לדלג לתוכן

שיחת משתמש:אפר/ארכיון 4

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת הגדה של פסח בנושא נא לכבד

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

Skip to top
Skip to bottom

תגובתך האחרונה

כמדומה שאירעה תקלה טכנית שם. תוכל לבדוק? טישיו (שיחה) 22:08, 5 בדצמבר 2023 (IST)

@טישיו, המשתמש שהגיב לי מחק חלק מתגובתי, Done טופל. אפרון (שיחה) 23:20, 5 בדצמבר 2023 (IST)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור נמרץ, אמבּיציוני, חרוץ, איכותי ואיכותני! שמש מרפא (שיחה) 00:37, 6 בדצמבר 2023 (IST)

גא"מ הישיבישער (שיחה) 00:46, 6 בדצמבר 2023 (IST)

ואני הקטן בין הגורמים הרציניים הדואגים לתעסוקה למורינו הרב אפרון באופן קבוע ולכן גם אני מצטרף רעואל (שיחה) 02:11, 6 בדצמבר 2023 (IST)
לגמרי! מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 13:00, 6 בדצמבר 2023 (IST)

הרש"דפ

תעדכן אתה מויקיפדיה כי אני לא יודע לעדכן תודה רבה טוטוטוטו (שיחה) 09:08, 6 בדצמבר 2023 (IST)

@טוטוטוטו, מה לעדכן בדיוק? אפרון (שיחה) 14:13, 6 בדצמבר 2023 (IST)
@טוטוטוטו, אני רואה אבל לא אספיק כרגע לעשות את זה, אגב זה לא רק שאתה לא יודע לעדכן אתה גם לא אמור לעשות את זה ללא הרשאה מתאימה.
באופן כללי ניתן לבקש עדכון באמצעות לחצן "בקש עדכון", תחת לשונית מעל הדף בצד שמאל. אפרון (שיחה) 14:15, 6 בדצמבר 2023 (IST)

ישיבת נתיב הדעת

שלום הרב אפרון שליט"א! משום מה לא הצלחתי להגיב דרך דף השיחה של ישיבת נתיב הדעת, אבל ברצוני מאד לדעת מדוע נמחקו פרטים רבים שמהווים ממש פרטים נצרכים מגופה של הישיבה, ואני יכול להראות לך אין ספור דפים של ישיבות אחרות שכתובים בהם פי כמה וכמה. (שהרב חזי' מישקובסקי מסר שיחות בישיבה חמש עשרה שנה זה לא נצרך? שהיא הוקמה על ידי הרב שטיינמן זה לא נצרך? שיש לה סניף זה לא נצרך? וכן הלאה והלאה) מאד חשוב לי לקבל תגובה מגשר (שיחה) 23:21, 6 בדצמבר 2023 (IST)

מגשר, אני מבין שאתה מתכוון לעריכה זו, בגדול יש בעריכה הסרה בפתיח של אריכות יתר תוך השארת משפט מצומצם שאולי כן יכול להישאר בפתיח (הושאר כולל איזכורו של הגראי"ל), הסרת תכנים שעוסקים בישיבות אחרות ובקשרים עקיפים לישיבה, הסרת תכנים מורחבים מידי שנוספו כתוספת לשמות אנשי הצוות, הסרת אנשי צוות שעזבו (ניתן ליצור פסקה או קטע קצר שמזכיר את שמותיהם של ר"מים ומשגיחים שעזבו כולל שנת העזיבה), הסרת "משיבים" ו"מק"קים" כמקובל במכלול, הסרה ותמצות של מידע בפסקת צביון הישיבה, הוסרו נוהגים מקובלים ומידע שקצת היה מנוסח ביתר הרחבה, אם יש שאלות נוספות אתה מוזמן. (אגב ראה המכלול:דף שיחה וכמובן אל תשכח לתייג אותי, בהצלחה. אפרון (שיחה) 23:39, 6 בדצמבר 2023 (IST)
תודה על תגובתך. אבל זה בדיוק מה שאני לא מצליח להבין: זה שהישיבה הקימה סניף - זה אולי הפרט הכי מתבקש שאנשים מחפשים (בפרט שאנשים מתבלבלים בין שני הישיבות ולשניהם קוראים 'קפלן'). זה שהרב מישקובסקי מסר שם שיחות - עד היום הוא מכונה משגיח בקפלן. גם ה'מקקים' בקפלן, כפי שאתה מכנה אותם משום מה, הם לא מקקים אלא משגיחים שמוסרים שיחות בישיבה... זאת מלבד ה'משיבים' שמוזכרים בהרבה ישיבות אחרות, ובפרט שכאן לא מדבר בבוגרים צעירים וכדו' אלא ברבנים נודעים שיש להם הרבה מעמד בישיבה ומחוצה לה.
אני מאד מכבד ומבין את דעתך, אבל ניכר שאתה לא מכיר את הישיבה כי הוא זה (אני מכיר אותה מקרבת מגורים), ולכן גם בצביון הישיבה נחסרו משפטים שמשנים לחלוטין את כל המשמעות...
ושוב אני חוזר ואומר, שלעומת ישיבות אחרות נכתבו דברים מאד קצרים על הישיבה, וחבל שגם הם נמחקו, לעניות דעתי בלי סיבה. אני ועוד רבים אחרים ישמחו אם הם יחזרו.
לא היה פרט אחד שהוזכר בדף שלא היה פרט חשוב (וכוונתי מצד מה שאנשים רוצים לדעת), שבשבילו נועד המכלול. מגשר (שיחה) 11:45, 8 בדצמבר 2023 (IST)

