לדלג לתוכן

אריסטו שמט

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית

תבנית חברה מסחרית ריקה אריסטו שמט היא רשת אופנה לבגדי נשים.

החברה הקמה בשנות השמונים, ב-2001 בנק פועלי אגודת ישראל הגיש תביעה כנגד הרשת שנקלעה לקשיים כלכליים[1].

ב-2003 נקנתה על ידי אלון ברוך, הוא עסק במיתוג מחדש של החברה בהפיכת בגדי החברה לאופנת קז'ואל[2], ב-2005 החלה סיגל שחמון לפרסם את הרשת, אחרי כן עדן הראל נבחרה להביל את קמפיין כחלק מפרויקט פרסום בשווי 750 אלף שקל[3] אשר כלל שלטי חוצות וקטלוגים.

ב-2006 השיק המותג קונספט של חנויות הנקרא "אריסטו Men + Women" בהם הוצגו בגדי נשים וגברים ביחד, זאת בניגוד לתתי רשתות אופנה רבות אשר הציגו חניות לנשים וגברים בנפרד. ב-2008 השקיעה החברה מילין וחצי שקל בשיפוץ החנויות ועמדות המכירה[4].

ב-2014 החלה שלי גפני לשמש כפרזנטורית הבית של החברה[5].

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ליטל דוברוביצקי, בנק פועלי אגו"י תובע 1.8 מ' ש' מרשת אריסטו-שמט, באתר ynet, 24 במאי 2001
  2. אורנה ליבנה, "המראה הזרוק זה פאסה", באתר הארץ, 27 באפריל 2006
  3. אורנה יפת, עדן הראל תקבל 30 אלף דולר לקמפיין אריסטו שמט, באתר ynet, 9 באפריל 2006
  4. משה בנימין, אריסטו שמט - זוכרים אותם?, באתר ביזפורטל, 18 במאי 2008
  5. איתי יעקב, בארון של שלי גפני: "את הג'ינסים אני מקבלת מחברתי בר רפאלי", באתר Xnet‏, 13 בנובמבר 2014

אריסטו שמט41939999Q125129840