שיחת המכלול:מיזם חכמי ישראל
כל הכבוד!
ספרא על המיזם המבורך.
חילך למכלולייתא!. בהערכה, יחיד ורבים (שיחה) 21:33, 2 בדצמבר 2020 (IST)
גא"מ. כדי שהמכלול יהווה קונטרה אמיתית לויקיפדיה, הוא צריך לכלול ערכים חשובים שאין שם.
זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בכסלו ה'תשפ"א • 08:55, 4 בדצמבר 2020 (IST)
- גם אני מצטרף בחום. מישהו (שיחה) 23:53, 5 בדצמבר 2020 (IST)
קטגוריה
למה אין קטגוריה:ראשונים? מוטל (שיחה) 22:23, 2 בדצמבר 2020 (IST)
- תבדוק - קטגוריה:רבנים: ראשונים ספרא - שיחה 23:02, 2 בדצמבר 2020 (IST)
- ספרא במהלך כתיבתי על רב מרדכי גיליתי שהיו שנים, אבל כל אחד בעצמו אין בו מספיק לערך, האם אפשר לכתוב כותרות בתוך הערך רב מרדכי הראשון והשני.מוטל (שיחה) 23:14, 2 בדצמבר 2020 (IST)
- אפשר. ואגב, בדפי שיחה מסוג זה, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ספרא - שיחה 23:24, 2 בדצמבר 2020 (IST)
בוצע בס"ד, התוכל להעיף מבט?
תודה רבה!. מוטל (שיחה) 23:39, 2 בדצמבר 2020 (IST)
- אפשר. ואגב, בדפי שיחה מסוג זה, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ספרא - שיחה 23:24, 2 בדצמבר 2020 (IST)
- ספרא במהלך כתיבתי על רב מרדכי גיליתי שהיו שנים, אבל כל אחד בעצמו אין בו מספיק לערך, האם אפשר לכתוב כותרות בתוך הערך רב מרדכי הראשון והשני.מוטל (שיחה) 23:14, 2 בדצמבר 2020 (IST)
הפניה
חושבני שכדאי ליצור הפניה מהדף מיזם אישים חסרים זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בכסלו ה'תשפ"א • 08:57, 4 בדצמבר 2020 (IST)
- בעניין השם, אני רוצה לשמוע דעת מכלולאים פעילים, האם השם הנוכחי הוא הכי ממצה את מטרת המיזם? שם הכי מתאים? יש לכם שם יותר טוב? ספרא - שיחה 12:08, 4 בדצמבר 2020 (IST)
לענ"ד השם הזה טוב, אבל נשמע ממנו שקאי רק על חז"ל, מקסימום ראשונים. אולי חכמי/גדולי התורה יותר טוב?! זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בכסלו ה'תשפ"א • 12:52, 4 בדצמבר 2020 (IST)
תבניות ניווט
לכאורה זה חשוב מאוד, במיוחד בשמות פחות מפורסמים או דומים. (כדאי להוסיף לרשימה בדף המיזם..). מישהו (שיחה) 23:54, 5 בדצמבר 2020 (IST)
- תבהיר למה אתה מתכוון תבניות ניווט? האם יש צורך בעוד תבנית מלבד {{תנאים}} או {{אמוראים}}? את התבניות האלו צריך להרחיב עם עוד שמות רבים. ספרא - שיחה 00:02, 6 בדצמבר 2020 (IST)
- לא. בדיוק לזה התכוונתי. רק שבכל ערך חדש תהיה התבנית הזו - עם מושא הערך. וכל הכבוד ליוצרים ולמנהל המיזם מישהו (שיחה) 13:45, 6 בדצמבר 2020 (IST)
- בתיאום עם מנהל המיזם אני מדגיש את הענין שוב, אולי אם אספיק אכניס בעצמי להיכן שחסר, מתייג גם את ספרא ומוטל. מישהו (שיחה) 15:00, 6 בדצמבר 2020 (IST)
- לא. בדיוק לזה התכוונתי. רק שבכל ערך חדש תהיה התבנית הזו - עם מושא הערך. וכל הכבוד ליוצרים ולמנהל המיזם מישהו (שיחה) 13:45, 6 בדצמבר 2020 (IST)
זכויות יוצרים