לגבי שמחתך על העריכה

התודות למוקיר רבנן וכל אדם באופן מיוחד ש ( כמעט ) הפציר בי עד שהשתכנעתי הוא נכס חשוב לאיזון תגובות במכלול זברה (שיחה) 15:02, 13 בדצמבר 2023 (IST)

הרצח בשמחת תורה

אנא מחק את המילה שבאמצע. איש אינו סבור כך ואפילו לא במקצת. על פי ההלכה גם אפיקורוס שנהרג ע"י גוים נתכפרו לו עוונותיו. מישהו עוד עלול לחשוב שיש דעה כזאת. טישיו (שיחה) 19:13, 14 בדצמבר 2023 (IST)

@אני לא מתכוון למחוק, הוספתי שם הבהרה שמספיקה בעיני.
נ.ב. אציין שאני עצמי כאבתי מאוד ועדיין כואב את הרצח והזוועה הבלתי נתפסים. אפרון (שיחה) 19:19, 14 בדצמבר 2023 (IST)
תודה לא חשבתי אחרת. היתה רק משמעות כאילו יש מישהו שאינו מצטער כ"כ על הריגת יהודים בידי גוים רח"ל, ומקווה שעכשיו שזה מספיק ברור. טישיו (שיחה) 19:32, 14 בדצמבר 2023 (IST)

מחיקת הגיגים בדף שלך

חנוכה שמח, בקשר לזה האם כבודו עדיין בחופשה, והאם יש סיכוי שתחזיר ה"נקודה למחשבה על אנונימיות ברשת" ו"הרהור שעבר לך בראש"? פשוט נראה לי שזה היה די מענין, והתפלאתי למה בגלל החופשה מחקת זאת? תהלים (שיחה) 19:35, 14 בדצמבר 2023 (IST)

👍

אפרון אתה חזק! המשך בדרכיך לתועלת המכלול! ! ! . . . רק למה אתה לא מעדכן בדף שיחתי שהתבניות משתמש שיצרתי עברו למרחב המשתמש? אין כללים כאלו שמודיעים למשתמש, כמו שמקוה הודיע ל'ואולם חי אני' שהוא העביר לו את התבנית? ואיך בדיוק הגעת לתבניות משתמש דווקא שלי להעביר, זה במכוון או בדיוק קראת את דף המשתמש שלי? ~ תכליתישיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד 11:42 (IDT) 11:42, 15 בדצמבר 2023 (IST)

@תכליתי, צודק לגמרי, מתנצל, בדר"כ מעבירים עם סקריפט ששולח הודעה אוטומטית, טל"ח.
אגב, תוייגת בדף שיחה של רעואל, אבל כמובן היית צריך לקבל הודעה גם בדף שיחתך.
האמת שבגלל שלאחרונה אתה עובד הרבה על הדף משתמש שלך קפצתי לראות מה חדש... אפרון (שיחה) 11:49, 15 בדצמבר 2023 (IST)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
על ניטור איכותי ותכליתי! איךשיחה ~ מיילט' בטבת ה'תשפ"ד. 01:37, 21 בדצמבר 2023 (IST)
חוזר שוב. תודה! איךשיחה ~ מיילו' בשבט ה'תשפ"ד. 00:05, 16 בינואר 2024 (IST)

המכלול:קטגוריה#קטלוג כפול

ראה שם ~ תכליתישיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ד 10:33 (IDT) 10:33, 21 בדצמבר 2023 (IST)

