty. יש לאשר בהעדפות ← גאדג'טים הוספת כפתור לבדיקת בעיות סגנון ולשון נפוצות, להחלפות של בוט ההחלפות, תיקון קישורים לפירושונים ועוד”".‏ למאי נ"משיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 23:10, 19 באפריל 2025 (IDT)
@למאי נ"מ לא הבנתי איך זה קשור למה שעשית עזריאל3 (שיחה) 01:58, 21 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3, קשור בקשר הדוק. אישרת את הגאדג'ט? שמת לב לכפתור "בדיקה" ליד תצוגה מקדימה? כשלוחצים שם קורה מה שעשיתי ועוד כל מיני דברים מעניינים. למאי נ"משיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה 13:16, 21 באפריל 2025 (IDT)
למאי נ"מ ניסיתי, אבל טוב אני ינסה שוב עזריאל3 (שיחה) 13:59, 21 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 שים לב: זה לא תואם לגאדג'ט "wikEd"‏, כך שתבדוק שהוא לא פועל (כמו שקרה אצלי שהפעלתי את שניהם). ולמאי נ"מ תודה עזרת לי קריצה (כבר אמרתי את דעתי, שאחד מההעורכים הותיקים יתנדב ליצור דף "למצוא ידים ורגלים 2" למתקדמים על כל הדברים האלה ועוד נושאים שעורכים מתחילים לא יודעים עליהם (לדוגמא, סקריפטים, תבניות) בצורה ברורה)
ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 23:26, 19 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 קולט מהר! ולפי מה שעשית להמעמיק אני מבין שזה עובד לך קריצה מקווה שכשיותר קל לך להודות בדפשי"ם לא תתחיל להפציץ קריצה ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 23:49, 19 באפריל 2025 (IDT)
ממי למה התגובה תקועה לי על קוד מקור מקודם הייתי יכול לשנות עכשיו זה נעלם עזריאל3 (שיחה) 23:52, 19 באפריל 2025 (IDT)
ממליץ גם על
קובץ:1234567890.jpg
ובאפן כללי על הרשימה הזו עמנואל (שיחה) 23:54, 19 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 מה הבעיה? ערכים אתה לא עורך בקוד מקור? ויש לך תצוגה מקדימה למטה וכפתורי עריכה למעלה, אז מה זה משנה? ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 10:28, 20 באפריל 2025 (IDT)
ממי אז אני אמור להשלים עם זה, ועוד בעיה כל פעם שאני מושך את הקישר שלך זה ניהיה ענק,
כזה:
קובץ:לכידה 4.JPG
עזריאל3 (שיחה) 10:45, 20 באפריל 2025 (IDT)
עזריאל, זה בגלל הסקריפט שהוספת בשורה 4. מתנצל בפני למאי על השימוש בד"ש. מוטי ~ שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה • 13:30, 21 באפריל 2025 (IDT)
אגב, @מוטי תוכל להוסיף ל{{כפתור}} את הכפתור "בדיקה"? למאי נ"משיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ה 14:27, 21 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 לא הבנתי מה המעלה בעורך החזותי. ובנוגע לתיוג, יש לך בראש התיבה צורה של איש תלחוץ שם ותתייג (או בחירה באפשרוית או הוספה ידנית) ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 11:00, 20 באפריל 2025 (IDT)
ממי, וגם למה זה עושה לי בדפים הדגשות וורודות כזה:
קובץ:לכידה 5.JPG
עזריאל3 (שיחה) 11:03, 20 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 כי הוספת את כל הסקריפטים שלי וביניהם סקריפט שמזהה מילים לא תקניות עם שגיאות. כל המילים האלה הם לא תקניות, כותבים: מכיוון ענייני ואזכורים אך לא נהגו להקפיד על כך. ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 11:09, 20 באפריל 2025 (IDT)
@ממי למה זה קרה הבנתי השאלה היא איזה סקריפט אני אמור להעיף בשביל שיפסק,
תודה (בינתיים) על כל העזרה עזריאל3 (שיחה) 11:11, 20 באפריל 2025 (IDT)
@עזריאל3 סליחה זה לא סקריפט זה ג'אדנט- שינת את זה בהעדפות שלך, קוראים לזה בודק איות
המכלול:סקריפטים/בודק איות ממישיחה - בס"ד • כ"ב בניסן ה'תשפ"ה 11:16, 20 באפריל 2025 (IDT)
ממי מה שמוזר שמצאתי איפה זה בג'אדטים וזה לא מסומן?!? עזריאל3 (שיחה) 11:42, 20 באפריל 2025 (IDT)

כוכב למדריך!

כוכב המדריכים
תמשיך עם זה! ממישיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 14:12, 22 באפריל 2025 (IDT)
גם אני מצטרף, מצפה להמשך.. עזריאל3 (שיחה) 16:30, 22 באפריל 2025 (IDT)
זה אפילו לא קצה הקרחון... למאי נ"משיחה • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 14:14, 22 באפריל 2025 (IDT)
אני יודע, (יש לי כבר קרטיב קטן) אבל זה ההתחלה, וזה ממש נצרך! ממישיחה - בס"ד • כ"ד בניסן ה'תשפ"ה 14:18, 22 באפריל 2025 (IDT)

בקשת יבוא

קודם כל תודה רבה על עבודתך במכלול. תהיתי, אחרי שראיתי שייבאת את הערך מערכת הביצורים סרה דה ריבייר, אם תוכל להיכנס לכאן[1], הדפ"מ בויקי של כותב הערך, ולייבא את השאר שכתב ועוד לא יובא, ולהשלים את המלאכה (ככל ולא הבנתי איך עובדת מלאכת היבוא וזה מורכב מידי, הרי שלא ביקשתי). תודה רבה רבה! צבי (שיחה) 20:55, 30 באפריל 2025 (IDT)

בסדר גמור. לא הבנתי על מה תהית? למאי נ"משיחה • ג' באייר ה'תשפ"ה 22:17, 30 באפריל 2025 (IDT)
תהיתי אם תוכל להיכנס לכאן וכו'. ואחרי תשובתך, אינני "תוהה על הראשונות"... צבי (שיחה) 22:39, 30 באפריל 2025 (IDT)

