שיחת משתמש:יואל וויס
תתיישן
תודה על הכל! גאון הירדן (שיחה) 21:39, 1 בינואר 2022 (IST)
משהו קטן
הפסקה החדשה בדף משתמש שלך מרגשת ונוגעת כל כך... (הייתי חייב לומר :) כרם (שיחה) 19:33, 17 בינואר 2022 (IST)
- כרם
, אויף נישט צו באדארפן.. (שלא נזדקק לחיזוק הזה...) יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:48, 17 בינואר 2022 (IST)
שוב אני
פתחתי טיוטה בשם "הארי הופקינס". אין את הערך הזה בוויקיפדיה אך יש אותו בוויקיפדיה אנגלית. אני מעונין להעתיק אותו דרך תרגום גוגל. מעונין לסייע\לתת טיפים?--הדייג (שיחה) 15:34, 19 בינואר 2022 (IST)
- איך אמר פעם גוי חכם "אוכל להציע לך רק דם יזע ודמעות".. תצטרך פשוט לעבור מילה מילה ולתקן את השגיאות הגסות של תרגום גוגל. אני מקוה ומשער שאתה מבין אנגלית ברמה סבירה, כי חייבים מדי פעם להשוות את התוכן למקור כדי שתהיה בטוח שההעתקה מדויקת. מה שגרם לי לא פעם פשוט לוותר על תרגום גוגל. בקיצור, תתחיל ואני ישתדל לעזור ככל יכולתי יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:41, 19 בינואר 2022 (IST)
- פיש־חאפער, יש אפשרות תרגום ייעילה יותר, באמצעות כלי התרגום של ויקי. אם לא השקעת כבר הרבה מאמץ, אוכל לייבא לך.--שמש מרפא (שיחה) 19:44, 19 בינואר 2022 (IST)
- הדמות הנחמדה שהחלפת בג'ון פוררוי מיטשל הייתה א. מושל מדינת ניו יורק ולא ראש עיריית ניו יורק. ב. הוא כיהן כחמישים שנה אחרי הזמן בו הארי הופקינס סיים את תפקידו בעיריית ניו יורק. בדף ראשי עיריית ניו יורק במכלול מובאים ראשי העיריה ממלחמת העולם השנייה והלאה, ומיסטר מיטשל כיהן לפניה.--הדייג (שיחה) 16:27, 23 בינואר 2022 (IST)
- צודק, רמזתי בתקציר העריכה שאני לא בטוח. אגב, חתימה בדף שיחה נעשית בסיום כתיבת ההודעה ממש בהמשך להודעה, כשבהודעה הקודמת קימיים למשל שני נקודתיים יש להציב אחד יותר = 3. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 22:39, 23 בינואר 2022 (IST)
- ולסיכום ידידי,
תודה רבה! על העלאת הערך ועל כל העזרה. החכמתני מאד. יתן השי"ת שנמשיך בשיתופי פעולה למען הרבות אור בעולמנו החשוך.--הדייג (שיחה) 11:31, 26 בינואר 2022 (IST)
- אמן כן יהי רצון ומ ז ל
ט ו ב ! לרגל יצירת הערך הראשון שלך יש לי תחושה שעוד נשמע ממך.. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:28, 26 בינואר 2022 (IST)
- אה, בעצם כבר השני יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:29, 26 בינואר 2022 (IST)
- אמן כן יהי רצון ומ ז ל
- ולסיכום ידידי,
- צודק, רמזתי בתקציר העריכה שאני לא בטוח. אגב, חתימה בדף שיחה נעשית בסיום כתיבת ההודעה ממש בהמשך להודעה, כשבהודעה הקודמת קימיים למשל שני נקודתיים יש להציב אחד יותר = 3. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 22:39, 23 בינואר 2022 (IST)
- הדמות הנחמדה שהחלפת בג'ון פוררוי מיטשל הייתה א. מושל מדינת ניו יורק ולא ראש עיריית ניו יורק. ב. הוא כיהן כחמישים שנה אחרי הזמן בו הארי הופקינס סיים את תפקידו בעיריית ניו יורק. בדף ראשי עיריית ניו יורק במכלול מובאים ראשי העיריה ממלחמת העולם השנייה והלאה, ומיסטר מיטשל כיהן לפניה.--הדייג (שיחה) 16:27, 23 בינואר 2022 (IST)
- פיש־חאפער, יש אפשרות תרגום ייעילה יותר, באמצעות כלי התרגום של ויקי. אם לא השקעת כבר הרבה מאמץ, אוכל לייבא לך.--שמש מרפא (שיחה) 19:44, 19 בינואר 2022 (IST)
שוב אני 2
ר' יואל, הטיוטה הזו מחכה כבר 12 ימים לתגובה ב"בקשת העברת טיוטה". תוכל לעשות לי פרוטקציה ולבדוק מה עניינים?--הדייג (שיחה) 22:29, 26 במרץ 2022 (IDT)
