שיחת משתמש:איך/ארכיון 4
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
כוכב מכל הלב!
| כוכב הנחמדים | |
| דף חדש... ~ תכליתי • שיחה • ז' בניסן ה'תשפ"ד 17:11 (IDT) 17:11, 15 באפריל 2024 (IDT) |
- תודה על הכוכב. ותודה על כל פועליך בפזל המכלולאי. איך • שיחה ~ מייל • ז' בניסן ה'תשפ"ד. 19:23, 15 באפריל 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| 10,000 עריכות!! וואו!!
אין מילים להביע את ההערכה לתרומתך הבלתי נלאית למכלול!! אפרון (שיחה) 22:25, 20 במאי 2024 (IDT) |
- אני רואה שתפסו לי כבר. אז רק אצטרף! מוטי ~ שיחה • י"ג באייר ה'תשפ"ד • 00:01, 21 במאי 2024 (IDT)
כוס קפה בשבילך!
| בהחלט מגיע לך! (כמה כוסות אתה רוצה? |
- בקצב שמחולקות פה כוסות קפה...
- משתלם יותר לפתוח חדר קפה (כמקובל בישיבות בית מתתיהו, תושיה ועוד). ישראל איסר (שיחה) 03:44, 22 במאי 2024 (IDT)
מדליית זהב עבורך!
| הודעה על האמת והימנעות משימוש ביתרון הוותק,
סובלנות, חוכמה ויושר מקצועי (אינטגריטי), ירבו כמותך. ישראל איסר (שיחה) 06:11, 23 במאי 2024 (IDT) |
כוכב בשבילך!
| הכוכב המקורי | |
| תודה על העדכונים מויקי בני ברקי בנשמה (שיחה) 09:00, 28 במאי 2024 (IDT) |
- @תודה על תשומת הלב, ועל העבודה למען מכלול מעודכן. איך • שיחה ~ מייל • כ' באייר ה'תשפ"ד. 14:21, 28 במאי 2024 (IDT)
תודה על תשומת הלב, תייגתי לשם ניסוי (פשוט אין תצוגה מקדימה בתקצירי עריכה), ושוב תודה על המשך הטיפול. יואל נאמן • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד 21:32 (IDT) 21:32, 29 במאי 2024 (IDT)
- סליחה על ההתערבות, אבל אתה בטוח שאין תצוגה מקדימה של התקציר? לי יש, אולי זה קשור להעדפות או משהו? למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:34, 29 במאי 2024 (IDT)
- @אתה רואה איך זה יראה בחזותי או בקוד מקור? איך • שיחה ~ מייל • כ"ב באייר ה'תשפ"ד. 21:35, 29 במאי 2024 (IDT)
- אם המדובר הוא על עריכת ערך, בלחיצה על תצ"מ מופיעה מתחת לתיבת התקציר תצוגה מקדימה שלו. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 21:44, 29 במאי 2024 (IDT)
- בקוד מקור כמובן, מי משתמש היום בחזותי?
למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:46, 29 במאי 2024 (IDT)
- @התכוונתי לשאול אם רואים איך זה יראה אחר כך, או איך זה נראה אז בקוד מקור. כעת מוטי כבר הסביר לי, לא ידעתי - תודה. (בתגובה פשוטה בתגובה, רואים רק את הקוד מקור) איך • שיחה ~ מייל • כ"ב באייר ה'תשפ"ד. 21:50, 29 במאי 2024 (IDT)
- @מוטי תודה אף פעם לא שמתי לב לזה, ואם כבר מדברים לפעמים מאד מפריע שא"א לערוך תקצירי עריכה (היו לי שם לפעמים טעויות שאפי' המחשב שלי הסמיק
) או שתגיד לי שאפשר ורק לא ידעתי... יואל נאמן • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד 21:53 (IDT) 21:53, 29 במאי 2024 (IDT)
- אי אפשר לערוך, יש פתרון אחר למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד (IDT) 21:55, 29 במאי 2024 (IDT)
- רואים תצוגה מקדימה שזה כמובן חזותי, @בעה"ב. אין תמיכה ברמת התוכנה לשינוי תקצירים. מן הסתם יום אחד יאפשרו גם את זה, אבל סביר שזה יצריך הרשאה משמעותית. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 21:57, 29 במאי 2024 (IDT)
- בקוד מקור כמובן, מי משתמש היום בחזותי?
