חבל על הדיון הזה שימחק יחד עם הערך עוד מעט :(
שוב, להבא בדוגמאות שמיובאות או שנכתבו במכלול, אם זה לא הדין הפשוט, וזה רק כדוגמה פשוטה, אז פשוט מחליפים/משפצים אותה.
ולגוש"ע הנידון שלנו אם מותר להניח תפילין מול טפח באשה, או שזה אסור כמו שאסור להניח תפילין מול ערום. בפשטות ההלכה היא באמת כמ"ש הרב מש"ח שרק מול ערום אסור, אם כי השואל כתב שממה שאשה מותרת להניח תפלין רואים שמקום ההנחה לא מוגדר כערוה, ומינה, שאם זה כערוה אסור להניח שם תפילין אף שוודאי שזה לא ביזוי כמו ערום.
שאר הדיון על ברכה והמשנה בחלה ושו"ע סוף הלכות נדה לא נושא נידוננו.