לדלג לתוכן

שיחת המכלול:מיזם שמות הקודש

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת עמנואל בנושא עדכון הפרמטרים בדף המיזם

מיזם שמות הקודש

- הועבר מהדף שיחת המכלול:מיזמים
האם יש מיזם של שינוי שמות הקודש כמו שאני עושה. אם לא. אולי נפתח מיזם משותף כזה של דברים שצריך לעשות וכל פעם כאשר למישהו יש זמן הוא יערוך ויתקדם במיזם. ואז זה יהיה יותר קל להתקדם עם זה. דעתכם? אם כן, איפה ראוי לדון על זה? אשמח, אבגד (שיחה) 03:56, 6 בינואר 2019 (IST)תגובה

אבגד היקר והנפלא! כאן המקום לדון על זה אני כמובן בעד לגמרי, בברכה, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  כ"ט בטבת ה'תשע"ט • 16:52 (IDT)
אוקיי. מיזם זה לכאורה לא אמור להתערב בערכים אלא רק תיקונים ספציפים של שם השם, ולכן יש לשנות ולהכין בסיס גם לערך שלא קיים ויהיה קיים בעתיד
יש פה ביחד מאות קישורים לשמות הקודש. נגמור את זה נתקדם אחר כך לשלבים הבאים. היה הרבה יותר אבל עבדתי עליהם כבר. העיקרון כזה. כל דף שיש בו קישור אני מחפש את שאר שמות הקודש גם לא רק של הקישור עצמו. ואני מתמקד רק על שמות הקודש. היות שיש הרבה מה לתקן אבל אני מתאפק ועושה רק את זה כדי לסיים בכל המכלול את התיקונים הללו ואחר כך רק בדברים הבאים. אבגד (שיחה) 00:28, 8 בינואר 2019 (IST)תגובה
תיקונים להמשך המיזם: בקל, לקל, הקל, האלוקים, מאלוקים, לאלוקים, ק-ה, אלקים (ללא ו), אלוקיך. אבגד (שיחה) 23:37, 9 בינואר 2019 (IST)תגובה

- סוף העברה

כמו כן יש את האנגלית. להמשך. אבגד (שיחה) 19:40, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
פורטל:שבת ומועדי ישראל/זמני יום השבת לטפל לפי זה. אבגד (שיחה) 08:32, 14 בינואר 2019 (IST)תגובה

דיון: מדיניות

- הועבר מהדף שיחת המכלול:מיזמים

לדעתי המטרה שלנו היא שלא יהיה אפילו פעם אחת שם הקודש בהמכלול בשם צורה שהיא אבגד (שיחה) 01:21, 8 בינואר 2019 (IST)תגובה
כאשר משנים שם ערך שיש בושם ה', לכאורה צריך להשאיר הפנייה לשם כפי שנכתב. וכפי שיהיו אנשים שיחפשו אותו. עמוס חדד (שיחה) 00:18, 10 ינואר 2019 (IST)
מעשה בזוג שנפגשו, שאל הבחור את הבחורה: מה שמך? אמרה לו 'בתקה' (בתיה) אמר לה מיד ואני 'קליקקו' (אליהו) עמוס חדד (שיחה) 00:18, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
ושוב מעשה במוטיקל שפגש אות ויקפדקה אך לבסוף לא יצא השידוך אל הפועל, וילך אל המכלול.שחרחר (שיחה) 00:29, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
דיון בנושא :) שיחה:י-ה ריבון עלם. אני חושב אבל בכל אופן שזה שם שמים ובכתיבה צריך יותר להיזהר. השאלה האמיתית הפוסקים הספרדים החרדים אומרים בנדון. ראיתי כאן עוד בנושא, מישהו יכול להוסיף בנדון? אבגד (שיחה) 01:06, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
האם ברור עלינו שההלכה היא המדיניות של המכלול? אבגד (שיחה) 01:13, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
בכל אופן לי ברור במאה אחוז שלא צריך להיות כלום, כולל הפניות. אבגד (שיחה) 01:31, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה

- סוף העברה

לכאורה מי שאמור לקבוע בעניין, בופרט כאשר יש חילוקי דעות, הם המכלול:מבנה הבסיס#ועדה רוחנית. הלא? אבגד (שיחה) 06:03, 13 בינואר 2019 (IST)תגובה
מה הוועדה אומרת בנדון? משתמש:המכון, משתמש:מוטיאל. האם שייך לשאול את הוועדה הרוחנית הרבנים שפרן וכו? אבגד (שיחה) 07:47, 14 בינואר 2019 (IST)תגובה
שלח את השאלה במיוחד:שליחת דואר למשתמש/ועדה רוחנית המכלול, בו"ה, שרגא •  • שיחה  •  ח' בשבט ה'תשע"ט • 14:28 (IDT)
מוטיאל אני רואה שציינת שיש הוראה של הוועדה רוחנית בנדון, האם דנו על זה וכך החליטו שם? ראה הדיון כאן. אבגד (שיחה) 19:35, 14 בינואר 2019 (IST)תגובה
מה לגבי שם המפורש? אבגד (שיחה) 21:25, 14 בינואר 2019 (IST)תגובה

איך מוחקים שם קודש?

ראשית ברכות על היוזמה הקדושה. ראיתי שכתבו כאן למחוק כלאחר יד, אבל אני גם את זה רוצה למנוע, אני מציע אם אפשר ליצור קוד שלא מוחקים את הקודם רק רושמים את החלופה, ובסגירת הדף ופתיחתו מחדש השם מתעדכן. מה דעתכם? מכלולאים פעילים‏ ~ איש תםשיחה13:32, 18 ביוני 2020 (IDT)תגובה

א-לוה

כיצד יש לכתוב במכלולינו? עמוס חדד (שיחה) 13:59, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה

עמוס יקירי, ראה כאן, אשריכם ישראל!, שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ד' בשבט ה'תשע"ט • 14:24 (IDT)
נר לרגלי שם לא מבואר להדיא כיצד לכתוב. האם נכתוב אלוק? זה נראה קצת מוזר, לא כך? עמוס חדד (שיחה) 14:32, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
צודק, הידוע לך מה נהגו בכלל ישראל לכתוב בכגון דא? שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ד' בשבט ה'תשע"ט • 14:44 (IDT)
בכלל ישראל נוהגים בעריכה תורנית בדרך כלל לכתוב שמות אלקים בה"א, ובכתיבה חולית לא מצוי כ"כ להשתמש באלוה, אבל נראה לי שכותבים כך א-לוה, ואכתי לא ניחא לי בכהאי גוונא. עמוס חדד (שיחה) 14:52, 10 בינואר 2019 (IST)תגובה
א-לוקַ לא טוב?~ איש תםשיחה23:09, 18 ביוני 2020 (IDT)תגובה
אלוק. כבר היה לעולמים. מישהו (שיחה) 12:46, 21 ביוני 2020 (IDT)תגובה
אלו-ק נראה מזעזע. מה רע ב"א-לוה"? דויד (שיחה) ל' בסיוון ה'תש"ף 01:17 (IDT)
אני הצעתי עם ניקוד~ איש תםשיחה01:24, 22 ביוני 2020 (IDT)תגובה
אלוק בלי קו מפריד גם מזעזע? תקריאו את המשפט הבא: "חלק אלוק ממעל". איך זה נשמע? נראה לי קלאסי לומר כך. אגב, חיפוש "אלוק" בפרויקט השו"ת (גירסה 22, כולל קידומות דקדוקיות בלבד) הניב 617 תוצאות ב-318 מסמכים. ("אלוה" מביא גם הלוואות והטייות מסויימות של שאלות, ו"א-לוה" לא ניתן לחיפוש בתוכנה). אם כי אם אתה פותח הצבעה אני דוקא מצביע בעד א' ול' עם קו מפריד, (א-ל, א-לוה), ואולי בשם 'א-להים' נראה שעדיף 'אלוקים' (או 'אלקים' - לא אוהב כ"כ בכתיב חסר עם ק'), כי המילה קיימת בשפתינו כך, (כמו שנכתוב "ה'", או "השם", או "הקב"ה"). מישהו (שיחה) 12:18, 22 ביוני 2020 (IDT)תגובה