מויקיטקסט אפשר להעתיק חופשי? -- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ"א בכסלו ה'תשפ"א • 16:28, 7 בדצמבר 2020 (IST)
- מותר. רק אם אני מבין נכון, אתה שואל אם מותר להעתיק מספרו של היימן, ואת זה אני לא מבין, כי הסגנון אצלנו שונה לחלוטין. אם הכוונה לטקסטים תלמודיים, מותר להעתיק, רק שרצוי להמעיט ממש בציטוטים. כי בכל זאת המכלול אינו ויקיציטוט. ספרא - שיחה 20:05, 7 בדצמבר 2020 (IST)
אין עליך! אתה תמיד מבין דבר מתוך דבר מתוך דבר... לדבריך, הציטוטים שהוספתי בערכים רבי מנא בר תנחום ורבי חגי לא טובים? זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ"ג בכסלו ה'תשפ"א • 23:26, 8 בדצמבר 2020 (IST)
- הכל לטובה, תסתכל איך ערכתי זאת אצל רבי מנא, ותעשה אותו דבר אצל רבי חגי. ספרא - שיחה 23:39, 8 בדצמבר 2020 (IST)
הוספת שמות
רבא בר אהילאי - מוזכר במס' פסחים דף ל אויצרניק (שיחה) 00:04, 24 בדצמבר 2020 (IST)
הרב נחום אתרוג - היה ראב"ד בעיה"ק צפת, עד שנת תרח"צ, חיבר כמה ספרים, והיה ידוע בפועלו הרב בעניני ארה"ק בכלל ובעניני העיר צפת בפרט, על כל מגוון תושביה החסידים והספרדים וכו'. לענ"ד הוא בודואי ראוי לערך משל עצמו. תמוה בעיני שהוא כלל לא מוזכר בין הרבנים של צפת בדף זה,
בוצע
למה נהפך הכל לאדום? מוטל (שיחה) 09:47, 30 בדצמבר 2020 (IST)
אוצר החכמה
מכלולאים פעילים, רציתי לעדכן כי בשבוע זה פתוח אתר אוצר החכמה המקוון לכלל הציבור. ניתן להיעזר רבות באתר לכתיבת ערכי קדמונינו. ספרא - שיחה 04:28, 15 בינואר 2021 (IST)
שמות יישובים עתיקים
רעיון נפלא: להרחיב את המיזם על שמות יישובים עתיקים מזמן המקרא והגמרא. אויצרניק (שיחה) 20:47, 16 בינואר 2021 (IST)
תוספות טוך
לא הבנתי למה יש צורך בערך נפרד, גם תוספות הרא"ש זה הפניה. כמובן שיש צורך להרחיב שם, למשל שעל מסכת קידושין נדפס בפני עצמו (לפי השערת המהדיר). אביר על סוס (שיחה) 23:47, 18 בינואר 2021 (IST)
- כי יש חומר לערך שלם, ראה בירושתנו, ובישורון. כמובן שגם תוספות הרא"ש יכול להיות ערך נפרד. ספרא - שיחה 23:56, 18 בינואר 2021 (IST)
מפרשי הירושלמי
מציע להוסיף לרשימה את מפרשי הירושלמי הבולטים. עוד ערך נוסף, על שאר מפרשי הירושלמי ועל מפרשי הבבלי שפרשו אותו באגביות אך בעקביות. שמחה וששון (שיחה) 12:08, 26 בינואר 2021 (IST)
ספרי מוסר בולטים
אולי כדאי להוסיף
1. ספרות המוסר הקדומה, כחובת הלבבות שערי תשובה ועוד. 2. ספרות המוסר של השל″ה ראשית חכמה ספרי היעבץ שבט מוסר ועוד. 3. ספרות תנועת המוסר. מדריגת האדם, אור ישראל ועוד. שמחה וששון (שיחה) 00:56, 28 בינואר 2021 (IST)
- אכתב כאן תגובה על כל הפסקאות. אין שום טעם לכתוב ערכים קצרים על הספרים, בעוד הם יכולים להיות פסקה בערך על המחבר. יש להוסיף רק מה שיש על הספר חומר אנציקלופדי. למשל הספרים שבט מוסר, מדריגת האדם, אור ישראל, - מסתבר שאין הרבה חומר על הספרים. כך שאין טעם להוסיפם לרשימה. בדרך כלל, ככל שהספר מאוחר יותר, קיים פחות סיכוי שיהיה על זה הרבה חומר. אכן תמיד יש יוצאים מן הכלל.
