שיחה:משה ברדוגו
מראה
תגובה אחרונה: לפני חודש מאת חד גדיא בנושא חשיבות 2
ערך זה נמחק ב-א' ניסן תשפ"ו לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי המכלול, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה.
| ||
| ערך זה נמחק ב-א' ניסן תשפ"ו לאחר שבמשך שבוע לא הובהר על ידי עורכי המכלול, בעלי זכות הצבעה, כי הערך עומד בקריטריונים להיכלל באנציקלופדיה. | |
חשיבות?
למה קיים הערך? האם יש חשיבות לחבר מועצה? שלש שבועות (שיחה) 11:39, 12 באוגוסט 2025 (IDT)
- מנטרים האם יש איזושהי סיבה למה הערך קיים? שלש שבועות • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ו • 00:22, 1 בינואר 2026 (IST)
- @שלש שבועות, תוכל לפתוח מכ:דיון חשיבות. איכא דאמרי (שיחה) 09:05, 11 בינואר 2026 (IST)
- בעלי זכות הצבעה שלש שבועות • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 09:58, 11 בינואר 2026 (IST)
- לא ידוע לי על כללים שהתקבלו בקשר לחברי מועצה חרדיים. בפועל מזכרוני קט:חברי מועצה חרדים מלאה גם בכאלה כמו ברדוגו. הווי אומר חבר מועצה הוא סיבה לחשיבות. אשמח מאוד להיות טועה בזה, אבל אם אינני טועה זה המצב. אציין שהערך נטול מקורות, לא ברור העדכניות שלו, והוא כנראה לא היה נשאר כיום במרחב הראשי, אבל אלה אינם סיבה לאי חשיבות. מקוה • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 10:05 (IDT)
- למיטב זכרוני חבר מועצה אינה סיבה לחשיבות שלש שבועות • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 10:55, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני חושב שיותר נכון לפתוח דיון רחבי באולם דיונים, ולא דיון על כך ערך בפנ"ע. אפר (שיחה) 13:58, 11 בינואר 2026 (IST)
- מקוה, יש לך זכרון חזק, בעבר הרחוק (עידן מכלול העולם החרדי) חבר מועצה חרדי היה תקפיד שמעביר חשיבות, בגישה הנוכחית ברור שלא. אפר, אני חושב שכבר נמחקו ערכים בדיוני חשיבות כשהעילה הייתה חבר מועצה, כי מעולם לא נקבע כלל רשמי שזה מזכה, זה נוהג שהיה ונפסק. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 14:01, 11 בינואר 2026 (IST)
- @מוטי, או שהדיון מיותר כי הערך מקבל מחיקה מהירה, או שכן צריך דיון רחבי.... אפר (שיחה) 14:04, 11 בינואר 2026 (IST)
- אכן צריך דיון רוחבי. כבר דובר על כך: שיחה: חיים מאיר כץ. איכא דאמרי (שיחה) 14:08, 11 בינואר 2026 (IST)
- אין כזה דבר מחיקה מהירה בגלל חוסר חשיבות. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 14:15, 11 בינואר 2026 (IST)
- @מוטי למה? אפר (שיחה) 14:25, 11 בינואר 2026 (IST)
- שים לב לדוגמה שם, מדובר על מקרה קיצון מעבר לכל ספק, בנימוקי המחיקה ישתמשו בדרך כלל בהבל. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 16:19, 11 בינואר 2026 (IST)
- @מוטי למה? אפר (שיחה) 14:25, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני מבין שאתם מתכוונים דיון חשיבות מאוחד, או משהו כזה. כדי לחסוך דיון פרטני, לא שכרגע זה עובר חשיבות? מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 14:16, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני לא הייתי רוצה דיון חשיבות מאוחד (כלומר כשזה שיכלול רק את השמות שימצאו כרגע) כי אני רוצה שזה יחייב גם ערכים שימצאו בהמשך, לדעתי זה צריך להיות החלטה רחבית, עם סעיף שימנע מחיקה של חריגים בצורה כשלהי (לא הייתי רוצה שהערך ישראל קלרמן יימחק מכח כלל גורף כלשהו). אפר (שיחה) 14:28, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני מחדד, עד היום לא נקבע כלל שמי שיש לו תפקיד X דינו מחיקה מהירה, כי זהה חסר היגיון, החשיבות יכולה להיות מהרבה סיבות ודיון החשיבות מוודא שאין שום עילה.