מישהו בדיוק. הק' הזאת לא עושה לי טוב. בשם אלקים כך ממש מקובל לומר - אז ניחא. ב"אלוק" זה פחות מקובל, וכבר לא שייך פתח גנובה כי אין פתח גנובה אלא באותיות גרוניות, ממילא זה נראה כמו elok שזה לא ממש קשור. וכאמור גם אני בעד "א-לוה". דויד (שיחה) ל' בסיוון ה'תש"ף 17:40 (IDT)

אני חושב שבזה צריכים להחליט המכון. יש להפנות אליהם. אבגד (שיחה) 22:16, 22 ביוני 2020 (IDT)תגובה

יא חביבי

חביבי יה חביבי זה שם קודש, מצד שני אפשר אולי לשנות ל: "חביבי יא חביבי" דעתכם? במקרה זה יכול להיות מתאים מה גם שחלק מהשרים חושבים שזה כך. ולעשות "חביבי קה חביבי" במקרה זה נראה לי מוזר משהו. אבגד (שיחה) 18:50, 15 בינואר 2019 (IST)תגובה

דגים כבר שותקים פחות מכאן.. :) אבגד (שיחה) 22:34, 15 בינואר 2019 (IST)תגובה
למה לא "חביבי י-ה חביבי"?--יוסף (שיחה) 23:41, 15 בינואר 2019 (IST)תגובה
בוצע בוצע, אגב ראה שירת הלווייתן... בברכה, שרגא •  • שיחה  •  י' בשבט ה'תשע"ט • 23:46 (IDT)

מה לגבי השם ש-ד-י?

משתמש:יוסף. משתמש:מוטיאל, משתמש:ועדה רוחנית המכלול דעתכם? אבגד (שיחה) 02:33, 16 בינואר 2019 (IST)תגובה

עודכן בדף המיזם. מוטיאל (שיחה) 00:30, 20 בינואר 2019 (IST)תגובה

שם א-ל

הייתי מציע לשקול מחדש את אופן השינוי. יעוין בתשובה הזו - http://asif.co.il/download/kitvey-et/bnbny/bny%20bn%203/bn%203%2019.pdf. חנניה (שיחה) 20:25, 19 בינואר 2019 (IST)תגובה

הודעת נטפרי:"אופסס.. בדקנו, ולצערנו התוכן באתר זה לא טוב." בכל אופן נראה לי שזו מחלוקת בין ספרדים לאשכנזים. כאשר הספרדים מעדיפים לשמור את האותיות המקוריות ורק להכניס מקף והאשכנזים מעדיפים לשנות לק'. איני יודע מה מקור המנהג של האשכנזים.--בבקשה (שיחה) 14:01, 12 במרץ 2019 (IST)תגובה

א-ללה וציטוט נוסחים.

יש גם בעיה בא'ללה?

והאם כשמצטטים קטע (לדוגמא מוידוי) גם לרשום אלוקינו לדוגמא או א-לוהינו?--מאמין ומצפה לביאת המשיח היום אמן כן יהי רצון! (שיחה) 01:12, 17 בפברואר 2019 (IST)תגובה

כמה שידוע לי באהללה בכל דרך שהיא אין בעיה. ולגבי השאלה השניה: אלוקינו. אבגד (שיחה) 01:11, 21 בפברואר 2019 (IST)תגובה

