אם בעיניך זה החלק הכי חשוב, אגיב רק עליו.
הנחתי כאן בערך תבנית שכתוב בגלל שהיו בערך פגמים משמעותיים מאד. אמנם אחד מהבעיות לדעתי היתה ועודנה הצורה בה מוצגת דעתו של המלבי"ם, אבל נניח לזה.
חלק מהמקורות שצוינו היו שגויים, והצורה בה הוצגו השיטות השונות במבנה המזבח היתה לא מובנת בעליל לקורא הפשוט כמוני.
חלק גדול מהפגמים תיקנתי בעצמי, וחלק אחר תוקנו ע"י אחרים בזכות הנחת התבנית, וזהו תפקיד התבנית.
אתה משום מה [באמת איני מבין מדוע] לקחת את זה מאד קשה, והחלטת לנסות לשכנע שלא היו בערך שום בעיות שדורדשות שכתוב.
ממילא כל ההתנהלות שלך בדפ"ש זה היה כוחני ומלגלג [כמו הטיעון הטיפשי שחזר שוב ושוב שלא קראתי את הערך, או שלא בדקתי במקורות]. ואני מוכרח להודות שהופתעתי כיון שתמיד הכרתי אותך כמכלולאי מזן אחר, אבל כאמור נראה שלקחת את זה מאד אישי, ונפגעת עמוקות.
אני מתנצל על הנחת תבנית השכתוב, וממליץ לך לקרוא את הערך לפני הנחת התבנית וכעת, ולענות בכנות על השאלה האם התבנית היתה נצרכת.