לדלג לתוכן

שיחה:הפגנת החרדים נגד גיוס בני ישיבות (2025)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני יום 1 מאת אלינדב בנושא למה?

סיבת עיתוי העצרת

כתוב "לאחר מעצר תלמיד ישיבת עטרת שלמה בשלהי אוקטובר 2025 החריף המתח, והתגבשה החלטה של מנהיגי הציבור הליטאי חרדי, הרב דב לנדו והרב משה הלל הירש לקיים עצרת מרכזית." אני חושב שכדאי לרשום "לאחר סיום המלחמה החל גל מעצרים חדש של תלמידי ישיבה התגבשה ההחלטה....... טמיר ונעלם (שיחה) 11:39, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

יש מישהו (מלבדך) שפרסם קישור בין סיום המלחמה לקיום העצרת? מוטי ~ שיחה • ה' בחשוון ה'תשפ"ו • 11:43, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
לא מצאתי שזה נכתב עכשיו, אבל במשך המלחמה קראתי או שמעתי טענה שלא יוצאים להפגנה נגד גיוס במהלך מלחמה פעליה.
על ההפגנה במנהטן זה נכתב בפירוש כאן טמיר ונעלם (שיחה) 12:05, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
שאלה: מה נחשב "גל מעצרים"? למאי נ"משיחה • ה' בחשוון ה'תשפ"ו 12:09, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
לא הבנתי את עומק השאלה!
חזרו המעצרים וניסיונות מעצרים. טמיר ונעלם (שיחה) 12:42, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
@מוטי העיתונאי ישי כהן בראיון לנתן משי ואבי גדלוביץ בתוכנית אחת בצהריים:
"והתשובה שאני קבלתי שהיא נכונה גם וצודקת, זה שהבחורים הקודמים שנעצרו נעצרו ברובם בתקופת מלחמה, אתה לא יוצא להפגין במאות אלפים ברחובה של עיר בסוגיית חוק הגיוס והסדרת מעמד של תלמידי ישיבות בעיצמה של מלחמה"
אפשר להאזין כאן בדקה 8:40 טמיר ונעלם (שיחה) 21:24, 27 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
אם כך אפשר לציין בערך. מוטי ~ שיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ו • 21:44, 28 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
לא מסכים. פרשנות אישית של ישי כהן אינה מחייבת. לא היייתה שום הצהרה רשמית כזו בשום מקום. • מטעמים21:56, 28 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
התגובה שלי התבססה על הציטוט "התשובה שאני קיבלתי" ז"א זו לא פרשנות שלו. ג.נ. לא האזנתי לריאיון. מוטי ~ שיחה • ז' בחשוון ה'תשפ"ו • 22:37, 28 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
אני מסכים עם @טמיר ונעלם זה קצת לא בסדר לתלות אירוע כזה המוני במעצר בחור מישיבת עטרת שלמה, נכון מאד שהרב שלום בער סורוצקין עשה הרבה רעש בתקופה האחרונה בגלל מעצרו של אותו בחור, אבל קשה להאמין שגדולי ישראל קבעו את העצרת בגלל ערכו של בחור אחד על פני כל הבחורים שקדמו לו, ההסבר של @טמיר ונעלם הרבה יותר מסתבר, (וגם לזה שהכל תלוי במעצרו של הבחור מעטרת שלמה אין כל כך מקור מדוייק.) הבן התם (שיחה) 20:53, 30 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
כן זה באמת לא נשמע טוב, ויכול להיות שזה גם פוגע בכל עשרות הבחורים שנעצרו עד כה שרק בגלל שלא למדו בישיבה שהיא מספיק במיינסטרים זה לא עניין אף אחד. הרועה הנאמן (שיחה) 14:09, 31 באוקטובר 2025 (IST)
בעצרת השתתפו למעלה מ800 אלף איש ונחשב לאירוע היסטורי במיוחד.