- אם המדובר הוא על עריכת ערך, בלחיצה על תצ"מ מופיעה מתחת לתיבת התקציר תצוגה מקדימה שלו. מוטי ~ שיחה • כ"ב באייר ה'תשפ"ד • 21:44, 29 במאי 2024 (IDT)
- @אתה רואה איך זה יראה בחזותי או בקוד מקור? איך • שיחה ~ מייל • כ"ב באייר ה'תשפ"ד. 21:35, 29 במאי 2024 (IDT)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| על עבודה ללא לאות! לעבעדיג (שיחה) 10:41, 9 ביוני 2024 (IDT) |
תודה איך • שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 08:17, 21 ביוני 2024 (IDT)
חסידי חב"ד
תוכל להגיד לי מי הם חסיד חב"ד באתר? בברכה להצלחה תמים של הרבי (שיחה) 19:22, 17 ביוני 2024 (IDT)
- @לא יודע, אך חשוב שתדע שהמכלול אינו מקום לספאם וכדו', הוא נועד לכתיבת אנציקלופדיה, ודפי השיחה משתמשים אך ורק לשם מטרה זו. איך • שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 19:27, 17 ביוני 2024 (IDT)
- טוב. בברכה תמים של הרבי (שיחה) 19:33, 17 ביוני 2024 (IDT)
- אתה יכול לנסות את אבגד, אם כי אם אתה הכוונה היא למחוק את פטירתו וקבורתו של הרבי הייתי מציע לחפש אתר אחר, אולי חב"דפדיה. אפרון (שיחה) 19:50, 17 ביוני 2024 (IDT
- בסדר. בברכה תמים של הרבי (שיחה) 19:58, 17 ביוני 2024 (IDT)
- טוב. בברכה תמים של הרבי (שיחה) 19:33, 17 ביוני 2024 (IDT)
מקורות פתוחים בנטפרי
תודה על המשוב, אני רואה בזה חשיבות גדולה. הגדה של פסח (שיחה) 19:02, 23 ביוני 2024 (IDT)
- @אכן. תודה על כל מה שאתה עושה כאן המכלול, העריכות שלך איכותיות ברמה גבוהה! איך • שיחה • י"ז בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 19:05, 23 ביוני 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, ראשית - תודה, שנית - בעל הבית הוא מכון חכמת התורה, אליו התכוונת? כי ממני אין צורך "לבקש רשות". קהת שיקופיצקי (שיחה) 18:57, 26 ביוני 2024 (IDT)
- @למה לא? איני רוצה להפריע לך בעבודת הקודש, וישנם מכלולאים שמתערבבים כשעורכים להם טיוטות באמצע עבודה. עכ"פ תודה על הערכים שלך! אני משתומם מכל אחד ואחד. איך • שיחה • כ' בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 18:59, 26 ביוני 2024 (IDT)
- @בקשר לזה עיין רש"י וכן הביאור במהרש"א ב'חידושי אגדות' שאומר שלא היה מין ממש, גם רבינו חננאל כותב 'חס שאומרים על אדם הראשון ועל כיוצא בו פגם' (הוא מסביר שרק האפיקורסים אומרים שהיה מין) ומסיים ש-'המפרש זולתי זה הפירוש עתיד ליתן את הדין'. מה גם שאפילו לפי מה שכתוב בגמרא, זה היה רק בשעת החטא - לא שזה היה אישיותו. איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 06:35, 27 ביוני 2024 (IDT)
- הפעם באמת תפסת אותי באמצע העבודה. תכננתי להביא את המפרשים הללו, אך אתמול כבר סיימתי את הזמן שאני מקציב ביום לעריכה במכלול...קהת שיקופיצקי (שיחה) 07:15, 27 ביוני 2024 (IDT)
- אז טוב שלא מיהרתי לעבור על דעת 'בע"ב'
איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 07:26, 27 ביוני 2024 (IDT)
- נ.ב. המהרש"א ורש"י לא קשורים לכאן, ע"ש היטב, רק ר"ח. קהת שיקופיצקי (שיחה) 07:39, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @אם כוונך שזה מחלוקת, אולי אכן צריך לכתוב שזה מחלוקת אם היה כופר ממש? איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 08:19, 27 ביוני 2024 (IDT)
- אכן, וכך באמת כתבתי. קהת שיקופיצקי (שיחה) 18:50, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @כתבת שיש חולקים בגמרא על הדעה שהיה מין? איך • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 11:32, 28 ביוני 2024 (IDT)
- צודק. אוסיף בעז"ה בביאורים את דברי המהרש"א. קהת שיקופיצקי (שיחה) 12:46, 28 ביוני 2024 (IDT)