מחכה לתגובה. אם אין אז בבקשה תשחזר, אני חושב שלא עלי מוטלת השחזור, כיון שביטולך נעשת שלא בצדק. ~ תכליתישיחה • ט' בטבת ה'תשפ"ד 19:18 (IDT) 19:18, 21 בדצמבר 2023 (IST)
אכן, על פניו השחזור היה שלא בצדק, בלנ"ד אשחזר בהמשך הערב. (אגב, לא רק שאני חושב, אפילו שאלתי יותר ממשתמש אחד מה הסיבה למחיקה לפני שמחקתי, אכן טעויות קורות, מתנצל) אפרון (שיחה) 19:21, 21 בדצמבר 2023 (IST)

הרב דוב לנדו

חבל שלא עקבת אחרי דף השיחה, וסתם שחזרת עריכות ללא דיון, תעקוב גם אחרי מה שכתבתי בהיסטוריית הגרסאות, ללא נגיעות אישיות סלבודקאי (שיחה) 22:02, 24 בדצמבר 2023 (IST)

@סלבודקאי, קצת הגזמת עם כמות התגובות, בדפ"ש הערך, בדפ"ש שלך ובדפ"ש שלי... אפרון (שיחה) 22:28, 24 בדצמבר 2023 (IST)
לא ידעתי איפה אתה קורא.סלבודקאי (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
בכל מקום שאני מתויג, ראה גם המכלול:חתימה והמכלול:הזחה. אפרון (שיחה) 22:39, 24 בדצמבר 2023 (IST)

רחל אדרי

בקשר לעריכה זו, שים לב שעדכנת ללא שמירה על עריכות. בפעם הבאה נא להימנע. תודה ~ תכליתישיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ד 00:23 (IDT) 00:23, 25 בדצמבר 2023 (IST)

משתמש:יהודה פיש/שמעון שישא

בקשר לעריכה זו, אם תוכל לפרט מה לא בשל, שנידע לתקן יהודה פיש (שיחה) 23:11, 1 בינואר 2024 (IST)

הניסוח, הפיסוק, הסדר והמקורות לא היו בשלים. תמשיך לשפר (או שדוב פרח ימשיך לקדם את הערך, אגב אם תראה את עריכתו תוכל אולי להבין שהערך היה רחוק מבשלות) ותבקש העברה כשתסיים, כמקובל. אפרון (שיחה) 23:24, 1 בינואר 2024 (IST)
סיימתי לערוך את הערך ונראה לי שהוא בשל דוב פרח (שיחה) 11:42, 2 בינואר 2024 (IST)

תעביר את זה הלאה

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: תרומתו האדירה למכלול ולי באופן אישי
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

מוקיר רבנן (שיחה) 14:39, 9 בינואר 2024 (IST)

מוחה על בזיון כבוד התורה! זה כל מה שיש?..... איךשיחה ~ מיילכ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:30, 9 בינואר 2024 (IST)
@איך אתה בטח מתכוון בקריצה קריצה. ולגוש"ע, מישהו אמר פעם משפט קולע: אפרון הוא אחד מהצבים הענקיים שעליהם עומד עולם המכלול". פשוט קולע. למאי נ"משיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד 15:34 (IDT) 15:34, 9 בינואר 2024 (IST)
@אולי @די @לרדת עלי, תמצאו קשיש אחר... אפרון (שיחה) 15:48, 9 בינואר 2024 (IST)
יש לך מישהו אחר במקומך? בינתיים לא מצאתי. איךשיחה ~ מיילכ"ח בטבת ה'תשפ"ד. 15:50, 9 בינואר 2024 (IST)
פספסת את הפואנטה, זה רק ה"ת כדי לראות למי אתה נותן. מוטי ~ שיחה • כ"ח בטבת ה'תשפ"ד • 15:53, 9 בינואר 2024 (IST)

העבר את זה הלאה

רציתי לומר לך תודה!
סיבה: עזרת לי במאור פנים!
נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{רציתי לומר לך תודה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

שוחר צדק (שיחה) 23:23, 10 בינואר 2024 (IST)

כוכב תורני!

כוכב תורני
עם כל עיסוקיך הרבים בניטור המכלול אתה מספיק גם לכתוב ערכים תורניים מעולים כולי מלא התפעלות שירבו כמותך בישראל ובמכלול תודה רבה על הכל כיכר הלקש (ש|ת) 12:02, 12 בינואר 2024 (IST)

ערך רבי שלמה הכהן

בס''ד

השתדלתי לערוך כמיטב יכולתי, אם תוכל לעזרני (למשל לא הבנתי כיצד מעבירים את הטבלה לצד ימין, וכן לשנות את שם הערך לרבי שלמה הכהן ולא שלמה הכן.

כל שאר הערך גמור וערוך כיאות בס''ד.