שם הערך

הכותרת לערך במכלול העוסק בעצרת הקודמת משנת תשע"ד הוא עצרת המליון נגד גיוס בני ישיבות (תשע"ד)

השם של הערך שם נקבע לאחר ויכוח ארוך ולאחר הצבעה שנערכה בשנת 2021 (ניתן לעיין בדף השיחה שם)

על כן נראה לי שיש לשנות את שם הערך ל-עצרת המליון נגד גיוס בני ישיבות (תשפ"ו) מאיר התותח (שיחה) 15:14, 28 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

כנראה שאתה צודק. הערה קטנה, כרגע הערך הויקיפדי הועבר בכל מקרה לטיוטה, אני מציע להמתין קצת עם הדיונים הללו, גם כך תוכן הערך די דליל. • מטעמים21:52, 28 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
מנטרים נא לשנות את שם הערך רבה ~ תדברו איתי 19:30, 30 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
גם אם לא מחליפים את השם לפחות אם מישהו יכול שתהיה הפניה גם מהשם "זעקת התורה" וגם מהשם "עצרת החרדים" בלי תוספת, כי השם קצת ארוך מדי וכמפשים את זה אם לא כותבים את כל השם עולה ההפגנה הקודמת וההפגנה נגד בית המשפט העליון. הבן התם (שיחה) 14:27, 31 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
בהמשך לדברי הבן התם, אני כמובן מצטרף לדברים, ואני גם מציע שהערך "עצרת המיליון" יהפוך לפירושונים, וגם מה שהציע הנ"ל על "עצרת החרדים", שזה יהיה הפניה לעצרת המיליון. ועמך כולם צדיקיםכאן תוכלו לשוחח איתיאלו העריכות שלי • י' בחשוון ה'תשפ"ו • 18:28, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

האסון

מתברר שזה היה התאבדות האם להסיר? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ ח' בחשוון ה'תשפ"ו ~ 19:48, 30 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

עדכנתי מויקי. אפר (שיחה) 20:02, 30 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
תסיר אברהם אברמוב (שיחה) 21:26, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אין הגיון להסיר כשכל הציבור יודע על זה, וזו גם סיבה לא להסיר. מוטי ~ שיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו • 22:06, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
כן בסדר אחרי שזה שונה לאובדנות אין בעיה שזה ישאר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 23:40, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לא הבנתי, הרי כולם יודעים שהוא התאבד, וזה נשמע שהמכלול מתחמקים ,לא?

עמדת העדה החרדית

כתוב: העדה החרדית, שמרה על עמדת התנגדות להשתתפות בעצרת, מתוך מדיניות עקרונית ארוכת שנים של אי-שיתוף פעולה עם מוסדות המדינה ועם יוזמות ציבוריות המקושרות למפלגות הפועלות במסגרת המערכת הפוליטית.[דרוש מקור] לפי עמדת העדה החרדית, ההתנגדות לגיוס בני ישיבות אינה פעולה מחאתית קצרת טווח, אלא חלק מתפיסת יסוד הלכתית לגבי מעמד התורה והקהילה החרדית ביחס למדינת ישראל, ולכן אין להשתתף באירועים המתקיימים בשיתוף פעולה עם גורמים פוליטיים.

כלל לא ידוע על התנגדות להשתתפות בעצרת מטעמם, וכל פרשנות זו, מלבד שלא צויין לה שום מקור, אינה קשורה לעצרות אלו, לפי מה שדווח, עיקר הסיבה שלא פרסמו בעדה"ח בעד ההשתתפות, הוא מטעם שלא ישתמשו בכינוס זה לחקיקת חוק גיוס עם יעדים ומכסות, (אבל גם זה לא היה רשמי, בשונה ממה שהתפרסם מכתב מהגר"ע אוירבך מהפלג)

וההוכחה הגדולה לכך שבעצרת הקודמת על גזירת הגיוס שהתקיימה בשנת תשע"ד השתתפו בה העדה"ח, וגם בעצרת זו (לפי מה שהתפרסם בינתיים) השתתפו בה הגר"מ שטרנבוך שאף כתב מכתב תמיכה בעצרת, וחברי הבד"צ, כמו הגר"י פישר והגר"ש ברנסדורפר הגר"נ קופשיץ והגר"א ברנסדורפר, וכן האדמורי"ם מדושינסקי ותולדות אהרן וקהל רב מחבריה.