- תיכננתי לסיים היום לעבור על הערך ולהעביר, אבל הקדימני אחר, ישר כח ! יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:08, 28 במרץ 2022 (IDT)
"מגלגלין זכות בידי זכאי"
הוספת היום את הערך הרב ישראל מאיר ביטון שליטא וגלגל הקבה שקראתיו ונרשמתי למכלול הרי זה שכרך הרב ויזנר (שיחה) 19:13, 25 בינואר 2022 (IST)
- הרב ויזנר תודה לך על המחמאה. אבל יוצר הערך הוא רבי דויד ולו מגיעות התשבחות, אני בס"ה ביצעתי עריכה פעוטה בערך. בכל אופן, שמחים שבאת ואתה כמובן מוזמן לתרום אם וכפי שתרצה יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:09, 25 בינואר 2022 (IST)
לבקשתך, כולל בוקמרקלט. תוכל לפרסם היכן שתחפוץ. גאון הירדן (שיחה) 21:21, 25 בינואר 2022 (IST)
- וואו באיזו מהירות!
יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:25, 25 בינואר 2022 (IST)
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| כל הכבוד על עבודתך הבלתי נלאית בפרויקט הפוריות. אני ממש מחזק את ידיך! בן שטח (שיחה) 18:51, 8 בפברואר 2022 (IST) |
יבוא מויקי-אידיש
ראיתי שכתבת בדף משתמש אז דו ביסט רטזאך מאמע לשון. רציתי לשאול אם יש לך אפשרות לייבא את הערך הזה: רבי מנחם נחום דוב בער פרידמן (ייד'). (ר' נחום בער'ניו מסדיגורה, בן רבי שלום יוסף מסדיגורה, חתן רבי אברהם יעקב מסדיגורה). ובמידה ולא האם יש לך מידע על מכלולאי שמתמצא בעניין. רוב תודות! מטעמים (שיחה) 20:49, 10 בפברואר 2022 (IST)
- שרגא? אגב, יש לציין שרוב הערכים שם צו דער מיסט.--שמש מרפא (שיחה) 20:57, 10 בפברואר 2022 (IST)
- מטעמים היות ואני מנוטפר, אכן לא נותר לי אלא לחכות לר' שרגא שייבא ואז נוכל לתרגם. לפעמים גם בערכים פון דער מיסט, ניתן לקיים מה שכתוב 'להוציא יקר מזולל' יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:22, 11 בפברואר 2022 (IST)
- בכבוד חברים, טיוטה:רבי מנחם נחום דוב בער פרידמן, שרגא > שיחה > י"ב באדר א' ה'תשפ"ב > 17:00, 13 בפברואר 2022 (IST)
- שרגא
. תנסה להציץ בשינויים האחרונים. ובהמכלול:העברת דפי טיוטה, משום מה זה כבר מחכה שם כשבוע. ושוב, שכוייח גדול. מטעמים (שיחה) 23:24, 19 בפברואר 2022 (IST)
- שרגא
- בכבוד חברים, טיוטה:רבי מנחם נחום דוב בער פרידמן, שרגא > שיחה > י"ב באדר א' ה'תשפ"ב > 17:00, 13 בפברואר 2022 (IST)
- מטעמים היות ואני מנוטפר, אכן לא נותר לי אלא לחכות לר' שרגא שייבא ואז נוכל לתרגם. לפעמים גם בערכים פון דער מיסט, ניתן לקיים מה שכתוב 'להוציא יקר מזולל' יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:22, 11 בפברואר 2022 (IST)
יואל'ישל טייערער,זיי מוחל כ'מוטשע דיר אזויפיל... יש לך אפשרות לייבא את הערך (ייד') לכאן? תודה רבה! ניטראלי • ו' באדר ב' ה'תשפ"ב 23:24 (IDT)
- ניטראלי איך פריי מיך אזוי דיך צו העלפן, אבער אין דעם עניין זענען מיר לכאורה אחים לצרה. ממילא וועלן מיר זיך ווענדן צו דער וואס האט געהאלפן ביז אהער... יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 13:55, 9 במרץ 2022 (IST)
- מ'איז משתדל צו העלפן וי פול מ'קען... שרגא > שיחה > ז' באדר ב' ה'תשפ"ב > 12:25, 10 במרץ 2022 (IST)
תודה על ההיענות לבקשתי, רציתי רק להבין למה עשו שינוים בחלוקה של כותרות הערך? א. רוזן--א. רוזן 15:13, 21 במרץ 2022 (IST)
- א רוזן נהוג לחלק את הערך לכותרות מסוג רמה 2 לפסקאות המרכזיות, ולכותרות מסוג רמה 3 או פחות מזה לפסקאות פחות גדולות ופחות מרכזיות בערך. תוכל לראות זאת בכל ערך שתפתח יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:25, 21 במרץ 2022 (IST)
