Total Annihilation
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
כללי | |
---|---|
תאריך הוצאה | 30 בספטמבר 1997 |
סוגה | אסטרטגיה בזמן אמת |
פיתוח | Cavedog Entertainment |
הפצה | GT Interactive |
עיצוב | כריס טיילור |
דרישות תוכנה | |
דירוג | ESRB: T (בני נוער) |
פלטפורמות | חלונות, Mac OS |
דרישות מערכת | |
מעבד | פנטיום 100MHz |
זיכרון | 16MB RAM |
בקרים | עכבר, מקלדת |
Total Annihilation (נכתב בקיצור TA) הוא משחק אסטרטגיה בזמן-אמת עטור שבחים שפותח על ידי Cavedog Entertainment ויצא ב-30 בספטמבר 1997. המשחק יצא למערכות ההפעלה חלונות ול-Mac OS. המשחק היה משחק האסטרטגיה הראשון שהוצגו בו יחידות ומשטחים תלת-ממדיים. למשחק יצאו שתי חבילות הרחבה: "The Core Contingency" באפריל 1998 ו-"Battle Tactics" ביוני אותה שנה.
המעצב הראשי של Total Annihilation, כריס טיילור, עיצב את Supreme Commander הנחשב בעיני רבים כ"ממשיכו הרוחני" של המשחק.[1] כמו כן, פותח משחק בשם "Spring", חידוש של Total Annihilation מבחינה גרפית.[2]
המשחק זכה לשבחים ולפרסים רבים, בהם תואר "משחק השנה" לפי מספר רב של אתרי אינטרנט ומגזינים.
הערות שוליים
- ^ Supreme Commander Q&A at gamespot.com (2005)
- ^ The Spring Project
38740018Total Annihilation