תודה רבה הרב שבי''ב (שיחה) 22:22, 13 בינואר 2024 (IST)

מעורר השראה

כל הכבוד!
הערותיך נכונות מאד

כדאי לקחת את הויקי כאפשרות לתיקון עולם, ליצור עולם אמיתי יותר, הן מבחינת העולם הגדול, והן מבחינת העולם הקטן האישי כפי שכתבת. יונתן (שיחה) 08:13, 14 בינואר 2024 (IST)

אפרון אם תוכל לעדכן את הערך במלואו מהויקי, מוסון

תודה רבהמוסון Monsone (שיחה) 23:51, 15 בינואר 2024 (IST)מוסון

@מוסון Monsone, היי, כפי שהסברתי, הערך עוסק בשחקן כדורגל, מדיניות המכלול היא שערכים אלו מיובאים כערכים מילוניים. (רק הפתיח ותבנית האישיות), אגב הקרדיט מיותר, הוא מצויין למטה בשורה שכותבת שיובא על ידי בוט, ויש קרדיט מובנה בכל ערך במכלול. אפרון (שיחה) 23:59, 15 בינואר 2024 (IST)
תודה, אפרון היקר!! אם תוכל לשפר את 2 הערכים החדשים שיצרתי כאן בטויטה וגם יצרתי בויקיפדיה בטיוטה על רבי יעקב ורבי אברהם, תודה רבה. זה מאוד חשוב לי משום קירבת משפחה וכבוד למקובלי האמת,

מוסון Monsone (שיחה) 02:44, 16 בינואר 2024 (IST) מוסון Monsone

@מוסון Monsone היקר, במכלול מאוד מקפידים על שמירת זכויות יוצרים של ויקיפדיה, מכיוון שזה נראה שהערך נוצר בויקיפדיה לפני יצירתו במכלול, הייתי מציע שתסיים את כתיבת הערך בויקיפדיה, וכשהוא יעבור למרחב תכתוב לי ואני ייבא אותו כערך ויקיפדי, עד אז אשמח אם תשים קרדיט לויקיפדיה בדף הטיוטה במכלול, תודה רבה.
נ.ב. אציין שאם כתיבת הטיוטה במכלול קדמה לכתיבתה בויקיפדיה לא תוכל להעתיק אותה לויקיפדיה, מדיניות המכלול לא מאפשרת ייצוא ערכים מקומיים. אפרון (שיחה) 07:07, 16 בינואר 2024 (IST)

ביטול עריכות

אתה צריך להבין, שמאחורי כל עריכה עומדות שעות רבות של יגיעה ומאמץ לכן גם אם נראה לך שהניסוח אינו מספיק אינציקלופדי אפשר לשפרו ולא חייב למחוק בפרט שמפעילי מערכת כבר עברו על הערך והם לא ראו בו דבר אינו תקין

בתקווה להבנה איש הר הבית (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

עקבתא דמשיחא-ילקוט דעת תורה

מאוד מעניין אותי מי לא אמין? לאמיתה של תורה (שיחה) 23:21, 20 בינואר 2024 (IST)

