שיחה:בית היתומים בתי אבות שע"י ישיבת פוניבז'
תודה
אבריימלה מלמד תודה על יצירת הטיוטה (היא אמנם עדיין לא כתובה כיאות, אבל אני מעריך שקודם כל אתה מעמיס את המידע ואח"כ תשכתב), זהו נושא שאני מתעניין בו כרגע במסגרת עבודתי. אשמח אם תוכל להפנות למקורות שמשם שאבת את המידע או לשים אותן תחת הפסקאות "לקריאה נוספת" ו"קישורים חיצוניים". קובץ:SMirC-thumbsup.svg תודה רבה! למאי נ"מ • שיחה •• י' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 18:44, 16 ביולי 2024 (IDT)
- אהה ברור לא רציתי שזה יעלה לעיני הציבור בשלב זה אבל לא ידעתי איך לשמור את זה בצורה אחרת. אם יש דרך שהטיוטה לא תהיה חשופה אולי עדיף
- 2. בענין המקורות כמובן שאוסיף
- במסגרת עבודתך? מה זה אומר? אבריימלה מלמד (שיחה) 22:45, 16 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד למה שלא תהיה חשופה לציבור כל זמן שזה טיוטה אולי מישהו ירצה לעזור או משהו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:46, 16 ביולי 2024 (IDT)
- רוצה להוסיף תוסיף
- אבל יש רף מינימלי כדי לעלות טיוטה ככה לדעתי! אבריימלה מלמד (שיחה) 22:48, 16 ביולי 2024 (IDT)
- לא אין ברגע שזה זכאי לערך אין שום בעיה גם יש אות אחת (כמובן אם מתכננים להמשדיך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:58, 16 ביולי 2024 (IDT)
- זה זכאי לערך?אבריימלה מלמד (שיחה) 23:05, 16 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי כן. • מטעמים • 18:16, 17 ביולי 2024 (IDT)
- זה זכאי לערך?אבריימלה מלמד (שיחה) 23:05, 16 ביולי 2024 (IDT)
- לא אין ברגע שזה זכאי לערך אין שום בעיה גם יש אות אחת (כמובן אם מתכננים להמשדיך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:58, 16 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד למה שלא תהיה חשופה לציבור כל זמן שזה טיוטה אולי מישהו ירצה לעזור או משהו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:46, 16 ביולי 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ אני יעלה בהמשך דחוף לך?אבריימלה מלמד (שיחה) 17:48, 17 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי. שכוווויייח!אבריימלה מלמד (שיחה) 16:55, 18 ביולי 2024 (IDT)
@משתמש:אפרון יש סיבה למה אני לא מצליח לעשות עריכה חזותית ?אבריימלה מלמד (שיחה) 15:16, 23 ביולי 2024 (IDT) [אבריימלה מלמד]]
- למעונין! מחפש משהו שיעבור על החלק הראשוני (רקע להקמת בתי אבות) ויתקן אותי בניסוח ועריכה לשונית אבריימלה מלמד (שיחה) 00:40, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @המעמיק בתי אבות בית יתומים לילדים וילדות ניצולי שואה שהוקם ע״י הרב מפוניבז' בשנת בניסן תש״ג-1943, ובשנים שלאחר קום המדינה הפך למוסד חינוך פנימיתי לילדים עולים מארצות אירופה, עדות המזרח, תימן ועוד. הראשון במוסדות פוניבז'.
- הפיכת הלשון משנה את המשמעות
- הרב מפונבז יעד אותו לאחר שנגמרו ילדי השואה למוסד לעולים אבריימלה מלמד (שיחה) 03:10, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק כתבת בכרטסיה את שמות המנהלים. האם זה נכון? הם נפטרו כבר והיום המוסד מתנהל בצורה חלקית אז אני לא יודע אם נכון לכתוב את שמותם בכרטסיה אבריימלה מלמד (שיחה) 03:23, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב @המעמיק וכל מי שבעד ערך זה כוונו מה מצב הערך אבריימלה מלמד (שיחה) 04:00, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא עדיין טעון ניסוח, המעמיק (שיחה) 09:24, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה יש מצב את מעיף עין על הנוסח הערך ואומר לי מה מצבואבריימלה מלמד (שיחה) 20:48, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג תודה גם לך אשמח אם תגיד האם הניסוח והעריכה נכונים. מרוב פעמים שקראתי את זה אני כבר לא יודע אם זה מובן לקורא אחר אבריימלה מלמד (שיחה) 07:24, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- התחלתי יש עדיין עוד עבודה מקווה שאתפנה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ג' באב ה'תשפ"ד ~ 14:03, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק כן היתה התנגשות, וסבלתי מזה רבות, לענינו האם יש ענין לחלק לתת קטגוריות צוות, איתור ילדים, וכו אבריימלה מלמד (שיחה) 01:50, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק בענין של קטגוריות והדגשות איך מחלקים את זהאבריימלה מלמד (שיחה) 01:52, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק כן היתה התנגשות, וסבלתי מזה רבות, לענינו האם יש ענין לחלק לתת קטגוריות צוות, איתור ילדים, וכו אבריימלה מלמד (שיחה) 01:50, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- התחלתי יש עדיין עוד עבודה מקווה שאתפנה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ג' באב ה'תשפ"ד ~ 14:03, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג תודה גם לך אשמח אם תגיד האם הניסוח והעריכה נכונים. מרוב פעמים שקראתי את זה אני כבר לא יודע אם זה מובן לקורא אחר אבריימלה מלמד (שיחה) 07:24, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה יש מצב את מעיף עין על הנוסח הערך ואומר לי מה מצבואבריימלה מלמד (שיחה) 20:48, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא עדיין טעון ניסוח, המעמיק (שיחה) 09:24, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב @המעמיק וכל מי שבעד ערך זה כוונו מה מצב הערך אבריימלה מלמד (שיחה) 04:00, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק כתבת בכרטסיה את שמות המנהלים. האם זה נכון? הם נפטרו כבר והיום המוסד מתנהל בצורה חלקית אז אני לא יודע אם נכון לכתוב את שמותם בכרטסיה אבריימלה מלמד (שיחה) 03:23, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
רק ביצעתי שינוי במקום כך צריך להיות ====כך====, אם אין צורך בכותרת גם אין צורך בהדגשה, המעמיק (שיחה) 01:53, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ממש הבנתי את דבריך, למה? זה נקודה חדשה אבל לא נושא חדש אבריימלה מלמד (שיחה) 02:04, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק יש איזה כללים בענין?אבריימלה מלמד (שיחה) 02:05, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק תגיד שאלה חשובה האם עדיף כותרות לפי סדר כרונולגי או לפי אורעים חשובים תראה את מה שעשיתי עכשיו תגידי מה יותר טוב אני נסתפק בזה אבריימלה מלמד (שיחה) 02:11, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- הסדר נראה לי בסדר, אבל צריך לעבור עוד הרבה על ניסוח, המעמיק (שיחה) 02:19, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי לגבי שם בתי אבות, כן זה כוונת המשפטאבריימלה מלמד (שיחה) 23:15, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תיוג. @אבריימלה מלמד אשמח אם תצמיד מקור לזה. ~ תכליתי • שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד 23:17 (IDT) 23:17, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי אוקיאבריימלה מלמד (שיחה) 23:18, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי שכויח על הערה. ככה יותר טוב? אבריימלה מלמד (שיחה) 22:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג יש מצב שאתה מעיף את עינך החדה על הערך הזה ןאומר לי האם מצבו שפיראבריימלה מלמד (שיחה) 10:52, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- ערך מיוחד במינו! עדיין צריך הגהות תחביריות קלות ולצמצם מילים, לדוגמא במקום ילדים ללא קרובי משפחה - ילדים גלמודים. אם תרצה אנסה קצת לערוך --לעבעדיג (שיחה) 10:59, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג יש מצב שאתה מעיף את עינך החדה על הערך הזה ןאומר לי האם מצבו שפיראבריימלה מלמד (שיחה) 10:52, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי שכויח על הערה. ככה יותר טוב? אבריימלה מלמד (שיחה) 22:01, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי אוקיאבריימלה מלמד (שיחה) 23:18, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תיוג. @אבריימלה מלמד אשמח אם תצמיד מקור לזה. ~ תכליתי • שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד 23:17 (IDT) 23:17, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי לגבי שם בתי אבות, כן זה כוונת המשפטאבריימלה מלמד (שיחה) 23:15, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- הסדר נראה לי בסדר, אבל צריך לעבור עוד הרבה על ניסוח, המעמיק (שיחה) 02:19, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק תגיד שאלה חשובה האם עדיף כותרות לפי סדר כרונולגי או לפי אורעים חשובים תראה את מה שעשיתי עכשיו תגידי מה יותר טוב אני נסתפק בזה אבריימלה מלמד (שיחה) 02:11, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק יש איזה כללים בענין?