אלפא 15 HP
מראה
| ALFA 15 HP | |
| מאפיינים כלליים | |
|---|---|
| יצרן | אלפא רומיאו (בשנת 1911 חברת "אלפא רומיאו" הייתה קרויה "A.L.F.A.") |
| שנות ייצור | 1911 - 1913 |
| הרכבה |
|
| מודל קודם | ALFA 12 HP (אנ') |
| מודל אחריו | ALFA 15/20 HP (אנ') |
| מרכב | Front-engine, rear-wheel-drive layout |
| אורך | 3,780 מ"מ |
| רוחב | 1,400 מ"מ |
| משקל | 920 ק"ג |
| בסיס גלגלים | 2,920 מ"מ |
| מפרט טכני | |
| מנוע | 4 צילינדרים, בטור, 2 שסתומים לכל צילינדר, 2,413 סמ"ק המפיק 24 כ"ס ב-2,400 סל"ד, יחס דחיסה 4.2:1 |
| הילוכים | תמסורת ידנית - 3 מהירויות |
| מהירות מרבית | 95 קמ"ש |
אלפא 15 HP (באיטלקית: Alfa 15 HP) - היא מכונית משפחתית בתצורת טורפדו - קבריולט, אשר יוצרה על ידי חברת אלפא רומאו האיטלקית (בשנת 1911 חברת "אלפא רומיאו" הייתה קרויה "A.L.F.A.") אשר יוצרה בין השנים 1911 - 1913[1]
יוצרו 100 יחידות[2]
"אלפא 15 HP"
- דגם פתוח לחלוטין
- 4 מושבים נפרדים
- 4 גלגלים סימטריים
- מערכת היגוי - מימין
- הצתה -מגנטו
- מנוע בנזין
- מנוע קדמי - אנכי אורכי, בלוק ראשי קבוע ברזל יצוק
- מנוע הנעה אחורית
- מאייד יחיד
- בלמים: קדמיים - בלמי תוף מכניים, אחוריים - אין
- מיתלים - חזית: סרן קשיח, קפיץ עלים אליפטיים חצי-אליפטיים. אחורי: קפיץ עלים רבעוניים וחצי אליפטיים
- 2 גלגלים רזרביים - מאחור[3]
- מחיר היחידה באיטליה (1911-1913) עמד על 9,500 לירה איטלקית
גלריה
-
"אלפא 15 HP"
-
"אלפא 15 HP" - מבט לתא הנהג
-
"אלפא 15 HP"
-
"אלפא 15 HP"
ראו גם
קישורים חיצוניים
אלפא 15 HP, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ↑ "אלפא 15 HP" traumautoarchiv.de/html/4723
- ↑ דגם "אלפא 15 HP" museoalfaromeo.com/en-us/collezione/Pages/A-L-F-A--15-HP-Corsa
- ↑ "אלפא 15 HP" - תמונה flickr.com/photos/dgk_88/41866040202
שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה
שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ] אלפא 15 HP23695531