- @כתבת שיש חולקים בגמרא על הדעה שהיה מין? איך • שיחה • כ"ב בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 11:32, 28 ביוני 2024 (IDT)
- אכן, וכך באמת כתבתי. קהת שיקופיצקי (שיחה) 18:50, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @אם כוונך שזה מחלוקת, אולי אכן צריך לכתוב שזה מחלוקת אם היה כופר ממש? איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 08:19, 27 ביוני 2024 (IDT)
- נ.ב. המהרש"א ורש"י לא קשורים לכאן, ע"ש היטב, רק ר"ח. קהת שיקופיצקי (שיחה) 07:39, 27 ביוני 2024 (IDT)
- אז טוב שלא מיהרתי לעבור על דעת 'בע"ב'
- הפעם באמת תפסת אותי באמצע העבודה. תכננתי להביא את המפרשים הללו, אך אתמול כבר סיימתי את הזמן שאני מקציב ביום לעריכה במכלול...קהת שיקופיצקי (שיחה) 07:15, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @בקשר לזה עיין רש"י וכן הביאור במהרש"א ב'חידושי אגדות' שאומר שלא היה מין ממש, גם רבינו חננאל כותב 'חס שאומרים על אדם הראשון ועל כיוצא בו פגם' (הוא מסביר שרק האפיקורסים אומרים שהיה מין) ומסיים ש-'המפרש זולתי זה הפירוש עתיד ליתן את הדין'. מה גם שאפילו לפי מה שכתוב בגמרא, זה היה רק בשעת החטא - לא שזה היה אישיותו. איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 06:35, 27 ביוני 2024 (IDT)
חתימה
שלום איך. נהוג בדפי השיחה, בסיום כתיבת הטקסט לחתום באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה:
החתימה מציגה ומקשרת באופן אוטומטי לדף המשתמש והשיחה שלך וכן מציגה את התאריך והשעה של שמירת דף השיחה.
ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, כ"א בסיוון ה'תשפ"ד • (27 ביוני 2024 למניינם) 14:42, 27 ביוני 2024 (IDT)
- לא באמת,
ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, כ"א בסיוון ה'תשפ"ד • (27 ביוני 2024 למניינם) 14:45, 27 ביוני 2024 (IDT)
כוכב החריצות על הכל, הן הידוע והן הפחות ידוע! ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, כ"א בסיוון ה'תשפ"ד • (27 ביוני 2024 למניינם)
- @תודה על המידע, אבל איך עושים טילדות?
. - וברצינות, זה שנוסף אחר כך אוטומטי התאריך שוב, בעיה. איך • שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 16:16, 1 ביולי 2024 (IDT)
- אם אתה באמת לא יודע
מה זה טילדה אז זה זה ~
לוחצים על מקש SHIFT + המקש מעל טאב (על יד המקש 1) ואולם חי אני שיחה • יום שני, כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • (1 ביולי 2024 למניינם) 16:32, 1 ביולי 2024 (IDT)- אולי תגדירו בחתימה רק תאריך עברי והלועזי יתווסף לבד? מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 17:11, 1 ביולי 2024 (IDT)
- זה מה שאני עושה, אבל רציתי שהלועזי ייכנס לסוגרים - כמו בחתימת ואולם, אבל זה יוצא כפול, טוב. איך • שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 18:58, 1 ביולי 2024 (IDT)
- כי אין לך שליטה על הטילדה הרביעית רק ה3 הראשונות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 19:04, 1 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי אז למה לא להשתמש רק עם 3 טילדות ?
אם הוא רוצה שזה ייראה כך, יש בעיה להשתמש ב 3? ואולם חי אני שיחה • יום שני, כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • (1 ביולי 2024 למניינם) 19:58, 1 ביולי 2024 (IDT)- בכיף, רק שבשליחת הודעות באמצעות סקריפטים והרחבות שונות זה לא בשליטתך. מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 21:45, 1 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי אז למה לא להשתמש רק עם 3 טילדות ?