אבריימלה מלמד (שיחה) 02:05, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
@לעבעדיג אשמחאבריימלה מלמד (שיחה) 11:07, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג שכויח! לקחתי חצי מהעריכה, יותר את העריכה הלשונית והסיבה שדוקא בקטע הראשון לקחתי את המודל מערך אחר שעוסק בבתי יתומים ולכן העדפתי שישאר בצורתו הנוכחית
- על כל פנים אשמח שתעבור על ההמשך
- אבריימלה מלמד (שיחה) 11:45, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא הוותיק, מה עם הערך הזה, מה חסר לו כדי לעלות?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:03, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא יש מצב להכוונה בענינואבריימלה מלמד (שיחה) 18:04, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתבתי למטה. נריה - 💬 - 13:42, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא יש מצב להכוונה בענינואבריימלה מלמד (שיחה) 18:04, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא הוותיק, מה עם הערך הזה, מה חסר לו כדי לעלות?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:03, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד (שיחה) 11:45, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- על כל פנים אשמח שתעבור על ההמשך
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:בית היתומים בתי אבות שע"י ישיבת פוניבז' למרחב הערכים. תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 01:16, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- כמו כן להחליף את השם בית היתומים בתי אבות שע״י ישיבת פונביז. לבתי אבות שע״י ישיבת פוניבז׳ ללא בית היתומים המילה בית יתומים לא מוזכרת באיזכור כתביו של הרב מפוניבז וכן לא מדוברת.אבריימלה מלמד (שיחה) 01:57, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- או בתי אבות שע״י ישיבת פוניבז (בית יתומים) אבריימלה מלמד (שיחה) 04:00, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מנטרים יש חדש?אבריימלה מלמד (שיחה) 19:33, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים מחכה לתגובהאבריימלה מלמד (שיחה) 19:35, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:42, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- מתנצל על ההרגשה שלך כקול קורא במדבר. הערה כללית לערך, ערך במכלול לא אמור לספר סיםור אלא לסדר את העובדות כרגע מבנה וניסוח הערך נוטה לכיוון הראשון. ושוב התנצלותי שאני לא מנסה לעזור בעצמי, אין לי כ"כ פנאי. @אבריימלה מלמד. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 22:37, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי שויכח, איפה יש מדריך לכתיבה אציקלופדית ברחבי המכלול לא מצאתי כזה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:46, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ר' אבריימל היקר, יש לי הרגשה חזקה שאט אט יגיעו או @ספרא או @שמש מרפא לטיוטה החשובה והמיוחדת שלך, והם יקחו את זה לידיים שלהם ובסוף תראה ערך משובח מאוד! הם לא יוותרו כ"כ מהר על ערך כזה בומבסטי ... ~ תכליתי • שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד 22:48 (IDT) 22:48, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי@אפרון@נריה@מקוה@שמש מרפא אגב תודה על המענה, גם אני מצטרף לקריאתם של אחרים להוסיף כמה מנטרים לא יכול להיות שיחכו פה 10 ימים ויותר לתגובה קטנה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:50, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד אני מצטרף לקריאה לכלל המכלולאים להביא עצמם לדרגת מנטרים. אגב, פחות מקובל לתייג פעם - פעמיים ביום... גם אנחנו עובדים בהתנדבות הכל לטובה (שיחה) 22:52, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה כוון אותי למדריך אנציקלופדיאבריימלה מלמד (שיחה) 22:53, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- המכלול:מדריך לכתיבת ערכים. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 22:56, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי מנטרים עבר שיפוץ כבד ונראה שהערך מוכן אבריימלה מלמד (שיחה) 02:25, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 10:45, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 16:35, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אני ממש רוצה לסיים אותו כבר, מי מחלץ איזה עוד יחס קטן ומסייע לעלות אותו, מצפה לישועה!אבריימלה מלמד (שיחה) 19:33, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- התיוגים מוגזמים. הבקשה מופיעה בדף, שאחד המנטרים ימצא את הזמן לעבור עליו, הבקשה תטופל. ללא צורך בתיוג נוסף. נריה - 💬 - 21:45, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה תודה על המענה אשמח למענה עניני לערך אבריימלה מלמד (שיחה) 04:32, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה גם שאין לאנשים מותר להראות התיחסות, ואגב בווקפדיה יש איקון שכתוב מה מצב הפניה זה נותן תחושה שמשהו קורה. בלי לתייג פשוט התחושה כמו קול קורא במדבר אבריימלה מלמד (שיחה) 04:41, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה תודה על המענה אשמח למענה עניני לערך אבריימלה מלמד (שיחה) 04:32, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- התיוגים מוגזמים. הבקשה מופיעה בדף, שאחד המנטרים ימצא את הזמן לעבור עליו, הבקשה תטופל. ללא צורך בתיוג נוסף. נריה - 💬 - 21:45, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אני ממש רוצה לסיים אותו כבר, מי מחלץ איזה עוד יחס קטן ומסייע לעלות אותו, מצפה לישועה!אבריימלה מלמד (שיחה) 19:33, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 16:35, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 10:45, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי מנטרים עבר שיפוץ כבד ונראה שהערך מוכן אבריימלה מלמד (שיחה) 02:25, 12 באוגוסט 2024 (IDT)