- אני מבין ומתיר לעצמי להעיר שא"כ זה היה אמור להיות משהו שונה
1.היסטוריה 1.2.מבנה העיתון 2.2.מוספים 3.2.סופרים 3.קישורים 4.הערות תודה--א. רוזן 18:29, 22 במרץ 2022 (IST)
- א רוזן הרשימה מוצגת בתוכן העניינים באופן אוטומטי כפי שהם נערכו בערך, הבט בערך כעת. אגב, בדפי שיחה מסוג זה, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:58, 22 במרץ 2022 (IST)
- תזכורת להמשך ההעריכה והכנסת הערך למכלול תודה רבה--א. רוזן 23:38, 27 במרץ 2022 (IDT)
- א רוזן ערכתי את הערך קצת, אנא עיין בשינויים באמצעות הגרסאות הקודמות. אגב, אתה חותם על התגובות שלך באמצעות כפתור החתימה הזה
? יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:42, 28 במרץ 2022 (IDT)
- יואל וויס תודה על התיקונים והשיפורים בערך הייתי רוצה להבין את מחיקת הרה"ג אצל הסופר שטיינמץ המשמש מג"ש נודע ומרצה מפורסם וכן אצל הסופר צוקרמן (רציתי להתייעץ בהתחלה אלא שהדבר נשכח) בנוגע האם בכלל להזכיר אותו מכיון שהוא כבר נפטר ?
- בנוגע לחתימה אני חותם באמצעות כפתור החתימה הזה
--א. רוזן 23:43, 28 במרץ 2022 (IDT)
- בנוגע לתארים, באנציקלופדיה אין מקום לתארים (לא הרה"ג ולא זצ"ל) למעט התואר "הרב" במכלול שהוחרג בגלל כבוד ת"ח. ודאי יש מקום להשאיר את צוקרמן על אף שנפטר. נ.ב. נקוט כלל זה בידך, אם הוא מספיק חשוב בכדי שיוזכר בעודו בחיים הרי שחשיבותו אינה מתבטלת גם לאחר פטירתו. בנוגע לחתימה, תהיתי מכיון שאין בה קישור לדף המשתמש ולדף השיחה שלך, כנראה שינית בהגדרות החתימה. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:04, 29 במרץ 2022 (IDT)
- אם כבר הזכרת את החתימה זה בעיה ?וא"כ איך מסדרים את זה?--א. רוזן 14:45, 29 במרץ 2022 (IDT)
- א רוזן תיכנס ללשונית למעלה "העדפות" שם תוכל לשנות את החתימה שלך יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:32, 29 במרץ 2022 (IDT)
- אבקש להזכיר שוב לגמור את העריכה בערך הזה ולהכניסו למכלול תודה --א רוזן (שיחה) 20:50, 6 באפריל 2022 (IDT)
- א רוזן העברתי. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 10:27, 7 באפריל 2022 (IDT)
- יואל וויס תודה רבה!!--א רוזן (שיחה) 12:11, 7 באפריל 2022 (IDT)
- א רוזן העברתי. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 10:27, 7 באפריל 2022 (IDT)
- אבקש להזכיר שוב לגמור את העריכה בערך הזה ולהכניסו למכלול תודה --א רוזן (שיחה) 20:50, 6 באפריל 2022 (IDT)
- א רוזן תיכנס ללשונית למעלה "העדפות" שם תוכל לשנות את החתימה שלך יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:32, 29 במרץ 2022 (IDT)
- אם כבר הזכרת את החתימה זה בעיה ?וא"כ איך מסדרים את זה?--א. רוזן 14:45, 29 במרץ 2022 (IDT)
- בנוגע לתארים, באנציקלופדיה אין מקום לתארים (לא הרה"ג ולא זצ"ל) למעט התואר "הרב" במכלול שהוחרג בגלל כבוד ת"ח. ודאי יש מקום להשאיר את צוקרמן על אף שנפטר. נ.ב. נקוט כלל זה בידך, אם הוא מספיק חשוב בכדי שיוזכר בעודו בחיים הרי שחשיבותו אינה מתבטלת גם לאחר פטירתו. בנוגע לחתימה, תהיתי מכיון שאין בה קישור לדף המשתמש ולדף השיחה שלך, כנראה שינית בהגדרות החתימה. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:04, 29 במרץ 2022 (IDT)
- בנוגע לחתימה אני חותם באמצעות כפתור החתימה הזה
- יואל וויס תודה על התיקונים והשיפורים בערך הייתי רוצה להבין את מחיקת הרה"ג אצל הסופר שטיינמץ המשמש מג"ש נודע ומרצה מפורסם וכן אצל הסופר צוקרמן (רציתי להתייעץ בהתחלה אלא שהדבר נשכח) בנוגע האם בכלל להזכיר אותו מכיון שהוא כבר נפטר ?
