Valve Hammer Editor
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
צילום מסך מתוך התוכנה | |
מפתח | Valve |
---|---|
מחזור חיים | ספטמבר 1996 – הווה (כ־28 שנים) |
גרסה אחרונה |
3.5 (מנוע GoldSrc) 4.1 (מנוע Source) |
מערכת הפעלה | Microsoft Windows |
נכתבה בשפות | C++ |
סוג רישיון | שימוש חופשי |
קטגוריה | בניית מפות למשחקי חברת Valve ולמשחקי Quake |
דף הסברה של התוכנה |
Valve Hammer Editor היא תוכנה לבניית מפות שתוכנתה על ידי Valve, התוכנה יצאה לשימוש חופשי בשנת 1997, עוד בזמן שבו תוכנת המשחק Quake שפעל על מנוע ה-GoldSrc ולאחר מכן עברה התוכנה ל-Valve בזמן פיתוח פיתוח המשחק Half-Life. בשנת 2004 Valve פיתחה גרסה חדשה לתוכנה שפועלת על מנוע ה-Source.
ניתן באמצעות תוכנה זו לבנות מפות למשחק Half-Life, אך גם למשחקים Quake ו-Quake 2, שכידוע באו ללא עורך מפות. (בניגוד למשחק המתחרה Unreal) התמיכה במשחקים אלו נפסקה כאשר Valve עברה לשימוש במנוע ה-Source.
קישורים חיצוניים
- ההיסטוריה של התוכנה (באנגלית)
- על התוכנה בויקי של קהילת הפיתוח של Valve (באנגלית)
- הורדה לגרסה 3.5 (פועלת על מנוע ה-GoldSrc)
יישומי חברת Valve | ||
---|---|---|
תוכנות | סטים • Half-Life TV • Source Filmmaker • Source SDK (Hammer) • Valve Anti-Cheat • PowerPlay • פרוטון • SteamOS | |
מנועים גרפיים | GoldSrc • Source • Source 2 | |
מודים | GoldSrc modifications • Source modifications |