- המכלול:מדריך לכתיבת ערכים. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 22:56, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה כוון אותי למדריך אנציקלופדיאבריימלה מלמד (שיחה) 22:53, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד אני מצטרף לקריאה לכלל המכלולאים להביא עצמם לדרגת מנטרים. אגב, פחות מקובל לתייג פעם - פעמיים ביום... גם אנחנו עובדים בהתנדבות הכל לטובה (שיחה) 22:52, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי שויכח, איפה יש מדריך לכתיבה אציקלופדית ברחבי המכלול לא מצאתי כזה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:46, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- מתנצל על ההרגשה שלך כקול קורא במדבר. הערה כללית לערך, ערך במכלול לא אמור לספר סיםור אלא לסדר את העובדות כרגע מבנה וניסוח הערך נוטה לכיוון הראשון. ושוב התנצלותי שאני לא מנסה לעזור בעצמי, אין לי כ"כ פנאי. @אבריימלה מלמד. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 22:37, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- ?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:42, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים מחכה לתגובהאבריימלה מלמד (שיחה) 19:35, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מנטרים יש חדש?אבריימלה מלמד (שיחה) 19:33, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- או בתי אבות שע״י ישיבת פוניבז (בית יתומים) אבריימלה מלמד (שיחה) 04:00, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד, אנא עבור על השינויים שביצעתי בערך. תוודא שלא הוסר מידע חשוב, נסיתי לקצר פירוטים מיותרים וכיו"ב. אם הוסרו פסקאות בטעות (היינו, ללא איזכור בתקציר העריכה), מוזמן להחזיר ולתייג אותי בתקציר העריכה. שים לב שהסרתי חלק מהמקורות (בלי גישה לאוצר החוכמה מהמחשב הזה, כשאגיע לשני אוכל לעבור על חלק), כיוון שלא ידעתי האם קשורים לטקסט הנכתב. תוכל להחזיר אותם, לאחר ווידוא שמתאימים לערך במבנהו הנוכחי.
שים דגש על תקצירי העריכות שלי, כתבתי שם הערות כלפי הערך. עבור עליהם, ועדכן את הערך בהתאם. נריה - 💬 - 13:43, 14 באוגוסט 2024 (IDT)- @נריה אין ספק שהערך היה זקוק לזיקוק.! ההקמה נבעה גם מחשש הוספתי גם מחשש כי זו סיבה נוספת הסיבה העיקרת היא מה שהוספתי פשוט דאגה לילדים ניצולי שואהאבריימלה מלמד (שיחה) 06:04, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה בהחלט סיגנון מוצלח! ממש חד וברור! תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 06:46, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה הערך בסדר עכשיו לעלה?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:11, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך סובל מפירוט יתר. אשתדל לכתוב בצורה מפורטת בהמשך. נריה - 💬 - 19:53, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה מה אני יכול להשנות בענין?אבריימלה מלמד (שיחה) 19:54, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה את ההשראה לעריכה לקחתי מבית הילדים ציון-בלומנטל ובית היתומים של יאנוש קורצ'אק שם יש פירוט די דומה למצב הערך הזה אבריימלה מלמד (שיחה) 20:09, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים יש מצב שהערב, הערך הזה היה כבר במרחב הערכים אבריימלה מלמד (שיחה) 22:03, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה מה מצב בערך. רוצה לסיים אותו כבראבריימלה מלמד (שיחה) 13:22, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים יש מצב שהערב, הערך הזה היה כבר במרחב הערכים אבריימלה מלמד (שיחה) 22:03, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה את ההשראה לעריכה לקחתי מבית הילדים ציון-בלומנטל ובית היתומים של יאנוש קורצ'אק שם יש פירוט די דומה למצב הערך הזה אבריימלה מלמד (שיחה) 20:09, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה מה אני יכול להשנות בענין?אבריימלה מלמד (שיחה) 19:54, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך סובל מפירוט יתר. אשתדל לכתוב בצורה מפורטת בהמשך. נריה - 💬 - 19:53, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה הערך בסדר עכשיו לעלה?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:11, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה בהחלט סיגנון מוצלח! ממש חד וברור! תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 06:46, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה אין ספק שהערך היה זקוק לזיקוק.! ההקמה נבעה גם מחשש הוספתי גם מחשש כי זו סיבה נוספת הסיבה העיקרת היא מה שהוספתי פשוט דאגה לילדים ניצולי שואהאבריימלה מלמד (שיחה) 06:04, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
עריכה
@הגדה של פסח ראיתי ששינת את סדר הדף, והסיבה ערכתי אותו ככה הוא לפי הסדר הכרונולגי של מה שקרה ויש לזה משמעות בהבנת מה שקרה. הסדר שאתה מציג משנה את ההבנה של המתרחש בצורה קיצונית. ולכן אני חושב שצריך להחזיר אותו למצב הקודם. אני יפרט לך בהמשך נקודה נקודה ברגע שאראה שאתה רואה את ההודעות 2. עיקר הבעיה שהציג נריה היא פירוט יתר הקטגורית מבנה המוסדאבריימלה מלמד (שיחה) 13:26, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אם כי אהבתי את העריכה בחלק של הסטורית המוסד אבריימלה מלמד (שיחה) 13:31, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- חובה לחלק לנושאים, וכמובן בכל נושא לפרט לפי סדר. בפרט שהמבנה הקודם גרם לכפילויות.
- הגדה של פסח (שיחה) 13:33, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אוקי בסדר מקבלאבריימלה מלמד (שיחה) 13:35, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח לגבי הקישורים הכל מקושר לאוצר החכמה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:37, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן, אבל תשתמש בתבנית:אוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 13:37, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תעשה אחד וממנו אלמדאבריימלה מלמד (שיחה) 13:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כבר עשיתי, בגירסה זו. הגדה של פסח (שיחה) 13:44, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח להחליף את כל ההערות שוליים?אבריימלה מלמד (שיחה) 13:48, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- להחליף את תבנית:צ-ספר בתבנית אוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 13:49, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה משנה?אבריימלה מלמד (שיחה) 13:53, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן, זה נותן אחידות. גם אם אוצר החכמה ישנו את כתובת האתר (כמו שהבירובוקס עשו לאחרונה) יהיה אפשר לתקן את הקישורים בבת אחת. הגדה של פסח (שיחה) 14:00, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח ניסתי עכשיו להשתמש בזה, זה לא הולך לי ההערה לא יורדת לפסקת הערת שוליים אבריימלה מלמד (שיחה) 14:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- תכניס בתוך ההערה, לא אחריה. הגדה של פסח (שיחה) 14:04, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסחאיך זה הערה בתוך תבנית?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הפוך, תבנית בתוך ההערה: {{הערה|{{אוצר החכמה}}}}. הגדה של פסח (שיחה) 14:06, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- איזה הערת שלוים לבחור פשוטה, הפניה מאמר, הפניה לספר?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:09, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- פשוטה, ובתוכה תכניס את התבנית לאוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 14:10, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה שעתיים עבודה!אבריימלה מלמד (שיחה) 14:10, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה יוצר אי דיוקים כתבתי עמ׳ 64 דיגיטלי והוא פותח את עמוד 72אבריימלה מלמד (שיחה) 14:20, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח חוץ מענין הערות שוליים הערך מוכן?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- לי נפתח ב-64.