ולכן לדעתי יש למחוק קטע זו, ולכתוב שלא פורסם מטעמם כרוז רשמי להשתתף בה, מלבד מכתב מהגרמ"ש, ובכל זאת השתתפו בה גדולי האדמורי"ם וחברי הבד"צ.

בן ראם (שיחה) 13:03, 31 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

Done טופל. מוטי ~ שיחה • ט' בחשוון ה'תשפ"ו • 14:49, 31 באוקטובר 2025 (IST)תגובה
א) לגבי רמ"ש זה קשור לפוליטיקה הפנימית בתוך העדה ולא יודע כמה הוא ראיה על החוגים שנמנים בין תומכיו (אני לא מדבר על מתנגדיו הם לא ראיה לגביו לכלום)
ב) אני יודע בוודאות שבקווים החצי רשמיים שלהם (קול זעקה לדוגמא) הודיעו על החרמת העצרת
ג) מצד שני אין ויכוח שהיו חלקים בעדה שהשתתפו בעצרת לדעתי הניסוח הנכון הוא ש"העצרת הוחרמה ע"י חלקים מהעדה החרדית" אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 23:39, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
ההחלטה של העדה"ח הייתה שלא להחליט. העצרת לא הוחרמה אך גם לא יצאה הוראה רשמית להשתתף בה. כל הקשקוש שהם לא משתתפים ביוזמות מפלגתיות הוא חצי שקר במצב הטוב ולא נכון עובדתית והיסטורית במצב הפחות טוב. למאי נ"משיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו 09:40, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

מקור למספר המשתתפים

מכלולאים פעילים‏ יש כתבה היום באתר אמס שמציין בכיר במשטרה שהיו יותר מ400,000 מי שיכול להוסיף את הקישור אני לא מצליח

זה שם הכתבה הקרב על המספרים: כמה השתתפו בעצרת התפילה ההמונית? Yehuda_Fishשיחה • ט' בחשוון ה'תשפ"ו • 14:59, 31 באוקטובר 2025 (IST)תגובה