מרכז ההצלה

בקשר לעריכה זו, מה שייך פה הבהרה? תערוך את הניסוח. איךשיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 01:43, 14 במאי 2025 (IDT)

תן נוסח למאי נ"משיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ה 01:57, 14 במאי 2025 (IDT)
עכשיו טוב, או לנסח ממש? איךשיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 02:36, 14 במאי 2025 (IDT)
ניסחתי משהו, בהשראת הנוסח שלך קריצה למאי נ"משיחה • ט"ז באייר ה'תשפ"ה 02:39, 14 במאי 2025 (IDT)

המכלול:בקשת ייבוא ערך

בקשר לעריכה זו, מה יש שם? איךשיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ה, למנינם: 00:06, 20 במאי 2025 (IDT)

תאמין לי שאין לי שמץ, מצאתי קישור אדום של זה בערך וביקשתי ייבוא. דטס איט. למאי נ"משיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ה 10:45, 20 במאי 2025 (IDT)

ייבוא עם דיוני חשיבות

שים לב המבקר (שיחה) 12:00, 3 ביוני 2025 (IDT)

@המבקר על איזה ערך מדובר? למאי נ"משיחה • ז' בסיוון ה'תשפ"ה 13:45, 3 ביוני 2025 (IDT)
קטגוריה:פרשת הקשר בין לשכת נתניהו לממשלת קטר המבקר (שיחה) 20:15, 3 ביוני 2025 (IDT)
תראה, בדרך כלל אני לא מייבא ערכים כאלה, כאן מדובר בקטגוריה שמיובאת בלחיצת כפתור, כך שאין לי יכולת לדעת שיש דיון חשיבות עליה. למאי נ"משיחה • ח' בסיוון ה'תשפ"ה 20:37, 3 ביוני 2025 (IDT)

מוחמד

בקשר לעריכה זו איני מבין מה הענין בה, הרי הרמב"ם והר"ן לא כתבו אלא 'משוגע', ואם כדי לבאר שמשוגע היינו אדם מעורער בנפשו (דבר שלא נראה לי שצריך ביאור כלל) יפתח הקורא את הערך משוגע ויראה זאת בעצמו, ואם יש פירושים אחרים למילה משוגע, אם כן השאלה גדולה שבעתיים מהיכ"ת לפרש כך את דברי רבותינו. עכ"פ נראה לי שעדיף להיצמד למקורות ולהחזיר למילה המקורית משוגע. עבד ד'שיחה • ט' בסיוון ה'תשפ"ה • 16:13, 5 ביוני 2025 (IDT)

@עבד ד' סליחה על ההתערבות, אבל הסיבה היא נטו אותה סיבה שלא תראה בערך של אובמה את המילה כושי, אלא כהה-עור, למרות שאתה יכול לפתוח את הערך כושי ולבדוק מה הצבע עור שלהם. ממישיחה - בואו לעזור! • י' בסיוון ה'תשפ"ה 22:31, 5 ביוני 2025 (IDT)

המכלול:בקשת ייבוא ערך

בקשר לעריכה זו, זה לא נערך כבר חודשיים, וכמעט לא נערך כבר 4 חודשים. איךשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה, למנינם: 09:54, 9 ביוני 2025 (IDT)

תודה על ההבהרה. לדעתי היית צריך להוריד את תבנית בעבודה. למאי נ"משיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה 09:56, 9 ביוני 2025 (IDT)
אתה יכול להסיר... (אני אישית לא מסיר, זה מהווה תזכור לבדוק אם יהיה עדכון בהמשך) איךשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה, למנינם: 09:57, 9 ביוני 2025 (IDT)
אסביר. תבניות כמו אלה אמורות להתריע בפני עורכים שלא/כן יערכו, וכשזה ערך מיובא ההתרעה הזאת פשוט לא נכונה.
אני למשל כתבתי לעצמי רשימת מעקב מיוחדת לערכים עם תבנית בעבודה שייבאתי. למאי נ"משיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה 10:02, 9 ביוני 2025 (IDT)
ואני לדוגמה עובר כל תקופה על קטגוריית ערכים בעבודה ומעדכן את מה שיש... איךשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה, למנינם: 12:38, 9 ביוני 2025 (IDT)

כוכב למייבא!

כוכב המייבאים
על ייבוא מסחרי במקצועיות רבה, ושאר הדברים הטובים שאתה עסוק בהם Yehuda_Fishשיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ה • 14:50, 9 ביוני 2025 (IDT)

משמרות המהפכה

היה כתוב שם שהוא נהרג, ומחקתי את זה, וכתבתי מהכ"ת, כי קיי"ל שמת בבית החולים. חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 23:19, 17 ביוני 2025 (IDT)

הבנתי מיד.
נראה שמישהו בוויקיפדיה קיבל איזושהי מתיחה מחבר שלו שעלי ח'מנאי נהרג, והוא מיהר לכתוב זאת בוויקי, ומרוב התלהמות הוא פספס את העובדה שח'מנאי וחומייני הם שתי אנשים... למאי נ"משיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ה 23:22, 17 ביוני 2025 (IDT)

כוכב למדריך!