עדיין לא. הגדה של פסח (שיחה) 14:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)- @הגדה של פסח מה חסר?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:29, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח להוספת הערה לחצת על תבנית ואח״כ על הערה ואח״כ איך הכנסת את הנתונים של אוצר החכמה ?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:33, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסחתראה את הערה מספר אחת שהןספתי זה לא יצא כמו שאתה הוספת!14:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 14:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח לא הצלחתי להמיר אבריימלה מלמד (שיחה) 14:50, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסחתראה את הערה מספר אחת שהןספתי זה לא יצא כמו שאתה הוספת!14:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 14:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח להוספת הערה לחצת על תבנית ואח״כ על הערה ואח״כ איך הכנסת את הנתונים של אוצר החכמה ?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:33, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח מה חסר?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:29, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- לי נפתח ב-64.
- @הגדה של פסח חוץ מענין הערות שוליים הערך מוכן?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה יוצר אי דיוקים כתבתי עמ׳ 64 דיגיטלי והוא פותח את עמוד 72אבריימלה מלמד (שיחה) 14:20, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה שעתיים עבודה!אבריימלה מלמד (שיחה) 14:10, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- פשוטה, ובתוכה תכניס את התבנית לאוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 14:10, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- איזה הערת שלוים לבחור פשוטה, הפניה מאמר, הפניה לספר?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:09, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הפוך, תבנית בתוך ההערה: {{הערה|{{אוצר החכמה}}}}. הגדה של פסח (שיחה) 14:06, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסחאיך זה הערה בתוך תבנית?אבריימלה מלמד (שיחה) 14:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- תכניס בתוך ההערה, לא אחריה. הגדה של פסח (שיחה) 14:04, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח ניסתי עכשיו להשתמש בזה, זה לא הולך לי ההערה לא יורדת לפסקת הערת שוליים אבריימלה מלמד (שיחה) 14:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן, זה נותן אחידות. גם אם אוצר החכמה ישנו את כתובת האתר (כמו שהבירובוקס עשו לאחרונה) יהיה אפשר לתקן את הקישורים בבת אחת. הגדה של פסח (שיחה) 14:00, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח זה משנה?אבריימלה מלמד (שיחה) 13:53, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- להחליף את תבנית:צ-ספר בתבנית אוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 13:49, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח להחליף את כל ההערות שוליים?אבריימלה מלמד (שיחה) 13:48, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כבר עשיתי, בגירסה זו. הגדה של פסח (שיחה) 13:44, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תעשה אחד וממנו אלמדאבריימלה מלמד (שיחה) 13:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן, אבל תשתמש בתבנית:אוצר החכמה. הגדה של פסח (שיחה) 13:37, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח לגבי הקישורים הכל מקושר לאוצר החכמה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:37, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אוקי בסדר מקבלאבריימלה מלמד (שיחה) 13:35, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
כרונולוגיה
@אבריימלה מלמד, הערך סובל מחוסר כרונולוגיה. תשתדל לסדר את המבנה שלא יהיה כליקוט פרטים אלא כהשתלשלות מסודרת תוך ציוני תאריך ברורים. הגדה של פסח (שיחה) 16:44, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה הורדת את הרקע זה הדבר הכי חשוב בכל פרשת בתי אבות, המאבק על ילדי טהרן בסוף השואה הוביל להקמתו תקרא קצת המקרות שהבאתי בלעדי זה הערך מאד את חשיבותו אבריימלה מלמד (שיחה) 17:13, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הנחתי את את חלקו בפתיח וחלקו בגוף הערך. לפי המקור הקמת בתי אבות קדמה לפרשת ילדי טהרן. הגדה של פסח (שיחה) 17:15, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ממש, הסיבות קדמו, אבל ההקמה התרחשה תוך כדי שילדי טהרן היו בטהרן . תראה את הגרסה מ 10:02, 5 באוגוסט 2024 שם הכל מפורטאבריימלה מלמד (שיחה) 17:24, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם ההחלטה להקים את בית אבות נפלה עוד לפני הפרשייה אז זה לא רקע. הגדה של פסח (שיחה) 17:25, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- היא נפלה בהבנה של הרב מפוניבז אבל היהדות החרדית נרתמה לענין תראה בגרסה שכתבתי ב5 באוגוסט (אני לא מצליח לקשר אותה)
- הרעיון היה שהרב התחיל לדבר על הנושא אבל פעולות מעשיות קראו רק ביחד עם אגדות ישראל שבה היה חבר ואולי באמת כדאי שאני יוסף את כל הפירוט שהיה בגרסאות לפני שנריה חתך הרבה ממה שקרה תראה בגרסאות לפני העריכה שלו (לפני חמשה ימים ) אבריימלה מלמד (שיחה) 17:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה לא מסתדר עם ההשתלשלות בספר יחיד בדורו. אגב, אם אתה רוצה שהטיוטה תעבור למרחב אי אפשר לעבוד כך, זה לא שייך לשכתב תוך כדי שאתה ממשיך לערוך. הגדה של פסח (שיחה) 17:30, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אני עבדתי על ערך חודש ימים ואספתי את הידע לפרטיו, ובקשתי עזרה בעריכה. אבל אם הערך מאבד את תוכנו מה הוא שווה אני מבקש ממך שתקרא את הערך מ5 באוגוסט, וגם קודם העריכה של נריה ואז תערוך,
- לגבי הסדר הכרונולוגיה לפני העריכה שלך הסדר היה לפי זמנים ברגע שאתה חיברת את ילדי טהרן עם ילדי העולים הכל השתנה כי יש פער של 10 שנים בין הארועיים ואני סדרתי את הערך ליפ הסדר שהיה ואם צריך אכתוב לך שוב בקצרה ראשי פרקים אבריימלה מלמד (שיחה) 17:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה ראיתי בספר אחד בדורו?אבריימלה מלמד (שיחה) 17:40, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אני איתך בא נתקדם שלב שלבאבריימלה מלמד (שיחה) 17:44, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתוב שם שהוא הקים את בתי אבות לפני הפרשייה. אתה צודק שהכרונולוגיה די מסודרת. הגדה של פסח (שיחה) 17:45, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תן לי להסביר בקצרה
- סוף השואה תש״ג הרב בארץ מחליט להתחיל להקים מוסדות
- תש״ג אלול פרשת ילדי טהרן מתפרסמת
- טבת מוקם ארגון הצלת ילדי ישראל הרב מפוניבז בתי אבות
- אדר הסכמה מהסכנות למסירת חלק מהילדים
- מאבקים שרק חלק מהילדים ולא כולם
- ניסן נפתח המוסד
- א״כ סיבות להקמה 1 שואה יתומים ללא בית 2 בעית חילון הילדים ע״י הסוכנות היהודית מאיצה את הקצב אבריימלה מלמד (שיחה) 17:50, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תוך כדי עריכה הושמטו כל התאריכים אבריימלה מלמד (שיחה) 17:51, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מאיפה הנתון שבתי אבות הוקם בניסן ה'תש"ג?
