לדלג לתוכן

שיחת תבנית:תנ"ך

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת מוטי בנושא גור אריה

ציון פרק או פסוק בלי שם הספר

עידו, יש איזו אפשרות טכנית שכשמציינים "ללא=ספר" או "ללא=פרק" תהיה ברירת המחדל בצורה הארוכה? נראה לי שכעת זה יוצר בעיה בהרבה מאוד ערכים. איש גלילישיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 16:48, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה

אפשרות טכנית ודאי שיש, אני רק צריך ללמוד אותה (זה היה כמעט הצעד הראשון שלי בעריכת תבניות). לא נשמע מסובך. שלח לינק להיכן שלדעתך מבלבל, אני לא משוכנע שזה נדרש. עידו (שיחה) 17:30, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה
זה ידרוש עריכת התבנית מחדש. דוד (שיחה) 17:56, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה
פשוט כשמציינים רק פסוק בלי פרק מקובל לכתוב (שם פסוק ג') ולא (שם ג'). מסתבר שב"ללא=ספר" זה לא כל כך חשוב, אבל כן ב"ללא=פרק". איש גלילישיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 18:03, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה
משמיטים את הפרק כאשר יודעים על איזה פרק מדובר. נניח לדוגמא ערך שנכתב על פרק פלוני בספר אלמוני. אז גם לא צריך את האריכות, הלא כן? עידו (שיחה) 18:18, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה

איש גלילי, אפשר לשקול תמיד באריכות רק בחלק הפסוקים. מה דעתך? עידו (שיחה) 19:36, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה

לא הבנתי. איש גלילישיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 23:23, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה
הכוונה הייתה שאפשר תמיד לציין "פסוק" (או "פסוקים") גם בברירת המחדל. אבל לא בטול שגם זה רעיון טוב. עידו (שיחה) 23:26, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה
הבנתי. לא נראה לי שזה טוב, זה נראה מאוד מוזר בראשית, כ"ח, פסוק ג'. רק אם זה אפשרי שזה יהיה רק כאשר אין לפניו ספר ופרק. איש גלילישיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 23:28, 31 בינואר 2018 (IST)תגובה

דוגמאות

מוטיאל או Men770, האם תוכלו לייבא לפה את הדוגמאות? תודה. קובץ:מישהו 2.png מישהו (שיחה) 11:13, 21 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

שיתופתא

מישהו נא להמיר את התבנית להפניה לשיתופתא--דוב פרח (שיחה) 16:22, 15 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

Yosef haftke, שרגא תודה. מישהו (שיחה) 17:06, 15 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

הפניה למפרשים

גאון הירדן יש אפשרות שיהיה קישור ישיר למפרשי התנ"ך?-- הכל לטובה 😊 שיחה א' בטבת ה'תשפ"ב • 02:19, 5 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

זה כתב חידה? אם כן, לא הצלחתי לפתור. גאון הירדן (שיחה) 08:27, 5 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
מנחש שהכוונה קישור ישיר לרש"י/מצודות/מלבי"ם כמו הקישור בתבנית בבלי לרש"י ותוס'. מיכי - שיחה - א' בטבת ה'תשפ"ב - 13:57 (IDT)‏
אכן.-- הכל לטובה 😊 שיחה א' בטבת ה'תשפ"ב • 17:58, 5 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
@גאון הירדן @דויד או @אלף אלף, אפשרי? הכוונה לפרמטר מפרש, כמו ב{{בבלי}}.שמש מרפא (שיחה) 22:20, 21 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
טכנית זה אפשרי, זה תבנית קבועה של url המשתנה לפי מפרש וספר--א"א (שיחה) 23:02, 21 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
מה שאלף אלף אומר, הוא יודע . אני אין לי מושג. גאון הירדן (שיחה) 19:14, 22 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
לא שאלתי (ברור שזה אפשרי), ביקשתי... אולי @דויד יוכל להתפנות לזה? שמש מרפא (שיחה) 19:38, 22 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
בקישור לוויקיטקסט יהיה הדבר קל למדי. איסתרק (שיחה) 7:26, 23 בנובמבר 2022
להבנתי הפרמטר ”מפרש” רק מכניס את שם המפרש עם קישור לערכו בלבד, מה שאומר שאפשר להוסיף ידנית לפני התבנית בתוך [[]]. אם זה מה שאתה רוצה, זה העתקבק קצר שאוכל לעשות זאת כנראה.-- הכל לטובה 😊 שיחה כ"ט בחשוון ה'תשפ"ג • 17:22, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
הכל לטובה לא זה מה שהוא רצה, הוא רוצה קישור למפרש בשיתופתא. השאלה היא איזה מפרשים צריך, יש שם רשימה ארוכה. ב. באיזה תצוגה יש שם תצוגה שזה מופיע בצד ויש תצוגה של מפרשים בעמוד נפרד--בוט אלף אלף (שיחה) 17:26, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אלף אלף לא ממש הבנתי את סוף דבריך. אני מבין שזה מה שהוא רוצה, במיוחד אחרי שאני הוא אשר ביקשתי זאת לראשונה... ציינתי, שבתבנית בבלי אין שום חידוש בפרמטר הנ”ל והוא לא מקשר למקום אחר מלבד העמוד הנתון.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 20:25, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
כיוונתי לקישור למפרש, אבל גם פרמטר מפרש בלבד זה טוב, ואני לא בטוח שזה כ"כ פשוט. בכל אופן, אם מישהו יעשה זאת, גם ברוך יהיה. שמש מרפא (שיחה) 20:42, 23 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