כוכב המדריכים
על הדרכה מעולה למרות שזה כולל להטיח דברים לא-נעימים בפרצוף. לוקח את דבריך לתשומת ליבי בלנ"ד זה התגובה האחרונה שלי בדפש"ים עד יום ראשון חד מבתראי (ממי)שיחה - בואו לעזור! • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ה 22:25, 19 ביוני 2025 (IDT)
אני מבקש סליחה אם נפגעת, אני באמת לא מתפרץ ככה בדר"כ, אבל אתה הצלחת להרגיז אותי קצת... שוב סליחה שכעסתי. למאי נ"משיחה • כ"ד בסיוון ה'תשפ"ה 22:31, 19 ביוני 2025 (IDT)
ח"ו! לא נפגעתי מג' סיבות. א' אני לא בת וכל עוד שאני לא יודע מי אתה אני פשוט "לא סופר אותך". ב. הקשר ביני לחד מבתראי הוא מקרי בלבד, אני נפגש איתו מספר פעמים בשבוע וזהו. 3. ”שכן דרך החכמים להתענג על מיתיבי יותר על תניא נמי הכי” (מרן החזו"א) אני מעדיף שמשיהו אחד יגיד לי משפט בפרצוף מאשר שעוד מאה יחשבו אותו בלב. כך שאם יש לך עוד הערה - אתה מוזמן בשמחה להגיד אותה באופן הכי בוטה שאתה יכול רק ציטוט מדפ"ש שאני אוהב ”אל תתלהמו: אל תפגעו מילולית באחרים, אל תענו בעוקצנות (איי, "המילה עומדת על קצה הלשון, אם אשחרר אותה כולם יעמדו על עומק חכמתי המשופשפת, ובסה"כ פלוני יועמד על מקומו" - אתם טועים, התוצאות תהיינה הפוכות). אמרו את דעתכם באסרטיביות - זה הכי מועיל ומשפיע”. במקרה הזה, פשוט צדקת! לא סתם נתתי לך כוכב. אני מקווה להשתפר בזמן הקרוב. חד מבתראי (ממי)שיחה - בואו לעזור! • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ה 23:52, 21 ביוני 2025 (IDT)

המלצה

בקשר למה שכתבת כאן אני ממליץ לך לעיין כאן. מ. רובין - (שיחה) 17:45, 7 ביולי 2025 (IDT)

@מ. רובין אפשר לפרט יותר? למאי נ"משיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ה 18:07, 7 ביולי 2025 (IDT)
בבקשה לא לנהל את השיח בעניין באתר המכלול, תודה. אפר (שיחה) 20:21, 7 ביולי 2025 (IDT)
@אפר מבין את הבקשה ומקבל אותה בהבנה.
צר לי שכאן אי אפשר לדון בצורה ענינית בסוגיה אנציקלופדית טהורה, האם ערך פלוני שייך לקטגוריה פלמונית, ולמה חייבים להיגרר להתלהמויות וצעקות. חבל מאוד. למאי נ"משיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה 13:25, 8 ביולי 2025 (IDT)
אכן חבל. אפר (שיחה) 14:55, 8 ביולי 2025 (IDT)
@אפר,@למאי נ"מ, רק דבר אחד אני לא מבין, הוויכוח לא נגרר להתלהמויות מיותרות, עד שבא עבד ד' ועשה בעיות, דומני שכל עוד שנושא הוויכוח הוא אמיתי, ולא סתם על ניסוח זה או אחר או סתם רפש על האיש, מה הבעיה לומר? חד גדיא (שיחה) - לטהר את המכלול - 15:27, 8 ביולי 2025 (IDT)
ולדעתי הדיון היה על פנים נגמר יותר גרוע, זה משהו מדי עדין. איךשיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 16:26, 8 ביולי 2025 (IDT)
זה ממש לא חבל. באנציקלופדיה חרדית אין מקום "לדון בצורה עניינית" על הכללת אחד מגדולי ישראל בקטגוריה פוגענית. איש הישראלי (שיחה) 19:31, 8 ביולי 2025 (IDT)

@

שלחתי לך. מקוהשיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ה 15:04 (IDT)

דיוק תקצירי עריכה

בקשר לעריכה זו, שים לב לדייק בתקצירי עריכה, אגב, אולי אני סתם מנצל הזדמנות כדי להתכתב איתךקריצה, באמת מעריך את כל העבודה והחריצות שלך, קשה לפספס... אפר (שיחה) 22:14, 20 ביולי 2025 (IDT)

אתה מתכוון לתקציר "הסרת תוכן"? זה נוסף לאחרונה אוטומטית, אין לי שליטה בזה. למאי נ"משיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה 22:15, 20 ביולי 2025 (IDT)

תודה

שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
דולה ומשקהשיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה • 23:25, 20 ביולי 2025 (IDT)

תודה! למאי נ"משיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ה 10:25, 21 ביולי 2025 (IDT)

כוכב למייבא!

כוכב המייבאים
 כל הכבוד! 

אבל אם אפשר שתעשה את זה דרך בוט, שלא יפריע לשינויים האחרונים. חד גדיא (שיחה) 21:58, 21 ביולי 2025 (IDT)

מקוה שברשות בע"ב, ללמאי נ"מ אין בוט.
אבל אם זה מפריע לך בדף השינויים, אתה יכול לעשות סינון על עדכונים כמו שכתוב פה המכלול:דף השינויים האחרונים#סינון הרשימה. (אכן, יתכן שהיה צריך לעשות סינון כזה כברירת מחדל, בפרט עם לא היתה עריכה בנוסף לעדכון/ייבוא) איךשיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 01:19, 22 ביולי 2025 (IDT)
@חד גדיא מתייג. איךשיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ה, למנינם: 01:20, 22 ביולי 2025 (IDT)
ייש"כ. חד גדיא (שיחה) 04:42, 22 ביולי 2025 (IDT)

לתשומת לבך

בקשר לזה, במקרה הנוכחי לדעתי מספיק מה שהסרתי אחריך, בעתיד עדיף לייבא כאלו ערכים בתיאום עם עוא"ס, זה ערכים רגישים. אפר (שיחה) 20:51, 28 ביולי 2025 (IDT)

טוב. בבדיקת מילים וברפרוף לא ראיתי בעיות. למאי נ"משיחה • ד' באב ה'תשפ"ה 20:53, 28 ביולי 2025 (IDT)
@אפר תבדוק גם את JADES-GS-z14-0. משום מה הביטויים כמו "מיליוני שנים" כבר לא מופיעות בבדיקת מילים. למאי נ"משיחה • ד' באב ה'תשפ"ה 20:57, 28 ביולי 2025 (IDT)

מדליית זהב עבורך!

