שיחת תבנית:אישיות רבנית
שנות הפעילות
פרמטר חסר שמייצר שגיאה בהמון דפים, נא להוסיף אותו ● קער א וועלט • שיחה • 23:22 • כ"ו באייר ה'תשפ"א
- קער א וועלט
בטיפול, נא להמתין...
שְכּוֹיֶיח! גאון הירדן (שיחה) 13:34, 9 במאי 2021 (IDT)
- גאון הירדן, אם זה מסובך תוכל להוריד את ההגנה לשעה ואני יסדר את זה, אפשרי גם בתבנית:אישיות ● קער א וועלט • שיחה • 01:35 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
- בויקיפדיה הפרמטר שונה וכך הצורה בה התבנית מקבלת הנתונים. יש לשנות זאת בערכים לא בתבנית. מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 01:38 (IDT)
- אדרבה, אולי אפשר להריץ בוט שיוריד את הפרמטר בכל הערכים ● קער א וועלט • שיחה • 01:56 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
- לא הכל זה בוט. חלילה להסיר פרמטר, בסה"כ צריך להחליף את הפרמטר "שנות הפעילות" ב2 פרמטרים מחליפים: התחלת פעילות וסיום פעילות. צריך לסדר את זה ידנית בערך-ערך. זה מה יש. ספרא - שיחה 02:10, 10 במאי 2021 (IDT)
- בדקתי בויקיפדיה ושמתי לב שהם שינו את זה מ"שנות הפעילות" ל"תקופת הפעילות" אך בשביל שזה יתן את תקופת הפעילות צריך לכתוב גם בתחילת הפעילות וגם בסוף הפעילות את אותו דבר, זה עוזר למקרים בהם כתוב "דור רביעי לתנאים" וכד'. ראו לדוגמא את מה שעשיתי כאן ● קער א וועלט • שיחה • 02:56 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
- התחלת פעילות וסיום פעילות אמור לקבל תאריך לא תקופה. הציון "דור שני לתנאים" היה לא נכון גם ביחס ל"שנות הפעילות" ק"ו להתחלה וסוף. אם אין ידוע שנות הפעילות המדויקות שלו אין ענין סתם למלא פרמטר לא רציני. בכדי לדעת את דורו יש "תלמידיו" "רבותיו" ואולי גם "בני דורו". מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 07:08 (IDT)
- למרות שעקרונית מעדיפים לאחד את התבניות בכדי למנוע בלבול מיותר, ובדרך כלל נצמדים כאן לויקיפדיה בתבניות בכדי שלא יגרמו בעיות בערכים מיובאים, אפשר ועלינו לפצל את התנאים/אמוראים מתוך התבנית הזאת. קיים שוני גדול מדי בין הפרמטרים הנדרשים. מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 07:16 (IDT)
- כמה וכמה ערכים כבר טופלו בהתאם לפרמטרים החדשים, יוצא ממש לא נורא. אבל ממש חשוב לדעת את דור בתבנית, ואפשר להחזיר לפעילות את תבנית חז"ל לשם כך. ספרא - שיחה 09:33, 10 במאי 2021 (IDT)
- גם בויקיפדיה מובא כמו שעשיתי ולא צריך בשביל זה להכניס עוד תבנית ● קער א וועלט • שיחה • 05:47 • כ"ט באייר ה'תשפ"א
- כמה וכמה ערכים כבר טופלו בהתאם לפרמטרים החדשים, יוצא ממש לא נורא. אבל ממש חשוב לדעת את דור בתבנית, ואפשר להחזיר לפעילות את תבנית חז"ל לשם כך. ספרא - שיחה 09:33, 10 במאי 2021 (IDT)
- למרות שעקרונית מעדיפים לאחד את התבניות בכדי למנוע בלבול מיותר, ובדרך כלל נצמדים כאן לויקיפדיה בתבניות בכדי שלא יגרמו בעיות בערכים מיובאים, אפשר ועלינו לפצל את התנאים/אמוראים מתוך התבנית הזאת. קיים שוני גדול מדי בין הפרמטרים הנדרשים. מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 07:16 (IDT)
- התחלת פעילות וסיום פעילות אמור לקבל תאריך לא תקופה. הציון "דור שני לתנאים" היה לא נכון גם ביחס ל"שנות הפעילות" ק"ו להתחלה וסוף. אם אין ידוע שנות הפעילות המדויקות שלו אין ענין סתם למלא פרמטר לא רציני. בכדי לדעת את דורו יש "תלמידיו" "רבותיו" ואולי גם "בני דורו". מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 07:08 (IDT)