כן אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 23:35, 1 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
@אלינדב מה התכוונת בכן, כוונתי שאשמח שמאן דהו יוסיף את הקישור Yehuda_Fishשיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו • 00:05, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
חשבתי ששאלת האם שם זה הכתבה על קרב המספרים ועל זה עניתי כן ולגבי בקשתך בלנד"ר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 00:07, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
בוצע בוצע. איכא דאמרי (שיחה) 01:14, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
יש להוסיף הבהרה שהמספרים האלו זה (כמעט) גברים בלבד כך שהמשמעות המספרית היא גדולה יותר. מישהו (שיחה) 04:54, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
@מישהו, מנ"ל? אפר (שיחה) 19:42, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
שזה רק גברים? פשוט כביעתא בכותחא. אבל זה לא רלוונטי לערך הזה, אולי לערך הראשי. מוטי ~ שיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו • 19:48, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
@מוטי לא הבנתי, מדובר כאן על כמות המשתתפים, אתה חושב שלא ספרו נשים שהשתתפו בהפגנה/עצרת? אפר (שיחה) 19:53, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מישהו אמר, שבהתייחס למספר שההפגנה מייצגת, אמורים לכלול את (רוב) הנשים שנשארו בבית. הגבתי שזה רעיון נכון, אבל כפי שאתה כותב זה לא קשור לערך הזה בו עוסקים במספר המשתתפים בפועל, לא המזדהים עם הרעיון. מוטי ~ שיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו • 20:02, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
בשפה המקצועית זה נקרא "הרוב הדומם" אבל קצת מצחיק כי נכלול את הזקנים והחולים, ומחר גם השמאלנים יאמרו שכל הביישנים גם כאילו יצאו להפגין, (אל אף שזה קצת שונה שפה לא יצאו מתאמי צניעות) Yehuda_Fishשיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו • 20:06, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
ברור כל חיות הבר הם  • צונזר •  אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 20:08, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מספר המשתתפים בא להציג כמה ההפגנה הזו מייצגת. ואם משווים את זה להפגנות אחרות של קהילות שאינן חרדים, אז יש לזכור שהמספרים אצל חרדים מורכבים מגברים (כמעט) בלבד, ואם כן מטבע הדברים זה מייצג קבוצה גדולה יותר. לא צריך לכתוב מספר כפול, כן כדאי לכתוב "גברים" או "גברים ברובם" אחרי המספר, ולהשאיר את ההמשך להבנת הקורא. מישהו (שיחה) 11:09, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לא מדויק, מספר המשתתפים הוא מידע עובדתי טהור, יכול להיות שיש לו גם משמעויות נוספות. מוטי ~ שיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו • 11:21, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אכן אבל אין סיבה לא לציין בסמוך למספר, שהמספר מורכב ברובו המוחלט מגברים. עכ"פ לא משנה, לא זה מה שיציל את היהודים פה בארץ :) מישהו (שיחה) 12:29, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לא חושב שזה רלוונטי לערך הנושא הוא כמה אנשים הצליחו להוציא לעצרת הרי למרות שהצרת מייצגת גם את ילדי הקטנים אין טעם לכתוב כאן שהם לא היו אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 14:08, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

האדמו"ר מגור

ספרי קודש לא הבנתי את התוספת שלך לגבי האדמו"ר מסדיגורא והרב ברגמן - הם השתתף עם האדמו"ר מגור במרפסת של חסיד של מי? דויד (שיחה) י"א בחשוון ה'תשפ"ו 00:19 (IDT) 00:19, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

מעבר לניסוח, זה לא מדויק. הם היו במרפסות סמוכות. איכא דאמרי (שיחה) 01:14, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

מקור למספר המשתתפים

נטען לי ששלמה פילבר אמר בערוץ 14 שלפי הערכותיו השתתפו למעלה מחצי מליון איש, לא מצאתי את המקור

יש להוסיף שבתמונות רואים שהפעם הרבה יותר רחובות נצבעו בשחור מאשר הפעם הקודמת ונראה שזה היה הרבה יותר גדול מושל (שיחה) 19:16, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

מומו רק אמר שהיה פה פי 4 מהפגנות ה400,000 של השמאל הוא לא קבע שפה היה מספר מסוים (להבנתי) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 20:04, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

תמונות

א. נראה שעדיף לשים תמונה עם הרבה יותר אנשים ממקום יותר גבוה ולא את התמונה רק של אזור גשר המיתרים [המוקדים המרכזיים היו יותר בירמיהו שרי ומלכי ישראל]

ב. התמונה עם הכיתוב 'בזים למעצרים די ליעדים לא אפילו לא אחד' אינה מטעם העצרת אלא הושמו מראש בשטח ע"י אנשי הפלג ונראה לי שעדיף להסיר אותה ולשים תמונות של שלטים עם הלוגו 'זעקת התורה' מושל (שיחה) 19:20, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

מוזמן להעלות תמונות.
(היו הרבה שלטים עם לוגו 'זעקת התורה' שגם הם מקורם מהפלג ולא מהמארגנים הרשמיים). למאי נ"משיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו 19:24, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

אין לי תמונות, הייתי בעצרת וראיתי אבל ודאי להסיר את השלט של הפלג מושל (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