על תרומתך הרבה בייבוא ועדכון, בשקט בשקט עבודה אינטנסיבית. Yehuda_Fishשיחה • י"ג באב ה'תשפ"ה • 23:19, 6 באוגוסט 2025 (IDT)

טיוטה:זה וזה גורם

נראה לך תסיים או לייבא מויקיפדיה? Yehuda_Fishשיחה • י"ג באב ה'תשפ"ה • 16:51, 7 באוגוסט 2025 (IDT)

אני כבר מיציתי. תייבא. (אשלב בין השניים) למאי נ"משיחה • י"ג באב ה'תשפ"ה 18:22, 7 באוגוסט 2025 (IDT)

אל תטרח

בקשר לעריכה זו, לא נראה לי שיש צורך בעבודה ידנית, בקשתי מהבוט החלפות זה אמור להועיל גם לקטגוריות. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 18:41, 12 באוגוסט 2025 (IDT)

לא טורח. נא להכיר. למאי נ"משיחה • י"ח באב ה'תשפ"ה 18:44, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
לקשר לך לעריכות שעשיתי בעזרתו? כל שנייה שלך חשובה קריצה חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 18:46, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
כן. למאי נ"משיחה • י"ח באב ה'תשפ"ה 18:47, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
למאי, בשינוי שם קטגוריה יש לבקש בדף הבקשות ממפעילים שיוסיפו אותה לרשימת ההחלפות האוטומטיות, אחרת בעדכון הערכים הקטגוריה הקודמת תחזור לשימוש.
חד מבתראי, בוט ההחלפות לא פעיל כאן באופן מקומי, וגם אין סיבה לכתוב בכתיב חסר בכל הערכים. נריה - 💬 - 18:52, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
אם כוונתך כן שברצונך לראות - ראה כאן (אם באמת על זה מדובר..) אם כוונתך לכן?! על זה שכל שנייה שלך חשובה, אז תדע שכך הוא. ואם כוונתך שאכן אתה יודע שכל שנייה שלך חשובה, אז ראה כאן. ואם דבריך מוסבים על עניין ראשון שאכן לא כדאי שתטרח, אז אתה צודק.
כתבתי לפני התנגשות עריכה @נריה כלומר? (דהיינו למה הוא לא פעיל והאם עושים זאת ללא הבוט? וב. אם הוחלט שהכתיב הנכון הוא חסר (וזה לא שתי אפשרויות אלא שם עצם של דבר) למה לא לשנות? חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 18:52, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
לא הבנתי מה רואים בקישור הראשון שהבאת, בוט החלפות בטח לא, אולי "טרחה" כמו שהגדרת אתה. למאי נ"משיחה • י"ח באב ה'תשפ"ה 18:55, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
אי הבנה. אני מתעופף מהדיון הסמקה חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 18:57, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
מאי בורחים בספינה... למאי נ"משיחה • י"ח באב ה'תשפ"ה 18:58, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכהחד, הראת עריכה שבוצעה בעזרת גאדג'ט אחר. זה שלמאי השתמש בו מוגבל לבדוקים. לשאלותיך, א. הוא לא קיים כאן, ראה את ההסבר בהמכלול:בוט/בוט החלפות. ב. כי זה מיותר. נריה - 💬 - 18:59, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
לא בורח. מה למעיישה, לשנות? לא לשנות? בקישורים? באזכורים? אני בהחלט מבולבל. בפתיח של הערך (השם המודגש) שיניתי רק בערך אחד. חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 19:01, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
מותר לשנות אבל חבל על הטרחה... למאי נ"משיחה • י"ח באב ה'תשפ"ה 19:02, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
אד הומינם טו קווקואה קריצה חה-חה-חה... (בקול מפחיד-משהו)
רות סוף
שיחה זו חוזרת על עצמה, ונמשכת ללא תועלת רק בשל רצונו של כל צד להיות זה שאמר את המילה האחרונה. אז הנה, הקדמתי את כולם ואמרתי את המילה האחרונה!
רות סוף
שיחה זו חוזרת על עצמה, ונמשכת ללא תועלת רק בשל רצונו של כל צד להיות זה שאמר את המילה האחרונה. אז הנה, הקדמתי את כולם ואמרתי את המילה האחרונה!

חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • י"ח באב ה'תשפ"ה ולמניין הכופרים: 19:05, 12 באוגוסט 2025 (IDT)

כוכב למייבא!

כוכב המייבאים
כל הכבוד! עבודה מעולה. חד גדיא (שיחה) 18:21, 17 באוגוסט 2025 (IDT)

עורך אספקלריה

שלום למאי נ"מ,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"עורך אספקלריה". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:עורך אספקלריה".

כדי שהרשאה זו תבוא לידי ביטוי עליך להגדיר זאת בהעדפות => אספקלריה (גירסת בטא)

להרשאה זו ישנה השפעה מהותית על פעילותך במכלול, והיא היכולת לערוך דפים המכילים תבניות סינון, מאחר שיש לך את העניין, הידע והיכולת, לעסוק בנושאי האספקלריה במכלול.

יש לקרוא בעיון את המדריך לעורכי אספקלריה ולעיין בו מידי פעם, בברכה.

שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' באלול ה'תשפ"ה > 03:50, 27 באוגוסט 2025 (IDT)

איזה יופי!! בהצלח הענקית!
כמובן לשירותך כרגיל... אפר (שיחה) 13:18, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
@אפר תודה לך! בכל זאת, אחריות כבדה הושלכה כעת על כתפיי, מרגיע אותי מאוד שאפר יקל עלי במשאה. למאי נ"משיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה 13:24, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
שמח בשבילך, וואו. איךשיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 15:17, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
הצחקתני, בכל בסדר, יש צוות אספקלריה נרחב ופעיל במכלול, עוד תכיר. אפר (שיחה) 15:34, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
גא"מ לאיחולים. נ.ב. לנעילה של ערכים מילוניים יש בוט של נריה, לא שיש בעיה לנעול קודם, אבל זו לא חובה. מוטי ~ שיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה • 18:47, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
@מוטי האם עד שאני לא משנה את הגדרות הנעילה (לא מדובר בערכים מיובאים, אלא ערכים שהגדרת הנעילה הנוכחית שלהם היא "דף לטיפול") הדף עדיין חסום לצפיה, למרות שזה כבר עודכן? למאי נ"משיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה 18:49, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
לצערי כן (באמת לא ברור מדוע). מוטי ~ שיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה • 19:12, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
זה כל כך מצער אותך?...
אז לשנות מיידית או לא? למאי נ"משיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה 19:20, 27 באוגוסט 2025 (IDT)
כרצונך. צערי פג מעט לאחר שפעלתי שינוי בנושא בהזדמנות. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 20:23, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
הוספתי טקסט בין השורות - לא הבנתי. ערכים מילוניים גם חסומים בברירת מחדל. ולא חושב שזה הולך להשתנות. מקוהשיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 22:34 (IDT)
@מקוה דיברנו על דפים לטיפול שהפכו למילוניים והנעילה שלהם לא שונתה. לא חשבתי שתקרא מה כתבתי כאן קריצה. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 00:24, 29 באוגוסט 2025 (IDT)
אין צורך. הבוט רץ כל מספר שעות בודדות (לא זוכר כמה, כשאכנס לשרת עילו הבוט רץ אוכל לבדוק ולשנות), ומקסימום הערך יחכה את הזמן הזה. נריה - 💬 - 22:25, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
בדיוק. כפי שהמתין מספר שנים, לא יזיק לו עוד כמה שעות. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 22:52, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
מצטרף לברכות, המון הצלחה!! מוקיר רבנן (שיחה) 23:14, 27 באוגוסט 2025 (IDT)

בקשה

- הועבר מהדף שיחת משתמש:נריה

אם תוכל לייבא למרחב שלך את משתמש:Guycn2/CustomAccessKeys.js. תודה. למאי נ"משיחה • ג' באלול ה'תשפ"ה 22:43, 26 באוגוסט 2025 (IDT)

פספסתי את "שלך" וכבר ייבאתי. מקווה שלא נורא, אך אם יש לך התנגדות תוכל לבקש ממישהו אחר לארח אצלו את הדפים ואעביר.
כרגע זה יושב משתמש:למאי נ"מ/Guycn2/CustomAccessKeys.js, הוראות השימוש בדף השיחה של אותו דף.
בהצלחה. נריה - 💬 - 19:16, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
תודה. לא מפריע לי שזה יושב שם.
רק רציתי לדעת, האם הקיצורים פעילים רק לכדי מעבר לדף במכלול, או גם לקישורים? למשל, האם אני יכול לעשות קיצור מקלדת לסקריפט 11, במקום ללחוץ על המסך להפעלת הסקריפט יהיה לי קיצור מקלדת? למאי נ"משיחה • ד' באלול ה'תשפ"ה 19:32, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
תזכיר לי מהו סקריפט 11? נריה - 💬 - 19:41, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
דיונים נוחים בדפי שיחה. איךשיחה • ד' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 20:03, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
איפה צריך ללחוץ על המסך בשביל שהסקריפט יופעל? נריה - 💬 - 20:08, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
לי בנה מוטי קוד פרטי, וזה מופיע לי בסרגל הכלים. (אבל אינני יודע אם זה מה שלמאי רצה) איךשיחה • ד' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 20:22, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
@למאי נ"מ איךשיחה • ד' באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 20:22, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
כן. לזה התכוונתי.
השאלה נוגעת גם לאופציה כמו קיצור מקלדת לכפתור "עדכון" או "יבוא" וכדו' (איך שאנשים עצלים, רוצים קיצורי מקלדת במקום להזיז קצת את העכבר...) למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 20:29, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
אז לא. אפשר להוסיף לסקריפטים בפני עצמם קיצורי מקשים. תוכלו לבקש ממוטי, אני לא אספיק בימים הקרובים. נריה - 💬 - 20:37, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
לעדכון וייבוא זה מאד פשוט, אבל זה אני יכול לבצע רק בסקריפטים שלי. לקוד שכתבתי לכם כדי להריץ ד"נ, אני לא בטוח שזה כ"כ פשוט (יש מצב שכן). מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 20:41, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
בהנחה שקלוד צודק. השינוי הבא יעזור לך. נסה לשנות בשורה 61 בדף הסקריפטים שלך, מ: mw.util.addPortletLink('p-בדיקת_תוכן', '#', "דיונים נוחים")

ל:
mw.util.addPortletLink('p-בדיקת_תוכן', '#', "דיונים נוחים", "שיפור ממשק התגובות", "q")
במקום "שיפור ממשק התגובות" אתה יכול לכתוב מה שאתה רוצה, העיקר לא לדלג על הפסיק. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 20:51, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
אם אתה מתכוון לעשות זאת, אפרט יותר: אני לא צריך כל כך קיצור מקלדת לכפתור של "דיונים נוחים" כמו לכפתור של "רשימת התורמים" שעליו מקישים לאחר הקשת 12F, אני קורא לזה "דיונים נוחים" כי הקוד ההוא שכתבת משמש לשתי המשימות יחד. לא יודע אם המידע הזה משנה לך משהו.כתבתי לפני התנגשות עריכה למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 20:52, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
הכנסתי, עכשיו הכפתור נעלם לגמרי. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 20:55, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
מחקת את הסוגריים, בקוד אין תו מיותר... לרשימת תורמים אני לא רואה אצלך כפתור, אם אתה רוצה כזה, אתן לך קוד (אגב, אם לא ברור, לי אין אפשרות לערוך לך את דף הסקריפטים). מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 20:58, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
תבנית:מתגלגל מצחוק, כן סוגריים לא סוגריים, מה אתה עושה עסק...
הכפתור של "דיונים נוחים" שימש גם לרשימת התורמים, כמו שכתבתי. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:00, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
אוף! מזלזל שכמוני... הוספתי טוב? למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:04, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
פספסת סוגר בתחילה, קח את הקוד לכל השורה:
$(mw.util.addPortletLink ('p-בדיקת_תוכן', '#', "דיונים נוחים", "שיפור ממשק התגובות", "q")).click(function() {
נראה לי שמכאן ואילך הנושא אמור לעבור לדף שיחתך. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 21:08, 28 באוגוסט 2025 (IDT)