- בדקתי בויקיפדיה ושמתי לב שהם שינו את זה מ"שנות הפעילות" ל"תקופת הפעילות" אך בשביל שזה יתן את תקופת הפעילות צריך לכתוב גם בתחילת הפעילות וגם בסוף הפעילות את אותו דבר, זה עוזר למקרים בהם כתוב "דור רביעי לתנאים" וכד'. ראו לדוגמא את מה שעשיתי כאן ● קער א וועלט • שיחה • 02:56 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
- לא הכל זה בוט. חלילה להסיר פרמטר, בסה"כ צריך להחליף את הפרמטר "שנות הפעילות" ב2 פרמטרים מחליפים: התחלת פעילות וסיום פעילות. צריך לסדר את זה ידנית בערך-ערך. זה מה יש. ספרא - שיחה 02:10, 10 במאי 2021 (IDT)
- אדרבה, אולי אפשר להריץ בוט שיוריד את הפרמטר בכל הערכים ● קער א וועלט • שיחה • 01:56 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
- בויקיפדיה הפרמטר שונה וכך הצורה בה התבנית מקבלת הנתונים. יש לשנות זאת בערכים לא בתבנית. מקוה • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"א 01:38 (IDT)
- גאון הירדן, אם זה מסובך תוכל להוריד את ההגנה לשעה ואני יסדר את זה, אפשרי גם בתבנית:אישיות ● קער א וועלט • שיחה • 01:35 • כ"ח באייר ה'תשפ"א
עזרה
מכלולאים פעילים אודה למי שיסביר לי אחר ולתמיד איך אני אמור להכניס את הרבנית הזאת בערך שאני כותב. האם אני אמור לעשות העתק הדבק או לכתוב משהו מסוים בערך והוא ימלא את זה אוטומט (כעין חתימה) ואז אני צריך להשלים. אם תסבירו לי זה יהיה טוב וגם יהיה כדאי לכתוב את זה בתבנית עצמה (כלומר בדף הערך של דף השיחה שאני כותב בו כעת. ודוק.) אברהם אבנר (שיחה) 02:31, 27 במאי 2021 (IDT)
- בדף התבנית כתוב במדויק מה צריך לעשות, ואת כל האופציות. שים לב שלא חייבים להוסיף הכל. בתור התחלה, אני מציע לך להשתמש בעורך החזותי, לכתוב "{{", תיפתח חלונית בה תכתוב "אישיות רבנית". זכור! הכל לטובה 😊 שיחה ט"ז בסיוון ה'תשפ"א • 02:45, 27 במאי 2021 (IDT)
תבנית:אדמו"ר
אין תבנית שמתאימה לאדמו"ר. חסר בעיקר "הבא" "הקודם" "מספר בשושלת" "חסידות". התבנית אדמו"ר מפנה לתבנית הזו.. מפעילי מערכת, מנטרים --מוטל'ה (שיחה) 03:28, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- אם זה בוער לך תוכל לעשות שימוש ב{{תפקיד מנהיג}} מקוה • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב 06:41 (IDT)
- זה לא עניין של דחוף רק שים לב שיש 689 דפים עם שגיאה בתבנית הזו וראיתי שחלקם זה בגלל הפרטים הנ"ל שלא קיימים בתבנית. זה גורם גם לשגיאה בתצוגה מקדימה של הערך. --מוטל'ה (שיחה) 12:50, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- מוטל'ה מה שמקוה התכוון זה שהפתרון הוא באמצעות תבנית מנהיג, כמו שמיושם בהרב ישראל הגר, הרב יעקב אריה אלתר והרב ישכר דב רוקח (השני) לדוגמא. זה פותר את כל מה שציינת שחסר, ולא נראה לי הגיוני לשכפל את תבנית אישיות רבנית בשביל זה. זה נכון שצריך לתקן במקומות רבים וזה מה שמקוה התכוון שאם בוער לך תוכל לתקן, אם לא - עם הזמן יתקנו לאט לאט. דויד (שיחה) י"ד בתשרי ה'תשפ"ב 18:34 (IDT)
