שיחת המכלול:בקשת טיפול בערך
הדף נחסם
יוסף הדף נחסם לעריכה. מדוע? --רבי עקיבא (שיחה) 00:09, 7 באוקטובר 2018 (IDT)
- רבי עקיבא, שוחרר, הייתה בדף תבנית שיוצרת חסימה של הדף, הסרתי אותה--יוסף (שיחה) 01:07, 7 באוקטובר 2018 (IDT)
- עורכי אספקלריה, לתשומת לבכם: הדף נחסם שוב. יחיד ורבים (שיחה) 02:48, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים זה בגלל ששמש מרפא הניח פה כתגובה לאחת הפניות תבנית {{לא מתאים}}. מקוה טיפל בזה. דויד (שיחה) ט' בניסן ה'תש"ף 03:35 (IDT)
- צודק. עמך הסליחה שמש מרפא (שיחה) 12:29, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים תבדוק בבקשה שעכשיו זה באמת פתוח לך. כי אני הצלחתי לערוך שם גם באמצעות משתמש ללא הרשאת אספקלריה. גם כשעדיין היה שם את התבנית. כך שאני לא בטוח עדיין שזאת היתה הבעיה. מקוה • שיחה • ט' בניסן ה'תש"ף 07:53 (IDT) 07:53, 3 באפריל 2020 (IDT)
- כן, כעת פתוח לי. יחיד ורבים (שיחה) 14:57, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים תבדוק בבקשה שעכשיו זה באמת פתוח לך. כי אני הצלחתי לערוך שם גם באמצעות משתמש ללא הרשאת אספקלריה. גם כשעדיין היה שם את התבנית. כך שאני לא בטוח עדיין שזאת היתה הבעיה. מקוה • שיחה • ט' בניסן ה'תש"ף 07:53 (IDT) 07:53, 3 באפריל 2020 (IDT)
- צודק. עמך הסליחה שמש מרפא (שיחה) 12:29, 3 באפריל 2020 (IDT)
- יחיד ורבים זה בגלל ששמש מרפא הניח פה כתגובה לאחת הפניות תבנית {{לא מתאים}}. מקוה טיפל בזה. דויד (שיחה) ט' בניסן ה'תש"ף 03:35 (IDT)
- עורכי אספקלריה, לתשומת לבכם: הדף נחסם שוב. יחיד ורבים (שיחה) 02:48, 3 באפריל 2020 (IDT)
בקשות טיפול בערכים
למה עורכי אספקלריה לא מטפלים בבקשות לערכים? (לא בטרוניה חלילה, אלא סה"כ לברר האם הכל בסדר...) Moshe shin (שיחה) 14:02, 29 באפריל 2019 (IDT)
- משה היקר, אולי תשובתי פה חשובה מכיון שהיא תהיה בסיס לשאלות שאחרים ירצו לשאול. אני שמח שאין לך טרוניה, אני מניח שזה משום שראית את ההערה באדום בראש הדף.
- ולגופו של עניין הם מטפלים בהרבה בעיות שעולות במקומות אחרים ולא רק בדף הזה, וגם כל טיפול הוא ארוך מאד, וכיון שהם עובדים בהתנדבות אין להם הרבה זמן (צריך לגדל ילדים, ללמוד תורה ולפרנס וכו').
- והכי חשוב, מכיון שאין בינם לבינך אלא שהם השקיעו המון זמן בעריכה של ערכים רגילים ונעשו עורכי אספקלריה, אני מזמין אותך להשקיע גם כן בערכית ערכים רגילים, ותוכל עם הזמן לעזור להם.