- א רוזן ערכתי את הערך קצת, אנא עיין בשינויים באמצעות הגרסאות הקודמות. אגב, אתה חותם על התגובות שלך באמצעות כפתור החתימה הזה
- תזכורת להמשך ההעריכה והכנסת הערך למכלול תודה רבה--א. רוזן 23:38, 27 במרץ 2022 (IDT)
- א רוזן הרשימה מוצגת בתוכן העניינים באופן אוטומטי כפי שהם נערכו בערך, הבט בערך כעת. אגב, בדפי שיחה מסוג זה, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:58, 22 במרץ 2022 (IST)
בקשר לעריכתך הזו, סנדי ניימן מתלונן (לכאורה בצדק) שלא הזנת תקציר עריכה לשחזור, הוא כמובן שחזר בחזרה ושוחזר בכוונה.... אפרון (שיחה) 15:57, 31 במרץ 2022 (IDT)
- תודה על ההערה. לגוש"ע ,לא ראיתי היכן הוא התלונן, אבל אני הייתי מציע לו בחום שימשוך ידיו מעיסוק בכל ערך הקשור לחסידות לפחות עד שילמד להתנתק רגשית בעת כתיבה אנציקלופדית.. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:50, 31 במרץ 2022 (IDT)
- בדף השיחה שלו, ובשביל להעניש את המכלול על החומר ה"מיותר" הוא הוסיף שם עוד מידע המועתק מהערך המורחב, לא טיפלתי. אפרון (שיחה) 20:06, 31 במרץ 2022 (IDT)
- אגב, איני בטוח שמנטר המבצע שחזור לעריכה שבוצעה ללא נימוק ראוי מחויב לנמק יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 20:15, 31 במרץ 2022 (IDT)
- לכן הסברתי לך את השתלשלות העניינים אח"כ, פשוט לפעמים העורך לא מבין למה שיחזרו לו וזה יוצר תגובת נגד. אפרון (שיחה) 20:21, 31 במרץ 2022 (IDT)
- אגב, איני בטוח שמנטר המבצע שחזור לעריכה שבוצעה ללא נימוק ראוי מחויב לנמק יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 20:15, 31 במרץ 2022 (IDT)
- בדף השיחה שלו, ובשביל להעניש את המכלול על החומר ה"מיותר" הוא הוסיף שם עוד מידע המועתק מהערך המורחב, לא טיפלתי. אפרון (שיחה) 20:06, 31 במרץ 2022 (IDT)
צ'אט
שלחתי לך הודעה בצ'אט לפני כמה ימים, הייתי שמח לדון איתך בנידון הנ"ל.