שמש מרפא הוספתי פרמטר מפרש כמו בתבנית בבלי. כפי שציינתי, זה לא נותן הרבה, רק קישור לערך המפרש. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:01, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

הבעיה היא, שאם לא מוסיפים את הפרמטר, יהיה כתוב "תנ"ך" בתחילת התבנית, לא הצלחתי לפתור זאת. אולי גאון הירדן יכול? בכל מקרה, אם לא אהבתם, אתם יכולים לבטל. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:12, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
ב"ה גם בעיה זו נפתרה בס"ד. הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 01:56, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
שכוייח. בעלי הידע בתנ"ך: שימוש ב {{תנ"ך|יהושע|א|א|מפרש=רש"י}} יתן את התוצאה רש"י על ספר יהושע, פרק א', פסוק א', וכן הלאה לשאר המפרשים. שמש מרפא (שיחה) 02:01, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
למה החלטת שעדיף "על"( בשונה מתבנית בבלי)? ואם כן, צריך להוריד את הפסיק.-- הכל לטובה 😊 שיחה ל' בחשוון ה'תשפ"ג • 02:06, 24 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
אבל בקישור למפרשים אחרים כגון אור החיים זה כן מקשר לערך ולפסוק עם רש"י, ולא לדברי המפרש עצמו. יש מה לעשות בנידון? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:57, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

שינויים

@גאון הירדן. הפסיק אחרי הפרק בצורה הארוכה נראה מיותר, והקישור הכפול לפרק, ושוב לפסוק - גם. בטווח פסוקים הקישור לפסוק הסופי מיותר ג"כ (כלומר אין בו שום תועלת לקורא). עדיף לכאורה קישור אחד גדול פרק ג פסוק ד, פרק ג פסוק ד-ה. וכך גם בפרק ומשנה ב תבנית משנה, רמב"ם וש"ע. שוורמר (שיחה) 21:29, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה

מכלולאים פעילים‏ דעתכם? שוורמר (שיחה) 21:31, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
@איסתרק, @הכל לטובה: . גאון הירדן (שיחה) 21:39, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
אני חושב שגם "ספר" מיותר. איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 21:48, 17 בינואר 2023
הפסיק מקובל בציון ביבליוגרפי. לדעתי יש תועלת לקישור לפסוק עצמו. מי שלא רוצה לקשר בצורה המלאה, יש איך לקצר את זה. ספרא - שיחה 22:34, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
ספרא א. דומני ששוורמר מבקש להסיר את הקישור מהפרק, לא מהפסוק. ב. אך בברירת המחדל הקישור ארוך, ולרוב הפרמטר המקצר אינו מופיע. ומשתמשים חדשים רבים מכירים אותו. איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 22:39, 17 בינואר 2023
הכל אפשרי. באמת שאין שום משמעות לקישור הכפול, כי אין בשיתופתא אופציה להצגת פרק שלם, כך שהקישור לפרק הוא בעצם קישור לתחילתו. מוטישיחה22:42, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
לא ממש הבנתי את הבעיה. יש קישור לפרק - למי שמעוניין לראות את כל הנושא, ולפסוק - למי שרוצה לראות את המקור המדויק. נכון שכיום זה לא קיים בשיתופתא, אבל לא מן הנמנע שזה יהיה ביום מן הימים. מלבד זאת, זה קצת סירבול טכני, כיון שהקישור לפרק נחוץ למקרה שפרמטר פסוק לא ממולא. הכל לטובה (שיחה) 23:23, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
כרגע הקישור לפרק הוא מטעה, כי הוא מקשר רק ל-3 הפסוקים הראשונים. הצורך בו למקרה של קישור ללא פסוק הוא לא מדויק, כי אפשר להפריד בין שני המקרים, אבל זה מצריך שכתוב של חלק נרחב בתבנית. מוטי ~ שיחה • כ"ד בטבת ה'תשפ"ג • 23:32, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה
כפי שציינתי, זה סירבול טכני. היש מישהו שמוכן לקחת את המלאכה? אם לא, הדיון מיותר. הכל לטובה (שיחה) 09:53, 18 בינואר 2023 (IST)תגובה
> יש קישור לפרק - למי שמעוניין לראות את כל הנושא
מלבד בערכים על היסטוריה ואישית מקראים, נדיר שהפרק יהיה ה"נושא" המבוקש. שוורמר (שיחה) 03:48, 18 בינואר 2023 (IST)תגובה
@ספרא: לא כל כך מתמצא בציון ביבליוגרפי, אך דומני שזה נכון ביחידות גדולות יותר. פרק ופסוק זה כמעט כמו דף ועמוד. אישית אני חושב שזה נובע מהארכת הקיצור המוקבל "ג, ה", לפרק ג, פסוק ה". שוורמר (שיחה) 03:45, 18 בינואר 2023 (IST)תגובה
סתם כך, לא נכון שאנו נדון על פרמטרים של תבניות, כששיתופתא עדיין בהרצה. ולא נכון שאנו נדון על שינויים בתבניות ללא בחינה כללית איך זה באתרים דומים. ענייני תבניות הם מורכבים ודורשים ניסיון רב. בויקיפדיה יש מספר עורכים שעוסקים רק בזה למעלה מעשור. צריך לבדוק איך הם רואים את זה. ספרא - שיחה 11:48, 18 בינואר 2023 (IST)תגובה
שוורמר, בוצע בס"ד בוצע בס"ד חלקית, איחדתי קישור התבנית כמו שביקשת. --תנא קמא (שיחה) 01:50, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

הפניה לאור החיים

עורכי ממשק/מפעילי מערכת‏, איך יכול להיות שכאשר ב"מפרש" מציינים לאור החיים, הקישור שיתקבל יהיה אכן לספה"ק אור החיים, אך המילים ייצבעו בצהוב, דהיינו הפניה לדף פירושונים אור החיים? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 23:43, 20 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

@נאר אמונה מה לא הגיוני? הקישור הפנימי והחיצוני הם צווי דינים. אגב, הפתרון הוא לכתוב אור החיים (ספר)|. מוטי ~ שיחה • ג' באלול ה'תשפ"ג • 23:57, 20 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
נאר אמונה בוצע תוקן בס"ד. מעכשיון אם יוזן "אור החיים" זה יתקשר אטומטי לאור החיים (ספר). --תנא קמא (שיחה) 01:47, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה. לגבי הצעתך, חשבתי על כך, אך חשבתי (אני לא מבין בתבניות) שזה מובנה להבין ולקשר לספר אור החיים רק אם אני כותב אור החיים, ואם לאחר מפרש=, אכתוב מילים שאינן מוגדרות, זה לא יקשר. ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
האבסורד שבכל זה הוא שהקישור למעשה כלל אינו מוביל אל האור החיים, אלא לשיתופתא חורש"י, יש מה ואיך לעשות בנידון? לקשר לאור החיים בתבנית ולא בקישור רגיל (העתקת קוד הקישור)? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ד' באלול ה'תשפ"ג • 15:52, 21 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
@נאר אמונה לא הייתי מגדיר את זה אבסורד, על אף שאני סבור שבאמת מיותר להוסיף את הפרמטר. רק לתוספת הבהרה, יש בצד לשונית למפרשים שם יש אוה"ח. בקשר לשאלות הטכניות מתייג את @תנא קמא שיותר חזק ממני בתחום. מוטי ~ שיחה • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:25, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
בצד של מה ואיפה? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 13:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כוונתו שבצד הימני בתורה בשיתופתא יש לשונית "מפרשים", שם יש את אור החיים. אבל כרצונך עשיתי עכשיו שאם הוזן אור החיים זה יקשר הישר לדף באור החיים בשיתופתא. אם זה נצרך לעוד מפרשים, אפשר בקל להוסיפם. --תנא קמא (שיחה) 15:43, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה רבה. א. אני לא מבין הוא מתכוון, מה התועלת שיש לי מזה. ב. למה שלא כל דבר שיש בשיתופתא יהיה איזה קישור בדומה לקישור של {{ויקיפדיה}}, כגון שערי תשובה שנצרכתי הרבה בערך האחרון שבו אני עוסק, ואני צריך כל פעם להעתיק קישורים בשעה שהוא מצוי ו נגיש בשיתופתא. ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 16:31, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
נאר אמונה, אתה מתכוון שיעשו עכשיו מאות תבניות לכל ספר וספר שיש בשיתופתא? אני לא מבין את איך תבנית:ויקיפדיה מתערב בכאן. אגב, יש את התחילית שית: שמקשר לשיתופתא. למשל [[שית:Sha'arei_Teshuvah_on_Shulchan_Arukh,_Orach_Chayim/21]] כמו קישור פנימי, אם זה יעזור לך. --תנא קמא (שיחה) 16:47, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
תודה לזה התכוונתי. חיפשתי כמה פעמים תבנית:שיתופתא ולא מצאתי, מענין. בכל אופן, מה שצריך זה להעתיק את כל הכתוב למעלה בקישור? וזה עובד בתורה כמו כל תבנית רגילה-דהיינו {{שית:XXX}}? ••• נאר אמונהשיחהדפי משנה שלי • ה' באלול ה'תשפ"ג • 17:03, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כמו שכתבתי זה כמו קישור פנימי. [[שית:Sha'arei_Teshuvah_on_Shulchan_Arukh,_Orach_Chayim/21|סימן כ"א]] יתן תוצאה: סימן כ"א --תנא קמא (שיחה) 17:11, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