מה שנקרא שכתוב ההיסטוריה. השלטים הונפו בעצרת או לא? למאי נ"משיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו 19:38, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
להשאיר את זה זה שכתבו ההיסטוריה (במידה מסויימת) נוסח ויקיפדיה והתקשורת הישראלית שכותבים ש"חלק מהמפגינים שרפו דגל ישראל" (נשמע משהו כמו כמה אלפים). מוטי ~ שיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו • 19:47, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
שומע ת הרעיון מושל (שיחה) 19:50, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אני מוכרח לציין שהסתובבתי בכל אזור העצרת ולא פגשתי למיטב זכרוני שלט אחד מטעם המארגנים הרשמיים. (שלטי "סטאלין זה כאן", "נמות ולא נתגייס" שהיו עם הלוגו הם לא שלטים מטעם המארגנים. כך גם לא שלטי הענק בכניסה לעיר שהיו מטעם הרב סורוצקין) למאי נ"משיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו 20:03, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
העצרת לא היה לה שום שלט קונצנזוס כל קבוצה הניפה שלטים משלה כולל מהכיפות הסרוגות במובן מסויים זה מאוד הזכיר את הפגנות השמאל שכל אחד מפגין עם מסר אחר העיקר לא ביבי אז גם כאן העיקר לא גיוס
ברגע שהשלטים הונפו לעשרות בעצרת אז זה לא שכתוב ההיסטוריה אך אפשר לציין שזה מטעם גוף פלוני ופלוני (ולא מטעם מאיר פרוש) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 20:03, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מארגני העצרת שלחו שלטים של' לכלא ולא לצבא' ולמדינה בלי תורה אין זכות קיום [בנוסח דומה] כולם עם הלוגו של 'זעקת התורה' [בצבעי אדום שחור] (שוב, ודאי להסיר את של הפלג שזה לא מייצג את העצרת, אני ראיתי את אנשי עץ תולים שלטים כאלה באזור) מושל (שיחה) 23:58, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מארגני העצרת ייצגו אך ורק את עצמם אפילו ראיתי בחסידויות שלטים שלא מטעם העצרת ברגע שהשלט היה נוכח משמעותית בעצרת הוא ראוי להיכנס יש עוד הרבה שלטים (לדוגמא: שלט של סרוגים "רוצים צבא כשר") שהי מיעוט ולא כולם ראו אותם אבל לגבי הפלג עובדה שרובנו ראינו את השלטים אפשר להעלות תמונה ולכתוב שזה שלט של הפלג אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 09:36, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
זה שהפלג השקיע הרבה כסף ומאמץ לפזר את השלטים של המסרים שלו לא הופך את דעתו של הפלג לזו שהובילה את העצרת
אמנם אני מסכים שאפשר להעלות תמונות של השלטים של הפלג, אך צריך להיות מודגש שזה מיצג רק את הפלג ולא את רוב המשתתפים.
לגבי השלט של הסרוגים זה ודאי חוטא לאמת להציג אותו, ראיתי גם שלטים קיצוניים לצד השני עם ניבולי פה כנגד המדינה שלא מכובד לצטט פה אבל זה ברור ששלטים קיצוניים כאילו או אילו מיצגים בודדים ואפילו לא קבוצה קטנה. מאיר התותח (שיחה) 14:32, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
השנקל שלי:
  1. העצרת באופן רשמי לא עסקה בכלל בגיוס חרדים אלא אך ורק במעצר בני ישיבות.
  2. העצרת כללה את רובו המוחלט של הציבור החרדי על כל גווניו ועמדותיו, מהקיצוניים ביותר עד לחרדים המודרניים.
  3. השלטים שחולקו מבטאים את דעתם של חלק מהפלגים, בוודאי לא את מטרות העצרת הרשמיות.
  4. חלק מנושאי השלטים שראיתי לא התעניינו בנכתב בשלטים שהם החזיקו, פששוט בהפגנה הולכים עם שלטים...
אפר (שיחה) 14:42, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אני מסכים שראוי לציין שזה שלט של הפלג אך חושב שיש לזה מקום בערך (עם ציון) אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 16:53, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אני מציין שלא הובאה הוכחה לכך שהשלט שייך לפלג. אפשר לציין שהוא אינו מטעם המארגנים הרשמיים. למאי נ"משיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו 18:22, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אין מקור, אבל אני הסתובבתי שם בלילה וראיתי שם את אנשי הפלג תולים את זה, מסכים שאולי צריך לציין מקור,

למה?