- כאשר מחבר ערך כמה וכמה ספרים, ביניהם כמה ספרים בולטים, נעדיף תמיד לעשות ערך אחד הכולל את כולם, ורק אם יש ערך מיוחד ממש - נעשה ערך מורחב עליו. ספרא - שיחה 01:23, 28 בינואר 2021 (IST)
- אכן דברי טעם ונאים הדברים למי שאמרם.
- סבורני שמכל מקום בכל קטגוריה שציינתי יש צורך במספר ערכים.
- חובת הלבבות, יש את נושא התרגומים השונים, יש גם תרגומו השנוי במחלוקת של הרב קאפח. יש עליו מספר מפרשים. יש מקום לכוזרי עם תרגומיו ומפרשיו. צאנה וראינה ועין יעקב על ההסטוריה שתפסו בעם ישראל לדורותיו.
- כנ″ל בכל שאר הקטגוריות, יש בכל נושא מספר ספרים חשובים שאינם בכלל מה שציינת. וכדאי לבדוק זאת ברצינות.
- אגב, הספר קיצור שולחן ערוך של הרב גנצפריד, יצא לאור בכעשר מהדורות, כשהרב המחבר משכלל אותו מפעם לפעם. הספר מלבד שתפס בכל עם ישראל והרבה עשו כמוהו קיצורי שולחן ערוך עם אותו שם. יש לו מקום רב לטעמי. שמחה וששון (שיחה) 01:41, 28 בינואר 2021 (IST)
- ביקשת, קיבלת. קיצור שולחן ערוך, תורת חובות הלבבות, שערי תשובה, ראשית חכמה, שני לוחות הברית (ספר). ספרא - שיחה 01:46, 28 בינואר 2021 (IST)
- ספרא תודה בשם כל הקוראים העתידיים.
- אני לא מחפש לנדנד אלא לעזור בדברים שאני כן יכול. יש טעם שאוסיף כאן בדף שיחה איזה מקום רשימה כלשהי לעיון הבכירים? שמחה וששון (שיחה) 01:53, 28 בינואר 2021 (IST)
- עברתי על הערכים שציינת, כל הערכים שהבאת שהם קיימים, יכולים לעבור שיפור ענק ומהותי במסגרת המיזם. שמחה וששון (שיחה) 02:02, 28 בינואר 2021 (IST)
- ברור שאפשר ורצוי להוסיף. רק שאין כאן בכירים. מקסימום ותיקים. פה במקרה - יש אחראי מיזם. כמובן שרוב ערכי היהדות ניתן ורצוי להרחיב באופן משמעותי. אם בוחרים לשכתב מחדש, רצוי לעשות זאת בטיוטה, ולאסוף מהמקורות את החומר מחדש. ספרא - שיחה 02:09, 28 בינואר 2021 (IST)
- הרב שמחה וששון יישר כח על הרעיונות, שמת לב שכפי שציין אחראי המיזם על חלק גדול מהערכים שציינת כבר קיים ערך, העבודה כאן היא למצוא ספרים בעלי חשיבות מספיקה ולוודאי שאין להם ערך קיים ואז להכניס אותם כאן לרשימה.