@לאמיתה של תורה בילקוט דעת תורה מובאים קטעים רבים, בחלקם הגדול/רובם מובא מקור הדברים, בקטע זה הוא לא מובא (אגב סתם מוזר שנ"ז ונ"ח נראה כמו אותו סיפור ב2 גרסאות עם אותו "מפיץ") אפרון (שיחה) 23:25, 20 בינואר 2024 (IST)
אתה יודע מי מחבר הספר? (לא הבנתי מה שכתבת ב( )) לאמיתה של תורה (שיחה) 23:27, 20 בינואר 2024 (IST)
לא, זה לא "חיבר" ספר, אלא "ליקט", מה שכתבתי בסוגריים זה שנראה שאותו מפיץ סיפר 2 סיפורים מאוד דומים על שני אנשים שונים. אפרון (שיחה) 23:29, 20 בינואר 2024 (IST)
אז מחבר-מלקט הספר (ילקוט דעת תורה, נספח לעקבתא דמשיחא של רבי אלחנן וסרמן) הוא משה שנפלד, הוא לא אמין אצלך? מעניין. לאמיתה של תורה (שיחה) 23:30, 20 בינואר 2024 (IST)
לא הכל עניין של אמינות אישית, ספר ליקוט שכולו מצטט קטעים עם מקורות, אלו שללא מקור אומרים דרשני, זה לא אומר שלא היה כזה סיפור זה רק נותן פורפורציה אחרת לאמינות שלו. אפרון (שיחה) 23:32, 20 בינואר 2024 (IST)
אני מניח שלא בדיוק שמעת על משה שנפלד. טוב, זה לא הנושא. למה יביא מקור? לזה שהוא שמע מהמפיץ בחיים חיותו? אני חושב שכותב הספר לא הכיר את המושג הקדוש של כתיבת מקורות בו בזמן שהוא שמע משהו מחבר ומביא את זה בספר. לגבי הסוגריים, תבדוק שוב, לא מדובר באותו מפיץ, אלא בשני מפיצים, אחד מוזכר שמו בפירוש והשני י. ל., (דרך אגב הסיפור הזה עם החזו"א מפורסם מאוד ולא משהו שלא תשמע. רוב הציבור יודע מזה, תברר קצת). לאמיתה של תורה (שיחה) 23:35, 20 בינואר 2024 (IST)
יצא קצת לשמוע...
לגבי המקורות, נראה שלא עברת על הספר, הוא מרבה להביא מקורות.
לגבי הכפילות, תנסה לפענח את הראשי תיבות...
לגבי ה"מפורסם", נו מילא, לצערי אני מכיר הרבה סיפורים "מפורסמים".
נ.ב. אם אנחנו כבר מתכתבים בנעימות, אני מבקש שוב (לא שהיה משהו ספציפי מאז שכתבתי לך), בבקשה תמתן את כתיבתך למכלולאים אחרים, הרוח מאוד לא נעימה ואני ממש ממש רגיש לזה.. אפרון (שיחה) 23:38, 20 בינואר 2024 (IST)
ב"ה עברתי על הספר לא היום ולא אתמול, אני מכיר את הספר כבר זמן רב.... וכפי שכתבתי כבר, הוא מביא מקורות לדברים שמצריכים מקור, שנפלד הסתובב אצל החזו"א והיה בענינים. הוא שמע את זה כנראה מהמפיץ והוא לא צריך לכתוב מקור. ממש לא מבין מה שאתה כותב על מקורות, למה יביא שנפלד מקור? למשהו שהוא שמע מחבר שלו וכותב את זה בספר? הוא יכתוב לאחר המאמר (מקור: מפיץ י. ל.)??. לא הבנתי על איזה כפילות אתה מדבר ומהו הר"ת. לא הבנתי מה תרצה להגיד בזה שזה "מפורסם". לאמיתה של תורה (שיחה) 23:46, 20 בינואר 2024 (IST)
נו מילא, אין לי סבלנות להעמיק את הויכוח, נוכל לסיים כאן את הדיון כי נראה לי שגם אני וגם אתה מיצינו. אפרון (שיחה) 23:48, 20 בינואר 2024 (IST)

ישיבת בית מתתיהו

בזמן חורף תשפ"ד עקב מצבו הרפואי המורכב והקשה של ראש הישיבה מונה בנו הגדול הגאון רבי צבי ויסבקר למנות את מקומו בניהול הישיבה ובמסירת שיעורים כלליים לבני הישיבה וכן אמירת שיעור יומי לשיעור ג' במקומו של אביו הגאון הגדול הרב ברוך ויסבקר.


מה הבעיה בהוספה הזאת? --ח.י.ה. (שיחה) 00:52, 21 בינואר 2024

אם זה היה כל העריכה לא הייתי משחזר, עיין תקציר עריכה. אפרון (שיחה) 01:01, 21 בינואר 2024 (IST)

אבל זה לא סיבה למחוק את הכל.

מזל טוב

לרבי וידידי החשוב!! על הערך החדש רודף. המשך לקיים את מאמר הפסוק "צדק צדק תרדוף" :) מוקיר רבנן (שיחה) 14:54, 23 בינואר 2024 (IST)

תודה רבה, אם כי כרגיל אני חייב את הקרדיט לרב @מיעוט שיחה, הערכים שלי לא עוברים למרחב ללא שיפוץ יסודי ממנו... אפרון (שיחה) 14:58, 23 בינואר 2024 (IST)
וואו! אין לי מילים להביע את התודות על הערך, כרגיל הערכים שלך מושקעים ברמות!, הלוואי והיה לנו עוד כמוך. איךשיחה ~ מיילי"ג בשבט ה'תשפ"ד. 17:44, 23 בינואר 2024 (IST)

כוכב תורני!

כוכב תורני
זה מה שמגיע לך ביושר!! מוקיר רבנן (שיחה) 15:10, 23 בינואר 2024 (IST)
@אצטט את בני היקר: "מי שאומר על אחרים - הוא בעצמו". אפרון (שיחה) 15:12, 23 בינואר 2024 (IST)
@מוקיר רבנן אנחנו יודעים שאתם חברים, לא צריך להספים את ש"א בגלל זה קריצה. אבל לגוש"ע, לגמרי. מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 15:15, 23 בינואר 2024 (IST)
@מוטי שיהיה ברור- הסתכסכנו מזמן ואעפ"כ הערך שלו פיצוץ. קריצה מוקיר רבנן (שיחה) 15:28, 23 בינואר 2024 (IST)
14:54 זה לא מזמן... מוטי ~ שיחה • י"ג בשבט ה'תשפ"ד • 15:35, 23 בינואר 2024 (IST)
ג"א מצטרף לכוכב התורני הנ"ל. יישר כח על הערך החדש. תהלים (שיחה) 21:25, 23 בינואר 2024 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! על הערך החדש, מיוחד במינו!! ~ תכליתישיחה • י"ד בשבט ה'תשפ"ד 13:13 (IDT) 13:13, 24 בינואר 2024 (IST)