תרומה סמלית

כהוקרה לאבגד תרמתי למיזם, בינתיים תרומה קטנה וסמלית כאן. אני קורא לכולם לכבד את כבוד אלוקינו ולתרום מכוחם ומרצם למיזם החשוב. דרוך (שיחה) 21:39, 19 במרץ 2019 (IST)תגובה

כל הכבוד. אבגד (שיחה) 01:23, 20 במרץ 2019 (IST)תגובה

אלוקיו

כיצד נוהגים כאשר כתוב: "אלוהיו" שרגא יוסף. תודה מראש. אבגד (שיחה) 21:17, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה

הנה כמה קישורים. אבגד (שיחה) 21:18, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה
לכאורה על פניו - אלוקיו? האם בלי ניקוד זה נראה טוב? אבגד (שיחה) 21:18, 27 במרץ 2019 (IST)תגובה
לענ"ד, אלוקיו, אם זה נראה טוב, נראה לי שכן, בברכה, שרגא שיחה - כ"א באדר ב' ה'תשע"ט - 11:20 (IDT)
מקבל. אבגד (שיחה) 08:33, 2 באפריל 2019 (IDT)תגובה

שם הוי"ה בתוך ציטוט

שאלה: מה כ"כ גרוע שנשאר שם הוי"ה המלא בתוך ציטוט פסוק, כגון למשל כאן - https://www.hamichlol.org.il/%D7%9E%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%94#.D7.90.D7.99.D7.A1.D7.95.D7.A8_.D7.94.D7.9B.D7.A0.D7.99.D7.A1.D7.94_.D7.9C.D7.90.D7.A8.D7.A5_.D7.99.D7.A9.D7.A8.D7.90.D7.9C

אני לא מרגיש שזה כ"כ נורא. ומאידך, קשה לי רגשית למחוק שם הוי"ה המלא, וראיתי גם שמובא שראוי לא למחוק להדיא את שם הוי"ה המלא אפילו במחשב באופן של פעולת מחיקה ישירה. מה שכן, מחקתי שם בערך תמונה בה הופיע השם המלא. דרוך (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

דרוך, טיפלתי, זה המדיניות, אגב גם ויקיפדיה אימצה מדיניות זו ולא נוכל להיות "מקילים" יותר מהם, באשר לדבריך על מחיקה ישירה אז עדכנתי מויקיפדיה שיהיה כלאחר יד... בו"ה, שרגא שיחה - כ"א באדר ב' ה'תשע"ט - 11:30 (IDT)

לשאוב מכאן למיזם

[1]. אעבוד על זה בקרוב. אבגד (שיחה) 00:43, 3 באפריל 2019 (IDT)תגובה

טעויות כתיב

אבגד היקר, אלוקים זה טעות כתיב. אלקים זה נכון, וכן הלאה... חבל להשריש טעויות לכתחילה, אם כבר אומרים לתקן אז שיתקנו בלי טעויות. דויד (שיחה) ז' בסיוון ה'תשע"ט 15:06 (IDT)

הערך אצלנו הוא אלוקים, הערך בויקיפדיה הוא גם כן עם ו'. אבגד (שיחה) 19:19, 11 ביוני 2019 (IDT)תגובה
עכשיו הוא אלקים לאחר רוב מוחלט בדיון על כך באולם הדיונים. כדאי לשנות גם במיזם. דויד (שיחה) כ"ב בתמוז ה'תשע"ט 01:28 (IDT)
לא השתתפתי שם בדיוק ואני נגד. אבל כך הוחלט לצערי. אכן יש לשנות פה. אבגד (שיחה) 19:20, 4 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

להוסיף לקישורים אחרי בדיקה וסינון

[2], [3]
, [4], [5], [6]
[7].
[8]
[9]. אבגד (שיחה) 18:28, 25 ביוני 2019 (IDT)תגובה

מה קרה לתבנית בצד שמאל למעלה?