- דויד הבנתי, תודה! אני פשוט משתמש הרבה בתצוגה מקדימה וזה מפריע השגיאה.. בכל אופן אני מבין שזה מסובך או שההתנהלות היא שלא משנים פרמטרים בתבנית. (כמו למשל כאן) --מוטל'ה (שיחה) 19:00, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- מוטל'ה מה שמקוה התכוון זה שהפתרון הוא באמצעות תבנית מנהיג, כמו שמיושם בהרב ישראל הגר, הרב יעקב אריה אלתר והרב ישכר דב רוקח (השני) לדוגמא. זה פותר את כל מה שציינת שחסר, ולא נראה לי הגיוני לשכפל את תבנית אישיות רבנית בשביל זה. זה נכון שצריך לתקן במקומות רבים וזה מה שמקוה התכוון שאם בוער לך תוכל לתקן, אם לא - עם הזמן יתקנו לאט לאט. דויד (שיחה) י"ד בתשרי ה'תשפ"ב 18:34 (IDT)
- זה לא עניין של דחוף רק שים לב שיש 689 דפים עם שגיאה בתבנית הזו וראיתי שחלקם זה בגלל הפרטים הנ"ל שלא קיימים בתבנית. זה גורם גם לשגיאה בתצוגה מקדימה של הערך. --מוטל'ה (שיחה) 12:50, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
פרמטר "השכלה"
יש שם איזו שגיאה לא ברורה. עיין כאן וכאן, כתוב שם בתיבה "למד ב: השכלה" בעוד השורה כלל לא קיימת בקוד מקור בערך ההוא. מתייג את שרגא ודויד. מטעמים (שיחה) 12:30, 5 בספטמבר 2022 (IDT)
- מטעמים טופל. יישר כח! דויד (שיחה) ט' באלול ה'תשפ"ב 15:47 (IDT)
- דויד עדיין לא.. הבעיה קיימת. מוטל'ה (שיחה) 10:45, 7 בספטמבר 2022 (IDT)
- תייג את שרגא, כנראה יש בעיה כלשהיא, כי הוא ערך שוב לאחר דויד. מטעמים (שיחה) 13:46, 7 בספטמבר 2022 (IDT)
- דויד עדיין לא.. הבעיה קיימת. מוטל'ה (שיחה) 10:45, 7 בספטמבר 2022 (IDT)
בן זוג...
שרגא, דויד, גאון הירדן, או מישהו אחר. מה פשר השורה בן זוג בתבנית אישיות רבנית? (האם זה בנוסח משרד הבריאות המרצי או משרד התחבורה העבודתי? עמוס חדד (שיחה) 23:17, 20 בספטמבר 2022 (IDT)
- עמוס יקירי, למשל הרבנית קנייבסקי הייתה אישיות רבנית והיה לה בן זוג מסתבר... אבל האמת היא ששם צריך להיות תבנית אישיות (כך בויקי) והפרמטר הזה הגיע לתבנית הזו היות והתבנית היא שילוב של תבנית:רב תבנית:חז"ל ותבנית:אדמו"ר אמנם באדמו"ר לא היה את הפרמטר בן זוג אבל ברב וחז"ל כן היה, שרגא > השתתפו > שיחה > כ"ה באלול ה'תשפ"ב > 00:01, 21 בספטמבר 2022 (IDT)
- יקר היקרים, כלומר אתה מודה שטעות לשים תבנית אישיות רבנית אצל בת שבע קנייבסקי ואתה מודה שצריך למחוק את הפרמטר הזה מכאן. עמוס חדד (שיחה) 09:16, 21 בספטמבר 2022 (IDT)
פעילות התבנית
מפעילי מערכת התבנית חדלה מלפעול ?! כרגע! ואולם חי אני • שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד 18:47, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- גא"מ ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד 18:48 (IDT) 18:48, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה על ההודעה,
טופל. אם יש תקלות בתבניות מידע נוספות נא לדווח בדף שיחתן. מוטי ~ שיחה • כ"ח בחשוון ה'תשפ"ד • 18:53, 12 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה על ההודעה,
דגלים
- הועבר מהדף שיחת משתמש:תכליתי
בדיוק קפצתי לביקור, וראיתי שאתה מוסיף דגלים לערכים רבים, אאל"ט |מדינה= משמש כהשלמה ל|תאריך עליה=, אם אתה מתכוון למקום פעילות/מגורים/מקום פטירה/לידה יש להוסיף בפרמטר הנכון.
בנוסף שים לב לשנים הרלוונטיות, לדוגמא רוסיה עדיין לא הייתה קיימת בהתרכ"ו אלא האימפריה הרוסית, חוץ מ|מקום קבורה= לא מציינים את הנתון העכשווי.