- סוף העברה

אוקיי, הכפתור חזר לפעול.
1. מה קיצור המקלדת.
2. כל תקצירי העריכה המותאמות אישית, שנמצאות בשורות שמתחת, נעלמו. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:11, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
שאלה 2 כבר לא רלוונטית. התקצירים חזרו כלעומת שנעלמו. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:13, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
alt+q מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 21:14, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
לא קורה כלום. כשהמקלדת באנגלית זה גורם להדפסת הדף (כמו קונטרול פי) למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:20, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
אז שנה את המקש שם למשהו אחר. אם זה לא יעזור, כנראה שקלוד לא צדק. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 21:38, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
כבר חשבתי לשאול אותך האם לשלם לך במזומן או באשראי, מתברר שהתשלום מגיע בכלל לקלוד... תודה על שאתה טורח.
אנסה להחליף. למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:39, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
את קלוד רק שאלתי על העקרון, את הקוד אני כתבתי... מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 21:41, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
אז איך לשלם?...
רגע, איך בדיוק אחליף את הכפתור? למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:48, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
האות האחרונה. תבדוק לפני כן מה הדפדפן לא תפס כבר. נריה - 💬 - 21:49, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
במקום q, שים מקש אחר (שלא בשימוש הדפדפן ולא בשימושך). מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה • 21:50, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
איך אפשר לדעת מה הדפדפן כבר תפס? למאי נ"משיחה • ה' באלול ה'תשפ"ה 21:51, 28 באוגוסט 2025 (IDT)
ללחוץ על צירוף המקשים הזה, ולראות האם משהו מתרחש. נריה - 💬 - 21:53, 28 באוגוסט 2025 (IDT)

מנטר - ייבוא ועדכון

שלום למאי נ"מ,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת ניטור (ייבוא ועדכון). אנא קרא/י על משמעותה בדפים "המכלול:מנטר" ו"המכלול:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו נועדה לתת לך כלים:

אפר (שיחה) 13:56, 3 בספטמבר 2025 (IDT)

בהצלחה! דויד (שיחה) י' באלול ה'תשפ"ה 16:08 (IDT) 16:08, 3 בספטמבר 2025 (IDT)
אכן מתאים לך, בהצלחה! (אוכל לעזור לך באמצעות הוותק הרב שיש לי כמנטר..) איךשיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה, למנינם: 01:57, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
קריצה למאי נ"משיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה 01:59, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
@למאי נ"מ בהצלחה! אור חדש זרח על המכלול. חד גדיא (שיחה) 02:02, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
ברכות ואיחולים על התפקיד החדש, תפור לך מששת ימי בראשית (לא להיות מנטר קפדן 😉) Yehuda_Fishשיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 14:51, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
תודה לכולם. יהודה אתה רוצה שאעיר לך אם אני מוצא מעידות? למאי נ"משיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה 14:55, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
נראה לך שאני בג"ץ שאני לא שפיט, רק רמזתי שאפשר לבקר בנועם, זה לפעמים קשה, אבל זה נותן יותר כח להקשיב ולתרום עוד. Yehuda_Fishשיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה • 15:01, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
אשתדל. למאי נ"משיחה • י"ב באלול ה'תשפ"ה 15:01, 5 בספטמבר 2025 (IDT)
כולנו ברכה שהרשאת המנטר תתרחב לך, ונראה אותך כגיבור חיל בראש כל העם. חד גדיא (שיחה) 15:03, 5 בספטמבר 2025 (IDT)


מדוע לא בוט?

- הועבר לדף שיחת משתמש:אלינדב#מדוע לא בוט?

שלום!

בקשר לתבנית המסגדים, בד"כ מקובל להיפך, את היעד עם מרכאות והפניה בלי. הטעם בזה, שאם אנחנו מחזיקים שיש צורך לגייר למרכאות, כך אמור להיות שם הדף, הפניה משאירים כי ההכרח לא יגונה. מוטי ~ שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה • 11:46, 16 בספטמבר 2025 (IDT)

אכן. חשבתי שבתבנית זה עלול ליצור בעיות. העברתי. למאי נ"משיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה 11:50, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
@מוטי יש לך מושג מדוע אין את הכפתור "תצוגת הבדלים מתקדמת" בעת עדכון ערכים? זה הוחלף בכפתור "צביעת מילים" 👎. למאי נ"משיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה 14:31, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
לא מוכר לי שינוי כזה, אצלי זה מופיע. גם, לא ממש הבנתי מה זה "עדכון ערכים" איזה שלב בתהליך העדכון? באיזו דרך עדכון? מוטי ~ שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה • 16:43, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
אם מעדכנים דרך הכפתור שבתיבת העריכה, ולא דרך הכפתור מלמעלה, אזי בהצגת שינויים אין את הכפתור המדובר אלא כפתור "צביעת מילים". למאי נ"משיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה 17:15, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
לא יודע, איני מכיר. ממתי זה כך? אולי זה יקל עלי למצוא את השינוי. מוטי ~ שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה • 17:23, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
נראה ממש מהימים האחרונים. @נריה האירוע מוכר לך? למאי נ"משיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה 17:31, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
זה קשור ל־@מקוה, הוא ביצע שינוי שאמור (בין השאר) לכתוב צביעת מילים במצב תצ"מ, לא יודע למה אצלך זה כך גם בהבדלים. אתה משתמש בתצ"מ ללא טעינה של הדף? מוטי ~ שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה • 17:42, 16 בספטמבר 2025 (IDT)
השינוי שאני ביצעתי מזהה אם קיים אלמנט של תצ"מ אז הוא נותן צביעת מילים, אם אין הוא נותן תצוגת הבדלים מתקדמת. אולי זה ההסבר? איך באמת אתה עושה הצגת שינויים? מקוהשיחה • כ"ד באלול ה'תשפ"ה 18:17 (IDT)
ללא טעינה. גם תצ"מ וגם הצג"ש. למאי נ"משיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה 19:05, 16 בספטמבר 2025 (IDT)