- אתאר שוב את המציאות, בויקיפדיה ברור שאין חשיבות לחבר מועצה קלאסי אם אין עילה חריגה. במכלול בתקופה כלשהי נהגו לכתוב על כל חבר מועצה חרדי, היום ברור שלא נוהגים כך ובמספר דיונים לא התייחסו לזה כעילת חשיבות. מה יוסיף כעת דיון? יקבע רף של חבר מועצה שכן זכאי? למה זה חסר? מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 16:22, 11 בינואר 2026 (IST)
- לא, קביעת כלל ש"חבר מועצה חרדי" זה לא זכאות לערך ישלול מכאלו שזה העשיה הציבורים היחידה שלהם את החשיבות ברמה של מחיקה מהירה...
- בכל מקרה לא אכפת לי לקבל הצעה אחרת, אני פשוט רואה שלאחרונה התעוררו כמה דיונים על ערכים כאו ואני מוצא טעם לפגם בריבוי הדיונים. אפר (שיחה) 20:25, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני לא הייתי רוצה דיון חשיבות מאוחד (כלומר כשזה שיכלול רק את השמות שימצאו כרגע) כי אני רוצה שזה יחייב גם ערכים שימצאו בהמשך, לדעתי זה צריך להיות החלטה רחבית, עם סעיף שימנע מחיקה של חריגים בצורה כשלהי (לא הייתי רוצה שהערך ישראל קלרמן יימחק מכח כלל גורף כלשהו). אפר (שיחה) 14:28, 11 בינואר 2026 (IST)
- @מוטי, או שהדיון מיותר כי הערך מקבל מחיקה מהירה, או שכן צריך דיון רחבי.... אפר (שיחה) 14:04, 11 בינואר 2026 (IST)
- מקוה, יש לך זכרון חזק, בעבר הרחוק (עידן מכלול העולם החרדי) חבר מועצה חרדי היה תקפיד שמעביר חשיבות, בגישה הנוכחית ברור שלא. אפר, אני חושב שכבר נמחקו ערכים בדיוני חשיבות כשהעילה הייתה חבר מועצה, כי מעולם לא נקבע כלל רשמי שזה מזכה, זה נוהג שהיה ונפסק. מוטי ~ שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 14:01, 11 בינואר 2026 (IST)
- אני חושב שיותר נכון לפתוח דיון רחבי באולם דיונים, ולא דיון על כך ערך בפנ"ע. אפר (שיחה) 13:58, 11 בינואר 2026 (IST)
- למיטב זכרוני חבר מועצה אינה סיבה לחשיבות שלש שבועות • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 10:55, 11 בינואר 2026 (IST)
- לא ידוע לי על כללים שהתקבלו בקשר לחברי מועצה חרדיים. בפועל מזכרוני קט:חברי מועצה חרדים מלאה גם בכאלה כמו ברדוגו. הווי אומר חבר מועצה הוא סיבה לחשיבות. אשמח מאוד להיות טועה בזה, אבל אם אינני טועה זה המצב. אציין שהערך נטול מקורות, לא ברור העדכניות שלו, והוא כנראה לא היה נשאר כיום במרחב הראשי, אבל אלה אינם סיבה לאי חשיבות. מקוה • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו 10:05 (IDT)
- בעלי זכות הצבעה שלש שבועות • שיחה • כ"ב בטבת ה'תשפ"ו • 09:58, 11 בינואר 2026 (IST)
- @שלש שבועות, תוכל לפתוח מכ:דיון חשיבות. איכא דאמרי (שיחה) 09:05, 11 בינואר 2026 (IST)