- כי אין לך שליטה על הטילדה הרביעית רק ה3 הראשונות. מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 19:04, 1 ביולי 2024 (IDT)
- זה מה שאני עושה, אבל רציתי שהלועזי ייכנס לסוגרים - כמו בחתימת ואולם, אבל זה יוצא כפול, טוב. איך • שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 18:58, 1 ביולי 2024 (IDT)
- אולי תגדירו בחתימה רק תאריך עברי והלועזי יתווסף לבד? מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 17:11, 1 ביולי 2024 (IDT)
- אם אתה באמת לא יודע
- @תודה על המידע, אבל איך עושים טילדות?
תודה רבה
החריצות שלך היא דוגמה לכולנו,
על מכת הייבוא שנתת, יירבו כמותך במכלול...😉 אפרון (שיחה) 19:50, 1 ביולי 2024 (IDT)
- @תודה! (אכן מקווה שלא הסמפתי) איך • שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד למנינם 19:59, 1 ביולי 2024 (IDT)
- הספמה משמחת ומועילה. אפרון (שיחה) 21:17, 1 ביולי 2024 (IDT)
כוכב לתומך!
| כוכב התומכים | |
| תודה רבה! דז"ש (שיחה) 22:10, 1 ביולי 2024 (IDT) |
כוכב למורליסט!
| כוכב המורליסטים | |
| יש לך כבר כ"כ הרבה כוכבים...אבל רציתי להוסיף עוד כוכב על האווירה הטובה על גבול הההומוריסטית שאתה משרה סביבך. יואל נאמן • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 23:56, 9 ביולי 2024 (IDT) |
שלום לך!
אבקשך ליבוא מויקיפדיה את הערך נקסט סיגריות העיתונאי (שיחה) 13:51, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
וכן אשמח לשמוע את חוות דעתך על טיוטה:חוק הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים
- העיתונאי אין בויקיפדיה כזה ערך. יש בויקיפדיה האנגלית ערך כזה, שרגא כבר הביא את זה פה לטיוטה, אחכה לשמוע בדף השיחה שם את דעתו. אגב, אנצל את ההזדמנות להודות לך על העריכות שלך במכלול, נראה שאתה רציני ומתחבר מהר, תודה! (את הטיוטה אין לי כרגע זמן לבדוק, אם יהיה לי זמן אבדוק בל"נ) איך • שיחה • י"ז באב ה'תשפ"ד למנינם 14:09, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ידעתי, ואני יסביר למה חשבתי שיש ערך כזה כי כשלוחצים על הקישור האדום של הערך נקסט עלה הכיתוב שקיים ערך כזה בויקיפדיה,סתם ככה אשמח לקבל את עזרתך בעריכת הדף[טיוטה:פערטל שיך העיתונאי (שיחה) 14:21, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
מארק אליהו
מה בדיוק הוספת?
תודה! חיים גל (שיחה) 22:47, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @חיים גל הערך נחשב כערך מילוני, המדיניות במכלול הוא שבערכים כאלו מיובאים רק הפתיח של הערך, כל שאר ההרחבות לא מיובאים.
- אני אכן כמעט לא הוספתי כלום. איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 09:48, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- אז אי אפשר להרחיב את המידע עליו? חיים גל (שיחה) 15:58, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לא. אם לדעתך הוא שונה משאר ערכי הזמרים, אתה יכול לתייג {{עאס}} ולשאול אותם. (זה כאמור לא משהו ספציפי, זה כלל רוחבי בכל רבבות ערכי המילונים) איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 16:51, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי בדיוק מה לעשות?