- הועבר מהדף שיחת משתמש:איך

מה הבעיה בתמונה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 00:10, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

לדעתי הקטנה זה לא 'התמונה' שצריכה להישאר באנציקלופדיה עבור מי שירצה בעוד 10 שנים לראות איך היתה האוירה שם. איךשיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו, למנינם: 02:44, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
@אלינדב איךשיחה • י"א בחשוון ה'תשפ"ו, למנינם: 03:02, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מה קשר כמו שיש פסקה שמדברת על הפרט הזה יהיה גם תמונה שמדברת על האירוע הזה @דויד מה דעתך? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"א בחשוון ה'תשפ"ו ~ 16:40, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
מבחינה אנציקלופדית לדעתי התמונה מתאימה לערך. דויד (שיחה) י"א בחשוון ה'תשפ"ו 16:59 (IDT) 16:59, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
אפשר להחזיר או שזה מלחמת עריכה? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 20:06, 2 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לדעתי בצורה יבשה הגרסה היציבה היא לטובת איך. אם זה חשוב לך תקרא לבז"ה שיכריעו. דויד (שיחה) י"ב בחשוון ה'תשפ"ו 00:32 (IDT) 00:32, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לפני שאני קורא להם מה זה גרסה יציבה אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 09:31, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
לפי דעתי זה ערך מדי חדש בשביל שתהיה לו בכלל גרסה יציבה. מלבד זאת באנציקלופדיה לא קובעים איזה תמונה להוסיף, לפי הרצון האישי של משתמש (או אפילו כל המשתמשים) של איך תוצג האווירה של האירוע. מקוהשיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו 11:06 (IDT)
@מקוה אכן אין גרסה יציבה ולכן לא אמורים להכניס תוכן שיש התנגדות אליו. אינני זוכר האם זה מפורש במדיניות או שזו מדיניות נהוגה. מוטי ~ שיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו • 11:20, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה

- סוף העברה

ברשותכם העברתי לכאן זה שאיך הסיר לי תמונה הוא לא צריך לסבול עד כדי כך (הוא כבר קיבל את העונש בהטרדות בד"ש עד עכשיוקריצה) בכל אופן ההתנגדות היא בגלל איך שהוא רואה את העצרת זה לא שלקחתי פה תופעה שהמצאתי מהגנזך עובדה שזה זכה לשורה בערך אם זה לא היה זוכה היה מה להתווכח בעלי זכות הצבעה מה דעתכם? אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ב בחשוון ה'תשפ"ו ~ 14:06, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
הודעות בד"ש לא מפריעות לי בכלל, אדרבא....
עכ"פ כנ"ל דעתי היא שבאנצי' צריך להביא תמונות שמתארות כל המעמד, ולא איזו תמונה שבעוד כמה שנים לא ידעו מה זה אומר בכלל. (אגב, מיקום התמונה לא הייתה טוב) איךשיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו, למנינם: 15:38, 3 בנובמבר 2025 (IST)תגובה
זה בהחלט מתאר זווית (פחות נוחה אולי) של המעמד. מקוהשיחה • י"ב בחשוון ה'תשפ"ו 16:02 (IDT)
החזרתי בהתאם לדיון כאן--אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ י"ג בחשוון ה'תשפ"ו ~ 17:19, 4 בנובמבר 2025 (IST)תגובה