כתוב: "שגיאה ביצירת תמונה ממוזערת: קובץ חסר" מכלולאים פעילים‏. תודה מראש. אבגד (שיחה) 22:15, 27 בינואר 2020 (IST)תגובה

אבגד תקלה שקרתה לאחרונה במכלול מחקה קבצי תמונות רבים זה כנראה אחד מהם... אם אתה יודע את מקור התמונה צריך להעלות אותה שוב (אם לא אז כנר' חבל על דאבדין...)מקוה (שיחה) 22:47, 27 בינואר 2020 (IST)תגובה

אקדמיה ללשון העיוורת

שיחה:אלקים#איפה הוחלט לשנות לאלוקים בלי ו' ולמה?. אבגד (שיחה) 22:38, 1 במרץ 2020 (IST)תגובה

מה הדין

באם מופיע שם אלוקים על דיינים. שרגא. אבגד (שיחה) 22:39, 1 במרץ 2020 (IST)תגובה

אבגד, על דיינים משאירים, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ו בסיוון ה'תש"ף - 14:10 (IDT)
תודה. אבגד (שיחה) 20:03, 18 ביוני 2020 (IDT)תגובה
הוספתי בפנים. אבל לדעתי צריך להסביר את זה יותר. אבגד (שיחה) 21:12, 18 ביוני 2020 (IDT)תגובה

שאלה

אבגד גם בציטוטים משנים את שם ה'? פלוני אלמוני (שיחה) 15:15, 20 ביולי 2020 (IDT)תגובה

כן. בוודאי. אבגד (שיחה) 17:03, 20 ביולי 2020 (IDT)תגובה

פרוייקט נוכחי

בפרוייקט הנוכחי יש כעת רק שני קישורים ששניהם חסומים לעריכה.קרן (שיחה) 15:32, 29 ביולי 2020 (IDT)תגובה

כל הכבוד לכל העורכים. ודה על הודעתך. אני מעדכן תוך כמה דקות לקישור חדש. תודה. אבגד (שיחה) 17:08, 29 ביולי 2020 (IDT)תגובה
תיקנתי את שני היקושים שלא היה לך גישה. ועדכנתי לפרוייקט מספר 2 בן 80 הקישורים. אבגד (שיחה) 17:14, 29 ביולי 2020 (IDT)תגובה
אבגד לדעתי הגיע הזמן להעביר לפרויקט חדש. בפרויקט הנוכחי רוב הקישורים חסומים לקריאה, מיעוטם חסומים לעריכה ועוד בודדים כוללים את הבעיה בקישורים חיצוניים ונראה לי שא"א לשנות. תודה! קרן (שיחה) 16:51, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
ראשית תודה רבה משתמש קרן יקר. שנית שתדע בנוגע לקישורים חיצוניים אפשר שנות ואם אתה מסתבך תתייג אותי בדף השיחה ואטפל בזה. עדכנתי בפנים אבגד (שיחה) 17:48, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
אגב, שים לב איך מתייגים: {{א|קרן}} והתוצאה היא קרן. ברגע שכתבת רק אבגד זה הגיע לערך במכלול. אפשרויות נוספות זה: משתמש:אבגד או מש:אבגד. וכדומה. אבגד (שיחה) 17:51, 24 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

שמות קודש בשפה זרה

יש צורך לשנות מכלולאים פעילים‏ -- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ג בטבת ה'תשפ"א מגיע משיח! 12:10, 28 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

אין בשמות בשפות זרות קדושה בכתיבתם --כיכר הלקש (ש|ת) 23:04, 27 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
@כיכר הלקש, אין צורך לשנות ל-אללה, אבל גם אין שום עניין בלבטל את העריכות הקיימות. אפרון (שיחה) 23:10, 27 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
תודה כיכר הלקש (ש|ת) 23:11, 27 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

בוט

מדוע לא מפעילים בוט שישנה את כל שמות הקודש לחלופה שעליה הוחלט? טישיו (שיחה) 10:19, 2 ביוני 2021 (IDT)תגובה