שְכּוֹיֶיח! דויד (שיחה) כ"ד בניסן ה'תשע"ט 14:40 (IDT)
- לעניות דעתי יותר קל לייבא ערך מויקיפדיה מלערוך ערך קיים שדורש הבנה באותו התחום. מה שבאתי לומר זה שאולי יש חסר בעורכי אספקלריה, כי ייבוא מויקי מתנהל מצוין ורק הערכים הבעיתיים לכאורה מתעכבים. Moshe shin (שיחה) 19:01, 29 באפריל 2019 (IDT)
- לדעתי המשימה הכי חשובה כעת זה לעבוד על ערכים עיקריים ויסודיים כמו יהדות, תנ"ך, אלקים (אם כי זה מהמסובכים ביותר), צניעות (יהדות), אבולוציה, ועוד. ערכים אלו בסיסים ביותר לקיומה של האינצקלופדיה והם חשובים קצת יותר מכל מיני ערכים שוליים כגון זה וזה וזה וכו'--מאמין ומצפה לביאת המשיח היום אמן כן יהי רצון! (שיחה) 08:02, 18 במרץ 2020 (IST)
- טוב ואם טאורטית אני רוצה להיות חלק מהעורכים בשביל שהמיזם הזה יצליח מה עלי לעשות? תודה אברהם יצחק (שיחה) 15:41, 15 במאי 2020 (IDT)
- אברהם יצחק ברוך הבא. אני מציע שתתחיל לערוך בערכים שניתנים לעריכה, אלה שקרובים לליבך, וכשתצבור עריכות ותבין את כללי המכלול, תציע את עצמך כעורך אספקלריה, ואז יפתחו בפניך כל הערכים. דויד (שיחה) כ"ה באייר ה'תש"ף 20:56 (IDT)
- טוב ואם טאורטית אני רוצה להיות חלק מהעורכים בשביל שהמיזם הזה יצליח מה עלי לעשות? תודה אברהם יצחק (שיחה) 15:41, 15 במאי 2020 (IDT)
- לדעתי המשימה הכי חשובה כעת זה לעבוד על ערכים עיקריים ויסודיים כמו יהדות, תנ"ך, אלקים (אם כי זה מהמסובכים ביותר), צניעות (יהדות), אבולוציה, ועוד. ערכים אלו בסיסים ביותר לקיומה של האינצקלופדיה והם חשובים קצת יותר מכל מיני ערכים שוליים כגון זה וזה וזה וכו'--מאמין ומצפה לביאת המשיח היום אמן כן יהי רצון! (שיחה) 08:02, 18 במרץ 2020 (IST)
- לעניות דעתי יותר קל לייבא ערך מויקיפדיה מלערוך ערך קיים שדורש הבנה באותו התחום. מה שבאתי לומר זה שאולי יש חסר בעורכי אספקלריה, כי ייבוא מויקי מתנהל מצוין ורק הערכים הבעיתיים לכאורה מתעכבים. Moshe shin (שיחה) 19:01, 29 באפריל 2019 (IDT)
מה עושים?
ועדה רוחנית מזכירות, עיינו בפסקת אלטון ג'ון בדף עצמו. מה עושים?? יש המון גרסאות.--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) 04:20, 3 באוקטובר 2019 (IDT)
מדיניות לגבי ערכי בידור הנצרכים באמת
ועדה רוחנית מזכירות נכתבה כאן בקשה לטיפול בערך עושת הנפלאות (סרט, 1962) לצורך עבודה של צוות חינוך מיוחד, שלחתי הודעה בדף השיחה של המבקשת שאדאג לשלוח לה את הערך במייל רציתי לדעת מה המדיניות בנושא זה? --יאיר (שיחה) ט"ז בתשרי ה'תש"ף 21:08, 15 באוקטובר 2019 (IDT)
כן.. אני מבינה מקווה שהדף יפתח בהמשך השנים בתודה מראש. אגם (שיחה) 08:08, 15 במרץ 2020 (IST)
תבניות {{שכח לחתום}} אוטומטיות
אם אפשר לעשות בדף זה שמי שלא חותם יהיה תבנית {{שכח לחתום}} אוטומטית עם זמן ושם המשתמש (כעין זה: ישראל ישראלי (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום וזמן ותאריך) (כמו בהמכלול:בקשת ערך), משום שלאחרונה רבו מאוד מאוד המשתמשים החדשים שאינם חותמים. מתייג את ה. בברכה--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 20:51, 29 באוקטובר 2019 (IST
עדכון הדף
יש בדף כבר למעלה מ250 פסקאות, ולדעתי הוא לא עבר עדכון ומחיקת בקשות ישנות כבר קרוב לחודש. מכלולאים פעילים לתשומת ליבכם.קרן (שיחה) 16:23, 24 ביולי 2020 (IDT)
- קרן בפעם הבאה אם יש לך הערות על הדף הזה כדאי לתייג עורכי אספקלריה. כמו שבטח ראית, הדף עבר שדרוג ממש עכשיו מיק | שיחה 19:54, 26 בספטמבר 2020 (IDT)
התייחסות לבקשות
עורכי אספקלריה נכבדים ויקרים.
