לנצ'יה אפסילון (1911)
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | לנצ'יה |
שנות ייצור | 1911–1913 |
יחידות שיוצרו | 351 |
הרכבה | איטליה |
מודל קודם | Lancia Delta (1911) (אנ') |
מודל אחריו | לנצ'יה תטא[1] |
סיווג | טורפדו ("Torpedo (car)" (אנ')) |
מרכב | Front-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 4,200 מ"מ |
רוחב | 1,615 מ"מ |
משקל | 900-990 ק"ג |
בסיס גלגלים | |
מפרט טכני | |
מנוע | 4 צילינדרים, בטור, 4,080 סמ"ק המפיק 80 כ"ס ב-1,800 סל"ד |
לנצ'יה אפסילון (1911) (באיטלקית: Lancia Epsilon) היא מכונית נוסעים שיוצרה במספר תצורות כולל תצורת "טורפדו" ("Torpedo car" (אנ')) מתוצרת יצרנית הרכב האיטלקית לנצ'יה אשר יוצרה בין השנים 1911–1912.[2]
יוצרו 351 יחידות.
דגמי "לנצ'יה אפסילון (1911)"
- "Type A" - דגמי לנדולט, דגמי קופה, דגמי "phaetons" ולימוזינה (בסיס גלגלים נורמלי של 2,932 מ"מ)
- "Type B" - דגמי "phaetons", לנדולט ולימוזינה (בסיס גלגלים ארוך)
- "Type C" - דגמי 2 עד 3 נוסעים (בסיס גלגלים קצר)
- "Type D" - דגמי "טורפדו" (בסיס גלגלים נורמלי של 2,932 מ"מ).
- "Type E" - דגמי טורפדו ודגמי קבריולט (בסיס גלגלים ארוך)
ראו גם
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ Frostick, Michael (1976). Lancia. Dalton Watson. מסת"ב 0-901564-22-2.
- ^ לנצ'יה / ראו שנים 1911-1932 / לנצ'יה אפסילון lanciapress.com/press/detail
24972972לנצ'יה אפסילון (1911)