מטעמים (שיחה) 11:32, 5 באפריל 2022 (IDT)
רציתי לשאול בנוגע להמשך עריכת הערך משתמש:א רוזן/חיים משה פלדמן האם אני יכול להתקדם בכתיבתו או לגבי דיון מה נשאר? תודה.--א רוזן (שיחה) 23:55, 11 באפריל 2022 (IDT)
- אתה וודאי יכול, יכולת גם לפני כן. השאלה היא רק אם כדאי, ואם אין פה חשש גדול שהעבודה שלך תרד לטמיון כשמישהו יחליט לפתוח דיון חשיבות לאחר כתיבת הערך. הייתי ממליץ שתחכה עוד יום יומיים לשמוע את דעתם של עוד מכלולאים בדיון יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:07, 12 באפריל 2022 (IDT)
- אם כבר על ערכים חדשים היית מעונין לשמוע את דעתך בנוגע לערכים הבאים שהתחלתי לכתוב משתמש:א רוזן בנוגע חשיבותם.--א רוזן (שיחה) 00:20, 12 באפריל 2022 (IDT)
- א רוזן יפה מאוד. הייתי מציע שתתמקד בהרב שטרן, זה נראה לי הכי מתבקש וחשוב. בנוגע לאחרים. על פלדמן כבר דיברנו. הרב סלומון, אני מניח שיש לו סיכוי לא רע לשרוד דיון חשיבות. ובנוגע לבד"ץ ויז'ניץ, אני מסופק אם זה עומד בקריטריונים, מפני שהם למשל לא דומים לבד"ץ מחזיקי הדת שמחזיק גם גוף כשרות יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:45, 12 באפריל 2022 (IDT)
- יואל וויס תודה על הייעוץ ועל כל התמיכה. תודה.--א רוזן (שיחה) 11:17, 12 באפריל 2022 (IDT)
- בכללי גמרתי את העריכה בערך הזה לפני שאני מעבירו למרחב הייתי מעונין לקבל את הערות והארות כמיטב יכולתך הידועות . (הנסיון הקצר שלי הוכיח שזה משתלם...) --א רוזן (שיחה) 22:15, 20 באפריל 2022 (IDT)
- תודה !. לגוש"ע, הגבתי לך בדף השיחה של הערך. נ.ב. אשמח אם תוכל להגדיר בחשבונך כתובת מייל כדי שיהיה גם אפשרות לשוחח בפרטי יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:05, 20 באפריל 2022 (IDT)
- כתובת מייל עודכן--א רוזן (שיחה) 00:22, 21 באפריל 2022 (IDT)
- תודה !. לגוש"ע, הגבתי לך בדף השיחה של הערך. נ.ב. אשמח אם תוכל להגדיר בחשבונך כתובת מייל כדי שיהיה גם אפשרות לשוחח בפרטי יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:05, 20 באפריל 2022 (IDT)
- בכללי גמרתי את העריכה בערך הזה לפני שאני מעבירו למרחב הייתי מעונין לקבל את הערות והארות כמיטב יכולתך הידועות . (הנסיון הקצר שלי הוכיח שזה משתלם...) --א רוזן (שיחה) 22:15, 20 באפריל 2022 (IDT)
- יואל וויס תודה על הייעוץ ועל כל התמיכה. תודה.--א רוזן (שיחה) 11:17, 12 באפריל 2022 (IDT)
- א רוזן יפה מאוד. הייתי מציע שתתמקד בהרב שטרן, זה נראה לי הכי מתבקש וחשוב. בנוגע לאחרים. על פלדמן כבר דיברנו. הרב סלומון, אני מניח שיש לו סיכוי לא רע לשרוד דיון חשיבות. ובנוגע לבד"ץ ויז'ניץ, אני מסופק אם זה עומד בקריטריונים, מפני שהם למשל לא דומים לבד"ץ מחזיקי הדת שמחזיק גם גוף כשרות יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:45, 12 באפריל 2022 (IDT)
- אם כבר על ערכים חדשים היית מעונין לשמוע את דעתך בנוגע לערכים הבאים שהתחלתי לכתוב משתמש:א רוזן בנוגע חשיבותם.--א רוזן (שיחה) 00:20, 12 באפריל 2022 (IDT)
בד"ץ מסורת
מדוע לדעתך זהו נושא שאינו ראוי לאזכור?