מקווה שאני לא מעצבן 😉... לילה טוב. הגדה של פסח (שיחה) 22:49, 20 במאי 2024 (IDT)
- אני לא בטוח שאתה צודק. אין שום קשר לתאריך עליה, שכן המושג "עליה" מקובל בשפה העברית רק לארץ ישראל.
אני כן חושב שבויקפדיה היתה החלטה (לא גורפת) שלא להשתמש בדגלים בתבניות אישיות, ולשמור את זה רק לערכים בהם מקובל להשתמש בזה. מכיון שתבניות הדגלים מכבידות על טעינת הדפים. גם אני נהגתי בעבר להוסיף דגלים והפסקתי.
הנקודה שהגש"פ מעלה היא אכן חשובה, להיזהר מאנכרוניזם. למשל בערך רבי נתן נטע ברודא מופיע שהוא מונה לרב בסלובקיה, בשעה שסלובקיה כמדינה נוצרה בתשנ"ג.
מה שצריך לבדוק בכל ערך כזה, לאן השתייכה העיר בשנה המופיעה בערך, ולפי זה לכתוב את המדינה. וכשלא יודעים - לא כותבים.
במקרה הנ"ל, למשל, בדיקה מעלה שנאדש היתה במחוז פרשבורג בהונגריה עד מלחמת העולם הראשונה.
צריך לעבור ולתקן בשימת לב. ולהעיר, כי בקטגוריות "אבות בתי דין", זה לא בדיוק כך, אלא כפי המוסבר בקטגוריה הראשית קטגוריה:אבות בתי דין לפי מדינה. ספרא - שיחה 02:56, 21 במאי 2024 (IDT)- @ספרא, תמלא גם תאריך עלייה ותראה שפרמטר מדינה ממוקם תחתיו.
- בנוסף, יש כבר פרמטרים למקום לידה/פעילות/מגורים/פטירה, אמנם בהם ממלאים את העיר, אך בד"כ בצירוף הדגל לדוגמא:
|מקום פעילות=, כך ש
מירון|מדינה=אם אינו משמש לציון מדינת היעד, הוא לכאורה מיותר. - הגדה של פסח (שיחה) 13:38, 21 במאי 2024 (IDT)
|מדינה=לא כפוף ל|תאריך עליה=, אלא מתייחס למדינה העיקרית בה פעלה האישיות. במקרה שהייתה עליה זה מוגדר לאחריה כיוון שעליה מגדירה בד"כ את המדינה בה פעלה האישיות לאחרונה.|מקום פעילות=הוא סיווג שונה ולאו דווקא למדינה. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 13:45, 21 במאי 2024 (IDT)- @מוטי, כתבתי שב
|מקום פעילות=בד"כ מציבים את הדגל מימין לשם העיר. (יש לקחת בחשבון גם את|מקום מגורים=). הגדה של פסח (שיחה) 13:46, 21 במאי 2024 (IDT)- לא יודע מה לומר. בכל מקרה ברור ש
|מדינה=לא נועד לשימוש רק במקביל לעליה (כך ברור ממבנה התבנית שבויקי שואב את הנתון לאלפי ערכים גם ללא כל קשר לעליה.). ייתכן שפרמטרי מיקום נועדו לרזולוציה יותר גבוהה, שמדינה נועד יותר לשיוך מאשר לשהות בפועל. אולי פשוט אף אחד בויקי לא שם לב... תוספת: אני מבין שלא הבנתי את התגובה, ביחס להצבת דגלים, עדיף להימנע מלבד במדינה, במקום מגורים זה מכביד על הדף, מעמיס על העין ובד"כ לא מוסיף. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:05, 21 במאי 2024 (IDT)- נא לא להתעלם מהטיעון: תאריך עליה רלוונטי רק לישראל, וממילא הטיעון לא תקף. לא מקובל להציב דגל, לא במדינה ולא בשום פרמטר, אז זה לא קשור לשם העיר. מדינה זה בסך הכל פרמטר אופנציונלי שאמור להישאב מויקינתונים. ספרא - שיחה 14:35, 21 במאי 2024 (IDT)
- לא יודע מה לומר. בכל מקרה ברור ש
- @מוטי, כתבתי שב
- סוף העברה
- > פרמטר אופנציונלי שאמור להישאב מויקינתונים
לצורך מה? הגדה של פסח (שיחה) 14:42, 21 במאי 2024 (IDT)- מה לא ברור? מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:45, 21 במאי 2024 (IDT)
- מה הפרמטר בא לציין. הגדה של פסח (שיחה) 14:50, 21 במאי 2024 (IDT)
- את המדינה בה פעל (הייתה מרכז חייו) נשוא הערך. כאמור לעיל מקום מגורים יורד לרוזולוציה עדינה יותר. אגב, בויקיפדיה זה מופיע ברוב הערכים (להערכתי), הרבה יותר ממקום מגורים. מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:53, 21 במאי 2024 (IDT)
