לדלג לתוכן

שיחת תבנית:ברוך בואך

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני שנתיים מאת איך בנושא למה?

תואר

יוסף, אני מתנגד לשינוי האחרון. לתואר הרב. ולא רק מהסיבה שזה לא מכבד נשים שבאות לעזור. יש מספיק סיבות אחרות. בוא נישאר אנצקלופדיים וענייניים, ולא באוירת שטיבל. אם ברצונך לתת הרגשה מכובדת, ניתן לחשוב על תחליף. דוד (שיחה) 21:05, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה

דוד שחזרתי לגרסה היציבה עד שנגיע להסכמות, לדעתי כשנרשמים אנשים תלמידי חכמים בשם לא מתאם שבקבלים את פניהם ללא תואר הרב, זה מקובל לא רק בשטיבל אלא גם בתקשורות וגם בכנסת--יוסף (שיחה) 21:26, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
כן, רק שאינינו יודעים מי הפונה. כשנרשמים לבנק, או לאתר אינטרנט, מוקבל שגם הרב הראשי נרשם בשמו הפרטי. אם מתישהו נעשה אפשרות להגדיר את תפקידת או תוארך בהגדרות החשבון, נוכל אולי להתאים פה. דוד (שיחה) 21:27, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
תבנית זו היא שאחנו פונים אליו, היום נרשם למכלול הרב ישראל אריאל נראה לכם מתאם שהוא מקבל בראש דף השיחה שלו שלום, ישראל אריאל, וברוך בואך למכלול. מוסיף והולך וציון הלוי אשמח לשמע את דעתכם--יוסף (שיחה) 21:33, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
הסברתי, זו לא פניה אישית, זה נוסח קבוע. רוצה אולי להוסיף פרמטר שיאפשר לך לבחור כל פעם את התואר? (שלא תקרא לאשתי הרב, היא לא תחזור שוב). דוד (שיחה) 21:44, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
ואם כבר, ר' לא הרב. דוד (שיחה) 21:44, 15 ביוני 2017 (IDT)תגובה
כל עוד מדובר בהודעה אוטומטית, אני בעד השמטת התואר. אם כל בר בי רב דחד יומא יקבל תואר "הרב" אז מדברנא דעמיה ייעלב מהכללתו בתואר זה, כך שמילא אין לדבר סוף. בפנייה אישית, אכן זה יהיה מכבד אם אישיות תורנית בעלת מעמד תקבל תואר הולם. מוסיף והולך (שיחה) 00:50, 16 ביוני 2017 (IDT)תגובה
הוא אשר אמרתי. דוד (שיחה) 00:52, 16 ביוני 2017 (IDT)תגובה

הצעת נוהל

הצעת נוהל קבוע מעכשיו - הרי ידוע לכולנו שרוב האנשים שיוצרים חשבון עושים את זה או בשביל הצחוק או מתוך שיעמום, ומתוכם רק מעטים באים לתרום. מה דעתכם על הודעת ברוך בואך רק למשתמשים שבאים לתרום ורואים שהם תורמים, כפי שהבנתי שכך הולך בויקיפדיה, מכלולאים פעילים‏ מי בעד ומי נגד? המנצח (שיחה) 14:19, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה

המנצח היה על זה כבר דיונים בעבר, הסיבה שבויקי לא נותנים את זה הוא מכיון שיש שם הרבה השחתות ולא מקבלים פנים עד שמתברר שבא לתרום.. פה ב"ה זה פחות קיים. בנוסף בויקיפדיה לא חסר עורכים מה שאין כן במכלול כל עורך שבא לתרום מתקבל בברכה. מוטל'ה (שיחה) 22:07, 15 באוגוסט 2022 (IDT)תגובה
לענ"ד להשאיר כפי נוהל הקיים. ניטראלישיחה • י"ט באב ה'תשפ"ב 22:42 (IDT)

שם אוטומטי

דויד, מקוה, שרגא, גאון הירדן, בוט אלף אלף, איסתרק, אוהב לדעת, תנא קמא, איך, שלוימיבעלי הידע בתבניות אין שום דרך לעשות אוטומטית את השם של המשתמש? יעקבשיחהתרומות • י"ח בתשרי ה'תשפ"ג 19:52, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