אני מניח שזה כבר ברור לך בינתיים, אבל לפרוטוקול אענה שמפעילים מדי פעם אבל הבעיה הגדולה היא שזה לא כלל גורף, לא כל "אלה" מוחלף ל"אלילה", כי יש לצירוף האותיות "אלה" עוד כמה משמועיות. כך גם אל, וכדומה. גם שמות ייעודיים יותר, יש כאלה שהם חול ולא קודש. דויד (שיחה) ח' באלול ה'תשפ"א 22:59 (IDT)
וגם כשעושים החלפות שלכאורה אין בהם מקום לטעות, עדיין מתברר לעיתים שיש יוצא מן הכלל. כך גיליתי פעם את הפסוק "אם אדוניו יתן לו אשה" משובש ל- "אם ה'יו יתן לו אשה"... המפעיל כנראה הניח שאם מחפשים מופע מנוקד זה שולל משמעויות אחרות, ולא היא. לתשומת לב המפעילים. --שמש מרפא (שיחה) 23:05, 15 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

צריך לעדכן את הדף

אבגד אני חושב שצריך לעדכן את הדף, יש מקומות שכמות שמות הקודש גדולה/קטנה מהכתוב בסוגריים וכו' פלוני אלמוני (שיחה) 21:19, 30 ביוני 2021 (IDT)תגובה

עדכון החיפושים

הרבה פעמים אני לוחץ על החיפוש של השמות ואז אחרי שאני מתקן כמה ערכים אני מרענן את הדף כדי שיופיע רק מה שלא תוקן אבל משום מה בחיפוש מופיע עדיין הרבה ערכים שכבר תוקנו. למשל שם המפורש עם ל לפני, שם המפורש עם ל לפני החיפוש נותן שתי תוצאות אפילו שהם כבר תוקנו. יש סיבה ידועה למה זה קורה?--אליהו 148 - (שיחה) - 25}}}px 23:53, 28 ביולי 2021 (IDT)תגובה

מפעילי מערכת‏--אליהו 148 - (שיחה) - 25}}}px 17:47, 13 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
גם אני מצטרף, זה סתם מוסיף עבודה להכנס קישור קישור ולחפש את שמות הקודש ובסוף לגלות שזה כבר תוקן..--מוטל'ה (שיחה) 14:54, 16 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
לא בטוח שזה בר תיקון. לוקח לחיפוש זמן להתעדכן. אולי Yosef haftke יוכל לעזור כאן.--שמש מרפא (שיחה) 16:46, 16 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
העברתי את זה לטיפול המתכנתים. יישר כח. דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"א 18:16 (IDT)

מותר למחוק שם ד'?

אני ממש בעד המיזם, שם ד' בהחל לא אמור להתחלל כאן. אך כידוע לי אסור למחוק שם ד'. (כל עוד זה לא להציל את כל העולם או בשביל שלום בית וכו'). אני מאמין שההלכה נבדקה לפני כן אך רק רוצה לוודא. ואגב אם אני לא טועה אז בקיצור שולחן ערוך כתוב שיש בעיה גם אם שמות וכינויים של הקב"ה בשפות זרות. תמרוז (שיחה) 00:16, 15 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

המנהג להתיר במקום הצורך (כגון עריכת ספרים במחשב והגהת סת"ם), מפני שמעיקר הדין הרישום האלקטרוני אינו נקרא כתב ואין בו קדושה, ובפרט כשנכתב ע"מ שלא לנהוג בו קדושה. ראה הפוסקים שהובאו בפסקי תשובות קנ"ד סעיף י"ט.
מטרת המיזם שלא יבואו השמות לידי ביזיון בהדפסה או הגייה בפה (רמ"א יו"ד רעו, יג). כידוע, חז"ל תקנו יום טוב על ביטול האזכרות בשטרות חול (ר"ה יח,ב), ויה"ר שנזכה להגדיל כבוד שמים.
(יש המחמירים בזה יותר, וראוי כמובן שכל אחד יברר את דעת רבותיו בענין). מיעוט שיחה (שיחה) 13:24, 18 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

תודה לך.