ההשערה נכונה, כשזה מוגדר בלי טעינה זה לא מזהה. וואו! מקוה, למה אתה עם טעינה בשביל ויקינתונים?? מוטי ~ שיחה • כ"ג באלול ה'תשפ"ה • 19:27, 16 בספטמבר 2025 (IDT)


הרחבת הרשאת ניטור - ייבוא ועדכון

על פי החלטת מפעילי מערכת מעתה נוספה להרשאתך האפשרות לסמן בדוקים על עריכות שנדרסו במהלך עדכוני ערכים.
סימון הבדוקים ייעשה רק במקרה שהעריכות המקומיות נדרסו לחלוטין , בכל מקרה שיש שמירה על עריכות מקומיות נא לא לסמן בדוק.
תודה רבה, הצלחתך הצלחתנו! אפר (שיחה) 01:07, 21 בספטמבר 2025 (IDT)

חדשות ואקטואליה

אני מזכיר שזה מופיע בעמוד ראשי (לא ידעת? קריצה), זה אומר ש: לא אמורים להופיע שם ערכים אדומים (יותר ממשך זמן הייבוא שלהם), זה חל גם על ערכים חדשים, אם הם שם - צריך לייבא אותם. לא אמורים להופיע מילוניים. אה, וגם חשוב שכל הערכים העיקריים יהיו מעודכנים (כולל רשימת נפטרו לאחרונה). אם לאחר מעשה אתה רואה שיש בעיה עם אחת הנקודות, יש לשקול שחזור (לפחות חלקי) של העדכון.
מה שכן חיובי... שיש מישהו שבודק מה עם התבנית השכוחה הזו. גמח"ט. מוטי ~ שיחה • ו' בתשרי ה'תשפ"ו • 22:56, 27 בספטמבר 2025 (IDT)

מקבל כל מילה! גמר חתימה טובהושיתקבלו תפילותינו לרחמים ולרצון לפני אדון כל! למאי נ"משיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ו 23:45, 28 בספטמבר 2025 (IDT)

כוכב מכל הלב!

כוכב הנחמדים
אני עורך מאד מאד קטן, ומשתמש (עדיין) בעריכה החזותית ללא קוד מקור, אבל מאד אוהב את הגישה שלך!!! יותר טוב (שיחה) 23:44, 30 בספטמבר 2025 (IDT)

מזל טוב!

קפצתי לביקור חג, ושמחתי לראות. אתה נאה למינוי והמינוי נאה לך, לך בכוחך זה והושע את ישראל! חד מבתראישיחה - אולי תעזור? • ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו ולמניין הכופרים: 22:28, 7 באוקטובר 2025 (IDT)

תודה וחג שמח. למאי נ"משיחה • ט"ז בתשרי ה'תשפ"ו 17:14, 8 באוקטובר 2025 (IDT)
לחיצת יד והאמת והשלום אהבו חד גדיא (שיחה) 17:20, 8 באוקטובר 2025 (IDT)

אי בדיקת שינויים

בקשר לעריכה זו, אני מבין שהסרת תמונות. אני מניח שלא תקצרת בגלל שכבר תקצרו בעבר, הבעיה שנותרה היא אי בדיקה של התוצאה, יש שם המון קוד ויקישבור. אשמח לטיפולך.
נצל"ש, תודה על תרומתך הרבה למערך העדכון והניטור! מוטי ~ שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ו • 00:07, 16 באוקטובר 2025 (IDT)

טיפלתי. תודה על שימת הלב!
(אני לא מתקצר הסרת תמונות חסומות משכבר). למאי נ"משיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ו 19:09, 16 באוקטובר 2025 (IDT)

מחילה

בקשר לעריכה זו, כאב לי הלב למחוק את כל ה"קדוש" שהוספת. סליחה! מוקיר רבנן (שיחה) 09:45, 13 בנובמבר 2025 (IST)

😂 כזו רצינות!... ממש צובט את הלב (אני גם חושש שאתה צריך לבקש מחילה מ"החלפות אוטומטית") למאי נ"משיחה • כ"ב בחשוון ה'תשפ"ו 10:09, 13 בנובמבר 2025 (IST)
לא ידעתי שזה משהו אוטומטי, חשבתי שעברת אחד אחד. מושך את הסליחה שלי :) מוקיר רבנן (שיחה) 10:15, 13 בנובמבר 2025 (IST)
זו המדיניות? מסירים את כל התמונות שיש בהן פסלים, גם אלו שפתוחים בנטפרי? למאי נ"משיחה • כ"ב בחשוון ה'תשפ"ו 10:19, 13 בנובמבר 2025 (IST)
(סליחה על ההפרעה) תמונה של עבודה זרה היא איסור הלכתי שההודי של נטפרי לא מכיר, אולם ככל הידוע לנו אין פוסק שמתיר זאת. נ.ב. זה ממזמן, בכל אופן חשבתי להסב את תשומת ליבך לכך. מקוהשיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו 08:07 (IDT)
ההודי מכיר קצת יותר מדי... הוא פוסל גם תורנים של ספינות שמזכירים לו צורת צלב. מקוה אשמח שתגדיר פרמטרים ברורים מה נחשב לעבודה זרה. צלב? פסל? מבנה של מקדש?
לגבי הענין השני - אכן עבר זמן ואני לא זוכר מה בדיוק היה אז. אגב, במי:דף ריק/עדכון אשמח שתהיה אפשרות של תקציר עריכה. כבר דיברתי על זה מזמן עם נריה אבל בינתיים לא ראיתי שינוי. תודה על כל מה שאתה עושה למען עם ישראל! למאי נ"משיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו 12:09, 1 בדצמבר 2025 (IST)
כל מה שברור שעובדים אותו ודינו כעבודה זרה. בקיצור פסל של עבודה זרה (להבדיל מפסלי אנדרטאות וכדו'). מוטי ~ שיחה • י"א בכסלו ה'תשפ"ו • 12:17, 1 בדצמבר 2025 (IST)

