שיחה:כתובת תל דן
תגובה אחרונה: לפני 11 ימים מאת מוטי בנושא כפירה
ניסיון לשכתוב
איש גלילי יישר כוח על ניסיון השכתוב, אך סבורני שיש בעיה בכיוון: אנו נמנעים לגמרי מהתפלמסות. גם כגון כאן, שאם רוצים אנו להביא את דעות הכופרים אין לנו ברירה אלא להסתייג מהם באיזו דרך, עלינו לעשות זאת בצורה שכמה שפחות ישמע פולמוסי. כרגע בהוספה שלך יש שלל ביטויים פולמוסיים. עמך הסליחה, דוד (שיחה) 14:20, 28 בנובמבר 2017 (IST)
- דוד, אשמח אם תמקד יותר לביטויים שהם לדעתך פולמוסיים, אני יכול להסכים אולי בקשר לצמד המילים 'התאמצו לפקפק', כל השאר נראה לי דומה למדי לניסוח הקודם, גם שם כל הקטע מופיע כוויכוח בין שתי אסכולות מחקריות, אם כי באופן 'אובייקטיבי', וזה מה שניסיתי למחוק. הסליחה אינה במקומה, כי כתבתי בתקציר העריכה שזה נסיון לשכתוב, דווקא מפני שלא הייתי בטוח שזאת הדרך הנכונה, ורציתי שמישהו יבוא לחוות דעתו. איש גלילי • שיחה • י' בכסלו ה'תשע"ח • 16:51, 28 בנובמבר 2017 (IST)
- 1. הביטוי "ראייה" במקום "טיעון". 2. "מוכיחה" 3. "פקפוקים אלו אין בהם ממש" 4. "היו כאלה שניסו בכל זאת לפקפק בהוכחה" 5."מהווה הוכחה" 6. "יש מהם, שמנסים לפקפק". כל אלו ביטויים נחרצים המתמקדים בשלילה. אם לא תנסה אתה אולי אמצא אני זמן אח"כ לנסות את הניסוח שלי. דוד (שיחה) 19:29, 28 בנובמבר 2017 (IST)
כפירה
שרגא, בעדכון מויקי שביצעת ישנה כפירה גמורה, מחקתי אותה ואשמח שתמחק את הגרסה-לשיקולך.
גם במה שהשארתי (האופציה לישב את הכתובת עם המציאות) ובנוסח שהתפתלתי שם ישנה בעייתיות גמורה, אבל איני יודע מה המדיניות בכג"ד ואשמח אם תעבור על זה. שכוייעח. הדייג (שיחה) 17:21, 20 בנובמבר 2024 (IST)
- נעלתי, זה ממש לא מקרה גבולי. מוטי ~ שיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה • 17:56, 20 בנובמבר 2024 (IST)
- מוטי ברור שלא. הגבוליות במה שלא מחקתי אלא כתבתי "בדרך משל" עיי"ש. זה כפירה שמתחתי קצת את גבולותיה... מה הדין בכה"ג--הדייג (שיחה) 18:09, 20 בנובמבר 2024 (IST)