- לבינתיים ערכתי את הרשימה כשכל פעם אני משקיע בחומר אחד, ומוסיף פיסקא ועוד פיסקא, אני מקווה בהמשך להיכנס גם לספרות השו"ת, וגם לספרי דרוש, וגם לספרי מוסר (אם אני אמצא ללא ערך קיים), אני מתקדם לאט לאט... איכא מאן דאמר (שיחה) 11:50, 28 בינואר 2021 (IST)
- ברור שאפשר ורצוי להוסיף. רק שאין כאן בכירים. מקסימום ותיקים. פה במקרה - יש אחראי מיזם. כמובן שרוב ערכי היהדות ניתן ורצוי להרחיב באופן משמעותי. אם בוחרים לשכתב מחדש, רצוי לעשות זאת בטיוטה, ולאסוף מהמקורות את החומר מחדש. ספרא - שיחה 02:09, 28 בינואר 2021 (IST)
- עברתי על הערכים שציינת, כל הערכים שהבאת שהם קיימים, יכולים לעבור שיפור ענק ומהותי במסגרת המיזם. שמחה וששון (שיחה) 02:02, 28 בינואר 2021 (IST)
- ביקשת, קיבלת. קיצור שולחן ערוך, תורת חובות הלבבות, שערי תשובה, ראשית חכמה, שני לוחות הברית (ספר). ספרא - שיחה 01:46, 28 בינואר 2021 (IST)
ספרי שות
מציע להוסיף ספרי שו″ת נודעים, רבים מתוכם כוללים גם פן היסטורי מחכים. ראשונים, שות הרשבא הראש תשבץ ועוד רבים אחרונים, נודע ביהודה חתם סופר ועוד. שמחה וששון (שיחה) 01:00, 28 בינואר 2021 (IST)
- אכן, ביקשתי מהרב מישהו שיוסיף את שו"ת הרשב"א והריב"ש, לגבי הנודע ביהודה והחת"ס, יתכן שבמקרים כאלה כדאי לכרוך את ספרי המחבר לערך אחד, כמו ספרי הגר"א. --שמש מרפא (שיחה) 02:02, 28 בינואר 2021 (IST)
- קצת שונה, כי לגר"א אין ספר אחד ידוע מאוד, משא"כ נוב"י וחת"ס מבחינה מסויימת הספר שלהם מפורסם כמעט כמו השם שלהם עצמם. במקרים כאלו אפשר אולי להכניס את שאר הספרים שלא התפרסמו כ"כ לערך על הרב עצמו בפיסקה ספריו. מישהו (שיחה) 11:46, 28 בינואר 2021 (IST)
- אני לא בטוח שהונב"י מפורסם בזכות הנוב"י הרבה יותר מאשר הצל"ח, וגם דרשות החת"ס הן ידועות ומצוטטות מאד. אגב, כדאי גם ליצור ערך כולל לספרי החפץ חיים לכל הספרים שאינם מחזיקים ערך בפני עצמו (כל הספרים מלבד חפץ חיים משנה ברורה ואולי ליקוטי הלכות). --שמש מרפא (שיחה) 01:56, 31 בינואר 2021 (IST)
- אני גם סובר כמו הרב מישהו שבמקרה בו יש ספר מפורסם בנושא שלו, הוא ראוי לערך בפני עצמו, וכל מקרה לגופו, לגר"א שכתב ספרים בכל מקצועות התורה, הרי שספריו ראוים לערך בפני עצמם ולא רק בערך שלו, אך רוב הספרים אינם מאוד מפורסמים בתחומם כדי לתת לכל חיבור ערך, אך החיבור ביאורו על השו"ע, שיש לו משקל הלכתי מכריע, כן מצריך ערך מורחב והפניה מהערך על ספרי הגר"א, לגבי השו"תים אני מקווה לשבת על כך בימים הקרובים, וכן על נושאים נוספים, אשמח אם תעזרו לי במציאת קישורים עם חומרים על הערכים. איכא מאן דאמר (שיחה) 11:58, 28 בינואר 2021 (IST)
- איכא מאן דאמר 1. ביאור הגר"א למשלי לכאורה גם הוא מפורסם דיו להיות כערך בפני עצמו. בפרט על חלקיו השונים, מהדורותיו השונות וסגנון הפירוש שלו. 2. יש מפתח בביבליוגרפי של ספרות השו"ת בסוף הכרך הראשון של אוצר הפוסקים. בנוסף, יש את מבואות השותים. ראשונים - בעיקר בסדרה של מכון ירושלים. אחרונים - מכון זכרון אהרן הוציאו הרבה שותים במהדורה חדשה תבוק במבואות שלהם. שמחה וששון (שיחה) 00:17, 31 בינואר 2021 (IST)