https://www.bhol.co.il/news/1351656, https://www.93fm.co.il/radio/775982/, https://www.kikar.co.il/413112.html, https://www.jdn.co.il/beit_hamidrash/1710646/ דודו22 (שיחה) 12:04, 24 באפריל 2022 (IDT)
- דודו22 מפני שלמעשה כך גם פסקו כמעט כל הרבנים שעסקו בנושא יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 12:19, 24 באפריל 2022 (IDT)
- אגב, הקישורים שהבאת (אלו שפתוחים בנטפרי) כלל לא מזכירים את בד"ץ מסורת, לפחות לא בכותרת יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 12:21, 24 באפריל 2022 (IDT)
- יואל הבאתי את הקישורים כדי ללמד שזהו נושא שעורר פולמוס ותגובות, לדעתי לא הפסיקה הסופית מלמדת על החשיבות אלא ההד הרחב שהנושא העלה, וזה נושא שעורר הד ציבורי ויש לו פסיקה מבד"ץ מסורת, האם רק המקווה ריין שמסורת פסקו בדעת מיעוט ראוי לאיזכור? דודו22 (שיחה) 12:38, 24 באפריל 2022 (IDT)
- אכן כך, לדעתי לפחות. באותה מידה שרק אצל הרב אהרן מרדכי רוטנר מוזכר שאינו לוקח לעדי קידושין אנשים שיש בבעלותם חשבון בנק, מה שכמובן לא מוזכר אצל החולקים. ורק אצל הרב משה שאול קליין למשל מוזכר שהכשיר את הבראקל וכן הלאה יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:15, 25 באפריל 2022 (IDT)
- הדוגמא מבראקל היא יותר נכונה כי היה פולמוס בעניי מה שאין כך בעדי קידושין זו חומרה אך לא ידוע לי על פולמוס נרחב והד ציבורי דודו22 (שיחה) 09:34, 25 באפריל 2022 (IDT)
- אבל הבנת את הפרנציפ, אין עניין לציין דעתו של אדם או גוף הלכתי כלשהו, ככל ומדובר בדעה הרווחת בקרב הפוסקים יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 10:20, 25 באפריל 2022 (IDT)
- הדוגמא מבראקל היא יותר נכונה כי היה פולמוס בעניי מה שאין כך בעדי קידושין זו חומרה אך לא ידוע לי על פולמוס נרחב והד ציבורי דודו22 (שיחה) 09:34, 25 באפריל 2022 (IDT)
- אכן כך, לדעתי לפחות. באותה מידה שרק אצל הרב אהרן מרדכי רוטנר מוזכר שאינו לוקח לעדי קידושין אנשים שיש בבעלותם חשבון בנק, מה שכמובן לא מוזכר אצל החולקים. ורק אצל הרב משה שאול קליין למשל מוזכר שהכשיר את הבראקל וכן הלאה יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:15, 25 באפריל 2022 (IDT)
- יואל הבאתי את הקישורים כדי ללמד שזהו נושא שעורר פולמוס ותגובות, לדעתי לא הפסיקה הסופית מלמדת על החשיבות אלא ההד הרחב שהנושא העלה, וזה נושא שעורר הד ציבורי ויש לו פסיקה מבד"ץ מסורת, האם רק המקווה ריין שמסורת פסקו בדעת מיעוט ראוי לאיזכור? דודו22 (שיחה) 12:38, 24 באפריל 2022 (IDT)
- אגב, הקישורים שהבאת (אלו שפתוחים בנטפרי) כלל לא מזכירים את בד"ץ מסורת, לפחות לא בכותרת יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 12:21, 24 באפריל 2022 (IDT)
כוכב מכל הלב!
| כוכב הנחמדים | |
| למדתי זה עתה ליצור כוכבים ולך מגיע הראשון. תודה על יחס אדיב וסבלני, פירגון, עידוד והיענות לחפירותי בכל תחום. די בזכותך אני במכלול. הדייג (שיחה) 09:59, 1 במאי 2022 (IDT) |
- הדייג תודה, שמחתי לעזור יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 10:35, 1 במאי 2022 (IDT)
כוכב למדריך!
| כוכב המדריכים | |
| על העזרה הרבה עד היום וכהשקעה לעזרה עתידית יו"ט (שיחה) 11:48, 4 במאי 2022 (IDT) |
- תודה מקווה רק שיהיה לי זמן בעתיד יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:19, 4 במאי 2022 (IDT)
כוכב מיזם חכמי ישראל!
| כוכב מיזם חכמי ישראל | |
| כל הכבוד! 22223 (שיחה) 01:13, 24 במאי 2022 (IDT) |
ערך שלא מצאתי אותו
יואל, אין ערך על שמחת החתונה (הטקסים/המנהגים וכו'),? פשוט אני לא מוצא ערך כזה ולא נראה לי סביר שאין כזה ערך יו"ט (שיחה) 13:54, 30 במאי 2022 (IDT)
- למה אתה מתכוון ? יש את חתונה וחופה וקידושין ועוד כמה, אתה מתכוון לערך על הריקודים ? יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 10:20, 2 ביוני 2022 (IDT)
- מצוין פשוט לא מצאתי ערך על מנהגי החתונה, הערך חתונה הוא רק טכני אבל הערך חופה וקידושין הוא על האירוע אולי צריך שמה להרחיב יו"ט (שיחה) 10:33, 2 ביוני 2022 (IDT)
- לדעתי חלק גדול מהערך חופה וקידושין אמור לעבור לחתונה כך שחופה קידושין יכלול את הצד ההלכתי ואילו חתונה את האירוע, לצערינו שני הערכים מיובאים ונראים בהתאם, אם תשדרג אפילו אחד מהם לערך יהודי זו תהיה תרומה משמעותית למכלול. מיכי (שיחה) 13:34, 2 ביוני 2022 (IDT)
- מצוין פשוט לא מצאתי ערך על מנהגי החתונה, הערך חתונה הוא רק טכני אבל הערך חופה וקידושין הוא על האירוע אולי צריך שמה להרחיב יו"ט (שיחה) 10:33, 2 ביוני 2022 (IDT)
שוב אני
שלום לך. אבקש ממך לבצע בשבילי, במטותא, שני פעולות טכניות שהם, כנודע, הצד החלש שלי במכלול. שניהם נוגעים לטיוטה:פרשת טמפיקו והם שני הדברים האחרונים שנותרו להעלות אותה כערך. א. ראה שם כי תמונה אחת לא עברה מהערך האנגלי (תוכל להשתמש ב"קרדיט" כקישור). אם תוכל ליבא לי את הקובץ מוויקי אנגלית. ב. התמונה של מר אושונסי -להקטין משמעותית. תודה רבה רבה מראש.--הדייג (שיחה) 15:50, 15 ביוני 2022 (IDT)
ואם תוכל על הדרך, אחרי התיקונים המפורטים לעיל, להעלות אותה כערך.
