שיחה:נצרת
מראה
תגובה אחרונה: לפני 8 שעות מאת שרגא בנושא האם יש להשאיר את הכתוב בברית החדשה?
האם יש להשאיר את הכתוב בברית החדשה?
@שרגא שבלי הלקט ~ סוד שיח • הושיעו נא! • ו' בתמוז ה'תשפ"ו • ולמניינם: 14:30, 21 ביוני 2026 (IDT)
- לא. הסרתי. שרגא > השתתפו >> שיחה > ט' בתמוז ה'תשפ"ו > 17:13, 24 ביוני 2026 (IDT)