- קצת שונה, כי לגר"א אין ספר אחד ידוע מאוד, משא"כ נוב"י וחת"ס מבחינה מסויימת הספר שלהם מפורסם כמעט כמו השם שלהם עצמם. במקרים כאלו אפשר אולי להכניס את שאר הספרים שלא התפרסמו כ"כ לערך על הרב עצמו בפיסקה ספריו. מישהו (שיחה) 11:46, 28 בינואר 2021 (IST)
מוני המצוות
ראיתי שיש מקום שיש קטגוריה שלימה של ספרי מוני המצוות אולי יש לזה מקום גם כאן. כעיקרון, הנושא מניין המצוות ראוי לערך באופן כללי על כל הנושא כמו שיש בהקדמה של הרב פרלא למנין המצוות לרס″ג. שמחה וששון (שיחה) 01:05, 28 בינואר 2021 (IST)
- בגדול לא חסרים שם ספרים מרכזיים, נשאר להשלים רק את ספר המצוות לרס"ג. --שמש מרפא (שיחה) 02:01, 31 בינואר 2021 (IST)
סיפורת מחכמי ישראל
יש ז'אנר של סיפורים שנכתבו על ידי גדולי ישראל.
למשל, חיבור יפה מהישועה לרבינו ניסים.
המחזות של הרמחל. עלי מרורות של הרב אהרונסון על השואה.
אמורים להיות עוד הרבה. אולי גם זה יתאים לכאן. שמחה וששון (שיחה) 01:08, 28 בינואר 2021 (IST)
- בנושאים כאלו רוב המידע האנציקלופדי הוא מחקרי גרידא, ולכן כיום מעדיפים להתמקד בתחומים אחרים. מישהו (שיחה) 13:06, 28 בינואר 2021 (IST)
ערכים שנכתבו
לא היה ראוי להסיר מהרשימה את האישים שנכתבו עליהם ערכים? איסתרק (שיחה) 23:50, 24 ביולי 2021 (IDT)
ערכים שנמצאים בויקיפדיה
ראיתי שיש ערכים שנמצאים גם בויקיפדיה, למה לא לייבא אותם משם, זה אפשרי? (אני חדש פה אז תסבירו לי כי אני לא מבין בזה...) שמעון חבצלת (שיחה | תרומות)
- @שמעון חבצלת, אני לא רואה ערכים שקיימים בויקי, אולי כוונתך לחלק משמות הספרים המוכחלים - אם כן מדובר בהפניות לערך המחברים. נ.ב. חתימה נעשית באמצעות ~~~~ שמש מרפא (שיחה) 20:48, 7 באוגוסט 2022 (IDT)
- שמש מרפא רבי מאיר די בוטון (מקושר) למשל. ~~~~ שמעון חבצלת
- שמעון חבצלת, יובא. נ.ב. בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. שמש מרפא (שיחה) 01:18, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- תודה. החתימה שעשיתי לא הייתה טובה? שמעון חבצלת (שיחה) 03:15, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- לא, כעת זה תקין. שים לב גם שבדפי שיחה מסוג זה, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. שמש מרפא (שיחה) 03:57, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- תודה. החתימה שעשיתי לא הייתה טובה? שמעון חבצלת (שיחה) 03:15, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- שמעון חבצלת, יובא. נ.ב. בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
- שמש מרפא רבי מאיר די בוטון (מקושר) למשל. ~~~~ שמעון חבצלת
בירור
יותר לשאול מדוע דעתו של היימן היא הקובעת בכל דבר? לא מזלזל אבל אם לדוגמא הוא חשב שיש ארבעה! רב המנונא זה לא מכריח שום דבר, כי בסה"ד לדוגמא מובא שהיו רק שני כאלה.