לא מבושל

לאפרון בענין עריכתי תשע מחזות כתבתם שהערך לא בשל אך לא מפורט למה אינו בשל כי לא ידוע לי שיש עוד ידיעות ומקורות להוסיף בענין הזה מה העתיד של הערך הזה לפי נסיונך כאן באתר המכלול האם יש אפשרות להבשיל אותו ומה צריך לעשות כדי להבשיל אותו או שבכלל צריך להכניס את זה לערך של נבואה משך חכמה (שיחה) 13:41, 25 בינואר 2024 (IST)

@משך חכמה, הערך לא בשל =בוסר, חסר בו תוכן, ניסוח ניסוח מקורות, עיצוב טכני, ובעצם מה לא?
עתיד הערך תלויה בכמה דברים:
א- חשיבות המושג כערך עצמאי (לדעתי לא, אבל אני לא מבין בתחום, והערך לא מספיק בשל כדי לדלות ממנו חשיבות)
ב- מכלולאי שיודע איך כותבים ומנסחים במכלול ומעוניין לקחת על עצמו את העבודה.
בהצלחה. אפרון (שיחה) 13:49, 25 בינואר 2024 (IST)
לאפרון
תודה על תגובתך המהירה והאיכותית בהירה וברורה.
בדרך צחות אני אוסיף שבישלת וערכת את התגובה שלך אליי באיכות וזריזות יותר איכותי ויותר טרי ויותר מהר ממיקרוגל.משך חכמה (שיחה) 13:55, 25 בינואר 2024 (IST)
לאפרון הוספתי עוד קטע שם אם יש באפשרותך להציץ לשם לראות אם הערך הולך ומתקדם בדרך הרצויה והנכונה,
אני חושב גם שצריך לשנות את הכותרת לאספקלריא כי הוא השם המרכזי של הערך שהוא מקיף כמה וכמה נושאים ועניינים[אך זה לא דחוף כי הערך עדיין לא מושלם] משך חכמה (שיחה) 18:21, 25 בינואר 2024 (IST)
@משך חכמה למה שזה לא ייכלל בערך על נבואה? זה חלק מאד מהותי. אתה יכול לערוך בדף הזה ובסוף זה יוכנס לערך שם. מוטי ~ שיחה • ט"ו בשבט ה'תשפ"ד • 18:31, 25 בינואר 2024 (IST) למוטי אכן, אתה צודק ! משך חכמה (שיחה) 18:44, 25 בינואר 2024 (IST)
==לאפרון וכן מוטי שבוע טוב תוך כדי עבודתי בענין אספקלריא אני מתוודע לראות שאספקלריא אין לה שייכות לנבואה אלא הוא מחיצה שרואים בה באופן לא ברור תוכלו לעיין בדף עבודתי לכן אם אפשר לשקול שוב מה המקום שבו צריך להכתב הענין של אספקלריא כאן באתר המכלולמשך חכמה (שיחה) 23:03, 27 בינואר 2024 (IST)
@משך חכמה היקר והחשוב, אני מתנצל, אבל נראה שאתה לא ממש בכיוון, הערך נראה ללא יעד, ללא צורה, תוכן לא מסודר וכתוב בצורה שרחוקה מאנציקלופדיות, אין שום דבר הדומה איכשהו לערך, מתנצל, ניכר שאתה מכון להשקיע אבל זה כנראה לא הכיוון הנכון אפרון (שיחה) 23:24, 27 בינואר 2024 (IST)
@אפרון היקר והחשוב תודה על תגובתך אלי ואני מאוד מבין את דבריך אך מכל מקום אולי תוכל להפנות את מה שכתבתי לאחד העורכים כאן שיכול לפרט יותר על המצב של עבודתי הזאת וכן להפנות אותי למקומות הנכונים כאן במכלול שיש כאן הדרכה על עריכות ולעדכן ולסמן לי איזה נקודות לא טובות ולא ראוית כי במצב של עכשיו אני רק רואה ורק שומע שזה לא טוב אך אני לא רואה מה זה שונה מעריכות נוספות כאן במכלול ושוב תודה על תגובתך אליי שאני מאוד מבין אותה כמו שהזכרתימשך חכמה (שיחה) 23:37, 27 בינואר 2024 (IST)
@משך חכמה, יש תבנית ייעודית בה יש את הקישורים הרלוונטיים להכרת המכלול (השארתי לך בדף שיחתך), אחרי שתעבור עליהם אם עדיין לא יהיה ברור לך נראה מה עוד אפשר לעשות. אפרון (שיחה) 23:42, 27 בינואר 2024 (IST)