- סורי שוב פעם פספסתי הזדמנות לעזור לך. אגב
על עוד ערך נהדר ומעניין שיצרת יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 22:33, 20 ביוני 2022 (IDT)
- ראיתי ששמת לבך לטיוטה החדשה שלי. תוכל ליבא כמה תמונות מהערך האנגלי? (לא קריטי)--הדייג (שיחה) 12:34, 6 ביולי 2022 (IDT)
- (ברשות בעה"ב) הדייג רוב ככל התמונות אין צורך לייבא.. פשוט תכניס את כתובת התמונה וזה יופיע. בצורה כזו: [[קובץ:שם התמונה והסיומת|תיאור|ממוזער|שמאל]]. בהצלחה. מוטל'ה (שיחה) 19:44, 6 ביולי 2022 (IDT)
- הדייג הוספתי, מוזמן כמובן לערוך וכו' יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 22:33, 9 ביולי 2022 (IDT)
- (ברשות בעה"ב) הדייג רוב ככל התמונות אין צורך לייבא.. פשוט תכניס את כתובת התמונה וזה יופיע. בצורה כזו: [[קובץ:שם התמונה והסיומת|תיאור|ממוזער|שמאל]]. בהצלחה. מוטל'ה (שיחה) 19:44, 6 ביולי 2022 (IDT)
- ראיתי ששמת לבך לטיוטה החדשה שלי. תוכל ליבא כמה תמונות מהערך האנגלי? (לא קריטי)--הדייג (שיחה) 12:34, 6 ביולי 2022 (IDT)
ערך אנציקלופדי לקרבה משפחתית.
איזה ערך אנציקלופדי יש לעובדת היותו של דוד דמן אחיין של ירמיה דמן. ―גדליה גראסגאט. (שיחה | תרומות) לא חתם
- ברשות בעה”ב, כשלשניהם יש ערכים (או מפורסמים ללא ערכים), אפשר בהחלט לכתוב בסוף הפרק ”ביוגרפיה” או ”קורות חיים” ”אחיינו/דודו/וכדומה הוא פלוני” או בניסוחים דומים כמו: ”פלוני (שם הערך) הוא אחיין של אלמוני”. אגב, בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בנוסף, שאלות מסוג זה כדאי לשאול בדף השיחה של הערך, עם תיוג מתאים כפי שכתבתי לך במקום אחר.-- הכל לטובה 😊 שיחה כ"ד בסיוון ה'תשפ"ב • 09:13, 23 ביוני 2022 (IDT)
שלום יואל. ראיתי כי לפני תשה חודשים גרסת כי ישנה חשיבות לדף המופיע בכותרת (ראה בדף השיחה שם). ניסחתי. האם לדעתך ראוי למעבר למרחב?--הדייג (שיחה) 12:44, 27 ביולי 2022 (IDT)
בוצע תוכל להוסף קטגוריות אם בא לך. נ.ב. בעניין חשיבות, מה שכתבתי היה על סמך ההבנה (שלא השתנתה בנתיים) שהוא הבן הגדול (והיורש הפוטנציאלי..). יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:32, 1 באוגוסט 2022 (IDT)
@
הודעה חשובה שם. שמש מרפא (שיחה) 16:09, 27 בנובמבר 2022 (IST)
- אן הארצליכע דאנק... יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 15:03, 28 בנובמבר 2022 (IST)
עזרה
אולי תוכל לעזור לי בעריכת הדפים: טיוטה: הרב יוחנן וואזנר, טיוטה: הרב צבי הירש פיש. ייש"כ 14:09, 6 בפברואר 2023 (IST)
חבר אתה חסר
היה נחמד שקפצת לביקור... אפרון (שיחה) 14:01, 26 במרץ 2023 (IDT)
- עדיין...