- (אני דיי חדש ) חיים גל (שיחה) 17:47, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא נראה לי שיש לך מה לעשות, הערך חסום כאמור כמו כל הערכים בסגנון. (@אפרון, נראה לך שיש לו מה לעשות?) איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 19:51, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מתייג איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 19:52, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא נראה לי שיש לך מה לעשות, הערך חסום כאמור כמו כל הערכים בסגנון. (@אפרון, נראה לך שיש לו מה לעשות?) איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 19:51, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לא. אם לדעתך הוא שונה משאר ערכי הזמרים, אתה יכול לתייג {{עאס}} ולשאול אותם. (זה כאמור לא משהו ספציפי, זה כלל רוחבי בכל רבבות ערכי המילונים) איך • שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 16:51, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- אז אי אפשר להרחיב את המידע עליו? חיים גל (שיחה) 15:58, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
כוכב מכל הלב!
| כוכב הנחמדים | |
| ייש"כ על העזרה, אשמח להמשיך להעזר בך בעת הצורך
נ.ב. לא מצאתי כוכב העוזרים, צריך ליצור אחד כזה עזריאל3 (שיחה) 15:00, 23 באוגוסט 2024 (IDT) |
כוכב לתומך!
| כוכב התומכים | |
| הנה מצאתי עזריאל3 (שיחה) 15:02, 23 באוגוסט 2024 (IDT) |
- @עזריאל3 תודה. איך • שיחה • י"ט באב ה'תשפ"ד למנינם 15:20, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
מחכה לתשובה
שלחתי לך מייל אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ב באב ה'תשפ"ד ~ 13:50, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מתייג את @למאי נ"מ אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ב באב ה'תשפ"ד ~ 13:51, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב מה קרה, מי מת?
. חכה רגע,
בטיפול, נא להמתין... איך • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד למנינם 13:52, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- אף אחד לא מת והכל בסדר רק אתיודע יש טעויות שאם הם קורות עדיף לתקן מהר לפני שנוצרת מהומה
אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ב באב ה'תשפ"ד ~ 13:54, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- אף אחד לא מת והכל בסדר רק אתיודע יש טעויות שאם הם קורות עדיף לתקן מהר לפני שנוצרת מהומה
- @אלינדב מה קרה, מי מת?
מתקפת המנע הישראלית נגד חזבאללה (אוגוסט 2024)
שלום לך איך! אינני מספיק בקי בכללי המכלול ולכן אני פונה אילך, לדעתי צריכים להחליף את השם של הערךמתקפת המנע הישראלית נגד חזבאללה (אוגוסט 2024)בשם הרשמי שצה"ל נתן למבצע הזו והיא: "מבצע שלום תל אביב" אשמח לקבל את תגובתך תודה רבה! העיתונאי (שיחה) 18:13, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @העיתונאי באופן כללי, בערכי חול שנכתבו בויקיפדיה לא מחליפים את השם במכלול אם אין סיבה יהודית לכך, זה מסבך את העדכונים וזה לא שווה.
- כרגע לא הציעו אפילו לשנות את השם בויקי, אתה בטוח שזה שם רשמי שצה"ל נתנה ולא התקשורת? (כמה שאני מבין השם ניתנה ע"י אנשים שרצו לפרסם את האבסורד שבדבר שעל תל אביב שומרים ועל הצפון לא)* איך • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד למנינם 18:29, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי זה השם של צה"ל אבל איננו בטוח, ולגבי החלפת השם תודה שהארת את עיני. העיתונאי (שיחה) 18:39, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
עזרה
יש לי מלא התלבטויות בנוגע לעריכות תורניות, אשמח אם תשלח לי קישורים לדפי הדרכה.
ייש"כ מראש עזריאל3 (שיחה) 01:56, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עזריאל3 על איזה סוג עריכה אתה מתכוון? עכ"פ יש דף כללים עקרוני שכתב מישהו - מדריך לכתיבה תורנית, אם תרצה (וכך מומלץ ע"פ רוב לעורכים חדשים) לערוך ולשפץ דפים כתובים אולי תכנס לדף מיזם שכתוב ערכי התנ"ך גם שם יש לך הקדמה ממוקדת שכתב מישהו.
- יש דפי הדרכה כללים לעריכה כמו מכ:עריכה, המכלול צעד אחר צעד ואולי גם המכלול:לשון.
- כמובן שאם יש לך שאלה ספציפי, אתה מוזמן לשאול אותי או לכל אלו שאתה חושב שהם בקיאים בתחום.
