פריז-רון
מראה
| Paris-Rhône | |
| מאפיינים כלליים | |
|---|---|
| נקרא גם | Paris-Rhône VPR |
| יצרן | Paris-Rhône |
| שנות ייצור | 1941–1950 |
| הרכבה | צרפת, ליון |
| מרכב | תלת אופן |
| אורך | 2,500 מ"מ |
| רוחב | 1,200 מ"מ |
| משקל |
450 ק"ג (לדגם 2 מושבים) 125 ק"ג (לדגם 1 מושב) |
| מפרט טכני | |
| מנוע |
מנוע חשמלי המפיק 2.5 כ"ס ב-2,300 סל"ד 6 סוללות במתח 25 וולט (לדגם 1 מושב) 6 סוללות במתח 36 וולט (לדגם 2 מושבים) |
| מהירות מרבית | 30 קמ"ש |
| צריכת דלק | טווח נסיעה להטענה מקסימלית - 65 ק"מ |
| מעצב | מהנדס Henri Lanoy |
פריז-רון (בצרפתית: Paris-Rhône) היא מכונית חשמלית, בתצורת תלת אופן, המוגדרת כמכונית מיקרו אשר יוצרה על ידי יצרנית הרכב החשמלי Paris-Rhône[1] בליון, צרפת, בין השנים 1941–1950.
מיקום 6 הסוללות היה מתחת ובין המושבים.
תצורות "פריז-רון"
דגמים "פריז-רון"
תמונות
-
פריז-רון
-
פריז-רון שנת 1942
ראו גם
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ↑ חברת "פריז-רון"lyon.monplaisir.free.fr/Sauvegarde%20ancien%20site/Paris-Rhone
פריז-רון29100737Q1265873