לא קשור

התקציר עריכה כאן לא היה קשור כולנו מבינים שהוא עשה העתק-הדבק אז נא לא להיטפל לזוטות

בתקווה להבנה המקור (שיחה) 01:40, 30 בדצמבר 2025 (IST)

אגב כל הכבוד על תשומת הלב זה באמת מאוד חשוב רק המשפט בתקציר עריכה לא קשור (קצת אהבת ישראל לא תזיק) המקור (שיחה) 01:45, 30 בדצמבר 2025 (IST)
שלום לך אדוני. מדובר בבדיחה פנימית, הוא הבין טוב טוב את העקיצה ואפילו חייך. נא לא להתערב. תודה. עוד שאלות? למאי נ"משיחה • ט"ו בטבת ה'תשפ"ו 19:39, 4 בינואר 2026 (IST)

תייגתי לא נכון

כאן אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ז בטבת ה'תשפ"ו ~ 21:22, 5 בינואר 2026 (IST)

מתלבט האם זה ערך ראשי או לא. יש ערכים בקטגוריה שהם בבוט ויש כאלה שלא. @אפר. למאי נ"משיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ו 21:27, 5 בינואר 2026 (IST)
לפו"ר נראה שהגישה היא ייבוא מלא. אלו שלא, ייתכן שיובאו על ידי סקריפט/בוט. מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ו • 21:32, 5 בינואר 2026 (IST)
ייבוא מלא הוא לא בהכרח מלא ממש, אבל לא מילוני. מוטי ~ שיחה • י"ז בטבת ה'תשפ"ו • 21:33, 5 בינואר 2026 (IST)
זה גלש פה לנדון אחר ממה שאני התכוונתי אני שאלתי על תיקוני מילים בייבוא והאם פספסתי מילים בעייתיות שהשארתי אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ז בטבת ה'תשפ"ו ~ 21:38, 5 בינואר 2026 (IST)

רב מגיסטר!!

אני לא יודע אם קיימת כזו דרגה והאם היא תואמת את העריכות שלך, אבל מבחינתי אתה יכול לקבל את זה באופן אישי ממני!!
התרומות שלך לא ימדדו שדרגה כזו או אחרת, פשוט הם לא מדידות!
תודה רבה על כל החריצות שלך. (לפעמים אני נזכר מי עזר לך קצת בחניכה כזו או אחרת ורווה לעצמי נחת...(איזה כיף לייחס לעצמי הצלחה של אחריםקריצה))
ליל"ט. אפר (שיחה) 22:18, 18 בינואר 2026 (IST)

תודה. הקרדיט כולו שלך. קח בכייייף... למאי נ"משיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו 22:19, 18 בינואר 2026 (IST)
@למאי נ"מ, "כולו" אני אפילו לא מעלה על דעתי, מספיק לי "כזו או אחרת" בשביל להתפנק... אפר (שיחה) 22:24, 18 בינואר 2026 (IST)

מזל טוב!

מ ז ל ט ו ב ! חם ולבבי מאת קהילת עורכי המכלול לרגל הולדת הבן בשעטו"מ!!
יה"ר שתזכו לגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים!
עקב הנסיבות, נסכים לפרגן לך כמה ימי חופשה... אבל אל תתפרע עליהם, צריכים אותך פה. :) מוקיר רבנן (שיחה) 12:09, 20 בינואר 2026 (IST)

תודה תודה! אודיע לך גם ביום ההולדת שלי שתוכל לשלוח מזל"ט :) למאי נ"משיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ו 12:48, 20 בינואר 2026 (IST)
מזל טוב!!!
הרעיון של חופשה ממש מוצלח, אל תלך, קח שבוע של עיסוק בנושא ספציפי, כמו כתיבת ערך. איךשיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ו, למנינם: 21:32, 20 בינואר 2026 (IST)

המכלול:בקשות ממפעילים

בקשר לעריכה זו, שמת לב? @גאון הירדן זה לא מצריך לחיצה על אישור? מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו • 19:46, 22 בינואר 2026 (IST)

זה כן מצריך. תחילה ביקשתי העברה לאמ"כ שמתי לב שבעצם אפשר פשוט להפוך את הדף להפניה. למאי נ"משיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ו 19:59, 22 בינואר 2026 (IST)
אז למה לא מחקת את הבקשה? וגם רשמית לא אמורים לעבוד כך. מוטי ~ שיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ו • 20:19, 22 בינואר 2026 (IST)
צודק. לעבוד איך? להפוך להפניה? למאי נ"משיחה • ה' בשבט ה'תשפ"ו 22:15, 22 בינואר 2026 (IST)

כוס שוקו חם בשבילך!

מקווה שאתה לא בשרי.

עדכנת היום מידי הרבה ערכים, צא להפסקה!! (בקטע מעריך, מאוד, כמובן) אפר (שיחה) 21:22, 26 בינואר 2026 (IST)

היה יותר טוב אייס קפה...
יוצא מיד להפסקה, זה פשוט קצת סגירת מעגל של המלחמה אחרי גואילי. אני מקווה שבוויקי ירימו עכשיו מבצע של סידור כל הבלאגן של השנתיים+ האחרונות. למאי נ"משיחה • ט' בשבט ה'תשפ"ו 21:25, 26 בינואר 2026 (IST)
הבנתי, שמחתי, הערכתי, תודה! אפר (שיחה) 21:26, 26 בינואר 2026 (IST)
אחרי הכל מדובר במכת מחץ לשמאל, הם צריכים עכשיו לחפש בנרות סיבה לצאת להפגנות... אז בבקשה קצת רחמנות. למאי נ"משיחה • ט' בשבט ה'תשפ"ו 21:28, 26 בינואר 2026 (IST)