כולנו, גולשי המכלול, מעריכים את פועלכם מסביב לשעון ללא לאות, על מנת שהתוכן יהיה נקי, איכותי, מדוייק ומעניין.
אמנם, אולי בשעה שאינה לא מן היום ולא מן הלילה, ייעצר הירח בעמק איילון ותעיפו מבט חטוף בדף בקשות צנוע זה, שלאחרונה סובל מהשמנת יתר.
אולי יש ערכים שהטיפול בהם לא מסובך כל כך כמו כל השאר.
תודה רבה מראש (אם זה יקרה, ואם לא אז על הפעולות החשובות האחרות) עמנואל (שיחה) 01:17, 30 ביוני 2023 (IDT)
- @עמנואל אתה צודק, אכן עורכי האספקלריה לא מצליחים לטפל בכל הבעיות, בין השאר מכיון שרבים מהבקשות הן של ערכים מורכבים. בכל זאת, האספקלרים עמלים רבות לפתיחת ערכים מאד מורכבים, אבל יש חוסר הלימה משווע בינם לבין מספר הבעיות הדורשות טיפול, וזאת אכן עבודה שלא תסתיים לעולם.
עם זאת, נפתחו לאחרונה המון ערכים, אני מאמין ששרגא יוכל לתת מידע מדויק. הכל לטובה (שיחה) 09:01, 30 ביוני 2023 (IDT)
הצטרפות חברים לעורכי אספקלריה
עורכי אספקלריה אני חושב שיש הרבה מאוד ערכים שאפשר לשחרר אותם. הרבה אלבומים של חילונים וכדו' שאפשר בקלות לסנן אותם. זה לא כפירה שצריך דקויות. זה דברים שברור מה צריך להיות ומה לא. אני למשל אשמח מאוד לשחרר הרבה ערכים כאלה. אשמח להצטרף למעגל התורמים לשמירת הרוחניות במכלול. אשמח לעזרה אברהם אבנר (שיחה) 21:44, 8 בינואר 2024 (IST)
- @אברהם אבנר ראה המכלול:מבנה הבסיס#עורכי אספקלריה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בטבת ה'תשפ"ד > 22:08, 8 בינואר 2024 (IST)
דפים נעולים
הדף הזה מיועד גם לבקשות טיפול בערכים נעולים הכלולים בקט:אספקלריה - סינון? שבלי הלקט • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו 17:42, 19 בינואר 2026 (IST)
- בדרך כלל יותר יעיל לבקש פתיחה שלהם בדף השיחה. כאן יותר רגילים לבקש פתיחה של דפים לטיפול/נעולים לקריאה. מוטי ~ שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו • 18:28, 19 בינואר 2026 (IST)
- לא יותר טוב לפתוח דף נפרד לבקשות אלו מאשר לתייג כל פעם עוא"ס בדפ"ש? שבלי הלקט • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו 19:03, 19 בינואר 2026 (IST)
- לא. אם בדף נפרד יש את הנוכחי, החסרון בו שיש בו הצטרברות שוגרמת לפחות טיפול, פתיחה של דף נוסף לא תועיל. מוטי ~ שיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ו • 18:18, 20 בינואר 2026 (IST)
- לא יותר טוב לפתוח דף נפרד לבקשות אלו מאשר לתייג כל פעם עוא"ס בדפ"ש? שבלי הלקט • שיחה • א' בשבט ה'תשפ"ו 19:03, 19 בינואר 2026 (IST)