תקרא את יחיד בדורו ותראה שבתי אבות כבר היה קיים כמוסד עוד לפני פרשיית ילדי טהרן. הגדה של פסח (שיחה) 17:55, 21 באוגוסט 2024 (IDT) - הכל עם נתונים אחד בדורו זה רק מקור אחד אני עברתי על כל המקורות וואציג אותם כאן, אבל אני מבקש אל תפעל לפי בלי להגיד כי הכל עם מקורות אין פה אפילו שורה אחת בלי מקורות. יש מקורות שאבדו תוך כדי עריכה של העורכים פה ואת הכל אני אוסיף.אבריימלה מלמד (שיחה) 17:57, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- שניה מחפש לך את המקור אבריימלה מלמד (שיחה) 17:58, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אהה יש שני נקודות יש הקמת הארגון בתי אבות ויש את כניסת הילדים למוסד הילדים נכנסו למוסד בניסן
- המקום היה קיים כבר לפני תראה פה מסמכים שאגודת ישראל שלחה לסוכנות היהודית https://tablet.otzar.org/#/book/61770/p/38/t/3864416571234/fs/FANN5mNKcbFI4KS5XEOTAMCoZANbKESFc8MWyfU9xHUi/start/236/end/256/c אבריימלה מלמד (שיחה) 18:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אות ד אבריימלה מלמד (שיחה) 18:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מעולה. אז זה לא רקע. הגדה של פסח (שיחה) 18:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה כן, כי הרב הפונבז באופן עצמאי התחיל לפעול גם ללא הסיבה הזו .
- יש פה נקודה חשובה הרב מפוניבז פעל עם אגודת ישראל, ובפני עצמו
- את פונבז הקים לבד ואת בתי אבות גם הקים לבד. אבל הוא פעל לצד אגדות ישראל ונאבק איתה שהיה צריך את כוחה
- השמיטו לי פה את הכנסים שערך עם אגודת ישראל ואולי צריך להוסיף את זה
- ולכן הוא התחיל לפעול מיד אבל שהתפרסמה פרשת ילדי טהרן הוא מיהר להקים את המוסד ובעיקר נלחם לקבל את הילדים אבריימלה מלמד (שיחה) 18:11, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך עוסק בבתי אבות שהוקמו לפני פרשיית ילדי טהרן. רקע זה מה שקדם להקמה כך שאין לזה מקום.
ובדיוק בגלל שהוא התחיל לפעול באופן עצמאי זה לא קשור לרקע. הגדה של פסח (שיחה) 18:13, 21 באוגוסט 2024 (IDT)- אני יסביר אפשראבריימלה מלמד (שיחה) 18:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אתה איתי?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח שלמה טיקוצנסקי כותב בספר את הלשון הבא "עוד בטרם הקים את הישיבה הגבוהה ניגש להקים את מוסד .... הלא הוא בתי אבות . הזרז להקמת המוסד הייתה פרשת ילדי טהרן ..." אבריימלה מלמד (שיחה) 18:24, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אתה פה?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח דעתי שלאחר העריכה שלך במצב הזה הערך מושלם להעברה
- סורי על התגובה הבוטא הפשוט תבין אותי עבדתי על אמינות הנתונים חודש ועברתי על כל ספר אפשרי בנושאאבריימלה מלמד (שיחה) 18:36, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אתה פה?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:28, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח שלמה טיקוצנסקי כותב בספר את הלשון הבא "עוד בטרם הקים את הישיבה הגבוהה ניגש להקים את מוסד .... הלא הוא בתי אבות . הזרז להקמת המוסד הייתה פרשת ילדי טהרן ..." אבריימלה מלמד (שיחה) 18:24, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אתה איתי?אבריימלה מלמד (שיחה) 18:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני יסביר אפשראבריימלה מלמד (שיחה) 18:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הערך עוסק בבתי אבות שהוקמו לפני פרשיית ילדי טהרן. רקע זה מה שקדם להקמה כך שאין לזה מקום.
- מעולה. אז זה לא רקע. הגדה של פסח (שיחה) 18:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אות ד אבריימלה מלמד (שיחה) 18:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- שניה מחפש לך את המקור אבריימלה מלמד (שיחה) 17:58, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מאיפה הנתון שבתי אבות הוקם בניסן ה'תש"ג?