ב. בהנחה שאנו מקבלים את דעתו בכל מהלך פיצול האמוראים, אז איך יודעים איזה מימרא ומעשה רב שייכת למי? ממי • שיחה - בס"ד • י"ג באדר ה'תשפ"ה
מה עם זה?
פעילות המיזם בגסיסה בטרם עת עקב העדרותו הממושכת של ספרא, צריך למנות מנהל חדש (ולהעלות את המודעות למיזם) אני הייתי ממליץ על מראש צורים או על איך למרות חילוקי הדעות, הוא עורך נפלא למרות שאין תחליף לספרא. מה דעתכם מפעילי מערכת בדוקי עריכות אוטומטית מכלולאים פעילים ממי • שיחה - בס"ד • ה' בניסן ה'תשפ"ה 14:34, 3 באפריל 2025 (IDT)
- תיוג: @המעמיק @איך @מראש צורים @שרפי קודש ממי • שיחה - בס"ד • ה' בניסן ה'תשפ"ה 16:42, 3 באפריל 2025 (IDT)
- אני לא רואה את עצמי מגביה את קרנה. אולי @מראש צורים? איך • שיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 05:32, 6 באפריל 2025 (IDT)
- לפני פסח אני לא רואה את עצמי פנוי לזה, לא בטוח שאחרי זה כן מראש צורים (שיחה) 18:03, 6 באפריל 2025 (IDT)
- @המיזם כרגע לא פעיל, אז אפשר לסגור אותו רשמית. ממי • שיחה - בס"ד • ח' בניסן ה'תשפ"ה 18:08, 6 באפריל 2025 (IDT)
- לפני פסח אני לא רואה את עצמי פנוי לזה, לא בטוח שאחרי זה כן מראש צורים (שיחה) 18:03, 6 באפריל 2025 (IDT)
- אני לא רואה את עצמי מגביה את קרנה. אולי @מראש צורים? איך • שיחה • ח' בניסן ה'תשפ"ה, למנינם: 05:32, 6 באפריל 2025 (IDT)
דרוש רשימות
מכלולאים פעילים בדוקי עריכות אוטומטית מי שיוכל להוסיף שמות של אמוראים שעדיין אין עליהם ערך ולא מופיעים בדף המיזם, אודה לו מאוד (עדיפות לאמוראים אם איזכורים רבים) ממי • שיחה - בואו לעזור! • ג' בסיוון ה'תשפ"ה 13:46, 30 במאי 2025 (IDT)
ראשונים
כתוב בדף המיזם ”לפי החלטת הקהילה, בערכי תנאים ואמוראים, סבוראים וגאונים - ניתן להכניס גם מידע בסיסי בלבד לערכים. (אמנם, מומלץ להשאיר ערך כזה בטיוטה, כדי שאחרים יבחינו ויוכלו להרחיבו כראוי) אך בערכי אחרונים, באם אין יותר מידי תוכן, מלבד מידע בסיסי, אין להכניס את הערך למרחב הערכים.” אך לא כתוב מה עם ראשונים. מכלולאים פעילים אשמח אם יש למישהו ידיעה בעניין.--שטינמן (שיחה) 21:52, 14 בדצמבר 2025 (IST)
- אני חושב שאין מידע בעניין וזה הזמן לציור דיון בנושא ולהחליט... אני ואתה (שיחה) "עם ישראל חי" כ"ח בכסלו ה'תשפ"ו 23:41, 17 בדצמבר 2025 (IST)
- היכו המקום לפתוח דיון בנושא? מתייג את מפעילי מערכת שטינמן (שיחה) 15:43, 18 בדצמבר 2025 (IST)
- @שטינמן, מה הקשר למפעילי מערכת? מ"מ נראה לי שבמכ:אולם דיונים שבלי הלקט ~ שיחה ~ בואו לעזור! 17:46, 18 בדצמבר 2025 (IST)
- היכו המקום לפתוח דיון בנושא? מתייג את מפעילי מערכת שטינמן (שיחה) 15:43, 18 בדצמבר 2025 (IST)