במקום כוכב

רציתי לתת אחד כזה ונזכרתי שאתה לא אוהב.. אז תודה בשם כלל עורכי המכלול אלו שיודעים להעריך ואלו שפחות.. על ההשקעה הנכבדה שמאפשרת למכלול להתקדם במקום ליסוג. מוטי ~ שיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד • 20:17, 11 בפברואר 2024 (IST)

@מוטי, תודה ענקית על הפרגון, ולא פחות על ההתחשבות, ”כמים הפנים לפנים כן לב האדם”. אפרון (שיחה) 20:21, 11 בפברואר 2024 (IST)

הרב דוד שמידל

בקשר לעריכה זו, קודם כל חזרת על עריכה. שנית איפה היתה אי הסכמה? תוכל לציין? ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 22:44 (IDT) 22:44, 11 בפברואר 2024 (IST)

@תכליתי, השוות את זה וזה , לזה?
אני במקומך הייתי מסמיק במקום להתעצבן. אפרון (שיחה) 22:49, 11 בפברואר 2024 (IST)
@אפשר להבין מה ההתקפה??, אמרתי שאסור לבקש מקור כשיש מפקפק? סה"כ שאלתי אותך איפה היתה אי הסכמה. ”שנית איפה היתה אי הסכמה? תוכל לציין?” כלשוני הנ"ל. ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 22:51 (IDT) 22:51, 11 בפברואר 2024 (IST)
@תגובה? ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:04 (IDT) 23:04, 11 בפברואר 2024 (IST)
היה על זה אי הסכמה, הכוונה הייתה שזה לא נתון ברור, היה נתון אחר לפניו....
אגב אני עדיין המום מהעזות פנים (כן, אמרת שאסור לבקש מקור בתקציר העריכה), תקרא את תקצירי העריכה שלך. אפרון (שיחה) 23:14, 11 בפברואר 2024 (IST)
1- לא הבנתי. איפה היתה אי הסכמה?
2- כתבתי בתקציר עריכה שלא מבקשים מקור על ציון עובדה שפלוני למד במקום פלוני, (כמובן אם אין עוררין - וכפי שעיני לא ראו עוררין, לא בדף שיחה ולא במקום אחר) במראי מקומות שהבאת כתבתי שאין בעיה לדרוש מקור על עובדא שיש עוררין. אני ביטלתי לו כי לא היה על זה אי הסכמה, אתה כותב לי שכן היה, אני שואל אותך איפה? תן קישור.
(בבקשה תעדן קצת את התגובות שלך, לא עשיתי לך כל רע) ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:17 (IDT) 23:17, 11 בפברואר 2024 (IST)
1- תקרא שוב את תגובתי לעיל.
2- ביטלת עריכה של בקשת מקור על פלוני שלמד בישיבה, התבנית הונחה על ידי מישהו שלדעתו דרוש מקור לידיעה זו (למה אתה חושב שהתבנית הונחה?), ועל רקע ההיסטוריה של הפרט הזה זה די מובן וליגיטימי. אפרון (שיחה) 23:20, 11 בפברואר 2024 (IST)
1- קראתי ואני לא מבין, איפה הנתון הזה לא ברור? ואיזה נתון היה לפניו?
2- ביטלתי העריכה כיון שאם אין עוררין - הכוונה שמישהו עירר על זה בדף שיחה, לא שמישהו בא ושם תבנית דרוש מקור, זה לא נקרא עוררין. ואם אין עוררין לא צריך מקור שפלוני למד בישיבה זו וזו. על הנחת תבנית זו כוונתך ש"יש עוררין"? ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:24 (IDT) 23:24, 11 בפברואר 2024 (IST)
@מצטער, הסבלנות שלי לא בשיאה כרגע, בוא נסתפק בכך שבעבר היה כתוב שהוא למד ביישבו, משתמש שינה לישיבת קול תורה, ומשתמש אחר הניח תבנית מקור, יש במצב הנוכחי משהו לא ליגיטימי? אפרון (שיחה) 23:33, 11 בפברואר 2024 (IST)
@אפרון, הוא לא שינה, הוא הוסיף. אבל זה לא כ"כ משנה, כי כפי שכתבתי וזה ברור שלא צריך לבקש מקור על ציון עובדה של לימוד בישיבה, אם אין עוררין בדף השיחה - לא הנחת תבנית דרוש מקור ותו לא, זה לא לגיטימי.
(אבקש שוב, עקב כך שלא עשיתי כל בעיה, ביטלתי בפשטות, כי לא ראיתי עוררין, אבקש מאוד אם תוכל לערוך את תגובתיך, ולמחוק מה שמיותר) ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:36 (IDT) 23:36, 11 בפברואר 2024 (IST)
@אתה שוב טועה, בעינך הנחת התבנית לא הייתה ליגיטימית, בעיני בהתחשב בנסיבות הנחת התבנית הייתה יותר מליגיטימית. אפרון (שיחה) 23:43, 11 בפברואר 2024 (IST)
@כוונתי שהנתון הראשון לא הוסר, אלא עמדה על תילה עד לאחרונה.
רק מה שמעניין הוא שבקל מצאתי מקור, מה שמעיד על חזקת ה"עוררין" בהנחת תבנית דרוש מקור...
(ופעם שלישית אבקש לערוך את התגובות, אין לכך שום סיבה ושום לגיטימציה) ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:45 (IDT) 23:45, 11 בפברואר 2024 (IST)
אני לא מבין מה לא מובן, קרני חיטין החליף את ישיבת היישוב בישיבת קול תורה, הונחה דרישת מקור, ליגיטימי מאוד, מצאת מקור, מעולה, אתה יכול להכניס במקום בקשת המקור. אפרון (שיחה) 23:47, 11 בפברואר 2024 (IST)
לא מובן לי ההתקפה שהבאת לי מראי מקומות מפה ושם כאילו אני סותר את עצמי. אני לא כתבתי שום דבר שסותר. במקום אחד כתבתי שאפשר לבקש מקור כשיש עוררין ובמקום השני כתבתי שלא צריך לבקש מקור על ציון עובדה של לימוד בישיבה, וזה כמובן אם אין עוררין, פניתי אליך לקבל קישור לעוררין, עכשיו ענית - מצויין. וגם לא מובן לי למה כתבת לי בצורה לא מכבדת, ברגע שפניתי אליך להבין את הדברים לאשורן, בסה"כ. ~ תכליתישיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 23:50 (IDT) 23:50, 11 בפברואר 2024 (IST)
ההנחה כאן בשיחה כאילו עוררין זה רק בדף השיחה משוללת כל יסוד. עצם הנחת תבנית המקור היא עוררין הגדול ביותר שיש. אם יש מקור ניתן להחליף את התבנית במקור ושלום על ישראל. מקוהשיחה • ג' באדר א' ה'תשפ"ד 05:34 (IDT)