אפרון (שיחה) 23:38, 13 באפריל 2023 (IDT) - אפרון יש תבנית -
| שלום יואל וויס!
ראשית, רציתי בהזדמנות זו להודות לך על כל התרומות בעבר. הן ניכרות היטב לטובה. לצערנו ולהפסד כולנו, מזה זמן רב שהוקפאו תרומותיך ולא זכינו להופעתך בשורותינו. אשמח לשמוע אם יש סיבה מכוונת לדבר, וכיצד נוכל לחזות בשובך. אני משוכנע שחזרתך לעריכה הפורה במכלול תקדם אותנו למקום טוב יותר. שיתוף הידע שלך נחוץ לנו. אקווה ואשמח מאוד כי תקבל את הקריאה לשוב ולחדש את פעילותך כאן. בהוקרה ובהערכה, |
שמיה רבה (שיחה) 23:44, 13 באפריל 2023 (IDT)
- ראית, הרווחתי עוד מצטרף לדברי...
אפרון (שיחה) 23:47, 13 באפריל 2023 (IDT)
מיזם יהדות ארה"ב
אולי תעיין בדף המשתמש שלי ותראה את הערכים שיצרתי, אשמח לחוות דעתך. אם יש לך עוד רעיונות להוסיף ולשפר ערכים על רבני וגדולי יהדות ארה"ב אשמח מאוד לשמוע. אתה יכול גם לכתוב לי לאימייל. תכליתי (שיחה) 12:53, 26 באפריל 2023 (IDT)
- אני מחכה להתייחסותך. ומחכים לשמוע את דעתך במחלוקת על הרב משה בער בעק. ~ מעוניינים לכתוב על רבנים שלחו לי אימייל או תכנסו לדף שיחה שלי. --תכליתי (שיחה) 20:19, 7 ביוני 2023 (IDT)
הנה זה בא!
מצפים לפעילות, אני לא זכיתי להיות בימי פעילותך, אבל עקבתי אחריך רבות. אני הייתי שמח וחולש לעבוד איתך יחד. יש לך איזה ממלא מקום? ~ תכליתי • שיחה • כ"ב בשבט ה'תשפ"ד 20:57 (IDT) 20:57, 31 בינואר 2024 (IST)
- מצטער לאכזב אך לא באמת שבתי לפחות לא כרגע. התנצלותי הכנה גם בפני שאר החברים שהשאירו פה תגובות וקריאות שבאמת חיממו את ליבי, אני רואה אותם כעת לראשונה. לפחות רשמית לא מיניתי לי מחליף... אבל זכור לי שהיו כמה שעסקו באופן אינטנסיבי בערכי אדמורי"ם והמסתעף יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:05, 4 בפברואר 2024 (IST)
איך האב א פלאן (נישט זיכער) צו שרייבן א ערך, אויב קענסטו מיר שיק לינקן און באשראבונגען, אבער פליז נאר אויף יידיש אין עברית, נישט אויף אנגליש, יישר כח! ~ תכליתי • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 01:33 (IDT) 01:33, 10 ביולי 2024 (IDT)
מנטר
? אברמלה (שיחה) 01:26, 6 בספטמבר 2024 (IDT)
- יכול לסייע לעלת הערכים שלי בטיוטה תודה אברמלה (שיחה) 02:12, 6 בספטמבר 2024 (IDT)
כוכב ניטור!
| כוכב המנטרים | |
| תודה רבה על ההיענות, שימחת ועזרת מאוד, מעריך. אפרון (שיחה) 01:58, 6 בספטמבר 2024 (IDT) |
מיהו 'יואלי וויס'?
יש אחד בשם יואלי וויס שהוא משתמש שלא קיים שרשום בדף לקבלת התראות בתיוג 'מכלולאים פעילים'
זה אתה והיה לך טעות? או מה?
כי אני רוצה להסיר את זה שמה עזריאל3 (שיחה) 22:52, 18 בינואר 2026 (IST)
- היה לי בעבר שמות משתמש נוספים על אותו שם אך איות שונה. אתה כמובן יכול להסיר. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 19:55, 29 בינואר 2026 (IST)

