אפרון לתשומת ליבך הקישור כאן לרבינו בחיי, מפנה לפה ולא לרבינו בחיי
שיחה:רחל אמנו/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
תודה טופל.
יש לך רעיון לפתרון קל יותר שבשימוש בתבנית:תנך פרמטר רבינו בחיי יפנה לרבינו בחיי בן אשר כברירת מחדל? או שזה קשה/לא אפשרי?
האם כעת הקישור אמור לקשר לדברי רבינו בחיי (שכל קורא יוכל לראות דבריו), או שכל ההבדל הוא רק חיצוני במראה, אבל הקישור הוא שוב רק לפסוק בתורה?
הקישור של השם הוא לרבינו בחיי בן אשר, הקישור למיקום הפסוק לשיתופתא הוא אותו קישור, כרגיל.
כמה שאני מבין, כל הקישורים שם חוץ מרש"י ואור החיים, מקשרים רק לפסוק.
א"כ מה הרווחנו כשזה לא קישור לדברי הרבינו בחיי? לא עדיף לקשר לפה שכל קורא יוכל לראות לעצמו דברי המקור? כמו שבכל הקישורים האחרים, כגון לגמ', משנה, שו"ת, ספרים וכו', תמיד זה קישור לראות המקור בפנים, ולא קישור סתם לפסוק, או למסכת שבעל המקור מדבר.
הרעיון הוא כי יש בצד כפתור לכל המפרשים.
בוא ניתן למקצוענים לראות אם הם מצליחים לפתור את זה עם שיתופתא, בכל מקרה כרגע זה מקשר לפסוק ובצד אפשר פשוט לבחור את המפרש, אם כי ללא ספק זה יהיה הרבה יותר מוצלח אם הקישור יהיה ישר למפרש.
כעת (לאור דבריך ר' איך) זה יותר הגיוני.. פשוט לא ידעתי מהמפרשים בצד. (צריך רק לטפל שבקישור למפרשים בשיתופתא זה יקשר ישיר אליהם, ולא רק כשזה לרש"י או אוה"ח).
עכשיו זה מקשר הישר לרבינו בחיי ב"ה.
תודה רבה. אם תוכל לעשות כך לכל המפרשים שיש בשיתופתא על התנך תבוא עליך ברכה.
הוא עשה את זה עכשיו להרבה, לא רק לרבינו בחיי.
נא לדווח לי אם יש באג, או אם יש מה להוסיף. תודה!
אין מה להוסיף, חוץ מזה שתיוג של ת"ק במקרים כאלו הוא הכי יעיל.
רָחֵל, היא אחת מארבע האמהות של עם ישראל. רעייתו העיקרית והאהובה של יעקב ואם יוסף ובנימין. סיפורה מופיע בתורה בספר בראשית, פרקים כ"ט-ל"ה.
על הקישור של "אם" מקבלים קבלה של אימא עילאה
מה הקשר בין רחל אמנו לאמא עילאה נושא של זוהר וקבלה
{{שמש מרפא| }}
{{מכלולאים פעילים}}
צודק זה באמת טעות
הבעיה היא שהקישור אליו הוא צריך להפנות הוא דף מותאם בינתיים
לא הבנתי מה הבעיה
אם זה מסובך או ארוך כדי להסביר
נדלג על הדבר הזה.
תסתכל לאן מפנה הדף עכשיו
כעת הוא לא מפנה לשום מקום.
הוא אומר שאם אתה צריך תפנה לעורכי אספקלריה.
מה זה נותן למעיין
השאלה שלי מה זה דף מותאם בינתים
לא כזה מסובך...
הקישור מפנה לדף [[אמא]],
הדף הזה מכיל מידע שבחלקו גם כל מיני הנחות ודעות שגויות לגבי המושג, ולכן הוא חסום עד שייעשה בו תיקון כבד.
לא חלמתי ולא פיללתי
שלא יהא כאן ערך אמא
לא חשבתי שהענין הזה כל כך מסובך.
על ערך זה הייתי קורא את מאמר שלמה ע"ה: עָלָה כֻלּוֹ קִמְּשֹׂנִים כָּסּוּ פָנָיו חֲרֻלִּים וְגֶדֶר אֲבָנָיו נֶהֱרָסָה.
ניסיתי לתקנו, עדיין צריך תיקונים, בפרט בניסוח.
אנא ממכם
ועל המכלול ניתן לקרוא את רבי טרפון ע"ה: "לֹא עָלֶיךָ הַמְּלָאכָה לִגְמוֹר, וְלֹא אַתָּה בֶן חוֹרִין לִבָּטֵל מִמֶּנָּה".
בערכי התנ"ך בפרט המצב אכן קשה. יישר כח על תרומתך.
ללא תיקון ערכים אלו, ח"ו יאמרו הבריות על המכלול את מאמר רבי טרפון ע"ה: הלכה חמורך טרפון
על כן יש לתקן את הערך הזה שיהא טוב לעיניים.
כמובן גם לשאר ערכי התנ"ך
יש לשים לב שבפסוק "תִּמְצָא אֶת-אֱלֹהֶיךָ" המצוטט פה, אין מילה קדושה.
אין נושאים ישנים יותר