- מה הפרמטר בא לציין. הגדה של פסח (שיחה) 14:50, 21 במאי 2024 (IDT)
- מה לא ברור? מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 14:45, 21 במאי 2024 (IDT)
- > פרמטר אופנציונלי שאמור להישאב מויקינתונים
פרמטר חותנים
מאז חרם דרבינו גרשום כמעט ואין לאיש חותנים, (אא"כ התחתן כמה פעמים בנסיבות טרגיות). אפילו אם נשאיר את הפרמטר צריך להיות גם פרמטר של "חותן", לא? למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:15, 10 ביולי 2024 (IDT)
- נתחיל מהסוף, פרמטר חותנים לא מחייב שיכניסו בו יותר מאחד ואין הצדקה להגדיר שני פרמטרים בשביל זה. ונחזור להתחלה, לא כל מי שהתחתן יותר מפעם אחת זה היה בנסיבות טרגיות, הרב וואזנר כדוגמה היה נשוי לאשתו הראשונה 59 שנה 0לפי ערכו) ונישא שוב. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:40, 10 ביולי 2024 (IDT)
- כן, אבל למה שיופיע "חותנים" אצל מי שיש לו חותן אחד? (הרב וואזנר נישא שוב כי לגודל הטרגדיה אשתו הראשונה נפטרה) למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:42, 10 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה, לא נתתי דעתי שכוונתך לתצוגה, באופן כללי אנחנו מעטים בשינויים מוויקי בתבניות. "טרגדיה" היא מונח שמקובל במקרים של אסון, לא של פטירה בגיל מבוגר. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:47, 10 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי אפילו גירושין הם טרגדיה. למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:48, 10 ביולי 2024 (IDT)
- די גלשנו. למה אפילו, אדרבה הם יותר טרגדיה מפטירה בגיל 80 למשל. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 12:23, 10 ביולי 2024 (IDT)
- לא חושב שיש צורך בחלוקה. כמו "צאצאים", "תחומי עיסוק", "פרסים והוקרה", שכתובים ברבים גם כאשר יש אחד. נריה - 💬 - 12:49, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אולי יהיו גם אבות ואימהות? (למקרה שיש חורגים)
למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 12:51, 10 ביולי 2024 (IDT)
- הורים חורגים אינם ההורים הביולוגיים, ואין צורך לצינם. לעומת חותן, שגם השני והשלישי חותנים באותה מידה. לא חושב שיש מקום להשוות בין השניים. נריה - 💬 - 12:52, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אכן שאלתי באירוניה. אתה צודק שאין להשוות. למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 14:02, 10 ביולי 2024 (IDT)
- הורים חורגים אינם ההורים הביולוגיים, ואין צורך לצינם. לעומת חותן, שגם השני והשלישי חותנים באותה מידה. לא חושב שיש מקום להשוות בין השניים. נריה - 💬 - 12:52, 10 ביולי 2024 (IDT)
- בקשר לעריכה זו, זה משנה את הכיתוב גם כשיש רבים. לטעמי עדיף תמיד רבים מלהיפך (וכך נהוג בפועל כדברי נריה). מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 16:00, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי, לא בהכרח, כתוב מדינה ולא מדינות, ומקום פעילות ולא מקומות פעילות ועוד כיו"ב גם כשיש יותר מאחד. שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בתמוז ה'תשפ"ד > 18:33, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אולי יהיו גם אבות ואימהות? (למקרה שיש חורגים)
- לא חושב שיש צורך בחלוקה. כמו "צאצאים", "תחומי עיסוק", "פרסים והוקרה", שכתובים ברבים גם כאשר יש אחד. נריה - 💬 - 12:49, 10 ביולי 2024 (IDT)