בהצלחה! איך • שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד למנינם 23:22, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני התכוונתי כתיבה תורנית, הבאת מה שרציתי
- ייש"כ גדול עזריאל3 (שיחה) 00:37, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשת עזרה
ערכתי את ערך שמע ישראל במשך הרבה זמן, ועכשיו אני מנסה לשמור, והוא כותב לי שיש שגיאה: No stashed content found for 2676405/3dd62582-6904-11ef-ac5f-d7c24b083f29 אשמח מאד לקבל סיוע. תודה! הולך ישר (שיחה) 00:21, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @לבסוף הלך לך? (מוטי או מקוה אתם יודעים מהי הבעיה?) איך • שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 07:01, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא, עדיין זה כותב לי את ההודעה הזו הולך ישר (שיחה) 14:20, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- אין לי מושג. הולך ישר, אתה עורך בעריכה חזותית במחשב או בנייד? מוטי ~ שיחה • ו' באלול ה'תשפ"ד • 14:31, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- עכשיו הצלחתי, ברוך ה' (- העתקתי את הכל לקובץ אחר שפתחתי), תודה על הרצון לעזור! הולך ישר (שיחה) 16:10, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא, עדיין זה כותב לי את ההודעה הזו הולך ישר (שיחה) 14:20, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
מדליית ברונזה עבורך!
| נתחיל עם זה (כשתסיים תקבל זהב |
מדליית זהב עבורך!
| מה שמגיע מגיע... מוטי ~ שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד • 22:18, 15 בספטמבר 2024 (IDT) |
- אתה מקיים הבטחות, יפה... איך • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 06:23, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
גישה להערת שוליים
לפעמים אני רוצה לערוך איזה עניין בהערות שוליים וחלק מההערות שוליים לא מופיעות בעריכה, נראה שיש שתי סוגי הערות שוליים. בכל אופן: איך, איך אני מגיע לסוג הנעלם? עזריאל3 (שיחה) 18:59, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אתה עורך בעריכה פשוטה (שנקרא חזותי), או עריכת קוד מקור? איך • שיחה • י"ד באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 19:31, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- את זה אני יודע אבל יש הערות שוליים שנעלמות מייד בכניסה לעריכה בין בעריכה פשוטה בין בעריכת קוד מקור
- אני מזמין גם את@אפרון עזריאל3 (שיחה) 19:36, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- סליחה על ההתערבות, אבל אתה עורך בפסקה "הערות שוליים" או במקום שההערות עצמן נמצאות? למאי נ"מ • שיחה • י"ד באלול ה'תשפ"ד 19:39, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
בירה בשבילך!
| על בחירתך לעורך השבוע! לא מצאתי שמפניה
|

בכבוד. מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 20:04, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
למאי נ"מ • שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד 20:17, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה לשניכם כיף לעבוד עם ידידים.. איך • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 17:10, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- גא"מ, איך הוא האיש הנחמד של המכלול. ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 17:13 (IDT) 17:13, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
בקשר לעריכה זו, נהרג או לא? כלורמ אם יש קטגוריות אז למה לא מופיע שהוא נהרג? ~ המלקט • שיחה • כ"א באלול ה'תשפ"ד 20:07 (IDT) 20:07, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
- @המלקט זה מופיע, אכן זה כנראה יעודכן עכשיו כל הזמן. איך • שיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 20:08, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
קט'
עשית שם משמש.. העברת מק' לקט' אחרת. אשמח אם תתקן. ~ המלקט • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 17:24 (IDT) 17:24, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- @המלקט עכשיו משהו לא מסודר? (מלמד מה שצריך עדיין להעביר) איך • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 17:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- תודה!! ראיתי שסידרת, סורי ממש על הטירחה, פעם הבאה אלמד לעבוד לבד... ~ המלקט • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 17:27 (IDT) 17:27, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- מבקש מחילה על טירחה? אתה בבית או באנצי' שותופית?
איך • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 17:29, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- מבקש מחילה על טירחה? אתה בבית או באנצי' שותופית?