יעקב זה מה שהתבנית אכן עושה, אבל גם לי לפעמים היא מפספסת. ועיין כאן, שזה רק בדפי זרימה, וכאן, שמוכח שגם בזרימה זה עובד לפעמים. תיוג. איסתרק (שיחה) 20:10, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
אכן התכוונתי לזרימה, מדוע זה מפספס? יעקבשיחהתרומות • י"ח בתשרי ה'תשפ"ג 20:16, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
בדפי זרימה שם הדף הוא הנושא (כלומר שמו במערכת), וכרגע לא ידועה אפשרות לשאוב את שם המשתמש בדפי זרימה, כך שמעתי מגאון עוזנו. מוטי ~ שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ג, 20:28 (IDT) 20:28, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
מוטי עיין בקישור השני שהבאתי, שם זה עבד בדף זרימה. איסתרק (שיחה) 20:52, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
לא הבנתי, הקישור השני הוא לדף הרגיל שלך לא הזרימה, אם אתה מתכוון לדף הישן שלך, אז שם באמת זה לא פעל עד שהוסיפו את שמך בתבנית. מוטי ~ שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ג, 21:05 (IDT) 21:05, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

זה יכול לעבוד בזרימה רק אם מוסיפים זאת ידנית, לא? יעקבשיחהתרומות • י"ח בתשרי ה'תשפ"ג 21:08, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

לא! זה מה שבאתי להוכיח. אבל עכשיו פתאום אני רואה שזה לא עובד. צ"ע. התייאשתי. אבל נ"ל שבאמצעות הסקריפט השם תמיד מופיע אוטומטית. איסתרק (שיחה) 22:14, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
איזה סקריפט? יעקבשיחהתרומות • י"ח בתשרי ה'תשפ"ג 22:15, 13 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה
איסתרק אם תצליח לסדר את הבעיה תתחרה גם עם גאון הירדן ושלמה המלךקריצה. מוטי ~ שיחה • י"ט בתשרי ה'תשפ"ג, 11:49 (IDT)
איסתרק גאון הירדן שלמה המלך שני דברים דבר ראשון הבעיה לכאורה נפתרת במידה וכשסוגרים את התבנית מורידם את הסוגריים המסולסלות השניות לשורה מתחת, (פירוש לכתוב {{ברוך בואך להקיש ENATR ואז }} דבר שני ניתן לפתור את זה בצורה אחרת, מבין ומאזין יצר תבנית במרחב משתמש שלו משתמש:מבין ומאזין/תבנית:מבין ומאזין2 שאם מניחים אותה בדפי זרימה כך {{משתמש:מבין ומאזין/תבנית:מבין ומאזין2}} זה תמיד עובד, הייתי ממליץ להעביר אותה לתבנית שתקרא (נניח) ברוך בואך בשם, לייצר לה קיצור כמו {{בה}} ולעבור להשתמש בה בלבד. --אוהב לדעת (שיחה) 00:39, 1 בינואר 2023 (IST)תגובה
כנראה טעיתי --אוהב לדעת (שיחה) 01:55, 1 בינואר 2023 (IST)תגובה

דויד, מקוה, שרגא, גאון הירדן, בוט אלף אלף, איסתרק, אוהב לדעת, תנא קמא, איך, שלוימיבעלי הידע בתבניות, לידיעתכם מצאתי דרך לשאוב את שם המשתמש בקוד ג'אווה סקריפט, אך איני יודע איך מנצלים אותו לתבנית:

koteret = document.getElementById("firstHeading").innerHTML;
user = koteret.replace("נושא בדף שיחת משתמש:", "");

איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 21:40, 16 בינואר 2023

הקוד שכתבת מתאים כרגע רק לדף נושא לא לדף השיחה. לכשיושלם הקוד צריך להוסיפו במדיה ויקי. מוטי ~ שיחה • כ"ד בטבת ה'תשפ"ג • 13:31, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה

למה?

החתימה מתרחקת מהתבנית ברווח. מה שעושה אותו לא יפה. דויד, מקוה, שרגא, גאון הירדן, בוט אלף אלף, איסתרק, אוהב לדעת, תנא קמא, איך, שלוימיבעלי הידע בתבניות (ראו כאן) איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 12:52, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה

איך סידרתי, עכשיו בסדר? דויד (שיחה) י' בתמוז ה'תשפ"ג 14:40 (IDT)
דויד לא, מקווה שהובנתי. איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 14:43, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
אולי אינך זוכר איך זה היה מקודם. כעת אין כמעט רווח בין המסגרת הכתומה למסגרת של החתימה. אם כוונתך למשהו אחר - אז לא הבנתי. דויד (שיחה) י' בתמוז ה'תשפ"ג 14:52 (IDT)
כנראה אני בור בתבניות כי אני לא מבין מה שונה. עכ"פ שאלתי היה למה החתימה נכנסת בכלל לתוך תבנית (שזה נעשה ע"י הרווח בין התבנית לחתימה). [חוץ אם זה בכוונה כך?] איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 15:59, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
@איך בדוק כעת, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' בתמוז ה'תשפ"ג > 17:11, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
שרגא עכשיו זה טוב. תודה רבה! (גם על החזרת ה'בברכה') איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 17:15, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה