אריסטו שמט
מראה
תבנית חברה מסחרית ריקה אריסטו שמט היא רשת אופנה לבגדי נשים.
החברה הקמה בשנות השמונים, ב-2001 בנק פועלי אגודת ישראל הגיש תביעה כנגד הרשת שנקלעה לקשיים כלכליים[1].
ב-2003 נקנתה על ידי אלון ברוך, הוא עסק במיתוג מחדש של החברה בהפיכת בגדי החברה לאופנת קז'ואל[2], ב-2005 החלה סיגל שחמון לפרסם את הרשת, אחרי כן עדן הראל נבחרה להביל את קמפיין כחלק מפרויקט פרסום בשווי 750 אלף שקל[3] אשר כלל שלטי חוצות וקטלוגים.
ב-2006 השיק המותג קונספט של חנויות הנקרא "אריסטו Men + Women" בהם הוצגו בגדי נשים וגברים ביחד, זאת בניגוד לתתי רשתות אופנה רבות אשר הציגו חניות לנשים וגברים בנפרד. ב-2008 השקיעה החברה מילין וחצי שקל בשיפוץ החנויות ועמדות המכירה[4].
ב-2014 החלה שלי גפני לשמש כפרזנטורית הבית של החברה[5].
קישורים חיצוניים
אתר האינטרנט הרשמי של אריסטו שמט
אריסטו שמט, ברשת החברתית פייסבוק
אריסטו שמט, ברשת החברתית אינסטגרם
הערות שוליים
- ↑ ליטל דוברוביצקי, בנק פועלי אגו"י תובע 1.8 מ' ש' מרשת אריסטו-שמט, באתר ynet, 24 במאי 2001
- ↑ אורנה ליבנה, "המראה הזרוק זה פאסה", באתר הארץ, 27 באפריל 2006
- ↑ אורנה יפת, עדן הראל תקבל 30 אלף דולר לקמפיין אריסטו שמט, באתר ynet, 9 באפריל 2006
- ↑ משה בנימין, אריסטו שמט - זוכרים אותם?, באתר ביזפורטל, 18 במאי 2008
- ↑ איתי יעקב, בארון של שלי גפני: "את הג'ינסים אני מקבלת מחברתי בר רפאלי", באתר Xnet, 13 בנובמבר 2014
אריסטו שמט41939999Q125129840