האלוקי

נראה שהפרוייקט מוצה ואפשר להתקדם לפרוייקט הבא. עמנואל (שיחה) 16:48, 23 במרץ 2023 (IST)תגובה

הפיסקה "טקסט לתיקון"

ממש לא אקטואלית. עמנואל (שיחה) 17:11, 23 במרץ 2023 (IST)תגובה

המילה א-ל

במקומות רבים משמעותה סוג מסויים של כוח עליון, שלא נכון להמירו באליל, אך מצד שני גם לא הכוונה ל אלקים

מה עושים בכל המקרים האלו? משאירים את אותה מילה? אף שהיא כן מקושרת ל ערך א-ל--הבן החכם (שיחה) 22:03, 22 במאי 2023 (IDT)תגובה

עורכי אספקלריה‎‏‏ --הבן החכם (שיחה) 13:21, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה

אם הכוונה לכח עליון - יש לכתוב כח עליון. למרות שאין כח עליון מלבד הא-ל. ספרא - שיחה 13:25, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה
נראה לי שלא הובנתי כהלכה למשל כאן בשורה השניה, זה לא אליל (או שכן?) וגם לא כוח עליון אלוקי. לדעתי יש לחפש צורה שלישית --הבן החכם (שיחה) 13:36, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה
הבן החכם אצלנו מקובל לקרוא לזה אליל. אם אתה טוען בהבנה שזה לא נכון - אז תרשום ונבדוק את זה. דויד (שיחה) ג' בסיוון ה'תשפ"ג 16:03 (IDT)
למה אליל לא מתאים? שמש מרפא (שיחה) 19:19, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה
יתכן שאיני מבין כהלכה את המונח אליל . --הבן החכם (שיחה) 20:32, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה
כל אליל לדעת מאמיניו הוא בעל כח עליון. למה המקרה המדובר לא מוגדר אצלך אליל? מוטי ~ שיחה • ג' בסיוון ה'תשפ"ג • 20:37, 23 במאי 2023 (IDT)תגובה

טיפ קטן

לעיתים מוצאים בחיפוש שם אבל מתקשים למצוא אותו בערך, הטיפ הוא ללחוץ על ctrl+f (קונטרול + אף), ואז נפתח בראש הדף בצד שמאל תיבת חיפוש מילים בתוך הדף (עובד בכל האתרים לא רק במכלול) אני ואתה (שיחה) 05:10, 19 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

עדכון הפרמטרים בדף המיזם

התוכן בדף נכון ללפני שנתיים-שלוש. יש מצב לעדכן את מצב שמות הקודש העכשווי באתר, לתועלת הציבור? עמנואל (שיחה) 21:35, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה

לא ממש ברור לי איזה נתון אתה רוצה לעדכן, בכל מקרה יש תבנית שיכולה לעזור: {{ספירת חיפוש}}. מוטי ~ שיחה • י"ט בניסן ה'תשפ"ה • 22:08, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
את רשימת השמות הטעונים תיקון ומספר השמות הקדושים בכל אחד מהם
אלוקים (15 מופעים)
וכן כל השאר
זה עריכות ידניות ואיני בטוח שסקריפט יועיל בהן עמנואל (שיחה) 22:19, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
הסקריפט (שמוזכר בתבנית שקישרתי) לא מבצע שום עריכה, הוא רק מוסיף לתצוגה את מספר התוצאות של החיפוש. את עדכון הדף כשלעצמו אתה רשאי לבצע (אם בקשת אישור קריצה). מוטי ~ שיחה • י"ט בניסן ה'תשפ"ה • 22:31, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה
ראה שורה זו כבקשת אישור חה-חה-חה... (בקול מפחיד-משהו) עמנואל (שיחה) 22:33, 16 באפריל 2025 (IDT)תגובה