- @הגדה של פסח תוך כדי עריכה הושמטו כל התאריכים אבריימלה מלמד (שיחה) 17:51, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה לא מסתדר עם ההשתלשלות בספר יחיד בדורו. אגב, אם אתה רוצה שהטיוטה תעבור למרחב אי אפשר לעבוד כך, זה לא שייך לשכתב תוך כדי שאתה ממשיך לערוך. הגדה של פסח (שיחה) 17:30, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם ההחלטה להקים את בית אבות נפלה עוד לפני הפרשייה אז זה לא רקע. הגדה של פסח (שיחה) 17:25, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ממש, הסיבות קדמו, אבל ההקמה התרחשה תוך כדי שילדי טהרן היו בטהרן . תראה את הגרסה מ 10:02, 5 באוגוסט 2024 שם הכל מפורטאבריימלה מלמד (שיחה) 17:24, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הנחתי את את חלקו בפתיח וחלקו בגוף הערך. לפי המקור הקמת בתי אבות קדמה לפרשת ילדי טהרן. הגדה של פסח (שיחה) 17:15, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
אתה מדייק מלשון של סופר מול נתונים ברורים?? הגדה של פסח (שיחה) 18:38, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח אני לא יכול לנהל ככה דו שיח תשאר פה רגע ואני יוכיח את כל הנתוניםאבריימלה מלמד (שיחה) 18:41, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח כשאתה פה ל10 דק תתיג אותיאבריימלה מלמד (שיחה) 18:42, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח. למה אתה מוחק לי בקשתי שתשאל לפני שאתה פועל מה הקטע? 18:56, 21 באוגוסט 2024 (IDT) אבריימלה מלמד (שיחה) 18:56, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח כשאתה פה ל10 דק תתיג אותיאבריימלה מלמד (שיחה) 18:42, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
נתונים מה גרם להקמת בתי אבות
שואה. 1942 תש״ב מתחילים להגיע שמעות על השמדת יהודי אירופה הרב מפניבז נמצא בארץ מבין את הצורך לדאוג ליהודים הניצולים תש״ג אלול מתפרסמת פרשת ילדי טהרן מובא בערך על ילדי טהרן אגודת ישראל והרב מפוניבז׳ שהיה חבר בה מבין את הצורך הדתי סיבה נוספת להקים מוסדות ודוקא חרדיים טבת כנס של אגודת ישראל להקים ארגון חרדי שבט הקמה של בתי אבות ואגודת ישראל מקימה את המפעל למען ילדי ישראל שים לב לתאריכים היו פה שני סיבות אחת לדאוג לניצולים עוד סיבה , דתית לדואג לרוחנית שלהם זה שני סיבות אבריימלה מלמד (שיחה) 18:51, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הקמת בתי אבות בהלך החודשים (זה לא קרא ביום זה פעולה של כמה ימים) המוסד היה מוכן בשלהי שבט
- פתיחת המוסד בהתחיל לפעול היה בי בניסןאבריימלה מלמד (שיחה) 19:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח תודה על ההשתתפות בעריכה היא סייע המון העברתי בקשה להעברת הטיוטה למרחב הערכיםאבריימלה מלמד (שיחה) 19:13, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
כרונולוגיה
@הגדה של פסח לגבי מה שכתבת פה הערך סובל מחוסר כרונולוגיה. תשתדל לסדר את המבנה שלא יהיה כליקוט פרטים אלא כהשתלשלות מסודרת תוך ציוני תאריך ברורים. תפרט יותראבריימלה מלמד (שיחה) 20:25, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עמוס חדד אני מזמין אותך לסיים את הערך תודה רבה אבריימלה מלמד (שיחה) 20:45, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מה קורה עם הערך הזה
@ספרא @מקוה@אפרון@שמש מרפא מעונין לעזרה שערך הזה יעלה מאד חשוב לי לראות אותו נמצא במרחב הערכים תודה רבה לכולם אבריימלה מלמד (שיחה) 12:53, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
העברה נוספת מדף הבקשות להעברה
- @נריה מה איתנו יש חדש תעשה מאמץ לסיים את השכתוב, רוצה לראות את הרך עולה כבר ~~~אבריימלה מלמד (שיחה) 08:37, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה מאמין שיש לך עומס מה הערך יעלה היום ?אבריימלה מלמד (שיחה) 09:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב גם פה היה מוסיף אם היה מצב טיפולאבריימלה מלמד (שיחה) 15:23, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד, סליחה על העיכוב בתשובה. לא אספיק בימים הקרובים, אם מנטר אחר זמין עדיף. שוב סליחה. לגבי מצב הטיפול, הוספתי בתבנית – כך שבבקשות חדשות קיימת התבנית. אפשר להוסיף באופן ידני לבקשות הישנות, לדעתי מיותר. נריה - 💬 - 21:46, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה שכויח על מה שכן נעשה! לא ממש הבנתי הערך זקוק לעוד עריכה הוא לא מוכן?אבריימלה מלמד (שיחה) 22:06, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש להעביר את הערך למרחב העכרים @נריה ערך אותה מחדש. ואפשר לפנות אליו לגבי הבשלות שלה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:30, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אני רוצה להעבירו לוויקפדיה האם זה אפשרי? הסיבה שאולי עלת ערך מהסוג הזה מתאים לוויקפדיה?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא יש מצב אתה מטפל בערך הזה?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:30, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם אקבל תיוגים בקצב של פחות מאחת לשעה, אולי זה יעזור. שמש מרפא (שיחה) 00:55, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא עבדתי עליו חודש יום יום מתסכל לראות שהוא לא מתקדם, ואכן בכיף הוריד את מספר התיוגים אבריימלה מלמד (שיחה) 00:58, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – זכויות היוצרים לערך שייכים למכלול (למכון, ליתר דיוק), כך שללא אישור מפורש מהם לא תוכל להעביר לוויקיפדיה. הדבר הוסבר לך בעבר, אין צורך לפתוח בנושא שוב. לגבי הערך – לא "חותם" שהערך מוכן, ולדעתי עדיין זקוק להסרת פירוט יתר, אלא אם מקובל להכניס פירוט מסוג זה בערכים. לא עברתי על ערכים מקבילים, כך שייתכן שאני טועה. אך בכ"מ לא להעביר על סמך אישורי.
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: מסכים עם שמש מרפא, חדל עם התיוגים המרובים. נריה - 💬 - 00:59, 21 באוגוסט 2024 (IDT)- @נריה לגבי העברה נכון ששאלתי ודוקא בגלל שלא הסבירו אף פעם בצורה ברורה איך עושים את זה אני שואל שוב תגידו מה צריך לעשות אבריימלה מלמד (שיחה) 01:05, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – מבין, וצר לי על כך. בכל אופן ההגזמה בתיוגים גורמת לי להתעלם מהם, וחבל. שמש מרפא (שיחה) 01:01, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה@שמש מרפא אתם יכולים להגיד אתה הטענה הלא מוצלחת שבגלל התיוגים המרובים אין יחס והאמת שזה לא קשור בכלל ורק בגלל התיוגים המרוביםמ אתם מתיחסים צר לי אבריימלה מלמד (שיחה) 01:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- תראו בעצמכם כמה טיוטות העברו שהגיעו לכאן אחרי, על כל פנים מבין את העומס, וביחוד ש@נריה לקח חלק מרכזי בשכתוב בערך הזה. לילה טוב אבריימלה מלמד (שיחה) 01:10, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- דווקא לא. הערך נמצא ב"רשימת המטלות" שלי, וכשאתפנה אליו, אתפנה (לצערי, לא חושב שבתקופה הקרובה). התיוגים הרבים מוצאים את החשק, וגורמים להתעלם גם מהתיוגים הנצרכים.