2 מפרשים

יש אפשרות להכניס 2 מפרשים בתבנית אחת? שוחר צדק (שיחה) 20:32, 13 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

לא. מוטי ~ שיחה • ב' בטבת ה'תשפ"ד • 22:31, 13 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אז מה עושים כשרוצים לציין ל-2 מפרשים? שוחר צדק (שיחה) 00:43, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
משתמשים בשתי תבניות, אפשר עם פרמטר ללא למשל |ללא = ספר. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 09:47, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
וזה בהכרח יוצא כך רש"י על ספר בראשית, פרק א', פסוק א' ורמב"ן על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'? שוחר צדק (שיחה) 09:57, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אני רואה שפרמטר ללא, ראה אודותיו בדף התבנית משמיט גם את שם המפרש. מתייג את @תנא קמא אם יתפנה לטפל בזה, אם לא, אולי אני אטפל. זה אמור לצאת רמב"ן פרק א' פסוק א' או רמב"ן פסוק א' בהתאם למה שהוזן שם. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 10:03, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
מקווה שאסתדר. תודה רבה! שוחר צדק (שיחה) 10:23, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אין על מה. הטיפול בתבנית צריך להיעשות בכל מקרה לדעתי. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:17, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
למה בתבנית ויקיטקסט נשמט שם המקור [לדוגמה: בראשית רמז קלה]? שוחר צדק (שיחה) 11:22, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
לא הבנתי ברור את השאלה, הזנת שם בפרמטר 1 ילקוט שמעוני ז"א זה מקשר לדף הראשי, ובפרמטר 2 הזנת את המיקום המדויק בעוד הפרמטר נועד לתצוגה. ממליץ להשתמש באשף התבניות מופיע מעל תיבת העריכה כזוג סוגריים מסולסלים כפול, זה מאד מקל את השימוש בתבניות בכל מקרה שמסתבכים, השימוש מתבצע ע"י בחירת הטקסט של התבנית (מספיק שם התבנית עם הסוגריים לפני ואחרי) או הצבת הסמן בתוך טקסט התבנית ולחיצה על הסמל. קצת גלשנו מעניין דף השיחה הנוכחי, להבא אשמח לעשות את זה בדף שיחתי או שיחתך. מוטי ~ שיחה • ג' בטבת ה'תשפ"ד • 11:30, 15 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שילוב ללא + מפרש

@תנא קמא אני מתרשם שלא קיים, יש לך רצון לטפל בזה? מוטי ~ שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ד • 17:08, 4 בינואר 2024 (IST)תגובה

Done טופל כרצונך? תנא קמא (שיחה) 02:44, 5 בינואר 2024 (IST)תגובה
פספסתי את התגובה. עושה רושם שכן אבל לא בדקתי לעומק. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:30, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
כן, זה עובד. שוחר צדק (שיחה) 23:35, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
להבא תייג את @תנא קמא, הוא טיפל בזה ויישר כוחו. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:37, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה

אלשיך

מוטי, כשמקשרים לאלשיך כך {{|תנ"ך|בראשית|א|א|מפרש=אלשיך}} זה מקשר לאלשיך. אודה לך אם תתקן. שוחר צדק (שיחה) 18:10, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה

@שוחר צדק הפכתי לקישור לתורת משה, נראה לך שעדיף שיופיע משהו אחר בתצוגה? אגב, בקוד שלך יש | מיותר בהתחלה. מוטי ~ שיחה • י"ט בשבט ה'תשפ"ד • 18:19, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
אם אפשרי שבתצוגה יהיה כתוב אלשיך והקישור יהיה לתורת משה זה נראה לי יותר טוב. כתבתי | כדי שהתבנית לא תעבוד. שוחר צדק (שיחה) 20:02, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
שיניתי. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:29, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
מוטי הקישור לאלשיך לא עובד, תוכל לטפל בזה? תודה. תהלים (שיחה) 15:36, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
@תהלים כלומר? מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:40, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
כשמקישים על הקישור לאלשיך (בתבנית תנך עם מפרש אלשיך על תהלים), לא מופיע הפירוש בצד ימין בשיתופתא, בשונה מבשאר המפרשים. תהלים (שיחה) 15:44, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
כנראה עדיין אין שם אלשיך על תהלים. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:46, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מוטי, בדקתי וגם על התורה זה לא עובד. לדוגמה אלשיך על ספר בראשית, פרק א', פסוק א'. שוחר צדק (שיחה) 15:50, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מוטי יש בשיתופתא אלשיך על תהלים, עי' במפרשים בצד, אחרי הרד"ק נמצא אלשיך. תהלים (שיחה) 15:53, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
לא הבנתי, יש הבדל בין אלשיך לרש"י? אני לא רואה. אם כוונתכם לשנות את ההתנהגות של התבנית כך שזה יפתח את המפרש בסרגל הצד, זו בקשה אחרת, אשתדל לטפל בהינתן פנאי ופניות. מוטי ~ שיחה • כ"ז בשבט ה'תשפ"ד • 15:54, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
אכן זה בדיוק כוונתי, לשנות שזה יפתח את המפרש בסרגל הצד, ובדיוק כמו ברד"ק. תודה רבה. תהלים (שיחה) 15:59, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
תנא קמא מתייג גם אותך. תהלים (שיחה) 16:01, 6 בפברואר 2024 (IST)תגובה
בוצע בס"ד בוצע בס"ד. תנא קמא (שיחה) 05:21, 7 בפברואר 2024 (IST)תגובה
תנא קמא תודה רבה. תבורך מהשמיים. תהלים (שיחה) 08:59, 7 בפברואר 2024 (IST)תגובה

רס"ג

מוטי, למה הקישור לרס"ג לא עובד? ראה בטיוטה:מגורי יצחק בארץ פלישתים ביאור ד. שוחר צדק (שיחה) 20:04, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה

@שוחר צדק מה כוונך לא עובד, לא מקשר לפירוש? מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:30, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
כן. שוחר צדק (שיחה) 23:33, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
אני צריך לבדוק האם אפשרי לקשר ישירות. מזמין את @תנא קמא להקדים אותי אם יחפוץ. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 23:36, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה
בוצע בס"ד בוצע בס"ד. תנא קמא (שיחה) 05:22, 7 בפברואר 2024 (IST)תגובה

אברבנאל

@מוטי כשהפרמטר במפרש הוא אברבנאל בהערות שוליים הוא מפנה לדף פירושונים. מה עושים עם זה? מוקיר רבנן (שיחה) 11:56, 30 בינואר 2024 (IST)תגובה

Done טופל. מוטי ~ שיחה • כ' בשבט ה'תשפ"ד • 13:42, 30 בינואר 2024 (IST)תגובה

מזרחי

מוטי, כנ"ל באברבנאל ובאור החיים, מפנה לדף פירושונים. תודה. ידענו (שיחה) 12:26, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה

@ידענו אפשר פרטים? (קישור לתורה/נ"ך). מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 12:51, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
לתורה, (כתבתי "מזרחי", אבל אפשר לכתוב "הרא"ם" וזה בסדר(?)). ידענו (שיחה) 13:07, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
@ידענו נכון להרגע מזרחי אמור לקשר לדף המפרש בשיתופתא ואילו רא"ם לא, מקווה לטפל גם בפירושונים בהקדם. באור החיים ואברבנאל זה לא אמור לקשר לפירושונים, אם אתה מנסה וזה עדיין מקשר לפירושונים שים כאן את הדוגמה בה השתמשת. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:20, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
סליחה, התכוונתי שבאור החיים ואברבנאל זה קישר בעבר לפירושונים ותוקן על ידך ותנא קמא. להחזיר מזרחי?. ידענו (שיחה) 13:27, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
מה שנראה לך עדיף, אפשר להכליל גם את רא"ם בתבנית. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:28, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה
בין כך ובין בך זה לא מקשר למפרש, השארתי הרא"ם. ידענו (שיחה) 13:37, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה

באג

@תנא קמא ככל הנראה השינוי האחרון שיבש את התבנית גם בתצוגה וגם בקישור, בשימוש בפרמטר מפרש. אני משחזר עד לתיקון של מי שיבצע. מוטי ~ שיחה • ב' באדר א' ה'תשפ"ד • 13:17, 11 בפברואר 2024 (IST)תגובה

לא רואה איפה משובש. בינתיים החזרתי, אנא תציין איפה אתה רואה באג. תנא קמא (שיחה) 01:33, 12 בפברואר 2024 (IST)תגובה

פרמטר ד"ה למפרש

אם אפשר להוסיף, כמו בתב:בבלי. @מוטי @תנא קמא למאי נ"משיחה • ד' באב ה'תשפ"ד 18:41, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

@למאי נ"מ נראה לי מיותר, כי אפשר לציין לרמת פסוק, מה שבד"כ מספיק ממוקד הכל לטובה (שיחה) 22:48, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
יכול להיות שבנ"ך זה כן יועיל, אם יש מתנגדים אפשר לפתוח דיון במכ:תב. אשמח שת"ק יוסיף זו תבנית קצת מורכבת שלא יצא לי לטפל בה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 23:07, 8 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
למה צריך פרמטר? אפשר להוסיף את הד"ה אחר התבנית. קודם שיטפלו ב-28 ערכים עם שגיאה בתבנית. תנא קמא (שיחה) 00:48, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@הכל לטובה ואם יש כמה ד"ה לאותו פסוק, כמו בפירש"י על שירת הים לדוגמה? למאי נ"משיחה • ה' באב ה'תשפ"ד 01:17, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
@מוטי אין מקום להתנגדות, מי שלא רוצה שלא ישתמש, @טענתי שזה נראה לי עבודה מיותרת, כי הציון לפסוק הוא מספיק מדויק מבחינה זו שלא צריך קישור ישירות לד"ה, ואם יש הרבה טקסט בפסוק אפשר להוסיף אחרי התבנית מיקום מדויק כולל ד"ה, ואפילו אם זה בתחילתו או בסופו, לא לכל דבר צריך פרמטר מיוחד. אם מישהו רוצה לעבוד על זה בכל זאת הוא מוזמן. הכל לטובה (שיחה) 07:14, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה
אני סבור שיש מקום להתנגדות לשינוי בתבניות בשימוש רב, הן לא ארגז חול ולא לחינם יש עליהן הגנה. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 11:12, 9 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

הצעת שיפור

דויד, מקוה, שרגא, גאון הירדן, בוט אלף אלף, איסתרק, אוהב לדעת, תנא קמא, איך, שלוימי‏הפניה לפרק מפנה רק לחלק הראשון של הפרק. תראו לדוגמה מתוך הדף של התבנית - פרק קכ"א. נראה לי שכדאי לעשות שיפנה לפרק השלם. עוד שיפור אפשרי זה שיהיה אפשר להפנות מפסוק עד פסוק.

בעצם אני לא בטוח אם אתם הכתובת. יש כאן מי שיכול לעשות שינוי בממשק שיתופתא? תודה רבה נעם1💬רימון הרמטית• י' בשבט ה'תשפ"ו • למניינם: 00:49, 28 בינואר 2026 (IST)תגובה

גור אריה

מפעילי מערכת‏ בפרמטר גור אריה, נא לשנות את הקישור מגור אריה (ספר) לגור אריה (מהר"ל), תודה רבה שבלי הלקטשיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ו 22:02, 16 בפברואר 2026 (IST)תגובה

למה שינית את ההפניה ללא דיון? לדעתי זו המשמעות הראשית שלה. מוטי ~ שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ו • 22:16, 16 בפברואר 2026 (IST)תגובה