כוכב בדוק!

כוכב הבודקים
בודק אחראי עם נסיון רב משך חכמה (שיחה) 23:46, 12 בפברואר 2024 (IST)

עזרה וייעוץ

בהקשר לעריכתי ערך המשכן יש שם הערות חשובות שחבל שיילכו לטמיון לכן מן הראוי לבדוק את הדברים ואמנם אתה עסוק בדברים אחרים כמו שכתבת לי שם אך בכל זאת חבל שייל לטמיון ואם תוכל לתת לי שמות של עורכים שעסקו בזה בעבר או אותו אחד שערך את הערך של המשכן משך חכמה (שיחה) 00:18, 13 בפברואר 2024 (IST)

יציאת צדיק מן העיר עשתה רושם

שלום אפר/ארכיון 4, וברוך שובך למכלול!

מוקיר רבנן (שיחה) 12:55, 3 במרץ 2024 (IST)

נא לכבד

צריך לכבד כל מכלולאי. הגדה של פסח (שיחה) 15:56, 8 במרץ 2024 (IST)

@הגדה של פסח, צודק, אבל אם לא שמת לב הוא ענה לתגובה שעסקה בתגובה קודמת שלו, בנוסף לא כללה התגובה ביקורת אישית אלא רק התייחסות לתגובה. את צנזור התגובות (ככל שיידרש, מקווה שלא) עדיך להשאיר למשתמשים בעלי וותק. מוטי ~ שיחה • ל' באדר א' ה'תשפ"ד • 23:28, 9 במרץ 2024 (IST)
@מוטי, ייתכן ואני טועה, אבל מבכיר כמוהו הייתי מצפה ליותר, כי אם כולם יפלו לבוץ מי יוציא אותנו משם? על אף שבדיון שם הוא צדיק בסדום רק הוא זכה להערתי, ודווקא בגלל שאני מעריך אותו. אם @אפרון אינו רואה את הערתי כאן בעין טובה אני מתנצל, בכנות. שבוע טוב ומבורך, הגדה של פסח (שיחה) 00:14, 10 במרץ 2024 (IST)