בתור דוגמא, תייגת אותי 6 פעמים רק הערב, כולם בהודעות עוקבות כאן. בתוך אותה שיחה אין צורך בתיוגים רבים. אתה על גבול רשימת המתוייגים המושתקים אצלי, ואני משער שאינני היחיד. נריה - 💬 - 01:21, 21 באוגוסט 2024 (IDT)- אם היתה כותב את המילים האלו לפני 4 ימים פשוט את המילה אני עסוק אבל אני על זה, ברור שלא הייתי מתייג אתך אפילו עוד פעם אחת כמה סבל היתה חוסך לי ברגע. כרגע שזה קרה ובאמת אני יותר רגוע. אני מבין שסך הכל אתם עושים את הכל בהתנדבות, אבל גם יש כותבים בצד השני שתלוים בכם זה עובדה! ליל״ט שכויחאבריימלה מלמד (שיחה) 01:26, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד, התחלתי קצת. תמיר בבקשה את הקישורים הרגילים ל{{אוצר החכמה}}. הגדה של פסח (שיחה) 03:48, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש להעבירו אבריימלה מלמד (שיחה) 19:48, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא לא תייגתי כמה ימים ומה קרה? בנתים... אבריימלה מלמד (שיחה) 15:06, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- כל ההערות השוליים שמוצגים כקישור-מספר בלבד - אמורים לקבל תיאור. תיעזר בעזרה:הערת שוליים. ספרא - שיחה 18:33, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא את זה אני משאיר לסוף אם הערך מוכן אני יתפנה לזה מוכן? אבריימלה מלמד (שיחה) 02:00, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא סודרו הערות שוליים עכשיו תורך לקדם את הערך אבריימלה מלמד (שיחה) 21:36, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים בקשתי והתחננתי כבר שהערך הזה יעלה יש סיבה להתעכבותו עדין? ממש מבקש שכבר יעלה 13:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)~ אבריימלה מלמד (שיחה) 13:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @ספרא@מקוה@שמש מרפא@אפרון הערך פה תקופה ארוכה, מבקש להעבירו לוויקפידה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:13, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים מבקש להעבירו לוויקפדיה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:14, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- למנטרים אין אחריות על זכויות היוצרים. נריה - 💬 - 09:39, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה אוקי אתאים את זה לזכיות יוצרים. הבקשה שלי היתה בקשת הסכמה ממי שהשקיע בערך הזה עריכות לשוניות ובעצם גם ממך. פשוט אין טעם שהוא פה גם ככה הוא רק בטיוטה אבריימלה מלמד (שיחה) 12:27, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה לא כתוב שבטיוטה גם יש זכיות יוצרים 2. שימוש הוגן 3. פנים חדשות כתוב שזה אפשרי אבריימלה מלמד (שיחה) 12:53, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה@אפרון@ספרא @איך@שמש מרפא@מוטי מה הסיבה שכבר חודש הערך ללא תזוזה? אם הבעלי הכוח של המקום הזה מותר לכם לתת תשובות בוויקפדיה זה היה עולה מזמן אה? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:00, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שרגא@דויד@Yosef haftke@מקוה מצרף אותכם לרשימת אנשים שביקשתי מהם מענה מדוע הערך הזה מעוכב כאן חודש תודה תראו את כל בקשותי לאורך הזמן שהערך הזה כאן. תודה רבה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:05, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל הטענות שאם אני יחכה הערך יעלה. חוץ לעלות עובש הוא לא העלה כלום! אבריימלה מלמד (שיחה) 13:06, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- מכלולאים פעילים תסבירו לי מה קורה עם הערך הזה ! אבריימלה מלמד (שיחה) 13:07, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- השקעתי בערך הזה חודש ימים מגיע לי קצת יחס הוגן מה קורה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- ישר כוח לכל מי שעזר בשכתוב הערך את זה איני שוכח לרגע @הגדה של פסח@שמש מרפא@נריה תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:20, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אשתדל לסיים את העבודה בע"ה, אם כי זה לא מעט. שמש מרפא (שיחה) 14:12, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא שכויח! אם תתצטרך סיוע אני כאן ! אבריימלה מלמד (שיחה) 14:21, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- אשתדל לסיים את העבודה בע"ה, אם כי זה לא מעט. שמש מרפא (שיחה) 14:12, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- ישר כוח לכל מי שעזר בשכתוב הערך את זה איני שוכח לרגע @הגדה של פסח@שמש מרפא@נריה תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:20, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- השקעתי בערך הזה חודש ימים מגיע לי קצת יחס הוגן מה קורה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:19, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- מכלולאים פעילים תסבירו לי מה קורה עם הערך הזה ! אבריימלה מלמד (שיחה) 13:07, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל הטענות שאם אני יחכה הערך יעלה. חוץ לעלות עובש הוא לא העלה כלום! אבריימלה מלמד (שיחה) 13:06, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שרגא@דויד@Yosef haftke@מקוה מצרף אותכם לרשימת אנשים שביקשתי מהם מענה מדוע הערך הזה מעוכב כאן חודש תודה תראו את כל בקשותי לאורך הזמן שהערך הזה כאן. תודה רבה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:05, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל עריכה כפופה לתנאי זכויות היוצרים, בכל המרחבים. אצטט מתוך המכלול:הבהרה משפטית: „כל עריכה שלכם במכלול מהווה הצהרה מצדכם כי אתם בעלי הזכויות על העריכה ותוכנה, ואתם תורמים את זכויותכם על העריכה ותוכנה למכון חכמת התורה.”[1].
בכל מקרה, ויקיפדיה אינה פח הזבל של המכלול. ואם ערך לא עבר למרחב הערכים כאן, כיוון שאינו בשל, גם עבור ויקיפדיה הוא אינו בשל. נריה - 💬 - 17:18, 6 בספטמבר 2024 (IDT)- @נריה לא מוזכר שם איסור על דפי טיוטה אברמלה (שיחה) 21:58, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה אין לך שום זכות לדבר עלי ואלי לא יפה תודה אברמלה (שיחה) 22:21, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- ”כל”. נריה - 💬 - 00:24, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים שימו יד ותעבירו את הערך הזה תודה אברמלה (שיחה) 17:02, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד אודה שאני חשבתי מזמן שהערך מוכן אך גדולים וחכמים ממני חלקו עלי בכל אופן כל הכבוד על הערך הבאמת חשוב והסיבה שבגללה היא עוד לא עברה אפילו שהרבה ניסו לעזור פה ושם היא בעיקר בגלל שהערך ארוך ולכן גם ללטש לוקח הרבה זמן אבל שים לב לאורך כל הדרך אף אחד אבל אף אחד לא התווכח על חשיבותו של הערך (שלא תמיד זה קורה) ואל תדאג גם אם זה יקח זמן זה יקרה בסוף אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ד באלול ה'תשפ"ד ~ 00:02, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלינדב משמח ומעציב כאחד אברמלה (שיחה) 00:04, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלינדב ערכים יותר גדולים כבר עברו שים לב לישיבת אלכסנדר ועוד הרבה אברמלה (שיחה) 00:05, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא אמרתי שלא יכול להיות שהכותב שלהם היה יותר מוכשר ממני וממך אבל תדע לך מנסיוני במכלול זה ודאי לא כי הוא יותר מקושר ממך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ד באלול ה'תשפ"ד ~ 00:06, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלינדב פשוט מבקש שכבר יעלה, שמש מרפא כמעט סיים ולכן שאלתי מה מצב הערך אברמלה (שיחה) 00:10, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא אמרתי שלא יכול להיות שהכותב שלהם היה יותר מוכשר ממני וממך אבל תדע לך מנסיוני במכלול זה ודאי לא כי הוא יותר מקושר ממך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ד באלול ה'תשפ"ד ~ 00:06, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלינדב ערכים יותר גדולים כבר עברו שים לב לישיבת אלכסנדר ועוד הרבה אברמלה (שיחה) 00:05, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלינדב משמח ומעציב כאחד אברמלה (שיחה) 00:04, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד אודה שאני חשבתי מזמן שהערך מוכן אך גדולים וחכמים ממני חלקו עלי בכל אופן כל הכבוד על הערך הבאמת חשוב והסיבה שבגללה היא עוד לא עברה אפילו שהרבה ניסו לעזור פה ושם היא בעיקר בגלל שהערך ארוך ולכן גם ללטש לוקח הרבה זמן אבל שים לב לאורך כל הדרך אף אחד אבל אף אחד לא התווכח על חשיבותו של הערך (שלא תמיד זה קורה) ואל תדאג גם אם זה יקח זמן זה יקרה בסוף אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ד באלול ה'תשפ"ד ~ 00:02, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים שימו יד ותעבירו את הערך הזה תודה אברמלה (שיחה) 17:02, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- ”כל”. נריה - 💬 - 00:24, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה אין לך שום זכות לדבר עלי ואלי לא יפה תודה אברמלה (שיחה) 22:21, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה לא מוזכר שם איסור על דפי טיוטה אברמלה (שיחה) 21:58, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה@אפרון@ספרא @איך@שמש מרפא@מוטי מה הסיבה שכבר חודש הערך ללא תזוזה? אם הבעלי הכוח של המקום הזה מותר לכם לתת תשובות בוויקפדיה זה היה עולה מזמן אה? אבריימלה מלמד (שיחה) 13:00, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה לא כתוב שבטיוטה גם יש זכיות יוצרים 2. שימוש הוגן 3. פנים חדשות כתוב שזה אפשרי אבריימלה מלמד (שיחה) 12:53, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @נריה אוקי אתאים את זה לזכיות יוצרים. הבקשה שלי היתה בקשת הסכמה ממי שהשקיע בערך הזה עריכות לשוניות ובעצם גם ממך. פשוט אין טעם שהוא פה גם ככה הוא רק בטיוטה אבריימלה מלמד (שיחה) 12:27, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- למנטרים אין אחריות על זכויות היוצרים. נריה - 💬 - 09:39, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים מבקש להעבירו לוויקפדיה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:14, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @ספרא@מקוה@שמש מרפא@אפרון הערך פה תקופה ארוכה, מבקש להעבירו לוויקפידה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:13, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים בקשתי והתחננתי כבר שהערך הזה יעלה יש סיבה להתעכבותו עדין? ממש מבקש שכבר יעלה 13:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)~ אבריימלה מלמד (שיחה) 13:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל ההערות השוליים שמוצגים כקישור-מספר בלבד - אמורים לקבל תיאור. תיעזר בעזרה:הערת שוליים. ספרא - שיחה 18:33, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא לא תייגתי כמה ימים ומה קרה? בנתים... אבריימלה מלמד (שיחה) 15:06, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש להעבירו אבריימלה מלמד (שיחה) 19:48, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד, התחלתי קצת. תמיר בבקשה את הקישורים הרגילים ל{{אוצר החכמה}}. הגדה של פסח (שיחה) 03:48, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם היתה כותב את המילים האלו לפני 4 ימים פשוט את המילה אני עסוק אבל אני על זה, ברור שלא הייתי מתייג אתך אפילו עוד פעם אחת כמה סבל היתה חוסך לי ברגע. כרגע שזה קרה ובאמת אני יותר רגוע. אני מבין שסך הכל אתם עושים את הכל בהתנדבות, אבל גם יש כותבים בצד השני שתלוים בכם זה עובדה! ליל״ט שכויחאבריימלה מלמד (שיחה) 01:26, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה@שמש מרפא אתם יכולים להגיד אתה הטענה הלא מוצלחת שבגלל התיוגים המרובים אין יחס והאמת שזה לא קשור בכלל ורק בגלל התיוגים המרוביםמ אתם מתיחסים צר לי אבריימלה מלמד (שיחה) 01:03, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – זכויות היוצרים לערך שייכים למכלול (למכון, ליתר דיוק), כך שללא אישור מפורש מהם לא תוכל להעביר לוויקיפדיה. הדבר הוסבר לך בעבר, אין צורך לפתוח בנושא שוב. לגבי הערך – לא "חותם" שהערך מוכן, ולדעתי עדיין זקוק להסרת פירוט יתר, אלא אם מקובל להכניס פירוט מסוג זה בערכים. לא עברתי על ערכים מקבילים, כך שייתכן שאני טועה. אך בכ"מ לא להעביר על סמך אישורי.
- @שמש מרפא עבדתי עליו חודש יום יום מתסכל לראות שהוא לא מתקדם, ואכן בכיף הוריד את מספר התיוגים אבריימלה מלמד (שיחה) 00:58, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם אקבל תיוגים בקצב של פחות מאחת לשעה, אולי זה יעזור. שמש מרפא (שיחה) 00:55, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא יש מצב אתה מטפל בערך הזה?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:30, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אני רוצה להעבירו לוויקפדיה האם זה אפשרי? הסיבה שאולי עלת ערך מהסוג הזה מתאים לוויקפדיה?אבריימלה מלמד (שיחה) 00:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש להעביר את הערך למרחב העכרים @נריה ערך אותה מחדש. ואפשר לפנות אליו לגבי הבשלות שלה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:30, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה שכויח על מה שכן נעשה! לא ממש הבנתי הערך זקוק לעוד עריכה הוא לא מוכן?אבריימלה מלמד (שיחה) 22:06, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד, סליחה על העיכוב בתשובה. לא אספיק בימים הקרובים, אם מנטר אחר זמין עדיף. שוב סליחה. לגבי מצב הטיפול, הוספתי בתבנית – כך שבבקשות חדשות קיימת התבנית. אפשר להוסיף באופן ידני לבקשות הישנות, לדעתי מיותר. נריה - 💬 - 21:46, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב גם פה היה מוסיף אם היה מצב טיפולאבריימלה מלמד (שיחה) 15:23, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @נריה מאמין שיש לך עומס מה הערך יעלה היום ?אבריימלה מלמד (שיחה) 09:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
שם הערך
לדעתי צריך לחשוב על שם יותר קצר. בתי אבות (פוניבז') טוב לדעתי. למאי נ"מ • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 22:48, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- גא"מ. ממתי יש ר"ת בשם ערך? או בתי אבות פוניבז' ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 22:49 (IDT) 22:49, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- קובץ:Symbol support vote.svg בעד בתי אבות פוניבז' זה גם השם המוכר של זה • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • כ"ו באלול ה'תשפ"ד • 09:09, 29 בספטמבר 2024 (IDT)