- די גלשנו. למה אפילו, אדרבה הם יותר טרגדיה מפטירה בגיל 80 למשל. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 12:23, 10 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי אפילו גירושין הם טרגדיה. למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:48, 10 ביולי 2024 (IDT)
- סליחה, לא נתתי דעתי שכוונתך לתצוגה, באופן כללי אנחנו מעטים בשינויים מוויקי בתבניות. "טרגדיה" היא מונח שמקובל במקרים של אסון, לא של פטירה בגיל מבוגר. מוטי ~ שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:47, 10 ביולי 2024 (IDT)
- כן, אבל למה שיופיע "חותנים" אצל מי שיש לו חותן אחד? (הרב וואזנר נישא שוב כי לגודל הטרגדיה אשתו הראשונה נפטרה) למאי נ"מ • שיחה •• ד' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:42, 10 ביולי 2024 (IDT)
להוסיף אישיות
מי יכול להוסיף תבנית על אישיות רבנןת עוד ישמע (שיחה) 20:53, 27 בפברואר 2025 (IST)
פרמטר פרסים והוקרה
שרגא האם רלוונטי לרבנים? --אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 23:54, 26 במרץ 2025 (IST)אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 23:53, 26 במרץ 2025 (IST)
- @שרגא תיוג אם לא עבד מקודם אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 00:07, 27 במרץ 2025 (IST)
- לא רואה סיבה שלא. נריה - 💬 - 00:20, 27 במרץ 2025 (IST)
- האמת אתה צודק אני הגעתי לדף דרך הפניה מתבנית:חז"ל ולכן היה נראה לי משונה אבל רבנים בזמננו לדוגמא מאוד הגיוני הפרמטר אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ז באדר ה'תשפ"ה ~ 00:23, 27 במרץ 2025 (IST)
- לא רואה סיבה שלא. נריה - 💬 - 00:20, 27 במרץ 2025 (IST)
השכלה
לכאורה בתבנית על רב המילה השכלה לא מדויקת, יותר מתאים "למד ב", לא? ליש ~ שיחה 19:54, 4 בדצמבר 2025 (IST)
- בעבר זה היה מוצג כך. כיום כל תבניות האישיות ממומשות בצורה משותפת בפרמטרים המשותפים, כך שמורכב לשנות את זה. מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ו • 20:01, 4 בדצמבר 2025 (IST)
תאריך עברי
מפעילי מערכת בשנות הפעילות אם כותבים תאריכים עבריים הוא לא מונה את מספר השנים (בניגוד לשנות חיים, שם הוא כן מונה) ורק בתאריכים לועזיים הוא מונה את מספר השנים. גם בתבנית:תפקיד מנהיג גם כן זה כך, שהוא לא מונה את השנים בתאריכים עבריים. אשמח אם ניתן לסדר זאת. קניבסקי (שיחה) 18:16, 7 בדצמבר 2025 (IST)
לאום
מפעילי מערכת -
שאלה:יש רב שהלאום שלו זה לא יהודי
--אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ב בניסן ה'תשפ"ו ~ 09:31, 9 באפריל 2026 (IDT)
- במה מפעילי המערכת עדיפים בשאלה הזו? ומה היא מטרת השאלה? דויד (שיחה) כ"ב בניסן ה'תשפ"ו 10:26 (IDT) 10:26, 9 באפריל 2026 (IDT)
- צודק, יש להסיר שבלי הלקט (שיחה) 12:30, 9 באפריל 2026 (IDT)
- דויד מפעילי מערכת עדיפים כי הם קשורים לתבניות יותר ממני ולי אין אפשרות לערוך את הדף הזה והכוונה בשאלה היא שצריך להסיר את הפרמטר הזה--אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בניסן ה'תשפ"ו ~ 12:35, 12 באפריל 2026 (IDT)
- אחרי שהובנה הכוונה, הובנה גם הפניה למפעילים. דויד (שיחה) כ"ה בניסן ה'תשפ"ו 17:00 (IDT) 17:00, 12 באפריל 2026 (IDT)
- דויד מפעילי מערכת עדיפים כי הם קשורים לתבניות יותר ממני ולי אין אפשרות לערוך את הדף הזה והכוונה בשאלה היא שצריך להסיר את הפרמטר הזה--אלינדב ~ שו"ת ~ אין שום ייאוש ~ כ"ה בניסן ה'תשפ"ו ~ 12:35, 12 באפריל 2026 (IDT)
- צודק, יש להסיר שבלי הלקט (שיחה) 12:30, 9 באפריל 2026 (IDT)