לא, למחוק ערך על אישיות עם פעילות ציבורית לא יכול לעבור בלי דיון חשיבות. בכל פתיחה של דיון חשיבות יכול להיות שאתה סבור שאין עילה ובסוף תגלה שיש או שתהיה הבהרה שלא תאהב. מחיקה מהירה זה ערך על נער צעיר שלא ביצע שום פעילות וללא כל פרסום. גם לא זכור לי שימוש בפרשנות מרחיבה כזו לסעיף שקשרת לעיל, היא מרחיבה את טווח השפיטה של מפעילים בצורה משמעותית בהשוואה למצב הקיים. מוטי ~ שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 20:59, 11 בינואר 2026 (IST)
- @מוטי, שומע, ייתכן, כלומר לדעתי עדיין הדרך לסגור את הפינה הזו היא במציאת סוג של מחיקה מהירה (מבחיני הצבעה של יום + או תמיכה של X בז"ה במחיקה וללא התנגדות), אבל כיוון שאני לא הולך להוביל כזה מהלך אז עשה כהבנתך. אפר (שיחה) 21:03, 11 בינואר 2026 (IST)
- לא הייתה לי תכנית לביצוע. כתבתי בדיון כאן שני דברים: 1. לפי הנהוג חבר מועצה זו לא עילה לחשיבות. 2. זה לא מאפשר מחיקה מהירה לכל הערכים. אם רוצים לקיים דיון מרוכז, אולי אפשר להשתמש במודל של דיון על שינוי שם רחב. מוטי ~ שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 21:15, 11 בינואר 2026 (IST)
- אם יש לנו יותר מעשרה ערכים כאלה במשך 5 שנים, קשה להגיד שזה לא נימוק, כי זה מראה שהנוהג כן קיים. במיוחד שלפי דעתי מוסכם שיש כאלה שזה בהחלט סיבה לחשיבות (ישראל קלרמן לדוג') מקוה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 09:31 (IDT)
- מה שבטוח שאי אפשר למחוק בלי דיון חשיבות או דיון נהלים רוחבי. דויד (שיחה) כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 18:30 (IDT) 18:30, 12 בינואר 2026 (IST)
- אם יש לנו יותר מעשרה ערכים כאלה במשך 5 שנים, קשה להגיד שזה לא נימוק, כי זה מראה שהנוהג כן קיים. במיוחד שלפי דעתי מוסכם שיש כאלה שזה בהחלט סיבה לחשיבות (ישראל קלרמן לדוג') מקוה • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו 09:31 (IDT)
- לא הייתה לי תכנית לביצוע. כתבתי בדיון כאן שני דברים: 1. לפי הנהוג חבר מועצה זו לא עילה לחשיבות. 2. זה לא מאפשר מחיקה מהירה לכל הערכים. אם רוצים לקיים דיון מרוכז, אולי אפשר להשתמש במודל של דיון על שינוי שם רחב. מוטי ~ שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ו • 21:15, 11 בינואר 2026 (IST)
חשיבות 2
מאחר ולא הובעה חשיבות בדיון הקודם. בעלי זכות הצבעה מוזמנים להביע דעתכם על חשיבות הערך. שלש שבועות • שיחה • כ"ב באדר ה'תשפ"ו • 16:27, 11 במרץ 2026 (IST)
נגד חשיבות •נעם1•💬•רימון הרמטית• כ"ג באדר ה'תשפ"ו • למניינם: 18:30, 11 במרץ 2026 (IST)
נגד חשיבות לא מוכר ולא עושה משהו משמעותי בחיים ממוני גבך (שיחה) 22:48, 11 במרץ 2026 (IST)
נגד חשיבות ו
בעד מחיקה. חד גדיא • שיחה 22:51, 11 במרץ 2026 (IST)