בקשר לעריכה זו, אז ממ"נ, איך היה מתלמידיו? מראש צורים (שיחה) 23:58, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מראש צורים עכשיו? (אם יש לך מיקום או ניסוח משובח יותר, אתה מוזמן לשנות) איך • שיחה • ט' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 00:03, 11 באוקטובר 2024 (IDT)
- אגב, צירפתי מקור. איך • שיחה • ט' בתשרי ה'תשפ"ה, למנינם: 00:03, 11 באוקטובר 2024 (IDT)
בקשה לעריכת תוכן חסום
איך, אני רוצה לשנות ניסוח באופן שיהיה יותר תקין בערך הרב ישראל הגר בכותרת הנהגתו
כתוב "בשנת תשע"ב הורה על הקמת קהילת ויז'ניץ בעיר עפולה, עיר בעלת צביון חילוני, כפתרון דיור זול לחסידים. הקהילה הוקמה ב"עפולה עילית". נוקט במדיניות של קהילות קטנות בערים, ובמהלך שנות כהונתו באדמו"רות פוצלו רוב הקהילות לקהילות בנות מאה עד מאה חמישים איש" במקום לכתוב "נוקט במדיניות" לכתוב "הוא נקט במדיניות" ככה יותר תקין.
תודה עזריאל3 (שיחה) 14:52, 21 באוקטובר 2024 (IDT)
עדכון דף אגודת העיתונאים ירושלים
שלום.
תודה על עדכון הערך הפרטי שלי בויקיפדיה גם המכלול.
מוקדם הגשתי בקשה לעדכון הערך של אגודת העיתונאים ירושלים אצלכם, גם על פי העדכון האחרון בויקיפדיה. אודה לך על עדכון חשוב זה נפתלימ (שיחה) 19:39, 6 בנובמבר 2024 (IST)
- @נפתלימ
בוצע בס"ד, תודה! איך • שיחה • ה' בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 19:45, 6 בנובמבר 2024 (IST)
תודה
פשוט לא ידעתי איך עושים את זה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ג בחשוון ה'תשפ"ה ~ 17:18, 14 בנובמבר 2024 (IST)
בוצע מתוך העורך עצמו
כשאני יוצר דף חדש (לדוגמא ביבוא) זה מביא לי למעלה אפשרות (בעורך קוד מקור) לסמן בוצע השאלה למה כשאני עורך פסקה בדף בקשות זה לא מביא לי את האופציה? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:11, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- @אלינדב איפה יש לך את האפשרות, בדף אותו אתה מייבא? איך • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 23:19, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- כן ממש כך אייבא עכשין דף ואשלח לך צילום מסך במייל אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:19, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- שלחתי לך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:21, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- מתכוון לסממן של הV הירוק? איך • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 23:23, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- כן, וכן לסימונים של בעד ונגד אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:24, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- אכן מעניין, מוטי או נריה - אתם יודעים למה זה לא עובד בכל הדפים? איך • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 23:30, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- תלוי בטעינה של קודים אחרים. אצלי עובד גם בדף הבקשות. @אלינדב לדפי בקשות הייבוא יש סקריפט של גאון מוטי ~ שיחה • י"ח בחשוון ה'תשפ"ה • 11:59, 19 בנובמבר 2024 (IST)
importScript('U:בוט גאון הירדן/בוצע.js');
- תלוי בטעינה של קודים אחרים. אצלי עובד גם בדף הבקשות. @אלינדב לדפי בקשות הייבוא יש סקריפט של גאון
- אכן מעניין, מוטי או נריה - אתם יודעים למה זה לא עובד בכל הדפים? איך • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 23:30, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- כן, וכן לסימונים של בעד ונגד אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:24, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- מתכוון לסממן של הV הירוק? איך • שיחה • י"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 23:23, 18 בנובמבר 2024 (IST)
- שלחתי לך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ח בחשוון ה'תשפ"ה ~ 23:21, 18 בנובמבר 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
על היבוא והעדכון בימים האחרונים --אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה ~ 20:50, 27 בנובמבר 2024 (IST)
|
- תודה הן על הפידבק והן על העזרה והדחיפה כל הזמן. נעים לעבוד עם הצוות הזה! איך • שיחה • כ"ז בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 16:54, 28 בנובמבר 2024 (IST)
כוכב לחרוץ!
| כוכב החריצות | |
| למעדכן ומייבא מספר 1! המעמיק (שיחה) 01:58, 1 בדצמבר 2024 (IST) |
- @המעמיק תודה! כיף לעבוד איתך. (אני מחכה לעבודה... כל דף שאתה רואה שיתכן וחסר בו עדכון אתה מזומן לבקש) איך • שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 02:02, 1 בדצמבר 2024 (IST)