לנצ'יה קפא (1919)
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Lancia Kappa (1919), "סוג 64" | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | לנצ'יה |
שנות ייצור | 1919–1922 |
יחידות שיוצרו | 1,810 |
הרכבה | איטליה |
מודל קודם | לנצ'יה תטא |
מודל אחריו | Lancia Lambda (אנ') |
סיווג | טורפדו ("Torpedo (car)" (אנ')) |
מרכב | Front-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 4,660 מ"מ |
רוחב | 1,550–1,615 מ"מ |
משקל | 1,085–1,100 ק"ג |
בסיס גלגלים | 3,388 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | 4 צילינדרים, 2 שסתומים לצילינדר, 4,940 סמ"ק המפיק 70 כ"ס ב-2,200 סל"ד, יחס דחיסה 5.2:1 |
הילוכים | תמסורת ידנית - 4 מהירויות |
מהירות מרבית | 125 קמ"ש |
לנצ'יה קפא (1919) (באיטלקית: Lancia Kappa (1919)) היא מכונית פתוחה בסגנון "טורפדו" ("Torpedo (car)" (אנ')) מתוצרת יצרנית הרכב האיטלקית לנצ'יה אשר יוצרה בין השנים 1919 – 1922.[1]
בנוסף, "לנצ'יה קפא (1919)" יוצרה גם בגרסה לנדולט.[2]
"לנצ'יה קפא (1919)"
- יוצרו 1,810 יחידות (מספרי שלדה: 6001–7,810).[3]
- מערכת היגוי: מימין.
- שלדה - הגוף הנפרד נבנה על מסגרת סולם עם חלקי אורך וצלב (משקל שלדה 1,085 ק"ג).
- מתלים: מלפנים ומאחור היו צירים מוצקים על קפיצי העלים האליפטיים למחצה.
- בלם: בלם רגליים (מכני) הפועל על תיבת הילוכים ובלם ידיים (מכני) הפועל על הגלגלים האחוריים.
- תיבת הילוכים הייתה תיבת הילוכים בעלת 4 הילוכים עם מצמד יבש מרובה צלחות.
- מנוע בנזין, מנוע קירור מים.
- סוג הנעה: הנעה אחורית 4x2.
- מאייד - תוצרת "Zenith", סוג "42 HA" / סוג "48 HA".
- הצתה ממגנט מתח גבוה (Bosch) עם התקדמות מתכווננת ידנית.
- קיבולת מכל שמן - 10 ליטר.
- קיבולת מכל דלק - 90 ליטר.
- רדיאטור צינור סינתטי, מאוורר מכני.
- מערכת חשמל: 6 וולט, דינמו 12.5 ואט, מצבר 120 אמפר.
- גלגלים וצמיגים: גלגלי דיסק, מתכת פלדה (על פי בקשה: חישורי משיק), צמיגים 820x120 או 895x135.
- מרחק בין 2 הגלגלים הקדמיים על הציר הרוחבי ("Axle track" (אנ'))[4] - 1,330 מ"מ.
- מרחק בין 2 הגלגלים האחוריים על הציר הרוחבי - 1,330 מ"מ.
- מחיר היחידה בשנת 1919 עמד על 78,000 לירה איטלקית (דגם טורפדו, באיטליה).
ראו גם
טבלת דגמי לנצ'יה לפי שנים
דגמי לנצ'יה לפי שנים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שנים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שנות ה-40 | שנות ה-50 | שנות ה-60 | שנות ה-70 | שנות ה-80 | שנות ה-90 | שנות ה-2000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
בעלות | חברה עצמאית | בבעלות פיאט | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מכוניות מיני | אוטוביאנקי A112 | Y10 | Y | איפסילון | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
קומפקטיות | אוטוביאנקי A111 | דלתא I | דלתא II | דלתא III | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
משפחתיות | ...ארדאה | אפיה | פולביה | בטא\טראווי | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
פריזמה | דדרה | ליברה | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מנהלים | ...אפריליה | אורליה | פלאביה | 2000 | גמא | תמה | קפּא | ת'זיס | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ספורט | פולביה קופה \ זגאטו |
בטא קופה \ HPE \ ספיידר \ סקורפיון | דלתא אינטגראלה | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אורליה קופה \ ספיידר | פלאמיניה קופה \ זאגאטו | גמא קופה | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מרוץ | D50 | סטרטוס | 037 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מיניוואן | מוזה | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ואן | זטא | פדרה |
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ Frostick, Michael (1976). Lancia. מסת"ב 0-901564-22-2
- ^ "לנצ'יה קפא (1919)" לנדולט flickr.com/photos/45676495
- ^ "לנצ'יה קפא (1919)" enacademic.com/dic.nsf
- ^ "Axle track" - מסלול הסרן ברכבים שיש להם שני גלגלים או יותר על ציר, הוא המרחק בין קו האמצע של שני הגלגלים באותו ציר. במקרה של ציר עם גלגלים כפולים, קו האמצע באמצע הגלגל הכפול משמש למפרט מסלול הסרן
29796597לנצ'יה קפא (1919)